none
Verwijderd
whoeh, you must have mastered the art of wackyness to the fullest, young grasseater...Op woensdag 05 juni 2002 00:18 schreef back.slash het volgende:
hoe goed moet je zijn om mee te kunnen doen?
Eej, doe lekker mee als je zin hebt
vraag ff aan kidfunk, hunterpro en iguana (heej, nu je het zei, verrek, da's een vrouwtje! Da was ik nie
BTW
Hunterpro, jij mag
ja thanks..maarja die van de dame voor me was ook niet verkeerd..dus ik had een leuke basis om te beginnen ...nu w8ten op de volgende pasjentOp woensdag 05 juni 2002 13:06 schreef BlaZe het volgende:
lekkere stijl P.
ik zal je eens goed in de gaten gaan houden in dit topic
edit]
Als je mijn mening vraagt dan hoef je er van mijn nix van te kunnen. .Doe gewoon mee hoe meer zielen hoe meer vreugdeOp woensdag 05 juni 2002 00:18 schreef back.slash het volgende:
hoe goed moet je zijn om mee te kunnen doen?
(als er nog meer mee willen doen..dan kunnen we nog een poule beginnen)..maar zolang er geen andere vrijwilligers zijn doe je toch gewoon mee in dit groepje
none
Verwijderd

slaat op het weer vandaag, geen zon, bop niet blij
Verwijderd
auch
ik ga nu slapen, morgen maak ik wel wat...

Op woensdag 05 juni 2002 22:31 schreef Type het volgende:
woei, en DAT krijg ik om op verder te breien?
auch
ik ga nu slapen, morgen maak ik wel wat...
[edit]
ik vind 'm niet geschikt om op door te gaan, het was puur om van me af te reageren.
Ik ga nog ff prutsen tot een 'bewerkbaarder' plaatje, en dan mag je zelf kiezen welke je wilt
Verwijderd
WaaromOp woensdag 05 juni 2002 22:34 schreef |HunterPro| het volgende:
![]()
[edit]
ik vind 'm niet geschikt om op door te gaan, het was puur om van me af te reageren.
Ik ga nog ff prutsen tot een 'bewerkbaarder' plaatje, en dan mag je zelf kiezen welke je wilt
hijs mooi hoor.Op woensdag 05 juni 2002 22:26 schreef |HunterPro| het volgende:
Woei!
Ter ere van mijn fijne school, een plaat volledig geïnspireerd op vandaag:
[afbeelding]
![]()
maar ik weet niet of je het concept van photoshop-tennis kent..maar de bedoeling is dat je verder gaat met het plaatje wat je gekregen hebt van je voorganger..en dat je elementen gebruik van je voorganger en die tot een nieuw plaatje maakt..vandaar dus ook mijn kleure keuze en het vlindertje wat ik er ingelaten hebt..(zie voorbeeld)
Als jullie het zo willen doen dan is dat voor mij ook best..aleen ik dacht dat we het zo als hier boven beschreven gingen doen
[edit] ik had niet goed gekeken naar het plaatje en zie nu pas dat er een vlindertje in dat bord zit.(hij was wel goed zoeken
none
en het idee was ook een beetje dat een vlinder, als een van de weinige wezens een nuke kan overleven
//> Slag 3 by |HunterPro|, version 2.0
voor de duidelijkheid: Type, je mag zelf kiezen op welke plaat je verder wilt gaan
Verwijderd
mmmz... vond je eerste plaat stukkie mooier hoor!Op donderdag 06 juni 2002 08:23 schreef |HunterPro| het volgende:
hij was er wel leuk in verstopt hè?
en het idee was ook een beetje dat een vlinder, als een van de weinige wezens een nuke kan overleven, plus dat ik me gewoon af wilde reageren. Een leukere plaat vind ik zelf (en niet op de laatste plaats omdat ik mijn 1337 morph er in heb kwijtgekund:
//> Slag 3 by |HunterPro|, version 2.0
[afbeelding]
voor de duidelijkheid: Type, je mag zelf kiezen op welke plaat je verder wilt gaan
Beide trouwens wel erg okay.
Verwijderd
Verwijderd
de eerste is iets te 'blurry' om mee verder te gaan, vooral omdat we geen psd's gebruiken...
maar ik zit nu op school, dus kan momenteel helemaal niets... (hoewel, hier zit ps 5.5 op, hobby van onze leraar
Op donderdag 06 juni 2002 20:28 schreef Iguana het volgende:
Type hoe gaat het met je slag?
none
Verwijderd
niet, mijn photoshop is raar aan het doen
unexpected program failure... Ja, als het verwacht was, dan had'ie er al wel iets tegen gedaan of er melding van gegeven he

