Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
we gaan wel vaker mp-en hoorOp Sunday 09 December 2001 22:39 schreef BigB het volgende:
Damn jammer dat er altijd zoveel mensen zijn als ik net weg ben![]()
tampert, kriminalpolizei
Ik ga binnenkort ook intensief meevliegenOp Sunday 09 December 2001 22:42 schreef Evilernie het volgende:
[..]
we gaan wel vaker mp-en hoor
mooiOp Sunday 09 December 2001 22:44 schreef bolk het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook intensief meevliegen
tampert, kriminalpolizei
Met bijv : Betere chat window, Dat je automatisch elkaars plains download, en dat fs2002 je screens in een bepaalde map op kan slaan.
Hopelijk komt er wel zoiets maakt het alleen maar leuker
Klopt het trouwens dat de CPU bepalend is? Ik heb net een GF2MX in mijn computer gevrot, dat maakte qua framerate bar weinig uit...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
On final
Onder de altijd kritische blik van Joppe wil ik natuurlijk wel goed landen
Sorry Joppe, in het gras maar dit is voor mij de eerste keer Maastricht
Hier nam ik de wijn van OrBoz in ontvangst:

At the gates in freiburg

Hier weer terug op beek, ben toch maar op de lange geland, hoewel het me wel eens is gelukt een 737 op de korte neer te zetten, die is ongeveer de helft van Freiburg

Dit keer een betere landing als de andere twee vandaag

And touchdown, netjes zonder rook

daar komt delta aan

At the gates in beek, Delta moest nog denken aan Freiburg dus ging maar weer in het gras staan

Op Sunday 09 December 2001 23:04 schreef Joppe het volgende:
Zo, nog ff wat pics van de vluct naar Freiburg en terug:
daar komt delta aan
[afbeelding]
At the gates in beek, Delta moest nog denken aan Freiburg dus ging maar weer in het gras staan
[afbeelding]
Verwijderd
Als ik zo langzaam ga valt mijn plane altijd loodrecht naar beneden.
Zowel bij de 747 als de 737, hoe kan dit.
De flaps bedien ik goed.
Wanneer je zo snel komt aan vliegen kan je moeilijk de Glide Slope volgen. Ik probeer rond de 130 knots te landen met flap 30. Wanneer je de glide slope ontvangen wordt en je op APP overschakelt of manual volgt kan je het beste niet harder dan 180/190 vliegen flaps 5. Dit is voor de B737.
Bij de big-ones liggen de snelheden weer wat hoger.
Verwijderd
Ik heb de brandstof n.l. altijd op onbeperkt staan

echt vet nou kurig enzo
1000 x beter als toetsenbord !
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Dat valt best mee.. ik run het op een (ok dual, maar dat boeit toch niet zoveel met dit) cel 366 met 384 ram en een tnt2-uOp zondag 09 december 2001 21:37 schreef Evilernie het volgende:
[..]
nee...het zal dan echt kut draaien
Meeste detail heb ik redelijk hoog
Gewoon de autogen van de static scenery uit..
tis alleen redelijk traag op de vliegvelden (3-5 fps)
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Hier nog ff 2 pics:

Hier wordt dus de wijn doorgegeven

Jezus wat een FPS vreter die Wantas van Feelreal man! maar wel mooi
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Nou... met een 747 gewoon fullflaps landen dan als je 20ft boven rwy zit doe je neus 3graden omhoog en idle power, da komt het allemaal goedOp zondag 09 december 2001 23:12 schreef Joppe het volgende:
ik land altijd met flaps full, geen spoilers onder de 1000ft en altijd gas blijven geven, dan lukt het meestal wel, belangrijk is dat de neus niet omhoog hoeft
Verwijderd
Kimble en Bolk.....geloven jullie me nu?!?Op maandag 10 december 2001 01:37 schreef Firecow het volgende:
zo net ff gevlogen met zo'n sidewinder force feedback knuppel das wel ff gaaf zeg
echt vet nou kurig enzo
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Zou best willen, moet alleen over 10 minuutjes naar schoolOp maandag 10 december 2001 09:57 schreef jos_zwa het volgende:
iemand die nu even online wil vliegen ?
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

