[PS] Photoshop Tennis *kijk-tip*

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 731 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
2
3d-dude
Cheatah
Chillz
DeFeCt
DinoRaptor
ELANAZ
eXhale
GRRR
Helox-in-a-box
illem
Ivy
izzii
J-roen
Jasper
JunkyJaz
KTEINO
MM-
nelis
oh,when?
Oogst
Ozboz
Pelle
PlayR
Prototype
PyroDaan
RM-rf
SFie
Slash_Boredom
Snow-in-a-can
Spiney
SpiritX
Timpie2000
Tizzwat
Webby
Yellow

verbazend hoeveel mensen er nog moeite hebben met het alfabet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2
  • Laatst online: 26-05-2021

2

Ik sta daar wel goed zo bovenaan de top.

mu-ha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

32 personen nu, dan stelt Yellow voor om de inschrijving te sluiten.

ronde 1 = 16x 1vs1
ronde 2 = 8x 1vs1
ronde 3 = 4x 1vs1
ronde 4 = 2x 1vs1
finale 1vs1

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 13:07 schreef Yellow het volgende:

ronde 1 = 16x 1vs1
ronde 2 = 8x 1vs1
ronde 3 = 4x 1vs1
ronde 4 = 2x 1vs1
finale 1vs1
en dan stelt Nelis op zijn beurt weer voor dat Yellow per direct wiskundelessen gaat volgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 12:53 schreef 2 het volgende:
Ik sta daar wel goed zo bovenaan de top.

mu-ha :)
we kunnen de cijfers natuurlijk ook als laatste zetten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05
wel randomizen wie tegen wie speelt neemik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ook een idee om met z'n allen 1 grote te maken, dus telkens voegt iemand een layer toe, en na zijn (niet al te veel) toevoegingen flattened hij het plaatje, en stuurt hem door naar de volgende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 13:44 schreef Helox-in-a-box het volgende:
Mag je dan wel een verzoekje indienen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 13:44 schreef Helox-in-a-box het volgende:
nou, lijkt me niet. niet echt geweldig als de kanshebbers elkaar al in de 1e ronde moeten wegspelen. met tennis heb je ook een plaatsingssysteem, nummer 1 wordt bovenaan geplaatst, nummer 2 onderaan, nummer 3 tussen nummer 1 en de helft in, nummer 4 tussen nummer 2 en de helft in, enz.

alleen nu kan je je niet kwalificeren met punten omdat er nog geen wedstrijden zijn gespeeld, dus nu moet er door het "publiek" worden ingeschat wie de kanshebbers zijn. als er een volgende keer komt is het al een stuk makkelijker, dan kijk je gewoon naar de resultaten van deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
het probleem nu is een beetje dat we 33 spelers hebben, maar dat wel opgelost worden door iedereen op 2 na een bye (spelling :? ) te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen we niet even een simpel website'tje maken met alle info enzo?

leest wat prettiger dan in een topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja graaag een website...wordt daar al aan gewerkt? anders maak ik er wel gauw 1...maar ik kan gene php ofzow dus het punten systeem moet iemand anders maken...en eerlijk gezegd weetik ook nog niet duidelijk wat de regels zijn...kortom ik ben niet geschikt om die website te maken :)

maar komt die erwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
http://members.home.nl/scholtealbers

tot iemand een betere maakt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ik wil ook mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Laatst online: 31-08 09:33
----------
Oogst meldt zicht bij deze ook aan!
----------

En Oogst wil wel vast een vriendschappelijk oefenpotje tegen iemand spelen, dus zonder tijdslimieten en wedstrijd en zo, maar gewoon omste beurt een layer toevoegen om gewoon een mooi plaatje te krijgen, puur voor de fun.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 dagen per service ?
dan duurd een 'wedstrijd' 2 weken..
Liever iets van 2 kwartier ofzo, met eventuele pauzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
En wat is er dan mis met een partij van twee weken? Hoe lang heb jij nog te leven? Lang genoeg toch voor een paar wedstrijdjes van twee weken? Je kunt in die twee weken oo nog andere dingen doen, hoor, je hoeft niet achter je pc te wachten op een reply!

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 16:19 schreef Snow-in-a-can het volgende:
2 dagen per service ?
dan duurd een 'wedstrijd' 2 weken..
Liever iets van 2 kwartier ofzo, met eventuele pauzes.
je snapt het niet, iedereen hier heeft (neem ik aan ;) ) nog een sociaal leven naast deze wedstrijd. voorstel was daarom dat je:
-2 a 3 uur aan een "slag" mag werken
-die 2 a 3 uur zelf mag uitkiezen binnen 2 dagen

dus binnen 2 dagen moet je een ruimte van 2 a 3 aaneengesloten uren vinden om aan je slag te werken, snappie? :)

lees anders mijn reply op pagina 4 (met 25 posts per pagina) door om te zien wat er bedoelt wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
vin 2 a 3 uur wel een beetje weinig, goed id verzinnen kost al een uurtje denkik, uitwerken van id dus 1 a 2 uur? moete ze naam van photoshop naar speedshop veranderen :+

ff de "poll" ingevult:

1. Formaat van afbeelding
a. 400x250 px, lijkt me wel voldoende, we gaan dr tog geen t-shirts of poster van maken tog? :)

2. Inleverperiode van een "slag" in dagen?
a. 1

3. Aantal uur dat je aan een slag mag werken?
c. 4

4. Systeem?
maakt me niet zo heel veel uit

5. Mogen er plaatjes van "buitenaf" worden gebruikt
b. Nee, original art only

6. Moet de eerste slag van scratch af aan worden gemaakt of kiest een eventuele jury een beginafbeelding?
a. Van scratch af aan

7. Wie beoordeelt de slagen?
b. Alle deelnemers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 16:26 schreef nelis het volgende:
je snapt het niet, iedereen hier heeft (neem ik aan ;) ) nog een sociaal leven naast deze wedstrijd. voorstel was daarom dat je:
-2 a 3 uur aan een "slag" mag werken
-die 2 a 3 uur zelf mag uitkiezen binnen 2 dagen

dus binnen 2 dagen moet je een ruimte van 2 a 3 aaneengesloten uren vinden om aan je slag te werken, snappie? :)
nenee, je snapt mij niet :)
ik bedoel dus dat je in die 2 a 3 uur ook een complete match af zou kunnen werken, je hoeft toch maar 1 layer toetevoegen ?

Maar goed, het zal aan de 2 spelers liggen hoe lang een match duurd.. zal me er verder niet mee bemoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe niet mee ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

400*250 vind ik veel te klein. Uiteindelijk zullen we een soort van Wallpapers krijgen, 800*600, 1024*768 of zelfs 1280*960 zou een veel beter formaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje waar ik het antwoord nog niet op gevonden heb: hoeveel slagen per wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 21:40
Waar staatie now? (/me heeft geen tijd genoeg om alle bladzijden te lezen).

* Mithrandir wil wel meedoen, hij heeft Photosoep alleen niet. Hij heeft er ook nog nooit mee gewerkt :D

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 21:40
Op zondag 07 oktober 2001 19:28 schreef nelis het volgende:

[..]

http://members.home.nl/scholtealbers/index.html
[..]

ok, voeg je wel toe :) (edit: done :) )
Damn!

Nu moet ik fotosoep natuurlijk hebben :D En cracks mogen zeker niet. :( ohoh.

