[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 9.404 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ok wie kan er mij een korte cursus squawkbox geven? niet dat ik nu nog ga vliegen.. want daar heb ik teveel voor gedronken :D :D

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:30
Op maandag 12 november 2001 22:44 schreef kRyPtO het volgende:
'k zag in 1x nog een vliegtuig voor bij komen maar ff een screenie gemaakt:

[afbeelding]

http://www.avsim.com/ffg doet het niet bij mij.

hebben jullie nog tips waar je echt heen moet vliegen omdat het zo mooi is, of bepaalde plekken die super mooi zijn als je daar over heen vliegt?
ik heb het spel nog maar pas en begin nu pas een heel klein beetje goed te vliegen, maar heb nog nie echt mooie plekken gezien.
Hong kong Sar by Night is mooi .. maar over dag is het ook aardig om te zien ( dit wel gespeeld in FS2002)

Ps zie een stukje terug staat een foto van mij met Hong kong SAR

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Las Vegas by night is ook wel mooi :)

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 23:30 schreef bolk het volgende:
ok wie kan er mij een korte cursus squawkbox geven? niet dat ik nu nog ga vliegen.. want daar heb ik teveel voor gedronken :D :D
Dat is te zien aan de manier waarop je rijdt! >:) Niet meer dan 1 glas rode wijn per dag he? Is gezond.
Maarre, lees de manual eens door (daar schijnt de meerderheid de schurft aan te hebben (why o why?).
Een korte cursus SquawkBox is namelijk toch nog vrij uitgebreid ;)

O ja, viel me op dat de meerderheid van de lezertjes van deze topic zichzelf 'geweldig' vind in het vliegen met FS (zie poll van mijn goede vriend KIMBLE)...... hahahahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 14-06 16:12
er is nu een mooi beech bonanza voor fs2002 met panel geloof ik ... te downloaden op avsim of fligtsim...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 13 november 2001 09:28 schreef Rateltje het volgende:

[..]

Dat is te zien aan de manier waarop je rijdt! >:) Niet meer dan 1 glas rode wijn per dag he? Is gezond.
Maarre, lees de manual eens door (daar schijnt de meerderheid de schurft aan te hebben (why o why?).
Een korte cursus SquawkBox is namelijk toch nog vrij uitgebreid ;)

O ja, viel me op dat de meerderheid van de lezertjes van deze topic zichzelf 'geweldig' vind in het vliegen met FS (zie poll van mijn goede vriend KIMBLE)...... hahahahaha!
FF over die poll.. je moet me niet uitdagen om geweldig te stemmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor me zelf op slecht gestemt......want ik ben slecht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Hoelang denkt flightsim.com nog down te blijven? :(

ik wil een 767 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 11:39 schreef bolk het volgende:

ik hoop dat ie snel weer online is, maar er zijn nog veel meer bronnen om vliegtuigen te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 13 november 2001 11:48 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

ik hoop dat ie snel weer online is, maar er zijn nog veel meer bronnen om vliegtuigen te downloaden.
ik zoek echt een mooie 767 incl panel voor fs 2k2

wie weet er 1tjuh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

heb net een microsoft sidewinder USB joystick gekocht en dit is echt een absolute aanrader!!! het vliegen gaat nu een stuk beter!!! ook het taxién gaat nu perfect! niet meer dat geschommel van links naar rechts!

een absolute aanrader dus! en dat voor 59.59

en dit is hem:

http://www.microsoft.com/products/hardware/sidewinder/devices/Joy/default.asp

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 weken geleden http://www.gravis.com/products/pro_xte_d1026.html gekocht bij de intertoys voor fl 39, 95 , is ook een erg lekker pretknuppeltje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gravis.com/_images/prod_img_1026_lg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 11:39 schreef bolk het volgende:

u vraagt, wij vinden :)