en ??? wat vinden jullie ervan ?
Verwijderd
leuk hoor, maar ik begrijp dat de landing minder mooi was? Want daar zien we geen plaatjes van... :):)Op maandag 10 december 2001 12:24 schreef jos_zwa het volgende:
hey jongens ik ben net ff van schiphol naar ibiza gevlogen. hier een paar pics van het vertrek en de landing + taxien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en ??? wat vinden jullie ervan ?
nee helemaal vergetenOp maandag 10 december 2001 12:46 schreef terwee het volgende:
[..]
leuk hoor, maar ik begrijp dat de landing minder mooi was? Want daar zien we geen plaatjes van... :):)
nee....Op maandag 10 december 2001 09:34 schreef Aerodynamic het volgende:
Op maandag 10 december 2001 01:37 schreef Firecow het volgende:
zo net ff gevlogen met zo'n sidewinder force feedback knuppel das wel ff gaaf zeg
echt vet nou kurig enzo
Kimble en Bolk.....geloven jullie me nu?!?
en het zijn maar meningen
Hoelang duurt de gemiddelde multiplayer vlucht ?
neeOp maandag 10 december 2001 09:34 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Kimble en Bolk.....geloven jullie me nu?!?
Op maandag 10 december 2001 14:29 schreef bolk het volgende:
[..]
nee
Die ILS FAQ van jou, komen daar nog aangepaste plaatjes, dit is geen printen zo...Op maandag 10 december 2001 14:32 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
er komen nog tumbs op maar picserv wil (nog) niet meewerken , ik verw8 dat ze deze week erop staanOp maandag 10 december 2001 14:38 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Die ILS FAQ van jou, komen daar nog aangepaste plaatjes, dit is geen printen zo...
Er is dus al een verisie met thumbs, alleen nog niet online ?Op maandag 10 december 2001 14:40 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
er komen nog tumbs op maar picserv wil (nog) niet meewerken , ik verw8 dat ze deze week erop staan
Mail is altijd welkom
nee. als ik een email krijg dan ga ik tumbs maken (in 5min gebeurtOp maandag 10 december 2001 14:40 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Er is dus al een verisie met thumbs, alleen nog niet online ?
Mail is altijd welkom
Dan is het nog maar even wachtenOp maandag 10 december 2001 14:41 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nee. als ik een email krijg dan ga ik tumbs maken (in 5min gebeurt) en dan zet ik de pics erop
Verwijderd
Het gaat hier om screenshots, die man was gewoon erg enthousiastOp maandag 10 december 2001 14:44 schreef Dr.DK het volgende:
Ziet er allemaal wel mooi uit, maar 1 zo'n microsoft gast op de hcc ging wel een beetje te ver. Dat je namelijk zelfs misselijk enz kon worden, want het vliegen is net echt .. van zulk onzin word ik pas misselijk.
tja..Op maandag 10 december 2001 14:42 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Dan is het nog maar even wachten
Alleen 1 vraag; Hoe komen jullie aan al die toestellen!?!? Ik kan alleen maar toestellen vinden voor FS2000. En als ik die installeer, kloppen ze niet, of heb ik in een Boeing 767 een cockpit van een Cesna.
rdluca> Dat toestel die jij bv gebruikt een paar plaatjes terug, is volgens mij niet standaard (die cockpit heb ik iig nog niet gezien) Waar haal je die vandaan?
Tja als je epilepsie hebt kan allesOp maandag 10 december 2001 14:44 schreef Dr.DK het volgende:
Ziet er allemaal wel mooi uit, maar 1 zo'n microsoft gast op de hcc ging wel een beetje te ver. Dat je namelijk zelfs misselijk enz kon worden, want het vliegen is net echt .. van zulk onzin word ik pas misselijk.
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
fs2002 is net nieuw dus je zult het moeten doen met fs2000 planes totdat er fs2002 uitkomen.Op maandag 10 december 2001 14:46 schreef Aeon het volgende:
Damn, een hoop koele screenies! Ik ben zelf pas begonnen met FS2002. Ik ben hard aan het oefenen, maar zulke strakke landingen als jullie krijg ik nog niet voor elkaar... (Ik zal eens ILS gebruiken)
Alleen 1 vraag; Hoe komen jullie aan al die toestellen!?!? Ik kan alleen maar toestellen vinden voor FS2000. En als ik die installeer, kloppen ze niet, of heb ik in een Boeing 767 een cockpit van een Cesna.
rdluca> Dat toestel die jij bv gebruikt een paar plaatjes terug, is volgens mij niet standaard (die cockpit heb ik iig nog niet gezien) Waar haal je die vandaan?![]()
![]()
en dload gewoon een paar fs2000 planes van flightsim / avsim en kijk of ze werken
dat is zeker geen standaard planes, ik heb hem hier ook liggen maar het is pay ware dus die moet je kopenrdluca> Dat toestel die jij bv gebruikt een paar plaatjes terug, is volgens mij niet standaard
ik mag weer inetten!!!
Ik wil tussen 19:00 en 20:00 wel een vluchtje maken...Op maandag 10 december 2001 14:59 schreef McFlipp het volgende:
mensen die nu ff willen vliegen?
ik mag weer inetten!!!
Iemand die meegaat ?
MIJN FAQOp maandag 10 december 2001 15:16 schreef 4REal het volgende:
Ik kan nog steeds niet landenop het gras lukt wel maar op een landings baan is een ander verhaal zeg
![]()
Gebruik je geen ILS?? dan kom je gewoon goed voor de landingsbaan hoor, das juist makkelijker dan op het grasOp maandag 10 december 2001 15:16 schreef 4REal het volgende:
Ik kan nog steeds niet landenop het gras lukt wel maar op een landings baan is een ander verhaal zeg
![]()
wat zeg ik nou ^^^^^Op maandag 10 december 2001 15:18 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Gebruik je geen ILS?? dan kom je gewoon goed voor de landingsbaan hoor, das juist makkelijker dan op het gras