Analways, ik heb problemen met photoshop, ga het zo opnieuw installeren en kijken of het dan wel werkt...
sorry, duurt iets langer dus...
Verwijderd
Verwijderd
ik heb nog geen duidelijk voorbeeld gezien, had ook geen zin om het helemaal door te lezen
Verwijderd
op de laatste 2 pagina's (bij 50 posts per pag) staan al een paar voorbeeldjes:Op zaterdag 08 juni 2002 11:26 schreef Peter-Paul.01 het volgende:
ik wil ook wel meedoen eigenlijk. is het de bedoeling dat ik verder ga in het volgende plaatje met een kleurovergang of dat ik gewoon een object eruit jat en dat erin zet?
edit:
ik heb nog geen duidelijk voorbeeld gezien, had ook geen zin om het helemaal door te lezen![]()

het gekopieerde object is dus elke keer de vlinder hier
Je neemt een stukje van de plaat van je voorganger, en maakt je eigen plaat met dat object erin, en dan pass je het weer door naar de volgende, enz enz enz
en van mij mag je meedoen, net als de rest, maar ik zou zeggen, bespreek het ook even (via mail/icq als het kan, anders wordt Cutter boos
Mij lijkt het ook een keer leuk, anders post een voorzet, of paas een of ander IM nummer dat er wat geregeld wordt.Op zaterdag 08 juni 2002 11:26 schreef Peter-Paul.01 het volgende:
ik wil ook wel meedoen eigenlijk. is het de bedoeling dat ik verder ga in het volgende plaatje met een kleurovergang of dat ik gewoon een object eruit jat en dat erin zet?
edit:
ik heb nog geen duidelijk voorbeeld gezien, had ook geen zin om het helemaal door te lezen![]()
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
Iguana, Hunterpro, Kidfunk, bij deze zou ik willen vragen of ik ook nog mee kan doen.Op zaterdag 08 juni 2002 14:19 schreef Type het volgende:
[..]
op de laatste 2 pagina's (bij 50 posts per pag) staan al een paar voorbeeldjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het gekopieerde object is dus elke keer de vlinder hier
Je neemt een stukje van de plaat van je voorganger, en maakt je eigen plaat met dat object erin, en dan pass je het weer door naar de volgende, enz enz enz
en van mij mag je meedoen, net als de rest, maar ik zou zeggen, bespreek het ook even (via mail/icq als het kan, anders wordt Cutter boos) met Iguana, Hunterpro en Kidfunk...
Op zondag 09 juni 2002 12:07 schreef Peter-Paul.01 het volgende:
[..]
Iguana, Hunterpro, Kidfunk, bij deze zou ik willen vragen of ik ook nog mee kan doen.
Okee, het lijstje wordt dus nu aangevuld met eerst Peter-Paul.01, en na hem DarkX. Als je nog niet precies weet wat photoshop-tennis is, lees dan dit topic door; het staat meerdere keren op verschillende manieren uitgelegd. Het wachten is nu op Type, die zijn plaat daarna dooorgeeft aan Peter-Paul.01, en die op zijn beurt aan DarkX.Op zaterdag 08 juni 2002 14:19 schreef Type het volgende:
[..]
en van mij mag je meedoen, net als de rest, maar ik zou zeggen, bespreek het ook even (via mail/icq als het kan, anders wordt Cutter boos) met Iguana, Hunterpro en Kidfunk...
Lets boogy!
Mij lijkt het persoonlijk beter dat de mensen die ook mee willen doen een eigen poule beginnen..want eigenlijk is 4 a 5 wel het limiet denk ik ...zo kom je nog niet aan een beetje photoshoppen toe..dan krijg je mee het effeckt van Sequence projeckt dat je 5 maanden op je beurt moet wachtenOp zondag 09 juni 2002 13:03 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
[..]
Okee, het lijstje wordt dus nu aangevuld met eerst Peter-Paul.01, en na hem DarkX. Als je nog niet precies weet wat photoshop-tennis is, lees dan dit topic door; het staat meerdere keren op verschillende manieren uitgelegd. Het wachten is nu op Type, die zijn plaat daarna dooorgeeft aan Peter-Paul.01, en die op zijn beurt aan DarkX.
Lets boogy!
En dat is nu net niet wat we willen..daarom lijkt het me beter als een paar kleintje maakt inplaats van een hele grote..zo kom je vaker aan de beurt
toch?
none
Verwijderd
Laat maar even iemand voorschieten ofzo, doe ik in de volgende ronde wel mee, ik moet weer even wachten op een Photoshop 6.0 die ik terugkrijg van iemand...
Sorry, kan nog even niet meedoen dus, en jullie hoeven hier echt niet op te gaan zitten wachten, want dat kan nog wel een week oid duren voor ik het terugkrijg...
(erafgeflikkerd,

