Dreamcast Fanaten..verzamel u hier.... Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.059 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 07:15
DarK_M schreef op 03 April 2003 @ 22:39:
Ik heb net 3 nieuwe spellen besteld :) en wel:
- Marvel vs Capcom (jap)
- Marionette Company (jap)
- Pata Pies (jap)
Nog nooit van gehoord behalve de eerste dan maar het lijkt me wel lachen dus ik dacht laten we het maar gewoon doen!
Nou alleen nog ff een nieuwe VMU fixen want al m'n andere staan stampvol :P naja wat wil je ook met spellen als Shenmue en Metropolis Street Racer die zowat je hele VMU gebruiken voor één savefile.
ja waarom moeten die eigenlijk zoveel ruimte innemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb voor twee weken terug ook een dreamcast gekocht.Snap eigenlijk nog steeds niet waarom deze spelcomputer zo slecht heeft verkocht.
De vmu krijg je ook snel vol door nba2k2 of nhl2k2 te saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

'k al een heb tijd zo'n 3th party 4mb VMU en die zit nu ookal propvol ik heb natuurlijk liever real Sega VMU's maarja dan heb ik binnenkort gewoon een stuk of 10 beetje jammer dat er maar zo weinig op kan :( Vooral ook lekker handig als je een savegame zoekt en je weet niet op welke VMU die nou staat :P

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
je kunt er toch ook spelletjes op spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Op die officiele Sega VMU kun je inderdaad enkele mini-games spelen (althans als je batterijtje nog niet leeg is zoals bij die dingen van mij :P) die mini-games moet je dan vanuit een spel naar je VMU downloaden zoals bij Sonic Adventure kon je een Chao (zo'n klein gekleurd beestje waar ik eigenlijk het nut nooit van gesnapt heb) naar je VMU sturen en dan kon je daarmee spelletjes doen doormiddel van dat kleine schermpje dat erop zit..
Dat schermpje is best wel een leuk idee tijdens veel spellen zie je er bijvoorbeeld een logootje of een animatie op of zoals bij Shenmue 1 en 2 aanwijzingen over op welke knoppen je moest drukken.
Het is mij btw nooit gelukt om zo'n Chao naar me VMU te sturen heel vaag maar hij werd gewoon niet herkend ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
binnekort krijg ik zelf ook zo'n VMU (2e hands) en misschien is de batterij daar ook leeg van... zijn die makkelijk te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49
Ik zie het topic net pas (schande), maar ik ben ook een trotse eigenaar van een DC :).
Ik heb nu zo'n jaar of 2 een DC (iig toen die net uitkwam had ik hem :)), met zo'n 60 spellen (1 legaal >:)).

Virtua Tennis is echt een aanrader! Crazy Taxi vond ik ook wel mooi. Voor de rest zijn het spellen die je vrij weinig speelt, maar dat kon ook komen omdat ik opeens 50 nieuwe spellen had :D

Weet iemand nog goede arcade spellen voor de DC? Virtua Tennis 2 zoek ik nog, maar nog nergens tegengekomen helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powerstone I en II zijn erg leuk om te doen, vooral met meerdere menselijke spelers. Sonic Adventure 2 natuurlijk ook (maar die heb je vast al) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

Milenco schreef op 06 April 2003 @ 02:12:
Ik zie het topic net pas (schande), maar ik ben ook een trotse eigenaar van een DC :).
Ik heb nu zo'n jaar of 2 een DC (iig toen die net uitkwam had ik hem :)), met zo'n 60 spellen (1 legaal >:)).

Virtua Tennis is echt een aanrader! Crazy Taxi vond ik ook wel mooi. Voor de rest zijn het spellen die je vrij weinig speelt, maar dat kon ook komen omdat ik opeens 50 nieuwe spellen had :D

Weet iemand nog goede arcade spellen voor de DC? Virtua Tennis 2 zoek ik nog, maar nog nergens tegengekomen helaas :'(
Futuremax heeft Virtua Tennis 2 nog, die kun je gewoon online bestellen. Heb ik zelf paar maanden terug ook gedaan, superspel :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Milenco schreef op 06 April 2003 @ 02:12:
Ehhh das inmiddels dus al 4 jaar want de Dreamcast kwam in 1998 al in Japan uit.
En altijd jammer zulke mensen die alleen maar back-ups hebben :( schaam je diep!
wouter76 schreef op 05 april 2003 @ 16:30:
binnekort krijg ik zelf ook zo'n VMU (2e hands) en misschien is de batterij daar ook leeg van... zijn die makkelijk te vervangen?
Ik heb het nog nooit gedaan maar het kan nooit moelijk zijn gewoon een kwestie van schroefje dr uit klepje dr af en vervangen die hap.
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 11:59:
Powerstone I en II zijn erg leuk om te doen, vooral met meerdere menselijke spelers. Sonic Adventure 2 natuurlijk ook (maar die heb je vast al) :)
Sonic Adventure 2 vond ik echt slecht in vergelijking met Sonic Adventure 1, waar ik me vooral aan ergerde waren die crappy shitlevels waar je opzoek moest gaan naar 3 delen van de choas esmerald die dan iedere keer weer ergens anders lagen.. iig is dat de reden dat ik nog steeds alleen maar de Hero kant van het spel heb uitgespeeld :(

[ Voor 57% gewijzigd door Dark_M op 06-04-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
het vervangen van de twee knoopcelletjes in de VMU was erg makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Hehe :D
Maaruh ik was afgelopen weekend op Gameparty.net, The Party LAN daar hadden ze ook een aantal consoles staan waarvan ook 1 Dreamcast (met Soul Caliber) opvallend detail was dat die dus de hele dag zowat bezet was in tegenstelling tot de Xbox'en die er af en toe verlaten bijstonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

