D2 is wel uitgekomen ja maar volgens mij alleen japans , ik heb hem wel bij lik-sang te koop gezien voor <20 eurotjes.
Heeft er iemand Cosmic Smash voor de DC? Is het wat?
Weer een titel van mijn wishlist af! Rez is onderweg, $36,99. Weer een rib uit mijn lijf
Weer een titel van mijn wishlist af! Rez is onderweg, $36,99. Weer een rib uit mijn lijf
* notgib verkoopt zijn hele DC boeltje, met pijn in het hart maar ja...
o.a. defecte DC, controllers, memcards, stuur met pedalen en veel backups.
mail roel@telefragged.com als je 1 of meerdere dingen wel ziet zitten (staat ook al bij V&A) maar aangezien dit een DC fanaten topic is dacht ik dat er wellicht geintresseerden tussen zaten.
o.a. defecte DC, controllers, memcards, stuur met pedalen en veel backups.
mail roel@telefragged.com als je 1 of meerdere dingen wel ziet zitten (staat ook al bij V&A) maar aangezien dit een DC fanaten topic is dacht ik dat er wellicht geintresseerden tussen zaten.
Ik weet dat dit geen Vraag en Aanbod forum is, maar dit is voor de liefhebber wel interessant:
op ebay (door mij) King of Fighters Dream Match 1999.
Japanse versie, maar alle menus in het engels. Staat op E 17,95.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...899055&category=4313&rd=1
op ebay (door mij) King of Fighters Dream Match 1999.
Japanse versie, maar alle menus in het engels. Staat op E 17,95.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...899055&category=4313&rd=1
Klopt! Is een fraai filmpje (goede kwaliteit ook).Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 10:09:
Is dream match die versie met die 5 minuten durende manga intro ?
Review:
http://www.ex.org/4.5/52-game_kofdc.html
Verwijderd
ik ben nog op zoek naar een orginele arcade stick voor de dreamcast.Is er hier in nederland nog een winkel die ze verkoopt.
www.futuremax.nl voor 20 euro, zit in Vianen.Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 20:43:
ik ben nog op zoek naar een orginele arcade stick voor de dreamcast.Is er hier in nederland nog een winkel die ze verkoopt.
www.nedgame.nl staan ze voor 19,95, daar nog wat?
Verwijderd
dat is een 3rd party.Ben eigenlijk op zoek naar de orginele.
www.hotbit.nl heeft ze nog wel voor €39,99.
Is dat een redelijke prijs of zijn ze nog ergens goedkoper.
www.hotbit.nl heeft ze nog wel voor €39,99.
Is dat een redelijke prijs of zijn ze nog ergens goedkoper.
Verwijderd
ik vind het een nette prijs, officeel spul is altijd duurder maar veruit superieur aan al die 3rd party zooi.
Ook ik ben een grote Dreamcast fan en gebruik 'm nog actief. Ik heb Border down sowiezo al gepre-ordered want die MOET ik gewoon hebben.
Verwijderd
Weet niet of t al een keer is vermeld in dit topic, maar www.hongkongfun.de verkoopt een heleboel PAL DC spellen voor € 6,95 - € 8,95. De toptitels zijn al weg, maar d'r zit nog wel wat leuks tussen....
Verwijderd
Wat een idiote rpijzen bij dat zaakje zeg , ze hebben gewoon een partij spul bij lik-sang gekocht en dat verkopen ze nu voor 2,5 maal zoveel.
Een gba afterburner kit voor 45 euro , donder toch op zeg , die dingen kosten 25 eurotjes.
En ook die dreamcast titels zijn niet veel soeps.
Crazy taxi 2 kost bij de nedgame ook 15-20 euro
Een gba afterburner kit voor 45 euro , donder toch op zeg , die dingen kosten 25 eurotjes.
En ook die dreamcast titels zijn niet veel soeps.
Crazy taxi 2 kost bij de nedgame ook 15-20 euro
Ik heb sinds gister dan ook eindelijk een Dreamcast, geweldig ding had ik eerder moeten hebben 
Maar nog geen memorycard erbij, ik wou zelf een VMU halen, maar hoe groot is zo'n ding nu? Zag namelijk ook 4mb memorycards en als je op zo'n VMU maar een paar games kwijt kan heb je er nog niks aan.
En is het normaal als mijn DC "tikt" tijdens het spelen van Soul Calibur (orgineel, nieuwe cd). Wel alleen tijdens het spelen en niet tijdens het laden. Metropolis Street Racer en Chu Chu hebben het niet dus denk spel eigen, maar het klinkt zo naar.
Maar nog geen memorycard erbij, ik wou zelf een VMU halen, maar hoe groot is zo'n ding nu? Zag namelijk ook 4mb memorycards en als je op zo'n VMU maar een paar games kwijt kan heb je er nog niks aan.
En is het normaal als mijn DC "tikt" tijdens het spelen van Soul Calibur (orgineel, nieuwe cd). Wel alleen tijdens het spelen en niet tijdens het laden. Metropolis Street Racer en Chu Chu hebben het niet dus denk spel eigen, maar het klinkt zo naar.
Er passen dacht ik 200 blokjes op een official VMU en volgens mij is dat dan 1mb, maaruh op zo'n 4mb memorycard zit toch geen beeldschermpje? op die van mij iig niet..
Enne bij Soul Caliber maakt die van mij ook niet echt een gezond geluid ik zou het geen tikken noemen maar meer een soort piepje alsof de cd constant ergens tegen aankomt heel vreemd want bij al me andere spellen (+/- 30 op het moment) doet die het voor zover ik weet niet.