http://www.fsfreeware.com/cgi-bin/dcd/dcd.cgi?az=redirect&link_id=000000331&url=http%3A%2F%2Fwww.fsfreeware.com%2Foct_01%2Fmagcounter4_a.cgi%3Fhttp%3A%2F%2F216.40.201.9%2F2001%2Foct%2Fnp767er.zip
(13,nogwat mb) is trouwens een fs2000 plane, maar grote kans dat je hem wel aan de praat krijg in fs2k2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 13 november 2001 12:48 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

u vraagt, wij vinden :)

http://www.fsfreeware.com/cgi-bin/dcd/dcd.cgi?az=redirect&link_id=000000331&url=http%3A%2F%2Fwww.fsfreeware.com%2Foct_01%2Fmagcounter4_a.cgi%3Fhttp%3A%2F%2F216.40.201.9%2F2001%2Foct%2Fnp767er.zip
(13,nogwat mb) is trouwens een fs2000 plane, maar grote kans dat je hem wel aan de praat krijg in fs2k2
op welke pagina stond die? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 12:57 schreef bolk het volgende:

[..]

op welke pagina stond die? :)
weet ik veel, ik heb gewoon meteen de search gebruikt met als zoek opdracht: B767*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik heb hem al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

iemand trouwens die weet hoeveer de ATC je binnen leid met een IFR vlucht ???

ik krijg wel vectors enzo.. maar volgens mij als je gezegt wordt om op 2300 ft. tegaan vliegen moet je maar zelf de ILS approach doen.. ik hoopte dat ze je ook nog de snelheid enz zouden zeggen en of je te hoog of te laag zit enz..

kan iemand mij even precies uitleggen hoe je je plane aan de grond krijgt met ATC (IFR vlucht) ??

alvast bedankt want nu vlieg ik alleen maar via GPS zet hem voor de runway op NAV en doe ILS met autopilot maar ik wil nu eens echt helemaal tot op de grond binnengepraat worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

weet iemand hoe je een vliegtuig repaint? ik heb leuke plannen namelijk ;)

een tweakers VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ik weet wel dat er diverse 'blanke' kisten zijn om te downloaden. Ik zou zeggen download zo'n ding.. download van hetzelfde type een normale kist, en ga die textures bekijken. Kijk naar het palette, aantal kleuren etc. Ik zou zelf het palette saven en dat importeren naar je blanke 'skin' .. maar ik denk dat die blanke skins wel het goede palette zullen hebben.

Ik denk dat er op de diverse fora en sites toch wel tutorials te vinden zullen zijn?

Heb net weer een flinke bak kisten gedownload. Heb nu alle 707s en DC-8s van de Historic Airliner Group (HJG?) gedownload, die zijn echt *MOOOOI*. En heb net ook alle DC-10s en L1011 Tristars van FFG gedownload, dat zijn ook beauties hoor... Hmm kan niet wachten om zo lekker met een Kenya Airlines 707 over het Victoria meer te vliegen!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op dinsdag 13 november 2001 13:32 schreef tazzman het volgende:
Ik weet wel dat er diverse 'blanke' kisten zijn om te downloaden. Ik zou zeggen download zo'n ding.. download van hetzelfde type een normale kist, en ga die textures bekijken. Kijk naar het palette, aantal kleuren etc. Ik zou zelf het palette saven en dat importeren naar je blanke 'skin' .. maar ik denk dat die blanke skins wel het goede palette zullen hebben.

Ik denk dat er op de diverse fora en sites toch wel tutorials te vinden zullen zijn?

Heb net weer een flinke bak kisten gedownload. Heb nu alle 707s en DC-8s van de Historic Airliner Group (HJG?) gedownload, die zijn echt *MOOOOI*. En heb net ook alle DC-10s en L1011 Tristars van FFG gedownload, dat zijn ook beauties hoor... Hmm kan niet wachten om zo lekker met een Kenya Airlines 707 over het Victoria meer te vliegen!
heb jij 2000 of 2002.. want vaak zijn die 2000 kisten heel crappy in 2002 dus ik wacht gewoon tot er wat meer planes voor 2002 komen