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe wil je gaan bepalen wie veel en weinig ervaring heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
Op zondag 07 oktober 2001 20:30 schreef illem het volgende:
hoe wil je gaan bepalen wie veel en weinig ervaring heeft?
Goed punt, eerlijk gezegd betwijfel ik of het zo haalbaar wordt en leuk is. Wat mij betreft zijn er nu way too many peoples die wel meedoen omdat het 'wel leuk lijkt'.

Wil zoiets een kans van slagen hebben dan moet de kwaliteit van de deelnemers gewoon ook hoog zijn. Niet matig, nee hoog. Anders wordt het slappe hap en een hoop gekut en zijn de resultaten niet om aan te zien.

Tot zover mijn visie op het geheel.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2

2

Ga even niet te veel regelen zonder dat alle anderen tijd hebben om te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Topicstarter
Op zondag 07 oktober 2001 20:36 schreef 2 het volgende:
Ga even niet te veel regelen zonder dat alle anderen tijd hebben om te reageren.
Doel je nu op Nelis, mij of iemand anders? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A deelt de mening van OzBoz

Zonder enigzins elitair te klinken lijkt mij de reden waarom die andere wedstrijdjes op soortgelijke sites intressant voornamelijk te maken had met de kwaliteit van de deelnemers.

Nou wil ik niet zeggen dat ik de game ben, maar ik weet dat nu de lijst van mensen die meedoen verreweg te groot is.

Het gevolg hiervan denk ik dat je waarschijnlijk de eerste paar rondes flutwerk krijgt van een iemand die goed is en de andere die zonder enigzins neerbuigend te doen, minder goed is.

*Vette start layer
*Vage layer met een lensflare
*Mooie typografie layer
*Vaag woord gekrast in Arial met een bevel gevolgd door een dropshadow

Enzovoort. Nu weet ik niet hoe je dat gaat scheiden, maar ik denk dat afzondelijke deelnemers zelf maar eens te raden moeten gaan of ze voor iets spannends kunnen zorgen of alleen maar mee willen doen voor het meedoen.

Klinkt niet vriendelijk, maarja .. no offence zoals ik vaak zeg.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 20:39 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Doel je nu op Nelis? :)
hallo he, er werd een aantal keer gevraagd om ff snel een site op te zetten zodat het geheel wat overzichtelijker werd. dus ik denk, nou als hun dat graag willen dan wil ik dat best ff snel doen, kep toch tijd vandaag. verder staat er alleen nog maar een soort van samenvatting van dit topic op, dus ik zie absoluut niet welke beslissingen ik in mijn eentje heb genomen. en ik snap wel dat je dit als vraag stelt, maar het feit dat "toevallig" mijn naam daarin staat zeg twel genoeg lijkt me :)

verder vind ik dat het organisatietalent in W&G ver beneden peil ligt, wat ook wel uit het verleden is gebleken: w&g-meeting-topic waar pas na 25 pagina's iets zinnigs uitkwam, sitechecks.nl waarop we lang hebben gewacht, webcontest.nl?, hardcore interaction design, enz, enz. hiermee wil ik dus absoluut niet afgeven op deze "projecten" of op de makers ervan. integendeel zelfs, de opzet was vaak goed en de makers wisten zeker waar ze mee bezig waren, maar laten we eerlijk wezen, de organisatie erachter was niet om over naar huis te schrijven.

en om te voorkomen dat we weer jaren op een "project" moeten wachten, of dat het geheel weer doodbloedt, wil ik me er best (graag zelfs) daar waar mogelijk is inzetten om dit dan ook daadwerkelijk snel en goed op te zetten.

amen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 20:35 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Goed punt, eerlijk gezegd betwijfel ik of het zo haalbaar wordt en leuk is. Wat mij betreft zijn er nu way too many peoples die wel meedoen omdat het 'wel leuk lijkt'.

Wil zoiets een kans van slagen hebben dan moet de kwaliteit van de deelnemers gewoon ook hoog zijn. Niet matig, nee hoog. Anders wordt het slappe hap en een hoop gekut en zijn de resultaten niet om aan te zien.

Tot zover mijn visie op het geheel.
ben ik het niet geheel mee eens. boeiuh dat het niveau in de eerste paar wedstrijden niet hoog is, de beteren blijven toch wel over, zodat daarna de kwaliteit toch wel weer omhoog schiet. of je hebt bijv 8 kwaliteitswedstrijden, of je hebt 8 kwaliteitswedstrijden én daarnaast nog 8 wedstrijden van mindere kwaliteit. ik zie het probleem niet eigenlijk, die 8 kwaliteitswedstrijden zijn er toch wel en misschien zit er hier en daar nog een leuk wedstrijdje tussen van mindere kwaliteit. desnoods selecteer je alle gevorderden, geeft hun een bye en laat eerst de "niebies" elkaar tegen elkaar uitspelen (zodat de gevorderden zichzelf niet onnodig tegenover de niebies hoeven te bewijzen (waar ze geen zin in hebben))

probleem is wel idd dat je de deelnemers van tevoren exact moet kunnen inschatten op hun kwaliteiten, wil de winnaar een terechte winnaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2

2

Nee nee, ik bedoel alleen maar dat we wel goed af moeten spreken hoe & wat en dat iedereen de kans krijgt om zich ermee te bemoeien.

Lijkt mij het handigst om de organisatie voor zover die nodig is een beetje vanuit de modjes te laten komen, als die er zin in hebben dat is. Dan kunnen die een aantal dingen als regels e.d. vast stellen zonder dat er al te veel gezeik omheen nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Topicstarter
Nelis, dan moet je mij niet quoten maar '2'. Voor wat betreft die projecten.. heeft weinig zin die in dit topic naar boven te halen, dat houdt het niet duidelijk (waar was je trouwens op beide meetings?).

Wat betreft mijn post waar je dus niet op reageert, wil zoiets leuk uitpakken dan vergt dat wat voorbereiding en kwaliteit als het gaat om de deelnemers. Het is hartstikke mooi dat je al bezig bent met een begin, maar een goede voorbereiding is het halve werk en dan maakt het niet uit wie het uiteindelijk uitvoert.

Had dus liever een reactie van je gezien op mijn post ipv een globaal verhaaltje over het al dan niet aanwezig zijn van organisatorisch talent.

[edit] geez.. u is snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Topicstarter
Op zondag 07 oktober 2001 21:01 schreef nelis het volgende:

[..]

...en laat eerst de "niebies" elkaar tegen elkaar uitspelen (zodat de gevorderden zichzelf niet onnodig tegenover de niebies hoeven te bewijzen (waar ze geen zin in hebben))
Heeft niet zozeer te maken met zin, maar het feit dat er net als met andere 'sporten' niets aan is (lees: boring) als je tegenstander het niet kan. Wanneer het resultaat gepruts is is het ook niet interessant voor anderen, terwijl je juist wanneer je kwalitatief goede deelnemers hebt je resultaten ziet die inspirerend en indrukwekkend kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 20:44 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A deelt de mening van OzBoz

Zonder enigzins elitair te klinken lijkt mij de reden waarom die andere wedstrijdjes op soortgelijke sites intressant voornamelijk te maken had met de kwaliteit van de deelnemers.

Nou wil ik niet zeggen dat ik de game ben, maar ik weet dat nu de lijst van mensen die meedoen verreweg te groot is.

Het gevolg hiervan denk ik dat je waarschijnlijk de eerste paar rondes flutwerk krijgt van een iemand die goed is en de andere die zonder enigzins neerbuigend te doen, minder goed is.

