[PS] Photoshop Tennis *kijk-tip*

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 736 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Op donderdag 11 oktober 2001 11:07 schreef martun het volgende:
mag je ook een zwarte layer over het hele zootje droppen? voor als je echt niet meer weet wat te adden >>> schone zwarte lei :)
van mij mag je... *D
maar:
-het is natuurlijk niet echt origineel en creatief...
je kan toch altijd wel wat verzinnen...

-ik denk niet dat je beoordeling (of hoe we het ook willen noemen) om er een eventuele winnaar uit te krijgen erg positief (+) zal zijn...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 12:04 schreef Chillz het volgende:

[..]

van mij mag je... *D
maar:
-het is natuurlijk niet echt origineel en creatief...
je kan toch altijd wel wat verzinnen...

-ik denk niet dat je beoordeling (of hoe we het ook willen noemen) om er een eventuele winnaar uit te krijgen erg positief (+) zal zijn...
psies, zo denk ik er ook over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wil ff iemand uitdagen.. wie wil?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
<<denki_akira mag Oogst verassen met zijn opslag, als hij daar behoefte aan heeft.>>

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 21:40
Jongens, count me out... Ik heb PhotoSoep nog niet, en ook niet echt de moed om met een wedstrijd mee te doen.

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste ?

Afbeeldingslocatie: http://www.media-id.nl/chin/comegetsome.gif

Sorry voor het "goor" gehalte
Ik geloof dat ie van Helox-in-a-box was.

Afbeeldingslocatie: http://www.hanslinksite.myweb.nl/comegetsome%201.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AIs er eigenlijk een tijd limit ?

Ik pluk er maar zo wat van af en klooi wat raak, zodra ik kabel kan krijgen in dit gat, doe ik wel serieus mee !!!!

Nu post ik er nog maar wat op los. Excusses hier voor.

Afbeeldingslocatie: http://www.hanslinksite.myweb.nl/Red1.jpg

Als deze niet door de beugel kan, gooi hem er dan gelijk maar weer uit. Ik weet niet hoe dik de huiden hier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
Ik vraag me alleen af wat die kerk-achtige neo-koepel met lantaarn er bovenop te maken heeft met de rest van je plaatje. Waar staat die?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rechts onder in de afbeelding.
Kom op nou... het spel speelt zich in meerdere gebouwen af.
een level in het WTC en weer een ander level in een kathedraal. Het laatste level speeld zich af in een grot, waar je eerst 300 soldaten moet verslaan, om uiteindelijk de main target te berijken. Comming soon in your game store.
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05
hehehe eerste is koel :) was alleen ff iets wattik gemaakt heb omdat dr 2 mensen waren die tegen me wilde spelen.
tweede is erg brak, slechte kleuren en erg simpel.

verder is deze thread eiglijk zo goed als gesloten, iedereen gaat verder in

[topic=283281/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 14 oktober 2001 22:26 schreef Helox-in-a-box het volgende:
verder is deze thread eiglijk zo goed als gesloten, iedereen gaat verder in

[topic=288211/1/25]
eigenlijk dient dit draadje om te discussiëren over de "algemene stuff" rond de wedstrijden en dient dat andere draadje om je slagen te posten of iemand anders slagen te beoordelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Op zondag 14 oktober 2001 22:53 schreef nelis het volgende:

[..]

eigenlijk dient dit draadje om te discussiëren over de "algemene stuff" rond de wedstrijden en dient dat andere draadje om je slagen te posten of iemand anders slagen te beoordelen. :)
ja foutje, vverdwaalde tussen mn IE windows :+
bedoelde ook topic 283281

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
hoe denken jullie over een 2v2? team van 2 man (of vrouw ;)) speelt tegen een ander team, lijkt mezelf wel lache om een keertje uit te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 14 oktober 2001 23:13 schreef Helox-in-a-box het volgende:
hoe denken jullie over een 2v2? team van 2 man (of vrouw ;)) speelt tegen een ander team, lijkt mezelf wel lache om een keertje uit te proberen
mmm, wordt een probleem met de slagen denk ik. wil je dat:

-1 persoon steeds 1 slag doet, dus persoon1team1 doet slag 1, persoon1team2 doet slag 2, persoon2team1 doet slag 3, enz. nadeel hiervan is dat de personen lang moeten wachten op een slag waaraan zij kunnen werken, maargoed, daarvalt nog wel over heen te komen :)

-2 personen steeds 1 slag doen, dus team1 doet slag 1, team 2 doet slag 2, team 1 doet slag 3, enz. nadeel hieraan is dat je altijd meningsverschillen krijgt binnen een team. creativiteit is tenslotte persoonlijk.

