Ik speel regelmatig nog Soul Calibur en Virtua Tennis 2 op mijn Dreamcast, maar de laatste tijd gebeurt het volgende steeds vaker dat op willekeurige momenten mijn Dreamcast reboot, of zelfs gewoon crashed. Bij dat laatste draait de CD ook niet meer en wordt er geen signaal meer doorgeven naar de TV (dus ook niet het standaard menu).
Bij andere spellen heb ik dit voor zover ik heb kunnen merken niet, maar zowel Virtua Tennis 2 als Soul Calibur zijn geheel krasvrij. Mijn Dreamcast heet genoeg ventilatie en de er komt geen warme lucht uit de ventilator.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enigste ben, maar in de search kwam ik niet verder dan topics over mods ed. De mijne is trouwens niet gemod.
Wat kan het zijn ? Vuile lens ? Voeding ?
Bij andere spellen heb ik dit voor zover ik heb kunnen merken niet, maar zowel Virtua Tennis 2 als Soul Calibur zijn geheel krasvrij. Mijn Dreamcast heet genoeg ventilatie en de er komt geen warme lucht uit de ventilator.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enigste ben, maar in de search kwam ik niet verder dan topics over mods ed. De mijne is trouwens niet gemod.
Wat kan het zijn ? Vuile lens ? Voeding ?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen