[PS] Photoshop Tennis *kijk-tip*

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 732 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Op maandag 08 oktober 2001 23:32 schreef Tizzwat het volgende:
Als ik die ideeen zo snel lees wordt het nog een aardig potje php'en...
Mij idee is wel uitvoerbaar.......en als we/ik eerst een bruikbare basis neer kan zetten dan kan je vanuit daar verder bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 23:24 schreef McVirusS het volgende:
  • speler registreren
  • registratiemailtje
  • login
  • overzicht lopende battles / nog open battles
  • mogelijkheid tot zelf starten battle (automatisch sluittijd als niemand reageert)
  • mogelijkheid tot aangaan battle (battlestarter geeft goed/afkeuring)
  • battle aangaan met specifieke tegenstander (ook niet geregistreerde.....aan de hand van emailadres)
  • speler krijgt mailtje als er een PSD voor hem/haar ligt te wachten (als speler aan de beurt is dus).
  • als PSD niet wordt opgehaald binnen bepaalde tijd krijgt speler een waarschuwingsmailtje
  • wordt er dan nog niet gereageert door speler krijgt tegenspeler kans battle te beeindigen of speler nog een verlening te geven.
  • battlestarter krijgt mogelijkheid om formaat te bepalen (3 standaard formaten) en nog meer instellingen te doen (ronde tijd enzo....beperkte keuzes).
Waren zomaar paar eerste gedachtes :)......

Blijven nog wel paar praktische puntjes over......zoals webspace (nu heb ik op zich niet echt veel beperking.....maar als het in de GB's gaat lopen wel denk ik.....dus misschien mensen keuze laten tussen uploaden (met soort eigen webspace) en eigen webspace gebruiken.......oude matches moeten echter ook bewaard blijven enzo......).

En tevens zit ik nog met het votingsysteem.......weet nog niet echt wat ik daarmee moet doen......zelf vind ik publieke beoordeling het leukste......geen vaste jury......maar hoe doe je dat dan........punten per slag? hoe telt tijd mee? etc.
Hmmmm, good points :)

Moet nu maar eens bekennen dat ik al een paar uurtjes bezig ben geweest met een evt. site voor dit gebeuren...
Natuurlijk kost dit veel hoofdbrekens en ik dank Meinaart dan ook vriendelijk voor de tips...

maarreh, ík ben nu dus wel bezig, maar als ik niet de enige ben hoor ik dat graag want dan kan ik wel wat beters met mun tijd doen...

Overigens heb ik mijn eerste ontwerpje rekening gehouden met de naam "designer.battle', dus geen photoshopingpong, want dat is me effe nét iets te onduidelijk (qua domain)...

Magoe, kijk eens op mijn servertje voor een tiny preview vol foutjes en niet crossbrowser...

Owjah, dit is ongeveer wat je krijgt als je bent ingelogd:

Afbeeldingslocatie: http://212.187.33.57/dynetic/sites/desbat/img_layout/gotimg.gif

PS: Ideeen, afstraffingen etc etc welkom, maar WAARSCHUW me als ik voor niks bezig ben oomdat iemand anders al bezig is, anders heb ik wel wat beters te doen....

Mocht ik wél de site mogen ontwikkelen dan is alle hulp natuurlijk welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een active list op icq hierover zou wel handig zijn, om zaken af te spreken, psd's door te sturen e.d.

ik denk wel dat de meesten hier icq hebben, zodoende kan een active list een handig communicatie apperaat worden tussen de tennisers ...

just mine 2 cents..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
nouja, ik heb wel genoeg gepost in dit topic vind ik ( ;) ) en er zijn voorlopig wel genoeg mensen bezig met dit project (alhoewel ik hier nogal wat meningen van deelnemers mis moet ik zeggen) maar ik heb nog 2 belangrijke vragen waar ik graag jullie mening over wil horen, namelijk:

1. Hoe wordt het niveau-verschil opgelost? Wordt het een algemene wedstrijd waaraan iedereen mag meedoen? Wordt het een wedstrijd waar de niebies het eerst onderling tegen elkaar uitvechten en vervolgens doorstromen naar de profs (die dan ook gaan meedoen)? Of worden het 2 wedstrijden los van elkaar, 1 voor de niebies en 1 voor een geselecteerde groep profs? Persoonlijk ben ik voor oplossing 2 of 3 (neig iets meer richting 3). Leuk bij oplossing 3 zou zijn (imho tenminste) dat de 2 wedstrijden echt puur van elkaar gescheiden zijn, dus kwa deelnemers maar ook kwa organisatie en site. Hierdoor krijg je als winnaar van de niebiegroep ook niet het gevoel dat je nog eigenlijk niks hebt bereikt, omdat er ook een gevorderdengroep is (en als je ze scheidt heb je dat niet).

2. Deze vraag stel ik naar aanleiding van mijn vriendschappelijke duel, lever je als tegenstander 1 layer af of meerdere layers? Het probleem met 1 layer is namelijk dat delen elkaar overlappen ed, zodat wil je een element later hergebruiken in een volley dat bijna onmogelijk wordt. Aansluitende vraag daarop: Als je telkens maar 1 layer afgeeft, en je dus voor het probleem van de overlappingen ed komt te staan, maar je weet het origineel te vinden van het object wat je wilt hergebruiken, mag je dat dan gebruiken? In mijn voorbeeld is dat dus een screenshot van counterstrike, uit het origineel kan ik namelijk veel makkelijker elementen vissen, en ook kan ik in dit geval delen van andere screenhots toevoegen. Dus levert een tegenstander telkens 1 layer (dat hij zijn originele aantal layers heeft teruggebracht tot 1 dus) of levert hij alle layers die hij heeft gemaakt en voegt hij geen enkele layer samen? En verder of je ook objecten van het origineel van een gebruikt plaatje mag rippen of alleen van de aangeleverde layer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet een idee om bij het inschrijven eaan iedere deelnemer twee á drie afbeeldingen van zijn of haar werk te vragen en dan de overige bezoekers te laten bepalen of het niveau van die imgs n00b of l33t is..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 23:40 schreef ELANAZ het volgende:

[..]
...
Magoe, kijk eens op mijn servertje voor een tiny preview vol foutjes en niet crossbrowser...

Owjah, dit is ongeveer wat je krijgt als je bent ingelogd:

[afbeelding]

PS: Ideeen, afstraffingen etc etc welkom, maar WAARSCHUW me als ik voor niks bezig ben oomdat iemand anders al bezig is, anders heb ik wel wat beters te doen....