ik stem voor optie 1, maar ik betwijfel of dat leuker is dan een 1vs1-match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Op zondag 14 oktober 2001 23:23 schreef nelis het volgende:
[..]
-2 personen steeds 1 slag doen, dus team1 doet slag 1, team 2 doet slag 2, team 1 doet slag 3, enz. nadeel hieraan is dat je altijd meningsverschillen krijgt binnen een team. creativiteit is tenslotte persoonlijk.
zoiets hattik dus in ged8e, ieder team doet een slag: je kan bv met zn 2en een id uitwerken (iets moois begint altijd bij een goed id tenslotte) en dan naar het andere team sturen, zaak is dus dat je een team vormt met iemand waarmee je goed kan samenwerken, wat je in een geval van 2v2 krijgt is dus een wat meer uitgebalanceerdere uitwerkingen met beter uitgewerkte ideeen, een slag zal altijd een mengeling zijn van 2 ontwerpers denkik met een gezamelijk id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 11:39 schreef J-roen het volgende:

[..]

/me wilde hier J-roen vs SpiritX aantoevoegen, SpiritX?
Ok hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

*OPROEP*

aan:
Type
|HunterPro|
Iguana
andere liefhebbers?

Om die andere topic's maar niet verder te overspoelen met offtopic post's
Kunnen we hier verder discuseren over wie tegen wie,en hoe en wat enzo
( als jullie nog durven dan ;) )

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit is toevallig :)
ik heb net een mail met een idee voor een nieuw [thema]-topic naar Cutter gemaild :)

mijn idee:
>> Photoshop-Roundabout

• 4 mensen per team
• Onbeperkt (?) aantal teams
• Een iemand uit een team speelt op. De rest gaat hier als een rondje steeds mee verder. Dus 1 -> 2 -> 3 -> 4 -> 1 etc.
• Als iemand denkt een plaat te kunnen maken die mooier, beter, oid is, of de huidige plaat die rondgaat is gewoon helemaal 'uitgekauwd', verwerkt deze persoon de tekst 'end' duidelijk in de afbeelding. Vervolgens gooit hij weer op met een nieuwe afbeelding, waarop goed verder gegaan kan worden.
• Een ronde kan steeds alleen gestopt worden als de plaat de 1 hele ronde + 1 persoon is rond gegaan. Zo voorkom je dat een bepaald persoon steeds een plaat stopt en een nieuwe begint. Zo kan iedereen een keertje beginnen.

De teams werken dus afzonderlijk. Misschien kunnen we ook een 'battle of the teams' doen; oftewel elk team kiest een photoshopper uit, en daar gooi je er vier van in een team. Kijken wat daar uit komt.
Hoe klinkt dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op dinsdag 04 juni 2002 14:17 schreef |HunterPro| het volgende:
Dit is toevallig :)
ik heb net een mail met een idee voor een nieuw [thema]-topic naar Cutter gemaild :)

mijn idee:
[..]

Hoe klinkt dat? :P
Nce nice ..lijkt mij wel een leuk idee..daarom kick'te ik dit topic maar..dan kunnen we hier ongestoord over dat soort dingen praten zonder andere topic's te vervuilen :)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
kidfunk:
Nce nice ..lijkt mij wel een leuk idee..daarom kick'te ik dit topic maar..dan kunnen we hier ongestoord over dat soort dingen praten zonder andere topic's te vervuilen :)
Ho, ho ho... slow down please.
Voordat mensen hier enthousiast over gaan lopen doen, is er eerst nog overleg binnen de Mod-force van W&G. Dus gaarne ook nog niet (en al helemaal niet in dit huge oude topic) discusieren voordat er uitsluitsel over bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op dinsdag 04 juni 2002 14:52 schreef willem169 het volgende:

[..]

Ho, ho ho... slow down please.
Voordat mensen hier enthousiast over gaan lopen doen, is er eerst nog overleg binnen de Mod-force van W&G. Dus gaarne ook nog niet (en al helemaal niet in dit huge oude topic) discusieren voordat er uitsluitsel over bekend is.
luister nu eens..wij willen tennisen!!..waar wil je dan dat we er over kunnen praten??
Ik was met Type |HunterPro| en Iguana er over aant praten in het SEQ topic..nou dat lijkt me ook niet zo verstandig..dus d8t ik 'dan maar in het oude tennis topic'..maar dat mag dus niet van jou..nou vertel mij dan eens waar het dan wel mag..(dit is los van HunterPro's idee,want die lijkt me ook leuk..maar het ging er eigenlijk om iets te tennisen ofzo..
so tell me ..waar dan wel?? :?

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Okee Kidfunk: Wij gaan tenissen. En wel hier en nu. Iguana zei dat ze nog middenin de tentamens zit. Zij komt dus onderaan het rijtje. Type was eerder dan ik.

Dit wordt dus een voorproefje; geen thema. Het is dus nu ook niet de bedoeling dat mensen 'mee' gaan doen. Als mensen dat willen regelen ze dat onderling over ICQ maar.

Het rijtje voor ons wordt dus:

• Kidfunk
• Type
• |HunterPro|
• Iguana

We proberen dit even een ronde, kijken of het leuk is. Speel jij een bal op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
kidfunk:
so tell me ..waar dan wel?? :?
Hier is prima... maar het was puur even van "Nee: Open geen nieuw thema topic, en, Nee: Ga daar niet hier over discusieren.

|HunterPro| had het even iets duidelijker moeten formuleren.
Of tennissen, of thema melpen ;) ; Over die laatste wel duidelijke genoeg geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op dinsdag 04 juni 2002 15:54 schreef |HunterPro| het volgende:
Okee Kidfunk: Wij gaan tenissen. En wel hier en nu. Iguana zei dat ze nog middenin de tentamens zit. Zij komt dus onderaan het rijtje. Type was eerder dan ik.
Het rijtje voor ons wordt dus:

• Kidfunk
• Type
• |HunterPro|
• Iguana

We proberen dit even een ronde, kijken of het leuk is. Speel jij een bal op?
Ja dat is goed..aleen ik zou het eigenlijk ietsje moelijker willen maken door aleen met jpeg's, gifje's ofzo te werken..niet met psd's..dus dan is het zonder lagen..???
maar het is zomaar een idee..wil je met psd's of zonder..want ik ben al bezig met de opslag
Op dinsdag 04 juni 2002 15:58 schreef willem169 het volgende:

[..]

Hier is prima... maar het was puur even van "Nee: Open geen nieuw thema topic, en, Nee: Ga daar niet hier over discusieren.

|HunterPro| had het even iets duidelijker moeten formuleren.
Of tennissen, of thema melpen ;) ; Over die laatste wel duidelijke genoeg geweest...
ok thanks voor de duidelijkheid

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke lijkt me wel leuk om mee te doen, aan dit (proef-)rondje! Ik zit dus zoals eerder vermeld midden in de tentamens (volgende week heb ik er 2 grote staan). Ik zal proberen gewoon mee te draaien maar studie gaat wel voor op dit moment (sorry). Maar op dit moment kan ik het er nog wel bijhebben.
Eventueel wil ik ook wel beginnen, als voor jullie het startmoment wat minder belangrijk is en ik niet voordring :). Zou mij wel goed uitkomen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op dinsdag 04 juni 2002 16:48 schreef Iguana het volgende:
Oke lijkt me wel leuk om mee te doen, aan dit (proef-)rondje! Ik zit dus zoals eerder vermeld midden in de tentamens (volgende week heb ik er 2 grote staan). Ik zal proberen gewoon mee te draaien maar studie gaat wel voor op dit moment (sorry). Maar op dit moment kan ik het er nog wel bijhebben.
Eventueel wil ik ook wel beginnen, als voor jullie het startmoment wat minder belangrijk is en ik niet voordring :). Zou mij wel goed uitkomen ook.
mijn stem heb je ,dan ga je gewoon snel voor mij..en dan shoppen wij daarna wel verder
"GO" :)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 16:50 schreef kidfunk het volgende:

[..]

mijn stem heb je ,dan ga je gewoon snel voor mij..en dan shoppen wij daarna wel verder
"GO" :)
Gaaf dankje! :)
Ik kan er vanavond wel een hoop aan doen en wellicht al posten. Wil ik alleen een paar dingen weten;
- welk formaat moet ik aanhouden?
- Welke andere eisen moeten er zitten aan mijn creatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op dinsdag 04 juni 2002 17:02 schreef Iguana het volgende:

[..]

Gaaf dankje! :)
Ik kan er vanavond wel een hoop aan doen en wellicht al posten. Wil ik alleen een paar dingen weten;
- welk formaat moet ik aanhouden?
- Welke andere eisen moeten er zitten aan mijn creatie?
geen..jij mag zelf kiezen..aleen ik zou het niet zo heel groot maaken..600*400 ofzo..lijkt mij een leuk formaat//maarja das mijn mening..dus kijk maar..als je maar voor je tentamens klaar bent er mee..dan kenne wij ook lekker verder er mee...veel suc6s :)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 17:20 schreef kidfunk het volgende:

[..]

geen..jij mag zelf kiezen..aleen ik zou het niet zo heel groot maaken..600*400 ofzo..lijkt mij een leuk formaat//maarja das mijn mening..dus kijk maar..als je maar voor je tentamens klaar bent er mee..dan kenne wij ook lekker verder er mee...veel suc6s :)
You got my vote, and that makes three of us :)

lets do it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen met jpegs werken, dus zonder lagen, lijkt me ook wel cool jah, dan moet je ECHT gaan zoeken (en veel knippen en plakken eventueel :P )

/me doet ook mee btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 18:36 schreef Type het volgende:
Alleen met jpegs werken, dus zonder lagen, lijkt me ook wel cool jah, dan moet je ECHT gaan zoeken (en veel knippen en plakken eventueel :P )
dat dacht ik ook ja, lijkt me wel leuk :P
je stond al zo'n... hmm... 4 uur en 20 minuten op het lijstje :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op dinsdag 04 juni 2002 18:36 schreef Type het volgende:

Dus bij deze is het besloten dan dat we het zonder lagen doen..lekker knippen en plakken dus.. :)

mevrouw Iguana :?

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 20:05 schreef kidfunk het volgende:

[..]

Dus bij deze is het besloten dan dat we het zonder lagen doen..lekker knippen en plakken dus.. :)

mevrouw Iguana :?
mevrouw hihi..... dat klinkt zo oud! :P

Ehm, ja ik heb al flink wat ideetjes en ben nu bezig met de uitwerking. Als ik klaar ben geef ik dus alleen een jpg door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op dinsdag 04 juni 2002 20:42 schreef Iguana het volgende:

[..]

mevrouw hihi..... dat klinkt zo oud! :P

Ehm, ja ik heb al flink wat ideetjes en ben nu bezig met de uitwerking. Als ik klaar ben geef ik dus alleen een jpg door?
Ja .dat heb jij helemaal goed..
Je kan em gewoon hier in het topic posten .Dan doe ik vandaar wel een rechte-muis-knop-save..Of jij/jullie moetten willen mailen ..en dat we dan pas als het dingetje helemaal rond is em hier posten. voor de toeschouwers(als die er al zijn)
dus mevrouw en heren ..uw stem graag.

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm mijn eerste slag is af. Ik ga em (proberen) online gooien. Duurt altijd even bij mij. Dus tot straks :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke hier ben ik weer!

Hierbij slag 1 van het tennispotje van: Kidfunk, Type, |HunterPro| en Iguana! :)

Afbeeldingslocatie: http://home.lowvoice.nl/~mirte/tennis-iguana1.jpg

Het formaat wat ik gebruikt heb ik 600 * 480.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dit, ik kwam nog een oude bekende tegen in dit draadje. 8-)

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe goed moet je zijn om mee te kunnen doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 22:57 schreef Iguana het volgende:
Oke hier ben ik weer!

Hierbij slag 1 van het tennispotje van: Kidfunk, Type, |HunterPro| en Iguana! :)

[afbeelding]

Ik heb geen woordenboek bij de hand, maar heb het vermoeden dat het 'consciousness' is.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op dinsdag 04 juni 2002 22:57 schreef Iguana het volgende:
Oke hier ben ik weer!

[afbeelding]

key
kheb em maar ga nu eerst ff slapen..morgen begin ik aan de slag..weltrusten :)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 00:25 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Ik heb geen woordenboek bij de hand, maar heb het vermoeden dat het 'consciousness' is.
Oeps..... je hebt gelijk! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

hier nog ff 01
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/924.jpg
en dan hier 02
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/925.jpg

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekkere stijl P.
ik zal je eens goed in de gaten gaan houden in dit topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Type, wil jij eerst, of mag ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 00:18 schreef back.slash het volgende:
whoeh, you must have mastered the art of wackyness to the fullest, young grasseater...

Eej, doe lekker mee als je zin hebt ;)
vraag ff aan kidfunk, hunterpro en iguana (heej, nu je het zei, verrek, da's een vrouwtje! Da was ik nie :D )

BTW
Hunterpro, jij mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op woensdag 05 juni 2002 13:06 schreef BlaZe het volgende:
lekkere stijl P.
ik zal je eens goed in de gaten gaan houden in dit topic :P
ja thanks..maarja die van de dame voor me was ook niet verkeerd..dus ik had een leuke basis om te beginnen ...nu w8ten op de volgende pasjent :P

edit]
Op woensdag 05 juni 2002 00:18 schreef back.slash het volgende:
Als je mijn mening vraagt dan hoef je er van mijn nix van te kunnen. .Doe gewoon mee hoe meer zielen hoe meer vreugde
(als er nog meer mee willen doen..dan kunnen we nog een poule beginnen)..maar zolang er geen andere vrijwilligers zijn doe je toch gewoon mee in dit groepje :)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verveelde me ook dus ik sla op, wie terug wil slaan doet dat maar, mailen voor psd: mailto:seismicdesign@hotmail.com

Afbeeldingslocatie: http://212.204.166.115/~bop/tennis1.jpg

slaat op het weer vandaag, geen zon, bop niet blij ;( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Woei!

