Toon posts:

Dreamcast Fanaten..verzamel u hier.... Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.092 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

DarK_M schreef op 21 August 2003 @ 18:12:
:p

Winst voor vandaag Sonic Shuffle (jap) en ik moet zeggen dat het er niet slecht uitziet wel erg apart maar dat maakt het wel weer leuk :)

Toekomstige winst (oftwel games waar ik nog op zit te wachten):
Virtual On (jap) & Shenmue 2 LE (jap)
Allemaal origineel? Of ben je ze aant het downloaden?

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Eh nee gewoon origineel en nog gesealed ook :)
dat zou mooi wezen als ik hier het gebruik van back-ups min of meer afkeur en vervolgens zelf stevig ga zitten downloaden :p

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

DarK_M schreef op 21 August 2003 @ 18:12:
:p

Winst voor vandaag Sonic Shuffle (jap) en ik moet zeggen dat het er niet slecht uitziet wel erg apart maar dat maakt het wel weer leuk :)

Toekomstige winst (oftwel games waar ik nog op zit te wachten):
Virtual On (jap) & Shenmue 2 LE (jap)
Virtual on valt me best wel tegen zo nu ik de saturn versie er weer eens naast houd, je mist gewoon net ietwat aan knoppen, ondanks dat is het wel leuk spel. :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Net even een officiele Sega Dreamcast muis gescoord bij Future Zone (koopgoot) voor 19,99 euro. Straks even de Dreamcast afstoffen en dus maar even een lekker potje Quaken (tobo had ik al).

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Net 2 officiële blauwe transparante Sega controllers ($10 elk) en VMU's ($9 elk) besteld. Niet super goedkoop aangezien er $19 verzendkosten bijkomen voor het hele zooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je die weg, lik-sang ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog een Samba de Amigo controller ( origineel Sega ),
Alles mint, zelfs alle plastic zakjes :)

misschien heeft iemand intresse?
Mail me maar.

foto

http://members.home.nl/joosth/images/samba.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b0p schreef op 22 augustus 2003 @ 22:49:
Net even een officiele Sega Dreamcast muis gescoord bij Future Zone (koopgoot) voor 19,99 euro. Straks even de Dreamcast afstoffen en dus maar even een lekker potje Quaken (tobo had ik al).
HEy als je een muis + toetsenbordje hebt voor je DC, kun je daar dan mee quaken?
Dat zou me wel zijn :)

Ik heb nu van een m8 Nomad Soul te leen, dus daar ga ik me dit weekend mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 11:26:
Ik heb hier nog een Samba de Amigo controller ( origineel Sega ),
Alles mint, zelfs alle plastic zakjes :)

misschien heeft iemand intresse?
Mail me maar.

foto

http://members.home.nl/joosth/images/samba.jpg
ik heb je gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een Dreamcast LED mod gemaakt :)
De standaard witte led door een blauwe vervangen.
Staat wel vet moet ik zeggen.
Jammer dat ik geen digi cam heb. anders heb ik ff een fotootje hierneer gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik hedendaags online nog ergens een Dreamcast kan kopen? Ik ben nu wel ff bezig met zoeken, maar kan tot nu toe niet echt iets vinden... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm nedgame heeft ze volgens mij nog wel, maar ik ken wel een aantal zaken die hem nog wel hebben maar die hebben geen online shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
www.futuremax.nl heeft ze in ieder geval nog. Mediamarkt rotterdam als het goed is ook nog, maar misschien zijn die er nou eindelijk doorheen.

Kijk anders eens gewoon 2e hands, is nog genoeg te vinden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2003 @ 20:11:
Ehm nedgame heeft ze volgens mij nog wel, maar ik ken wel een aantal zaken die hem nog wel hebben maar die hebben geen online shop.
Helaas...

Maar ik zoek nog wel verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10 14:21

Alpine

Twisted animator

Verwijderd schreef op 23 augustus 2003 @ 19:48:
Weet iemand waar ik hedendaags online nog ergens een Dreamcast kan kopen? Ik ben nu wel ff bezig met zoeken, maar kan tot nu toe niet echt iets vinden... ;(
Hotbit verkoopt ze nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-10 14:06
Verwijderd schreef op 23 augustus 2003 @ 19:48:
www.futuremax.nl

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Als je nog goedkope spullen zoekt, is dit ook nog adres (uk site):
http://www.ukgamesource.com/

Het bulkspul dat je overal tegenkomt, deze verkoper vind je op ebay ook terug. Vaak onder de prijs die je op bovenstaande site vindt.