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 13:28 schreef bolk het volgende:

een tweakers VA
dat idee had ik nou ook al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 13 november 2001 13:37 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

dat idee had ik nou ook al :)
ik ben al de hele ochtend aant researchen.. :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 13 november 2001 13:34 schreef Evilernie het volgende:

[..]

heb jij 2000 of 2002.. want vaak zijn die 2000 kisten heel crappy in 2002 dus ik wacht gewoon tot er wat meer planes voor 2002 komen
2002 maar hoezo crappy? Die DC-8-51 in mijn vorige screenshots zijn ook gewoon FS2000 kisten maar absoluut niet crappy. Qua shapes zijn de FS2002/FS2000 kisten overigens ook niet zo super verschillend, wellicht hebben FS2002 kisten een hogere polycount. Maar FS2002 kisten hebben gewoon meer features (meer moving parts, lights etc) dan FS2000 kisten.

Het enige probleem is dat ik sommige FS2K kisten niet kan gebruiken omdat ik dan een MDL error krijg in FS2002 maar verder zien de meeste FS2000 kisten in FS2002 er prima uit hoor.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
Op maandag 12 november 2001 23:28 schreef Rateltje het volgende:

[..]

Op welke houseparty is deze shot gemaakt? Mijn zoon (Ratelband jr) heeft zoals bekend een club in Arnhem waar regelmatig dit soort effecten te zien zijn en waar ik lekker mee sta te housen, maar daar kan het haast niet geweest zijn..... >:)
ikku nie snap.

ben net geland in parijs, had hem gister avond gesaved.
ik had toch een mooie landing alles ging goed ik land ik vol remmen denk wat remt ie toch snel af, vergeten landings gestel uit te doen |:( |:(
pic:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kaats004/landen.JPG

toen ging ik de replay bekijken, zag er allemaal leuk uit.
en toen stond me vliegtuig weer op ze banden :) dus toen ben ik maar verder gaan taxien, komen er ook auto'tjes daar dit vliegtuig toe? of is dat alleen maar bij die grote vliegtuigen?

edit: is wel erg donker die pic zeg, als je goed kijkt zie je het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 13 november 2001 13:51 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

ikku nie snap.

ben net geland in parijs, had hem gister avond gesaved.
ik had toch een mooie landing alles ging goed ik land ik vol remmen denk wat remt ie toch snel af, vergeten landings gestel uit te doen |:( |:(
pic:
[afbeelding]

toen ging ik de replay bekijken, zag er allemaal leuk uit.
en toen stond me vliegtuig weer op ze banden :) dus toen ben ik maar verder gaan taxien, komen er ook auto'tjes daar dit vliegtuig toe? of is dat alleen maar bij die grote vliegtuigen?

edit: is wel erg donker die pic zeg, als je goed kijkt zie je het wel :D
:D :D :D :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 12:58

bennierex

Pilot_Z

Op dinsdag 13 november 2001 12:59 schreef jos_zwa het volgende:
iemand trouwens die weet hoeveer de ATC je binnen leid met een IFR vlucht ???

ik krijg wel vectors enzo.. maar volgens mij als je gezegt wordt om op 2300 ft. tegaan vliegen moet je maar zelf de ILS approach doen.. ik hoopte dat ze je ook nog de snelheid enz zouden zeggen en of je te hoog of te laag zit enz..

kan iemand mij even precies uitleggen hoe je je plane aan de grond krijgt met ATC (IFR vlucht) ??

alvast bedankt want nu vlieg ik alleen maar via GPS zet hem voor de runway op NAV en doe ILS met autopilot maar ik wil nu eens echt helemaal tot op de grond binnengepraat worden! :)
Je zal de ILS approach en landing echt zelf of met een autoland op de autopilot moeten doen... daar is ATC immers niet voor... ze geleiden je tot hoogte+koers waarop je de ILS Localizer kan onderscheppen, daarna is het jouw taak dat ding aan de grond te krijgen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op dinsdag 13 november 2001 13:45 schreef tazzman het volgende:

[..]

