fan van Sega én van Bal-Sagoth... GAAF!Op woensdag 24 juli 2002 12:17 schreef -RMW- het volgende:
[..]
[url="http://www.servicegames.nl"]www.servicegames.nl[/url] for all your SEGA needs...
[url="http://www.segaforum.nl"]www.segaforum.nl[/url] for all your SEGA discussion needs..
Geen spam, gewoon een dienst voor de mensen die het niet kennen.
Ik zelf ben denk ik een van de hevigste SEGA fans in Nederland... Got 'em all, van de MegaDrive/CD/32X met een shitload aan games tot alle regio Saturns, DC's, Master System1/2, Game Gear, et cetera...
Ga ook altijd naar de "SEGA Meeting" in de Tagrijn elk half jaar, heel tof gebeuren..
Mijn favo DC games zijn toch wel Sonic Adventure 2 (check de graphics nog altijd).. en idem wat betreft Shenmue II.. geweldige sfeer en actie ook..
Verder Capcom VS SNK2, Marvel VS Capcom 2, Soul Calibur, Ecco the Dolphin, HeadHunter, etc... en natuurlijk de DC DEV projecten. die leven nog volop.
Maar ook de DC is nog niet helemaal door. Binnenkort is Ikaruga verkrijgbaar, min of meer het vervolg op de meesterlijke shooter "Radiant Silvergun" (JAP, Saturn)... in Japan that is.
ik heb gedeeltelijk door hoe ik sommige games kan branden ( de Diskjuggler versies zet ik lekker om naar nero image en dan kanhet niet fout gaan
)
Maar me schoonmoeder maakte me gisteren ff goed ziek het laatje van mijn scsi burner stond nog open en ze ging er met haar voet op leunen KRRRAAK
DAMND ging ie niet meer dicht
met veel wrikken en duwnen toch weer dicht gekregen maar toen ging ie niet meer open. Hele ding eruit gesloopt harde klap erop en tada nu is ie weer aan het branden
heb nu dus ook Skies of arcadia maar het lijkt me niet mijn type spel
ben nu Phantasy star online aan het "lenen" van iemand kijk ik vanavond wel ff als ie het doet.
en ben nu power stone aan het branden.
maar ik heb ook een backup gemaakt van mijn revolt maar dat is nu 1 CUE 1 Bin en 17 muziek bestanden geworden en daar snap ik dus weer geen hol van
Maar me schoonmoeder maakte me gisteren ff goed ziek het laatje van mijn scsi burner stond nog open en ze ging er met haar voet op leunen KRRRAAK
DAMND ging ie niet meer dicht
met veel wrikken en duwnen toch weer dicht gekregen maar toen ging ie niet meer open. Hele ding eruit gesloopt harde klap erop en tada nu is ie weer aan het branden
heb nu dus ook Skies of arcadia maar het lijkt me niet mijn type spel
ben nu Phantasy star online aan het "lenen" van iemand kijk ik vanavond wel ff als ie het doet.
en ben nu power stone aan het branden.
maar ik heb ook een backup gemaakt van mijn revolt maar dat is nu 1 CUE 1 Bin en 17 muziek bestanden geworden en daar snap ik dus weer geen hol van
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
SHit ik denk dat de brander toch naar de klote is kan nu niets meer branden of het gaat bij 89% mis ( imae's zijn ongeveer even groot DMAND en scsi branders zijn er niet meer
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Yamaha maakt ze geloof ik nog steeds.Op donderdag 25 juli 2002 09:33 schreef harley het volgende:
SHit ik denk dat de brander toch naar de klote is kan nu niets meer branden of het gaat bij 89% mis ( imae's zijn ongeveer even groot DMAND en scsi branders zijn er niet meer![]()
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Aangezien Shenmue 2 op de X-box komt zal Sega deel 3 er waarschijnlijk ook op uitbrengen.Op woensdag 24 juli 2002 21:11 schreef GolbeZeromus het volgende:
Weet iemand hier al wanneer, of eigenlijk waarvoor Shenmue III uitkomt?
Kijk maar naar Sonic op de Cube, die nieuwe versies van Sonic komen ook op de Gamecube (is al bevestigd).
kutzooi, dan moet ik nog een xbox kopen ook nog...:(Op vrijdag 26 juli 2002 00:34 schreef 3style het volgende:
[..]
Aangezien Shenmue 2 op de X-box komt zal Sega deel 3 er waarschijnlijk ook op uitbrengen.![]()
Kijk maar naar Sonic op de Cube, die nieuwe versies van Sonic komen ook op de Gamecube (is al bevestigd).
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
ff wat nieuwe DC games gekocht:
V&D
F355 - EUR 7,50
MVC - EUR 7,50
Nedgame
Gunbird 2 - EUR 10,-
SFA 3 - EUR 20,-
eneuh,
toch maar deel 1 van Shenmue
voor EUR 40....
Bij de V&D zijn er aardig wat gesealde DC games in de aanbieding voor 7,50.
V&D
F355 - EUR 7,50
MVC - EUR 7,50
Nedgame
Gunbird 2 - EUR 10,-
SFA 3 - EUR 20,-
eneuh,
toch maar deel 1 van Shenmue
Stoer f355 was ik al kwijt, is het nog de moeite om het orgneel te kopen. zitten er nog handige boekjes en handleidingen of is het weer het bekende 1 blaadje verhaal met tips als "niet te hard door de bocht, anders vlieg je eruit"3style schreef op 31 juli 2002 @ 18:23:
ff wat nieuwe DC games gekocht:
F355 - EUR 7,50
MVC - EUR 7,50
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Over welke V&D's hebben we het hier in godesnaam?? In Utrecht heb ik nooit wat gevonden voor de DC...
Zal wel weer Rotterdam of Amsterdam zijn, niet waar? Dat word morgen dan eens even afreizen naar de Randstad
Zal wel weer Rotterdam of Amsterdam zijn, niet waar? Dat word morgen dan eens even afreizen naar de Randstad
Liege, liege, liegebeest!
Gisteren een toetsenbord gekocht voor mn DC.
Kan ik eindelijk DreamMSX´en
Kan ik eindelijk DreamMSX´en
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
laatst NBA2K2 binnen gekregen (de post, niet gedownload, sega is liev
) heerlijk spel, vooral in multiplayer.
Verwijderd
Even een oud topic uit de sloot vissen... 
Ik heb nu al bijna een jaar een dreamcast met 18 spellen, maar tot nu toe had ik er weinig op gespeeld. Eigenlijk heb ik de dreamcast speciaal voor Skies of Arcadia gekocht maar na een weinig interessant begin van dit spel, heb ik hem links laten liggen. Deze vakantie ben ik toch maar weer verder gegaan.