Ter ere van mijn fijne school, een plaat volledig geïnspireerd op vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://www.service2bier.nl/hunter/tennisbal.jpg

>:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei, en DAT krijg ik om op verder te breien?

auch

ik ga nu slapen, morgen maak ik wel wat... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 22:31 schreef Type het volgende:
woei, en DAT krijg ik om op verder te breien?

auch

ik ga nu slapen, morgen maak ik wel wat... :z
>:) :D

[edit]
ik vind 'm niet geschikt om op door te gaan, het was puur om van me af te reageren.
Ik ga nog ff prutsen tot een 'bewerkbaarder' plaatje, en dan mag je zelf kiezen welke je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 22:34 schreef |HunterPro| het volgende:

>:) :D

[edit]
ik vind 'm niet geschikt om op door te gaan, het was puur om van me af te reageren.
Ik ga nog ff prutsen tot een 'bewerkbaarder' plaatje, en dan mag je zelf kiezen welke je wilt :)
Waarom :? Posten en niet meer achterom kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op woensdag 05 juni 2002 22:26 schreef |HunterPro| het volgende:
Woei!

Ter ere van mijn fijne school, een plaat volledig geïnspireerd op vandaag:

[afbeelding]

>:) :)
hijs mooi hoor.
maar ik weet niet of je het concept van photoshop-tennis kent..maar de bedoeling is dat je verder gaat met het plaatje wat je gekregen hebt van je voorganger..en dat je elementen gebruik van je voorganger en die tot een nieuw plaatje maakt..vandaar dus ook mijn kleure keuze en het vlindertje wat ik er ingelaten hebt..(zie voorbeeld)
Als jullie het zo willen doen dan is dat voor mij ook best..aleen ik dacht dat we het zo als hier boven beschreven gingen doen

[edit] ik had niet goed gekeken naar het plaatje en zie nu pas dat er een vlindertje in dat bord zit.(hij was wel goed zoeken ;) ).dus neverminde [/edit]

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
:7 hij was er wel leuk in verstopt hè? :P
en het idee was ook een beetje dat een vlinder, als een van de weinige wezens een nuke kan overleven :), plus dat ik me gewoon af wilde reageren. Een leukere plaat vind ik zelf (en niet op de laatste plaats omdat ik mijn 1337 morph er in heb kwijtgekund:

//> Slag 3 by |HunterPro|, version 2.0

Afbeeldingslocatie: http://www.service2bier.nl/hunter/photo2vector

voor de duidelijkheid: Type, je mag zelf kiezen op welke plaat je verder wilt gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 08:23 schreef |HunterPro| het volgende:
:7 hij was er wel leuk in verstopt hè? :P
en het idee was ook een beetje dat een vlinder, als een van de weinige wezens een nuke kan overleven :), plus dat ik me gewoon af wilde reageren. Een leukere plaat vind ik zelf (en niet op de laatste plaats omdat ik mijn 1337 morph er in heb kwijtgekund:

//> Slag 3 by |HunterPro|, version 2.0

[afbeelding]

voor de duidelijkheid: Type, je mag zelf kiezen op welke plaat je verder wilt gaan :)
mmmz... vond je eerste plaat stukkie mooier hoor! :)
Beide trouwens wel erg okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd met welke plaat Type verder gaat. Ik zou het zelf niet meteen weten eerlijk gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga met de 2e verder denk ik toch

de eerste is iets te 'blurry' om mee verder te gaan, vooral omdat we geen psd's gebruiken...
maar ik zit nu op school, dus kan momenteel helemaal niets... (hoewel, hier zit ps 5.5 op, hobby van onze leraar :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Type hoe gaat het met je slag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op donderdag 06 juni 2002 20:28 schreef Iguana het volgende:
Type hoe gaat het met je slag?
:?

