Heb je een link naar die Ansett 737? Ziet er mooi uit en ze zijn onlangs failliet gegaan dus is wel leuk om die als skin te hebben.Op maandag 10 december 2001 21:25 schreef biobak het volgende:
[..]
Jawel, we vliegen als met z'n 5-en
[afbeelding]
[afbeelding]
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Ik ben reuze benieuwd waar je die kist vandaan hebt!! Ziet er namelijk erg mooi uit. Is dat trouwens een extra scenery van London Gatwick??Op maandag 10 december 2001 23:36 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ik zal de link morgen geven
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Ik zit nu nog op school, maar ik ben om half twee wel thuis en dan zal ik de link sturenOp dinsdag 11 december 2001 09:48 schreef terwee het volgende:
[..]
Ik ben reuze benieuwd waar je die kist vandaan hebt!! Ziet er namelijk erg mooi uit. Is dat trouwens een extra scenery van London Gatwick??
Het panel is best ingewikkeld en er zit echt superveel documentatie bij. Op het overhead deel zit ook 'n knop voor fastenseatbelts-signs en dat je niet mag roken
tampert, kriminalpolizei
voor de PSS moet nog een patch uitkomen..., hij doet het wel maar sommige functies dus niet maar dat wwist je waarschijnlijk alOp dinsdag 11 december 2001 10:20 schreef jos_zwa het volgende:
weten jullie hoe je nou die pss 747 kan gebruiken onder fs2002 ? ik zie namelijk wel screenshots dat jullie hem gebruiken, maar als ik hem installeer dan zie ik hem wel goed in de spot plan view maar niet in cockpit view.. dan zie ik gewoon een cessna cockpit met lege tellers...
tampert, kriminalpolizei
http://www.avsim.com/pss/products/pss777%20fs2002clean.txtOp dinsdag 11 december 2001 10:20 schreef jos_zwa het volgende:
weten jullie hoe je nou die pss 747 kan gebruiken onder fs2002 ? ik zie namelijk wel screenshots dat jullie hem gebruiken, maar als ik hem installeer dan zie ik hem wel goed in de spot plan view maar niet in cockpit view.. dan zie ik gewoon een cessna cockpit met lege tellers...
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
http://www.avsim.com/pss/products/pss744%20fs2002cleancd.txt
THNX!Op dinsdag 11 december 2001 10:51 schreef rdluca het volgende:
Zie dat de vorige voor de 777 was, hier is die voor de 747
http://www.avsim.com/pss/products/pss744%20fs2002cleancd.txt
http://phoenix-simulation.co.ukOp dinsdag 11 december 2001 11:03 schreef jos_zwa het volgende:
hey er staat o.a. dat je naar de phoenix homepage moet gaan.. weet iemand een URL ?
Volgens mij komt ie bij www.flight-sim.com vandaan. Ik zal vanavond even kijken.Op dinsdag 11 december 2001 09:20 schreef tazzman het volgende:
[..]
Heb je een link naar die Ansett 737? Ziet er mooi uit en ze zijn onlangs failliet gegaan dus is wel leuk om die als skin te hebben.
En vanmiddag ga ik een gala jurk kopen
dus weet niet of ik nog kan vanmiddag maar vanvond kanik wel meevliegen.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Waarom een jurk!?Op dinsdag 11 december 2001 13:27 schreef McFlipp het volgende:
ik zit nu op schoolzo meteen latijns proefwerk
![]()
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
]Op dinsdag 11 december 2001 13:27 schreef McFlipp het volgende:
ik zit nu op schoolzo meteen latijns proefwerk
![]()
een gala jurk ?? wtf ??
In Nederland kan alles hoorOp dinsdag 11 december 2001 13:28 schreef AuRal het volgende:
[..]
Waarom een jurk!?