Skies of Arcadia is gewoon de beste RPG sinds Zelda OOT en FF VII (waar hij qua verhaal ook veel op lijkt.) Ik heb echt veel RPG's gespeeld waaronder FF7, FF8 FF9, CronoCross, Zelda OOT, Baldurs gate 1 & 2, Grandia 2 enz enz. Maar bij geen een spel, zelfs niet FF7, worden de karakters zo goed neergezet als bij Skies of Arcadia.
Niet zozeer het verhaal, dat op zich ook best goed is, maar de manier waarop het verhaal wordt verteld en de karakters worden neergezet is meesterlijk gedaan. Zelde heb ik zo meegeleefd met de personages van een spel als bij Skies of Arcadia. Op sommige punten in het spel merkte ik dat ik echt blij was bij een overwinning of juist treurig bij een nederlaag.
Dit spel ziet er ook schitterend uit, de attentie voor detail in dit spel is enorm. De realtime filmpjes zijn geweldig, bewegingen van spelfiguren in deze filmpjes kloppen en gezichtsuitdrukkingen, hoewel alleen met textures gedaan, zijn erg goed. Grafisch is dit spel naar mijn mening het mooiste dreamcast spel en mooier dan de meeste PC of PS2 spellen... Maar natuurlijk zijn spellen als Shenmue ook prachtig.
De enige nadelen van dit spel zijn de vele random batles en een naar mijn mening te standaard en saai begin.
Als je ook maar een klein beetje geinteresseerd bent in RPG's moet je dit spel gewoon spelen. Bijt je even door het begin (eerste 8 uur) heen en daarna kun je niet meer stoppen
Het is zeker niet slechter dan FF7 en absoluut veel beter dan FF8 en FF9. Het is ook het enigste spel naast FF7 wat ik achter elkaar in een week heb uitgespeeld 10 uur per dag
Ik heb nu al bijna een jaar een dreamcast met 18 spellen, maar tot nu toe had ik er weinig op gespeeld. Eigenlijk heb ik de dreamcast speciaal voor Skies of Arcadia gekocht maar na een weinig interessant begin van dit spel, heb ik hem links laten liggen. Deze vakantie ben ik toch maar weer verder gegaan.
Skies of Arcadia is gewoon de beste RPG sinds Zelda OOT en FF VII (waar hij qua verhaal ook veel op lijkt.) Ik heb echt veel RPG's gespeeld waaronder FF7, FF8 FF9, CronoCross, Zelda OOT, Baldurs gate 1 & 2, Grandia 2 enz enz. Maar bij geen een spel, zelfs niet FF7, worden de karakters zo goed neergezet als bij Skies of Arcadia.
Niet zozeer het verhaal, dat op zich ook best goed is, maar de manier waarop het verhaal wordt verteld en de karakters worden neergezet is meesterlijk gedaan. Zelde heb ik zo meegeleefd met de personages van een spel als bij Skies of Arcadia. Op sommige punten in het spel merkte ik dat ik echt blij was bij een overwinning of juist treurig bij een nederlaag.
Dit spel ziet er ook schitterend uit, de attentie voor detail in dit spel is enorm. De realtime filmpjes zijn geweldig, bewegingen van spelfiguren in deze filmpjes kloppen en gezichtsuitdrukkingen, hoewel alleen met textures gedaan, zijn erg goed. Grafisch is dit spel naar mijn mening het mooiste dreamcast spel en mooier dan de meeste PC of PS2 spellen... Maar natuurlijk zijn spellen als Shenmue ook prachtig.
De enige nadelen van dit spel zijn de vele random batles en een naar mijn mening te standaard en saai begin.
Als je ook maar een klein beetje geinteresseerd bent in RPG's moet je dit spel gewoon spelen. Bijt je even door het begin (eerste 8 uur) heen en daarna kun je niet meer stoppen
hm dan moet die ook maar ergens gaan vangen 
ik heb sinds gister Headhunter.. das echt een cool spel.. erg mooi gemaakt en ook verdomd lastig soms (i hate stealth trials)
[edit]
ik zoek btw nog een paar goede games maar ik weet niet welke echt leuk zijn
ik heb:
soulcaliber
DOA2
Sonic adventure 2
Powerstone
Blue stinger
Crazy taxi
Headhunter
Hydrothunder
Vanishing point
Shenmue 2
Vigilanti 8
soul reaver
Virtua fighter 3tb
ik zag laatst ergens 4wheel thunder liggen, maarik kan nergens reviews ervan vinden.. is t wat of niet?
ik heb sinds gister Headhunter.. das echt een cool spel.. erg mooi gemaakt en ook verdomd lastig soms (i hate stealth trials)
[edit]
ik zoek btw nog een paar goede games maar ik weet niet welke echt leuk zijn
ik heb:
soulcaliber
DOA2
Sonic adventure 2
Powerstone
Blue stinger
Crazy taxi
Headhunter
Hydrothunder
Vanishing point
Shenmue 2
Vigilanti 8
soul reaver
Virtua fighter 3tb
ik zag laatst ergens 4wheel thunder liggen, maarik kan nergens reviews ervan vinden.. is t wat of niet?
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ik dacht dat er geen werkende backup van skies of arcadia was. Na de eerste paar uur loopt hij namelijk vast. Ik denk dat je Skies of Arcadia zal moeten kopen... En dat is hij waard.
ehmz, die is er wel hoorVerwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 10:29:
Ik dacht dat er geen werkende backup van skies of arcadia was. Na de eerste paar uur loopt hij namelijk vast. Ik denk dat je Skies of Arcadia zal moeten kopen... En dat is hij waard.
origineel kopen? maar waar?
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
nah hier mijn lijstje dan maar 
En heeft er hier iemand de controller van samba de amigo toevallig over voor een leuke prijs
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| aerowings 2 airstrike boot cd chu chu rocket crazy taxi 1 crazy taxi 2 doa2 f355 challenge headhunter jet grind radio mame emulator with roms marvel vs capcom 2 nba 2k2 nba hoopz quake 3 arena rayman 2 rez samba de amigo sega rally 2 snow surfers sonic adventure 1 sonic adventure 2 soul calibur spec ops sydney 2000 tokio extreme racing tony hawk pro skater 2 virtua soccer 2 virtua tennis 1 |
En heeft er hier iemand de controller van samba de amigo toevallig over voor een leuke prijs
Nou V en D Amsterdam had nog nooit vande dreamcast gehoord. klopt deze info eigenlijk wel?
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Skies of Arcadia is inderdaad een supertopper, en de DC had sowieso prijstechnisch gezien, en qua games, absoluut niet mogen verliezen...integendeel... maar ja...