http://www.stores.ebay.co.uk/id=54759479

Ik heb er al eens gekocht, ging perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

hoiii

ik heb eindelijk een dansmat gevonden voor de dreamcast.. maar bij welk spel kun je dat nu eigenlijk gebruiken? (voor de playstation is het dance dance nation ofzo)maar heeft de DC wel een game (games) ervoor ?

btw, iemand ervaaring ermee ?? (mij lijkt ut mega gaaf :D)
en weet iemand waar ik samba da amigo kan kopen ? nieuw graag :D
en als die ene gast nog z'n samba ballen niet heeft verkocht.. ik ben wel geintresseeert :D

iemand ook ervaring metr zo'n Bio Gun (leuk?) welke games..en werkt dat ook nog met 100 HZ tv's ?? :?

[ Voor 12% gewijzigd door Dutchie! op 26-08-2003 00:46 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:49
ik heb eindelijk een dansmat gevonden voor de dreamcast.. maar bij welk spel kun je dat nu eigenlijk gebruiken? (voor de playstation is het dance dance nation ofzo)maar heeft de DC wel een game (games) ervoor ?
Lekker slim om zo'n mat te kopen voordat je weet of er spellen voor zijn :p
Maar inderdaad: er is een versie van Dance Dance Revolution beschikbaar voor de DC... Moet je wel importeren echter en dus spelen met een boot diskje... (ik zit trouwens in de omgekeerde situatie: wel het spel, maar niet de mat)

Veel plezier!

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Gisteren Rival School 2 ontvangen (mint), nog niet gespeeld. Vandaag Pen Pen, Outtrigger en Heavy Metal ontvangen. Ebayer had het slecht ingepakt, heb nu drie kapotte (en ik bedoel echt kapot) doosjes :(

Futuremax heeft lege doosjes à 2 euro nog wat, maar daar gaat mijn goede ebay deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Als we dan toch bezig zijn gister binnen gekregen Virtual-On (jp) ik snap er daadwerkelijk geen hol van maar we blijven het proberen :)
Enne nog gedownload Sonic Adventure 2 E3 pre-release (beta, bevat slechts een fractie van het spel) enne Half-Life (helaas nooit uitgebracht).

[ Voor 14% gewijzigd door Dark_M op 26-08-2003 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Trouwens, die Dreamcast-PAL doosjes zijn echt waardeloos. Wie die ontworpen heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

tja ze zijn wel erg brak inderdaad je hoeft er alleen maar naar te kijken en ze vallen al uitelkaar :( erg jammer ze hadden beter voor een ander model kunnen gaan denk aan de standaard dubbel cd hoesjes maar dan kan er dus niet zo'n mooi plaatje aan de zijkant op komen te staan
de postbode bleek nog een verassing in huis te hebben toen ik thuiskwam Shenmue 2 LE (jp) met de Virtua Fighter history en passport disc heb je helemaal niks aan maar het is wel leuk om te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Net afgeleverd door de postbode:

PC Magic Box (DC/Saturn/PS(2) controller op PC)
DC VGA-Box (Hais)
Bangai-O (mint)
Quake 3 Arena (sealed)
Unreal Tournament (sealed)

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

cailin_coilleach schreef op 26 augustus 2003 @ 09:22:
[...]

Lekker slim om zo'n mat te kopen voordat je weet of er spellen voor zijn :p
Maar inderdaad: er is een versie van Dance Dance Revolution beschikbaar voor de DC... Moet je wel importeren echter en dus spelen met een boot diskje... (ik zit trouwens in de omgekeerde situatie: wel het spel, maar niet de mat)

Veel plezier!
kheb um nog niet gekochtg :D alleen een winkel gevonde waar ze die dingen verkope :D maar is het een leuk spel ? (word ie beter incobinatie met de dansmat ?)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 26 August 2003 @ 00:43:
hoiii

btw, iemand ervaaring ermee ?? (mij lijkt ut mega gaaf :D)
en weet iemand waar ik samba da amigo kan kopen ? nieuw graag :D
en als die ene gast nog z'n samba ballen niet heeft verkocht.. ik ben wel geintresseeert :D

iemand ook ervaring metr zo'n Bio Gun (leuk?) welke games..en werkt dat ook nog met 100 HZ tv's ?? :?
Samba de amigo is te koop bij lik-sang voor 9,99, en onofficiele maracca's voor 30 euro.
Wil je echter officiele sega set hebben dan ben je zo 200 euro kwijt.

