[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 9.239 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

ff aan iedereen die al fs2002 speelt:

horen jullie ook geen geluidjes meer van de outer marker, middle of inner marker lampjes (ILS) die gaan branden in de cockpit net zoals in fs2000 pro ???

ik niet...

ze branden wel maar je hoort ze niet...
sound quality is op zijn hoogst :)

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
Op dinsdag 20 november 2001 10:06 schreef jos_zwa het volgende:
ff aan iedereen die al fs2002 speelt:

horen jullie ook geen geluidjes meer van de outer marker, middle of inner marker lampjes (ILS) die gaan branden in de cockpit net zoals in fs2000 pro ???

ik niet...

ze branden wel maar je hoort ze niet...
sound quality is op zijn hoogst :)
ja...heb ik dus ook. Wel irritant want het is toch wel van belang zo'n marker...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op dinsdag 20 november 2001 11:31 schreef Evilernie het volgende:

[..]

ja...heb ik dus ook. Wel irritant want het is toch wel van belang zo'n marker...
hopelijk komt dat ook in de eerste patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-06 12:39

tazzman

a real boardmonkey

Is er vanuit Microsoft al sprake van een patch dan?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op dinsdag 20 november 2001 12:06 schreef tazzman het volgende:
nog niet maar ik mag toch aan nemen dat die er binnenkort wel zou komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ik word ziek van dat constante gepiep van die markers :(

bij mij doen ze het dus wel.. (fs2k2)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31124

Op dinsdag 20 november 2001 12:32 schreef bolk het volgende:
ik word ziek van dat constante gepiep van die markers :(

bij mij doen ze het dus wel.. (fs2k2)
Over gepiep enzo gesproken.....horen jullie ook irritante tikjes uit de linkerbox komen als je vliegt met een zweefvliegtuig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Ijk heb nog niet geprobeerd om me zweefvliegtuigen te vliegen behalve die standaard erin zit. Ik denk dat ik nog ff wacht totdat er speciale 2002 modellen uitkomen

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 13:21 schreef Evilernie het volgende:
Ijk heb nog niet geprobeerd om me zweefvliegtuigen te vliegen behalve die standaard erin zit. Ik denk dat ik nog ff wacht totdat er speciale 2002 modellen uitkomen
Jah die standaard is om te :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op dinsdag 20 november 2001 12:06 schreef tazzman het volgende:
Ik hoop toch echt dat het patch beleid wat beter is dan met 2000Pro. Volgens mij fouten genoeg. Ben al een paar keer door Bill met mun 747 de grond ingegaan omdat het desbetreffende vliegveld een verkeerde altimeter-setting door gaf. En ik piep niet over een paar feet, maar 1900 lijkt me overdreven.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Op maandag 19 november 2001 22:40 schreef tazzman het volgende:

[..]

Je bedoelt een AN-225 Myra, dat GIGANTISCHE vliegtuig? Dat zelfs het grootste vliegtuig ter wereld is? (Tis iets van een meter of 2 groter dan een C-5 Galaxy). Die heb ik wel ergens voor FS2000.. moet ik even zoeken hoor.
Ja! dat was hem *D
Erg jammer dat het alleen voor FS98 is, maar nu ik de naam weet is het wat makkelijker zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 20 november 2001 15:15 schreef Terr het volgende:

[..]

Ja! dat was hem *D
Erg jammer dat het alleen voor FS98 is, maar nu ik de naam weet is het wat makkelijker zoeken :)
pics? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:57
Weer even on-topic :)
Motoren zien er beetje verrot uit

Plaatje op 1024x768, 32 bits, trilineair filtering, FSAA aan.

Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hoezo verrot? Het oogt wellicht wat vreemd zo maar de motoren van een 737-400 zijn niet rond maar lopen plat af naar onderen. Tis alleen een beetje lastige vorm om op een PC na te bootsen denk ik.. tis niet rond, tis niet vierkant, tis half om half ;)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 16:40 schreef tazzman het volgende:
Hoezo verrot? Het oogt wellicht wat vreemd zo maar de motoren van een 737-400 zijn niet rond maar lopen plat af naar onderen. Tis alleen een beetje lastige vorm om op een PC na te bootsen denk ik.. tis niet rond, tis niet vierkant, tis half om half ;)
idd prima motoren voor een 733/734

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op dinsdag 20 november 2001 16:40 schreef tazzman het volgende:
Ja, das waar, maar in het echie zijn ze echt niet zo plat als hier hoor :) Maar het is MS toch goed gelukt om een puik vliegtuig neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 20 november 2001 17:13 schreef biobak het volgende:

[..]

Ja, das waar, maar in het echie zijn ze echt niet zo plat als hier hoor :) Maar het is MS toch goed gelukt om een puik vliegtuig neer te zetten.
Nou nou.. ik heb veel 737-400s van heel dichtbij gezien :) en ze zijn aardig plat van onderen. Ik denk dat MS een afweging moest maken tussen realisme en polycount. Ze hadden makkelijk een model kunnen maken dat gewoon echt 100% klopte maar hoeveel FPS hou je dan nog over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op dinsdag 20 november 2001 17:25 schreef tazzman het volgende:

[..]