Nog meer toppers:
* Sonic Adventure 1 / 2
* Shenmue I / II (deel 2 vooral, heel goed)
* Soul Calibur
* Ecco the Dolphin: Defender of the Future
* Resident Evil: Code Veronica
* Rayman 2: The Great Escape (beter dan ik verwacht had, vooral op de DC)
* Marvel VS Capcom 2 / Capcom VS SNK 2 (goede 2d-fighters)
* HeadHunter (leuke actiongame, goede muziek)
Nog meer toppers:
* Sonic Adventure 1 / 2
* Shenmue I / II (deel 2 vooral, heel goed)
* Soul Calibur
* Ecco the Dolphin: Defender of the Future
* Resident Evil: Code Veronica
* Rayman 2: The Great Escape (beter dan ik verwacht had, vooral op de DC)
* Marvel VS Capcom 2 / Capcom VS SNK 2 (goede 2d-fighters)
* HeadHunter (leuke actiongame, goede muziek)
Heb er net nog een handvol zien liggen in Rotterdam......o.a. MDK2, F355, Psychic force....ErikRo schreef op 21 augustus 2002 @ 17:14:
Nou V en D Amsterdam had nog nooit vande dreamcast gehoord. klopt deze info eigenlijk wel?
Ik ben naar Apeldoorn geweest, gehoord dat hier DC games zouden liggen. Ze liggen dus niet bij de normale games (PSX PS2 GC of X-box), maar in een aanbiedingen bak. Gelijk dus F355 en MVC gehaald. Er lagen echt nog heel veel gesealde f355 games. Echt een cool spel, heb ik nog op de kast gespeeld. Ook andere games zoals, trickstyle, P-Force en nog wat games allemaal 7,50 EUR.ErikRo schreef op 21 augustus 2002 @ 17:14:
Skies of Arcadia is nog in Arnhem (Next level) te koop, wel de volle prijs. Trouwens ook nog Grandia II...
Is PSO 1 of 2 eigenlijk nog een aanrader? Ook als je alleen offline speelt?
W00T!!
Ik heb nu ook (eindelijk) een dreamcast met 40 spellen
Als mensen willen ruilen, mn e-mail staat in mn profile.
Ik heb nu ook (eindelijk) een dreamcast met 40 spellen
Als mensen willen ruilen, mn e-mail staat in mn profile.

Ge-update spellelijst van moï :
#
1. 4 Wheel thunder
A
2. Army Men: Sarge's Heroes (org)
3. Airforce Delta
B
4. Bust-A-Move 4
C
5. Cannon Spike
6. Chu Chu Rocket (org)
7. Crazy Taxi (org)
8. Crazy Taxi 2
D
10. Daytona USA 2001
11. Dead or Alive 2
E
F
12. Fur Fighters
13. Ferrari F355 Challenge
G
H
I
J
14. Jet Grind Radio
K
L
15. Legacy of Kain: Soul Reaver
M
16. Marvel VS Capcom 2
17. Metropolis Street Racer (org)
N
O
18. Ooga Booga
19. Outtrigger
P
20. Power Stone
21. Power Stone 2
Q
22. Quake III Arena
23. Quake I with Simpsons MOD
R
24. Rez
25. Rayman 2 (org)
26. Re-Volt
27. Resident Evil - Code Veronica ( alleen cd2 )
S
28. Silent Scope
29. Sydney 2000
30. Sega GT
31. Skies of Arcadia
32. Soul Calibur (org)
T
33. Tony Hawk's Pro Skater 2
34. Trickstyle
U
V
35. Virtua Tennis
W
36. Worms World Party
X
Y
Z
#
1. 4 Wheel thunder
A
2. Army Men: Sarge's Heroes (org)
3. Airforce Delta
B
4. Bust-A-Move 4
C
5. Cannon Spike
6. Chu Chu Rocket (org)
7. Crazy Taxi (org)
8. Crazy Taxi 2
D
10. Daytona USA 2001
11. Dead or Alive 2
E
F
12. Fur Fighters
13. Ferrari F355 Challenge
G
H
I
J
14. Jet Grind Radio
K
L
15. Legacy of Kain: Soul Reaver
M
16. Marvel VS Capcom 2
17. Metropolis Street Racer (org)
N
O
18. Ooga Booga
19. Outtrigger
P
20. Power Stone
21. Power Stone 2
Q
22. Quake III Arena
23. Quake I with Simpsons MOD
R
24. Rez
25. Rayman 2 (org)
26. Re-Volt
27. Resident Evil - Code Veronica ( alleen cd2 )
S
28. Silent Scope
29. Sydney 2000
30. Sega GT
31. Skies of Arcadia
32. Soul Calibur (org)
T
33. Tony Hawk's Pro Skater 2
34. Trickstyle
U
V
35. Virtua Tennis
W
36. Worms World Party
X
Y
Z
[ Voor 0% gewijzigd door harley op 26-08-2002 19:00 . Reden: Nieuw spel :) ]
Voor de mensen die nog een dreamcast zoeken, media markt rotterdam heeft 'm nu voor iets van 80 euro als je er twee spellen bij koopt (die 10 euro per stuk zijn)
Ik zoek btw nog steeds Sonic en Shemnue en Headhunter ?
iemand die wil "ruilen" of weet waar ze niet te duur te koop zijn ?
en ik wil house of the dead incl gun of iets soortgelijks hebben maar die guns zijn kei duur en de spellen niet aan te komen
iemand die daar een oplossing voor weet ?
iemand die wil "ruilen" of weet waar ze niet te duur te koop zijn ?
en ik wil house of the dead incl gun of iets soortgelijks hebben maar die guns zijn kei duur en de spellen niet aan te komen
Verwijderd
Importeren, maar ik denk dat ze bij www.nedgames.nl nog wel een gun hebben...harley schreef op 27 augustus 2002 @ 15:30:
en ik wil house of the dead incl gun of iets soortgelijks hebben maar die guns zijn kei duur en de spellen niet aan te komeniemand die daar een oplossing voor weet ?
Nou die guns zijn het probleem niet
psx shop heeft er nog verschillende maar allemaal rond de 45 euro
en dat vind ik vrij veel.
maar dan heb je nog geen spel wat erbij hoort
psx shop heeft er nog verschillende maar allemaal rond de 45 euro
en dat vind ik vrij veel.
maar dan heb je nog geen spel wat erbij hoort
Welke games hebben ze daar eigenlijk nog allemaal (voor weinig pleuro's)Walkman schreef op 26 augustus 2002 @ 19:04:
Voor de mensen die nog een dreamcast zoeken, media markt rotterdam heeft 'm nu voor iets van 80 euro als je er twee spellen bij koopt (die 10 euro per stuk zijn)
Is wel klote dat rotterdam zo ver weg is want sonic voor 10 euro is niet veel
maarja een motor die 1 op 11 rijdt maakt het dan nog te duur
maarja een motor die 1 op 11 rijdt maakt het dan nog te duur
Nou heb vandaag toch maar bij nedgame een bestelling geplaatst.