WOEI!! :D vandaag zit ik dus ziek thuis en heb maar weer eens me DC uit de kast getrokken.
Geloof het of niet, maar na een paar uurtjes spelen voel ik me alweer een stuk beter (hmmz geneeskrachtig zo'n DC ;) )

Helaas mis ik nog altijd 1 spel in mijn collectie... Virtual On: Ontario Tangram
Is er iemand die dit spel heeft en wegdoet/back-up van heeft? (hint richting: Milenco die een enorme hoeveelheid aan spellen heeft) :P

Le Mans 24 heure is echt zo'n fantastisch spel, heerlijk hoe de auto's reageren!, Sonic Adventure 2 blijft fantastisch!
Echt al heel lang geen 3d spellen gedaan eigenlijk dit jaar, alleen een beetje C&C generals op de PC en daar hield het bij op, denet SA2 gedaan met Speed Highway en dat Egyptische level met sonic, WOOHOO!OO!O!O!Ooooo f*cking hell, dat geeft een kick zeg :D :P, ik denk dat ik maar een paar daagjes langer ziek blijf :D

Jet Set/Grind Radio blijft ook zo'n heerlijk spel!, alleen ik blijf het vreemd vinden dat niemand ooit het voor mekaar heeft gekregen om zoals bij mij kikkers op de vloer te krijgen (hoe ik eraan kom weet ik niet) ook via google etc etc heb ik gezocht maar nergens staat er iets over. Zal zo wel even een screeny posten.
Metropolis Street Racer blijft ook een heerlijk spel, alleen jammer dat ze er teveel details in hebben gestopt waardoor het te on-overzichtelijk is geworden.
Resident Evil: code veronica heb ik ook nog nooit uitgespeeld (wel al heeeeel lang mee bezig geweest in totaal)ben gebleven in dat stuk dat je in een of ander lab met heel veel vliegjes over hebt.
Ik ga weer verder spelen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Homedisc schreef op 14 april 2003 @ 16:06:

Le Mans 24 heure is echt zo'n fantastisch spel, heerlijk hoe de auto's reageren!, Sonic Adventure 2 blijft fantastisch!
Echt al heel lang geen 3d spellen gedaan eigenlijk dit jaar, alleen een beetje C&C generals op de PC en daar hield het bij op, denet SA2 gedaan met Speed Highway en dat Egyptische level met sonic, WOOHOO!OO!O!O!Ooooo f*cking hell, dat geeft een kick zeg :D :P, ik denk dat ik maar een paar daagjes langer ziek blijf :D
Hmm ik vond Sonic Adventure 1 eigenlijk beter ik knapte bij deel 2 een beetje af op die kloterige levels waar je op zoek moest gaan naar die diamanten :( erg irritant vooral die level met een tijdlimiet van 5 minuten waar die dingen dan constant ergens anders liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suprcow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01-2022
ik vond quake 3 wel tegek op de dc :D ik had toen nog geen pc maar die heb ik later aangeschaft omdat t op de dc zo tof was :D met zo een 33k modempje
maar t was niet erg omdat IEDEREEN een 33k modem had in europa
en dan na t spelen kijken of je al was gestegen op de ladders die er waren..
echt lachen alleen werd mn telefoon rekening zo duur... 700 piekies was minder leuk maargoed nu is t mn favorite spel al weer een paar jaar op de pc want das wel wat lekkerder met adsl heheh helemaal vervelend was ook toen die gasten met hun pc er achter waren gekomen hoe ze op het dc netwerk konden komen
met hun adsl monsters... bah toen was de gein er gouw vanaf :D lope ze rondjes om je heen en ik maar in de lucht schieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ja das inderdaad suf dat je met je pc met Quake 3 kan connecten met het Dreamcast netwerk zodat je tegen mensen kunt spelen die Q3 op hun DC spelen :)
Alleen is het natuurlijk niet helemaal eerlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021

pp_

Ik heb van triband shenmue gekocht. ik ben erachter gekomen dat het amerikaanse import is. hoe krijg ik dat spel gestart op een europese dreamcast? ik heb het al geprobeerd met een bootdisk, maar deze laadde maar tot 97%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Peter-Paul schreef op 15 April 2003 @ 11:56:
Ik heb van triband shenmue gekocht. ik ben erachter gekomen dat het amerikaanse import is. hoe krijg ik dat spel gestart op een europese dreamcast? ik heb het al geprobeerd met een bootdisk, maar deze laadde maar tot 97%.
Misschien een nieuwere versie vd bootdisk?

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Welke bootddisk heb je eigenlijk geprobeerd want er is namelijk 1 officiele die je ook in de winkel kon kopen en 2 onofficiele (Utopia bootdisk en nog eentje).

Anyway Ik heb van de week eindelijk Shenmue 1 uitgespeeld :D huray!! wel een beetje jammer dat hij eigenlijk maar zo kort is voor je echt goed in het verhaal zit is het afgelopen :(
Nouja meteen maar verdergegaan met Shenmue 2 waar ik ookal eerder mee bezig was geweest en jaja vandaag heb ik hem eindelijk ook uitgespeeld :D in tegenstelling tot deel 1 is deze veel en veel langer vooral tegen het einde denk je van nou hij zal zo wel afgelopen zijn maarnee dan ben je zo nog dik 5 uur bezig.. Echt een topgame maar het zal wel lang wachten worden op deel 3 als die uberhaupt al komt want Sega heeft er eigenlijk nog niks over losgelaten.. maar als die komt moeten ze niet zoals met deel 1 en de Xbox versie van deel 2 de japanse stemmen vervangen door engelse want daarmee ging echt een enorm deel van de sfeer verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

DarK_M schreef op 27 April 2003 @ 19:24:
Welke bootddisk heb je eigenlijk geprobeerd want er is namelijk 1 officiele die je ook in de winkel kon kopen en 2 onofficiele (Utopia bootdisk en nog eentje).

