Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Hong kong Sar by Night is mooi .. maar over dag is het ook aardig om te zien ( dit wel gespeeld in FS2002)Op maandag 12 november 2001 22:44 schreef kRyPtO het volgende:
'k zag in 1x nog een vliegtuig voor bij komen maar ff een screenie gemaakt:
[afbeelding]
http://www.avsim.com/ffg doet het niet bij mij.
hebben jullie nog tips waar je echt heen moet vliegen omdat het zo mooi is, of bepaalde plekken die super mooi zijn als je daar over heen vliegt?
ik heb het spel nog maar pas en begin nu pas een heel klein beetje goed te vliegen, maar heb nog nie echt mooie plekken gezien.
Ps zie een stukje terug staat een foto van mij met Hong kong SAR
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Dat is te zien aan de manier waarop je rijdt!Op maandag 12 november 2001 23:30 schreef bolk het volgende:
ok wie kan er mij een korte cursus squawkbox geven? niet dat ik nu nog ga vliegen.. want daar heb ik teveel voor gedronken![]()
Maarre, lees de manual eens door (daar schijnt de meerderheid de schurft aan te hebben (why o why?).
Een korte cursus SquawkBox is namelijk toch nog vrij uitgebreid
O ja, viel me op dat de meerderheid van de lezertjes van deze topic zichzelf 'geweldig' vind in het vliegen met FS (zie poll van mijn goede vriend KIMBLE)...... hahahahaha!
tampert, kriminalpolizei
FF over die poll.. je moet me niet uitdagen om geweldig te stemmenOp dinsdag 13 november 2001 09:28 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Dat is te zien aan de manier waarop je rijdt!Niet meer dan 1 glas rode wijn per dag he? Is gezond.
Maarre, lees de manual eens door (daar schijnt de meerderheid de schurft aan te hebben (why o why?).
Een korte cursus SquawkBox is namelijk toch nog vrij uitgebreid
O ja, viel me op dat de meerderheid van de lezertjes van deze topic zichzelf 'geweldig' vind in het vliegen met FS (zie poll van mijn goede vriend KIMBLE)...... hahahahaha!
ik wil een 767
Verwijderd
ik hoop dat ie snel weer online is, maar er zijn nog veel meer bronnen om vliegtuigen te downloaden.Op dinsdag 13 november 2001 11:39 schreef bolk het volgende:
Hoelang denkt flightsim.com nog down te blijven?
ik wil een 767
ik zoek echt een mooie 767 incl panel voor fs 2k2Op dinsdag 13 november 2001 11:48 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
ik hoop dat ie snel weer online is, maar er zijn nog veel meer bronnen om vliegtuigen te downloaden.
wie weet er 1tjuh?
een absolute aanrader dus! en dat voor 59.59
en dit is hem:
http://www.microsoft.com/products/hardware/sidewinder/devices/Joy/default.asp
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd

Verwijderd
u vraagt, wij vindenOp dinsdag 13 november 2001 11:39 schreef bolk het volgende:
Hoelang denkt flightsim.com nog down te blijven?
ik wil een 767
http://www.fsfreeware.com/cgi-bin/dcd/dcd.cgi?az=redirect&link_id=000000331&url=http%3A%2F%2Fwww.fsfreeware.com%2Foct_01%2Fmagcounter4_a.cgi%3Fhttp%3A%2F%2F216.40.201.9%2F2001%2Foct%2Fnp767er.zip
(13,nogwat mb) is trouwens een fs2000 plane, maar grote kans dat je hem wel aan de praat krijg in fs2k2
op welke pagina stond die?Op dinsdag 13 november 2001 12:48 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
u vraagt, wij vinden
http://www.fsfreeware.com/cgi-bin/dcd/dcd.cgi?az=redirect&link_id=000000331&url=http%3A%2F%2Fwww.fsfreeware.com%2Foct_01%2Fmagcounter4_a.cgi%3Fhttp%3A%2F%2F216.40.201.9%2F2001%2Foct%2Fnp767er.zip
(13,nogwat mb) is trouwens een fs2000 plane, maar grote kans dat je hem wel aan de praat krijg in fs2k2
Verwijderd
weet ik veel, ik heb gewoon meteen de search gebruikt met als zoek opdracht: B767*Op dinsdag 13 november 2001 12:57 schreef bolk het volgende:
[..]
op welke pagina stond die?
ik krijg wel vectors enzo.. maar volgens mij als je gezegt wordt om op 2300 ft. tegaan vliegen moet je maar zelf de ILS approach doen.. ik hoopte dat ze je ook nog de snelheid enz zouden zeggen en of je te hoog of te laag zit enz..
kan iemand mij even precies uitleggen hoe je je plane aan de grond krijgt met ATC (IFR vlucht) ??
alvast bedankt want nu vlieg ik alleen maar via GPS zet hem voor de runway op NAV en doe ILS met autopilot maar ik wil nu eens echt helemaal tot op de grond binnengepraat worden!
een tweakers VA
Ik denk dat er op de diverse fora en sites toch wel tutorials te vinden zullen zijn?
Heb net weer een flinke bak kisten gedownload. Heb nu alle 707s en DC-8s van de Historic Airliner Group (HJG?) gedownload, die zijn echt *MOOOOI*. En heb net ook alle DC-10s en L1011 Tristars van FFG gedownload, dat zijn ook beauties hoor... Hmm kan niet wachten om zo lekker met een Kenya Airlines 707 over het Victoria meer te vliegen!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
heb jij 2000 of 2002.. want vaak zijn die 2000 kisten heel crappy in 2002 dus ik wacht gewoon tot er wat meer planes voor 2002 komenOp dinsdag 13 november 2001 13:32 schreef tazzman het volgende:
Ik weet wel dat er diverse 'blanke' kisten zijn om te downloaden. Ik zou zeggen download zo'n ding.. download van hetzelfde type een normale kist, en ga die textures bekijken. Kijk naar het palette, aantal kleuren etc. Ik zou zelf het palette saven en dat importeren naar je blanke 'skin' .. maar ik denk dat die blanke skins wel het goede palette zullen hebben.
Ik denk dat er op de diverse fora en sites toch wel tutorials te vinden zullen zijn?
Heb net weer een flinke bak kisten gedownload. Heb nu alle 707s en DC-8s van de Historic Airliner Group (HJG?) gedownload, die zijn echt *MOOOOI*. En heb net ook alle DC-10s en L1011 Tristars van FFG gedownload, dat zijn ook beauties hoor... Hmm kan niet wachten om zo lekker met een Kenya Airlines 707 over het Victoria meer te vliegen!
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
dat idee had ik nou ook alOp dinsdag 13 november 2001 13:28 schreef bolk het volgende:
weet iemand hoe je een vliegtuig repaint? ik heb leuke plannen namelijk
een tweakers VA
ik ben al de hele ochtend aant researchen..Op dinsdag 13 november 2001 13:37 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
dat idee had ik nou ook al
2002 maar hoezo crappy? Die DC-8-51 in mijn vorige screenshots zijn ook gewoon FS2000 kisten maar absoluut niet crappy. Qua shapes zijn de FS2002/FS2000 kisten overigens ook niet zo super verschillend, wellicht hebben FS2002 kisten een hogere polycount. Maar FS2002 kisten hebben gewoon meer features (meer moving parts, lights etc) dan FS2000 kisten.Op dinsdag 13 november 2001 13:34 schreef Evilernie het volgende:
[..]
heb jij 2000 of 2002.. want vaak zijn die 2000 kisten heel crappy in 2002 dus ik wacht gewoon tot er wat meer planes voor 2002 komen
Het enige probleem is dat ik sommige FS2K kisten niet kan gebruiken omdat ik dan een MDL error krijg in FS2002 maar verder zien de meeste FS2000 kisten in FS2002 er prima uit hoor.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
ikku nie snap.Op maandag 12 november 2001 23:28 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Op welke houseparty is deze shot gemaakt? Mijn zoon (Ratelband jr) heeft zoals bekend een club in Arnhem waar regelmatig dit soort effecten te zien zijn en waar ik lekker mee sta te housen, maar daar kan het haast niet geweest zijn.....
ben net geland in parijs, had hem gister avond gesaved.
ik had toch een mooie landing alles ging goed ik land ik vol remmen denk wat remt ie toch snel af, vergeten landings gestel uit te doen

pic:
toen ging ik de replay bekijken, zag er allemaal leuk uit.
en toen stond me vliegtuig weer op ze banden
edit: is wel erg donker die pic zeg, als je goed kijkt zie je het wel
Op dinsdag 13 november 2001 13:51 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
ikku nie snap.
ben net geland in parijs, had hem gister avond gesaved.
ik had toch een mooie landing alles ging goed ik land ik vol remmen denk wat remt ie toch snel af, vergeten landings gestel uit te doen![]()
pic:
[afbeelding]
toen ging ik de replay bekijken, zag er allemaal leuk uit.
en toen stond me vliegtuig weer op ze bandendus toen ben ik maar verder gaan taxien, komen er ook auto'tjes daar dit vliegtuig toe? of is dat alleen maar bij die grote vliegtuigen?
edit: is wel erg donker die pic zeg, als je goed kijkt zie je het wel
Je zal de ILS approach en landing echt zelf of met een autoland op de autopilot moeten doen... daar is ATC immers niet voor... ze geleiden je tot hoogte+koers waarop je de ILS Localizer kan onderscheppen, daarna is het jouw taak dat ding aan de grond te krijgen.Op dinsdag 13 november 2001 12:59 schreef jos_zwa het volgende:
iemand trouwens die weet hoeveer de ATC je binnen leid met een IFR vlucht ???
ik krijg wel vectors enzo.. maar volgens mij als je gezegt wordt om op 2300 ft. tegaan vliegen moet je maar zelf de ILS approach doen.. ik hoopte dat ze je ook nog de snelheid enz zouden zeggen en of je te hoog of te laag zit enz..
kan iemand mij even precies uitleggen hoe je je plane aan de grond krijgt met ATC (IFR vlucht) ??
alvast bedankt want nu vlieg ik alleen maar via GPS zet hem voor de runway op NAV en doe ILS met autopilot maar ik wil nu eens echt helemaal tot op de grond binnengepraat worden!