House of the dead 2 incl gun a € 64,95
Sonic adventure a € 19.99
Pro Pinball a € 19.99
alles wel gewoon nieuw dus mijn lijstje kan weer uitgebreid worden
intussen is street fighter 2x ook inmijn bezit
House of the dead 2 incl gun a € 64,95
Sonic adventure a € 19.99
Pro Pinball a € 19.99
alles wel gewoon nieuw dus mijn lijstje kan weer uitgebreid worden
intussen is street fighter 2x ook inmijn bezit
Ik heb House of the Dead 2 ook met gun, dat is dus echt een lekker spel, gewoon precies de arcade imo... vooral met zn 2en (moet je eigelijk 2 guns hebben
maar met een 2e controller is het nog lachen). Vandaag weer aan Grandia II begonnen, Dreamcast is nog steeds de beste console
... Ik denk alleen dattie verstoten gaat worden door gamecube strakjes met Zelda/Metroid/Mario/Star Fox/Eternal Darkness (want dat ding staat hier maar stof te eten)
Iemand nog Ikaruga gespeeld? Een van de mooiste spellen ooit (samen met Soul Calibur
).
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.
Speel 'm heel vaak. Ook nog afgelopen Zondag in Hilversum, bij het halfjaarlijkse SEGA Event (allemaal freaks daarKenx schreef op 22 oktober 2002 @ 12:53:
Iemand nog Ikaruga gespeeld? Een van de mooiste spellen ooit (samen met Soul Calibur).
Ook de emulators zijn momenteel weer populair bij mijn DC, en Shenmue II ben ik weer mee begonnen, meesterlijke game. Btw, Samba de Amigo met maracassen is ook nog altijd 200% fun
jaaa! dat spel ruled.Kenx schreef op 22 oktober 2002 @ 12:53:
Iemand nog Ikaruga gespeeld? Een van de mooiste spellen ooit (samen met Soul Calibur).
en was maar 17mb download
alleen of het nou het mooiste spel is...
sonic adventure 2 is ook zeer goed
echt kick dat je het allemaal nog op edonkey kan vinden
Ja Ja
* SmokeyTheBandit is sinds van de week ook eigenaar geworden van een Dreamcast
Echt een top console en imo veel interresanter als een PS2/GC/Xbox
Want geef nu maar toe
backup games draaien zonder enige extra kosten (ombouwen) en "verkrachten" van de console ruled
* SmokeyTheBandit is sinds van de week ook eigenaar geworden van een Dreamcast
Want geef nu maar toe
Turn it off and on again.
En niet te vergeten alle emu's die erop draaien. Hopelijk komt DreamSNES 1.0 snel.Smokey_The_Bandit schreef op 26 oktober 2002 @ 11:41:
Ja Ja
* GZ is sinds van de week ook eigenaar geworden van een Dreamcast
Want geef nu maar toebackup games draaien zonder enige extra kosten (ombouwen) en "verkrachten" van de console ruled
![]()
Check www.dcemulation.com.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik heb iets vaags met me backups.
Street Fighter 3 Alpha laadt prima in utopia als ik een rf-unit gebruik (dus om me kabelingang van tv)
Stop ik me rgb kabel in mijn DC en laadt hem dan, dan blijft ie hangen op 99 %...
De verkoper waarschuwde me er al voor, maar ik had iets van dat kan toch niet??
Iemand idee hoe dat kan?
NB. Na het juiste laden de rgb kabel er in proppen levert zwart beeld met mooi stereo geluid
Street Fighter 3 Alpha laadt prima in utopia als ik een rf-unit gebruik (dus om me kabelingang van tv)
Stop ik me rgb kabel in mijn DC en laadt hem dan, dan blijft ie hangen op 99 %...
Iemand idee hoe dat kan?
NB. Na het juiste laden de rgb kabel er in proppen levert zwart beeld met mooi stereo geluid
Vandaag is het feest en morgen ook.
Klopt, had ik ook. Toen toch maar nieuw gekocht voor 19,99. Zeker de moeite waard.GeJe schreef op 26 oktober 2002 @ 12:55:
Ik heb iets vaags met me backups.
Iemand idee hoe dat kan?
* LordMithril vraagt t hier ook maar ff, voor t geval dat jullie mn topic gemist hebben.
Gezocht: Snelle Arcade Racer
zijn er snelle (en dan bedoel ik echt ziekelijk snelle) racers op de DC?
snelheden zoals in games als Extreme G, Ballistics, De laatste Unity wagen in rollcage2.. dat soort snelheden
Gezocht: Snelle Arcade Racer
zijn er snelle (en dan bedoel ik echt ziekelijk snelle) racers op de DC?
snelheden zoals in games als Extreme G, Ballistics, De laatste Unity wagen in rollcage2.. dat soort snelheden
Bier, Whiskey en Metal!!
F355 Challenge
DAytona Usa 2001
ehhuh............ff denken ........
DAytona Usa 2001
ok dat zijn racers.. maar ik zoek de echt ziekelijk snelle racers..SonyEricsson schreef op 28 oktober 2002 @ 23:24:
F355 Challenge
DAytona Usa 2001
snelheden mach1+ en dan ook dat gevoel erbij.. ik betwijfel dat een ferrari dat haalt
Bier, Whiskey en Metal!!
Voor zover ik weet zijn die er niet voor de DCLord_Mithril schreef op 28 oktober 2002 @ 23:27:
[...]
ok dat zijn racers.. maar ik zoek de echt ziekelijk snelle racers..
snelheden mach1+ en dan ook dat gevoel erbij.. ik betwijfel dat een ferrari dat haalt
Gister wel San Fransisco Rush gespeeld
heb Gunbird 2, hij laad wel maar geeft zwart beeld, mischien dat ik hem ff met me RF unit moet proberen

Heb nog niet zoveel spellen, maar dit is momenteel mijn DC lineup
Hardware
- DC Console
- 2x Controller
- 2x VMU
- 2x Lightgun
- RGB Scart
- VGA Box
- RF Unit
- Coders Cable
- 2x Verlengkabel voor Controller
Games:
- House of the dead 2
- Confidential Mission
- Dynamite Cop
- Soul Calibur
- Ikaruga
- Street Fighter 3 X2
- King Of Fighters 2000
- Gunbird 2
- San Fransisco Rush
- Marvel VS Capcom
- Daytona 2001
Een vriend van me heeft nog een zooi games die ik kan *kuch* backuppen *kuch*
Dus voorlopig genoeg te spelen.