Mocht ik wél de site mogen ontwikkelen dan is alle hulp natuurlijk welkom!
allereerst niets dan lof dat ook jij je inzet om dit snel te realiseren :)

maargoed, omdat ik natuurlijk weer veels te snel klik (Nederland-consumptieland :P ) ipv de gehele post doorlees, leek de layout mij allereerst weinig geschikt voor een site waar toch het één en ander aan gegevens/data moet worden opgeslagen. maargoed, dat was dus voordat ik naar de "eigenlijke" site keek. die aantekening kon ik dus alvast schrappen :)

layout vind ik erg strak, login-scherm heeft echt een "design-feeling" en laat direct zien waar je mee te maken hebt. de boxen zijn wat mij betreft ook leuk neergezet, alhoewel de signup-box wat mij betreft kwa vorm wel wat mag worden veranderd (moeilijk uit te leggen, maar nu is ie voor mijn gevoel iets te groot, zitten er te veel hoeken in en zitten ze soms op de verkeerde plaats (de strakheid die je op het begin hebt met die driehoek wordt opeens ernstig verstoord)), verder mag die box wat mij betreft ook wel geel zijn ipv rood.

verder doet de help het niet als je eerst op de login-knop klikt maar daar was je vast wel van op de hoogte :)

en als we het toch over de help hebben, de manier waarop de help daar wordt neergezet (alles weg en help beeldvullend) vind ik goed, alleen de inhoud is wat minder naar mijn idee. de tekst is niet echt dat je zegt "pakkend" (en ik weet wel dat dit gewoon als voorbeeld dient maargoed, je vroeg om meningen dus :) ). typografie vind ik overigens erg goed, alleen het bovenste stuk mag wel "gejustified" worden :)

verder valt er over de "eigenlijke" site nog weinig te zeggen, behalve dat het er kwa indeling wel goed uitziet.

ohja, de kleuren doen mij een beetje verlangen naar een zonnebril ;) dus misschien de iets minder felle variant van rood en geel nemen

en tot slot nog, bravo voor jou en de rest van de people hier die er daadwerkelijk vaart achter zetten door zich er voor in te zetten :)

hth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Op dinsdag 09 oktober 2001 00:08 schreef ELANAZ het volgende:
is het niet een idee om bij het inschrijven eaan iedere deelnemer twee á drie afbeeldingen van zijn of haar werk te vragen en dan de overige bezoekers te laten bepalen of het niveau van die imgs n00b of l33t is..?
Denk dat iedereen toch wel een beetje weet of ie een newbie is of een pro :?

Ik ben in ieder geval een newbie :+

Ik ben trouwens ook meer voor oplossing 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 00:08 schreef ELANAZ het volgende:
idd, dat stelde ik ook al voor alleen lijkt dat me alleen noodzakelijk voor degene die beweren dat ze een prof zijn. niemand gaat namelijk beweren dat hij niebie is terwijl hij dat niet is, en zelfs als hij dat om wat voor reden ook toch zou doen, dan zou hij ook gewoon 3 mislukte creaties kunnen afgeven.

het lijkt mij een goed idee om de profs eruit te filteren mbv bijv zo'n systeem en voor de rest (degene die zichzelf al van tevoren noob hadden ingeschat en degene die afvielen vij de test of ze prof genoeg waren) een eigen wedstrijd te organiseren.

maargoed, het zijn enkel ideeën natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 23:24 schreef McVirusS het volgende:
  • speler registreren
  • registratiemailtje
  • login
  • overzicht lopende battles / nog open battles
  • mogelijkheid tot zelf starten battle (automatisch sluittijd als niemand reageert)
  • mogelijkheid tot aangaan battle (battlestarter geeft goed/afkeuring)
  • battle aangaan met specifieke tegenstander (ook niet geregistreerde.....aan de hand van emailadres)
  • speler krijgt mailtje als er een PSD voor hem/haar ligt te wachten (als speler aan de beurt is dus).
  • als PSD niet wordt opgehaald binnen bepaalde tijd krijgt speler een waarschuwingsmailtje
  • wordt er dan nog niet gereageert door speler krijgt tegenspeler kans battle te beeindigen of speler nog een verlening te geven.
  • battlestarter krijgt mogelijkheid om formaat te bepalen (3 standaard formaten) en nog meer instellingen te doen (ronde tijd enzo....beperkte keuzes).
als ik dit zo doorkijk moet dat nog wel lukken, een groot aantal punten kan je bijv terugvinden in sitechecks.nl (om maar een voorbeeld te noemen)
Waren zomaar paar eerste gedachtes :)......
heel goed, er komt eindelijk een beetje vaart in :)
Blijven nog wel paar praktische puntjes over......zoals webspace
ik wil eventueel wel mijn @home-account beschikbaar stellen, das weliswaar maar 5 mb (dataverkeer is 1 gig) maargoed, alle beetjes helpen nietwaar? :) verder kunnen er nog wel hier een daar een aantal gratis accounts geregistreerd worden :)
En tevens zit ik nog met het votingsysteem.......weet nog niet echt wat ik daarmee moet doen......zelf vind ik publieke beoordeling het leukste......geen vaste jury......
ik ben ook niet voor een vaste jury die zelf niet deelneemt, maar gewoon voor alle deelnemers. publieke beoordeling is idd wel leuk, maar vaak heeft het publiek geen bal verstand van design. dan krijg je dus lui die gaan stemmen op layers met lensflares, omdat die zo "spectaculair" zijn, terwijl het andere werk "designkundig" veel beter in elkaar zit, maar gewoon niet aanslaat omdat "puur design" maar voor een klein deel van de maatschappij is bestemd (damn, dat laatste klinkt diepzinnig :P ). verder krijg je met publieke stemmingen ook te maken met vervalsing en gekloot ed.
maar hoe doe je dat dan........punten per slag? hoe telt tijd mee? etc.
tijd speelt geen rol vind ik (speelt wel een rol maar niet ivm de puntentelling). kep er niet echt argumenten voor behalve dan dat ik vind dat bij dit soort wedstrijden het resultaat telt en niet de tijd die men er in heeft gestoken. puur persoonlijke kewestie dus.

verder denk ik dat iedere slag op zichzelf beoordeelt moet worden op een aantal punten (like inspeling op tegenstanders slagen, creativiteit, afwisseling, typografie, enz) en tot slot het geheel nog eens beoordeelt moet worden op dezelde aantal punten. dus zowel een beoordeling van de slagen afzonderlijk als een eindoordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 21:28 schreef illem het volgende:
voor degene die oefenpotje wil:
420x300
in jpg:
http://home.wanadoo.nl/g4fmdk1/tennis.jpg
in psd:
http://home.wanadoo.nl/g4fmdk1/tennis.psd

zoals je ziet ben ik beginner
ik zou graag op je uitdaging ingaan, zal kijken wat ik uit m'n mouw kan shudden, ben namelijk ook geen expert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 00:56 schreef 3d-dude het volgende:

[..]

ik zou graag op je uitdaging ingaan, zal kijken wat ik uit m'n mouw kan shudden, ben namelijk ook geen expert...
mwoehahahahahaha, te laat! :P

[serieus] als Illem het geen punt vindt om 10 ipv 5 slagen te maken (uitgaande van 5 slagen per man) zou dat best leuk kunnen zijn, kunnen we achteraf de verschillende resultaten met elkaar vergelijken :)

[edit] ohja, en wees gerust, * Oefening is ook geen expert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn nelis, was al bezig aan mijn versie, is wel niet handig dat je x post geleden gaat antwoorden, als je gewoon reply'd blijft het chronologisch in orde en is de topic makkelijker te volgen...

nujah, ik ga er dan niet meer aan verderdoen, dit had ik al gemaakt.. ben beniewd wat jij dervan had gemaakt.. good luck..

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/skempi/tennis_3ddudev2.jpg
http://users.pandora.be/skempi/tennis_3ddudev2.jpg

soit, ik stop der nu mee want heeft niet veel zin om verder te doen...

edit:
typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 01:39 schreef 3d-dude het volgende:
damn nelis, was al bezig aan mijn versie, is wel niet handig dat je x post geleden gaat antwoorden, als je gewoon reply'd blijft het chronologisch in orde en is de topic makkelijker te volgen...
ik heb ook gewoon gereplied (meerdere malen zelfs :) ) maar daarna werd er weer door anderen gepost. misschien handig om een extra topiv te openen voor dit soort vriendschappelijke werdstrijdjes nu (als dat mag van de modjes)
nujah, ik ga er dan niet meer aan verderdoen, dit had ik al gemaakt.. ben beniewd wat jij dervan had gemaakt.. good luck..

[afbeelding]
http://users.pandora.be/skempi/tennis_3ddudev2.jpg

soit, ik stop der nu mee want heeft niet veel zin om verder te doen...

edit:
typo
waarom? zoals ik al zei: "als Illem het geen punt vindt om 10 ipv 5 slagen te maken (uitgaande van 5 slagen per man) zou dat best leuk kunnen zijn, kunnen we achteraf de verschillende resultaten met elkaar vergelijken". ander voorstel zou kunnen zijn dat we er gewoon met zun 3'en aan werken (tis toch vriendschappelijk en dan heeft Illem niet overdreven veel werk :) ), dus dat ik dan weer verder ga met jou nieuwe layer. nouja, laat maar horen wat je er van vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben blijvenzitten, vwo 5 mag ik nog een keer deon, ik heb tijd zat nu.. ik wil ook wel 20 doen hoor..

wat maakt het uit, lekker door elkaar op elkaars plaatje reageren is toch ook leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 08:17 schreef illem het volgende:
ik ben blijvenzitten, vwo 5 mag ik nog een keer deon, ik heb tijd zat nu.. ik wil ook wel 20 doen hoor..

wat maakt het uit, lekker door elkaar op elkaars plaatje reageren is toch ook leuk?
mooi, reageer zowel ik als 3d-dude op jouw "opslag" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

* DeFeCt vraagt zich af of Nelis misschien ambtenaar is :)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de posts worden me zo nu en dan net iets te lang met al die opsommingen, en ik vroeg me derhalve af of er al iemand (of meerdere mensen) daadwerkelijk een site aan t bouwen zijn?

ik zag een berichtje van elenaz, maar die linkjes werken beduidend slecht (lees : niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
8-)
hehe,
mooi om te zien, dat er eindelijk wat los komt...
okay, ik heb nog maar één service en een slag gezien
maar het balletje begint te stuiteren en daar gaat het om

laten jullie nou eerst al je eigen slagen tussen elkaar uitwisselen, om ze vervolgens na de match allemaal achter elkaar te posten, dan is het verloop veel beter zichtbaar...

:Chillz, What about the advanced/newbie problem...?
Nou ik zou zo zeggen dat het helemaal niet nodig is om degenen die zich in willen schrijven als prof. een paar creaties op te laten sturen... Kijk, wanneer je je als prof zijnde opgeeft als newbie, ben je of zo dom om onder je kunnen te werken, of je bent binnen de kortste keren ontdekt, dus werk je alleen jezelf maar in de nesten...
Andersom is dit toch ook het geval... Als je newbie bent en je wil je tussen de prof's opgeven, dan hebben ze je dr na 2 of 3 slagen ook wel tussen uit gepikt (3x lensflare toevoegen valt nogal op *D )... Dus je bent dan vanzelf de sjaak en inspectie vooraf wordt overbodig...

* Chillz heeft hier op de werkplek geen photoshop :'( ... anders zou ik nu terplekke wel gaan meedoen...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 09:42 schreef JayAnzee het volgende:
de posts worden me zo nu en dan net iets te lang met al die opsommingen, en ik vroeg me derhalve af of er al iemand (of meerdere mensen) daadwerkelijk een site aan t bouwen zijn?

ik zag een berichtje van elenaz, maar die linkjes werken beduidend slecht (lees : niet).
ja, elanaz, maar die linkjes werken idd niet. maargoed, dat gebeurt dus al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 09:26 schreef DeFeCt het volgende:
* DeFeCt vraagt zich af of Nelis misschien ambtenaar is :)
:D

maare, hoezo eigenlijk. ambtenaren doen toch juist weinig? :)

[edit]grrr, nelis is zónder hoofdletter :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 09:54 schreef nelis het volgende:

[..]

ja, elanaz, maar die linkjes werken idd niet. maargoed, dat gebeurt dus al :)
ik ben gaan nadenken (!) en die linkjes werken waarschijnlijk niet omdat zn server offline is. (duh)

maareh, ik zou zeggen : Elenaz, creeer die site, ik sta volledig achter je. En velen met mij!

succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/scholtealbers/images/gotimg.gif

dit is de opbouw van het gedeelte waar je in komt als je bent ingelogd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

Op dinsdag 09 oktober 2001 09:56 schreef nelis het volgende:
[..]
:D
maare, hoezo eigenlijk. ambtenaren doen toch juist weinig? :)
[edit]grrr, nelis is zónder hoofdletter :( :P
sorry, nelis :)