Hallo iedereen. How's life... ...ja ik be nweer terug van schoolOp maandag 10 december 2001 13:23 schreef jos_zwa het volgende:
heb de landing even opnieuw gedaan en heb nu wel pics gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier dus het keiharde bewijs!
en ik land gewoon met 126 knotshehe en geen 140.. mijn tank was nogal leeg...
Maarre ff over je landing...Hij is dus niet helemaal goed want je stuitert 2x
tampert, kriminalpolizei
Hoe heet die, en hoe kom ik eraan?dat is zeker geen standaard planes, ik heb hem hier ook liggen maar het is pay ware dus die moet je kopen
thx
ps, ik heb die ILS faq gelezen. Erg duidelijk!
dat is de dreamfleet 737 dies erg moeilijk die is totaal niet geschikt voor beginners (kijk naar pic)Op maandag 10 december 2001 16:28 schreef Aeon het volgende:
[..]
Hoe heet die, en hoe kom ik eraan?
thx
ps, ik heb die ILS faq gelezen. Erg duidelijk!Idiaal voor mensen die moeite hebben met landen (zoals ik)

de 2e is van mij:
je kan beter beginnen met de pss747 ( www.phoenix-simulation.co.uk , je kan hem ook bij dixons kopen) die is erg mooi getekend

(deze is ook van mij)
en het is ook een erg uitgebreid panel maar niet zo moeilijk als de dreamfleet, maar nog wel aardig pittig
en thx
Als wilcopub die patch gaat uitbrengen ga ik eerst eeens beginnen met PIC 767 in commandOp maandag 10 december 2001 16:35 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dat is de dreamfleet 737 dies erg moeilijk die is totaal niet geschikt voor beginners (kijk naar pic)
[afbeelding]
, je kan beter beginnen met de pss747 ( www.phoenix-simulation.co.uk , je kan hem ook bij dixons kopen) die is erg mooi getekend(pic)
[afbeelding]
en het is ook een erg uitgebreid panel maar niet zo moeilijk als de dreamfleet, maar nog wel aardig pittig
en thx![]()
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
tuurlijkOp maandag 10 december 2001 16:46 schreef antillian het volgende:
kan ik ook met jullie mee vliegen vandaag??????????????????????? Als jullie gaan vliegen tenminste.
tampert, kriminalpolizei
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