Wil er eigenlijk nog 2 controllers bij en een link cable
En ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar DDR voor de DC met matten
Me vriendin is BTW helemaal gek van Hous of the dead 2
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
In 1 klap overgekocht voor een erg mooi prijsje, zelf nog wel wat spellen erbij gekocht en ook nog wat spulletjes. Mijn lijst van spellen:
Soul calibur
Crazy taxi
Incoming
House of the dead 2
Resident evil Code : veronica
Sonic adventure
Uefa Striker
Sega Rally 2
Sega Bass fishing
Rayman 2
Wacky races
chuchurocket
Jet set Radio
Ferrari F355 challenge
Omikron
Last Blade 2 : Heart of the samurai
Shenmue
Shenmue 2
Virtua Tennis
Virtua Tenis 2k2
Ultimate fighting championship
Spiderman
MDK 2
Phantasy star online
Grandia 2
Dead or Alive 2
Ecco the dolphin
SKies of arcadia
Metropolis Street racer
Powerstone 2
Space channel 5
Garou : Mark of the wolves
Draconus
Head hunter
Sonic adventure 2
Bomberman Online
Tony hawk pro skating 2
crazy taxi 2.
Super runabout : San fransisco edition
Dragon riders
Shadowman
Prince of persia
Hidden and dangerous
Rainbow 6 : Rogue spear
sword of the berserk
Virtua striker 2
Dave Mirra freestyle Bmx
Floigan brothers Episode 1
Marvel vs Capcom 2
Nba 2k1
Evil dead
Illbleed
Wwf attitude
90 minutes sega (braak)
Maken x
world series baseball 2k1
. Gadgets:
Utopia boot disc
Dreamsnes
DiVx Player
Dc vcd Player
->Pearl harbor
->Tomb raider
Game Shark
Dc Vga box
Rumble pack
2x VMU
Dreamcast rules, beste console ooit en de beste spellen, overtreft zelfs de SNES en ook alle next gens van het moment qua spellen maar af en toe even goed qua graphics. Als er nog iemand een controlelr heeft die hij voor een redelijke prijs wegw il, ik heb interesse
Soul calibur
Crazy taxi
Incoming
House of the dead 2
Sonic adventure
Uefa Striker
Sega Rally 2
Sega Bass fishing
Rayman 2
Wacky races
chuchurocket
Jet set Radio
Ferrari F355 challenge
Omikron
Shenmue
Shenmue 2
Virtua Tennis
Virtua Tenis 2k2
Spiderman
MDK 2
Phantasy star online
Grandia 2
Dead or Alive 2
Ecco the dolphin
SKies of arcadia
Metropolis Street racer
Powerstone 2
Space channel 5
Draconus
Head hunter
Sonic adventure 2
Bomberman Online
Tony hawk pro skating 2
crazy taxi 2.
Dragon riders
Shadowman
Prince of persia
Hidden and dangerous
sword of the berserk
Virtua striker 2
Dave Mirra freestyle Bmx
Marvel vs Capcom 2
Nba 2k1
Evil dead
Illbleed
Wwf attitude
90 minutes sega (braak)
Maken x
. Gadgets:
Utopia boot disc
Dreamsnes
DiVx Player
Dc vcd Player
->Pearl harbor
->Tomb raider
Game Shark
Dc Vga box
Rumble pack
2x VMU
Dreamcast rules, beste console ooit en de beste spellen, overtreft zelfs de SNES en ook alle next gens van het moment qua spellen maar af en toe even goed qua graphics. Als er nog iemand een controlelr heeft die hij voor een redelijke prijs wegw il, ik heb interesse
YESSSS
Ik heb DDR 2nd mix en DDR Clubmix voor Dreamcast gevonden
Ook meteen maar DDR matten bij lik sang bestellen,
Ik heb DDR 2nd mix en DDR Clubmix voor Dreamcast gevonden
Ook meteen maar DDR matten bij lik sang bestellen,
Bij www.gameland-helmond.nl hebben ze nog imitatie controller voor 12 euroVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 10:10:
In 1 klap overgekocht voor een erg mooi prijsje, zelf nog wel wat spellen erbij gekocht en ook nog wat spulletjes. Mijn lijst van spellen:
Soul calibur
Crazy taxi
Incoming
House of the dead 2
Sonic adventure
Uefa Striker
Sega Rally 2
Sega Bass fishing
Rayman 2
Wacky races
chuchurocket
Jet set Radio
Ferrari F355 challenge
Omikron
Shenmue ( wil ik nog hebbuh )
Shenmue 2 ( wil ik nog hebbuh )
Virtua Tennis
Virtua Tenis 2k2
Spiderman ( wil ik nog hebbuh )
MDK 2
Phantasy star online ( wil ik nog hebbuh )
Grandia 2
Dead or Alive 2
Ecco the dolphin ( wil ik nog hebbuh )
SKies of arcadia
Metropolis Street racer
Powerstone 2
Space channel 5
Draconus
Head hunter ( wil ik nog hebbuh )
Sonic adventure 2
Bomberman Online
Tony hawk pro skating 2
crazy taxi 2.
Dragon riders
Shadowman
Prince of persia
Hidden and dangerous
sword of the berserk
Virtua striker 2
Dave Mirra freestyle Bmx
Marvel vs Capcom 2
Nba 2k1
Evil dead
Illbleed
Wwf attitude
90 minutes sega (braak)
Maken x
. Gadgets:
Utopia boot disc
Dreamsnes
DiVx Player
Dc vcd Player
->Pearl harbor
->Tomb raider
Game Shark
Dc Vga box
Rumble pack
2x VMU
heb gisteren zelf nog drie spellen gekocht Silver ( Toppertje zit nu alleen ff vast
Van het weekend 3 vrienden over de vloer gehad Dreamcast aangesloten en Virtua Tennis 2k2 erin.
s Ochtends om 7 uur moest ik ze me huis uitschoppen, wat is het toch een mooi apparaat.
Ik zoek alleen nog een stuur voor Daytona en 2 light guns voor House of the dead, maar die dingen zijn nieuw bijna niet meer te vinden.
Ben ondertussen al in het bezit van 4 controllers(1 rooie), 3 orig. mem cards (rood, wit, blauw) 1 rumblepack, modem en kleine 65 spellen en het groeit maar door.
s Ochtends om 7 uur moest ik ze me huis uitschoppen, wat is het toch een mooi apparaat.
Ik zoek alleen nog een stuur voor Daytona en 2 light guns voor House of the dead, maar die dingen zijn nieuw bijna niet meer te vinden.