Er is naar mijn weten geen enkele dreamcast gun die werkt met 100hz tv's, leuke games ervoor zijn house of the dead 2 en virtua cop 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jHack
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Yohann!s schreef op 26 August 2003 @ 16:50:
[...]

kheb um nog niet gekochtg :D alleen een winkel gevonde waar ze die dingen verkope :D maar is het een leuk spel ? (word ie beter incobinatie met de dansmat ?)
Het voegt zeker wat toe, zonder dansmat is het maar een beetje saai. Je hebt drie dansspellen, ddr 2nd mix, ddr club mix en feet of fury. Persoonlijk vind ik ddr 2nd mix het beste, club mix valt een beetje tegen met de muziek vind ik. Van feet of fury is/was een freeware versie te verkrijgen, weet niet of dat nog steeds zo is, maar ik heb er eigenlijk nooit meer naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

ff wat shotjes van Half-Life voor de Dreamcast

Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/halflifedc/Pic_0003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/halflifedc/Pic_0004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/halflifedc/Pic_0006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/halflifedc/Pic_0007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/halflifedc/Pic_0008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/halflifedc/Pic_0010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/halflifedc/Pic_0013.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/halflifedc/Pic_0014.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/halflifedc/Pic_0015.jpg

*zucht het loading schermpje :( iets wat je helaas erg vaak tegenkomt..
Voor de rest loopt het eigenlijk perfect al is de framerate af en toe niet om over naar huis te schrijven en zijn de controles wel ff wennen..
2e minpuntje is de asociaal grote savefile ruim 100 blokjes (in vergelijking een vmu is 200 blokjes) jaja het is zelfs nog erger dan Shenmue 1 of MSR :X

Toch raar dat valve al geruime tijd bezig was met dit spel en het blijkbaar ook bijna klaar had en toen toch op het laatste moment besloot om er maar mee te stoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is zelfs helemaal af en was klaar om naar de perser te gaan en x-aantal weken voor productie zou beginnen is het afgeblazen, om onbekende redenen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Misschien was men toch niet helemaal tevreden overal het resultaat (gezien de mindere framerate en de vaak voorkomende laadtijden) of er was een invloed van buitenaf (zoals mr. sony met een grote zak geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Halflife ook maar ff gedownload :)
Ziet er wel cool uit ook nog.
Inclusief Blue shift.
Die ben ik nu aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Sinds gisteren mag ik mij ook de trotse bezitter van een Dreamcast noemen. Ben erg benieuwd hoe de spellen spelen. Voor 150 euro een DC plus een stapel spellen gekocht (helaas niet allemaal origineel). Ik denk er nog over om een aantal spellen bij Nedgame te halen (kosten soms maar 5 euro) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Voor de echte verzamelaars (Hello Kitty DC, etc.):
http://www.gamechoice.com.hk

En wat dacht je van deze (is ook te vinden bij gamechoice):
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3043384044&category=4313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-10 11:47

nexhil

BAM!

heeft er iemand nog tony hawk te koop, ik moet mijn neefjes ervan overtuigen dat de dreamcast vet cooler is dan zo'n duffe ps2

in mijn search naar dc games kwam ik net dit tegen op marktplaats.

laatste game in september ofzoiets
http://www.marktplaats.nl/markt/software/sega/6656.htm

[ Voor 42% gewijzigd door nexhil op 27-08-2003 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Vectrex Dude schreef op 27 August 2003 @ 10:58:
Voor de echte verzamelaars (Hello Kitty DC, etc.):
http://www.gamechoice.com.hk
Die Hello Kitty (de roze) stond laatst ookal een keer op ebay compleet voor 125 euri was van een nederlanders btw

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 22:24
vandaag een Sega Dreamcast sports edition aangeschaft :)

Afbeeldingslocatie: http://ebay0.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_fb55b478868ac7a3fbf066c324bb0bd7/i-1.JPG

op naar een speciale Saturn :)

[ Voor 11% gewijzigd door Eindbaas op 28-08-2003 00:24 ]

• vectrex
wouter76 schreef op 28 August 2003 @ 00:22:

[afbeelding]

Zoek ook zoiets, waar heb je dat gekocht? Wat koste dat nou (incl. postage)?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[afbeelding]

_/-\o_ Stoer!! echt mooi!

39

• Eindbaas
Vectrex Dude schreef op 28 August 2003 @ 08:06:
[...]