Sommige ambtenaren doen weinig, andere blijven maar lullen en regels verzinnen :)

no disrespect hoor, vind het prachtig om te zien, maar zoals je ziet, zoveel mensen zoveel smaken.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

pfoei, veel te lezen (hey, if i wanted to read i'd go to skool, huhuh)

het lijkt me dat goede ideeen ontastaan (al vind ik het jammer dat er zoveel aandacht voor techniek is, zonder dat er eerst gewoon handmatig wat ervaring met matches wordt opgedaan)

wat punten,

wat mcVirusS noemde, webspace: dat kan inderdaad tricky zijn; wil je een uitgebreid traceerbaar archief lijkt me webspace erg gaan kriebelen,
een psd-tje van 400x250 met een stuk of 10 lagen is wel zo'n 700 Kb, met 10 jpeg's (compressie 70) 10x 25kb extra(heb ook aan PNG gedacht, maar dan moet je minstens PNG-24 nemen, geen PNG-8, en de filesize evenredig groter)

das dus al minstens een Mb per match.
eventuele externe hosting van .psd's kan dat oplossen, maar levert het probleem op van 404's, tijdens een match kan dat heel lastig zijn voor een bettine vriesekoop (contestant)
je kan besluiten van open matches enkel de psd op de server op te slaan.

het gebruik van afbeeldingen van 'buiten':
het lijkt me nuttig om de mogelijkheid te geven je afbeeldings-gebruik te documenteren, misschien tevens waar je eventuele inspiratie vandaan haalt.
dat om te voorkomen dat er een grote ruzie-achtige atmosfeer ontstaat als iemand beschuldigd gaat worden van 'jatwerk': met documentatie is dat beter te controleren en kan actie genomen worden als iemand nogal doorzichtig andermans werk werkelijk als eigen presenteert.

beoordelingssysteem/punten
mijn voorkeur is dit gewoon simpel te houden, iedere beoordeler kan 3 punten toekennen, dus 3 voor speler A, 0 voor speler B, of speler A 2 en B 1.
toe te kennen na afloop van de match, dus overalle afbeeldingen gezamelijk.
(jammer is dan wel dat het matchverloop tijdens de wedstrijd minder leuk te volgen is, om dat te doen kun je ook laten beoordelen per afbeelding, maar zou dat enkel op een cijfer van 1-3 tot hoogstens 5 doen)

voordeel daarvan is dat er weinig verschil in beoordeeltechnieken tussen de beoordelers zal zijn.
Sitechecks kent bevoorbeeld wel de mogelijkheid dat mensen standaard erg kritisch (25-35) of juist erg makkelijk zijn (55-60), gewoon op basis van hun persoonlijke voorkeur bij het geven van cijfers, misschien is hun oordeel over een site gelijk, echter drukken ze dat uit in verschiillende cijfers, wel rottig voor de statistieken, immers uitschieters kennen een grote invloed.

verder geen indeling in rubrieken, als kleurgebruik, tekst e.d. dat maakt de beoordeling ook lastiger.

het reactiesysteem zou misschien goed op thread-basis kunnen (zoals Tnet frontpage), geeft goede mogelijkheden om op specifieke sub-threads te reageren terwijl de basis ontopic blijft.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 10:02 schreef DeFeCt het volgende:

[..]

sorry, nelis :)

Sommige ambtenaren doen weinig, andere blijven maar lullen en regels verzinnen :)

no disrespect hoor, vind het prachtig om te zien,

maar zoals je ziet, zoveel mensen zoveel smaken.
lol, ja ik weet het, ik heb veel gepost hier. maar so what? ik probeer gewoon mijn mening en suggesties te geven :)

maargoed, om eerlijk te zien zie ik helemaal geen "zoveel mensen, zoveel smaken". bijna niemand laat wat van zich horen, en de organisatie zal vast wel een boel "achter de schermen" doen, maar de deelnemers laten weinig van zich horen (vooral als het gaat om regels en het "niebie-prof-probleem"), maargoed, niet iedereen heeft evenveel tijd natuurlijk :)

verder vind ik (jaja, ga ik weer ja :P ) dat er misschien nog een topic hierover kan worden geopend over bijv alleen de regels, of alleen de site, of alleen wedstrijden, enz zodat het hier wat overzichtelijker wordt (als dat mag van de modjes) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
RM-rf heeft weer eens goede punten........hij verwoorde eigenlijk wat ik al in m'n hoofd had zitten (zoals wel vaker.......ben gewoon minder goed met woorden dan meneer RM-rf).....maar zoals ik al op de eerste pagina van deze thread zei:
Op donderdag 04 oktober 2001 16:43 schreef McVirusS het volgende:
Denk dat Oz en ik er wel uit kunnen komen....is trouwens ook niet echt handig als weer 10 man dit gaat maken........
Kortom.......ik stel het vanzelfsprekend heel erg op prijs dat mensen heel enthousiast aan de slag gaan om zo'n site op te richten.........maar niemand heeft er wat aan als er tegelijk 5 andere W&Gers een soortgelijk site openen.......wederom was ik met deze posting denk ik niet uitgebreid genoeg........maar het lijkt mij dus handig als ik en Oz aan de hand van deze topic aan de slag gaan. nelis heeft al erg veel werk verricht.........erg handig.......en volgens mij hebben we nu toch wel een hoop concrete ideeen die ook uitvoerbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Ik vind het trouwens heel raar als mensen ineens m'n realname in hun postings gaan gebruiken......ben niet paranoia ofzo.......maar heb niet voor niks een nick :P.

En Nelis: ik ziet dit vooral als een brainstorm thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 11:03 schreef McVirusS het volgende:

Kortom.......ik stel het vanzelfsprekend heel erg op prijs dat mensen heel enthousiast aan de slag gaan om zo'n site op te richten.........maar niemand heeft er wat aan als er tegelijk 5 andere W&Gers een soortgelijk site openen.......wederom was ik met deze posting denk ik niet uitgebreid genoeg........maar het lijkt mij dus handig als ik en Oz aan de hand van deze topic aan de slag gaan. nelis heeft al erg veel werk verricht.........erg handig.......en volgens mij hebben we nu toch wel een hoop concrete ideeen die ook uitvoerbaar zijn.
Goed. Dan stop ik ermee...
Ik hoop alleen wel dat het dit keer wat netter (en met name sneller) afgehandeld wordt dan met het vorige dergelijke projectje (wat was dat ook al weer..?)
(No offence btw)

Sorry, zal je niet meer bij je voornaam noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 11:08 schreef McVirusS het volgende:
...
En Nelis: ik ziet dit vooral als een brainstorm thread.
me to :)

RM_rf: over dat puntensysteem heb je idd wel een goed punt te pakken, bij nader inzien lijkt mij het simpele winnaar-gelijk spel-verliezer-votingssysteem ook het beste. jammer is alleen dat je de onderlinge wedstrijden niet met elkaar kan vergelijken. maargoed, dat valt weer op te lossen door hetzelfde principe (w-g s-v) toe te passen op de wedstrijden onderling (mocht dat nodig zijn of gewoon voor de lol om de wedstrijden toch nog met elkaar te kunnen vergelijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 11:15 schreef ELANAZ het volgende:

[..]