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

govverde...

niet, mijn photoshop is raar aan het doen
unexpected program failure... Ja, als het verwacht was, dan had'ie er al wel iets tegen gedaan of er melding van gegeven he |:(

Analways, ik heb problemen met photoshop, ga het zo opnieuw installeren en kijken of het dan wel werkt...

sorry, duurt iets langer dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Laatst online: 07-08 16:37

cutter

Wannabe i7 fanboy

Ik kom iedere keer dezelfde mensen tegen die maar off-topic blijven leuteren in de thematopics. Post je slag, maar ga niet 10 keer posten dat je fotosoep is gecrashed, je mama je muis heeft verstopt of je vader gisteren de hele dag je het gras heeft laten maaien. Hou je eraan, niet teveel off-topic geleuter, anders gaan ze dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet toch kunnen melden dat je vertraging hebt en dat het daardoor iets langer duurt om de slag af te maken dan verwacht wat? anders blijf je wachten .... en wachten ... is geen echt offtopic gelul naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Missposted...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook wel meedoen eigenlijk. is het de bedoeling dat ik verder ga in het volgende plaatje met een kleurovergang of dat ik gewoon een object eruit jat en dat erin zet?

edit:
ik heb nog geen duidelijk voorbeeld gezien, had ook geen zin om het helemaal door te lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 11:26 schreef Peter-Paul.01 het volgende:
ik wil ook wel meedoen eigenlijk. is het de bedoeling dat ik verder ga in het volgende plaatje met een kleurovergang of dat ik gewoon een object eruit jat en dat erin zet?

edit:
ik heb nog geen duidelijk voorbeeld gezien, had ook geen zin om het helemaal door te lezen :P
op de laatste 2 pagina's (bij 50 posts per pag) staan al een paar voorbeeldjes:

Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/924.jpg

Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/925.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.service2bier.nl/hunter/photo2vector

het gekopieerde object is dus elke keer de vlinder hier

Je neemt een stukje van de plaat van je voorganger, en maakt je eigen plaat met dat object erin, en dan pass je het weer door naar de volgende, enz enz enz :)

en van mij mag je meedoen, net als de rest, maar ik zou zeggen, bespreek het ook even (via mail/icq als het kan, anders wordt Cutter boos ;) ) met Iguana, Hunterpro en Kidfunk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Op zaterdag 08 juni 2002 11:26 schreef Peter-Paul.01 het volgende:

edit:
Mij lijkt het ook een keer leuk, anders post een voorzet, of paas een of ander IM nummer dat er wat geregeld wordt.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 14:19 schreef Type het volgende:

[..]

op de laatste 2 pagina's (bij 50 posts per pag) staan al een paar voorbeeldjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

het gekopieerde object is dus elke keer de vlinder hier

Je neemt een stukje van de plaat van je voorganger, en maakt je eigen plaat met dat object erin, en dan pass je het weer door naar de volgende, enz enz enz :)

en van mij mag je meedoen, net als de rest, maar ik zou zeggen, bespreek het ook even (via mail/icq als het kan, anders wordt Cutter boos ;) ) met Iguana, Hunterpro en Kidfunk...
Iguana, Hunterpro, Kidfunk, bij deze zou ik willen vragen of ik ook nog mee kan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 12:07 schreef Peter-Paul.01 het volgende:

[..]

Iguana, Hunterpro, Kidfunk, bij deze zou ik willen vragen of ik ook nog mee kan doen. :)
Op zaterdag 08 juni 2002 14:19 schreef Type het volgende:

[..]
Okee, het lijstje wordt dus nu aangevuld met eerst Peter-Paul.01, en na hem DarkX. Als je nog niet precies weet wat photoshop-tennis is, lees dan dit topic door; het staat meerdere keren op verschillende manieren uitgelegd. Het wachten is nu op Type, die zijn plaat daarna dooorgeeft aan Peter-Paul.01, en die op zijn beurt aan DarkX.

Lets boogy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op zondag 09 juni 2002 13:03 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

[..]

Okee, het lijstje wordt dus nu aangevuld met eerst Peter-Paul.01, en na hem DarkX. Als je nog niet precies weet wat photoshop-tennis is, lees dan dit topic door; het staat meerdere keren op verschillende manieren uitgelegd. Het wachten is nu op Type, die zijn plaat daarna dooorgeeft aan Peter-Paul.01, en die op zijn beurt aan DarkX.

Lets boogy!
Mij lijkt het persoonlijk beter dat de mensen die ook mee willen doen een eigen poule beginnen..want eigenlijk is 4 a 5 wel het limiet denk ik ...zo kom je nog niet aan een beetje photoshoppen toe..dan krijg je mee het effeckt van Sequence projeckt dat je 5 maanden op je beurt moet wachten
En dat is nu net niet wat we willen..daarom lijkt het me beter als een paar kleintje maakt inplaats van een hele grote..zo kom je vaker aan de beurt
toch?