dat bedoel ik...ik had een posky 747 gedownload... bij de staart op de romp deden alle textures het niet... Mijn framerate zakte van 20 naar 7 ofzo en i khad standaar een xtra 300 panel. Nou kan je dat wel aanpassen, maar toch...Op dinsdag 13 november 2001 13:45 schreef tazzman het volgende:
[..]
2002 maar hoezo crappy? Die DC-8-51 in mijn vorige screenshots zijn ook gewoon FS2000 kisten maar absoluut niet crappy. Qua shapes zijn de FS2002/FS2000 kisten overigens ook niet zo super verschillend, wellicht hebben FS2002 kisten een hogere polycount. Maar FS2002 kisten hebben gewoon meer features (meer moving parts, lights etc) dan FS2000 kisten.
Het enige probleem is dat ik sommige FS2K kisten niet kan gebruiken omdat ik dan een MDL error krijg in FS2002 maar verder zien de meeste FS2000 kisten in FS2002 er prima uit hoor.
tampert, kriminalpolizei
WHOA!!!! VET GAAF IDEE!Op dinsdag 13 november 2001 13:28 schreef bolk het volgende:
weet iemand hoe je een vliegtuig repaint? ik heb leuke plannen namelijk
een tweakers VA
Ik ben momenteel al lid van airholland va, maar daar is de lol een beetje af (rare bestemmingen)
Ik doe mee iig!
trouwens: zit er bij de proffesional versie van FS niet een paint utility?
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
ik ga het opzoeken.. zal ik een nieuw topic openen? puur voor de VA van tnet?Op dinsdag 13 november 2001 14:19 schreef 456 het volgende:
[..]
WHOA!!!! VET GAAF IDEE!
Ik ben momenteel al lid van airholland va, maar daar is de lol een beetje af (rare bestemmingen)
Ik doe mee iig!
Moet je het bestandje mdlrepair eens downloaden op flightsim.com (of mail/icq me ff, stuur ik het wel door)Op dinsdag 13 november 2001 13:45 schreef tazzman het volgende:
[..]
2002 maar hoezo crappy? Die DC-8-51 in mijn vorige screenshots zijn ook gewoon FS2000 kisten maar absoluut niet crappy. Qua shapes zijn de FS2002/FS2000 kisten overigens ook niet zo super verschillend, wellicht hebben FS2002 kisten een hogere polycount. Maar FS2002 kisten hebben gewoon meer features (meer moving parts, lights etc) dan FS2000 kisten.
Sgoed id over het topic. Daar kan je bv ook peilen naar de beschikbaarheid voor mensen in het 'bestuur'. Ik zit in het bestuur van air holland va (www.ahva.homestead.com geen spam, alleen maar als vb!) Misschien dat je daar wat van kopieren.ik ga het opzoeken.. zal ik een nieuw topic openen? puur voor de VA van tnet?
Verwijderd
Ik wil ook wel mee doen....enne.....als je wat webruimte nodig hebt voor dit doel, dan wil ik wel een mb of 50 sponseren, die heb ik nog wel over voor dit doel.....op uiteraard een snelle serverOp dinsdag 13 november 2001 14:20 schreef bolk het volgende:
[..]
ik ga het opzoeken.. zal ik een nieuw topic openen? puur voor de VA van tnet?
Ik heb je zojuist gemailed.Op dinsdag 13 november 2001 14:21 schreef 456 het volgende:
[..]
Moet je het bestandje mdlrepair eens downloaden op flightsim.com (of mail/icq me ff, stuur ik het wel door)
coolOp dinsdag 13 november 2001 14:23 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel mee doen....enne.....als je wat webruimte nodig hebt voor dit doel, dan wil ik wel een mb of 50 sponseren, die heb ik nog wel over voor dit doel.....op uiteraard een snelle server
Ik ben toch malle pietje niet!
Hoewel in een Nederlandse versie de uitleg van diverse systemen wellicht in het Nederlands gegeven zou kunnen worde, blijft de vaktaal bol staan van het engels.
Ik ben zelf een FS2002 newbie.. heb voor het laatst met FS4 en FS5 gevlogen
is geen nederlandse d8 ik, ik kan ook nog nie goed vliegen hoor.Op dinsdag 13 november 2001 15:16 schreef The Legend het volgende:
Nog ff een vraagjeAls je een total n00b bent, kun je dan overweg met de engelse versie ?? (Of is er helemaal geen nederlandse versie?
)
heb het spel afgelopen vrijdag pas gekocht en ben maar gaan vliegen, en op een gegeven moment gaat het steeds beter.
tampert, kriminalpolizei
Op dinsdag 13 november 2001 15:47 schreef Evilernie het volgende:
hehe...keb nog ff een screenie gemaakt
[afbeelding]
*Gniffel*
Verwijderd
hmmm.....dan ben ik blij dat ik m'n landing van gisteren op rimini niet gepost hebOp dinsdag 13 november 2001 16:19 schreef bolk het volgende:
[..]
en jij wil meedoen aan de VA?
MAar eerst wil ik gvd instellen hoe je start bij een gate zonder dat je motoren aanstaan... ben ik nog niet helemaal uit...
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
kies je vliegtuig waar je mee wilt beginnen, ga naar de gate die je als start lokatie wilt hebben. Doe een engine shut down. Doe save flight en selecteer de "default flight" optie en klaar is kees, je start nu elke keer hier bij de gate met het vliegtuig die je hebt uitgekozen zonder lopende motorOp dinsdag 13 november 2001 16:22 schreef Evilernie het volgende:
ja man...eerst ff al mijn lessons nemen. Dan wat ervaring opdoen en dan kan ik ook meedoen met de VA.
MAar eerst wil ik gvd instellen hoe je start bij een gate zonder dat je motoren aanstaan... ben ik nog niet helemaal uit...
tampert, kriminalpolizei
Ik zou het alleen zonde vinden als ik mijn favo Herk niet meer zou kunnen vliegen in 2002:

Of m'n Saab J-35OE Draken:

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
heel simpel: slew modeOp dinsdag 13 november 2001 16:45 schreef Evilernie het volgende:
thanx...zoiets dacht ik zelf ook al? is er ook een fuctie achteruit taxien ofzo, of kan dat alleen met uitgebreide scenery dat zo'n wagen naar je toe komt en di eje dan wegduwt. Ik wilde namelijk met een 747 naar een baan taxien, maar dan moest ik eers een 180 graden draai doen
Waar heb jij die waanzinnige HAF C-130 vandaan gehaald? Die is echt
Me'n Airholland VA bestemming zijn ook niet allerdaags:Op dinsdag 13 november 2001 14:19 schreef 456 het volgende:
[..]
WHOA!!!! VET GAAF IDEE!
Ik doe mee iig!
Abidjan - Niamey
Niamey - Ndjamena
Ndjamena - Jeddah
Jeddah - Dubai
Ik zit momenteel in de vlucht van NDjamena naar Jeddah, 2956nm, duurt nog ff
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Werkt Pushback [p] niet beter? Heb het zelf nog niet geprobeerd .. vandaar de vraagOp dinsdag 13 november 2001 17:01 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
heel simpel: slew mode
Daar zag ik 'm ook staan, ik weet alleen niet meer welke pagina precies

[edit]
Mocht je 'm niet kunnen vinden, dan mail me maar, hij's 1.3MB
Leuk spul daar trouwens, EC-47P, T-33s, enzo..
Ik ben nu bezig deze aan de praat te krijgen:

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
bestaat dat?Op dinsdag 13 november 2001 17:06 schreef tazzman het volgende:
[..]
Werkt Pushback [p] niet beter? Heb het zelf nog niet geprobeerd .. vandaar de vraag
Wordt het op prijs gesteld dat ik ze plaats ... ( modjes)
Want het zou wel eens anders kunnen over komen dan mensen denken ..
Ik heb zelf een foto gemaakt die lijkt op een foto van de ramp ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ik heb dat in het oude flightsim pics topic ook gedaan dus ik denk wel..Op dinsdag 13 november 2001 17:43 schreef Blackhole het volgende:
IK heb ff een vraagje Ik heb nu foto s genomen van het WTC in FS 2002 ...
Poll: mogen hier wtc (fs) pics in?
• ja
• nee
• geen mening
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wat mij betreft welOp dinsdag 13 november 2001 17:43 schreef Blackhole het volgende:
IK heb ff een vraagje Ik heb nu foto s genomen van het WTC in FS 2002 ...
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
ja, pushback bestaat, je kan zelfs nog aangeven of je met je staart naar links of naar rechts geduwt moet worden, weet even niet uit m'n hoofd welke knoppen je moet gebruiken, maar staat wel in de help fileOp dinsdag 13 november 2001 17:40 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
bestaat dat?
Dus geef ff je mail door ..
Het bestand is 304 KB dus dat is tedoen ... :P:P:P
het zijn de foto s van het WTC in FS 2002
Die is erg lekker ja... ik heb zelf de complete miltary section van Simvation getrokken plus wat leuke props, airliners en vintage spul. Bij elkaar goed voor zo'n 2 CDtjes vol. Interesse?Op dinsdag 13 november 2001 17:21 schreef BackSlash32 het volgende:
Ik had 'm al een keer ergens vandaan gehaald toen ik die OEM FS2000 net had, maar ik ben gister even boodschappen gaan doen bij Simviation's military sectie
Daar zag ik 'm ook staan, ik weet alleen niet meer welke pagina precies
[edit]
Mocht je 'm niet kunnen vinden, dan mail me maar, hij's 1.3MB
Leuk spul daar trouwens, EC-47P, T-33s, enzo..
Ik ben nu bezig deze aan de praat te krijgen:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Heb je die foto's van Polen nog gezien (Mi-2, Mi-14 en Mi-24) ?
[img][url="http://www.geocities.com/jos_zwa/night.jpg]"]http://www.geocities.com/jos_zwa/night.jpg][/url][/img]
AARGG!!! en alle display settings zijn op zijn hoogst!
dit heb ik bij alle airports!
pagina 19? ik zit bij pagina 11Op dinsdag 13 november 2001 18:06 schreef jos_zwa het volgende:
Hoe kan het toch dat ik maar zo weinig lampjes 's avonds op de runway heb ????? moet je dat maar eens vergelijken met die foto op pagina 19 van dit topic!!!
[afbeelding]
AARGG!!! en alle display settings zijn op zijn hoogst!
dit heb ik bij alle airports!
ik moet gewoon veel meer lmapjes op de runway kunnen zien! hebben andere mensen dat ook ????
Verwijderd
ik op pagina 8Op dinsdag 13 november 2001 18:10 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
pagina 19? ik zit bij pagina 11
Allemaal over dat arme ISDN lijntje? OeiOp dinsdag 13 november 2001 18:02 schreef tazzman het volgende:ik heb zelf de complete miltary section van Simvation getrokken plus wat leuke props, airliners en vintage spul. Bij elkaar goed voor zo'n 2 CDtjes vol. Interesse?
sgoe, mail maar..
Nee, helaas... spottersdraadje zeker opzoeken?Heb je die foto's van Polen nog gezien (Mi-2, Mi-14 en Mi-24) ?
[break]
OEAAAAAH!!!
Deze is Heftig zeg!
Met origineel geluid