Goed. Dan stop ik ermee...
Ik hoop alleen wel dat het dit keer wat netter (en met name sneller) afgehandeld wordt dan met het vorige dergelijke projectje (wat was dat ook al weer..?)
(No offence btw)
...
lol, zeg dat maar niet te hard, dan mag je je zodadelijk ook 3 pagina's lang gaan verdedigen tegenover de grote Oz >:) :P :)

damn, voor niks hele zooi commentaar gegeven op je ontwerp :(

maargoed, blijkbaar is nog niemand op jou na (en ik ja, maar dat was een tijdelijke samenvatting, * Oefening wíl niet eens de verantwoordelijkheid dragen dit allemaal op te zetten :P) aan een site begonnen dus waarom daar niet op voortborduren, komt er wat vaart achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me serves to Junky Jaz

Afbeeldingslocatie: http://www.feel.f2s.com/temp/1.jpg
De psd in je mailbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 11:26 schreef nelis het volgende:

[..]

lol, zeg dat maar niet te hard, dan mag je je zodadelijk ook 3 pagina's lang gaan verdedigen tegen de grote Oz >:) :P :)
Ik hoef me niet te verdedigen.
Waarvoor?
;)
damn, voor niks hele zooi commentaar gegeven op je ontwerp :(

maargoed, blijkbaar is nog niemand op jou na (en ik ja, maar dat was een tijdelijke samenvatting, /me wíl niet eens de verantwoordelijkheid dragen dit allemaal op te zetten :P) aan een site begonnen dus waarom daar niet op voortborduren, komt er wat vaart achter :)
Tsjah, je hebt wel gelijk, en ík heb er wel lol in om het te doen, maar
ik ga niet aan iets beginnen waarvan ik weet dat het voor niks is...
Dan heb ik, zoals eerder gezegd, wel beter dingen te doen...
(Net een woonboot (Afbeeldingslocatie: http://www.fikkers.nl/Ned/foto/Ref1293t.jpg) gekocht, die moet om te beginnen helemaal geschuurd en geverfd worden :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
laat maar, je begreep me niet goed (of ik verwoorde niet goed :P ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miss alleen dat Before and after dat het zo zo verd8 leek. :) Maar dit is een geheel andere context geplaatst. En het is voor 200% the real Spudy stuff.

Ja sorry, Nelis ben ook net awake. :)

Hier het nummer van correlatie: 0900-1450 22 cent/per min
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 11:37 schreef Spud het volgende:
Invloed? Ja bier en muzak natuuk! "Ik" een ander plagiaten, kom nou :)

Heb dat plaatje echt nog nooit gezien. Toeval bestaat
gewoon! Lijkt er geen eens op lol :)
lol :o , ik bedoelde het gewoon als vraag, niet als beschuldiging ofzo. en al was het antwoord ja, dan maakt het toch nog niet uit?

maargoed, ik heb het al veranderd dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Op dinsdag 09 oktober 2001 11:30 schreef ELANAZ het volgende:
Ik hoef me niet te verdedigen.
Waarvoor?
;)
nou...
ik heb gehoord dat er een paar spelers zijn met een verdomt stevige back-hand...
en mijn spinball-dropshot is ook niet te evenaren *D

Verdedigen hoeft dan nog niet zo zeer...
maar Tweakers, zorgt dat u in conditie bent alvorens u een potje tennis begint... ! :D

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 12:08 schreef Chillz het volgende:

[..]

nou...
ik heb gehoord dat er een paar spelers zijn met een verdomt stevige back-hand...
en mijn spinball-dropshot is ook niet te evenaren *D

Verdedigen hoeft dan nog niet zo zeer...
maar Tweakers, zorgt dat u in conditie bent alvorens u een potje tennis begint... ! :D
lol :o
dat verdedigen sloeg op zijn uitspraak die die daarvoor deed :)

maargoed, je hebt wel gelijk natuurlijk, er zitten genoeg lui tussen die flink van wanten (rackets :P ) weten :)

maargoed, ik zal jullie verder zo weinig mogelijk lastig vallen (hoewel... >:) ) en ga weer lekker verder met mijn creatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Op dinsdag 09 oktober 2001 12:36 schreef nelis het volgende:
lol :o
dat verdedigen sloeg op zijn uitspraak die die daarvoor deed :)
en dat wist ik ook wel *D ...

maar zo was het gewoon leuker he...

Zet 'm op nelis !!! let your creative mind spin out some real designer outstanding shit... en dan posten natuurlijk *D (owhnee, ik heb zelf gezegt dat we dat beter aan het eind van een match kunnen doen, dan is het verloop van slagen beter te zien... 8-) )

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 12:42 schreef Chillz het volgende:

[..]

en dat wist ik ook wel *D ...

maar zo was het gewoon leuker he...
oh, okee :)
Zet 'm op nelis !!! let your creative mind spin out some real designer outstanding shit...
:? lol, dit gaat me een beetje de pet te boven (* Oefening is niet zo goed (lees: slecht) in Engels :))
en dan posten natuurlijk *D
uiteraard, vandaag of morgen staat ie hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Op dinsdag 09 oktober 2001 12:42 schreef Chillz het volgende:
let your creative mind spin out some real designer outstanding shit...
* Chillz bedoelde natuurlijk:

nelis, laat jouw super creatieve en fantasierijke brein iets uiterst bewonderenswaardig te voren toveren waar wij alleen versteld van zullen staan...

zoiets dan *D

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 09:19 schreef nelis het volgende:

[..]

mooi, reageer zowel ik als 3d-dude op jouw "opslag" :)
nelis :Ik heb je mail niet teruggevonden in je profile voor de psd te mailen, als je ff mailtje stuurt naar skempi@pandora.be stuur ik em direct op...

illem : <illem@hotmail.com>: host mc3.law13.hotmail.com[64.4.49.135] said: 552
Requested mail action aborted: exceeded storage allocation, psd is 2 Mb, kun je andere mail geven die dat aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whh@home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
*knip*
edit:
als hotmail problemen geeft bij het aantal kb dat je mag verzenden moet ik ff een nieuwe alias bij @home aanmaken (want die andere wordt door mun ma in beslag genomen) of anders moeten de bestanden telkens geupt worden ipv gemeeld.

ik stel voor dat ik gewoon reageer op de eerste layer van Illem, en dat 3d-dude ook gewoon reageert op de eerste layer van Illem. Illem heeft dan alleen 2 wedstrijden tegelijkertijd (en ik en 3d-dude 1), maar dat vond hij niet erg :)

2 gewone partijen zeg maar alleen met het verschil dat de eerste layer dezelfde is. maargoed, dat maakt het juist leuk, kunnen we later kijken hoe beide wedstrijden zijn verlopen :)

dus als jullie het hier mee eens zijn kunnen we verder (kep net ff fotosoep "gekocht" ( :P ) dus dat zit wel goed) :)

[ Voor 2% gewijzigd door MueR op 27-01-2020 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underscore
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11-2017
[topic=245486/1/25]

Tjemig.