Enne bij Soul Caliber maakt die van mij ook niet echt een gezond geluid ik zou het geen tikken noemen maar meer een soort piepje alsof de cd constant ergens tegen aankomt heel vreemd want bij al me andere spellen (+/- 30 op het moment) doet die het voor zover ik weet niet.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Verwijderd
Mijn soul calibur doet hetzelfde getik , maar dat doet ie al sinds ik hem in feb 99 kocht samen met mijn dreamcast.
Een sega VMU heeft 200 blocks en kun je een game of 5-8 op kwijt.
Voordeel van de sega vmu is dat je mini games kunt spelen waardoor je extra's kunt unlocken.
Als je daar niet in geintereseerd bent kan ik een 4 mb nexus kaartje aanraden , die kun je met je pc linken en zo saves op je pc opslaan.
Heb er net zelf 1 besteld bij lik-sang voor 18 euro + software en pc kabel erbij.
Een sega VMU heeft 200 blocks en kun je een game of 5-8 op kwijt.
Voordeel van de sega vmu is dat je mini games kunt spelen waardoor je extra's kunt unlocken.
Als je daar niet in geintereseerd bent kan ik een 4 mb nexus kaartje aanraden , die kun je met je pc linken en zo saves op je pc opslaan.
Heb er net zelf 1 besteld bij lik-sang voor 18 euro + software en pc kabel erbij.
* Kaj. meldt zich...
ben nooit zo'n consolefreak geweest en al helemaal niet Sega (ik behoorde tot de Nintendo-clan), tot ik de DC en z'n mogelijkheden zag.
Alleen had ik meer hobby's, en dan komt een console onderop de verlanglijst.
Maar sinds een maand of vier heb ik er ook eentje met een stuk of wat spellen en goodies.
Favo games: DOA2 en Worms World Party.
ben nooit zo'n consolefreak geweest en al helemaal niet Sega (ik behoorde tot de Nintendo-clan), tot ik de DC en z'n mogelijkheden zag.
Alleen had ik meer hobby's, en dan komt een console onderop de verlanglijst.
Maar sinds een maand of vier heb ik er ook eentje met een stuk of wat spellen en goodies.
Favo games: DOA2 en Worms World Party.
Ga wel voor een VMU dan (hou van orginele spullen
), heb nog geen CC dus zo'n Nexus kaartje zit er niet in. Passen wel wat weinig games op, maar verwacht toch niet dat ik er zo heel veel tegelijk zal spelen (heb m'n Cube nog als main console).
En hoe zit het bij de DC met RGB kabels eigenlijk? Geeft het veel beter beeld, of is het net als op m'n PS2 amper zichtbaar.
En hoe zit het bij de DC met RGB kabels eigenlijk? Geeft het veel beter beeld, of is het net als op m'n PS2 amper zichtbaar.
Ik heb gemerkt dat sommige spellen geen beeld geven bij gebruik van de RGB-uitgangen... Kanon bijvoorbeeld; die doet het wel bij gebruik van composiet (S-videokabel is in bestelling) maar geeft geen beeld bij gebruik van de RGB-kabel.
Verwijderd
Dan zul je wel een kopietje hebben van een usa/jap versie van het spel kaj ?.
Dat gebeurt namelijk wel vaker met games op de dreamcast als het ntsc rips zijn , heb zelf een kopietje van streetfighter 3 3rd strike die ook geen beeld geeft via rgb maar wel via s-video.
TAG_Speedy:
Voor mijn gevoel maakt de RGB kabel wel degelijk een hele hoop uit , beeld oogt veel scherper en games die ik op 60 hz mode draai vullen nu netjes het hele beeld , ipv kleine randjes die ik met svideo kabel wel heb.
Dat gebeurt namelijk wel vaker met games op de dreamcast als het ntsc rips zijn , heb zelf een kopietje van streetfighter 3 3rd strike die ook geen beeld geeft via rgb maar wel via s-video.
TAG_Speedy:
Voor mijn gevoel maakt de RGB kabel wel degelijk een hele hoop uit , beeld oogt veel scherper en games die ik op 60 hz mode draai vullen nu netjes het hele beeld , ipv kleine randjes die ik met svideo kabel wel heb.
Kanon heb ik helaas alleen als backup atm... Ben nog geen winkel tegengekomen waar ik het spel kon bestellen.
Heb sowieso nog niet zoveel spellen, aangezien ik bij de meeste titels geen idee heb wat ik kan verwachten en of het leuk is ja/nee. Alleen de spellen die ik uit de arcade ken (DOA2, KOF, SF, etc), van de oude consoles (Sonic) of van de PC (Worms, Kanon, etc) koop ik dan... Ben een beetje conservatief in die dingen.
Heb sowieso nog niet zoveel spellen, aangezien ik bij de meeste titels geen idee heb wat ik kan verwachten en of het leuk is ja/nee. Alleen de spellen die ik uit de arcade ken (DOA2, KOF, SF, etc), van de oude consoles (Sonic) of van de PC (Worms, Kanon, etc) koop ik dan... Ben een beetje conservatief in die dingen.
Mijn Dreamcast heeft het begeven in de garantietijd.. en na wat nodige afreizen en telefoongesprekken met MM kan ik hem terugbrengen en mijn geld terugkrijgen, omdat de leverancier geen nieuwe meer kan leveren.
Alleen wie wil er nou een leven zonder dreamcast
dus mijn vraag: weet iemand nog plaatsen waar nieuwe DC's te krijgen zijn?!