Prepare for unforeseen consequences
Per post lijkt me beter of je fietst anders ff langs ofzo?Op dinsdag 13 november 2001 18:27 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Allemaal over dat arme ISDN lijntje? Oei
sgoe, mail maar..
[..]
Mijn foto's ?Nee, helaas... spottersdraadje zeker opzoeken?
OEAAAAAH!!!
Deze is Heftig zeg!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/123687
Euh, ik bedoelde dat je ze over je ISDN naar beneden had gehengeldOp dinsdag 13 november 2001 18:48 schreef tazzman het volgende:
Per post lijkt me beter of je fietst anders ff langs ofzo?
Maar ik wil wel langskomen hoor
Duh![ik helemaal leip van een prachtige Mirage2000]
Mijn foto's ?Dank je!
Ah, hebbus, tnx..
[topic=319205/1/25]
Gaat over het Online vliegen ..
Ze staan ongeveer in het midden van de pagina (op default page size).Op dinsdag 13 november 2001 18:54 schreef BackSlash32 het volgende:
Ah, hebbus, tnx..
als je terugbladert zie je dat het in dit topic ontstaan isOp dinsdag 13 november 2001 18:57 schreef Blackhole het volgende:
Deze link is ook wel leuk om ff bij tehouden of er gewoon ff in telezen ..
[topic=319205/1/25]
Gaat over het Online vliegen ..
Ja dat weet ik maar voor de mensen die niet alles hebben gelezen hebben en niet alles op nieuw lezen heb ik het ff neer gezet .... THX voor je opmerking ......Op dinsdag 13 november 2001 19:01 schreef bolk het volgende:
[..]
als je terugbladert zie je dat het in dit topic ontstaan is
( slapen doen we s nachts wel , als we niet meer willen Gotten ) ( of op mijn werk
Mi-14 is heeeel erg *geil* zeg..Op dinsdag 13 november 2001 19:01 schreef tazzman het volgende:
Ze staan ongeveer in het midden van de pagina (op default page size).
[ot]
Ik heb *eindelijk* m'n USB scannert onder 2k aan de praat gekregen