Anyway Ik heb van de week eindelijk Shenmue 1 uitgespeeld :D huray!! wel een beetje jammer dat hij eigenlijk maar zo kort is voor je echt goed in het verhaal zit is het afgelopen :(
Nouja meteen maar verdergegaan met Shenmue 2 waar ik ookal eerder mee bezig was geweest en jaja vandaag heb ik hem eindelijk ook uitgespeeld :D in tegenstelling tot deel 1 is deze veel en veel langer vooral tegen het einde denk je van nou hij zal zo wel afgelopen zijn maarnee dan ben je zo nog dik 5 uur bezig.. Echt een topgame maar het zal wel lang wachten worden op deel 3 als die uberhaupt al komt want Sega heeft er eigenlijk nog niks over losgelaten.. maar als die komt moeten ze niet zoals met deel 1 en de Xbox versie van deel 2 de japanse stemmen vervangen door engelse want daarmee ging echt een enorm deel van de sfeer verloren :(
Deel 3 is tussen de regels door aangekondigd. Eerst was er sprake van dat hij in filmvorm zou komen, maar die zijn weer teruggedraaid. Hij verkoopt op de Xbox namelijk vrij redelijk, niet super, maar genoeg om de doelstelling voor deel 3 te hale blijkbaar.

Vraag me alleen af of we alle 15 geplande hoofdstukken zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

wtf. 15 delen :/ tegen de tijd dat ze die allemaal gemaakt hebben ben ik allang de pijp uit :p
Nouwja ik had wel ergens gelezen dat als Shenmue 2 goed genoeg verkocht op de Xbox dat er dan ook een deel 3 zou komen op de Xbox helaas ;( ik zie hem liever op bijvoorbeeld... doe eens gek op de Dreamcast of op een eventuele opvolger van de DC :z maar niet op de Xbox..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

15 Delen? Ik dacht dat Yu Suzuki er 7 in de aanbieding zou hebben :?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:01
DarK_M schreef op 27 April 2003 @ 20:00:
wtf. 15 delen :/ tegen de tijd dat ze die allemaal gemaakt hebben ben ik allang de pijp uit :p
Nouwja ik had wel ergens gelezen dat als Shenmue 2 goed genoeg verkocht op de Xbox dat er dan ook een deel 3 zou komen op de Xbox helaas ;( ik zie hem liever op bijvoorbeeld... doe eens gek op de Dreamcast of op een eventuele opvolger van de DC :z maar niet op de Xbox..
15 delen verhaal...maar geen 15 delen games

in iedere game zat d8 ik 2 of 3 delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

SonyEricsson schreef op 27 April 2003 @ 20:29:
[...]

15 delen verhaal...maar geen 15 delen games

in iedere game zat d8 ik 2 of 3 delen
Juist, dat bedoelde ik ook. 15 hoofdstukken in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

DarK_M schreef op 27 April 2003 @ 20:00:
Er zijn mensen die geloven dat de Xbox de onofficiele opvolger van de Dreamcast is. De Xbox zou Sega's volgende console worden ( Black Belt oid ). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Nouwja de Black Belt heeft toch echt wel een hele andere betekenis :)
Ik geloof niet dat Xbox de onofficiele opvolger van de DC is daarvoor zou de Xbox toch een heel stuk beter moeten zijn wat mij betreft mist de Xbox net de feeling die de DC wel had..

Anyway ik dacht al 15 delen (hoofdstukken dus) wtf. ik had ook al eerder gehoord van 6 of 7 delen. Maarja je weet het nooit hé de originele Shenmue voor de Sega Saturn was ook veel langer dan de huidige Shenmue 1 voor de DC. In tegenstelling tot de DC versie ging de Saturn versie na het gedeelte van Japan nog door in China oftwel het stuk wat nu dus Shenmue 2 is geworden.. dus ik denk dat het uiteindelijke aantal delen nog niet echt vast ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

DarK_M schreef op 27 April 2003 @ 21:38:
Anyway ik dacht al 15 delen (hoofdstukken dus) wtf. ik had ook al eerder gehoord van 6 of 7 delen. Maarja je weet het nooit hé de originele Shenmue voor de Sega Saturn was ook veel langer dan de huidige Shenmue 1 voor de DC. In tegenstelling tot de DC versie ging de Saturn versie na het gedeelte van Japan nog door in China oftwel het stuk wat nu dus Shenmue 2 is geworden.. dus ik denk dat het uiteindelijke aantal delen nog niet echt vast ligt
Yu Suzuki heeft ooit eens in een interview gezegt dat hij 15 delen/hoofdstukken in zijn hoofd had zitten. Of hij ze daadwerkelijk ook zal uitwerken blijft de vraag. Hoewel het natuurlijk gissen blijft, denk en hoop ik dat we nog zeker wel een aantal hoofstukken/delen zullen meemaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ik zit er zwaar over te denken om Skies of Arcadia te gaan halen.. alleen is die best wel prijzig (voor een DC game althans) omdat die echt bijna niet te krijgen is nieuws kost hij iig al 60 euro (en dan komen er nog verzendkosten bij)... Is het het waard? of kan ik hem ergens anders nog voor minder krijgen.. Het liefst wel PAL of USA wantuh ik kan nog steeds geen Japans lezen dus liever gaan JAP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