2002 maar hoezo crappy? Die DC-8-51 in mijn vorige screenshots zijn ook gewoon FS2000 kisten maar absoluut niet crappy. Qua shapes zijn de FS2002/FS2000 kisten overigens ook niet zo super verschillend, wellicht hebben FS2002 kisten een hogere polycount. Maar FS2002 kisten hebben gewoon meer features (meer moving parts, lights etc) dan FS2000 kisten.

Het enige probleem is dat ik sommige FS2K kisten niet kan gebruiken omdat ik dan een MDL error krijg in FS2002 maar verder zien de meeste FS2000 kisten in FS2002 er prima uit hoor.
dat bedoel ik...ik had een posky 747 gedownload... bij de staart op de romp deden alle textures het niet... Mijn framerate zakte van 20 naar 7 ofzo en i khad standaar een xtra 300 panel. Nou kan je dat wel aanpassen, maar toch...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Topicstarter
Op dinsdag 13 november 2001 13:28 schreef bolk het volgende:

een tweakers VA
WHOA!!!! VET GAAF IDEE!

Ik ben momenteel al lid van airholland va, maar daar is de lol een beetje af (rare bestemmingen)

Ik doe mee iig!
trouwens: zit er bij de proffesional versie van FS niet een paint utility?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 13 november 2001 14:19 schreef 456 het volgende:

[..]

WHOA!!!! VET GAAF IDEE!

Ik ben momenteel al lid van airholland va, maar daar is de lol een beetje af (rare bestemmingen)

Ik doe mee iig!
ik ga het opzoeken.. zal ik een nieuw topic openen? puur voor de VA van tnet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Op dinsdag 13 november 2001 13:45 schreef tazzman het volgende:

[..]

Moet je het bestandje mdlrepair eens downloaden op flightsim.com (of mail/icq me ff, stuur ik het wel door)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Sgoed id over het topic. Daar kan je bv ook peilen naar de beschikbaarheid voor mensen in het 'bestuur'. Ik zit in het bestuur van air holland va (www.ahva.homestead.com geen spam, alleen maar als vb!) Misschien dat je daar wat van kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 14:20 schreef bolk het volgende:

[..]

Ik wil ook wel mee doen....enne.....als je wat webruimte nodig hebt voor dit doel, dan wil ik wel een mb of 50 sponseren, die heb ik nog wel over voor dit doel.....op uiteraard een snelle server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 13 november 2001 14:21 schreef 456 het volgende:

[..]

Moet je het bestandje mdlrepair eens downloaden op flightsim.com (of mail/icq me ff, stuur ik het wel door)
Ik heb je zojuist gemailed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 13 november 2001 14:23 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

Ik wil ook wel mee doen....enne.....als je wat webruimte nodig hebt voor dit doel, dan wil ik wel een mb of 50 sponseren, die heb ik nog wel over voor dit doel.....op uiteraard een snelle server
cool :) ik heb topic geopend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Nog ff een vraagje :) Als je een total n00b bent, kun je dan overweg met de engelse versie ?? (Of is er helemaal geen nederlandse versie? :))

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Engels is de taal van de luchtvaart (althans volgens de beschaafde wereld.. Frankrijk en Italie vallen daar kennelijk niet onder :) ) dus een beetje feeling voor engels is misschien wel handig.

Hoewel in een Nederlandse versie de uitleg van diverse systemen wellicht in het Nederlands gegeven zou kunnen worde, blijft de vaktaal bol staan van het engels.

Ik ben zelf een FS2002 newbie.. heb voor het laatst met FS4 en FS5 gevlogen :) Maar ik ben zelf behoorlijk 'handig' met Falcon 4.0 dus enige vlieg-feeling is me niet onbekend. Ik ga toch maar es dieper in FS2002 duiken.... FS98/2000 konden me niet zo boeien maar ik vind FS2002 echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op dinsdag 13 november 2001 15:16 schreef The Legend het volgende:
Nog ff een vraagje :) Als je een total n00b bent, kun je dan overweg met de engelse versie ?? (Of is er helemaal geen nederlandse versie? :))
is geen nederlandse d8 ik, ik kan ook nog nie goed vliegen hoor.
heb het spel afgelopen vrijdag pas gekocht en ben maar gaan vliegen, en op een gegeven moment gaat het steeds beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Engels is het makkelijkste.. alles gaat in engels dus zo kun je ook niet in de war raken lijkt mij ivm met vertalingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Ik doe ook wel met eventuele tweakers kisten :)