Zoek ook zoiets, waar heb je dat gekocht? Wat koste dat nou (incl. postage)?
Ebay en hij kostte incl. verzendkosten nog geen 80 euro :) Meestal zijn ze toch een stukje duurder volgens mij...

[ Voor 10% gewijzigd door Eindbaas op 28-08-2003 08:45 ]

Verwijderd

80 euro das een koopje die sports packs gaan meestal voor 150-200 euro weg excl verzending , lucky you.

/me wil ook een ltd edition dreamcast maakt niet uit welke zelfs een roze hello kitty dreamcast zou al goed zijn.

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

nouw 150/200 is ook wel weer een beetje overdreven ik ben de laatste tijd ook een beetje op zoek geweest naar zo'n sport edition en die gaan idd meestal tegen de 80 euri soms ook nog wel een voor veel minder zoals een sport ed. met ongeveer 15 games is uiteindelijk voor iets van 75 euri verkocht.. alleen die games waren al zo'n 75 euro waard (en het waren geen back-up)

Verwijderd

@DarK_M: dacht je dat 100 blocks veel was? NBA2K neemt 198(!) blocks in beslag.

Ik vind Half-Life btw echt heel goed spelen, en het ziet er zeer goed uit. Jammer dat hij nooit officieel is uitgebracht, want deze versie is idd helemaal af.

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

eh 100 blocks is toch ook veel? in vergelijking met de andere games iig wel die vaak maar 10 of 20 block gebruiken, maar 198 is idd helemaal belachelijk ga je naar de winkel koop je nba2k moet je er meteen een nieuwe vmu bij kopen omdat je anders niet kunt saven of je moet al je andere vmu's leeggooien

Verwijderd

DarK_M schreef op 28 August 2003 @ 11:03:
nouw 150/200 is ook wel weer een beetje overdreven ik ben de laatste tijd ook een beetje op zoek geweest naar zo'n sport edition en die gaan idd meestal tegen de 80 euri soms ook nog wel een voor veel minder zoals een sport ed. met ongeveer 15 games is uiteindelijk voor iets van 75 euri verkocht.. alleen die games waren al zo'n 75 euro waard (en het waren geen back-up)
mag je mij laten zien waar jij een sports edition vind die compleet met doos,handleidingen etc is voor 75-80 euro incl verzending.

/me doet niet aan unboxed incompleet spul

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

ja met doos zo kan ik het ook :p maar de meeste van die sport ed. hebben geen dozen meer die van wouter76 heeft zo te zien ook al geen doos meer. Maar met doos vallen ze idd wat duurder uit ligt er ook maar net aan wat er allemaal bij zit qua games enzo.

[ Voor 28% gewijzigd door Dark_M op 28-08-2003 15:04 ]

• Eindbaas
doos zit wel bij die van mij maar staat niet op de foto :)

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 12:45:
[...]

mag je mij laten zien waar jij een sports edition vind die compleet met doos,handleidingen etc is voor 75-80 euro incl verzending.

/me doet niet aan unboxed incompleet spul
Moet je ff aan Wouter76 vragen })

• Speedy
Ben ik weer met m'n bootdisk avontuur, we hebben nu een utopia disc werkend (kost je dan een pak aldi cdr's maar alla het werkt ;)), boot fijn m'n DC met het utopia scherm. Maar ik stop er daarna Sega Bash Fishing in en het scherm gaat op zwart (Utopia zie ik eerst wel wat laden links onderin en zie in dat hondje of wat is het wel Sega Bash Fishing), daarna gewoon helemaal niks meer. Bash Fishing is trouwens een orginele US cd. Een pal spel wordt wel gewoon gestart vanaf utopia.

Iemand een idee? We dachten eerst dat het de SCART RGB kabel was, maar zowel met een orginele van Sega als met een 3rd party kabel lukt het niet.

Vandaag trouwens nog Virtua Tennis erbij gekocht, kon em niet laten liggen voor 9,50 ... wat een geweldig spel is het toch, zelfs als je niet van tennis houdt is het gewoon onwijs vet om te spelen. Nog steeds erg blij dat ik een paar weken terug zo'n DC kocht, wat een pret voor weinig centen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Speedy op 28-08-2003 21:33 ]

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

veel us en us illegale spellen werken niet als je een rgb kabel aan je dreamcast hebt hangen.
Mocht dat niet het geval zijn bij jouw dan zou ik eens proberen een action replay demo disc of een blaze import adapter te halen