SOA is een echte traditionele RPG. Zitten goede puzzels in, maar ook wel érg veel combat. Zoveel dat het zelfs op je zenuwen kan gaan werken. Het hele spel is wel sfeervol en fraai uitgewerkt. Maar mocht je een Gamecube hebben staan kun je ook voor Skies Of Arcadia Legens gaan, die komt binnenkort uit. Is een opgepoetste versie met wat meer subquests en wat meer spelfiguren. Maar als je van RPG's houdt dan staat SOA zeker heel mooi in je collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die game is toch uitgekomen op de pc ? of was dat weer een andere rpg van de dreamcast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk een ander skies of arcadia ledgends is een opniew uitgebrachte versie voor de gamecube.

Leuk trouwens dat ik nu pas dit topic zie terwijl ik al sinds de europeese realease een dreamcast heb.
Blijf het de beste console aller tijden vinden en speel er elke dag minstens een uurtje op, ben me nu veel aan het richten op import titels en de toppertjes zoals shemue 2 , ecco etc..

Toppertje van mijn collectie is toch wel sonic adventure 2 10th bithday limited editon pack met bonus muziek cd, gouden munt en een leuk boekje over de geschiedenis van sonic.

Tip voor mensen met een credit card op www.lik-sang.com kun je voor een prikkie top dreamcast games halen zowel europees als usa/jap.
Doe dit zelf al een tijdje officele sega vmu en purru purru pack kosten daat 9,90 en 7,99 euro dat is een prikkie vergeleken met de soms 20-30 euro die ze hier nog durven te vragen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 22:40:
Die game is toch uitgekomen op de pc ? of was dat weer een andere rpg van de dreamcast ?
Volgens mij wel
Of was het nou Grandia (2) :?

[ Voor 94% gewijzigd door Dark_M op 27-04-2003 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is van die spellen alleen Grandia 2 op de PC uitgekomen (correct me if i'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 23:17:
Volgens mij is van die spellen alleen Grandia 2 op de PC uitgekomen (correct me if i'm wrong)
Het is inderdaad Grandia 2 die naar de PC is geport. SOA is dat niet. Enkel Gamecube of Dreamcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_
  • Laatst online: 29-11-2021

pp_

[OFFTOPIC] Heeft iemand nog een dreamcast-stuur liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:56
Damn! ben vergeten hoe die on-line toko heet, maar als ik me niet vergis waren ze in Vianen gevestigd.. Werd een paar weken/maanden geleden ook al hier op GoT genoemd... In elk geval heeft dat on-line winkeltje nog steeds errug goedkope DC stuurtje liggen als het goed is..

Come to think of it: als het goed is werd die winkel zelfs eerder in deze thread genoemd...

Argh... Kan maar niet op de naam komen
* Liegebeest slaat herhaaldelijk met z'n kop op het bureau

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
aaaaahhh........Me Dreamcast heeft kuren en natuurlijk geen garantie meer.
Hij maakt er een spelletje van om elke keer op het moment dat het net spannend wordt te rebooten. Helemaal terug naar het beginscherm, zonder waarschuwing niks :'( en hij doet het niet af en toe maar soms wel tot 5 keer in 10 minuten.

Weet iemand hier heel toevalling waar dit aan zou kunnen liggen, of dat ik me echt genoodzaakt moet gaan voelen een nieuwe aan te schaffen.

Dit is dus al de 3de Dreamcast die in mijn handen overlijd, wat heb ik Sega misdaan dat me apparaten zo moeten lijden.

De eerste leende ik uit en kwam verzopen terug. De persoon die hem leende had hem in een rugtas zitten toen hij hem op de fiets terug kwam brengen en natuurlijk was die tas niet waterdicht :( maar kwam er wel regen uit de hemel.

De tweede liet ik uit me handen stuiteren tijdens de verhuizing en zie pats en nu dit weer.

Lekker boeiend zullen jullie wel denken, maar ik moest ff me verhaal kwijt, wordt er beetje frustie van 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe je toch iets fout ik heb mijn dreamcast al sinds de europeese release en hij is nog puntgaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

volder schreef op 29 april 2003 @ 15:20:
aaaaahhh........Me Dreamcast heeft kuren en natuurlijk geen garantie meer.
Hij maakt er een spelletje van om elke keer op het moment dat het net spannend wordt te rebooten. Helemaal terug naar het beginscherm, zonder waarschuwing niks :'( en hij doet het niet af en toe maar soms wel tot 5 keer in 10 minuten.

Weet iemand hier heel toevalling waar dit aan zou kunnen liggen, of dat ik me echt genoodzaakt moet gaan voelen een nieuwe aan te schaffen.

Dit is dus al de 3de Dreamcast die in mijn handen overlijd, wat heb ik Sega misdaan dat me apparaten zo moeten lijden.

De eerste leende ik uit en kwam verzopen terug. De persoon die hem leende had hem in een rugtas zitten toen hij hem op de fiets terug kwam brengen en natuurlijk was die tas niet waterdicht :( maar kwam er wel regen uit de hemel.

De tweede liet ik uit me handen stuiteren tijdens de verhuizing en zie pats en nu dit weer.

Lekker boeiend zullen jullie wel denken, maar ik moest ff me verhaal kwijt, wordt er beetje frustie van 8)7 8)7
Bekijk dit topic maar eens. Ik heb namelijk hetzelfde gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

AudiRS4 schreef op 29 April 2003 @ 16:08:
[...]