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
hehe...keb nog ff een screenie gemaakt >:)

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~ipere026/inverted_cessna.jpg

*Gniffel*

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 13 november 2001 15:47 schreef Evilernie het volgende:
hehe...keb nog ff een screenie gemaakt >:)

[afbeelding]

*Gniffel*
>:) en jij wil meedoen aan de VA? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 16:19 schreef bolk het volgende:

[..]

>:) en jij wil meedoen aan de VA? :P
hmmm.....dan ben ik blij dat ik m'n landing van gisteren op rimini niet gepost heb >:) Flink door m'n voorwielen heen gegaan na een iets te harde landing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
ja man...eerst ff al mijn lessons nemen. Dan wat ervaring opdoen en dan kan ik ook meedoen met de VA.

MAar eerst wil ik gvd instellen hoe je start bij een gate zonder dat je motoren aanstaan... ben ik nog niet helemaal uit...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 16:22 schreef Evilernie het volgende:
ja man...eerst ff al mijn lessons nemen. Dan wat ervaring opdoen en dan kan ik ook meedoen met de VA.

MAar eerst wil ik gvd instellen hoe je start bij een gate zonder dat je motoren aanstaan... ben ik nog niet helemaal uit...
kies je vliegtuig waar je mee wilt beginnen, ga naar de gate die je als start lokatie wilt hebben. Doe een engine shut down. Doe save flight en selecteer de "default flight" optie en klaar is kees, je start nu elke keer hier bij de gate met het vliegtuig die je hebt uitgekozen zonder lopende motor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
thanx...zoiets dacht ik zelf ook al? is er ook een fuctie achteruit taxien ofzo, of kan dat alleen met uitgebreide scenery dat zo'n wagen naar je toe komt en di eje dan wegduwt. Ik wilde namelijk met een 747 naar een baan taxien, maar dan moest ik eers een 180 graden draai doen :?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mmmmjah... Heb een of andere brakke uitvoering (OEM pakketje) van FS2000, maar ik ga denk ik toch maar FS2002 halen een dezer dagen :)

Ik zou het alleen zonde vinden als ik mijn favo Herk niet meer zou kunnen vliegen in 2002:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/got/fs2k/herk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/got/fs2k/herk2.jpg

Of m'n Saab J-35OE Draken:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/got/fs2k/draken.jpg

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 19:41
Op dinsdag 13 november 2001 16:45 schreef Evilernie het volgende:
thanx...zoiets dacht ik zelf ook al? is er ook een fuctie achteruit taxien ofzo, of kan dat alleen met uitgebreide scenery dat zo'n wagen naar je toe komt en di eje dan wegduwt. Ik wilde namelijk met een 747 naar een baan taxien, maar dan moest ik eers een 180 graden draai doen :?
heel simpel: slew mode (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Mijn Zweedse J-35 werkt prima onder FS2002.. veel FS2000 kisten werken gewoon onder FS2002, alleen kunnen sommige panels nog wel es wat problemen geven.

Waar heb jij die waanzinnige HAF C-130 vandaan gehaald? Die is echt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op dinsdag 13 november 2001 14:19 schreef 456 het volgende:

[..]

WHOA!!!! VET GAAF IDEE!

Ik doe mee iig!
Me'n Airholland VA bestemming zijn ook niet allerdaags:

Abidjan - Niamey
Niamey - Ndjamena
Ndjamena - Jeddah
Jeddah - Dubai

Ik zit momenteel in de vlucht van NDjamena naar Jeddah, 2956nm, duurt nog ff :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 13 november 2001 17:01 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

heel simpel: slew mode (y)
Werkt Pushback [p] niet beter? Heb het zelf nog niet geprobeerd .. vandaar de vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik had 'm al een keer ergens vandaan gehaald toen ik die OEM FS2000 net had, maar ik ben gister even boodschappen gaan doen bij Simviation's military sectie :)
Daar zag ik 'm ook staan, ik weet alleen niet meer welke pagina precies |:(
[edit]
Mocht je 'm niet kunnen vinden, dan mail me maar, hij's 1.3MB ;)

Leuk spul daar trouwens, EC-47P, T-33s, enzo..