Alleen wie wil er nou een leven zonder dreamcast
hmm, Future zone lijkt er doorheen te zijn als je hun page moet geloven, en nedgame heeft ze alleen 2dehands
www.futuremax.nlVincent_Valentine schreef op 30 July 2003 @ 13:32:
hmm, Future zone lijkt er doorheen te zijn als je hun page moet geloven, en nedgame heeft ze alleen 2dehands
www.gameshop.nl
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
thx
dat wordt ben ik bang wel geld bijleggen, of toch 2dehands oid, maar iig al een begin..
Weet niet waar je woont, maar de gameshop in Hengelo heeft ze voor 80 liggen (nieuw), mijne ook weg:

Verwijderd
Ik heb op ebay.de nog een nieuwe Dreamcast op de kop kunnen tikken voor 57 euro. Dat is ongeveer een half jaar geleden.
ik heb gister dangerous toys voor de DC op cd gezet....weet ik veel wat voor'n spel dat is.
was het een japans 18+ spel, zie daar van die getkende chinezen met fibo's...niet normaal gewoon.
was het een japans 18+ spel, zie daar van die getkende chinezen met fibo's...niet normaal gewoon.
wel leuk, iedereen met een DC heeft altijd iig 2 spellenTAG_Speedy schreef op 30 juli 2003 @ 23:46:
Weet niet waar je woont, maar de gameshop in Hengelo heeft ze voor 80 liggen (nieuw), mijne ook weg:
[afbeelding]
- Soulcalibur
- ChuChu Rocket

iemand hier een PSX/2 en een DC?
ben nog steeds benieuwd of de PS2 100Hz lightguns ook op een DC werken met een total control converter
Verwijderd
Ik neem aan dat je gameshop twente bedoeld ?TAG_Speedy schreef op 30 juli 2003 @ 23:46:
[afbeelding]
Zo ja, waarom ben je niet gegaan voor het sports pack van 139 incl 2 controllers en 3 games waaronder sega GT.
Heb hem liever zo "kaal" (ipv zo'n game/console doos) en ook geen sportspack gezien moet ik eerlijk zeggen 
En controllers zie ik voor 10 euro op eBay.de staan, dus dat valt dan nog wel weer mee.
Denk dat ik er trouwens vandaag nog wel even Virtua Tennis ga oppikken, ik vind het een vreselijke sport maar heb het spel gister bij een vriend gespeeld en echt fun gehad (weet niet wat het is met tennis, maar op de Cube en NES vind ik het ook helemaal te gek). Met wat controllers erbij kunnen we helemaal los
En controllers zie ik voor 10 euro op eBay.de staan, dus dat valt dan nog wel weer mee.
Denk dat ik er trouwens vandaag nog wel even Virtua Tennis ga oppikken, ik vind het een vreselijke sport maar heb het spel gister bij een vriend gespeeld en echt fun gehad (weet niet wat het is met tennis, maar op de Cube en NES vind ik het ook helemaal te gek). Met wat controllers erbij kunnen we helemaal los
[ Voor 47% gewijzigd door Speedy op 31-07-2003 11:56 ]
MediaMarkt Rotterdam heeft ze misschien ook nog liggen, maar dat is heel misschien... Bovendien raad ik je van harte aan om de DC die je koopt meteen aldaar in de winkel te testen (kan beneden in het Service Centrum). Ik heb namelijk twee maal mijn DC mogen ruilen (beiden zo'n bekende brakke PSU)...
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
Shenmue 2 is een van de mooiste spellen die ik ooit gespeeld heb. Shenmue was al erg gaaf maar deel 2 is nog een stuk beter. Alleen Rez kan ik helaas nergens vinden. Die schijnt echt su-per te zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 14:04 ]
Trouwens die bootdisk voor de DC, is die vrij ergens te downloaden? We hebben een japanse game gekocht, maar die zal zo niet draaien.
Verwijderd
ja hoor bootdisc is zo te krijgen , ik dacht dat ie wel op dcemulation.com staat.
Let wel dat de bootdisc niet alle japanse/usa spellen kan draaien en dat je het beste op zoek kunt gaan naar een blaze import cd of een action replay disc , die wel alles draait.
Let wel dat de bootdisc niet alle japanse/usa spellen kan draaien en dat je het beste op zoek kunt gaan naar een blaze import cd of een action replay disc , die wel alles draait.
Of je dreamcast laten ombouwen, kun je Japans en Amerikaanse games spelen zonder cd-tje te hoeven wisselen. Bevalt mij prima!
Heb nu zo'n bootdisk (bedankt voor de tip
), maar de DC kent de cd zo niet. Heb de image gedownload maar hij boot vervolgens of er geen cd in zit. Doe vast wat fout, maar wat
Verwijderd
Ehm , bootdisc op cd branden.
bootdisc in dreamcast stoppen.
Dreamcast aanzetten , sega logo verschijnt gevolgd door een mooi kleurijke omgeving met in mijn geval een 3d-draaiende eland.
Dan disctray open , bootdisc eruit ---> game erin.
Klep dicht en gaan met die banaan.
Mocht dit allemaal niet werken probeer dan eerst eens of je dreamcast wel een gebrande muziek cd kan afspelen via de ingebouwde player.
Als dat niet lukt ben ik bang dat de gd-drive in jouw dreamcast zo'n kut type is dat geen gebrande cd kan lezen. (is bepaalde serie dreamcasts geweest vooral later in het leven van de dreamcast)
En zit er maar 1 ding op namelijk een mod-chip inbouwen
Dreamcast aanzetten , sega logo verschijnt gevolgd door een mooi kleurijke omgeving met in mijn geval een 3d-draaiende eland.
Mocht dit allemaal niet werken probeer dan eerst eens of je dreamcast wel een gebrande muziek cd kan afspelen via de ingebouwde player.