*Vette start layer
*Vage layer met een lensflare
*Mooie typografie layer
*Vaag woord gekrast in Arial met een bevel gevolgd door een dropshadow

Enzovoort. Nu weet ik niet hoe je dat gaat scheiden, maar ik denk dat afzondelijke deelnemers zelf maar eens te raden moeten gaan of ze voor iets spannends kunnen zorgen of alleen maar mee willen doen voor het meedoen.

Klinkt niet vriendelijk, maarja .. no offence zoals ik vaak zeg.
Wat maakt het uit? die mensen gaan er snel uit en kunnen voor wat minder hoge plaatsen gaan.

Mensen die goed zijn komen uiteindelijk tegen andere goede en dan krijg je wel mooie plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 21:03 schreef 2 het volgende:
Nee nee, ik bedoel alleen maar dat we wel goed af moeten spreken hoe & wat en dat iedereen de kans krijgt om zich ermee te bemoeien.
tuurlijk, maar volgens mij is iedereen daar zich ook wel van bewust. ik heb nog geen 1 ding gezien dat ook daadwerkelijk beslist is door 1 bepaald iemand, maar als jij dat wel hebt gezien hoor ik het graag......
Lijkt mij het handigst om de organisatie voor zover die nodig is een beetje vanuit de modjes te laten komen, als die er zin in hebben dat is.
nouja, de modjes de organisatie meegeven is waarschijnlijk wel het beste (hebben controle over users, hebben allen ervaring, enz), ik ben alleen bang dat dit weer het zoveelste veel woorden weinig daden project wordt. verder lijkt het me ook wel eerlijk om de bedenker van dit alles (de voorsteller om dit ook hier te doen) ook in het project te betrekken mocht hij dat willen (weet niet wie het meer was maar die meldt zich vast wel :) ).
Dan kunnen die een aantal dingen als regels e.d. vast stellen zonder dat er al te veel gezeik omheen nodig is.
regels worden nog altijd met zijn allen gemaakt, het is hier geen dictatuur (zeker niet als het idee niet eens van de "machthebbers" zelf kwam maar hun die "macht" gewoon is toegeworpen). een poll onder de deelnemers over de regels lijkt mij dan ook meer logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 21:12 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Heeft niet zozeer te maken met zin, maar het feit dat er net als met andere 'sporten' niets aan is (lees: boring) als je tegenstander het niet kan. Wanneer het resultaat gepruts is is het ook niet interessant voor anderen, terwijl je juist wanneer je kwalitatief goede deelnemers hebt je resultaten ziet die inspirerend en indrukwekkend kunnen zijn.
ja, daarom de oplossing ook om eerst de niebies tegen elkaar weg te laten spelen (en de gevorderden een bye geven), zodat de mensen die op de rand niebie/gevorderde uiteindelijk doorgaan waarna ook de gevorderden (of alleen de redelijk gevorderden en niet de ultragevorderden (die komen er pas op het einde in bijv)) meedoen. zo heeft iedereen de kans om mee te doen en heeft iedereen een tegenstander rond zijn/haar niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 21:06 schreef OzBoz het volgende:
Nelis, dan moet je mij niet quoten maar '2'.
das misschien wel zo, maar jij noemde "vanuit het niets" mijn naam/nick
Voor wat betreft die projecten.. heeft weinig zin die in dit topic naar boven te halen, dat houdt het niet duidelijk
ten eerste schopt 1 reply een topic echt niet opeens in de war, ten tweede had het wel zin, het was namelijk de verklaring/reden waarom ik hier graag tempo achter wil zetten en daar best wel wat voor wil doen. lijkt me alleen maar positief, toch? :) verder (zoals ik al zei) doelde ik helemaal niet op de projecten zelf of op de makers ervan
(waar was je trouwens op beide meetings?).
persoonlijke aanval, mijn handelingen hebben geen invloed op de kwaliteit/relevantie van mijn argumenten. maargoed, als je het echt wilt weten, ik was thuis omdat mijn hoofd niet zo stond naar een gezellige meeting (mijn moeder heeft namelijk borstkanker), maar ook dát heeft bar weinig met deze discussie te maken :)
Het is hartstikke mooi dat je al bezig bent met een begin,
nogmaals, een paar deelnemers dienden een verzoek in voor een vlug opgezette site om het geheel wat overzichtelijk te maken. en ik had toch wat tijd over dus dacht ik, als hun dat graag willen en ik heb er de tijd voor, waarom niet? verder staan er dus absoluut geen beslissingen of wat dan ook op. er staat ook duidelijk: "dit is een tijdelijke site"
maar een goede voorbereiding is het halve werk en dan maakt het niet uit wie het uiteindelijk uitvoert.
tuurlijk, maar wie zegt dat ik dat wil. misschien komt het doordat ik wat snel zo'n sitje heb opgezet maar bij deze deel ik dus mede dat ik echt wel snap ik niet de juiste persoon daarvoor ben :) ik wil natuurlijk wel met wat kleine dingetjes (zoals die "vlugge" site) meehelpen mocht dat nodig zijn (en daar werd dus om gevraagd in dit geval).
ipv een globaal verhaaltje over het al dan niet aanwezig zijn van organisatorisch talent.
nogmaals, dat was gewoon een onderbouwing van mijn mening dat ik bang ben dat dit idee/project ook doodbloedt wat vreselijk jammer zou zijn. zoals RM_rf al zei, als er geen haast achter wordt gezet wordt het enthousiasme bij zowel de deelnemers als de organisators een stuk minder tot helemaal niks.

dus nogmaals, ik deed het alleen maar om te helpen :) en ik weet zelf echt wel dat ik niet de juiste persoon ben om dit alles te leiden. dus ga mij nou aub niet verwijten dat ik van alles aan het regelen ben buiten iedereen om, want dat is niet zo :)
[edit] geez.. u is snel :)
ah, dat verklaart alles :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Topicstarter
Op zondag 07 oktober 2001 21:12 schreef nelis het volgende:

[..]

regels worden nog altijd met zijn allen gemaakt, het is hier geen dictatuur (zeker niet als het idee niet eens van de "machthebbers" zelf kwam maar hun die "macht" gewoon is toegeworpen). een poll onder de deelnemers over de regels lijkt mij dan ook meer logisch.
Probeer eens wat minder negatief te zijn qua tone-of-voice. Als je het hebt over 'het zoveelste veel woorden, weinig daden project' hebt. Zoals je weet zijn veel projecten die je eerder aanhaalde buiten ieder modje omgegaan en weet je ook dat de modjes van W&G allemaal een fulltime baan hebben wat qua tijd gewoon nadelig werkt.