Ik ook.. en de genoemde oplossing werkte bij mij perfect.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
die van mij heeft zeer veel moeite met originele games (vooral Virtua Tennis en V-Rally2). Ze zijn geheel krasvrij maar werken ho maar :( In de DC van een maat van mij doen ze het perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Weet er iemand nog een online shop (of wil iemand van zijn eigen collectie af?) waar ik bv Streetfighter games of Guilty Gear X kan kopen. Futuremax ken ik al, is een goed adres voor hardware! Ik heb laatst (staat niet in catalogus) Samba D'Amigo Maracas gekocht voor 25 euro!

Op ebay wordt toch iets te veel gevraagd voor SF en GGX. Voor SF games betaal ik 10 E en GGX 25 E. Wie-o-Wie??

Overigens voor de liefhebber, Liksang.com heeft ZeroGunner 2 incl. verzendkosten voor 30 euro. Op ebay gaat deze voor 50 euro of meer weg!

Gisteren mezelf kado gedaan!

www.jeroensanders.nl/sega -> mijn collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor goede dreamcast games gewoon ff lik-sang in de gaten houden en dan vooral de japanse games.
En www.nedgame.nl heeft nog wel een aantal fighters waaronder streetfighter 3 double impact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Peter-Paul schreef op 29 april 2003 @ 11:03:
[OFFTOPIC] Heeft iemand nog een dreamcast-stuur liggen?
jep, ikke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Ik ben ook aan het omzien naar een 2e hands DC, maar zag er 1 met een toetsenbord ... leuk en aardig om te hebben, maar wat kan je nu eigenlijk met dat ding? Ik wil niet online met de console, dus heb je er wat aan offline?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

TAG_Speedy schreef op 03 mei 2003 @ 19:27:
Ik ben ook aan het omzien naar een 2e hands DC, maar zag er 1 met een toetsenbord ... leuk en aardig om te hebben, maar wat kan je nu eigenlijk met dat ding? Ik wil niet online met de console, dus heb je er wat aan offline?
Typing Of The Dead.

Dat is House Of The Dead 2, maar in plaats van het neerknallen van zombies, moet je een woord intypen binnen bepaalde tijd waardoor je ze kunt killen. Is tijdje populair geweest in de arcades in Japan. Er moet ook een PC versie van zijn, maar die is best zeldzaam heb ik me laten vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:01
AudiRS4 schreef op 03 mei 2003 @ 19:34:
[...]

Typing Of The Dead.

Dat is House Of The Dead 2, maar in plaats van het neerknallen van zombies, moet je een woord intypen binnen bepaalde tijd waardoor je ze kunt killen. Is tijdje populair geweest in de arcades in Japan. Er moet ook een PC versie van zijn, maar die is best zeldzaam heb ik me laten vertellen.
zeldzaam en ik hem hem :P
op pc en dc :P

op de dc issie veel moeilijker omdat je japanse woorden hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

SonyEricsson schreef op 03 mei 2003 @ 19:52:
[...]

zeldzaam en ik hem hem :P
op pc en dc :P

op de dc issie veel moeilijker omdat je japanse woorden hebt...
Origineel ? Naja, ik heb het één keer kort gespeeld en werd er behoorlijk gehaast van op den duur. Wel grappig concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Maar dat typ spel is het enige waarbij je dus offline iets aan dat toetsenbord hebt?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

TAG_Speedy schreef op 03 mei 2003 @ 20:21:
Maar dat typ spel is het enige waarbij je dus offline iets aan dat toetsenbord hebt?
Hij werd vooral geleverd voor de internetmogelijkheden en Phantasy Star Online, verder is het wel een collecters item, niet superzeldzaam maar wel leuk om te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 03 May 2003 @ 20:21:
Er zijn diverse games waar het wel handig bij is zoals unreal tournament , quake 3 en ook spelen zoals sonic adventure 1 en 2 ondersteuen eht keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 20:42:
[...]

en ook spelen zoals sonic adventure 1 en 2 ondersteuen eht keyboard.
Is dat zo ? Staat niet aangeven op de doosjes. En waarvoor gebruik je het toetsenbord dan ? Vervanging controller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als vervanging van de controller , en nee het staat niet op de verpakking vermeld maar het werkt wel iig met mijn japanse sonic 2 adventure.
En ik zie net dat chu chu rocket hem ook ondersteunt.

Weet iemand trouwens nog een shop of zite waar ik een officele sega vga box kan vinden voor de dreamcast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Heb net m'n DC weer uit de woonkamer gehaald (studentenhuis waar we voorheen graag tegen elkaar Soul Calibur'den - maar aangezien we nu weer een flinke lading PC spellen multiplayeren is ie beetje genegeerd geraakt) en in m'n eigen kamer neergezet... Zit nu even Tokyo Xtreme Racer II in, ff voor old time's sake :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:59
www.gameland-helmond.nl verkoopt nog steeds de stuurtjes voor de DC
mijn collectie is inmiddels vrij groot ben nu AL mijn consoles aan het rangschikken met alle games op me pc :P

Afbeeldingslocatie: http://www.gameland-helmond.nl/gamelandshop/pictures/080990b.jpg
€`19,95

[ Voor 20% gewijzigd door harley op 04-05-2003 22:23 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Kan heel handig met behulp van IGN collectie spul, zie m'n sig voor de link (kan je je eigen ook aanmaken)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

harley schreef op 04 May 2003 @ 22:22:
www.gameland-helmond.nl verkoopt nog steeds de stuurtjes voor de DC
mijn collectie is inmiddels vrij groot ben nu AL mijn consoles aan het rangschikken met alle games op me pc :P

[afbeelding]
€`19,95
Jep, die heb ik ook. Goed ding. Zeker aan te bevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
AudiRS4 schreef op 29 april 2003 @ 16:08:
[...]