Als dat niet lukt ben ik bang dat de gd-drive in jouw dreamcast zo'n kut type is dat geen gebrande cd kan lezen. (is bepaalde serie dreamcasts geweest vooral later in het leven van de dreamcast)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 15:42 ]
En op DC-Emulation staat dat alle PAL DC's het gewoon moeten doen.Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 15:41:
Ehm , bootdisc op cd branden.
Zie ook hier http://www.dcemulation.com/article-supported.htm
Zelf denk ik dat je hem gewoon niet goed gebrand hebt.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
En niet alleen PAL DC's, maar alle DC's
Maar het is wel een image he, dus branden met DiscJuggler of Nero dacht ik.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Voor dreamcast gamers geld 9/10 dat het disc jugler images zijn , maar die kun je erg fijn branden met alcohol 120%
Alcohol rulezVerwijderd schreef op 31 July 2003 @ 21:34:
Voor dreamcast gamers geld 9/10 dat het disc jugler images zijn , maar die kun je erg fijn branden met alcohol 120%
hoewel je op dcemulation ook een cdi2nero converter kan halen
Verwijderd
Ja maar dat domme ding werkt 9/10 niet.
Hoevaak ik al wel niet images heb gebrobeerd om te zetten , dat ze niet werkte..
Gewoon alcohol 120% gebruiken werkt altijd.
Hoevaak ik al wel niet images heb gebrobeerd om te zetten , dat ze niet werkte..
bij mij werkt ie perfect?Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 10:43:
Ja maar dat domme ding werkt 9/10 niet.
elke image die ik omgezet heb werkt gewoon
maar idd Alcohol is makkelijker en hoef je em ook niet om te zetten
Woe, thanks! daar zit ik in de buurt op school, dus dat moet geen probleem zijn na de vakantieTAG_Speedy schreef op 30 July 2003 @ 23:46:
[afbeelding]
Net terug van vakantie en weer een paar leuke aanwinsten meegenomen:
- Grandia 2 (15 euro) (als nieuw)
- Shenmue (25 euro) (nieuw)
- Dreamcast muis (10 euro) (nieuw)
Dit alles uit een heel klein gameshopje in Detmold (D) meegenomen
- Grandia 2 (15 euro) (als nieuw)
- Shenmue (25 euro) (nieuw)
- Dreamcast muis (10 euro) (nieuw)
Dit alles uit een heel klein gameshopje in Detmold (D) meegenomen
Verwijderd
die muis voor 10 euro is een net koopje, heb ze nergens onder de 30 euro gevonden en ik wil er nog wel 1 voor UT en q3 arena.
Dan moet je snel naar ebay, Ik heb de mijne voor 3 dollar (official sega, nieuw in doos). Okay komt er wel $8 verzendkosten bij, maar dan moet je meerdere items in een keer kopen. Of van UK sellers.Verwijderd schreef op 03 augustus 2003 @ 13:40:
die muis voor 10 euro is een net koopje, heb ze nergens onder de 30 euro gevonden en ik wil er nog wel 1 voor UT en q3 arena.
Ik heb even voor je gezocht:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...=3039195222&category=4303
Muis voor ong. 7 euro (gewoon koop nu).
We hebben er nog 1 voor je laten liggen bij de EP in NordhornVerwijderd schreef op 03 August 2003 @ 13:40:
Verwijderd
naar duitsland gaan vind ik een beetje overdreven.
offtopic , Speedy was jij die lul die die hori controller bij de nedgame gekocht heeft ? want ik wou hem hebben !!!!
offtopic , Speedy was jij die lul die die hori controller bij de nedgame gekocht heeft ? want ik wou hem hebben !!!!
Verwijderd
Gister mijn nexus 4mb kaart binnen gehad, ideaal ding zeg gewoon al je saves naar je pc kopieren (in mijn geval ff naar een zip disk).
Heb nu gewoon weer 4 lege vmu's
Ben ik ook nog aan het overwegen, zeker na corrupte files van RE Code Veronica, was ik bijna halverwege arggh!!Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 11:22:
must kill speedy
(je mag trouwens wel eens gaan afstoffen
)
Gister mijn nexus 4mb kaart binnen gehad, ideaal ding zeg gewoon al je saves naar je pc kopieren (in mijn geval ff naar een zip disk).
Heb nu gewoon weer 4 lege vmu's
Paar vragen:
Wat koste dat?
Waar besteld?
Zit daar software bij?
hm, ik zit te twijfelen tussen een Dc en een Xbox, in principe lijkt de DC me de betere keus, (ik las bij een review van Sonic Adventure op de Gamcube dat het spel er op de DC beter uitzag, dus met de HW zit het wel goed imho) Maar ben een beetje bang dat over een tijdje de intresante titels op zijn, er worden er immers geen meer gemaakt toch 
Ik lees bij gameshop dat het op windows CE draait, wil dit zeggen dat je PC games op je DC kan spelen na enige modificatie(van de SW that is)? Ook lees ik van een internet aansluiting, kun je er online mee gamen? En aan welke spellen moet ik dan denken.
Sorry dat het nogal wat vragen zijn, maar ik zou het wel graag weten eigenlijk
Ik lees bij gameshop dat het op windows CE draait, wil dit zeggen dat je PC games op je DC kan spelen na enige modificatie(van de SW that is)? Ook lees ik van een internet aansluiting, kun je er online mee gamen? En aan welke spellen moet ik dan denken.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
19 euro koste datVectrex Dude schreef op 05 August 2003 @ 13:01:
[...]
Ben ik ook nog aan het overwegen, zeker na corrupte files van RE Code Veronica, was ik bijna halverwege arggh!!
Paar vragen:
Wat koste dat?
Waar besteld?
Zit daar software bij?