• Speedy
Ja ... maar waar vinden we zoiets voor een normale prijs :) Moet maar is een keer een CC zien te fixen en zo'n schijf op lik-sang halen, dan moet het toch werken. (met de gewone tulp stekkertjes ging het ook niet, maar dat werkt bij een PSX ook niet dus dat was al normaal). Best minders, denk je lekker te kunnen hengelen gaat het feest niet door :(

Flickr | Lego collectie

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ik heb hier een Xploder geval dingetje die tot nu toe in staat was al m'n games te booten in tegenstelling tot de Utopia bootdisk. die moet vast wel te vinden zijn via eMule of iets dergelijks want hij is maar iets van 2.5mb ;)

/edit
Deze is het:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/erik.coenen/31934.jpg

[ Voor 73% gewijzigd door Dark_M op 28-08-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die bedoelde ik ja , ik gebruik zelf een action replay demo disc die ooit bij een engels dreamcast blad zat , werk geweldig omdat er gewoon een aantal spellen is wat niet wil booten met behulp van de utopia disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ok dan weet ik even genoeg :)

*dubbelklikt op snelkoppeling*

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:16

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 21:42:
veel us en us illegale spellen werken niet als je een rgb kabel aan je dreamcast hebt hangen.
Mocht dat niet het geval zijn bij jouw dan zou ik eens proberen een action replay demo disc of een blaze import adapter te halen
Hmm? Ik heb hier nog totaal geen probleem mee gehad, en heb toch echt een Scart RGB kabel aangesloten zitten.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook geen probleem met mijn us hotd2 met scart kabel, maar met sommige spellen wil het wel eens voorkomen dat ze niet werken met de utopia disc en in zo'n geval is een action replay of dc-x import adapter wel een uitkomst.

En ik heb een aantal us backups van o.a streetfighter 3 third strike en samba de amigo2000 en die werken niet als mijn dc via de scart aangesloten zit, dan heb ik wel geluid maar zwart beeld, hang ik hem echter daarna aan de tulp aansluiting dan heb ik wel beeld.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Gamen gaat trouwens best vet met die VGA-box van Hais (14,95 bij Liksang): ik heb een tv van 30 cm en een monitor van 51 cm, dus ik prik mijn DC nu op mijn IIyama.
ff switchen naar de tweede ingang en gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet die DC-X bootdisck (specifiek die) hebben, anders kan ik mijn Fire Prowrestling D niet spelen. Waar is dat ding in NL ergens te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex

[afbeelding]

Wat heb je extra nodig om een US Dreamcast aan de praat te krijgen. Iets voor het voltage? En waar haal ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Een stepdown converter, haal je bij een beetje electronica zaak of iets als conrad. Kost je een euro of 20

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
Vectrex Dude schreef op 30 August 2003 @ 08:33:
[...]

Wat heb je extra nodig om een US Dreamcast aan de praat te krijgen. Iets voor het voltage? En waar haal ik die?
Je hebt een 110v -> 220v convertor nodig, bij electronica speciaalzaken wel verkrijgbaar. Je zou misschien ook wel een 220v voeding in kunnen bouwen, ik geloof dat Futuremax die wel heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:51
Je hebt idd een stepup convertor nodig. Maar die zijn wel moeilijker verkrijgbaar dan een stepdown.
Ik ben zelf bij alle (elektronica)winkels in Leeuwarden (jaja, ik weet het het is nog steeds een gat) en er was maar 1 winkel die had wat ik zocht, maar dat moest nog wel eerst uit het magazijn worden gehaald, dus duurde het toen nog even.
Een stepdown kon ik overal wel krijgen, zelfs bij ons in het dorp lukte dat nog.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Je zou ook gewoon de voeding kunnen vervangen door een dergelijk model als deze http://www.play-asia.com/paos-13-7004d020.html een multi voltage psu kan je overal ter wereld gebruiken want hij kijkt zelf hoe hoog het voltage moet zijn.. heb je ook nog eens alles intern scheelt weer zo'n stepup converter die waarschijnlijk wel weer extern zal zijn