Onwijs bedankt, het heeft inderdaad geholpen.
Heb hierna enkele uren Rayman en evil Twin zitten spelen zonder problemen
Ik ben weer helemaal gelukkig met me Dreamcastje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Mensen die nog een stuurtje zoeken:

Heb deze week zelf 2 Interact Concept 4 Racing Wheels gekocht bij Mediamarkt in R'dam (centrum) voor 5,99 per stuk (nee dit is geen typo). Ben tot nu toe zeer tevreden over de prestaties van dit stuurtje (kan ook niet anders voor dat geld!).

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei!

Alweer een maand geleden....
De dreamcast schijnt echt dood te zijn nu ;) Nou goed, ik heb dus nu ook een Dreamcast, rond de 80 games. Overgekocht van iemand.

Maar ik ben er nog steeds niet uit of er nu een goede DivX/Xvid speler is voor de Dreamcast. Ik heb er wel een gevonden, maar die kan ik met mijn recorder nog niet bootable maken, en hij kan alleen bestandsnamen van 8 characters aan.
Aangezien veel (alle) van mijn DivX'jes hier niet aan voldoen:
Is er niet een andere speler die gewoon elke DivX/Xvid afspeelt? Dat zou me namelijk aardig wat CD's schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Nee er is geen "goede" speler. tenminste niet een speler die je divxjes op jouw resolutie afspeelt. je zult ze moet en omzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Dit is een redelijk goede mediaplayer voor de DC. Deze is trouwens nog steeds in ontwikkeling, maar wanneer de final nou uitkomt... geen idee.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 10 juni 2003 @ 04:05:
Dit is een redelijk goede mediaplayer voor de DC. Deze is trouwens nog steeds in ontwikkeling, maar wanneer de final nou uitkomt... geen idee.
Tnx, ga die het weekend uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 20:07:
Woei!

Alweer een maand geleden....
De dreamcast schijnt echt dood te zijn nu ;) Nou goed, ik heb dus nu ook een Dreamcast, rond de 80 games. Overgekocht van iemand.

Maar ik ben er nog steeds niet uit of er nu een goede DivX/Xvid speler is voor de Dreamcast. Ik heb er wel een gevonden, maar die kan ik met mijn recorder nog niet bootable maken, en hij kan alleen bestandsnamen van 8 characters aan.
Aangezien veel (alle) van mijn DivX'jes hier niet aan voldoen:
Is er niet een andere speler die gewoon elke DivX/Xvid afspeelt? Dat zou me namelijk aardig wat CD's schelen :)
80 games , neem aan dat daar wel erg veel kopietjes tussen zitten of had je geld teveel ;)

Maar een echt goede Divx player is er nog niet voor de DC, maar ik zou er ook niet teveel van verwachten , voor divx/xvid zou ik tyoch echt een x-box aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 14:05:
[...]

80 games , neem aan dat daar wel erg veel kopietjes tussen zitten of had je geld teveel ;)

Maar een echt goede Divx player is er nog niet voor de DC, maar ik zou er ook niet teveel van verwachten , voor divx/xvid zou ik tyoch echt een x-box aanraden.
Heb je weer dat gezeik met modchips, is ook geen pretje... Garantie weg enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 12-09 19:19
kan een dreamcast dan meteen kopies lezen dan? want ik heb hier een dreamcast staan en eigelijk nooit uitgeprobeerd :)

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

donald_dick schreef op 11 juni 2003 @ 18:42:
kan een dreamcast dan meteen kopies lezen dan? want ik heb hier een dreamcast staan en eigelijk nooit uitgeprobeerd :)
Als ze self bootable zelf zijn wel. Anders heb je een soort van bootdisk nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 11 June 2003 @ 18:56:
[...]

Als ze self bootable zelf zijn wel. Anders heb je een soort van bootdisk nodig.
/me kapt bij deze de discussie over zelfgebrande cd's op de DC af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 09:49

AntiPasta

d1 m0z4rella

ik had geen tijd om de hele thread door te lezen... dus mijn excuses als dit probleem al eens aan de orde is geweest. Ik heb laatst Phantasy Star Online gekocht voor de DC, alleen als ik nu online wil spelen krijg ik een bericht dat ik eerst de dreamarena moet runnen voor de internetsettings... nou bij mijn DC zat wel Dreamkey 1.5 maar dat werkt maar in 6 landen (iig niet Nederland). Hoe kan ik nou alsnog PSO online spelen? (en misschien ook nog even webbrowsen met mijn DC, klinkt funky)

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anti, je moet dreamkey versie 2.0 hebben die is provider onafhankelijk.
Dreamkey 1.5 heb je niks aan want die werkt alleen met speciale providers.

Dreamkey 2.0 kon je toendertijd gratis bij de free record shop halen , heb er hier nog wel 1 liggen waar ik niks mee doe mischien ruiltje voor een simpel iets ?

Mail me maar ff op silverbolt@ct.utwente.nl

Andere oplossing is phantasy star online v2.0 kopen daar zit dreamkey 2.0 of 3.0 bij ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk, over online gesproken, ooit een breedband adapter gemaakt? Zou wel handig zijn, hij staat op m'n kamer, heb ik wel netwerk, maar geen telefoon meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja er is een breedband adapter gemaakt , maar hij is enkel in japan uitgekomen en voor zover ik weer was ie ook alleen maar online te bestellen op de japanse site van sega toendertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 20:03:
Is er eigenlijk, over online gesproken, ooit een breedband adapter gemaakt? Zou wel handig zijn, hij staat op m'n kamer, heb ik wel netwerk, maar geen telefoon meer :P
De BBA wordt nog steeds verkocht alleen zal je er diep in de buidel voor moeten tasten om er aan te komen en is het uiteindelijk z'n geld niet waard. Hier een thread over de BBA voor de Dreamcast..