Nou nou.. ik heb veel 737-400s van heel dichtbij gezien :) en ze zijn aardig plat van onderen. Ik denk dat MS een afweging moest maken tussen realisme en polycount. Ze hadden makkelijk een model kunnen maken dat gewoon echt 100% klopte maar hoeveel FPS hou je dan nog over? :)
Hmm, je hebt gewoon gelijk :)
Zie http://www.dfrc.nasa.gov/gallery/graphics/B-737-300/Medium/B-737-300_frontview.gif
Ben even in de war met de 757 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Laatst online: 11-05 21:59
Coole thread!!! :) Ik zie hem nu pas. :(

Ik heb inmiddels ook FS2002 Pro onder XP maar ik krijg hem niet aan de praat. *SNIK* Ik heb een volledige installatie gedaan. Dan start ik het spel, de eerste keer gaat ie nog textures decompresssen. Daarna krijg ik een schermpje met iets als "Creating database scenery indices..." of iets dergelijks. Bij 2% (heel snel, daarom heb ik de exacte melding niet) klapt ie er uit en ben ik weer terug op mijn desktop.
Er verschijnt geen foutmelding het spel sluit gewoon in 1 keer af. Ik heb al van alles geprobeerd. Ook in de MS Knowledge Base kan ik niets vinden.
Als ik hem daarna weer opstart doet ie alleen die database indices (logisch) en dan klapt ie er bij 2% weer uit. :(

Heeft iemand nog tips?

Edit: Dit is wel een beetje Off-Topic ik heb er dus maar een nieuwe thread voor geopend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26121

Op dinsdag 20 november 2001 18:08 schreef Joop het volgende:
Coole thread!!! :) Ik zie hem nu pas. :(

Ik heb inmiddels ook FS2002 Pro onder XP maar ik krijg hem niet aan de praat. *SNIK* Ik heb een volledige installatie gedaan. Dan start ik het spel, de eerste keer gaat ie nog textures decompresssen. Daarna krijg ik een schermpje met iets als "Creating database scenery indices..." of iets dergelijks. Bij 2% (heel snel, daarom heb ik de exacte melding niet) klapt ie er uit en ben ik weer terug op mijn desktop.
Er verschijnt geen foutmelding het spel sluit gewoon in 1 keer af. Ik heb al van alles geprobeerd. Ook in de MS Knowledge Base kan ik niets vinden.
Als ik hem daarna weer opstart doet ie alleen die database indices (logisch) en dan klapt ie er bij 2% weer uit. :(

Heeft iemand nog tips?
Hmmm dat had ik ook, maar dan op Windows 2000. Reboot deed wonderen, kwam ik ook pas na uren achter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Hmm bedankt voor de tip maar volgens mij heb ik al wel 100 keer gereboot bij alle dingen die ik heb geprobeerd. (DirectX, drivers, enz, enz.) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 15:46 schreef bolk het volgende:

[..]

pics? :)
Pics! :)

De Antonov AN-255 Mriya in FS98 (ik vind het model er niet echt geweldig uitzien):
Afbeeldingslocatie: http://www.simviation.com/pageimages/an-225.jpg

Foto's van een echte Antonov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19252

Op dinsdag 20 november 2001 18:33 schreef Joop het volgende:
Hmm bedankt voor de tip maar volgens mij heb ik al wel 100 keer gereboot bij alle dingen die ik heb geprobeerd. (DirectX, drivers, enz, enz.) :(
offtopic:
Erg mooie auto in je user icoon !!! ook een trotse bezitter van een leon?? ik gelukkig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 18:50 schreef Terr het volgende:

[..]

Pics! :)

De Antonov AN-255 Mriya in FS98 (ik vind het model er niet echt geweldig uitzien):
[afbeelding]

Foto's van een echte Antonov
hmmm....heb hier nog ergens een fs2000 model liggen van dit mega gave toestel. Heb hem ook erg vaak in het echt gezien aangezien hij een tijdje aan de ketting heeft gelegen op Maastricht - Aachen Airport.....mega wijs en groot vliegtuig :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 19:10 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

offtopic:
Erg mooie auto in je user icoon !!! ook een trotse bezitter van een leon?? ik gelukkig wel
[even more off-topic]
Inderdaad is dat een erg mooi icoon/auto. Khoop ook niet dat je me kwalijk neemt (Joop) dat ik hem gedownt van je, om aan mijn baas te laten zien, want die rijdt in zon gave wagen!
Mooie wagens!!!! (opvolger van seat marbella ;) )
[/even more off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Nee hoor ga je gang. Het heeft me wel wat tijd gekost maar Leon rules :)
Ik mag in december bestellen. Dus ik moet nog ff wachten :'( , maar om in de smaak te komen heb ik dit Icon en een wallpaper gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://home.wirehub.nl/~inc10897/pics/seatleon.jpg