Tis verder prima als je de vergelijking trekt met een dictatuur maar kan me niet voorstellen dat Jan met de Pet inspraak heeft als het gaat om de regels van de KNVB/FIFA/GrandSlam etc. Uiteindelijk is het voor het tempo bevordelijk dat er gewoon een paar mensen de regels neerzetten, wie dat ook zijn. Kan achteraf altijd een evaluatie voor komen.
ja, daarom de oplossing ook om eerst de niebies tegen elkaar weg te laten spelen (en de gevorderden een bye geven), zodat de mensen die op de rand niebie/gevorderde uiteindelijk doorgaan waarna ook de gevorderden (of alleen de redelijk gevorderden en niet de ultragevorderden) meedoen. zo heeft iedereen de kans om mee te doen en heeft iedereen een tegenstander rond zijn/haar niveau
Het ligt er helemaal aan wat voor een soort site je nastreeft, wil je in de buurt komen van degene genoemd in het topic dan zijn er dus geen newbies en kun je een verzoek indienen wanneer je denkt goed genoeg te zijn om mee te spelen. Dat is gewoon een keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Topicstarter
Op zondag 07 oktober 2001 21:35 schreef nelis het volgende:

[..]
dus nogmaals, ik deed het alleen maar om te helpen :) en ik weet zelf echt wel dat ik niet de juiste persoon ben om dit alles te leiden. dus ga mij nou aub niet verwijten dat ik van alles aan het regelen ben buiten iedereen om, want dat is niet zo :)
Ik verwijt helemaal niemand was, 2 begon alleen over 'te actief' en since het aantal posts van jou noemde ik jou naam, kon me namelijk niet voorstellen dat ik te actief zou zijn ;)

Wat betreft mijn comments wat betreft de meeting, ging mij er alleen om om aan te geven dat er wel degelijk meetings zijn in W&G en dat ie ook door gaan en dat er ook nog mensen komen, anders als op andere GoT plekken. Dus wat dat betreft pleit dat alleen maar voor de W&G club. Had niets met een persoonlijke aanval te maken en als je om een dergelijke reden niet kunt komen is dat op zun minst gezegd al erg kut. Hoewel afleiding juist dan best goed kan zijn.

Maar Nelis niet zo negatief over alles en iedereen.. dat dingen hier soms langer duren dan je zou willen komt gewoon omdat veel mensen hier dingen hebben lopen met een hogere prioriteit.

[edit] mag ook via mail reageren, houdt het wat schoner schoner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 21:36 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Probeer eens wat minder negatief te zijn qua tone-of-voice. Als je het hebt over 'het zoveelste veel woorden, weinig daden project' hebt.
jaja, dat was wat overdreven idd. maar nogmaals (voor de duizendste keer (jaja, weer overdreven ik weet het :) )), ik wil gewoon dat dit project niet net zo afloopt als veel andere door w&g-people georganiseerde projecten. en als ik dan gewoon ff een site in elkaar draai omdat daar uitdrukkelijk tot een paar keer toe om gevraagd wordt, en ik dan wordt beschuldigt van het regelen van dingen achter iedereen om (wat dus ook absoluut niet zo is, er staat gewoon een uitgebreide samenvatting van dit topic op de site) dan zie ik dat als stank voor dank ja. gek? ik vind van niet. ik wil het project niet leiden, ik wou gewoon een aantal deelnemers helpen, that's all.
Zoals je weet zijn veel projecten die je eerder aanhaalde buiten ieder modje omgegaan
das niet waar
en weet je ook dat de modjes van W&G allemaal een fulltime baan hebben wat qua tijd gewoon nadelig werkt.
ja, en dáárom stond er ook bij dat ik helemaal niet af wou geven op de leiders van deze projecten of de projeecten zelf, maar gewoon wou aangeven dat ik graag zie dat dit project snel (en goed natuurlijk) wordt uitgewerkt
Tis verder prima als je de vergelijking trekt met een dictatuur maar kan me niet voorstellen dat Jan met de Pet inspraak heeft als het gaat om de regels van de KNVB/FIFA/GrandSlam etc. Uiteindelijk is het voor het tempo bevordelijk dat er gewoon een paar mensen de regels neerzetten, wie dat ook zijn.
jaja, ik weet het, weer overdreven ja :) maar ik wou hiermee alleen maar aangeven dat ik niet zie waarom er niet ff snel gepolt kan worden (nu nog niet en ook niet door mij, de resultaten zijn al verwijdert (en nieuwe votes worden verwijdert)) over de regels, zodat ieders stem even zwaar weegt. de vergelijking met ene bedrijf gaat naar mijn mening ook niet op, de regels zijn hier gewoon vele malen simpeler (al met al zijn het er maar een stuk of 15), daar kan naar mijn mening best ff over gestemd worden met zun allen, een democratisch systeem waarmee je iedereen tevreden houdt (immers, iedereen heeft het recht om te stemmen op zijn/haar voorkeur)
[..]

Het ligt er helemaal aan wat voor een soort site je nastreeft, wil je in de buurt komen van degene genoemd in het topic dan zijn er dus geen newbies en kun je een verzoek indienen wanneer je denkt goed genoeg te zijn om mee te spelen. Dat is gewoon een keuze.
dan zou eenzelfde project alleen dan voor niebies een optie zijn right? ik vind het namelijk nogal oneerlijk om een aantal mensen buiten te sluiten terwijl zij heel goed tegen elkaar (dus niet tegen gevorderden maar tegen andere niebies) zouden kunnen en willen spelen. verder ben ik zelf ook nog redelijk niebie (dus idd ook wat standplaatsgebonden) dus stel ik voor dat de "niebies onder elkaar" een eenzelfde project opzetten. maar voor ik hier weer reacties op ga krijgen ( ;) ) moet iedereen het daar natuurlijk mee eens zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2

2

Ho ho om misverstanden te voorkomen ik wilde niet zeggen dat nelis te actief was, het enige dat ik wil zeggen is dat er misschien andere mensen ook wel hele goede dingen te zeggen hebben, en dat het misschien verstandig is om daarop te wachten.

Maar om de communicatie niet alleen te laten gaan over de communicatie zelf, is eht misschien handig als er een beetje uiteen gezet wordt wat er precies allemaal nodig gaat zijn om het geheel van de grond te doen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
a good point.

hoe bepaal je iemands niveau zo nauwkeurig mogelijk...
misschien 10 plaatje varierent van niveau en je geeft ze allemaal een cijfer en dan zegt iedereen gwoon zelf op welk niveau (welk plaatje dus) hij ongeveer zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 21:42 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Ik verwijt helemaal niemand was, 2 begon alleen over 'te actief' en since het aantal posts van jou noemde ik jou naam, kon me namelijk niet voorstellen dat ik te actief zou zijn ;)
lol, nouja okee, grind erover :P zolang het maar duidelijk is dat ik dit alleen dit omdat er dringend om gevraagd werd en dus om anderen te helpen (en dus niet als opzet voor het uiteindelijke systeem of weet ik veel wat) :)
Wat betreft mijn comments wat betreft de meeting, ging mij er alleen om om aan te geven dat er wel degelijk meetings zijn in W&G en dat ie ook door gaan en dat er ook nog mensen komen, anders als op andere GoT plekken. Dus wat dat betreft pleit dat alleen maar voor de W&G club.
tuurlijk, maar nogmaals (gaan we weer, ik zet dat woord nog eens een keer standaard op mun clipboard :P ), het was helemaal geen verwijt over een project of de organisators daarvan, het was enkel en alleen om aan te geven dat ik dit project graag zie uitgroeien tot een daadwerkelijk "iets", en dat ik het absoluut niet dood wil laten bloeden. idd, niet al mijn voorbeelden waren daar perfect voor, en ik overdreef idd ook nog wel erg, maar het was gewoon puur om aan te geven dat ik denk dat als dit project niet snel (en goed natuurlijk :) ) wordt opgezet, het net zo eindigt als sommige (met de nadruk op sommige ;) ) andere projecten (idd bijv de algemene meeting waar maar 4 van de +/- 20 op kwamen dagen). en nogmaals (jaja, ik weet het :P ), ik wou helemaal niet op iemand of iets afgeven. integendeel zelfs, niets dan lof voor de w&g-people en -moderators, als het overal er net zo goed aan toe ging op GoT als hier, zou de kwaliteit en gezelligheid van bepaalde fora erg omhoog gaan (ohoh, nou ben ik weer aan het flamen op GoT, laat de andere modjes dat maar niet horen :+ )
Had niets met een persoonlijke aanval te maken en als je om een dergelijke reden niet kunt komen is dat op zun minst gezegd al erg kut. Hoewel afleiding juist dan best goed kan zijn.
ja, dat is wel zo, maar er zijn van die momenten waarop je écht (and I mean écht) geen zin hebt in dit soort dingen :)
Maar Nelis niet zo negatief over alles en iedereen..
nounou, dat klinkt wel heel denigrerend (het idee is juist geweldig :) ). DAT NEEM JE TERUG >:) :P
dat dingen hier soms langer duren dan je zou willen komt gewoon omdat veel mensen hier dingen hebben lopen met een hogere prioriteit.
weet ik wel, ik ben ook wel een beetje ongeduldig, maar mijn laatste replies waren enkel en alleen een verklaring voor eht feit dat ik ff snel een site in elkaar heb geflanst en het feit dat ik dit project graag tot een goed einde zie komen. damn, dat had ook in 1 zin gekunt ipv in 5(000?) replies :( :P
[edit] mag ook via mail reageren, houdt het wat schoner schoner ;)
lol, ik heb wel genoeg gezegd, denk dat we het nou allemaal wel begrijpen hoe het zit, right? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
laten we (voor de verandering :) ) maar weer eens on-topic gaan
Op zondag 07 oktober 2001 21:57 schreef Helox-in-a-box het volgende:
a good point.