Of je koopt op ebay voor 10 euri een kapute DC waarvan je zeker weet dat de PSU 220 volt is en die ook nog werkt... en dan bouw je die gewoon in als je het mij vraagt veel makkelijker als zo'n stepup converter.. en over het onbouwen hoe je je echt geen zorgen te maken want de DC gaat echt supermakkelijk uitelkaar (en ook weer inelkaar natuurlijk) je hoeft zelfs niet te solderen of wat dan ook enige wat je nodig hebt is een schroevendraaier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:51
Er is idd op het moment een kapotte DC op ebay te koop.
Het beeld van deze DC doet het niet meer (staat in de omschrijving) en daarom wordt ie ook verkocht.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Ik bedacht net het volgende in geval ik een US dreamcast koop: can ik met utopio etc dan ook PAL games spelen of is er iets anders voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan prima met de utopia disc, maat van me heeft een jap dreamcast en die gebruikt gewoon een utopia disc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ja dat kan, maar als je dan toch aan het slopen bent om er een andere psu in te stoppen is het dan niet veel makkelijker om er ook maar gelijk een chipje in te zetten.. Scheelt weer een hoop gedoe met die bootdisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
DarK_M schreef op 01 September 2003 @ 22:39:
Ja dat kan, maar als je dan toch aan het slopen bent om er een andere psu in te stoppen is het dan niet veel makkelijker om er ook maar gelijk een chipje in te zetten.. Scheelt weer een hoop gedoe met die bootdisk.
Ik heb al een PAL Dreamcast met Chip, ben op zoek naar een tweede voor weinig (voor als de mijne de geest gaat geven, moet je toch niet aan denken dat je geen Dreamcast voor handen hebt :) ). In UK of US lijkt 2nd hand dreamcast veel minder te kosten dan hier. Moet je eens kijken wat die jokers op marktplaats vragen, vaak met gekopieerde spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ja dat zijn van die lui die denken dat je geld kunt vragen voor back-ups op ebay staan ze inderdaad stukken goedkoper meestal met een stuk of 5 (legale) spellen voor minstens de helft van wat ze op marktplaats vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

NIEUWS!!!
Sega heeft de DC toch nog niet helemaal begraven blijkt wel weer nu bekend is geworden dat één van Sega's eigen ontwikkelteams namelijk SonicTeam werkt aan een nieuwe multiplatform game genaamd Puyo Puyo Fever welke tevens voor de DC zal uitkomen
http://www.excite.co.jp/w...ve%2F&wb_lp=JAEN&wb_dis=2

[ Voor 19% gewijzigd door Dark_M op 02-09-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-10 11:47

nexhil

BAM!

DarK_M schreef op 02 September 2003 @ 14:28:
NIEUWS!!!
Sega heeft de DC toch nog niet helemaal begraven blijkt wel weer nu bekend is geworden dat één van Sega's eigen ontwikkelteams namelijk SonicTeam werkt aan een nieuwe multiplatform game genaamd Puyo Puyo Fever welke tevens voor de DC zal uitkomen
http://www.excite.co.jp/w...ve%2F&wb_lp=JAEN&wb_dis=2
ja sorry hoor maar wat een lelijke game zeg.
de dreamcast is toch veelste krachtig voor dit soort domme games, dit kan mijn snes nog aan.

maar van de andere kant wel cool dat er weeres wat uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Wat dacht je van de ps2, de GC en de Xbox dan daar komt die ook op uit en dat terwijl die nog veel krachtiger zijn dan de DC (behalve de ps2 dan die is ongeveer gelijk) maakt ook niet echt uit eigenlijk als de gameplay maar goed is :) en als die net zo wordt als chu chu rocket (ook van SonicTeam) dan komt het zeker wel goed.. aanradertje btw het goedkoopste spel voor de DC verkrijgbaar chu chu rocket is echt vet met 2 players en dan co-op tegen de cpu of tegen elkaar natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo vandaag weer wat mooie dreamcast dingetjes binnen gekregen:

crazy taxi 2 en DOA2 samen met 3 vmu's (1 transparant geel, 1 giant gram edition en 1 Cha Hatsumei Edition ) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als nou iedereen die nieuwe game gaat kopen, krijgt SEGA er misschien nog wel zo nu en dan een multiconsole game op te laten verschijnen. Dan bedoel ik niet dat spel wat hier net genoemd werd, maar de nieuwe SEGA sports series, nieuwe Shenmue of een andere goed spel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
Puyo Puyo is altijd leuk! Leuk van Sega dat ze de DC nog niet helemaal afgestoten hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ik koop dr gewoon gelijk eens stuk of 25 als iedereen dat nou gewoon doet dan heeft Sega geen keus en moeten ze wel nieuwe games gaan maken voor de DC :p
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 17:48:
zo vandaag weer wat mooie dreamcast dingetjes binnen gekregen:

crazy taxi 2 en DOA2 samen met 3 vmu's (1 transparant geel, 1 giant gram edition en 1 Cha Hatsumei Edition ) :P
Hehe lekkere crosspost ;)
Crazy Taxi 2 is echt lachen dat je zo debiel kan springen :+ het enige waar ik me aan stoorde was dat als je 4 van die gekken achterin hebt zitten dat je die dan nooit allemaal binnen de gestelde tijd op hun bestemming kan dumpen.. mij lukt het iig de meeste keren gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
Ben op het moment helemaal verslaafd aan 24 hours of Le Mans. Wat een geweldig racespel is het toch eigenlijk en de graphics spreken mij ook erg aan :)

Op het moment bezig met de "6 uren van Le Mans", gelukkig kun je saven in de pits!