Ben ondertussen al in het bezit van 4 controllers(1 rooie), 3 orig. mem cards (rood, wit, blauw) 1 rumblepack, modem en kleine 65 spellen en het groeit maar door.
haha en hij heeft em nu al geruild voor een ps2T-Minus schreef op 26 oktober 2002 @ 11:41:
Ja Ja
* G33rt is sinds van de week ook eigenaar geworden van een Dreamcast
Want geef nu maar toebackup games draaien zonder enige extra kosten (ombouwen) en "verkrachten" van de console ruled
![]()
omdat een collega zo gek was om een ps2 met meer games te ruilebn tegen een dc met minder games zei ie
[ Voor 0% gewijzigd door G33rt op 29-10-2002 16:21 . Reden: TYPO ]
Er is nu ook een alpha van een playstation emulator uit.....spellen draaien maar tusen de 2 en 5 frames p/s....dus nog even wachten op een snellere....heb 'm zelf nog niet geprobeerd...
Lightgun heb ik bij nedgame nieuwd gekoch.volder schreef op 29 oktober 2002 @ 16:18:
Van het weekend 3 vrienden over de vloer gehad Dreamcast aangesloten en Virtua Tennis 2k2 erin.
Stuurtje ga ik vandeweek ook halen een V3 met rumble functie kosten 20 euro ( nieuwd )
Verwijderd
Wie koopt er nou Buzz lightyear en Toy story 2harley schreef op 29 oktober 2002 @ 13:58:
[...]
Bij www.gameland-helmond.nl hebben ze nog imitatie controller voor 12 euro
heb gisteren zelf nog drie spellen gekocht Silver ( Toppertje zit nu alleen ff vast) en Buz Lightyear ( boutspel ) en Toy story 2 ( iets minder boutspel )
Maar ik kan geen DC sectie bij www.gameland-helmond.nl en ook niet als de Search optie gebruik
Tip voor als je een Lightgun gaat kopen
neem GEEN originele Sega DC lightgun
Deze zijn namelijk 2x zo duur als 3rd party en ze hebben gen Auto fire/auto reload optie
welke erg makkelijk kan zijn tijdens games
Deze zijn namelijk 2x zo duur als 3rd party en ze hebben gen Auto fire/auto reload optie
idd, neem zon mooie biogun
( www.futuremax.nl ) *heeft er 1 en is zwaar tevreden*
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
1 maar?? met 2 personen is veel leuker man3CLipZ schreef op 29 oktober 2002 @ 19:42:
idd, neem zon mooie biogun( www.futuremax.nl ) *heeft er 1 en is zwaar tevreden*
of wat dacht je van in je eentje gangsta style met 2 guns
Ik heb 2x de Starfire Blaster van Interact, gekocht bij gameshop in Den Haag ben er zeer tevreden mee
toen ik laatst op een lan was bij robertos hebben we meer gedreamcast dan achter de PC gezeten-=BoKKiE=- schreef op 29 oktober 2002 @ 19:48:
[...]
1 maar?? met 2 personen is veel leuker man
of wat dacht je van in je eentje gangsta style met 2 gunsecht lachen man
Ik heb 2x de Starfire Blaster van Interact, gekocht bij gameshop in Den Haag ben er zeer tevreden meegewoon de knop inegdrukt houden en sprayen maar

moet je ff bij overige kijken ze hebben geen DC sectie meer omdat ze alleen 2 kleuren controllers en een stuurtje hebbenVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:12:
[...]
Wie koopt er nou Buzz lightyear en Toy story 2
Maar ik kan geen DC sectie bij www.gameland-helmond.nl en ook niet als de Search optie gebruik
Komt ie nou mee nu ik al een maand of anderhalf House of the dead incl originele lightgun heb-=BoKKiE=- schreef op 29 oktober 2002 @ 19:28:
Tip voor als je een Lightgun gaat kopen
Deze zijn namelijk 2x zo duur als 3rd party en ze hebben gen Auto fire/auto reload optiewelke erg makkelijk kan zijn tijdens games
en hij heeft idd geen autoreload
Ikaruga al uitgespeeld? En is het spel het de euro's waard, zo'n 70 euro geloof ik...-=BoKKiE=- schreef op 29 oktober 2002 @ 08:04:
[...]
Games:
- House of the dead 2
- Confidential Mission
- Dynamite Cop
- Soul Calibur
- Ikaruga
- Street Fighter 3 X2
- King Of Fighters 2000
- Gunbird 2
- San Fransisco Rush
- Marvel VS Capcom
- Daytona 2001
Woehahahahahaha ik heb 2 lightguns uit HK
Assume there are no rules and it's one big free for all
Wij hebben al sinds Tinylan 2 altijd een of 2 Dreamcasts mee naar Lanprty's3CLipZ schreef op 29 oktober 2002 @ 20:16:
[...]
toen ik laatst op een lan was bij robertos hebben we meer gedreamcast dan achter de PC gezeten4 controllers en 2 lightguns daar... zwaar lachen met Powerstone 2, Doa 2:LE, Virtua Tennis 2K2, House of the Dead
als ik hem vind koop ik hem origineel3style schreef op 30 oktober 2002 @ 00:31:
[...]
Ikaruga al uitgespeeld? En is het spel het de euro's waard, zo'n 70 euro geloof ik...
Verwijderd
Ik heb zelf ook een Dreamcast (paar jaar terug gekocht voor 600 NFL, met Soul Calibur en extra controller). Momenteel heb ik de volgende games:
Soul Calibur
Sonic Adventure
Soul Reaver
Crazy Taxi
Dead or Alive 2
Ready 2 Rumble
De laatste tijd besteed ik weinig aandacht aan de DC (shame on me!), maar daar wil ik graag verandering in brengen. Dus: Welke toppers MOET ik echt gespeeld hebben? Waar kan ik ze nog vinden tegen redelijke prijs? Nog leuke multiplayer aanraders?
Soul Calibur
Sonic Adventure
Soul Reaver
Crazy Taxi
Dead or Alive 2
Ready 2 Rumble
De laatste tijd besteed ik weinig aandacht aan de DC (shame on me!), maar daar wil ik graag verandering in brengen. Dus: Welke toppers MOET ik echt gespeeld hebben? Waar kan ik ze nog vinden tegen redelijke prijs? Nog leuke multiplayer aanraders?
Ebay.de is de site voor je dc games. Veel nieuwe en gebruikte games hier. Let wel ff op international shipping...Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 09:42:
Ik heb zelf ook een Dreamcast (paar jaar terug gekocht voor 600 NFL, met Soul Calibur en extra controller). Momenteel heb ik de volgende games:
Soul Calibur
Sonic Adventure
Soul Reaver
Crazy Taxi
Dead or Alive 2
Ready 2 Rumble
gamespot.com heeft trouwens nog een goede dc sectie.