hoe bepaal je iemands niveau zo nauwkeurig mogelijk...
...
idd, en als er maar een beperkt aantal mensen mee gaan doen is dat erg belangrijk. de toppers en de "losersminder gevorderden" (damn, dat laatste klinkt hard) zijn er makkelijk tussen uit te vissen, lastig wordt het echter bij de lui die rond de grens topper/loser zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 22:10 schreef nelis het volgende:
laten we (voor de verandering :) ) maar weer eens on-topic gaan
[..]

idd, en als er maar een beperkt aantal mensen mee gaan doen is dat erg belangrijk. de toppers en de "losers" (damn, dat laatste klinkt hard) zijn er makkelijk tussen uit te vissen, lastig wordt het echter bij de lui die rond de grens topper/loser zitten
Als we nu eens beginnen met een andere naam... Maak van dat 'losers' nu eens minder-gevorderden ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 22:16 schreef SpiritX het volgende:

[..]

Als we nu eens beginnen met een andere naam... Maak van dat 'losers' nu eens minder-gevorderden ;)...
lol, ja das misschien wel beter ja :) maar ik doelde op de ultra-niebies en de ultra-toppers, die zijn er makkelijk tussenuit te plukken. de rest daartussen wordt nog aardig moeilijk. maaroged, kon de juiste woorden niet echt vinden ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Op zondag 07 oktober 2001 22:19 schreef nelis het volgende:
ultra-niebies en de ultra-toppers
zit een groot schemergebied ertussen en denk dat iedereen er wel in valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 22:34 schreef Helox-in-a-box het volgende:

[..]

zit een groot schemergebied ertussen en denk dat iedereen er wel in valt
ja, ligt er natuurlijk aan waar je de grenzen trekt. maar wat ik dus wou zeggen is dat het selecteren van een groep erg lastig wordt met name door die mensen die tussen goed en slecht in zitten

[edit]damn he, het halve topic ziet blauw van mijn kip in zee :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol. ik ben effe weg :P

applaus voor nelis dattie zo zijn best doet er een leuke competitie van te maken :) maarruh wanneer gaan we nou eens beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDjasp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 12:30

TheDjasp

het wordt toch niks

Op zondag 07 oktober 2001 13:07 schreef Yellow het volgende:
pfff. en The Djasps heeft niet eens de wild-card gekregen waarrie om vroeg :)

Maarreh.. ik moet zeggen dat ik de toon van deze topic een beetje elitair begin te vinden, modesty is still a virtue

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Zo, na een weekendje van afwezigheid zie ik dat het eerst oh'zo enthousiaste publiek van dit topic zich voor een gedeelte toch richting een paar problemen heeft gewerkt...

Nou kan dit altijd gebeuren,
maar ga ff geen PowerCows }:O uit de sloot halen door eerdere organisatorische problemen in de strijd te werken...
ik zal het niet doen, want ik weet totaal niet wat er toen ooit gebeurd is en eerlijk gezegt, het interesseert me ook geen ene ****. Het gaat er nu om dat dit goed zal verlopen.

Nelis, ik heb je site nooit kunnen zien want hij is alweer weg, maar goed werk hoor... Er wordt gevraagt om een site, en jij maakt m. Niks mis mee volgens mij.

My opinion:
- Laat mensen zich zelf indelen naar Amateur/Gevorderde. Je weet zelf toch wel ongeveer wat je waard bent. En mocht iemand zich (kwaadwillig >:) ) verkeerd ingedeelt hebben, dan wordt dit vanzelf wel opgemerkt in het verschil in producties dat je opleverd.

- De gebruikte middelen staan naar mijn idee vrij, zolang het in (origineel, dus geen filters van buitenaf) PhotoShop gebeurd. Waarom zou je niet beginnen met een plaatje dat je ergens op het net vind, zolang je denkt dat je hiermee in het voordeel bent? de tegenstander moet zijn eigen layer hierop dan zien aan te passen, kan voor- en nadeling zijn, maar zo zijn spelletjes geloof ik.

- Als iemand tekst gebruikt moet de tekstlayer ook zichtbaar blijven ! Zodat wanneer de tegenstander hier wat mee wil dit ook mogelijk blijft.

- Geef elkaar de tijd. Ik zou zeer tevreden zijn met 'slagen' van 2 dagen ofzo, ik heb namelijk nog meer te doen, en zo zullen er velen zijn met mij. Ik wil best 2/3 uur achter elkaar aan een slag besteden, maar ik weet niet van te voren wanneer ik hier precies aan kan beginnen, dus gelijk terug te slaan is niet altijd mogelijk.

- Most important...
laat nou ff één of wat personen zich opwerpen, die zeggen: ik/wij hebben wel even de tijd en zin om de regels even vast te stellen en een eerste competitietje te maken.
Wanneer dat gebeurd, trek een conclusie uit de reply's uit het topic en stel daar je spelregels naar op, dan staan ze vast en laat nog een keer iedereen erop reageren, zodat ze daarna niet meer verschoven hoeven worden.
Een speelschema op zetten hierbij lijkt me niet al te veel werk, wanneer je weet wie precies mee wil doen en in welke categorie men valt (beginner, expert).

Of en nou een site of niet speciaal met incheck gegevens wordt opgestelt, maakt mij persoonlijk nu niet zoveel uit. Zoals ergens vooraan (pagina 2 ofzo) al gezegt is: kijk eerst of het aanslaat via /13 of mail of misschien een site van een uurtje werk hooguit. Als daarna blijkt dat het een succesje is, dan kannen we altijd nog overgaan tot hoogwaardige webpagina's vol gegevens en uitgekiende regelementen.

For Fun... *D

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
  • Laatst online: 09-12-2024
Kunnen we niet een challenger toernooi maken en een echte grandslam (voor de gevorderden)

De winnaars van het challenger (newbies toernooi) mogen ook meedoen aan het grand slam toernooi.
Zo kan iedereen leuk spelen namelijk. Zo spelen de newbies tegen de newbies en de gevorderden tegen de gevorderden. Lijkt mij namelijk niet echt fun als je als newbie tegen een gevorderde moet spelen want dan wordt je zwaar afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is t al te laat om me in te schrijven, ik wil meedoen!
heb nl. net een nieuw racket gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Laatst online: 24-01-2022
Jammer dat dit zo aan het doodbloeden is vanwege het algemene gekeuvel. Kunnen we niet iemand of twee aanwijzen die de boel opzetten en de rest achterlaten als commentatoren/deelnemers?