Besteld bij lik-sang.com
Zit software voor het kopieren en beheren bij samen met een data kabel
De betere titels worden idd steeds schaarser en duurder maar dat moet je er gewoon voor over hebben.Maverick schreef op 05 August 2003 @ 13:19:
hm, ik zit te twijfelen tussen een Dc en een Xbox, in principe lijkt de DC me de betere keus, (ik las bij een review van Sonic Adventure op de Gamcube dat het spel er op de DC beter uitzag, dus met de HW zit het wel goed imho) Maar ben een beetje bang dat over een tijdje de intresante titels op zijn, er worden er immers geen meer gemaakt toch
De dreamcast draait op windows CE maar daar merk je weinig van , het is niet zo dat je dus pc games erop kunt draaien.
De dreamcast heeft ingebouwd een 56 k modem waarmee je gewoon het internet op kunt met behulp van een dreamkey cd, online gamen is ook wel mogelijk maar er zijn praktisch geen servers meer behalve in japan.
Titels die gewoon must have zijn naar mijn mening zijn:
Sonic Adventure 1+2
Soul Calibur
Crazy Taxi
Headhunter
Marvel vs capcom 2
Streetfighter 3 3rd strike
Ikaruga
Rez
House of the dead 2 + gun
Metropolis street racer
Ecco the dolphin: tides of time
Phantasy star online v2.0
King of fighters 99 dream match
Shemue 1 + 2
Samba de amigo + maracca's
En er zullen nog veel meer titels zijn, maar dit zijn gewoon must have games voor mijn gevoel.
En qua accesoires:
Voldoende VMU geheugen kaartjes
dreamcasy muis en keyboard
Dreamcast gun
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 13:39 ]
hm, dus in princiepe slaat de wijzer dan naar negatief door, voordeel is dat het ding maar 100 euro kost, gewoon ff met de trein naar den haag 
Ben vooral geintreseerd in sonic adventures en virtua tennis 2
Iemand nog een goede site met DC reviews? Want als mijn loon gestort is denk ik dat ik me OV eens ga gebruiken voor iets nuttigs
Iemand nog een goede site met DC reviews? Want als mijn loon gestort is denk ik dat ik me OV eens ga gebruiken voor iets nuttigs
PSN: DutchTrickle PVoutput
dc.ign.com gebruikte ik persoonlijk altijd...Maverick schreef op 05 August 2003 @ 13:40:
hm, dus in princiepe slaat de wijzer dan naar negatief door, voordeel is dat het ding maar 100 euro kost, gewoon ff met de trein naar den haag
Verwijderd
Idd voor reviews kun je gewoon op ign terrecht m zijn altijd wel goede reviews en anders ff googelen en je komt ook een heel eind.
Hmmm.. Ik denk dat ik Lik-sang eens ga mailen: bij mijn 4MB-kaart zat wel een parallelle kabel, maar geen software.
Ook een miskoop: de twee verschillende typen arcade-sticks die ik bij Lik-sang gekocht heb: de ene heeft een geweldige stick maar sucky knoppen, en de andere heeft een klote-stick en perfecte knoppen.
Denk dat ik met de electronica uit die sticks gewoon m'n eigen arcade-sticks ga bouwen met echte sticks en arcade-onderdelen.
Ook een miskoop: de twee verschillende typen arcade-sticks die ik bij Lik-sang gekocht heb: de ene heeft een geweldige stick maar sucky knoppen, en de andere heeft een klote-stick en perfecte knoppen.

Denk dat ik met de electronica uit die sticks gewoon m'n eigen arcade-sticks ga bouwen met echte sticks en arcade-onderdelen.
Verwijderd
ehm kaj heb je wel goed gekeken welke je hebt gekocht , je hebt namelijk een 4 mb nexus card zonder software en 1 met software , het verschil is 4 euro ofzo , dus denk dat je de verkeerde hebt gekocht
dan zal ik de verkeerde wel gekocht hebben... Zag geen Nexus-kaart staan, oh well..
ik heb ook geen software, maar volgens mij vind je die zo met een beetje zoeken, of niet?
BTW ja kan ook een X-arcade kopen voor je dreamcast Kaj.
[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 05-08-2003 21:52 ]
Is dat spelletje Rez.. ook met de muziek van Underworld toevallig? Aangezien Underworld een track heeft die Rez heet
Ja die software voor de Nexus vmu staat idd ook gewoon op het net ff downloaden en je kan los-=BoKKiE=- schreef op 05 August 2003 @ 21:48:
ik heb ook geen software, maar volgens mij vind je die zo met een beetje zoeken, of niet?
http://www.hkems.com/m_main.htm
ff onder download kijken daar staat hij bijna onderaan
Volgens mij niet, lijkt me iig erg sterk voor zover ik weet zit er alleen muziek in van een aantal japanse dj'sGlorix Jim schreef op 05 August 2003 @ 22:06:
Is dat spelletje Rez.. ook met de muziek van Underworld toevallig? Aangezien Underworld een track heeft die Rez heet
[ Voor 28% gewijzigd door Dark_M op 05-08-2003 22:17 ]
Ik heb er zelf geen, maar heb je hier wat aan:Kaj. schreef op 05 August 2003 @ 21:38:
dan zal ik de verkeerde wel gekocht hebben... Zag geen Nexus-kaart staan, oh well..
http://www.boob.co.uk/usertools.html
Ik had nog ergens een link, maar misschien heb ik die morgen voor je.
Verwijderd
Heb vandaag mijn arcade stick ontvangen.
Nu alleen nog een paar goede vechtspellen vinden.
Nu alleen nog een paar goede vechtspellen vinden.
cool deze werkt iig onder Win NT (op me werk) nu hopen dat deze ook onder XP werkt, heb er gister 4 gevonden die allemaal lekkere access violations gavenDarK_M schreef op 05 August 2003 @ 22:15:
[...]