De layout van deze thread is toch al verrot dus direct maar op volledige grootte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 19:38 schreef Joop het volgende:
Ik mag in december bestellen. Dus ik moet nog ff wachten :'( , maar om in de smaak te komen heb ik dit Icon en een wallpaper gemaakt:

[afbeelding]

De layout van deze thread is toch al verrot dus direct maar op volledige grootte. :)
:9~ Vet hoor!!!
Hahahaha... tis niet eens zo off topic bedenk ik me nu: Laagvliegen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-06 10:08

bennierex

Pilot_Z

Op dinsdag 20 november 2001 19:12 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

hmmm....heb hier nog ergens een fs2000 model liggen van dit mega gave toestel. Heb hem ook erg vaak in het echt gezien aangezien hij een tijdje aan de ketting heeft gelegen op Maastricht - Aachen Airport.....mega wijs en groot vliegtuig :9~
Die in Maastricht was niet dezelfde als deze, maar nog steeds erg groot ja, heb daar ook ff bij het hek staan kijken toen ik op een open dag van de NLS was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Da was een an-124 trouwens ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 19:54 schreef BackSlash32 het volgende:
Da was een an-124 trouwens ;)
Jup. Is die an-225 uberhaupt wel in productie al? kDacht dat het alleen nog maar enkele prototypes waren die vlogen. Net als die Airbus a300 Beluga. Enkel voor wat facultatieve transportjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds tijden weer es een ILS approach gedaan :)....met een Learjet....kmoet toe geven het is wel lekker makkelijk :)
Maar ik vond het dus zo vreemd dat ik de hele tijd vooral bij de start zo naar links ging.....bleek dat ik de hele vlucht maar op een motor heb gevlogen :D Oeps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:45
IK heb al een tijd geleden de Beluga binnen gehaald voor FS 2000 /2002
maar ik heb een vraagje hoe krijg je de lad klep open want er staat in de hand leiding dat hij open kan .. maar welke knop is dat ??

het is niet SHIFT E :( ( ps ik heb FS 2002 er opstaan

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 13:58
Op dinsdag 20 november 2001 20:00 schreef Blackhole het volgende:
IK heb al een tijd geleden de Beluga binnen gehaald voor FS 2000 /2002
maar ik heb een vraagje hoe krijg je de lad klep open want er staat in de hand leiding dat hij open kan .. maar welke knop is dat ??

het is niet SHIFT E :( ( ps ik heb FS 2002 er opstaan
ff een min je motoren uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op dinsdag 20 november 2001 19:58 schreef 456 het volgende:

[..]

Jup. Is die an-225 uberhaupt wel in productie al? kDacht dat het alleen nog maar enkele prototypes waren die vlogen. Net als die Airbus a300 Beluga. Enkel voor wat facultatieve transportjes.
http://www.theaviationzone.com/facts/an225.htm

D'r is er maar een van afgemaakt, en eigenlijk is het een afgeleide van een 124 (maar dan groter en 6 motoren, speciaal aangepast om de Buran mee te kunnen nemen).

Afbeeldingslocatie: http://www.air-and-space.com/19930905%20Zhukovsky/934048%20An-225%20in%20flight%20l.jpg

[edit]

Euh?!?

Iemand dit al gezien? :P

http://home-1.tiscali.nl/~rlion/lapr008e.htm

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

ach, december duurt niet meer zo lang :) enne, om maar even ontopic te blijven, je kan er heeeel erg goed mee laag vliegen, mijn 1.8 20VT haalt bij goede omstandigheden 255 op de teller, slechte omstandigheden 240 op de teller, dus vliegen wilt ie wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op maandag 19 november 2001 23:27 schreef tazzman het volgende:
Een SU-35? Is dat een prop kist ofzo? Een Su-34 zou namelijk wel BERE VET zijn om die op de plaat te krijgen :)
het moet gewoon ff...

Verbeterde versie van de flanker su-27:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ipere026/su-34_3.jpg

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 20 november 2001 20:19 schreef Evilernie het volgende:

[..]

het moet gewoon ff...

Verbeterde versie van de flanker su-27:

[afbeelding]
Dat is niet waar. De Su-27 is een jager, de Su-34 is een bommenwerper. Hij is weliswaar ontwikkeld vanuit de Su-27 maar het zijn 2 totaal verschillende vliegtuigen. De Su-34 is bedoeld als opvolger voor de Su-24, wat ook een MEGA VETTE kist is die ik helaas nog steeds niet voor de lens heb weten te krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-04 09:26

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Wow ik wist niet dat FS2002 zo realistisch was. Die SU-27 lijkt net een foto. Maar w8 is ff het is ook een foto.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op dinsdag 20 november 2001 20:24 schreef tazzman het volgende:

[..]