Ik ben nu bezig deze aan de praat te krijgen:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/got/fs2k/F-86K.jpg

:9~ :9~ :9~ :9~

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 13 november 2001 17:06 schreef tazzman het volgende:

[..]

Werkt Pushback [p] niet beter? Heb het zelf nog niet geprobeerd .. vandaar de vraag :)
bestaat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
IK heb ff een vraagje Ik heb nu foto s genomen van het WTC in FS 2002 ...
Wordt het op prijs gesteld dat ik ze plaats ... ( modjes)

Want het zou wel eens anders kunnen over komen dan mensen denken ..

Ik heb zelf een foto gemaakt die lijkt op een foto van de ramp ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 13 november 2001 17:43 schreef Blackhole het volgende:

ik heb dat in het oude flightsim pics topic ook gedaan dus ik denk wel..

Poll: mogen hier wtc (fs) pics in?
ja
nee
geen mening

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=300&var=.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Op dinsdag 13 november 2001 17:43 schreef Blackhole het volgende:

Wat mij betreft wel :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

P is van pauze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 17:40 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

bestaat dat?
ja, pushback bestaat, je kan zelfs nog aangeven of je met je staart naar links of naar rechts geduwt moet worden, weet even niet uit m'n hoofd welke knoppen je moet gebruiken, maar staat wel in de help file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Heeft iemand nog ruite over om foto,s te plaatsen .. want FTP is vol :(

Dus geef ff je mail door ..

Het bestand is 304 KB dus dat is tedoen ... :P:P:P

het zijn de foto s van het WTC in FS 2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 13 november 2001 17:21 schreef BackSlash32 het volgende:
Ik had 'm al een keer ergens vandaan gehaald toen ik die OEM FS2000 net had, maar ik ben gister even boodschappen gaan doen bij Simviation's military sectie :)
Daar zag ik 'm ook staan, ik weet alleen niet meer welke pagina precies |:(
[edit]
Mocht je 'm niet kunnen vinden, dan mail me maar, hij's 1.3MB ;)

Leuk spul daar trouwens, EC-47P, T-33s, enzo..

Ik ben nu bezig deze aan de praat te krijgen:

[afbeelding]

:9~ :9~ :9~ :9~
Die is erg lekker ja... ik heb zelf de complete miltary section van Simvation getrokken plus wat leuke props, airliners en vintage spul. Bij elkaar goed voor zo'n 2 CDtjes vol. Interesse? :)

Heb je die foto's van Polen nog gezien (Mi-2, Mi-14 en Mi-24) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Hoe kan het toch dat ik maar zo weinig lampjes 's avonds op de runway heb ????? moet je dat maar eens vergelijken met die foto op pagina 29 van dit topic!!!

[img][url="http://www.geocities.com/jos_zwa/night.jpg]"]http://www.geocities.com/jos_zwa/night.jpg][/url][/img]

AARGG!!! en alle display settings zijn op zijn hoogst!
dit heb ik bij alle airports!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 13 november 2001 18:06 schreef jos_zwa het volgende:
Hoe kan het toch dat ik maar zo weinig lampjes 's avonds op de runway heb ????? moet je dat maar eens vergelijken met die foto op pagina 19 van dit topic!!!