* SideSwipe wil vliegen
FF na half negen plz....Op maandag 10 december 2001 18:08 schreef biobak het volgende:
Gaan we heen? En hoe laat?
tampert, kriminalpolizei
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Maar ff serieus.. ben bezig met wat experimentjes voor een leuke GoT-look. Wat bij mij betekend dat er geen logo van GoT op komt. Of ik moet er zelf ff 1 in elkaar vogelen.
Whehe die vind ik echt cool, zo'n gouden look staat wel leuk op zo'n vliegtuigOp maandag 10 december 2001 19:05 schreef OzBoz het volgende:
Zijn er nog pimps in spe die op zoek zijn naar een 737?![]()
[afbeelding]
Maar ff serieus.. ben bezig met wat experimentjes voor een leuke GoT-look. Wat bij mij betekend dat er geen logo van GoT op komt. Of ik moet er zelf ff 1 in elkaar vogelen.
Verwijderd
Haha lol ik had ook een 3.8 voor economie vandaag terug maar ook een mooi cijferOp maandag 10 december 2001 16:16 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Hallo iedereen. How's life... ...ja ik be nweer terug van schoolmaar kreeg net een cjfer terug voor economie een 3.8
, dus ik vind dat ik het fs-en maar een beetje in de perken moet houden
Maarre ff over je landing...Hij is dus niet helemaal goed want je stuitert 2x
8,5 voor natuurkunde...was het maar zo'n feestOp maandag 10 december 2001 19:42 schreef ScaboO het volgende:
[..]
Haha lol ik had ook een 3.8 voor economie vandaag terug maar ook een mooi cijfereen 8,5 voor Natuurkunde.

tampert, kriminalpolizei
IP: 131.211.121.32
Tijd: 21:00
Route over Nieuw Zeeland. kweet niet hoe lang ie duurt, maar we zien wel
naja...hier dan....
tampert, kriminalpolizei
Jawel, we vliegen als met z'n 5-enOp maandag 10 december 2001 21:13 schreef Evilernie het volgende:
[..]
eeh....de server loopt dus nog niet
Of heb ik iets gemist?
(druk met school)
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
is nog niet uit, en alleen rdluca vliegt ermee (die heb de beta)Op maandag 10 december 2001 22:11 schreef 456 het volgende:
Ik zie iedereen met die dreamfleat vliegen, maar is die patch voor fs2002 al uit? Op hun homepage staat nog van niet.
Of heb ik iets gemist?
(druk met school)
Op maandag 10 december 2001 22:26 schreef rdluca het volgende:
En op dit moment aan het downl. de Beta Final
Hehe, mij eerste vluchtOp maandag 10 december 2001 21:25 schreef biobak het volgende:
[..]
Jawel, we vliegen als met z'n 5-en
[afbeelding]
[afbeelding]
Ennuhj, biobak, hebbie die pics ook in origineel formaat voor me??
ik heb een stuk of 12 pics voor je. Allemaal 1024.Op maandag 10 december 2001 22:44 schreef KDZ het volgende:
[..]
Hehe, mij eerste vluchthelemaal meegevlogen, alleen was de landing niet zon succes.
hm...Op maandag 10 december 2001 22:44 schreef KDZ het volgende:
[..]
Hehe, mij eerste vluchthelemaal meegevlogen, alleen was de landing niet zon succes.
tampert, kriminalpolizei
Die beta had ik ook, maar die is nu dus verlopen...Op maandag 10 december 2001 22:26 schreef rdluca het volgende:
En op dit moment aan het downl. de Beta F****
Kheb de originele versie kunnen bemachtigen via een vriend gellukig...
Mail?Op maandag 10 december 2001 22:45 schreef KDZ het volgende:
[..]
Owke en hoe kan ik die bemachtigen??
owke kewl, je kan ze dan wel mailen naar kdz@home.nl
btw, ik was Damian
De ILS voor die baan deed heel vaag dus maar handmatig geland, ging redelijk