Ja die software voor de Nexus vmu staat idd ook gewoon op het net ff downloaden en je kan los
http://www.hkems.com/m_main.htm
ff onder download kijken daar staat hij bijna onderaan
[...]
Gisteren twee gloednieuwe VMU's ontvangen voor 11 euro incl. porto! Bij Next Level hier in Arnhem vraagt die gast 36 euro per stuk (om te zwijgen wat de games nog kosten, nou vooruit eentje dan, Headhunter 63,50 euro, haha).
Leve ebay!
Kan ik nu in mijn stuurtje en arcadestick ook een memcard laten zitten. Wat een luxe
Leve ebay!
Kan ik nu in mijn stuurtje en arcadestick ook een memcard laten zitten. Wat een luxe
Even tussendoor voor de mensen die het nog niet wisten:
Op dit forum is nog veel te vinden over de Dreamcast:
http://www.segaforum.nl/forum.asp?FORUM_ID=1
Op dit forum is nog veel te vinden over de Dreamcast:
http://www.segaforum.nl/forum.asp?FORUM_ID=1
edit:
Oh, ik zie dat er op pagina 1 al een verwijzing naar is.
Maar het is zeker de moeite waard.
Oh, ik zie dat er op pagina 1 al een verwijzing naar is.
Maar het is zeker de moeite waard.
[ Voor 27% gewijzigd door Platel op 06-08-2003 10:39 ]
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Ik heb Snow Surfers liggen... Krijgt niet zulke goede reviews, maar persoonlijk vind ik het een heel aardig spel! Was bij mij thuis in elk geval favoriet als d'r wat vrienden langs kwamen. Realistisch is het misschien niet echt, maar we hebben d'r altijd veel lol van gehad.Is er iemand die snowboardspelletjes heeft op de dreamcast? Zo ja, wat vind je er van?
Ik heb zelf altijd veel gehad aan Planet Dreamcast, maar ik weet niet in welke staat die lui tegenwoordig nog bestaan...Review sites
Liege, liege, liegebeest!
Heeft iemand Test drive Le Mans liggen en vind het niet erg die te verkopen? Het maakt me niet zoveel uit of het een kopie of een originele versie is. Stuur me dan een e-mail.
Als iemand ook nog een stuur en een lightgun heeft liggen die hij wilt verkopen zou ik dat ook graag weten.
Als iemand ook nog een stuur en een lightgun heeft liggen die hij wilt verkopen zou ik dat ook graag weten.
[ Voor 26% gewijzigd door pp_ op 08-08-2003 12:36 ]
Test drive Le Mans vindt ik persoonlijk 1 van de beste racegames qua gevoel van snelheid (burnout 2 is natuurlijk het beste) en de graphics vond ik ook altijd prima.
Nou eindelijk mijn VMU binnen (kan ik eindelijk is aan MSR beginnen), heb hem in de controller gedaan en werkt allemaal leuk enzo. Maar nu zit ik met 2 vraagjes;
Tijdens het spelen staat de naam van het spel in beeld, heel leuk maar kost dit batterijen?
Nadat ik de DC uit heb gezet blijft de VMU nog een seconde of 20 knipperen (bij dat kladblokje) met de tekst Sega VMU. Dit moet wel batterijen kosten aangezien de console uit staat. Werkt die VMU ook zonder batterijen (dat ik er wel iets op kan opslaan, dat ik die flauwekul als tijd enzo niet heb boeit niet zo, maar wil die dure batterijen uitsparen tot ik er iets zinnigers mee kan doen)
Tijdens het spelen staat de naam van het spel in beeld, heel leuk maar kost dit batterijen?
Nadat ik de DC uit heb gezet blijft de VMU nog een seconde of 20 knipperen (bij dat kladblokje) met de tekst Sega VMU. Dit moet wel batterijen kosten aangezien de console uit staat. Werkt die VMU ook zonder batterijen (dat ik er wel iets op kan opslaan, dat ik die flauwekul als tijd enzo niet heb boeit niet zo, maar wil die dure batterijen uitsparen tot ik er iets zinnigers mee kan doen)
Eh tijdens het spelen kan het onmogelijk batterijen kosten, want anders zou die van mij namelijk nooit werken want de batterijen daarvan zijn namelijk al anderhalfjaar leeg en hij werkt nog steeds dus het batterijtje in de VMU is naar mijn weten alleen maar in gebruik wanneer deze buiten de controller in gebruik is dus tijdens het spelen van minigames of het kopieren van savegames....