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Hier is een B717 in Impulse kleuren van CSi. Schitterende machine, helaas heb ik nog geen goed B717 panel kunnen vinden. Weet iemand trouwens wat een B717 in Godsnaam is? Het lijkt mij op een moderne DC-9 ... wat goed zou kunnen omdat Boeing McDonnell-Douglas (spelling?) heeft overgenomen. Alleen McDD maakte al jaren geen DC-9s meer maar voornamelijk MD80/83/90s die veel groter waren. Zou Boeing de B717 als moderne DC-9 variant op de markt gebracht zijn?
Over DC-9s, MD-80s etc gesproken, ik heb dit geweldige panel van Paul Golding gedownload. Dat grote ding in het midden is de "Upper console" die ik even "uitgeklapt" heb, normaal is die dus niet zichtbaar. Moet je kijken wat een detail en ik krijg toch HELE goede framerates met dit panel!
En hier zijn nog wat pics van een nieuwe vlucht waar ik gisteravond aan begonnen ben.. een IFR flight van Phuket, Thailand naar Da Nang, Vietnam en vandaan naar Tokyo (gewoon nieuwe vlucht, je kan volgens mij helaas geen nieuw flightplan indienen vanuit de kist).
De kist in kwestie is een schitterende JAS DC-10 van FFG!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Vroeg me alleen af of die aircraft calls van andere vliegtuigen gewijzigd kunnen worden. Vlieg liever door de high sky als er ook nog KLM en andere commerciele airliners aanwezig zijn.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
http://www.boeing.com/commercial/717/flash.html
Bedoelt om de 100zits hoog frequente lijnen te voorzien van planes.
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
die 717 heb nog een aardig modern cockpit'jeOp dinsdag 11 december 2001 14:11 schreef 456 het volgende:
Jup, die B717 is inderdaad de opvolger van de dc9. Overigens is meen ik de md80 serie ook gewoon de dc9, alleen NA de fusie met McDonnell en met Douglas.
http://www.boeing.com/commercial/717/flash.html
Bedoelt om de 100zits hoog frequente lijnen te voorzien van planes.
zonder overhead (vergeten

hi m8!

tampert, kriminalpolizei
dan sloop je die kerel er gewoon uit.. die vent is nix nee..Op dinsdag 11 december 2001 15:08 schreef tazzman het volgende:
Dat vind ik nou echt zonde.. zo'n cartoon-ventje doet echt afbreuk aan een schitterende panel!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
LOL, ff raampie open doen op 20000 voet, dan raak je hem wel kwijtOp dinsdag 11 december 2001 15:24 schreef bolk het volgende:
[..]
dan sloop je die kerel er gewoon uit.. die vent is nix nee..
[edit[ Als ik hier toch ben, is het ook mogelijk om een ILS approach te maken onder VFR? (als ik dat probeer knalt ie hem regelrecht de grond in helaas
The cyclographing developer
Eej is dit nou een panel (ook) voor de B717?? want ik heb die van Csi ook, die zijn btw erug mooi! Maar was ook ernstig opzoek naar een panel voor dit mooie plane.Op dinsdag 11 december 2001 14:57 schreef Evilernie het volgende:
hier het embrear panel. Op de frontpage van Flightsim.com staat een review
zonder overhead (vergeten)
[afbeelding]
hi m8!
[afbeelding]
[afbeelding]
En over die jurk, die was voor een vriendin
http://www.flightsim.com/cgi/zview?cm=view&fn=45/gzrgiwb2.zip&an=GZRGUWB2.GIF
Name: gzrgiwb2.zip Size: 4,152,541 Date: 12-11-2001
CFS2/FS2002 Pro scenery--GZR_Guernsey v2.5. GZR_Guernsey is a CFS2/Fs2002Pro base. It is on Guernsey isle in the English Channel. It has a floatplane base and lighted fuel pad. The set has multiple
start locations in free flight. These are enhanced even further in FS2002 Pro. In FS2002 Pro, it allows several start points. Also, the trees will show seasonal foliage. By Ric Charlebois.
Tuul'kOp dinsdag 11 december 2001 17:19 schreef McFlipp het volgende:
[..]
En over die jurk, die was voor een vriendin
Niet alleen hem denk ikOp dinsdag 11 december 2001 17:00 schreef Potatoman het volgende:
[..]