Voor de geïnteresseerden onder ons, ik heb nog een prachtig Dreamcast pakket te koop. Check:
http://www.tweakers.net/aanbod/69604
veel beter dan dat wordt ut niet
" Play the violent strings of my symphony "
Enige wat interesant is zijn de games, de rest heb ik zelf al op het stuur en de rumblepack na, maar die hoef ik nietSymphony-X schreef op 30 oktober 2002 @ 10:44:
Voor de geïnteresseerden onder ons, ik heb nog een prachtig Dreamcast pakket te koop. Check:

maar als je van scrathc af moet beginnen is het wel aardig ja
sonic adventure 2Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 09:42:
Soul Calibur
Sonic Adventure
Soul Reaver
Crazy Taxi
Dead or Alive 2
Ready 2 Rumble
geen idee of die nog ergens te vinden is, ik heb m van het edonkey network afgetrokken
verder zijn ikaragua (hoe spel je dat?)
en chuchu rocket (2,50 bij de freerecord) wel kewl.
Lightgun heb ik ondertussen besteldharley schreef op 29 oktober 2002 @ 18:58:
[...]
Stuurtje ga ik vandeweek ook halen een V3 met rumble functie kosten 20 euro ( nieuwd )
Maar dat stuurtje twijfel ik een beetje over, het ziet er niet echt ruk en trekbestendig uit zeg maar.
Iemand die ervaring heeft met Dreamcast sturen en er mij 1 aan kan raden?
Ik weet dat het Sega stuur zuigt.
SHENMUE 1 & 2 Natuurlijk hoe kan je die nou vergeten erug goedVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 09:42:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Verwijderd
Mmm... moet ik ook eens proberen dan.sharkzor schreef op 30 oktober 2002 @ 14:57:
[...]
sonic adventure 2
geen idee of die nog ergens te vinden is, ik heb m van het edonkey network afgetrokken
Dat V3 stuurtje is echt wel goed hoor, heb hem zelf gekocht bij futuremax.nl (ze hebben daar nog steeds een fantastische aanbieding, IMO). Stevig ding met rumblefunctie! ... en degelijk ook, duitse makelijvolder schreef op 30 oktober 2002 @ 15:10:
[...]
Lightgun heb ik ondertussen besteld
Maar dat stuurtje twijfel ik een beetje over, het ziet er niet echt ruk en trekbestendig uit zeg maar.
Iemand die ervaring heeft met Dreamcast sturen en er mij 1 aan kan raden?
Ik weet dat het Sega stuur zuigt.
Heb er maar gelijk 2 besteld dannotgib schreef op 30 oktober 2002 @ 16:38:
[...]
Dat V3 stuurtje is echt wel goed hoor, heb hem zelf gekocht bij futuremax.nl (ze hebben daar nog steeds een fantastische aanbieding, IMO). Stevig ding met rumblefunctie! ... en degelijk ook, duitse makelij
en 2 bio guns
Hup daar gaan me centen weer
Maar tot nu toe is ie iedere cent waard geweest.
ik ook DC hebbuuuuuuh !!!!! ((((wreed hoor)))) over tijdje een cube 
en grote fan ben van Samba Da Amigo.....weet iemand waar je toevallig van die marascas kan kopen ?? (of die stickken ook heten
)
en ik krijg het allerlaatste veld niet uitgespeeld
iemand nog tips ???
en grote fan ben van Samba Da Amigo.....weet iemand waar je toevallig van die marascas kan kopen ?? (of die stickken ook heten
en ik krijg het allerlaatste veld niet uitgespeeld
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Er waren nog mensen die Virtua tennis en crazy taxi zochten voor de DC
ik weet ze nog nieuw te koop
Dreamcast Sonic Shuffle € 20.00
Dreamcast Virtua Tennis € 20.00
Dreamcast Crazy Taxi (1) € 15.00
Op lik-sang.com hebben ze nog samba maracas.Yohann!s schreef op 31 oktober 2002 @ 00:39:
ik ook DC hebbuuuuuuh !!!!! ((((wreed hoor)))) over tijdje een cube
en grote fan ben van Samba Da Amigo.....weet iemand waar je toevallig van die marascas kan kopen ?? (of die stickken ook heten)
en ik krijg het allerlaatste veld niet uitgespeeldiemand nog tips ???
http://www.lik-sang.com/i...gory=28&products_id=1311&
Kijk maar eens op Ebay. Laats Virtua Tennis gekocht voor 7 euro. Ecco voor 13 euro, Jet Set Radio voor 10 euro en PSO voor 13,50.harley schreef op 31 oktober 2002 @ 10:48:
Er waren nog mensen die Virtua tennis en crazy taxi zochten voor de DC
Ik denk dat Magforce het dichtste bij wat je bedoelt komtok dat zijn racers.. maar ik zoek de echt ziekelijk snelle racers..
Voor diegene die DDR had gevonden:
Waar heb je die in hemelsnaam vandaan? Wist niet eens dat er een DDR voor de DC was (kende alleen Samba di Amigo)...
* Liegebeest wil er ook een
mail maar naar ganchan@bigfoot.comcailin_coilleach schreef op 31 oktober 2002 @ 12:24:
[...]
Ik denk dat Magforce het dichtste bij wat je bedoelt komt
Voor diegene die DDR had gevonden:
Waar heb je die in hemelsnaam vandaan? Wist niet eens dat er een DDR voor de DC was (kende alleen Samba di Amigo)...
* Bokkie wil er ook een
Da's de persoon van wie het spel afkomstig is of dat is iemand die me kan vertellen waar ik 'm kan krijgen??
Weet iemand of de chip voor het spelen van US en JAP games ook back-up games pakt? Bij Futuremax zei de verkoper namelijk dat dit niet het geval was.
