Zo, na een weekendje van afwezigheid zie ik dat het eerst oh'zo enthousiaste publiek van dit topic zich voor een gedeelte toch richting een paar problemen heeft gewerkt...
Nou kan dit altijd gebeuren,
maar ga ff geen PowerCows

uit de sloot halen door eerdere organisatorische problemen in de strijd te werken...
ik zal het niet doen, want ik weet totaal niet wat er toen ooit gebeurd is en eerlijk gezegt, het interesseert me ook geen ene ****. Het gaat er nu om dat dit goed zal verlopen.
Nelis, ik heb je site nooit kunnen zien want hij is alweer weg, maar goed werk hoor... Er wordt gevraagt om een site, en jij maakt m. Niks mis mee volgens mij.
My opinion:
- Laat mensen zich zelf indelen naar Amateur/Gevorderde. Je weet zelf toch wel ongeveer wat je waard bent. En mocht iemand zich (kwaadwillig

) verkeerd ingedeelt hebben, dan wordt dit vanzelf wel opgemerkt in het verschil in producties dat je opleverd.
- De gebruikte middelen staan naar mijn idee vrij, zolang het in (origineel, dus geen filters van buitenaf) PhotoShop gebeurd. Waarom zou je niet beginnen met een plaatje dat je ergens op het net vind, zolang je denkt dat je hiermee in het voordeel bent? de tegenstander moet zijn eigen layer hierop dan zien aan te passen, kan voor- en nadeling zijn, maar zo zijn spelletjes geloof ik.
- Als iemand tekst gebruikt moet de tekstlayer ook zichtbaar blijven ! Zodat wanneer de tegenstander hier wat mee wil dit ook mogelijk blijft.
- Geef elkaar de tijd. Ik zou zeer tevreden zijn met 'slagen' van 2 dagen ofzo, ik heb namelijk nog meer te doen, en zo zullen er velen zijn met mij. Ik wil best 2/3 uur achter elkaar aan een slag besteden, maar ik weet niet van te voren wanneer ik hier precies aan kan beginnen, dus gelijk terug te slaan is niet altijd mogelijk.
- Most important...
laat nou ff één of wat personen zich opwerpen, die zeggen: ik/wij hebben wel even de tijd en zin om de regels even vast te stellen en een eerste competitietje te maken.
Wanneer dat gebeurd, trek een conclusie uit de reply's uit het topic en stel daar je spelregels naar op, dan staan ze vast en laat nog een keer iedereen erop reageren, zodat ze daarna niet meer verschoven hoeven worden.
Een speelschema op zetten hierbij lijkt me niet al te veel werk, wanneer je weet wie precies mee wil doen en in welke categorie men valt (beginner, expert).
Of en nou een site of niet speciaal met incheck gegevens wordt opgestelt, maakt mij persoonlijk nu niet zoveel uit. Zoals ergens vooraan (pagina 2 ofzo) al gezegt is: kijk eerst of het aanslaat via /13 of mail of misschien een site van een uurtje werk hooguit. Als daarna blijkt dat het een succesje is, dan kannen we altijd nog overgaan tot hoogwaardige webpagina's vol gegevens en uitgekiende regelementen.
For Fun...