Dat is niet waar. De Su-27 is een jager, de Su-34 is een bommenwerper. Hij is weliswaar ontwikkeld vanuit de Su-27 maar het zijn 2 totaal verschillende vliegtuigen. De Su-34 is bedoeld als opvolger voor de Su-24, wat ook een MEGA VETTE kist is die ik helaas nog steeds niet voor de lens heb weten te krijgen :'(
sorry...ik moet mijn kennis nog wat uitbreiden...Die su-24 was toch die f4 phantom achtige rus:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ipere026/su24m-1.jpg

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 20:27 schreef AxzZzel het volgende:
Wow ik wist niet dat FS2002 zo realistisch was. Die SU-27 lijkt net een foto. Maar w8 is ff het is ook een foto.
Lol! btw....morgen vergaat de wereld las ik net :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 19:12 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

Het is idd een prachtig vliegtuig :)
Weet je nog waar je hem vandaan hebt, of zou je hem anders ergens naartoe willen uppen? :)

Misschien een leuke uitdaging: Land een Antonov op dat Kai Tak vliegveld :P

offtopic:
Performance
Cruise Speed: 497 mph (800km/h) est.
Max Speed: 528 mph (850km/h) est.
Range with Max Payload: 2,425 nm (4,500km)
Range with Max Fuel: 8,310 nm (15,400km)

Ik vind dat hij nog snel is, voor zo'n reus (ondanks die 6 motoren) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op dinsdag 20 november 2001 20:29 schreef Evilernie het volgende:

[..]

sorry...ik moet mijn kennis nog wat uitbreiden...Die su-24 was toch die f4 phantom achtige rus:
Meer F-111/Tornado achtig:
http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/row/su-24.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/row/su-24-line.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/row/su24_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hier een aantal shots van een vlucht Schiphol naar San Fransisco. Er ging iets niet helemaal lekker met resizen, naja ik laat het zo het topic is toch al wat brak met al die offtopic posts :)

Zojuist opgestegen vanaf Schiphol, vroeg in de morgen, uitzicht over Amsterdam:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vrooijen/klm01.JPG

Ergens boven de staat new york(vraag me niet precies waar 't was:) ):
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vrooijen/klm02.JPG

Auto land op San Fransisco. En er is geeneens slecht zicht! Ach het spul moet zo af en toe getest worden he(feul/eng probleem, zou eigenlijk niet mogen):
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vrooijen/klm03.JPG

Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 20 november 2001 21:12 schreef Wilde het volgende:
(feul/eng probleem, zou eigenlijk niet mogen):
[afbeelding]
gewoon op cancel drukken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Op dinsdag 20 november 2001 21:15 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

gewoon op cancel drukken dan
Ja euhm BUG!

Dat kan niet in PSS/FS2002.. Wachten op de patch.. Zo heb ik het ook de hele vlucht zonder VNAV moeten doen..
Bovendien, warnings tijdens een vlucht cancelen is verboden.. In ieder geval bij de klm. deal with the problem and inform ATC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 20 november 2001 21:17 schreef Wilde het volgende:

[..]

Ja euhm BUG!

Dat kan niet in PSS/FS2002.. Wachten op de patch.. Zo heb ik het ook de hele vlucht zonder VNAV moeten doen..
Bovendien, warnings tijdens een vlucht cancelen is verboden.. In ieder geval bij de klm. deal with the problem and inform ATC :)
tja..... hoelang duurde de vlucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Dat zou ik weer ff op moeten zoeken.. Uit me'n hoofd 16 uur en nogwat minuten. Ja boven de grote plassen gebruik ik time accelleration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 20 november 2001 21:28 schreef Wilde het volgende:
Dat zou ik weer ff op moeten zoeken.. Uit me'n hoofd 16 uur en nogwat minuten. Ja boven de grote plassen gebruik ik time accelleration
pffff :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 20:42 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Lol! btw....morgen vergaat de wereld las ik net :'(
alweer ??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 20 november 2001 21:32 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

alweer ??? :P
3x in 1 jaar word een beetje veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 21:36 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

3x in 1 jaar word een beetje veel
Och.. kheb mijn computer met fs2002 al in mijn bunker gereed staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
wie weet he....

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-06-2020
Op dinsdag 20 november 2001 19:10 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

offtopic:
Bezitter? Ik BEN het >:) (zie mijn profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel
Het heeft me wel wat tijd gekost maar Leon rules :)
Zo is het! Tsjakkaaa!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
net ff met een maat een dogfight practice gedaan boven NY. Hij zat dus weer mooi op mijn staart:

arme modemers

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ipere026/dfevilernie.jpg

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Super Guppie (aka Airbus Beluga) zojuist opgestegen van Spanje met Sinterklaas + veeel pakjes aan boord :)

Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/guppie.jpg

Fotootje ervan:

Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/guppie2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 23:12 schreef biobak het volgende:
Super Guppie (aka Airbus Beluga) zojuist opgestegen van Spanje met Sinterklaas + veeel pakjes aan boord :)

[afbeelding]

Fotootje ervan:

[afbeelding]
WHOA. die ziet er vet uit... LINK :)

PS. Mooi icoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:45
Die heb ik zlef ook al :P hij is echt goed alleen gooi er wel ff een andere Cockpit in :P