LOL, ff raampie open doen op 20000 voet, dan raak je hem wel kwijt![]()
Ikke iig wel
Moet je ff alle pagina's van dit topic doorlezen, ik heb em ergens gepostOp dinsdag 11 december 2001 14:01 schreef achappey het volgende:
Vroeg me alleen af of die aircraft calls van andere vliegtuigen gewijzigd kunnen worden. Vlieg liever door de high sky als er ook nog KLM en andere commerciele airliners aanwezig zijn.
Verwijderd
Ik druk gewoon de F4 in en ga de lucht in, als ik wil landen probeer ik zo dicht mogelijk bij de grond te komen, RPM van propellor laag zetten en dan proberen. Dat gaat echter niet altijd goed.
Iemand meer info over de heli?
Haha, weet je wat je vraagt??Op dinsdag 11 december 2001 17:50 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Moet je ff alle pagina's van dit topic doorlezen, ik heb em ergens gepost
Maaruh zal ik doen, er waren dus meer mensen die dit nix vonden
Zoek ff op avsim.com naar:Op dinsdag 11 december 2001 17:50 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Moet je ff alle pagina's van dit topic doorlezen, ik heb em ergens gepost
accalls.zip
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Op dinsdag 11 december 2001 19:05 schreef rdluca het volgende:
Ik ben niet voor 21:30 thuis dus zal wel te laat zijn om nog mee te kunnen vliegen
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Hey EvilErnie,Op dinsdag 11 december 2001 14:57 schreef Evilernie het volgende:
hier het embrear panel. Op de frontpage van Flightsim.com staat een review
zonder overhead (vergeten)
[afbeelding]
hi m8!
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar haal je die plane vandaan? En is er iemand die me kan vertellen waar ik die London Airports voor FS2002 vandaan kan downen??
plane is van flightsim.com (staat een review van op de frontpage) en London Aiports is pay-wareOp dinsdag 11 december 2001 20:05 schreef terwee het volgende:
[..]
Hey EvilErnie,
Waar haal je die plane vandaan? En is er iemand die me kan vertellen waar ik die London Airports voor FS2002 vandaan kan downen??
tampert, kriminalpolizei
ff een vluchtje Marseille - Innsbruck ?? of heeft iemand een leuker vluchtje, heb nie zoveel zin om na te denken
Nou ik pretstokkie is ook genoeg hoorOp dinsdag 11 december 2001 20:31 schreef bfm het volgende:
ff een vraagje tussendoor.. Is et allemaal een beetje te doen met toetsenbord, of heeft iedereen z'n hele bureau volgebouwd met controllers?
Ben zeer te spreken over mijn sidewinder 2
jaja evilernieOp dinsdag 11 december 2001 20:16 schreef Evilernie het volgende:
[..]
plane is van flightsim.com (staat een review van op de frontpage) en London Aiports is pay-ware
Zei KimbleOp dinsdag 11 december 2001 20:32 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
jaja evilernie
ok...flight Marseille - InnsbruckOp dinsdag 11 december 2001 20:27 schreef McFlipp het volgende:
k, gaan we nu nog vliegen of hoe zit dat?
ff een vluchtje Marseille - Innsbruck ?? of heeft iemand een leuker vluchtje, heb nie zoveel zin om na te denken![]()
te downloaden hier
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Dus ik kan hem ook van een van jullie krijgen?? :):)Op dinsdag 11 december 2001 20:35 schreef rdluca het volgende:
[..]
Zei Kimble
lol LMAOOp dinsdag 11 december 2001 20:32 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
jaja evilernie
tampert, kriminalpolizei
21:00 server up op 131.211.121.32Op dinsdag 11 december 2001 20:53 schreef Evilernie het volgende:
Hoe laat willen de mensen vliegen
om 21:15 vertrekken?
Verwijderd
Wil graag meedoen, maar ben net pc aan het herinstallen, nadat mijn HD (2 weken oud) de pijp uit was gegaan. Gelukkig kreeg ik een nieuwe. Kan niet wachten tot ik kan vliegen!! Kan ik meteen mijn brand nieuwe Geforce2 Ti 64mb DDR proberen...Op dinsdag 11 december 2001 20:58 schreef biobak het volgende:
[..]