Peter Paul, als je wil, en de rest is akkoord, mag je meedoen ipv ikke...
Verwijderd
Ik vind het prima hoorOp maandag 10 juni 2002 20:29 schreef Type het volgende:
Peter Paul, als je wil, en de rest is akkoord, mag je meedoen ipv ikke...
me 2 .Op maandag 10 juni 2002 21:52 schreef Iguana het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor
Iguana als jij dan gewoon de bal weer oppakt.dan gaan we gewoon ronde 2 in ..en tegen de tijd dat Hunterpro klaar is dan is er vast wel een vervanger voor type..
none
Verwijderd
Bedoel je nu of als Peter Paul klaar is?Op maandag 10 juni 2002 22:28 schreef kidfunk het volgende:
[..]
me 2 .
Iguana als jij dan gewoon de bal weer oppakt.dan gaan we gewoon ronde 2 in ..en tegen de tijd dat Hunterpro klaar is dan is er vast wel een vervanger voor type..
was die al begonnen danOp maandag 10 juni 2002 22:35 schreef Iguana het volgende:
[..]
Bedoel je nu of als Peter Paul klaar is?
nice nice.. ik heb wel weer zin in een slagjeOp dinsdag 11 juni 2002 00:16 schreef Iguana het volgende:
Hmm,... ik ben maar verder gegaan. Morgen in de loop van de dag plaats ik mijn slag wel! Ben al een aardig eind op weg, maar moet nu gaanvan mezelf!
none
yes ..ik ga er eerst mee aan de slag dan komt HunterPro en als hij dan klaar is dan mag jij met het plaatje aan de gang gaan..mkayOp dinsdag 11 juni 2002 15:47 schreef Peter-Paul.01 het volgende:
Als ik het goed begrijp, mag ik verder met het laatste plaatje, right?
none