Als we nu eens Nelis (als die wilt) zijn gang laten gaan door het geheel op te zetten, kan die fijn zijn regeltjes maken ensowvoorts want mij boeien de spelregels uiteindelijk niet zo. Wil gewoon te vette porno (bedrijfsuitspraak) projecten opleveren en dit kan heel goed werken.

Mij maakt het geen ene mallemoer uit tegen wie ik speel of wat dan ook. Opzetten die hap en speulen.

Wie gaat de beslissing nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En komt er nou een website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Volgens mij duurt dit nog jaren op deze manier. Is er iemand die tot alles is geregeld gewoon voor de fun een potje tegen mij wil spelen, zonder verliezer of winnaar maar gewoon voor het mooie resultaat?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pcies gewoon gaan! GO GO GO
Met te veel spelregels en eisen, niveaus..... :Z
Tis toch allemaal voor de fun, anything goes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

websitetje, met alle info + inschrijvingen en een samenvatting van de regels zou wel wreed handig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Op maandag 08 oktober 2001 16:19 schreef 3d-dude het volgende:
websitetje, met alle info + inschrijvingen en een samenvatting van de regels zou wel wreed handig zijn...
Heb je ff tijd,
want anders zou ik zeggen: "Maak 'm gewoon..."
dr is verder toch op t moment niemand die het doet...

dus:
"Iets is beter als niets" en;
"Een goed begin is het halve werk"
en nog meer van die standaard onzin spreekwoorden en gezegden... *D

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 16:19 schreef 3d-dude het volgende:
:o
jij hebt duidelijk dit topic niet (geheel) gelezen ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 15:56 schreef Oogst het volgende:
Volgens mij duurt dit nog jaren op deze manier. Is er iemand die tot alles is geregeld gewoon voor de fun een potje tegen mij wil spelen, zonder verliezer of winnaar maar gewoon voor het mooie resultaat?
Ja is goed.

Contact me at:
MSN: kteino@hotmail.com
E-mail: kteino@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 16:36 schreef Chillz het volgende:

[..]

Heb je ff tijd,
want anders zou ik zeggen: "Maak 'm gewoon..."
dr is verder toch op t moment niemand die het doet...

dus:
"Iets is beter als niets" en;
"Een goed begin is het halve werk"
en nog meer van die standaard onzin spreekwoorden en gezegden... *D
lees de topic aub eens door :)

en verder aan iedereen die direct wil beginnen, er zijn nogal wat dingen waarmee niet iedereen het eens is, namelijk:

-sommigen vinden dat er te veel "slechte" deelnemers zijn en dat die zich vrijwillig zouden moeten afmelden
-sommigen maakt het niet uit tegen wie ze spelen
-een oplossing daarvoor is 1 wedstrijd voor de gevorderden en 1 voor de "niebies" maar daar is nog niet op gereageerd

-verder is het formaat nog onduidelijk

-het aantal uur dat je er aan mag werken is onduidelijk

-enz

anyways, lees allemaal het topic eens geheel door dan zie je dat ik al een very simpel site gemaakt had maar na veel gezeur heb ik die weer offline gegooid (stonden alle deelnemers, de regels (tot nu toe), samenvatting van dit topic met beste voorstellen en een poll op).

maargoed, * Oefening heeft igg geen schuld als dit dood bloedt :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newbie competitie is prima plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand zin om wat voor de lol te gaan tennissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
[edit]nouja, aangezien er blijkbaar toch nog mensen zijn die wel op een overzichtje zitten te wachten, staat hier het een en ander (als je geen verandering ziet moet je ff refreshen). de poll kán (theoretisch dus :) ) al wel worden ingevuld, maar stemmen heeft weinig zin omdat die toch weer worden verwijderd (ivm incomplete poll en dat ik anders achteraf weer gezeur krijg dat ik van alles buiten iedereen om regel).

zie dit dus gewoon als een samenvatting van dit topic met de belangrijkste voorstellen en argumenten, de regels waar iedereen het wel mee eens is (is er nu nog maar 1 :) ) en de deelnemers.

ohja, voor de duidelijkheid, ik ben niet de geschikte persoon om zoiets op te zetten en wil dat ook niet zijn, dus ga daar aub niet over doorzeiken. wel lijkt het me leuk mocht het er nog eens van komen dit voor "niebies" te regelen (uiteraard met toestemming van iedereen, enz, enz).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geen plaatjes van buiten af mag gebruiken, moet je dan zelf foto's maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer beginnen we?? ik wil nu beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

* DeFeCt heeft twee dagen niet gekeken en denkt nu: Als jullie netzo kunnen photoshoppen als lullen zie ik het somber in voor mezelf

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we lullen toch geweldig goed met z'n allen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je de grote van deze post al is gezien? Ik heb inderdaad niet alles gelezen, maar juist omdat het zoveel wordt dat ik dat vroeg...
Op maandag 08 oktober 2001 16:36 schreef nelis het volgende:

[..]

:o
jij hebt duidelijk dit topic niet (geheel) gelezen ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 17:19 schreef 3d-dude het volgende:
[..]
heb je de grote van deze post al is gezien? Ik heb inderdaad niet alles gelezen, maar juist omdat het zoveel wordt dat ik dat vroeg...
oh, okee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 17:05 schreef illem het volgende:
Als je geen plaatjes van buiten af mag gebruiken, moet je dan zelf foto's maken?
nee, maar je hoeft toch niet per se foto's of plaatjes te gebruiken? anyways, het is maar een voorstel, ik ben persoonlijk voor redelijk vrije regels:

-plaatjes van buitenaf mogen gebruikt worden (kan zelfs als nadeel werken voor de gebruiker ervan)
-alle filters die er maar bestaan mogen gebruikt worden, immers, de kwaliteit van de plaatjes wordt achteraf beoordeelt en als er in een plaatje overduidelijk lelijke en/of niet originele filters zijn gebruikt wordt dat plaatje ook niet al te hoog beoordeeld. allerlei filters gebruiken werkt dus vaak alleen maar in je nadeel. op die site (wedstrijd moore - rush) staat ook nog wel een mooi voorbeeld hiervan: rush komt in slag 3 met een naar mijn mening (op zijn zachts uitgedrukt) zielige volley waarin hij een filter gebruikt dat een soort van mozaïk creeërt. moore reageert hier echter geweldig op door het geheel wat groen te maken, een border er omheen te gooien (voetbalveldidee) en er een scheidsrechter met een opgestoken gele kaart bij te plaatsen (richting de filter dus). uiteindelijk bleek dus ook dat rush laag beoordeeld werd op zijn slag met filter, terwijl de reactie van moore daarop (scheidsrechter enzo) erg hoog werd beoordeeld. filters (vooral de niet-standaard (veel eyecandy-effect ed))werken dus vaak in je nadeel.
-verder is het natuurlijk de bedoeling dat er ingespeeld wordt op de slag van de tegenstander, echter hoeft dat naar mijn mening niet. je wordt immers achteraf beoordeelt op jouw slagen en als de "jury" vindt dat je absoluut niet inspeelde op de tegenstander krijg je gewoon weinig waardering/punten, sim-pel :) maargoed, het kan natuurlijk soms wel zin hebben om het geheel in 1 keer om te gooien, bijv als je denkt dat als de slagen zo doorgaan zoals ze op dat moment doen, dat je dan dik gaat verliezen. juist dan kan je beslissen om de boel in 1 keer om te gooien in de hoop meer "geluk" (voor zover je van geluk kan spreken) te hebben bij de voortborduring op jouw nieuwe slag.

verder zie ik alles het liefst zo vrij mogelijk, aantal essentiële dingen moeten echter uiteraard vast worden gelegd, like:

-bestandstype (psd)
-formaat
-tijd dat je aan een slag mag werken
-enz

maargoed, dit is dus mijn mening (ja, ik zeg het er voortaan maar ff bij ;) ) dus als iemand daar op reageren wil, ga je gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde van Oz via ICQ dat Virusje een ideetje had, hmmmm gaat dat nog lang duren ?