Bij www.futuremax.nl verkopen ze de Dreamkey 3.0 voor €4.95 en ze hebben er ook nog een hoop spellen, stuurtjes, guns, etc..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoort het anti bestellen bij futuremax dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:56
Maareuh... draait het netwerk voor de on-line games van de DC nog? Of gebruikt PSO het zelfde net als PSO van de GC?

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was laatst een artikel waar in stond dat sega alle servers van alle online games gestopt heeft behalve die van phantasy star 1.0 en 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Zie:
http://www.servicegames.nl/nieuws.asp?nieuwsID=1226
De server gaan (of zijn) dus allemaal offline op die van Phantasy Star Online na.. hoelang die nog online blijft is niet bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik eens wat over gelezen , als ik ff zoek heb ik nog wel een website waar je die portable "dreamcast" kunt bestellen was volgens mij $195+ iets van $70-80 verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Kan iemand mij hier trouwens vertellen of er ooit een panzer dragoon game voor de DC is verschenen :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Nee, daarvoor zul je toch echt een XBox moeten aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Laatst online: 31-05-2024
Media Markt R'dam: Dreamcast met extra third party controller en stuurwiel+pedalen voor 99 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 08:24

nexhil

BAM!

ik ga vanavond een DC halen....moet er 150 km voor rijden.maar dat heb ik er graag voor over!

ben er zelfs zenuwachtig van......lijk wel een klein kind

TIP: als je er nog 1tje zoket kijk ff op www.marktplaats.nl daar staan er nog best veel. ik heb de mijne daar voor 60 euro met 10 games vanaf geplukt

[ Voor 34% gewijzigd door nexhil op 24-06-2003 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Walkman schreef op 16 juni 2003 @ 23:36:
Nee, daarvoor zul je toch echt een XBox moeten aanschaffen...
Of een Sega Saturn
nexhil schreef op 24 June 2003 @ 13:00:
ik ga vanavond een DC halen....moet er 150 km voor rijden.maar dat heb ik er graag voor over!

TIP: als je er nog 1tje zoket kijk ff op www.marktplaats.nl daar staan er nog best veel. ik heb de mijne daar voor 60 euro met 10 games vanaf geplukt
Als dat 10 originele games zijn dan is dat echt heel erg goedkoop, als het back-ups zijn is het nog netjes. De prijs van een 2e hands DC ligt ongeveer op 60/70 euro maarja je moet natuurlijk wel originele games hebben want die zijn tenminste nog wat waard in tegenstelling tot de back-ups

Ik heb van de week zelf maar mooi ff Daytona USA, Rez en Skies of Arcadia gescoord :) :) :) nu alleen nog ff wachten tot het binnenkomt

[ Voor 70% gewijzigd door Dark_M op 24-06-2003 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 21:58
Skies of Arcadia rouleert sowieso... een RPG in de geweldige klasse van ook Shenmue I en Shenmue II

De DC heeft zo verschrikkelijk veel toppers gekend in zijn relatief korte tijdspanne... het is en blijft doodzonde dat zo'n prachtige console (zowel qua hardware / software, prijs, als features) gewoon letterlijk van de markt gedrukt werd door qua software inferieure machines.. (naar mijn mening, that is. Ik vind dat er na het typisch innoverende DC-tijdperk gewoon weinig nieuws meer onder de zon is, nog steeds niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

nexhil schreef op 24 June 2003 @ 13:00:

IK HEB HEM!!!!!!!!!!!!!! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH! 8)

echt een kei vet bakkie!! , was al een paar dagen iso aan het zoeken
edonnky en kazaa laten downen, vanacht as ik om 00:10 thuis, DC aansluiten,
"backups" erin en tot half drie vanacht gespeelt!!! kei en kei vet!

_/-\o_ sega DC _/-\o_

Dit zat er allemaal bij:

DC ofcourse
2 joypads met MEM card
2 originele spellen
internet cd
9 backups, waarvan 1 spel het niet doet omdat de cd aan het vervellen is.
boekje

ik zoek alleen nog een AV-Kabel voor dat ding, ik heb nu een antenne aansluiting :(
ben eerst een halfuur bezig geweest dat ding op de zender te zoeken.

en nu zit ik weer op mijn werk.....vanavond moet ik weer iets met mijn vriendin doen (nee niet dat hoor :P ) kan ik niet spelen ;(

[ Voor 29% gewijzigd door nexhil op 25-06-2003 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Bij deze even een oproepje of iemand nog een scartkabel voor de DC heeft liggen.
of als iemand wat bij liksang gaat bestellen...laat het me ff weten..daar hebben ze namelijk goedkope scart kabels.

ik heb nu weer een heleboel psx spellen over...iemand ruilen tegen een lightgun of andere dreamcast hard/soft ware?