ik merk trouwens echt dat jullie platen veel strakker zijn dan die van mij... hints?
en ja dat oog is een overlay effect met een appel ja
Verwijderd
Verwijderd
Huh hoe bedoel je? Ik vind dat die van jou er ook erg strak uitzien! Kan je aangeven wat je dan zo strak vindt? Ik vindt het trouwens een mooie slag terug (of door..Op donderdag 13 juni 2002 21:54 schreef |HunterPro| het volgende:
/me slaat de bal terug...
ik merk trouwens echt dat jullie platen veel strakker zijn dan die van mij... hints?
Peter-Paul.01 is nu aan de beurt?
yesOp donderdag 13 juni 2002 22:23 schreef Iguana het volgende:
[..]
Huh hoe bedoel je? Ik vind dat die van jou er ook erg strak uitzien! Kan je aangeven wat je dan zo strak vindt? Ik vindt het trouwens een mooie slag terug (of door..)!
Peter-Paul.01 is nu aan de beurt?
maar waar die is ..
none
Even op dat vorige plaatje, het is wel wat donker om op verder te gaan he?
nee juist niet . nu kan je juist alle kanten op . maak er maar wat van ,we zien wel als je klaar bent wat er goed of fout aan is..en als er iets fouts aan is maakt het toch nix uit,je bent hier toch om te leren(ik inieder geval wel)(ja ook een beetje voor de lol ja)Op vrijdag 14 juni 2002 16:30 schreef Peter-Paul het volgende:
Ja, euhm mijn vorige username is gedelete en er waren wat problemen, maar ik ben terug.
Even op dat vorige plaatje, het is wel wat donker om op verder te gaan he?
none
en wood-textures roelen btw

Verwijderd
Ik vind hem netjes gemaakt. Je had een wat lastige plaat om mee verder te gaan omdat er weinig elementen in zaten die je zo over kon nemen, maar je hebt het hout idee verder goed uitgewerkt.Op vrijdag 14 juni 2002 21:07 schreef Peter-Paul het volgende:
Zozo. Na een tijdje shoppen heb ik ook iets. Euhm, ik ben er niet zo tevreden over, maar ik zou graag willen horen wat jullie er van vinden.
[afbeelding]
Dat betekend dat ik nu weer een slag mag doen (toch
Even een vraagje. Rechts boven dat wit.... moet dat iets voorstellen wat ik niet kan ontdekken wat het is.... of is het gewoon een soort brush?
Hmm.... wat kan ik hier van maken??
Dat rechtsboven lijkt op een galerij van gebouwen met een vage mask, maar kan natuurlijk ook gewoon een brush zijn
Verwijderd

Ik heb het gedichtje gevonden dat in de vorige gebruikt is en ben daarmee verder gegaan
Verwijderd
Dankje!Op vrijdag 14 juni 2002 23:53 schreef Peter-Paul het volgende:
Zozo, heel netjes.
Ik heb even alle slagen klein achter elkaar gezet op mijn site voor een impressie klik.
ik heb nog eens een vraag. die eerste plaat met die vlinder die je gemaakt had, hoe heb je die achtergrond zo gekregen dat hij gebruikt lijkt? we zitten hier toch om te leren he
same here, ik krijg 'm ook niet geladen... dus tennissen wordt dan ook wel heel moeilijkOp zondag 16 juni 2002 16:36 schreef Peter-Paul het volgende:
hmmm, je host is wat traag, ik krijg niet heel de plaat te zien. ik kan hem wel voor je hosten als je wilt. emailadres bij profile.
ik heb nog eens een vraag. die eerste plaat met die vlinder die je gemaakt had, hoe heb je die achtergrond zo gekregen dat hij gebruikt lijkt? we zitten hier toch om te leren he
misschien kan ik al wat gaan frummelen met de bovenste helft die ik inmiddels wel binnen heb weten te sleuren (alleen hokjes en sterretjes)
ik weet alleen niet wat je bedoelt met een 'gebruikte' achtergrond (het geeft mij een vies gevoel
ik snap niet waarom die aleen maar 0.5 van het plaatje laat zien..maar ik heb em je gemailt(hunterpro)
(het tempo gaat btw wel lekker zo
none

ik ben een leuke in elkaar aan het draaien
[edit]
die volgende ga ik morgen in elkaar draaien, heb het erg druk @ the moment
Verwijderd
Bedoel je toevallig degene waar we deze Photoshop tennis mee gestart zijn, die van mij?Op zondag 16 juni 2002 20:20 schreef Peter-Paul het volgende:
ik bedoel dat blauwe met die vlekken erop, wil dat ook wel kunnen
(ofwel deze:

Mocht je deze bedoelen. Het blauwe op de achtergrond is een brush die ik gemaakt heb door een schilderijtje wat ik ooit gemaakt heb in te scannen en er een brush van te maken. Wat je hier ziet zijn 2 of 3 verschillende tinten van die brush op de achtergrond, en een compleet licht blauwe achtergrond.
Op zondag 16 juni 2002 21:40 schreef Iguana het volgende:
[..]
Bedoel je toevallig degene waar we deze Photoshop tennis mee gestart zijn, die van mij?
(ofwel deze: [afbeelding]
Mocht je deze bedoelen. Het blauwe op de achtergrond is een brush die ik gemaakt heb door een schilderijtje wat ik ooit gemaakt heb in te scannen en er een brush van te maken. Wat je hier ziet zijn 2 of 3 verschillende tinten van die brush op de achtergrond, en een compleet licht blauwe achtergrond.

bedoelde ik eigenlijk en dan vooral dat witte bevlekte
Verwijderd
ook dat is met een brush gedaan, moet je ff op zoeken, zijn er best veel van.Op maandag 17 juni 2002 13:31 schreef Peter-Paul het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verwijderd
die dingen zijn fijn, maar wel beetje trendwhore gevoelig tegenwoordig...
Verwijderd
Op maandag 17 juni 2002 19:29 schreef |HunterPro| het volgende:
ààh, k'nijn is dood!
Op maandag 17 juni 2002 13:31 schreef Peter-Paul het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je heefdt voor een klein deeltje gelijk ,de vertikale lijnen die zijn met een brush'je gedaan..dat vieze bevlekte is van een oude psd van iets wat eigelnlijk een kleine 1500 bij 2000 pixels was en nu verkleint krijg je dat effeckt'je..maar ok je zou het ook met een brush kenne doen,maar in dit geval is het dus niet zoOp maandag 17 juni 2002 13:48 schreef BlaZe het volgende:
[..]
ook dat is met een brush gedaan, moet je ff op zoeken, zijn er best veel van.
haha
none
Ahahahaha, vetOp maandag 17 juni 2002 19:29 schreef |HunterPro| het volgende:
[afbeelding]
ààh, k'nijn is dood!
[edit]Yeah I'm a sick fuck, I know
Verwijderd
WhahaOp maandag 17 juni 2002 19:29 schreef |HunterPro| het volgende:
[afbeelding]
ààh, k'nijn is dood!
[edit]Yeah I'm a sick fuck, I know
coole plaat dude, en weer dat vlindertje erin terug...
ben benieuwd wat de volgende slag wordt...
ja ik ook benieuwd wat de volgende slag wordt...Op dinsdag 18 juni 2002 17:54 schreef Type het volgende:
[..]
WhahaLOL
coole plaat dude, en weer dat vlindertje erin terug...
ben benieuwd wat de volgende slag wordt...
none
Verwijderd
Ehm ja ik dacht eerlijk gezegd ook dat Peter-Paul nu aan de beurt is!Op donderdag 20 juni 2002 15:46 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
jij toch![]()
Gaat dat lukken denk je?
Peter-Paul ben je al bezig !!!Op donderdag 20 juni 2002 17:16 schreef Iguana het volgende:
[..]
Ehm ja ik dacht eerlijk gezegd ook dat Peter-Paul nu aan de beurt is!
Gaat dat lukken denk je?
none
Nederlander in België
daar heb ik een 1337 plugin voorOp vrijdag 21 juni 2002 12:47 schreef Elektronicanet het volgende:
Dom vraagje misschien, ik ben nog een amateur in Photoshop, maar hoe maak je zo'n vlinder die overgaat in een V?
hint: zoek eens op google naar 'morph'
LOL! Die van jou is nog onzinniger dan die van mijPeter-Paul
[..]
ja hij ziet er goed uit..leuk gedaan joh,vooral omdat je zei dat je nog niet zo goed met phtshp was,Op vrijdag 21 juni 2002 17:43 schreef Peter-Paul het volgende:
btw ben er zwaar trots op
En nu maar zien wat Iguana er van gaat maken.
Is mevrouw al bezig
none
tuurlijk is dat positief bedoeldOp vrijdag 21 juni 2002 15:28 schreef Peter-Paul het volgende:
hoop wel dat dat positief bedoelt is
die koei, die heb je daar ingemonteerd btw? Netjes!
grr, me broer z'n user stond nog ingelogdOp vrijdag 21 juni 2002 19:03 schreef Peter-Paul het volgende:
yep gefotomanipt
dat Sebastius was ik dus
Wat is een 1337 plugin? Daarover vind ik nix op Google...Op vrijdag 21 juni 2002 15:21 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
daar heb ik een 1337 plugin voor
hint: zoek eens op google naar 'morph'
[..]
LOL! Die van jou is nog onzinniger dan die van mij![]()
Nederlander in België
AHAHAHA, LOLOp vrijdag 21 juni 2002 19:22 schreef Elektronicanet het volgende:
[..]
Wat is een 1337 plugin? Daarover vind ik nix op Google...
je moet zoeken naar: morph
Verwijderd
dude!Op vrijdag 21 juni 2002 19:22 schreef Elektronicanet het volgende:
[..]
1337=leet=elite=megaheersend dus
Op vrijdag 21 juni 2002 19:22 schreef Elektronicanet het volgende:
[..]
Zoeken op Google op 'morph application'
daar kom ik op deze (3e hit):
http://www.stoik.com/products/morphman/mm_main.htm
en anders kan je ook op KazAa naar andere freeware-morph programma's zoeken
Verwijderd
Ik ga nu van start! En ik vind mevrouw nog steeds zo oud klinken!Op vrijdag 21 juni 2002 18:08 schreef kidfunk het volgende:
En nu maar zien wat Iguana er van gaat maken.
Is mevrouw al bezig
Ja dat zou ik ook wel eens willen weten ?Op vrijdag 21 juni 2002 20:30 schreef Peter-Paul het volgende:
hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Hoe oud zijn deze 4 tennis spelers?
none
dank
/edit
En waar heb je trouwens de