Waar het in deze discussie al de hele tijd om gaat is dat mensen aan iemand anders willen laten zien hoe goed ze wel niet zijn in photoshop. Iedereen wil zich zo goed mogelijk profileren in het wereldje van design en een zo hoog mogelijk aanzien krijgen in het W&G forum van Tweakers.net. Ik doe daar zelf ook aan mee, want schijnbaar geeft dat een goed gevoel.

Belangrijk aspect waar in deze hele discussie aan voorbij gegaan wordt, is het delen van elkaars ideeen en inspiratie putten uit elkaars werk. Zo'n pingpong wedstrijd moet geen competitiegevoel oproepen, bij het eerder genoemde photoshop tennis is het belangrijk een collab te maken waar beide partijen iets aan hebben.

Mijn idee: er komt een forum waar in de verschillende threads een battle gevoerd kan worden. Het hoeft geen competitie te zijn. Slechts voor de fun, en een tegenstander wordt op deze manier aangewezen door de rest van het publiek of door de twee personen zelf.

Als dit forum er komt, doe ik zeker mee.
Iedereen kende Dreamless hier toch of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
combinatie van battle en fun kan toch ook? :)

maargoed, er wordt idd nogal strijdlustig gereageerd wat betreft de deelnemers ed, terwijl veel mensen gewoon ff snel een potje willen spelen. neemt niet weg natuurlijk dat er wel een site oid gaat komen waar het allemaal wat strakker wordt geregeld, maargoed, je kan nu ook alvast beginnen met spelen. zat mensen die in zijn voor een vriendschappelijk potje (niet dat de "echte" wedstrijd niet vriendschappelijk is maar toch :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel eens meedoen!!!!:P

Zijn er meer van dit soort dingen bijvoorbeeld voor aftereffects, flash enz.

Kevenius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underscore
host mc3.law13.hotmail.com[64.4.49.135] said: 552
Requested mail action aborted: exceeded storage allocation, psd is 2 Mb, kun je andere mail geven die dat aankan?
Vind ik niet erg visueel. :)

En Kevenius, doe je best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A denkt terug aan dreamless ;( heb er maar zo kort van mogen genieten

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je doe je best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underscore
Het zal je niet aangereikt worden. Dat bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

* prototype trekt zich overigens terug uit de strijd... niet genoeg tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:47 schreef Underscore het volgende:
Waar het in deze discussie al de hele tijd om gaat is dat mensen aan iemand anders willen laten zien hoe goed ze wel niet zijn in photoshop. Iedereen wil zich zo goed mogelijk profileren in het wereldje van design en een zo hoog mogelijk aanzien krijgen in het W&G forum van Tweakers.net.
Ik heb daar niet zo'n last van...
Ik wil namelijk niet zo graag laten zien hoe goed ik ben in PhotoShop, omdat ik naar mijn eigen idee ook helemaal niet goed ben in PhotoShop... Ik heb het idee dat ik het redelijk kan een beetje, maar als ik dan creaties zie van anderen weet ik gewoon dat ik gewoon aan het prutsen ben... no problem, vind ik niet erg, ik doe gewoon mijn ding *D

Ik wil dus gewoon aan de rest laten zien wat ik met PhotoShop geprobeerd heb... Wat ik van een plaatje van een ander kan maken, wat een ander vervolgens van zijn door mij bewerkte plaatje terug kan maken, enzovoorts...
Het mooie hierbij is ook dat je de techniek van een ander die van jou weer aanvult... Dus we leren er ook nog wat van *D

"exploring you PS-skills and comparing it with others..."
het hoeft geen echte 'wedstrijd' te zijn, met prijzen en alles... als je dr samen een leuke compositie aan kleuren aan overhoud... kan ook heel verrassend zijn om te zien wat het gewoon heeft opgeleverd...

* Chillz moet terug denken aan het spelletje van 'vroeger'...
telefoontje, de een krijgt een zin in zijn oor gefluisterd en geeft wat hij heeft gehoord door aan de gene aan de andere kant van hem... en zo door... en zo door... dan kwam er bijna altijd heel iets anders uit als wat in den beginne gezegt was... Humor, soort tennissen maar dan met z'n allen, gewoon de .psd passen *D

* Chillz heb weer een hoop gepraat... en lekker toch niets zinnigs gezegt... :D

"ik ga vanavond maar eens wat met ps5.5 spelen..."

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer grappig dan mooi:
http://home.wanadoo.nl/g4fmdk1/tennisv3.jpg
komt trouwens uit een liedje die tekst, en http://home.wanadoo.nl/g4fmdk1/tennisv3.psd voor origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 17:22 schreef illem het volgende:
meer grappig dan mooi:
http://home.wanadoo.nl/g4fmdk1/tennisv3.jpg
komt trouwens uit een liedje die tekst, en http://home.wanadoo.nl/g4fmdk1/tennisv3.psd voor origineel.
vind um erg vet :)

kzal vanavond (als het goed is) wel ff mijn "volley" op jouw "service" tonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"het hoeft geen echte 'wedstrijd' te zijn, met prijzen en alles... "

Idd pcies, ik zie meer in een visual dialog. Battle's zijn er al genoeg in de wereld ;)

"compete with yourself, not with other's!" ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neen, tuurlijk niet met prijzen, maar ik ben echter wel van mening dat je in een strijd om de 'eer' het beste injezelf naar boven komt, dat is meer de bedoeling van mij denkik...

door te kijken wat de anderen doen, kun je zelf ook een aantal zaken met bijleren, en dat lijkt me altijd interesant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
[edit]zie andere topic (ps-wedstrijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaz returns with a backhand..