(p.s. dit was eerst een dubbelpost)

[ Voor 255% gewijzigd door nexhil op 25-06-2003 14:10 . Reden: dubbelpost gemod ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

kijk hier eens:

http://www.servicegames.nl/artikel.asp?artikelID=267

komt er nu nog en nieuwe DC titel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Er zijn deze maand nog 2 DC games uitgekomen, de ene heet White en haalde een silver famitsu score :) wel gaaf dat developers nog steeds games maken voor dit platform :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:07
damn ik ben ff kwijt welk channel de DC ook alweer had op tv :X
ik kan em helemaal niet meer vinden.. en t boekje ook niet :(

nvr mind heb em al :) was 26

[ Voor 12% gewijzigd door LordMithril op 25-06-2003 20:53 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
nexhil schreef op 25 juni 2003 @ 08:39:
Bij deze even een oproepje of iemand nog een scartkabel voor de DC heeft liggen.
of als iemand wat bij liksang gaat bestellen...laat het me ff weten..daar hebben ze namelijk goedkope scart kabels.
http://www.futuremax.nl/dckabels.htm of zijn ze daar te duur?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

nee ik dacht dat ze met vakantie waren, niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

RSP schreef op 25 June 2003 @ 17:56:
Er zijn deze maand nog 2 DC games uitgekomen, de ene heet White en haalde een silver famitsu score :) wel gaaf dat developers nog steeds games maken voor dit platform :)
ik kan alleen niets over white vinden....heb je een linkje naar een review o.i.d.
en die andere titel hoe heet die?

de site van famitsu heb ik wel gevonden...maar deze kan ik niet lezen.

edit: ik heb iets van een review gevonden denk ik...maar ik kan het nit lezen.

http://www.famitsu.com/ga...8838%2C10497%2C0%2C0.html

[ Voor 20% gewijzigd door nexhil op 26-06-2003 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:07
nexhil schreef op 26 juni 2003 @ 08:23:
[...]

ik kan alleen niets over white vinden....heb je een linkje naar een review o.i.d.
en die andere titel hoe heet die?

de site van famitsu heb ik wel gevonden...maar deze kan ik niet lezen.

edit: ik heb iets van een review gevonden denk ik...maar ik kan het nit lezen.

http://www.famitsu.com/ga...8838%2C10497%2C0%2C0.html
babelfish.. blub

:)
11 tunes with easy listening arrangement they enjoy

The software ' ファイナルファンタジー タクティクス advance from the スクウェア is sold on February 14th ' for game boy advance which (below, ' FFT-A '). The music CD ' white melodies of FINAL FANTASY TACTICS ADVANCE which can enjoy " this " music with arrangement of the easy listening wind ', on February 26th is sold from the SME * ビジュアルワークス. As for price 2900 Yen. As for recording tune 11 tunes which were performed with the piano and the acoustic guitar and the flute et cetera. ' FFT-A ' it has become with 1 the fantastic world skill is possible from the new side.

- It selects ' FFT-A ' empty 11 tunes. Melody of easy listening arrangement feeling is good.

In addition, game boy advance you can receive ' also the FFT-A ' specially made purse sack it is prepared as the first limited benefit of the same album. With the shop front you can receive the first benefit at the time of CD purchase.
niet echt voor de DC denk ik ;) tenzij er een DC advance is :Y)

gisteren btw Gigawing 2 gespeeld.
thank GoT voor die unlimited continue's :o
dat spel is echt onmogelijk uit te spelen zonder dood te gaan :D

[ Voor 17% gewijzigd door LordMithril op 26-06-2003 09:12 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Lord_Mithril schreef op 26 June 2003 @ 09:09:
[...]

babelfish.. blub

:)

[...]

niet echt voor de DC denk ik ;) tenzij er een DC advance is :Y)

gisteren btw Gigawing 2 gespeeld.
thank GoT voor die unlimited continue's :o
dat spel is echt onmogelijk uit te spelen zonder dood te gaan :D
ik ben vanacht weer iets te lang doorgegaan met tennis, ik lig nu bijna op mijn werk te pitten.
lijkt inderdaad niet op iets voor de Dreamcast, damn...weet jij nog nieuwe(re) titels?

ik heb zelf dit lijstje net nog gevonden met 2003 releases:

http://66.34.113.184/articles/swirlvision/898.asp

en hieronder nog wat ports (waaronder duke 3d! en rise of the triad) en wat homebrew games:

http://boob.co.uk/games.html

[ Voor 26% gewijzigd door nexhil op 26-06-2003 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Portable dreamcast is hier te koop : http://www.lan-kwei.com/dcE/ Prijs valt redelijk mee als je bedenkt dat er een scherm bijzit en je in de auto kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Walkman schreef op 26 June 2003 @ 13:39:
Portable dreamcast is hier te koop : http://www.lan-kwei.com/dcE/ Prijs valt redelijk mee als je bedenkt dat er een scherm bijzit en je in de auto kan spelen :)
wel beter dan zo'n sterk verouderde psx.

[ Voor 11% gewijzigd door nexhil op 26-06-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
Helemaal blij weer

heb net House of the Dead II en 2 bioguns binnengekregen.
Daar ga ik geweldig veel plezier aan beleven en van de week ook al een Japanse Ikaruga, alleen ben ik volgens mij nog niet echt goed.

Ik kom met 3 levens tot een highscore van 1.2M ergens in het begin van lvl 2 op normal zonder continues Rank B.

Nu gaat ik weer eens verder oefenen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

is hotd2 ook met de gewone controller te spelen?..ik heb geen gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

nexhil schreef op 26 June 2003 @ 15:59:
is hotd2 ook met de gewone controller te spelen?..ik heb geen gun.
Ik kan het je niet echt aanraden.. Met een gun kan je veel sneller reageren, en makkelijker mikken.

Wat is trouwens een fatsoenlijk manier om je guns te kalibereren? Want als ik dat in HotD2 dat doe moet ik m'n gun echt vlak voor m'n tv houden om die kruisjes te kunnen raken...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.