En de mensen die hun geboortedatum niet invullen zijn toch stakkers...
Als je dan toch naar die profiles gaat kijken mag je mijn msn ook wel toevoegen is wat makkelijker pratenOp vrijdag 21 juni 2002 21:24 schreef willem169 het volgende:
Mag ik jullie nogmaals verzoeken het offtopic over hoe oud iedereen wel niet is achterwege te laten.. als je het toch zo graag wilt weten van elkaar, doe dat dan per ICQ/MSN of e-mail.
dank
/edit
En waar heb je trouwens de [afbeelding] profile knop voor ?
Verwijderd

Waarschijnlijk is dit voorlopig even mijn laatste slag. Ik ga na dit weekend namelijk op vakantie. Mochten jullie nu alle heel snel te werk gaan, dan zit er wellicht nog een slag van mij in, anders zullen jullie zonder mij verder moeten!
Verwijderd
in dat geval kan ik invallenOp zaterdag 22 juni 2002 00:38 schreef Iguana het volgende:
Waarschijnlijk is dit voorlopig even mijn laatste slag. Ik ga na dit weekend namelijk op vakantie. Mochten jullie nu alle heel snel te werk gaan, dan zit er wellicht nog een slag van mij in, anders zullen jullie zonder mij verder moeten!
talking about me[b]Op vrijdag 21 juni 2002 21:24 schreef willem169 het volgende:

none
Dit topic is gesloten.