[afbeelding]

AARGG!!! en alle display settings zijn op zijn hoogst!
dit heb ik bij alle airports!
pagina 19? ik zit bij pagina 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
druk is L in dan doe je alle lampen aan, ik heb dat ook sommige hebben een lamp op de staart zodat dat klm zeg maar half in het licht zit dat heb ik ook nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

nee ik bedoel de lampjes op de runway zelf! ik heb er maar een paar terwijl die screnshot op pagina 28 ook lampjes midden op de runway heeft (een hele rij!)

ik moet gewoon veel meer lmapjes op de runway kunnen zien! hebben andere mensen dat ook ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
das duidelijk:
Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=300&var=.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 18:10 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

pagina 19? ik zit bij pagina 11
ik op pagina 8 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Pagina 31... en ik ben nu halverwege de 767 collectie van Project Open Sky (POSKY). Alle 747s heb ik al. Vette handel hoor. En de vliegtuigen van Feel Real, die moet je gewoon hebben.. megasmikkel! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op dinsdag 13 november 2001 18:02 schreef tazzman het volgende:ik heb zelf de complete miltary section van Simvation getrokken plus wat leuke props, airliners en vintage spul. Bij elkaar goed voor zo'n 2 CDtjes vol. Interesse? :)
Allemaal over dat arme ISDN lijntje? Oei :P
sgoe, mail maar..
Heb je die foto's van Polen nog gezien (Mi-2, Mi-14 en Mi-24) ?
Nee, helaas... spottersdraadje zeker opzoeken? :)

[break]

OEAAAAAH!!!

Deze is Heftig zeg!

Met origineel geluid :9~ ---> http://www.nytrium.net/fs/

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/got/fs2k/mirage2k-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
SHIFT-P dan wordt je vliegtuig achteruit geduwd. Hoe je kan sturen weet ik zo niet, staat vast wel in de handleiding :P

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 13 november 2001 18:27 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Allemaal over dat arme ISDN lijntje? Oei :P
sgoe, mail maar..
[..]
Per post lijkt me beter of je fietst anders ff langs ofzo?
Nee, helaas... spottersdraadje zeker opzoeken? :)

OEAAAAAH!!!

Deze is Heftig zeg!
Mijn foto's ? :) Dank je! :P Ik zoek de thread wel ff op.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/123687

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op dinsdag 13 november 2001 18:48 schreef tazzman het volgende:
Per post lijkt me beter of je fietst anders ff langs ofzo?
Euh, ik bedoelde dat je ze over je ISDN naar beneden had gehengeld :P
Maar ik wil wel langskomen hoor :)
[ik helemaal leip van een prachtige Mirage2000]
Mijn foto's ? :) Dank je! :P
Duh! :P
Ah, hebbus, tnx.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Deze link is ook wel leuk om ff bij tehouden of er gewoon ff in telezen ..

[topic=319205/1/25]

Gaat over het Online vliegen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 13 november 2001 18:54 schreef BackSlash32 het volgende:

Ah, hebbus, tnx.. :)
Ze staan ongeveer in het midden van de pagina (op default page size).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 13 november 2001 18:57 schreef Blackhole het volgende:
Deze link is ook wel leuk om ff bij tehouden of er gewoon ff in telezen ..

[topic=319205/1/25]

Gaat over het Online vliegen ..
als je terugbladert zie je dat het in dit topic ontstaan is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op dinsdag 13 november 2001 19:01 schreef bolk het volgende:

[..]

als je terugbladert zie je dat het in dit topic ontstaan is ;)
Ja dat weet ik maar voor de mensen die niet alles hebben gelezen hebben en niet alles op nieuw lezen heb ik het ff neer gezet .... THX voor je opmerking ...... :)

( slapen doen we s nachts wel , als we niet meer willen Gotten ) ( of op mijn werk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op dinsdag 13 november 2001 19:01 schreef tazzman het volgende:
Ze staan ongeveer in het midden van de pagina (op default page size).
Mi-14 is heeeel erg *geil* zeg..