Geen chip installeren...gewoon even een google search op utopia boot cd doen, branden...die in je dc, daarna je import cd...werkt perfect....heb het gebruikt voor space channel 5...en voor de backups heb je niets nodig...die pakt ie gewoon (alleen oude games heb je die boot cd voor nodig)
Die boot cd gebruik ik al. Maar ik heb best een aantal back-up games die een boot cd nodig hebben. Pakt die chip deze games wel of niet?Walkman schreef op 31 oktober 2002 @ 16:35:
Geen chip installeren...gewoon even een google search op utopia boot cd doen, branden...die in je dc, daarna je import cd...werkt perfect....heb het gebruikt voor space channel 5...en voor de backups heb je niets nodig...die pakt ie gewoon (alleen oude games heb je die boot cd voor nodig)
Verwijderd
Wow top service! gister besteld, via rabobank direct, vandaag al binnen!vage en lomp uitziende controllers maar voor 12 euro per stuk errug geinig..harley schreef op 29 oktober 2002 @ 22:09:
[...]
moet je ff bij overige kijken ze hebben geen DC sectie meer omdat ze alleen 2 kleuren controllers en een stuurtje hebben
/me krijgt zo 3 vrienden oevr de vloer voor een potje virtua tennis, bomberman etc.
das mijn adrescailin_coilleach schreef op 31 oktober 2002 @ 15:41:
Da's de persoon van wie het spel afkomstig is of dat is iemand die me kan vertellen waar ik 'm kan krijgen??
dus ik weet niet of je al gemailed had
oke mensen hier is een 100 Hz gun voor de PS2 http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P875
nu is mijn vraag, weet iemand of dit ook werkt met zo'n total control unit dwz een PSX/2 controller naar DC Controller converter
plz laat iemand mij zeggen dat hij contactpersonen heeft die dit getest hebben kunnen testen en dat dit werkt
Als dit namelijk werkt ben ik HEEEEEEL BLIJ!!!!!
nu is mijn vraag, weet iemand of dit ook werkt met zo'n total control unit dwz een PSX/2 controller naar DC Controller converter
plz laat iemand mij zeggen dat hij contactpersonen heeft die dit getest hebben kunnen testen en dat dit werkt
Als dit namelijk werkt ben ik HEEEEEEL BLIJ!!!!!
Ik de eigenaar vrij goed ( heeft voor mij al meerdere nintendo shit geimporteerd voordat ander ehet hadden in nl zoals de GBA ) hij is pas 2 jaar met het winkeltje bezig en heeft pas al een redelijke uitbreiding gehad. heb hem nog zelfs geholpen met de plankjes te zagen waar in versie 1 van zijn winkeltje de games op stondenVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 18:03:
[...]
Wow top service! gister besteld, via rabobank direct, vandaag al binnen!vage en lomp uitziende controllers maar voor 12 euro per stuk errug geinig..
* harley krijgt zo 3 vrienden oevr de vloer voor een potje virtua tennis, bomberman etc.
Wisten jullie al dat DreamSNES 0.9.8 uit is?
www.dcemulation.com
Onder andere support voor MegaMan X 2 en 3, en Yoshi's island. Verder helaas niet echt speed improvements als ik het zo lees.
www.dcemulation.com
Onder andere support voor MegaMan X 2 en 3, en Yoshi's island. Verder helaas niet echt speed improvements als ik het zo lees.
mmm... da's jammer, want het draait net effe iets te traag om er lekker mee te kunnen spelen.GolbeZeromus schreef op 01 november 2002 @ 17:50:
Wisten jullie al dat DreamSNES 0.9.8 uit is?
www.dcemulation.com
vandaag toch maar besloten om zo'n V3 stuurtje te kopen toen ik bij gameland was kom ik erachter dat ik me tanktas niet bij me heb
wel ff een extra 4 meg memcard gekocht want ze zaten ineens allemaal vol
hmmm, heeft er iemand hier de game van Evangelion: Type E ?
zoja.. hoe kom ik voorbij het main menu?
Vraag maar op IRC3CLipZ schreef op 03 november 2002 @ 15:50:
hmmm, heeft er iemand hier de game van Evangelion: Type E ?
Iemand King Of Fighters 2000 al gespeeld? Lijkt me wel een coole game...
Het is al een tijdje geleden dat iemand in dit draadje reageerde. Da's erg jammer of is de DC echt zo dood als een pier? Welnee, bij mij niet in ieder geval vorige week heb ik mijzelf er ook eentje cadeau gedaan en een tweede is op komst
Ben helemaal verslingerd aan Jet Grind Radio en diverse skate/step/surf spelletjes, naar mijn mening is de DC echt geknipt voor dit type spellen.
Jet Grind Radio? is dat een vervolg op de Jet Set Radio?
Ik dacht dat die op de XboX was uitgekomen en niet op de DC
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
De xbox versie is het vervolg op de DC versie...__00__ schreef op 02 april 2003 @ 14:53:
andere benaming__00__ schreef op 02 april 2003 @ 14:53:
spel is gewoon jet set/grind radio
Verwijderd
Dudes, ik heb nog een stuk of 15 DC games hier liggen (origineel & compleet) voor de verkoop. Stuur ffies een mailtje (laurens@satvision) als je interesse hebt.
Games:
Arcade Racer (origineel Sega)
Controller (origineel Sega
Aerowings (USA)
Bangai O
ChuChu Rocket
Daytona USA 2001
NBA 2K
Planet Ring (doosje beschadigd)
Plasma Sword
Ready 2 Rumble
Sega GT
Sega Rally 2
Shenmue 1 (USA)
Sonic Adventure
Street Fighter 3 3rd Strike
Als het niet de bedoeling is om dit hier neer te zetten laat me het dan ffies weten. Dacht dat het het meest geschikt zou zijn en kon geen andere plaats vinden.
Games:
Arcade Racer (origineel Sega)
Controller (origineel Sega
Aerowings (USA)
Bangai O
ChuChu Rocket
Daytona USA 2001
NBA 2K
Planet Ring (doosje beschadigd)
Plasma Sword
Ready 2 Rumble
Sega GT
Sega Rally 2
Shenmue 1 (USA)
Sonic Adventure
Street Fighter 3 3rd Strike
Als het niet de bedoeling is om dit hier neer te zetten laat me het dan ffies weten. Dacht dat het het meest geschikt zou zijn en kon geen andere plaats vinden.
uhm, dit lijkt mij meer wat voor vraag & aanbod.... en het draagt ook niet echt bij aan de discussie
Ik heb net 3 nieuwe spellen besteld
en wel:
- Marvel vs Capcom (jap)
- Marionette Company (jap)
- Pata Pies (jap)
Nog nooit van gehoord behalve de eerste dan maar het lijkt me wel lachen dus ik dacht laten we het maar gewoon doen!
Nou alleen nog ff een nieuwe VMU fixen want al m'n andere staan stampvol
naja wat wil je ook met spellen als Shenmue en Metropolis Street Racer die zowat je hele VMU gebruiken voor één savefile.
- Marvel vs Capcom (jap)
- Marionette Company (jap)
- Pata Pies (jap)
Nog nooit van gehoord behalve de eerste dan maar het lijkt me wel lachen dus ik dacht laten we het maar gewoon doen!
Nou alleen nog ff een nieuwe VMU fixen want al m'n andere staan stampvol
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Dit topic is gesloten.