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[sorry Cutter ;) ]

Laat maar even iemand voorschieten ofzo, doe ik in de volgende ronde wel mee, ik moet weer even wachten op een Photoshop 6.0 die ik terugkrijg van iemand...

Sorry, kan nog even niet meedoen dus, en jullie hoeven hier echt niet op te gaan zitten wachten, want dat kan nog wel een week oid duren voor ik het terugkrijg...
(erafgeflikkerd, :X gedownload :X maar die werkte niet, dus nu wacht ik even op mijn echte cd tje :) )

Peter Paul, als je wil, en de rest is akkoord, mag je meedoen ipv ikke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 20:29 schreef Type het volgende:

Peter Paul, als je wil, en de rest is akkoord, mag je meedoen ipv ikke...
Ik vind het prima hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op maandag 10 juni 2002 21:52 schreef Iguana het volgende:

[..]

Ik vind het prima hoor :)
me 2 .

Iguana als jij dan gewoon de bal weer oppakt.dan gaan we gewoon ronde 2 in ..en tegen de tijd dat Hunterpro klaar is dan is er vast wel een vervanger voor type..

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 22:28 schreef kidfunk het volgende:

[..]

me 2 .

Iguana als jij dan gewoon de bal weer oppakt.dan gaan we gewoon ronde 2 in ..en tegen de tijd dat Hunterpro klaar is dan is er vast wel een vervanger voor type..
Bedoel je nu of als Peter Paul klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm,... ik ben maar verder gegaan. Morgen in de loop van de dag plaats ik mijn slag wel! Ben al een aardig eind op weg, maar moet nu gaan :z van mezelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op maandag 10 juni 2002 22:35 schreef Iguana het volgende:

[..]

Bedoel je nu of als Peter Paul klaar is?
was die al begonnen dan :?
Op dinsdag 11 juni 2002 00:16 schreef Iguana het volgende:
Hmm,... ik ben maar verder gegaan. Morgen in de loop van de dag plaats ik mijn slag wel! Ben al een aardig eind op weg, maar moet nu gaan :z van mezelf!
nice nice.. ik heb wel weer zin in een slagje

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke hier mijn slag!

Deze heb ik als voorganger gebruikt:
Afbeeldingslocatie: http://home.lowvoice.nl/~mirte/tennis3.jpg

en dit wordt slag 4:
Afbeeldingslocatie: http://home.lowvoice.nl/~mirte/tennis4b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed begrijp, mag ik verder met het laatste plaatje, right? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op dinsdag 11 juni 2002 15:47 schreef Peter-Paul.01 het volgende:
Als ik het goed begrijp, mag ik verder met het laatste plaatje, right? :D
yes ..ik ga er eerst mee aan de slag dan komt HunterPro en als hij dan klaar is dan mag jij met het plaatje aan de gang gaan..mkay

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/1643.gif

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
* HunterPro slaat de bal terug...

Afbeeldingslocatie: http://www.service2bier.nl/hunter/fototennis2.jpg

ik merk trouwens echt dat jullie platen veel strakker zijn dan die van mij... hints? :)

en ja dat oog is een overlay effect met een appel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na al die leuke posts hier te hebben gezien lijkt het me leuk om ook eens een potje mee te spelen. Heb zelf wel wat maar niet veel photoshop ervaring, maar wil dus graag kijken wat voor niveau ik kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 21:54 schreef |HunterPro| het volgende:
/me slaat de bal terug...

ik merk trouwens echt dat jullie platen veel strakker zijn dan die van mij... hints? :)
Huh hoe bedoel je? Ik vind dat die van jou er ook erg strak uitzien! Kan je aangeven wat je dan zo strak vindt? Ik vindt het trouwens een mooie slag terug (of door.. :?)!

Peter-Paul.01 is nu aan de beurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op donderdag 13 juni 2002 22:23 schreef Iguana het volgende:

[..]

Huh hoe bedoel je? Ik vind dat die van jou er ook erg strak uitzien! Kan je aangeven wat je dan zo strak vindt? Ik vindt het trouwens een mooie slag terug (of door.. :?)!

Peter-Paul.01 is nu aan de beurt?
yes
maar waar die is .. :?