HIer is de zip die je moet hebben voor die GUPPY

http://www.simviation.com/files/jets/Beluga.zip

(hij is nog geen 3 MB )

Ik heb gelijk een vraagje hoe krijg ik die straal motoren in zn achter uit stand? ( zichtbaar view )

want hij doet niets ( FS 2002 )

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Nog even met het deurtje open :9

Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/guppie3.jpg

en nu lekker :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
  • Laatst online: 16-06 23:02
Op dinsdag 20 november 2001 23:56 schreef biobak het volgende:

[afbeelding]

Humor! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40518

goed, ff een lijnvluchtje Schiphol-Gatwick, met PH-TKC...

take-off vanaf schiphol:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/luckyklink/planes/trans-takeoff.JPG

Vervolgens over Zeeland:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/luckyklink/planes/trans2.JPG

En dan rechtsaf naar Engeland...Land in zicht!!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/luckyklink/planes/trans3.JPG

FF zoeken naar Gatwick, oplijnen, gaat ie de Runway nog halen??

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/luckyklink/planes/trans4.JPG

Zo te zien wel, Touchdown!!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/luckyklink/planes/trans-touch.JPG

Nog ff het halve vliegveld over taxiën, om ff rustig te gaan staan....

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/luckyklink/planes/trans-park.JPG

Nou weer terug...

Nou weet ik alleen niet of dat rotte ding ook daadwerkelijk op Gatwick vliegt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

n00p.. alleen maar naar het zuiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel
Op woensdag 21 november 2001 02:40 schreef Sloeber het volgende:
goed, ff een lijnvluchtje Schiphol-Gatwick, met PH-TKC...

take-off vanaf schiphol:

[afbeelding]

Vervolgens over Zeeland:

[afbeelding]

Over Zeeland?? Wat voor rare vectors kreeg jij van ATC??
Je vliegt via een VALKO of REFSO SID vanaf Schiphol vervolgens via LOGAN en dan een STAR naar Gatwick. Dusseh fs2002 ATC: shut up! Ik wist wel dat het niet realistisch zou zijn.

En dan rechtsaf naar Engeland...Land in zicht!!

[afbeelding]

FF zoeken naar Gatwick, oplijnen, gaat ie de Runway nog halen??

[afbeelding]

Zo te zien wel, Touchdown!!

[afbeelding]

Nog ff het halve vliegveld over taxiën, om ff rustig te gaan staan....

[afbeelding]

Getverderrie het lijkt wel een spookstad dat vliegveld, brrrrr....

Nou weer terug...

Nou weet ik alleen niet of dat rotte ding ook daadwerkelijk op Gatwick vliegt... :?

Nee dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40518

tja, ik kan het ook niet helpen...
hij stuurde me via Brussel.....

vonnet al een beetje vaag....
maargoed, de vectors klopten helemaal....
en dat is iets wat ik niet helemaal verwachtte....
En het voordeel van langs deze kant vliegen (met deze wind) was dat je direct op RWY 26 uitkwam....

Heheheh...
enne, F*ck, nou moet ik ergens een 737 vandaan halen in die kleuren, en het over doen....
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
eeeh....een framerate van 2.1 Daar kan ik echt niet lekker bij spelen

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op woensdag 21 november 2001 13:14 schreef Evilernie het volgende:
eeeh....een framerate van 2.1 Daar kan ik echt niet lekker bij spelen
Wat voor FPS krijg je dan? ik zwalk tussen de 10 en 30 FPS.. op de grond zit ik op ongeveer 15 - 18 FPS. Welke instellingen veroorzaken de grootste FPS hits? Ik zie in FPS geen verschil tussen 32bits of 16bits @1024x768.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-06 13:59

[afbeelding]
Whaaaaat?! Leeg? :?
Geen pakjes dit jaar? :'(

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op woensdag 21 november 2001 13:53 schreef Wasp het volgende:

[..]

Whaaaaat?! Leeg? :?
Geen pakjes dit jaar? :'(
jawel...

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ipere026/guppie3_copy.jpg

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18507

Check deze luchtballon
Afbeeldingslocatie: http://simviation.com/pageimages/Balloon1.jpg
Deze paraglider
Afbeeldingslocatie: http://simviation.com/pageimages/PP_CS.jpg
Een papieren vliegtuig >:)
Afbeeldingslocatie: http://simviation.com/pageimages/paper.jpg
Vette mercedes vito met mooi panel!
Afbeeldingslocatie: http://simviation.com/pageimages/sim1van.jpg
Afbeeldingslocatie: http://simviation.com/pageimages/MBpanel.jpg
Leuk bus om schiphol binnen mee te rijden
Afbeeldingslocatie: http://simviation.com/pageimages/betania.jpg
hoe kun je hier nou mee vliegen?
Afbeeldingslocatie: http://simviation.com/pageimages/tfan1.JPG
Motor rijden
Afbeeldingslocatie: http://simviation.com/pageimages/harley.jpg

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021

[afbeelding]

Hoe doen jullie dat die deur open?