Enne nog anders wat mbt de VMU wat je op den duur gaat krijgen (ff voor de mensen die het nog niet wisten).. wanneer de VMU in de controller zit met een volle batterij is er niks aan de hand, maar wanneer de batterij tijdens het opstarten van de DC leeg blijkt te zijn geeft de VMU als waarschuwings-signaal een korte scherpe pieptoon van ongeveer een halve seconde... don't panic! er is niks aan de hand je kan gewoon lekker door blijven gamen
Enne nog anders wat mbt de VMU wat je op den duur gaat krijgen (ff voor de mensen die het nog niet wisten).. wanneer de VMU in de controller zit met een volle batterij is er niks aan de hand, maar wanneer de batterij tijdens het opstarten van de DC leeg blijkt te zijn geeft de VMU als waarschuwings-signaal een korte scherpe pieptoon van ongeveer een halve seconde... don't panic! er is niks aan de hand je kan gewoon lekker door blijven gamen
Die piep had ik al toen ik het batterijtje even loswipte van die eronder lag. Dacht al wtf
Vis de batterijen er maar even uit denk ik, want nadat de console dus uit is staat er gewoon nog wat in de display. Maar goed, eindelijk zit de werkdag erop dus MSR gaat erin
Vis de batterijen er maar even uit denk ik, want nadat de console dus uit is staat er gewoon nog wat in de display. Maar goed, eindelijk zit de werkdag erop dus MSR gaat erin
Verwijderd
Die piep ken ik maar al te goed, ik heb 5 vmu's in mijn dreamcast zitten en van allen is de batterij al lang en breed op, dus als ik mijn dreamcast aanzet is me het toch een herrie
Verwijderd
1. 18 Wheeler
2. Bangai-O
3. Biohazard Code:Veronica LE (JAP)
4. Blue Stinger (JAP)
5. Cannon Spike (pressdisc)
6. Capcom vs SNK
7. Carrier
8. Charge 'N Blast
9. Chu Chu Rocket
10. Chu Chu Rocket (pressdisc)
11. Climax Landers (JAP)
12. Coaster Works
13. Conflict Zone (pressdisc)
14. Crazy Taxi
15. Crazy Taxi 2 (pressdisc)
16. D2 (JAP)
17. Daytona USA 2001
18. Deadly Skies
19. Dragons Blood
20. Dragon Riders Chronicles of Pern (pressdisc)
21. Dynamite Deka 2 (JAP)
22. F355 Challenge (JAP)
23. Fighting Force 2
24. Fire Prowrestling D (JAP)
25. Gunbird 2
26. Headhunter
27. Heavy Metal Geomatrix (pressdisc)
28. House of the Dead 2
29. Hydro Thunder
30. Ikaruga (JAP)
31. Incoming
32. Jet Set Radio
33. Langrisser Millennium (JAP)
34. Legacy of Kain: Soul Reaver
35. Marvel vs Capcom
36. Marvel vs Capcom 2
37. MDK2
38. Metropolis Street Racer
39. Monaco Grand Prix 2 (JAP)
40. NBA 2K
41. NBA 2K2 (pressdisc)
42. Pen Pen Triicelon
43. Phantasy Star Online ver.2 (pressdisc)
44. Planet Ring (inc Mic)
45. Power Stone 2
46. Quake III Arena
47. Razor Freestyle Scooter (pressdisc)
48. Re-Volt
49. Record of Lodoss War
50. Red Dog (pressdisc)
51. Resident Evil Code Veronica
52. Resident Evil 2
53. Resident Evil 3
54. Samba de Amigo (inc official Maracas PAL)
55. Sega Bass Fishing (inc Fishing Rod JAP)
56. Sega GT (JAP)
57. Sega Rally 2
58. Sega Swirl
59. Shenmue
60. Shenmue LE (inc music cd JAP)
61. Shenmue 2
62. Shenmue 2 LE (inc Virtua Fighter discs JAP)
63. Silent Scope
64. Skies of Arcadia
65. Sonic Adventure
66. Sonic Adventure 2 (pressdisc)
67. Sonic Adventure 2 Birthday Pack (x2 JAP)
68. Sonic Shuffle (USA)
69. Soul Calibur
70. South Park Chef Luv Chack
71. Space Channel 5
72. Speed Devils Online
73. Starlancer
74. Super Runabout SF edition
75. Tetris 4D (JAP)
76. Tokyo Highway Challenge 2
77. Tony Hawks Skateboarding
78. Toy Commander
79. Toy Racer
80. Trickstyle
81. Ultimate Fighting Championship (Beta/GD Recordable)
82. Virtua Athlete 2K
83. Virtua Fighter 3tb (JAP)
84. Virtua Striker 2 ver.2000.1
85. Virtua Tennis
86. Who Wants To Be A Millionaire?
87. Worms Armageddon
Alles is PAL, behalve als het anders aangegeven staat.
HARDWARE:
Arcade Stick (x2, boxed)
Controller (x3, 1x boxed)
Controller (x1 JAP, boxed)
Controller (x1, 3rd party)
Keyboard
Fishing Rod (JAP)
Maracas (PAL)
Mouse
VMU (x1 boxed, USA)
VMU (x1 3rd party)
A/V Cable (x1, 3rd party)