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021

pp_

Ja, euhm mijn vorige username is gedelete en er waren wat problemen, maar ik ben terug. :)

Even op dat vorige plaatje, het is wel wat donker om op verder te gaan he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op vrijdag 14 juni 2002 16:30 schreef Peter-Paul het volgende:
Ja, euhm mijn vorige username is gedelete en er waren wat problemen, maar ik ben terug. :)

Even op dat vorige plaatje, het is wel wat donker om op verder te gaan he?
nee juist niet . nu kan je juist alle kanten op . maak er maar wat van ,we zien wel als je klaar bent wat er goed of fout aan is..en als er iets fouts aan is maakt het toch nix uit,je bent hier toch om te leren(ik inieder geval wel)(ja ook een beetje voor de lol ja) ;)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_

pp_

okidoki ik ben bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
hint uit mijn richting: grijp terug op Jpeg's die eerder gemaakt zijn. Zo kan je makkelijk elementen terug laten komen, want het is nu bijvoorbeeld onmogelijk om dat gezicht op een redelijke manier terug te laten komen, terwijl als je 'm uit kidfunk's jpeg knipt, ben je zo klaar :)

en wood-textures roelen btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_

pp_

Zozo. Na een tijdje shoppen heb ik ook iets. Euhm, ik ben er niet zo tevreden over, maar ik zou graag willen horen wat jullie er van vinden. }:O

Afbeeldingslocatie: http://www.skateculture.nl/tijdelijk/tweakers04.jpg
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 21:07 schreef Peter-Paul het volgende:
Zozo. Na een tijdje shoppen heb ik ook iets. Euhm, ik ben er niet zo tevreden over, maar ik zou graag willen horen wat jullie er van vinden. }:O

[afbeelding]
:D
Ik vind hem netjes gemaakt. Je had een wat lastige plaat om mee verder te gaan omdat er weinig elementen in zaten die je zo over kon nemen, maar je hebt het hout idee verder goed uitgewerkt.

Dat betekend dat ik nu weer een slag mag doen (toch :?). Ik ga meteen beginnen want heb nu tijd en zin.

Even een vraagje. Rechts boven dat wit.... moet dat iets voorstellen wat ik niet kan ontdekken wat het is.... of is het gewoon een soort brush?

Hmm.... wat kan ik hier van maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
zeker een mooie plaat. Ik zie zelfs de mond terug die ik geaccentueerd had :)

Dat rechtsboven lijkt op een galerij van gebouwen met een vage mask, maar kan natuurlijk ook gewoon een brush zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_

pp_

Het is een brush, van een stad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn slag:
Afbeeldingslocatie: http://home.lowvoice.nl/~mirte/tennis7.jpg

Ik heb het gedichtje gevonden dat in de vorige gebruikt is en ben daarmee verder gegaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_

pp_

Zozo, heel netjes. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 23:53 schreef Peter-Paul het volgende:
Zozo, heel netjes. :D
Dankje! :)

Ik heb even alle slagen klein achter elkaar gezet op mijn site voor een impressie klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

:)
Afbeeldingslocatie: http://213.93.129.81:8080/uploads/weridethestars%20copy.jpg
next

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_

pp_

hmmm, je host is wat traag, ik krijg niet heel de plaat te zien. ik kan hem wel voor je hosten als je wilt. emailadres bij profile ;).

ik heb nog eens een vraag. die eerste plaat met die vlinder die je gemaakt had, hoe heb je die achtergrond zo gekregen dat hij gebruikt lijkt? we zitten hier toch om te leren he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 16:36 schreef Peter-Paul het volgende:
hmmm, je host is wat traag, ik krijg niet heel de plaat te zien. ik kan hem wel voor je hosten als je wilt. emailadres bij profile ;).

ik heb nog eens een vraag. die eerste plaat met die vlinder die je gemaakt had, hoe heb je die achtergrond zo gekregen dat hij gebruikt lijkt? we zitten hier toch om te leren he :)
same here, ik krijg 'm ook niet geladen... dus tennissen wordt dan ook wel heel moeilijk :(
misschien kan ik al wat gaan frummelen met de bovenste helft die ik inmiddels wel binnen heb weten te sleuren (alleen hokjes en sterretjes)

ik weet alleen niet wat je bedoelt met een 'gebruikte' achtergrond (het geeft mij een vies gevoel :+), maar ik denk dat je de verloopjes en zo bedoelt? Dat zijn zo te zien gewoon effectjes en goed-gemaskte layers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

*mailtje*
ik snap niet waarom die aleen maar 0.5 van het plaatje laat zien..maar ik heb em je gemailt(hunterpro)
:)
(het tempo gaat btw wel lekker zo :) )

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_

pp_

ik bedoel dat blauwe met die vlekken erop, wil dat ook wel kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
okee, ik heb de jpeg van Kidfunk ontvangen, en op mijn eigen hosting gedumpt. Dit is dus de afbeelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.service2bier.nl/hunter/weridethestars.jpg

ik ben een leuke in elkaar aan het draaien :)

[edit]
die volgende ga ik morgen in elkaar draaien, heb het erg druk @ the moment
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.