Twitter | Linkedin

• Evilernie933
met shift-e doe je de deur open. Als het vliegtuig het ondersteunt tenminste...

tampert, kriminalpolizei

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Die FS2002 Default 747F-400 Freighter kan niet zo'n neus omhoog klappen ofwel?

Kleine vraag: ik zak telkens voor mijn private brevet als ik die steep turn moet doen. Ik doe hem volgens mij wel goed, linkervleugel op de 45 graden indicator, airspeed houd ik op 100 ~ 110 knots en ik verlies niet meer dan 100 ft altitude. Volgens de bitc..erhm examinatoress zou ik voor elk 'onderdeel' (Take off, 90 degrees turn, steep turn, approach etc) *2* pogingen krijgen maar ze keurt mijn steepturn direct af zonder enige waarschuwing ofzo.

Ik heb die steep turn les nou al 4x overgevlogen en daar gaat het volgens Ron gewoon perfect. Ik snap ut niet hoor.

Gisteren ook nog es ff van Mojave naar LAX gevlogen in mijn 747 Freighter. Helaas staan er op Majova geen kisten stored, dat zou wel heel erg tof zijn. Bij de landing op LAX draaide ik wat ongelukkig in en moest mijn Boeing ditchen.. Ahum :P Mijn vlucht van Jacksonville Int naar St.Petersburg in de 737 ging wel prima.

Ik nagiveer meestal met GPS als ik met heavies vlieg. Hoe doen jullie dat?

• Tourniquet
  • Laatst online: 17-06 12:03

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op donderdag 22 november 2001 13:37 schreef tazzman het volgende:

Ik nagiveer meestal met GPS als ik met heavies vlieg. Hoe doen jullie dat?
Ik voer de route van te voren in in de Flight Management Computer van mijn 747-400 :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op donderdag 22 november 2001 13:41 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik voer de route van te voren in in de Flight Management Computer van mijn 747-400 :)
Ik geloof dat ik dat deel van de handleiding nog niet helemaal bekeken heb. Hoe werkt dat? :) En wat doe als je in een oude bak of prutteltje gaat vliegen?

• Wilde
  • Niet online
de *geweldige* M$ 747 heeft geen FMC... Onrealistisch dus.. Ik zou zowiezo niet met dat ding vliegen, tenzij het je allemaal niet zo veel kan schelen.. Om ff uit te proberen kan je wel met de fs2002 GPS vliegen lijkt me

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Tja waar moet ik dan wel mee vliegen? Is er geen Airbus addon (320, 330 en 340 series) die wel een FMC hebben?

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Rotterdam - Heathrow gevlogen

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EPHPORTPHHE

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EMOOPRTPHHE

Ik vlieg gewoon alles zelf, zonder ILS enzo, vind het veel leuker het zelf te doen :)

Meestal ook vanuit Spotplane view met alleen GPS en Throttle dingetje aan :P

Iemand een keer zin online te spelen? als dat kan dan, ook geen idee hoe het moet :7

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Wat vliegen betreft.. met de 737 en 747 dan doe ik de take-off gewoon zelf (en taxi enzo, ik begin altijd bij de gate of op de ramp.. heerlijk dat taxien met al dat verkeer om je heen!). En dan zodat ik op cruise hoogte zit (zet ik normaal op ongeveer 15.000 ~ 18.000 ft) dan zet ik hem op autopilot, met Heading hold op GPS bearing, Speed op 310 (747), Altitude op 18.000ft op short range, of 32.000ft op long distance) en dan ga ik ff eten koken en enzo .. :)

Dan haal ik hem van autopilot op ongeveer 50 nm van destination en bij 30 nm zak ik naar 12.000 ft om het landschap te bekijken. En vanaf ga ik de landing in zetten.

Alleen dat pattern vliegen moet ik nog oefenen, soms dan 'pak ik maar gewoon een baan' :) Zeker als je naar LA vliegt, daar liggen in een straal van .. 5 - 8 km iets van 4 - 6 grote vliegvelden .. Zoek maar iets leuks uit . :)

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op donderdag 22 november 2001 14:06 schreef Wilde het volgende:
de *geweldige* M$ 747 heeft geen FMC... Onrealistisch dus.. Ik zou zowiezo niet met dat ding vliegen, tenzij het je allemaal niet zo veel kan schelen.. Om ff uit te proberen kan je wel met de fs2002 GPS vliegen lijkt me
wat is FMC ???

• biobak
Op donderdag 22 november 2001 11:00 schreef Maverickje het volgende:

[..]

Hoe doen jullie dat die deur open?
Motoren uitschakelen. Wachten tot motoren uitgedraaid zijn en dan deuren openen met shift + e (1,2,3,4) geloof ik. Staat ook in de handleiding bij dat vliegtuig (een Word documentje).