Afbeeldingslocatie: http://www.fanweb.nl/images/got/2.jpg

btw, 2.psd ligt in je mail box spud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice backhand... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Spud vs Junky Jaz
mijn punten gaan voor deze slagenwisseling absoluut naar Spud.

Spud's service was een interessante opzet, een beetje modieus stijltje met dat gefriemel en al die lijntjes, maar met verve gered door een superieure kleurkeuze

De backhand van Jaz is een verdedigende slag, uitgelokte door de sterke opening van Spud. Jaz legt te weinig zijn eigen wil op, en borduurt verder op de stijl van Spud, met een lichte palet wisseling en een naar mijn mening te zachtjes overlayed waaier-patroon;
kom op Jaz laat je niet kisten, verbijt je niet op de baseline, meer durf en een flinke seles-kreun kunnen je best helpen ;)

wat me wel bevalt aan Jaz's replie is de manier waarop de wedstrijd ook een soort tekstuele uitwisseling wordt, de deelnemers serveren elkaar interfaces voor, nodigen elkaar direct uit interactie.
opvallend is de gentlemman-like hoffelijkheid om elkaar te benaderen, Commander Spud mag nu replieen.

mijn voorkeur gaat uit naar meer stijlwisselingen, meer durf, maar het is natuurlijk nog vroeg in het toernooi.

overigens, admins; ozBoz en McVirusS,
het lijkt me best een goed idee om een aparte thread aan te maken voor de matches, en hier verder te laten discussieren, ik merk dat het lastig is de afbeeldingen te beoordelen met zoveel tussenruimte.
misschien kan hetzelfde voor nelis en 3d-dude's wedstrijd, en eventuele andere wedstrijdjes?
kan hier verder geluld worden over de fantastische plannen met databases enzo.. ;)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een kleine correctie, er zijn 2 matches

illem -> nelis
en
illem -> 3d-dude ->deze kun je hier volgen : http://users.pandora.be/skempi

en illem hier is de laatste van mij die je mag counteren...

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/skempi/tennis_3ddudev4.jpg

wie is er btw nu eigenlijk bezig met een eventuele site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Op woensdag 10 oktober 2001 02:31 schreef 3d-dude het volgende:en illem hier is de laatste van mij die je mag counteren...

[afbeelding]
Mooie slag terug...
en nog tennis-minded ook *D

Ik heb dus geen tijd gehad gister om even aan iets te werken, maar ik wil de het zo voorstellen:

Degene die bereid is een kleine match tegen mij te oefenen haalt ff hier mijn (zelfgemaakte) plaatje op, heb ik een tijdje geleden gefabriceerd...
Maak m dan vervolgens iets kleiner (1024x is iets te, denk ik zo) en gebruik m als 1 layer in Photoshop... Op die manier is de basis toch gelegt... *D

Anyone wanna try ??? :?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Chillz hier mijn 'volley'

Afbeeldingslocatie: http://www.depulz.net/photoshop-tennis.jpg

hier het werk bestand.

http://www.depulz.net/photoshop_tennis_werkbestand.psd

mijn idee erachter lijkt me duidelijk, zo`n goedkoop chinees achtig logo-tje vraagt natuurlijk om amerikaanse fastfood chinatown praktijken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
* IschaGast Hier kan ik maar 1 ding op zeggen * LOL * :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ouch Chillz,

dat wordt een pittige tegenstander denk ik.
Het originele design is compleet aan gort gesneden. Alleen het logo blijft over.

Vraag is natuurlijk, mogen er zo weining elementen uit het vorige design worden gehaald? Wat mij betreft wel, want ik vind het resultaat erg leuk.

Vet-deluxe Timz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05
zie datter vollop wordt gespeelt al :)
iemand zin in een potje tegen mij?
hiers het origineel
Afbeeldingslocatie: http://www.media-id.nl/chin/tennis.jpg

en hier het psdtje
http://www.media-id.nl/chin/tennis.psd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Op woensdag 10 oktober 2001 12:28 schreef Timz het volgende:
Ok Chillz hier mijn 'volley'
En bedankt...

ik zal eens kijken wat ik eraan ga doen...
(niet nu, want geen PS. later)

Hij komt vanzelf weer jou kant op *D

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik snap nou niet precies wat er van het overervingselement over is als iedereen steeds gewoon het vorige plaatje voor pak em beet 95% wegwerkt?

Iedereen hier lijkt redelijk gefixeerd met het wegwerken van het andere ontwerp en alleen zichzelf profileren. Terwijl mij toch het plan lijkt dat ieder steeds elementen toevoegt die passen bij hetgeen wat ervoor gebeurd is.

* Yellow|A denkt dat 'ie anders dekt dan anderen behalve misschien slash

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op woensdag 10 oktober 2001 13:04 schreef Helox-in-a-box het volgende:
zie datter vollop wordt gespeelt al :)
iemand zin in een potje tegen mij?
hiers het origineel
[afbeelding]

en hier het psdtje
http://www.media-id.nl/chin/tennis.psd
GUYVER! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Op woensdag 10 oktober 2001 13:24 schreef prototype het volgende:
GUYVER! :)
yup :) manga-revival-time :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn antwoord op de volley van Chillz:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jvdent/slashvolley.jpg

meer in de geest van Yellow's opmerking. Meervan het origineel overgelaten en meer ruimte voor de tegenstander om iets te kunnen doen.

PSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Laatst online: 31-08 09:33
Wat betekent Guyver? Betekent dat:
a. Gadver
of
B. Ja, ik doe mee
?

In ieder geval heeft er al iemand gereplyed op die vette manga-picture? Anders neem ik hem bij deze aan.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

Ik kan het verkeerd hebben hoor, maare...

[topic=288211/1/25]

Kneem aan dat dat topic er niet voor niets is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Helox-in-a-box, vangen..

Afbeeldingslocatie: http://www.gaap.nl/user/tennis/tennis2.jpg

PSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Op woensdag 10 oktober 2001 14:11 schreef Slash_Boredom het volgende:
Mijn antwoord op de volley van Chillz:

[afbeelding]

meer in de geest van Yellow's opmerking. Meervan het origineel overgelaten en meer ruimte voor de tegenstander om iets te kunnen doen.