Hey BTW Spud ik heb wel zin in een friendly match. Mail me maar een layertje 425 x 300 en laten we gewoon ff rustig beginnen. Ik stuur binnen een dag de psd terug met mijn layer erbij..

Als iemand anders ook nog zin heeft, just mail to junkyjaz@wish.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me meld zich.
Ik daag prototype uit (in de herfstvakantie?) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Op maandag 08 oktober 2001 17:41 schreef nelis het volgende:
nee, maar je hoeft toch niet per se foto's of plaatjes te gebruiken? ........

..........dit is dus mijn mening (ja, ik zeg het er voortaan maar ff bij ;) ) dus als iemand daar op reageren wil, ga je gang :)
Nelis,
fijne vent hoor...

eerst loop je tegen mij te zeggen dat ik het topic goed door moet lezen, omdat ik iemand aanmoedig om een site te maken waar hij om vraagt (na jouw mislukte poging, die ik overigens wel aanmoedigde)...

maar daarna ben jij (een van) degene die de helft van de dingen die ik net vertel opnieuw ga lopen verkondigen... :? :? (m'n 1e reply pagina 7...)

maar goed... zo lang we het er over eens zijn dat er gewoon maar eens iets moet gebeuren in plaats van dat er alleen maar dingen geregeld worden over dat er dingen geregeld moeten worden...

BTW:
Ik ben ook wel in voor een opwarmronde...
dus de amateur (/newbie/beginner) die ook wat wil proberen laat het me maar weten...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me prima plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 20:54 schreef Chillz het volgende:

[..]

Nelis,
fijne vent hoor...

eerst loop je tegen mij te zeggen dat ik het topic goed door moet lezen, omdat ik iemand aanmoedig om een site te maken waar hij om vraagt (na jouw mislukte poging, die ik overigens wel aanmoedigde)...
ja, ik dacht dat jij (net als een paar anderen) over mun post(s) had heen gelezen, dus mun excuses daarvoor :) maargoed, die site staat nu dus weer (tijdelijk) online.
maar daarna ben jij (een van) degene die de helft van de dingen die ik net vertel opnieuw ga lopen verkondigen... :? :? (m'n 1e reply pagina 7...)
ja, maar ik wou ook gewoon ff mun eigen mening laten horen over hoe ik denk over de regels. dat jij die mening ook deelt is alleen maar mooi volgens mij :)
maar goed... zo lang we het er over eens zijn dat er gewoon maar eens iets moet gebeuren in plaats van dat er alleen maar dingen geregeld worden over dat er dingen geregeld moeten worden...
lol, maar idd, daar zijn we het over eens :)
BTW:
Ik ben ook wel in voor een opwarmronde...
dus de amateur (/newbie/beginner) die ook wat wil proberen laat het me maar weten...
ik wacht wel ff tot alles een beetje geregeld is, maar er zijn vast wel anderen die zin hebben in een "oefenronde" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor degene die oefenpotje wil:
420x300
in jpg:
http://home.wanadoo.nl/g4fmdk1/tennis.jpg
in psd:
http://home.wanadoo.nl/g4fmdk1/tennis.psd

zoals je ziet ben ik beginner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor 2 keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 21:28 schreef illem het volgende:
voor degene die oefenpotje wil:
420x300
in jpg:
http://home.wanadoo.nl/g4fmdk1/tennis.jpg
in psd:
http://home.wanadoo.nl/g4fmdk1/tennis.psd

zoals je ziet ben ik beginner
lol, zo slecht vind ik um anders niet. hoe heb je die screenshot gemaakt, goede timing? :)

dit plaatje trekt me wel (normaal moet je overal op kunnen reageren ja maar voor tis toch voor de lol :) ), kep al wel enkele ideeën :) bij nader inzien wil ik wel meedoen alleen dan moet ik nog snel ff fotosoep ophalen (morgen ofzo) want ik heb net geformateerd en ik heb um niet op cd :(

[edit]ik neem de uitdaging aan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik daag KTEINO uit! you accept man? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me vindt illem's eerste inzending wat aan de drukke kant...
Is het niet de bedoeling wat rustiger te beginnen??
Ivm dat er nu nauwelijks nog ruimte is om iets toe te voegen...

No offence btw, ziet er wel leuk uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm, tja, misschien wel handig.. screenshot komt trouwens van counter-strike.net nelis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 21:41 schreef ELANAZ het volgende:
/me vindt illem's eerste inzending wat aan de drukke kant...
Is het niet de bedoeling wat rustiger te beginnen??
Ivm dat er nu nauwelijks nog ruimte is om iets toe te voegen...
...
je hoeft er ook niet iets tussen te voegen, je mag ook gewoon met iets compleets nieuws beginnen als volley. de kans is dan echter groot dat je door de jury (wie dat dan ook zijn) laag beoordeeld wordt op die volley. een andere optie is om gewoon enkele elmenten uit de vorige slag te pakken en die weer hergebruiken in je nieuwe slag. je hoeft dus helemaal niet per se iets toe te voegen om op deze slag te reageren.

maargoed, dat is mijn mening want het ligt er gewoon aan waar je de grens zet (laat je iedereen vrij in hun slagen of moet er juist verplicht worden voortgeborduurd op de vorige slag, of mag het wel maar hoeft het niet? allemaal vragen die moeten worden beantwoord voordat de wedstrijd kan beginnen). maargoed, dit is gewoon voor de lol dus hier interesseren regels nog niet zo/helemaal niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 21:48 schreef illem het volgende:
uhm, tja, misschien wel handig.. screenshot komt trouwens van counter-strike.net nelis.
aha, dacht al, dat moet wel een toptiming geweest zijn anders :o

maargoed, ik wil wel verdergaan met dit plaatje als jij het er ook mee eens ben. laat ik morgen wel ff weten of ik zo snel fotosoep bij elkaar kan krijgen :)

[edit]als iedereen de resultaten van de vriendschappelijke wedstrijden hier wil posten zou dat leuk zijn natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prima plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 21:58 schreef illem het volgende:
prima plan.
mooi, dan laat ik morgen wel horen of het daadwerkelijk ook gaat lukken (ivm tijdelijke ontbreking fotosoep) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 21:41 schreef GRRR het volgende:
ik daag KTEINO uit! you accept man? :)
Me accepts the challenge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep ik vind de eerste layer van Illem ook te druk, dit lijkt wel het resultaat van een volledige match man (hij zit er wel leuk uit) :)

Mijn voorstel. (in stappen)

1) We zetten een klein forumpie online waarop degenen die mee willen doen kunnen aanmelden. Bij het bereiken van een maximum aantal sluiten we mensen die nog mee willen doen af (tja anders zijn we volgende jaar nog niet klaar..)