2. Bangai-O
3. Biohazard Code:Veronica LE (JAP)
4. Blue Stinger (JAP)
5. Cannon Spike (pressdisc)
6. Capcom vs SNK
7. Carrier
8. Charge 'N Blast
9. Chu Chu Rocket
10. Chu Chu Rocket (pressdisc)
11. Climax Landers (JAP)
12. Coaster Works
13. Conflict Zone (pressdisc)
14. Crazy Taxi
15. Crazy Taxi 2 (pressdisc)
16. D2 (JAP)
17. Daytona USA 2001
18. Deadly Skies
19. Dragons Blood
20. Dragon Riders Chronicles of Pern (pressdisc)
21. Dynamite Deka 2 (JAP)
22. F355 Challenge (JAP)
23. Fighting Force 2
24. Fire Prowrestling D (JAP)
25. Gunbird 2
26. Headhunter
27. Heavy Metal Geomatrix (pressdisc)
28. House of the Dead 2
29. Hydro Thunder
30. Ikaruga (JAP)
31. Incoming
32. Jet Set Radio
33. Langrisser Millennium (JAP)
34. Legacy of Kain: Soul Reaver
35. Marvel vs Capcom
36. Marvel vs Capcom 2
37. MDK2
38. Metropolis Street Racer
39. Monaco Grand Prix 2 (JAP)
40. NBA 2K
41. NBA 2K2 (pressdisc)
42. Pen Pen Triicelon
43. Phantasy Star Online ver.2 (pressdisc)
44. Planet Ring (inc Mic)
45. Power Stone 2
46. Quake III Arena
47. Razor Freestyle Scooter (pressdisc)
48. Re-Volt
49. Record of Lodoss War
50. Red Dog (pressdisc)
51. Resident Evil Code Veronica
52. Resident Evil 2
53. Resident Evil 3
54. Samba de Amigo (inc official Maracas PAL)
55. Sega Bass Fishing (inc Fishing Rod JAP)
56. Sega GT (JAP)
57. Sega Rally 2
58. Sega Swirl
59. Shenmue
60. Shenmue LE (inc music cd JAP)
61. Shenmue 2
62. Shenmue 2 LE (inc Virtua Fighter discs JAP)
63. Silent Scope
64. Skies of Arcadia
65. Sonic Adventure
66. Sonic Adventure 2 (pressdisc)
67. Sonic Adventure 2 Birthday Pack (x2 JAP)
68. Sonic Shuffle (USA)
69. Soul Calibur
70. South Park Chef Luv Chack
71. Space Channel 5
72. Speed Devils Online
73. Starlancer
74. Super Runabout SF edition
75. Tetris 4D (JAP)
76. Tokyo Highway Challenge 2
77. Tony Hawks Skateboarding
78. Toy Commander
79. Toy Racer
80. Trickstyle
81. Ultimate Fighting Championship (Beta/GD Recordable)
82. Virtua Athlete 2K
83. Virtua Fighter 3tb (JAP)
84. Virtua Striker 2 ver.2000.1
85. Virtua Tennis
86. Who Wants To Be A Millionaire?
87. Worms Armageddon
Alles is PAL, behalve als het anders aangegeven staat.
HARDWARE:
Arcade Stick (x2, boxed)
Controller (x3, 1x boxed)
Controller (x1 JAP, boxed)
Controller (x1, 3rd party)
Keyboard
Fishing Rod (JAP)
Maracas (PAL)
Mouse
VMU (x1 boxed, USA)
VMU (x1 3rd party)
A/V Cable (x1, 3rd party)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 00:09 ]
Biohazerd je hebt een kei gave verzameling (ook gezien op IG forum)
Het is hier al weer even stil, hierbij update van mijn verzameling. Deze week gekocht:
Rival Schools 2 PAL (9,99)
Outtrigger PAL (14)
Pen Pen PAL (5,30)
Heavy Metal US (6)
Rival Schools 2 PAL (9,99)
Outtrigger PAL (14)
Pen Pen PAL (5,30)
Heavy Metal US (6)
Daar kan je nog is spellen voor kopen ja, ben nu zelf bezig met MSR. Geweldig spel, alleen die one on one's willen nog niet echt. Moet steeds een headstart nemen van 20 sec ofzo en dan nog wil het soms niet, terwijl de rest me wel goed afgaat. Snap er niks van, iemand de gouden tip?
Verwijderd
gouden tip , gewoon die headstart nemen , je hebt waarschijnlijk een mindere auto dan je tegenstander, gewoon op die manier winnen , kudo's verzamelen en asap een beter auto winnen.
Ja heb het gedaan, ga nu met m'n MRS tegen een 206, moet te doen zijn ... maar na een ronde zit hij al bijna achter me. Ga wel voor de headstarts idd, nu druk op weg om een SLK te unlocken, dan moet die 206 peanuts zijn
Nog een tipje wanneer je een timelap moet doen (oftwel je moet in 3 rondjes minimaal 1 rondje halen binnen de gestelde tijd) je rijd een warm-up rondje vervolgens een rondje omde tijd te zetten en wanneer deze dan goed is gebruik je de 3e ronde om een beetje heen en weer te rijden en vooral veel slippend enzo door de bochten te gaan uiteraard zonder de kanten te raken dus niet over de finisch gaan maar uiteindelijk gewoon een laatste ronde hebben van 5 minuten ofzo resultaat een vele malen hogere kudo score door het vele slippen inde laatste ronde
[ Voor 5% gewijzigd door Dark_M op 19-08-2003 23:54 ]
Voor ik het op ebay zet, heeft er iemand interesse in Sonic (JAP), Maken X (PAL) en een memorycard 800 blocks. Dit is overcompleet geworden. Email maar met een voorstel. vectrex@zonnet.nl
Verwijderd
Vind je dat veel?ND schreef op 01 December 2001 @ 20:27:
loekos --> Vooral niet te weinig spellen in huis halenJezus man, hoe kom je daar allemaal aan? En nog belangrijker, waar laat je ze liggen?? Heb je daar een vitrine kast voor van 10M X 1M X 20 hoog ofzo
Damn je hebt echt VEEL!
Dan wil je mijn xbox collectie niet zien
Verwijderd
Je bedoelt je user-icon? Onder welke steen heb jij geslapen?Vectrex Dude schreef op 21 August 2003 @ 13:01:
Waar is mijn logo gebleven???????
GoT heeft kuren... picserver en search plat.
Hm maar dat is toch allang weer over? mijn icon deed het eerst ook niet maar werkt nu wel weer en die van Vectrex werkt bij mij ook gewoon..
Ik heb de mijne net weer ge-up-load (in goed nederlands). Hij was toch echt weg, en bleef weg.
Maar ik heb mijn lelijke köpske weer.
Maar ik heb mijn lelijke köpske weer.
Winst voor vandaag Sonic Shuffle (jap) en ik moet zeggen dat het er niet slecht uitziet wel erg apart maar dat maakt het wel weer leuk
Toekomstige winst (oftwel games waar ik nog op zit te wachten):
Virtual On (jap) & Shenmue 2 LE (jap)
Dit topic is gesloten.