PSD
En wordt er nu van mij verwacht dat ik er 2 ga doen...?
mij geen probleem, dubbelspel moet ook kunnen...
alleen heb ik het al gezegt: ik heb hier geen PS tot mijn beschikking (ik weet ook niet of ze zo blij met me zullen zijn wanneer ik dat installeer, want dan komt er helemaal niets meer van werken *D )
maar het komt goed... gedult is een schone zaak

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Op woensdag 10 oktober 2001 14:11 schreef Oogst het volgende:
In ieder geval heeft er al iemand gereplyed op die vette manga-picture? Anders neem ik hem bij deze aan.
The Guyver, das de naam van het karakter, tis een bio-mechanical battlesuite, een soort van exo-skelet harnas dat iemand om kan doen waardoor je sneller kan reageren, lasers af kan schieten en messen uit je elleboog kan laten komen met je gedachten :P

en nee niemand heeftet nog aangenomen, hejje icq? kunnen we makkelijker files naar elkaar sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
[topic=288211/1/25], houdt het wat overzichtelijker hier :)

[edit]als het goed is lopen er nu 9 wedstrijden:
KTEINO - GRRR?
KTEINO - Oogst
nelis - illem
nelis - 3d-dude
illem - 3d-dude
Spud - JunkyJaz
Chillz - Timz
Chillz - Slash_Boredom
Helox-in-a-box - eXhale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Op woensdag 10 oktober 2001 14:19 schreef Helox-in-a-box het volgende:
en nee niemand heeftet nog aangenomen
ah eXhale heetet in de tussentijd al trug gesmasht
eXhale: wel humor zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Op woensdag 10 oktober 2001 14:21 schreef nelis het volgende:
Helox-in-a-box - eXhale
Helox-in-a-box - Oogst?
hmm, een 2v1, tja...

Afbeeldingslocatie: http://www.media-id.nl/chin/comegetsome.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXhale
  • Niet online
ik w8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Afbeeldingslocatie: http://www.media-id.nl/chin/tennis3.jpg

ff tussen mn werkzaamheden door wat uitgeperst :P
hier de PSD:
http://www.media-id.nl/chin/tennis3.psd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underscore
He Yellow,

Heb je zin in een potje ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Voor zover ik weet ben ik alleen aan het spelen tegen Kteino op het moment. Die van Helox-in-a-box is al aangenomen, die ga ik niet óók doen.

En by-the-way, ik weet wel wat manga-pakken doen hoor, ik ken heel wat van Neon Genesis Evangelion, Ghost in the Shell, Akira en Appleseed (en Dragonball Z, maar dat suckt zwaar!), dus dat is wel bekend ja. Ik ga toch meer voor Fuchikoma's (of hoe je dat ook schrijft).

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillz,

je hoeft niet mijn bestand weer te gaan editten indien je geent tijd hebt. Het was een voorbeeldje van wat (Yellow) en ik dachten over het deels in stand laten van het originele bestand.

Maar las je tijd over hebt ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Op woensdag 10 oktober 2001 15:27 schreef Slash_Boredom het volgende:
Maar las je tijd over hebt ... :)
Tijd over heb ik nooit,
maar dr is altijd wel een mouw aan te passen...
Photoshoppen is leuk tijdverdrijf...

dus zodra ik weer even tijd heb...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op woensdag 10 oktober 2001 14:19 schreef Helox-in-a-box het volgende:

[..]

The Guyver, das de naam van het karakter, tis een bio-mechanical battlesuite, een soort van exo-skelet harnas dat iemand om kan doen waardoor je sneller kan reageren, lasers af kan schieten en messen uit je elleboog kan laten komen met je gedachten :P

en nee niemand heeftet nog aangenomen, hejje icq? kunnen we makkelijker files naar elkaar sturen.
De exacte beschrijving:
BIO BOOSTER ARMOUR GUYVER... He's coming to get you ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXhale
  • Niet online
* eXhale slaat weer terug..

Afbeeldingslocatie: http://www.gaap.nl/user/tennis/tennis4.jpg

PSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
lees even de 2e post van deze pagina door aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Op woensdag 10 oktober 2001 15:56 schreef prototype het volgende:
BIO BOOSTER ARMOUR GUYVER
tnx, kom dr ff nie zo snel op komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXhale
  • Niet online
ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op woensdag 10 oktober 2001 16:21 schreef eXhale het volgende:
ok
ach, sorry is een groot woord :P (snel editten he :P )
ik denk, zeg ff dat er nu een apart topic voor is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Op woensdag 10 oktober 2001 16:15 schreef eXhale het volgende:
* eXhale slaat weer terug..

[afbeelding]

PSD
Leuke partij tennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er nog iemand zin in een partijtje tennis, heb wat tijd over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op woensdag 10 oktober 2001 18:15 schreef 3d-dude het volgende:
heeft er nog iemand zin in een partijtje tennis, heb wat tijd over :)
ik wel, alleen ben niet zo snel met reageren als die andere hier, maar 1 dag per slag moet me wel lukken :)

aan jouw de eer om op te slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sgoed, kzal ff gaan brainstormen...done...

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/skempi/tennis_nelis_3ddudev1s.jpg

en hier is de psd...

http://users.pandora.be/skempi/tennis_nelis_3ddudev1s.psd

zoals je ziet tijdens het maken van defile zat ik met vrouwen in me kop, ik kan er niet aan doen, het is sterken dan mezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Hé, zoiets kan natuurlijk ook met een 3d-scene! Iemand hier die misschien om de beurt een deel van een 3d-scene wil maken met MAX4? Verder volgens hetzelfde principe als hier, dus met elkaar verassen en zo.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 13-09 17:51

Tim Schuhmacher

abasios

Oogst: Denk dat dat erg moeilijk wordt. Er zijn weinig redelijk goede 3d hier.

SamenEen3DSceneMaken is dat wel wat geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Natuurlijk is dat niks geworden, dat 3d-scene-maken! Ik was de enige met genoeg max-ervaring om écht aan de slag te gaan (en was zelf ook te lui). We hebben alleen maar heel veel gediscussieerd over van alles en nog wat. Was wel gezellig! :)

Maar ik bedoel ook niet dat je tevoren afspraken maakt, maar gewoon dat je iets stuurt en dat de ander iets toevoegt, verder niet ouwehoeren, gewoon klooien. Hoewel je wel gelijk hebt dat er hier weinig ervaren MAXers aanwezig zijn.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag je ook een zwarte layer over het hele zootje droppen? voor als je echt niet meer weet wat te adden >>> schone zwarte lei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 14:21 schreef nelis het volgende:
[edit]als het goed is lopen er nu 9 wedstrijden:
KTEINO - GRRR?
KTEINO - Oogst
nelis - illem
nelis - 3d-dude
illem - 3d-dude
Spud - JunkyJaz
Chillz - Timz
Chillz - Slash_Boredom
Helox-in-a-box - eXhale
/me wilde hier J-roen vs SpiritX aantoevoegen, SpiritX?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.