2) Wie tegen wie speelt kan bepaalt worden via loting, of men daagt iemand uit en dan zullen er altijd wel een paar overblijven die er gezamelijk eruit zullen komen..

3) Als er bekend is wie tegen wie speelt opent de webmaster (Virus, Oz? ) een nieuwe thread op het forumpie met de titel van de spelers let's say Nelis vs Illem. Alleen Nelis en Illem mogen dan posten in die thread

4) Nelis post dan een plaatje van z'n layer plus link naar zijn psd op het forum, en dan heeft Illem nog 24 (of 48) uur om met z'n reply te komen op het topic, hij post dan op zijn buurt het plaatje zoals ie nu eruit ziet zodat bezoekers kunnen kijken + de link naar de geupdate psd file. En dan komt Nelis weer en zo gaat het verder..

5) Als men beiden zeg maar 10 slagen heeft gehad, kan men onderaan het forum kiezen wie heeft gewonnen door middel van voting (met eventueel reacties, maar dat hoeft allemaal niet..) en dan kan de topic worden gesloten als het moet..

Zo wat denken jullie ervan? De voordelen van zo'n forumpie is dat bezoekers 'live' kunnen meekijken wat er gebeurt, en als het eindigt meteen hun stem kunnen uitbrengen, + de spelers kunnen ook ff kijken hoe de andere spelers het doen door gewoon ff hun match te checken..

Ik zelf ben geen expert in php, ik weet dat dit wel te maken is, maar de vraag is wie gaat de moeite ervoor nemen, of wie heeft er zin in?

Ik hoor graag van jullie waarom jullie denken dat dit systeem wel of niet goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 22:22 schreef JunkyJaz het volgende:
Yep ik vind de eerste layer van Illem ook te druk, dit lijkt wel het resultaat van een volledige match man (hij zit er wel leuk uit) :)
dan wil ik graag een reactie op mijn post over dat plaatje :) naar mijn mening is een speler volledig vrij in keuze van plaatjes, filters, foto's, effecten, enz. het gaat er om dat de wedstrijd achteraf wordt beoordeeld en dan kan een speler wel een lensflare gaan gebruiken, maar daar zal hij/zij niet hoog mee scoren :) en scoort hij/zij daar wel hoog mee, dan heeft hij/zij die lensflare kennelijk goed toegepast.
1) We zetten een klein forumpie online waarop degenen die mee willen doen kunnen aanmelden.
ik stel voor dat we de "officiële" wedstrijd nog even laten rusten en dat iedereen die graag snel wil beginnen elkaar opzoekt voor een vriendschappelijk partijtje. verder vind ik dat er wat mij betreft 2 wedstrijden komen, los van elkaar en ook los van elkaar georganiseerd, 1 voor de niebies, 1 voor de gevorderden. voor de wedstrijd voor de gevorderden moet je jezelf eerst bewezen hebben (dmv bijv een aantal creaties te laten zien) wil je deel mogen nemen. bij de niebiewedstrijd mag iedereen meedoen zolang iedereen er serieus aan meedoet en een heel klein beetje niveau mag ook wel verwacht worden (dat je niet lui gaat krijgen die gaan vragen hoe je een nieuwe layer maakt :) ). maargoed, nogmaals, het lijkt me het beste als daar ff mee gewacht wordt.
Bij het bereiken van een maximum aantal sluiten we mensen die nog mee willen doen af (tja anders zijn we volgende jaar nog niet klaar..)
idd, je moet een bepaalde sluitingsdatum hebben of een bepaald aantal spelers. maar de aanmelders die daar net buiten vallen kunnen gewoon in de wachtrij worden gezet voor de volgende keer.
2) Wie tegen wie speelt kan bepaalt worden via loting, of men daagt iemand uit en dan zullen er altijd wel een paar overblijven die er gezamelijk eruit zullen komen..
bij de vriendschappelijke wedstrijden: elkaar uitdagen
bij de "officiële wedstrijd": iig een plaatsingssysteem (dat de 4 grootste kanshebbers elkaar niet in de 1e/2e ronde al tegenkomen), daarnaast of loting/random of als bepaalde mensen graag tegen elkaar willen spelen, waarom niet.
3) Als er bekend is wie tegen wie speelt opent de webmaster (Virus, Oz? ) een nieuwe thread op het forumpie met de titel van de spelers let's say Nelis vs Illem. Alleen Nelis en Illem mogen dan posten in die thread
das nog niet eens zo'n gek idee :) maargoed, dat tussen mij en Illem is lauter vriendschappelijk en om een beetje aan het idee te wennen zeg maar.
4) Nelis post dan een plaatje van z'n layer plus link naar zijn psd op het forum, en dan heeft Illem nog 24 (of 48) uur om met z'n reply te komen op het topic, hij post dan op zijn buurt het plaatje zoals ie nu eruit ziet zodat bezoekers kunnen kijken + de link naar de geupdate psd file. En dan komt Nelis weer en zo gaat het verder..
ja zoiets, maar dat hoeft natuurlijk niet per se in een forum maar dat kan ook gewoon via een site. maargoed, een standaard forum (phpbb oid) is idd wel een makkelijke, snelle en relatief goede oplossing hiervoor.
5) Als men beiden zeg maar 10 slagen heeft gehad, kan men onderaan het forum kiezen wie heeft gewonnen door middel van voting (met eventueel reacties, maar dat hoeft allemaal niet..) en dan kan de topic worden gesloten als het moet..
ook dit vind ik wel een goed idee :)
Zo wat denken jullie ervan?
een forum is hier idd een goede (voorlopige/permanente?) oplossing voor
Ik zelf ben geen expert in php, ik weet dat dit wel te maken is, maar de vraag is wie gaat de moeite ervoor nemen, of wie heeft er zin in?
www.phpbb.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
  • speler registreren
  • registratiemailtje
  • login
  • overzicht lopende battles / nog open battles
  • mogelijkheid tot zelf starten battle (automatisch sluittijd als niemand reageert)
  • mogelijkheid tot aangaan battle (battlestarter geeft goed/afkeuring)
  • battle aangaan met specifieke tegenstander (ook niet geregistreerde.....aan de hand van emailadres)
  • speler krijgt mailtje als er een PSD voor hem/haar ligt te wachten (als speler aan de beurt is dus).
  • als PSD niet wordt opgehaald binnen bepaalde tijd krijgt speler een waarschuwingsmailtje
  • wordt er dan nog niet gereageert door speler krijgt tegenspeler kans battle te beeindigen of speler nog een verlening te geven.
  • battlestarter krijgt mogelijkheid om formaat te bepalen (3 standaard formaten) en nog meer instellingen te doen (ronde tijd enzo....beperkte keuzes).
Waren zomaar paar eerste gedachtes :)......

Blijven nog wel paar praktische puntjes over......zoals webspace (nu heb ik op zich niet echt veel beperking.....maar als het in de GB's gaat lopen wel denk ik.....dus misschien mensen keuze laten tussen uploaden (met soort eigen webspace) en eigen webspace gebruiken.......oude matches moeten echter ook bewaard blijven enzo......).

En tevens zit ik nog met het votingsysteem.......weet nog niet echt wat ik daarmee moet doen......zelf vind ik publieke beoordeling het leukste......geen vaste jury......maar hoe doe je dat dan........punten per slag? hoe telt tijd mee? etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik die ideeen zo snel lees wordt het nog een aardig potje php'en...
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.