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op donderdag 22 november 2001 13:43 schreef tazzman het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik dat deel van de handleiding nog niet helemaal bekeken heb. Hoe werkt dat? :) En wat doe als je in een oude bak of prutteltje gaat vliegen?
FS2002 heeft standaard ook geen FMC (Flight Management Computer). Alleen dat GPS geval. Er zijn daarom ook erg goede add-ons te koop die WEL een echte FMC hebben en dat maakt het toch veel realistischer. Van wat ik nu kan bedenken hebben de Phoenix Simulation Software 777 en 747 (http://www.phoenix-simulation.co.uk) zo'n FMC en ook de 737-400 van Flight1 / Dreamfleet 2000 (http://www.flight1.com/esd-products.asp?product=ga737). Phoenix komt dit jaar nog met een Airbus A320 en aan de kwaliteit van de 747 en 777 te zien zal dat denk ik ook een topper worden!

Als je in een "oude bak" vliegt, navigeer je meestal op VOR stations d.m.v. je navigatie gauge (met dat verticale naaldje).

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021

[afbeelding]

Jakkes hoe doe je dat, met SHIFT+E gaan alleen dat kleine zij-deurtje open.

Twitter | Linkedin

• Evilernie933
Op donderdag 22 november 2001 15:07 schreef Maverickje het volgende:

[..]

Jakkes hoe doe je dat, met SHIFT+E gaan alleen dat kleine zij-deurtje open.
staat 3 berichte terug....wel ff lezen he...

Maarre. is het met Jets ook niet de bedoeling om op VOR (i.p.v. stijgen, autopilot, ils en touchdown) te navigeren of doe je VOR alleeen in kleine kisten.

Ik kan me niet voorstellen dat alle jets die nu in de lucht vliegen met zo'n gps-je vliegen...

tampert, kriminalpolizei

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Op donderdag 22 november 2001 14:44 schreef Thetallguy het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vlieg gewoon alles zelf, zonder ILS enzo, vind het veel leuker het zelf te doen :)

Iemand een keer zin online te spelen? als dat kan dan, ook geen idee hoe het moet :7
Vanavond ff vliegen?? :)

Nog meer liefhebbers.... EHAM - Heathrow

...Make every cut count, even if it is one frame...

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Is het realistisch om eventueel in te denken dat een oude 707 of DC-8 wellicht een GPS upgrade aan boord kan hebben? Want die dingen kan je ook los kopen natuurlijk.

Want dat VOR heb ik nog niet helemaal onder de knie. Ik weet wat VOR is en DME maar ik weet niet hoe ik van VOR station naar VOR station kan/moet tunen.

• Thetallguy
  • Niet online
Op donderdag 22 november 2001 15:23 schreef Roland het volgende:

[..]

Vanavond ff vliegen?? :)

Nog meer liefhebbers.... EHAM - Heathrow
I'm in, na 22:00 pas denk ik, maarja

leg me nog wel ff uit hoe het moet :P

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

ik wel wel, maar met mijn 33K6 modem wil julie en ik niet meer :( ( T r a a g ! )

Maar ik lees overal berichten dat je veel traffic op de vliegvelden hebt, die dus ook taxieen. Ik zie er bij mij geen 1. Bij welke instelling moet je dan zijn?

(ps. Om het weer beetje onn-topic te houden stuur ik dadelijk als het kan een screenshot :) )

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• Roland
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

I'm in, na 22:00 pas denk ik, maarja

leg me nog wel ff uit hoe het moet :P
Ja das goed :) Kheb er wel ff zin in....

...Make every cut count, even if it is one frame...

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op donderdag 22 november 2001 15:16 schreef Evilernie het volgende:

[..]

staat 3 berichte terug....wel ff lezen he...

Maarre. is het met Jets ook niet de bedoeling om op VOR (i.p.v. stijgen, autopilot, ils en touchdown) te navigeren of doe je VOR alleeen in kleine kisten.

Ik kan me niet voorstellen dat alle jets die nu in de lucht vliegen met zo'n gps-je vliegen...
Met Jets kan het ook wel (VOR navigeren), maar tegenwoordig heeft elke moderne Jet wel een FMC aan boord hoor (en nee niet zo'n onrealistisch Microsoft-GPS geval).

• CU2morO
  • Laatst online: 17-04 12:08
ffkes een paar vraagjes:

-wat is de beste site voor extra planes?

-waarom ziet het er bij jullie screens er zo mooi uit, en bij mij (1200X960X32, alles op high) ziet het er niet mooi uit :?

-waarom is het zo fucking moeilijk om in de lucht te blijven nadat je 1 keertje stuurt? ik ga altijd neer 10 minuten na takeoff

Anoniem: 28513

Laat nog wat plaatjes zien >:) misschien los angeles ofzo? zitten daar de hollywood heuvels ook bij? Dat zou ik wel eens willen zien hoe dat eruit ziet in een flight simulator :)

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op donderdag 22 november 2001 15:25 schreef tazzman het volgende:
Is het realistisch om eventueel in te denken dat een oude 707 of DC-8 wellicht een GPS upgrade aan boord kan hebben? Want die dingen kan je ook los kopen natuurlijk.