21:00 server up op 131.211.121.32
om 21:15 vertrekken?
en de mijne is op dit moment aan het overlijdenOp dinsdag 11 december 2001 21:03 schreef terwee het volgende:
[..]
Wil graag meedoen, maar ben net pc aan het herinstallen, nadat mijn HD (2 weken oud) de pijp uit was gegaan. Gelukkig kreeg ik een nieuwe. Kan niet wachten tot ik kan vliegen!! Kan ik meteen mijn brand nieuwe Geforce2 Ti 64mb DDR proberen...
van de week even naar de winkel terug
zeg ff hoe laat de server loopt, gisteren kon ik dus ook niet inloggenOp dinsdag 11 december 2001 21:03 schreef terwee het volgende:
[..]
Wil graag meedoen, maar ben net pc aan het herinstallen, nadat mijn HD (2 weken oud) de pijp uit was gegaan. Gelukkig kreeg ik een nieuwe. Kan niet wachten tot ik kan vliegen!! Kan ik meteen mijn brand nieuwe Geforce2 Ti 64mb DDR proberen...
tampert, kriminalpolizei
loopt nuOp dinsdag 11 december 2001 21:13 schreef Evilernie het volgende:
[..]
zeg ff hoe laat de server loopt, gisteren kon ik dus ook niet inloggen
131.211.121.32
GVD! :(Op dinsdag 11 december 2001 21:14 schreef biobak het volgende:
[..]
loopt nu
131.211.121.32
tampert, kriminalpolizei
iemand anders hosten.....ik probeer wel, maar als mijn pc vastloopt (gebeurt nog al eens onder fs) hebben jullie geen host meer: 213.10.211.15Op dinsdag 11 december 2001 21:17 schreef biobak het volgende:
wazig
wacht ff
en nu??
tampert, kriminalpolizei
Op dinsdag 11 december 2001 21:22 schreef kwabbernoot het volgende:
noppes
tampert, kriminalpolizei
en omdat ik weet dat hier veel FSimmers komen wil ik jullie deze foto s niet onthouden .
Heb net ff een gevecht gehad met een AAA installatie op een vliegveld .....
Hier wordt ik dus ff in mijn Tank geschoten waardoor hij jammer genoeg gelijk vlam vat
Hier wil ik er uit springen maar door dat het zo heet is ben ik gelijk dood.
Maar nu blijft mijn vliegtuig wel door vliegen tot dat .....................................
BOEM !!!! zegt
En du gelijk afgelopen met de mission
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Heb je wel al de goede poorten opengezet enzo...Op dinsdag 11 december 2001 21:26 schreef biobak het volgende:
ik kan ook niet bij evilernie connecten
tampert, kriminalpolizei
Ik hang direct aan de internetverbinding. Geen proxy's en dergelijke ertussen.Op dinsdag 11 december 2001 21:29 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Heb je wel al de goede poorten opengezet enzo...
Verwijderd
massol
hm....ik zie dat iemand mij wel joinedOp dinsdag 11 december 2001 21:34 schreef biobak het volgende:
[..]
Ik hang direct aan de internetverbinding. Geen proxy's en dergelijke ertussen.
tampert, kriminalpolizei
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
sorry voor het ongemak
Biobak, en dit keer doettie hetOp dinsdag 11 december 2001 21:48 schreef rdluca het volgende:
wie host er nu
MENSEN, Ik raa ker gefrustreerd van dat bij mij FS vaak vastloopt. Ik was net met biobak en delta een vlucht aan het doen. Ik zit op 9000 voet boven de alpen. Ik zat me voortebereiden op de landing want die zou spannend gaan worden...Ik draai zo mooi een dal in , echt rect voor me...kijk ik zo een beetje schuin naar voren. CRASH, systeem vast.