Eigenlijk is dit spel voor elk wat wils, op easy mode is het ook echt easy... je kunt je rondjes foutloos rijden zonder de rem ook maar 1 keer aan te raken. Een baanrecord zul je in die mode echter nooit halen.

Het is natuurlijk het mooist als je alle hulpjes uitzet en vooral bij de time-trials de rondetijden weet te verbeteren. Is mij nog niet gelukt, maar dat komt vast omdat ik de snelste wagens nog niet unlocked heb ;)

Nog maar wat screenshotjes dan?
Afbeeldingslocatie: http://imageserver.abacho.com/deatch/games/spielekonsolen/052001/lemans_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageserver.abacho.com/deatch/games/spielekonsolen/052001/lemans_01.jpg

Er is ook een port van naar de PS2 gemaakt, maar die schijnt niet zo lekker te spelen als de DC versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
oké ik heb nu al meer auto's unlocked, maar kan nog steeds de time-trial van het Le Mans circuit net niet halen, weet iemand welke auto hier het beste voor te gebruiken is?

Ik heb de Jaguar, de BMW's en de Mercedes al geprobeerd (nog wel meer maar met die kwam ik niet eens in de buurt van een record).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal er echt van dat ze nooit wat hebben gedaan met Half Life voor de Dreamcast. Die game was echt zo vet en nog beter als op de PS2 en toch hebben ze niet uitgebracht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:16

Wom

Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 14:53:
Ik baal er echt van dat ze nooit wat hebben gedaan met Half Life voor de Dreamcast. Die game was echt zo vet en nog beter als op de PS2 en toch hebben ze niet uitgebracht :(
Ik weet niet of je de versie hebt gespeeld die rondzwerft ? Is de final versie van Half-Life voor de DC, maar ikzelf moet zeggen dat vooral de laadtijden erg lang zijn. Ik weet niet hoe dat op de PS2 was, maar dat zal wel iets beter zijn hoop ik. Elk level is in meerdere delen opgedeeld wat dan waar apart geladen wordt. Haalt de vaart er een beetje uit.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Le Mans roeleert werkelijk de pan uit! :) iederekeer als ik m;n DC pak MOET ik gewoon even Lemans spelen en daarna sonic 2 :P

misschien is het wel leuk om wat baanrecords te gaan vergelijken?

[ Voor 22% gewijzigd door Fietsbel op 07-09-2003 15:31 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
dat is best, maar ik wil eerst even wat meer auto's unlocken nog en dan nog wat serieuzere pogingen ondernemen en die plaats ik hier dan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

wouter76 schreef op 07 september 2003 @ 15:47:
dat is best, maar ik wil eerst even wat meer auto's unlocken nog en dan nog wat serieuzere pogingen ondernemen en die plaats ik hier dan wel :)
:) leuk.
Dan ga ik binnenkort ook maar weer oefenen met Lemans, aangezien het wel weer een tijdje geleden is dat ik het spel heb gespeeld :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
Hmmm, ik probeer het baanrecord van het Le Mans circuit te verbeteren (staat standaard op 3:30:00). Met de Peugot Talbot 904 haal ik een snelste tijd van 3:33:56. Volgens mij is dit toch één van de snelste wagens die er tussen zit als je die wagens die je kunt verdienen met de time-trials nog niet hebt. Ook mieter ik zo weinig mogelijk brandstof in de wagen en stel de downforce op minimaal in.

Wat kan ik nog meer doen om die laatste seconden eraf te knabbelen?

• Eindbaas
Nou, deze is gelukt ik heb de tijd op 3:28:96 gezet :) Nu Bugatti circuit maar even proberen...