ik dik gas terug geven, kijk ik om, zie ik jullie ineens een zware bocht naar links maken
hehe, ik in de ankers en het stuur omgooien...
kon er gellukig weer bijkomen
lolOp maandag 10 december 2001 22:56 schreef KDZ het volgende:
Ik moet toch maar eens een keer echt leren vliegen met navigatie en al die shit. Het was echt lachen om achter jullie aan te vliegen, maar toen op een gegeven moment een van jullie weg viel, en die was net diegene die voorop vloog, toen wist ik dus echt niet waar ik heen moest
ik dik gas terug geven, kijk ik om, zie ik jullie ineens een zware bocht naar links maken![]()
Hehe, GPS zou handig zijnOp maandag 10 december 2001 22:56 schreef KDZ het volgende:
Ik moet toch maar eens een keer echt leren vliegen met navigatie en al die shit. Het was echt lachen om achter jullie aan te vliegen, maar toen op een gegeven moment een van jullie weg viel, en die was net diegene die voorop vloog, toen wist ik dus echt niet waar ik heen moest
ik dik gas terug geven, kijk ik om, zie ik jullie ineens een zware bocht naar links maken![]()
Misschien een kleine tip/ hint:Op maandag 10 december 2001 22:50 schreef McFlipp het volgende:
Zo hier mijn screenie's ik was wat laat maar wat versnelde tijd doet wonderen
De ILS voor die baan deed heel vaag dus maar handmatig geland, ging redelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gebruik je roeren ipv je rolroeren. Zo voorkom je dat je met je vleugel de grond raakt..
correct me if i'm wrong
...Make every cut count, even if it is one frame...
Nee dus
Dan maar de grond in en mol spelen ..
jammer dat de schade model niet zo mooi is als Il-2S
Hier zet ik een landing in tot ik inde gaten kreeg dat ik geen landingsgestel meer had
.. zo zit hij er uit na een groot slagveld
EN hier zit ik dus in een slagveld
deze slag veld heb ik wel overleeft (oke moest wel mijn vliegtuig verlaten
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Das idd wel waar jaOp maandag 10 december 2001 23:01 schreef bolk het volgende:
[..]
Misschien een kleine tip/ hint:
Gebruik je roeren ipv je rolroeren. Zo voorkom je dat je met je vleugel de grond raakt..
correct me if i'm wrong

moet morgen weer vroeg naar school dus nok er nu maar mee
L8er all!!
Dat lijkt me ook eenOp maandag 10 december 2001 23:14 schreef Blackhole het volgende:
OOK ff kijken of ik kan stunten met een cessna![]()
[afbeelding]
Nee dusdat huis was iets tehoog
[afbeelding]
Dan maar de grond in en mol spelen ..
jammer dat de schade model niet zo mooi is als Il-2S
[afbeelding]
Hier zet ik een landing in tot ik inde gaten kreeg dat ik geen landingsgestel meer had
[afbeelding]
.. zo zit hij er uit na een groot slagveld
Kan ook ff een review lezen op het garnaalsite
http://www.spelletjesgarnaal.be/reviews/il22/index.html
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ready for takeoff ato eham

takeoff @ schiphol

boven zeeland op 10000 feet

Bij de kust van engeland

approach gatwick

wat een drukte

touchdown

ehrm......

tampert, kriminalpolizei
Waar te downloaden?Op maandag 10 december 2001 23:24 schreef Evilernie het volgende:
gvd...ik kon dus niet inlogg3n, dan maar zelf een vluchtje gemaakt met mijn nieuwe embrear ERJ145. Ik heb hem in 8 liveries. Waar van ongeveer 5 het doen met het supermooie panel wat er bij hoort, later screenies, en 3 (waaronder deze kist) die onder een learjet panle vliegen...DIt moet ik nog ff fiksen..
ik zal de link morgen gevenOp maandag 10 december 2001 23:34 schreef biobak het volgende:
[..]
Waar te downloaden?
tampert, kriminalpolizei
Dit topic is gesloten.