Na lang zoeken een drijvert gevonden die wel met SP2 overweg kon
Nu nog al dat fotografeerwerk weer inscannen
okOp dinsdag 13 november 2001 19:06 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar voor de mensen die niet alles hebben gelezen hebben en niet alles op nieuw lezen heb ik het ff neer gezet .... THX voor je opmerking ......
( slapen doen we s nachts wel , als we niet meer willen Gotten ) ( of op mijn werk)
DIE wil ik hebbe gooi hem ff online
want hoe gekker hoe beter ......
Ps kan je ook ff op de zijkant GoT neer zetten ... ( staartstuk )
Verwijderd
http://www.fastdevil.com/flightsim/wit.zip
Dit bestand bevat bitmaps van alle standaard vliegtuigen, maar dan in het wit (fs2000)
schipholOp dinsdag 13 november 2001 19:10 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
gaaaaf![]()
![]()
btw welk vliegveld is dat?
nee dat is van nl2000v1/2Op dinsdag 13 november 2001 19:20 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
het vliegveld is Amsterdam 2000 van lago
Verwijderd
is toch echt lagoOp dinsdag 13 november 2001 19:20 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
schiphol
[..]
nee dat is van nl2000v1/2
Zal zo ff kijken ... als hij op FS 2002 wil lopen want die heb ik ook liggen hier ..Op dinsdag 13 november 2001 19:29 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
is toch echt lago
waar haal je die?Op dinsdag 13 november 2001 19:20 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
het vliegveld is Amsterdam 2000 van lago
waarom heb de lago scenery dan nl2000 gates?Op dinsdag 13 november 2001 19:29 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
is toch echt lago
waars dat?Op dinsdag 13 november 2001 19:48 schreef FastDevil2000 het volgende:
[afbeelding]
sim-pelOp dinsdag 13 november 2001 19:57 schreef kRyPtO het volgende:
waar halen jullie al die scenery's?
www.flightsim.com
moei-lijk altijd te druk, ik probeer het nie eens meer.
of is dat probleem verholpen?
not yetOp dinsdag 13 november 2001 20:01 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
moei-lijk altijd te druk, ik probeer het nie eens meer.
of is dat probleem verholpen?
o ja . en uit het iligale circuitOp dinsdag 13 november 2001 19:57 schreef kRyPtO het volgende:
waar halen jullie al die scenery's?
Verwijderd
sorry, je hebt helemaal gelijk, het is nl2000 !!Op dinsdag 13 november 2001 19:41 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
waarom heb de lago scenery dan nl2000 gates?
kan iemand al die dingen die daar stonden niet ff ergens op een server pleuren?
want ik word schijt ziek van die site, elke x dat gepoep dat ze het te druk hebben
Op dinsdag 13 november 2001 20:05 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
sorry, je hebt helemaal gelijk, het is nl2000 !!
nl 2000 is van nl 2000Op dinsdag 13 november 2001 20:11 schreef kRyPtO het volgende:
dat nl2000 iz zeker ook van flightsim.com.
kan iemand al die dingen die daar stonden niet ff ergens op een server pleuren?
want ik word schijt ziek van die site, elke x dat gepoep dat ze het te druk hebben
http://www.nl2000.f2s.com
ZE zijn ff down op dit moment, maar normaal niet
tampert, kriminalpolizei
elke site is bijna down van fs2002 en altijd als ik iets wil gaan download, ik doe toch nix verkeerds ik ben ook maar een normaal mens.Op dinsdag 13 november 2001 20:15 schreef Evilernie het volgende:
[..]
nl 2000 is van nl 2000
http://www.nl2000.f2s.com
ZE zijn ff down op dit moment, maar normaal niet
god waarom straf je me zo veel
een 747 expansion voor fs4 van door micorsoft uitgegeven

de doos van fs4

fs4, meigs approach met learjet:

en een extra scenery pack voor fs2, met die paarse runway

tampert, kriminalpolizei
Dit topic is gesloten.