Want dat VOR heb ik nog niet helemaal onder de knie. Ik weet wat VOR is en DME maar ik weet niet hoe ik van VOR station naar VOR station kan/moet tunen.
Je moet de nav1 radio afstemmen op het VOR station, dan een radial invoeren (bijv. radial 230°) en dan geeft het naaldje op de nav1 klok aan of je naar links of rechts moet om die radial te onderscheppen. meestal neem je een hoek van ongeveer 20° en als de naald in het midden staat ga je op de koers van de radial vliegen en zorg je dat het naaldje in het midden blijft. Bij het VOR station aangekomen (kan je met de DME in de gaten houden) switch je naar de volgende VOR (of ga je verder op nav2) met de nieuwe radial enzovoorts. De officiele routes zijn te zien op vliegkaarten of kun je dacht ik ook zien als je een vlucht planned met de Flight Planner in FS.

Een voorbeeld van een route via VOR van Schiphol naar Parijs via luchtweg B31 zou zijn:

Vertrek van EHAM in de richting 140°, onderschep de radial 208° van PAM (Pampus, 117.8) zet nav2 op radial 28 (inbound) van NIK (117.4, Nicky). Vlieg bij Nicky aangekomen op radial 202 outbound naar CIV (113.2, Chievres) op radial 025 inbound. Vervolgens van CIV (189 outbound) naar CTL (117.6, Chatillon) op 010 inbound. Draai bij CTL naar koers 260 en contact Charles de Gaulle voor ILS vectors (in FS kies je dan een ILS frequentie voor een baan en onderschep de ILS).

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ah dat is wel duidelijk. Als ik met Flight Planner een vlucht maak, voert FS2002 dan automatische de VOR station frequencies in? Zo ja, switched hij dan automatisch van VOR naar VOR station of moet ik zelf de frequencies telkens veranderen? Misschien een domme vraag maar FS2002 stelt altijd automatisch mijn radio's in (als ik van ground naar tower schakel b.v. dan worden automatisch mijn radio's omgeschakeld), dus ik vroeg me af of dit ook zo werkt voor VOR (N1/N2).

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op donderdag 22 november 2001 16:11 schreef tazzman het volgende:
Ah dat is wel duidelijk. Als ik met Flight Planner een vlucht maak, voert FS2002 dan automatische de VOR station frequencies in? Zo ja, switched hij dan automatisch van VOR naar VOR station of moet ik zelf de frequencies telkens veranderen? Misschien een domme vraag maar FS2002 stelt altijd automatisch mijn radio's in (als ik van ground naar tower schakel b.v. dan worden automatisch mijn radio's omgeschakeld), dus ik vroeg me af of dit ook zo werkt voor VOR (N1/N2).
Volgens mij kan je in fs2002 óf op NAV (VOR's enzo dus) vliegen óf op GPS (er zit zo'n switch op het panel). Als je GPS kiest, vliegt hij gewoon het Flightplan met behulp van GPS (dus daar komt geen VOR-station bij te pas. Hij kiest natuurlijk nog wel de officiële luchtwegen en die lopen nu eenmaal tussen VOR-stations). Als je in 2002 met ATC erbij vliegt, worden dacht ik alleen je communicatie-radio's automagisch geswitched maar niet je NAV radio's. Ik kan dat nu ff niet uittesten en ik weet het niet uit mijn hoofd (ik vlieg namelijk zelden in de standaard FS jets).

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op donderdag 22 november 2001 16:18 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Volgens mij kan je in fs2002 óf op NAV (VOR's enzo dus) vliegen óf op GPS (er zit zo'n switch op het panel). Als je GPS kiest, vliegt hij gewoon het Flightplan met behulp van GPS (dus daar komt geen VOR-station bij te pas. Hij kiest natuurlijk nog wel de officiële luchtwegen en die lopen nu eenmaal tussen VOR-stations). Als je in 2002 met ATC erbij vliegt, worden dacht ik alleen je communicatie-radio's automagisch geswitched maar niet je NAV radio's. Ik kan dat nu ff niet uittesten en ik weet het niet uit mijn hoofd (ik vlieg namelijk zelden in de standaard FS jets).
Die GPS<->NAV switch heb ik wel gevonden. :) Ik vlieg voorlopig nog met de default kisten totdat ik mijn bevretten gehaald heb in FS2002. Ik heb stapels gedownloade FS2002/FS2000 kisten (cdtje of 5 vol) maar die ga ik pas 'inzetten' als ik het echte vliegwerk onder de knie heb.

K*TZOOI......landingsgestel vergeten......

Op donderdag 22 november 2001 14:44 schreef Thetallguy het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Je vliegt een beetje hard.....

• Thetallguy
  • Niet online
Op donderdag 22 november 2001 16:33 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Je vliegt een beetje hard.....
Dan ben je er sneller, tijd = geld :)

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op donderdag 22 november 2001 17:29 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Dan ben je er sneller, tijd = geld :)
een overstressed aircraft kost ook veel geld :)
heb je realism op high staan?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zo, reply 1200 is van mij :P
Ik doe deze dicht, jullie mogen een nieuwe maken (beetje lay-out fok op).
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.