Toch was het toch wel een kewle vlucht
tampert, kriminalpolizei
Het was vanavond wel een kewle vlucht vanaf Marseille. Met hulp van rdluca op Innsbruck geland. Tussen de bergen door genavigeerd.
Paar pics:

En dit lag aan de mulitplay want Biobak zat perfect
Zoals je ziet
Misschien een idee om bij multiplayer met standaard planes te vliegen of om de freeware planes met elkaar uit te wisselen?
To KIMBLE, van PIC forum:
taxidriver Dec-11-01, 01:25 PM (EST)
"Real 767 Training"
I just finished my type rating at Boeing FlightSafety at SEA, using their Rediffusion 767-300ER sim. I want to really add my comments that the 767 PIC is phenominally correct in almost all aspects of the simulation. Our aircraft have P+W 4060 engines, but even with that difference, using the 767 PIC program was extremely helpful in learning procedures and practicing approaches. Boeing uses "customized" SIDS and STARS for their training, and I was able to program those into PIC and practice the lesson plans. Even things like steep turns were acurrate in the pitch attitudes involved and turn rates. (Don't know about power settings - different engines).
There has been some discussion about the missing pressurization panel - I didn't find that to be much of an obstacle. it is pretty much "set and forget" - the only time you worry about it much is in abnormals/emergencies. You can practice a "high dive" any time without the panel - which is what I did.
Thanks to the 767 team for this wonderful simulation!
Als jullie een link naar een flight plan geven en ik download die dan wil die hem neit laden. ik heb wel gewoon met notepad in het bestand zelf gekeken, maar daar is nix mis mee. gewoon net zoals al die andere flightplans die ik zelf lokaal ooit gemaakt hebt. (alle waypoints enzo zijn gewoon goed)
als ik op flight planner klik en dan op load en ik selecteer de file gebeurt er gewoon nix. hij laat geen route, airports of wat dan ook.. helelmaal nix!
weet iemand waar dat aan kan liggen ? ook de extensie van het bestand is goed.. de file zelf is dus helemaal nix mis mee..
weet iemand een oplossing ? anders kan ik nooit met jullie meevliegen
Verwijderd
Verwijderd
Niemand die dit weet???Op dinsdag 11 december 2001 21:46 schreef terwee het volgende:
Hoe kan het dat ik de ene keer wel het panel van een plane zie en de volgende keer allemaal zwarte lege tellertjes?
1. De Panel welke gedefinineerd staat in je panel.cfg bestaat niet of niet op de locatie waar hij naar toe verwijst.
2. De Panel (het Panel?) gebruikt bepaalde FS98/FS2000/Shareware Gauges welke niet geinstalleerd zijn of gewoon anders heten onder FS2002 Pro.
Mijn oplossingen:
OF ik download een leuk panel voor dat type kist en installeer dat.
OF ik edit de panel.cfg zodat hij automatisch verwijst naar de default 737, 747 of 777 panels - wat het meeste er op lijkt.
Op woensdag 12 december 2001 07:00 schreef rdluca het volgende:
Zekerik neem voortaan de standaard 737, of ff de freeware van te voren afspreken.
To KIMBLE, van PIC forum:
taxidriver Dec-11-01, 01:25 PM (EST)
"Real 767 Training"
I just finished my type rating at Boeing FlightSafety at SEA, using their Rediffusion 767-300ER sim. I want to really add my comments that the 767 PIC is phenominally correct in almost all aspects of the simulation. Our aircraft have P+W 4060 engines, but even with that difference, using the 767 PIC program was extremely helpful in learning procedures and practicing approaches. Boeing uses "customized" SIDS and STARS for their training, and I was able to program those into PIC and practice the lesson plans. Even things like steep turns were acurrate in the pitch attitudes involved and turn rates. (Don't know about power settings - different engines).
There has been some discussion about the missing pressurization panel - I didn't find that to be much of an obstacle. it is pretty much "set and forget" - the only time you worry about it much is in abnormals/emergencies. You can practice a "high dive" any time without the panel - which is what I did.
Thanks to the 767 team for this wonderful simulation!
Is daar iets aan veranderd ?
Dit topic is gesloten.
![]()