Verwijderd

gister hydro thunder gehaald bij de nedgame voor 4,99 wat een top game is dat zeg. :P

• Vincent_Valentine
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 15:05
Gisteren eindelijk weer een nieuwe Dreamcast gehaald O+
gelukkig had ik de doos van mijn oude nog, want de doos was niet mint.. maar als iemand nog een niet-minte doos zoekt voor zijn DC.. ;)

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 23:28
Vincent_Valentine schreef op 10 September 2003 @ 12:30:
gelukkig had ik de doos van mijn oude nog, want de doos was niet mint.. maar als iemand nog een niet-minte doos zoekt voor zijn DC.. ;)
Waar en voor hoeveel was je dreamcast? :)

• vectrex
Iemand Chu Chu Rocket nog niet in zijn collectie? Ik heb er één over. Tegen verzendkosten.
(vectrex@zonnet.nl) doosje is beschadigd, cd gloednieuw. Ik had nieuwe doosjes nodig en futuremax verkoopt ChuChu voor 2,50. Dus even doosje geruild. CD met boekje is goedkoper verzenden dan met doosje.

Verwijderd

Vincent_Valentine schreef op 10 september 2003 @ 12:30:
ik heb wel interesse, maar lijkt me zo moeilijk versturen :(

• Vincent_Valentine
Glorix Jim schreef op 10 September 2003 @ 12:41:
[...]

Waar en voor hoeveel was je dreamcast? :)
nieuw 79 euro bij GameShop Twente
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 16:46:
[...]

ik heb wel interesse, maar lijkt me zo moeilijk versturen :(
waar kom je dan vandaan?
Doos heeft van 1 openingsflap ongeveer 7 cm eraf.. lijkt aan achterkant klein beetje ingedrukt te zijn, en heeft voorop een prijsstickertje die ik niet ga proberen offie er goed afgaat ;)

Verwijderd

woon in enschede.
Kom zelf ook met enige regelmaat bij gameshop twente, wel een leuke zaak, maar verstand van zaken en prijzen ho maar ;)

• Vincent_Valentine
klopt, maar 79 euro voor een nieuwe DC is toch nog wel netjes gelukkig :)

iig, zit ik toch toevallig in jouw woonplaats op school :p
maar misschien moeten we verdere afspraken via mail (zie profiel) doen.. aangezien we anders de boel hier zo volspammen..

• Speedy
Die stikkers bij de Gameshop Twente zijn idd te irri voor woorden, soms boeit me de verpakking meer dan de inhoudt maar dat soort stikkers heeft de nare eigenschap dozen te slopen. Het is gedaan om het wisselen van prijzen tegen te gaan, maar een ander systeem zou wellicht beter zijn. iig dan op de retro spullen in kartonnen hoesje :P

Flickr | Lego collectie

• Vincent_Valentine
idd! voor prijzen heb je streepjescodes :(

Verwijderd

Hou op over die kut stickers, echt te erg voor woorden, als ze er al een tijde opzitten is het vreselijk om ze er af te halen :(
Vooral kartonnen doosjes is haast onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag je hie rook frustraties plaatsen?? Eindelijk (echt na een jaar ofzo) evrder gegaan en gekomen met Jet set radio, ik moest die kerels in die rioleringen taggen..lukte me echt niet (ik ben echt een dwaas) en nou na echt weet ik veel hoeveel tijd lukte het me!!!

loopt mijn DC voor de eerste keer ooit vast... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Me DC is in al die tijd dat ik hem heb nog maar 2 keer vastgelopen één keer spontaan tijdens het spelen van de Flogain Brothers een lock-up en de andere tijdens Shenmue 2 het laden van een volgend stuk level kreeg ik een mooie read error op me beeld ff disc schoongemaakt en toen liep die weer als een zonnetje :)

/edit
Ik vergeet ff de 3e keer maar dat lag niet aan de DC maar aan de software namelijk tijdens het uitproberen van de gelekte E3 beta van Sonic Adventure 2... maarja een beta dan vraag je er ook om dat die vastloopt :+

[ Voor 28% gewijzigd door Dark_M op 15-09-2003 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh met dergelijke dingen als beta's en tweakutilities als DiVx player enzo heb ik hem ook genoeg vast laten lopen, maar bij een normale game is mij dit nog nooit gebeurt.

Oh en Floigan Brothers is cool: "oeeh a butterfly!" ;)

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Whoohoo heb een Dreamcast op de kop weten te tikken met 2 controllers + VMU + 80 games (zullen wel veel kopietjes tussen zitten maar who cares) voor maar 65 euro!!!! Hopelijk zijn de controllers + DC nog een beetje in goede staat. Iets wat je je gaat afvragen voor een prijs van 65 euro
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.