[ot]
Ik heb *eindelijk* m'n USB scannert onder 2k aan de praat gekregen |:(
Na lang zoeken een drijvert gevonden die wel met SP2 overweg kon :)
Nu nog al dat fotografeerwerk weer inscannen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 13 november 2001 19:06 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Ja dat weet ik maar voor de mensen die niet alles hebben gelezen hebben en niet alles op nieuw lezen heb ik het ff neer gezet .... THX voor je opmerking ...... :)

( slapen doen we s nachts wel , als we niet meer willen Gotten ) ( of op mijn werk :) )
ok ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/flightsim/got737-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/flightsim/got737-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op dinsdag 13 november 2001 19:07 schreef FastDevil2000 het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
DIE wil ik hebbe gooi hem ff online :P :P PLZZZZZZ ....

want hoe gekker hoe beter ......

Ps kan je ook ff op de zijkant GoT neer zetten ... ( staartstuk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op dinsdag 13 november 2001 19:07 schreef FastDevil2000 het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
gaaaaf :) :) :)

btw welk vliegveld is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een begin, hij is nog lang niet af, maar ik heb een bestandje voor jullie, met dat bestandje kunnen jullie zelf jullie vliegtuigen maken !!

http://www.fastdevil.com/flightsim/wit.zip

Dit bestand bevat bitmaps van alle standaard vliegtuigen, maar dan in het wit (fs2000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 19:10 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

het vliegveld is Amsterdam 2000 van lago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 13 november 2001 19:10 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

schiphol
Op dinsdag 13 november 2001 19:20 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

nee dat is van nl2000v1/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 19:20 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

schiphol
[..]

nee dat is van nl2000v1/2
is toch echt lago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op dinsdag 13 november 2001 19:29 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

is toch echt lago
Zal zo ff kijken ... als hij op FS 2002 wil lopen want die heb ik ook liggen hier ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op dinsdag 13 november 2001 19:20 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

waar haal je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 13 november 2001 19:29 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

is toch echt lago
waarom heb de lago scenery dan nl2000 gates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/flightsim/got3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 13 november 2001 19:48 schreef FastDevil2000 het volgende:
[afbeelding]
waars dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
waar halen jullie al die scenery's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 13 november 2001 19:57 schreef kRyPtO het volgende:
sim-pel
www.flightsim.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op dinsdag 13 november 2001 20:00 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

sim-pel
www.flightsim.com
moei-lijk altijd te druk, ik probeer het nie eens meer.
of is dat probleem verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 13 november 2001 20:01 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

moei-lijk altijd te druk, ik probeer het nie eens meer.
of is dat probleem verholpen?
not yet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 13 november 2001 19:57 schreef kRyPtO het volgende:
o ja . en uit het iligale circuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 19:41 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

waarom heb de lago scenery dan nl2000 gates?
sorry, je hebt helemaal gelijk, het is nl2000 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 19:54 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

waars dat?
palma de mallorca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
dat nl2000 iz zeker ook van flightsim.com.
kan iemand al die dingen die daar stonden niet ff ergens op een server pleuren?
want ik word schijt ziek van die site, elke x dat gepoep dat ze het te druk hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 13 november 2001 20:05 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

sorry, je hebt helemaal gelijk, het is nl2000 !!
:D im good!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op dinsdag 13 november 2001 20:11 schreef kRyPtO het volgende:
dat nl2000 iz zeker ook van flightsim.com.
kan iemand al die dingen die daar stonden niet ff ergens op een server pleuren?
want ik word schijt ziek van die site, elke x dat gepoep dat ze het te druk hebben :(
nl 2000 is van nl 2000 :P

http://www.nl2000.f2s.com

ZE zijn ff down op dit moment, maar normaal niet

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op dinsdag 13 november 2001 20:15 schreef Evilernie het volgende:

[..]

nl 2000 is van nl 2000 :P

http://www.nl2000.f2s.com

ZE zijn ff down op dit moment, maar normaal niet
elke site is bijna down van fs2002 en altijd als ik iets wil gaan download, ik doe toch nix verkeerds ik ben ook maar een normaal mens.
god waarom straf je me zo veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
hier ff wat nostalgische pics van fs:

een 747 expansion voor fs4 van door micorsoft uitgegeven
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~ipere026/expansion.jpg

de doos van fs4
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~ipere026/box.jpg

fs4, meigs approach met learjet: