het is er vooral niet voor gedaan...Op donderdag 11 oktober 2001 15:04 schreef Red devil het volgende:
[..]
Mijn theorie dat alleen domme aso's vloeken blijkt aardig te kloppen al zeg ik het zelf.
Sorry dat ik het zo bruut moet zeggen DoubleD maar je bent een domme asociale randdebiel.
No flame intended though, tis niks persoonlijks, ik kijk puur naar je bovenstaande posting.
Verwijderd
sorry maar uit 1 post kan je dit niet opmaken. En hij heeft het hier wel een klein beetje aangedikt.Op donderdag 11 oktober 2001 15:04 schreef Red devil het volgende:
[..]
Mijn theorie dat alleen domme aso's vloeken blijkt aardig te kloppen al zeg ik het zelf.
Sorry dat ik het zo bruut moet zeggen DoubleD maar je bent een domme asociale randdebiel.
No flame intended though, tis niks persoonlijks, ik kijk puur naar je bovenstaande posting.
Verwijderd
idd, vind het er zelf ook iets te vingerdik opliggenOp donderdag 11 oktober 2001 15:14 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
sorry maar uit 1 post kan je dit niet opmaken. En hij heeft het hier wel een klein beetje aangedikt.
Wees niet bang Virtual nobody, jij hoort er ook bij.Op donderdag 11 oktober 2001 15:14 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
sorry maar uit 1 post kan je dit niet opmaken. En hij heeft het hier wel een klein beetje aangedikt.
Verwijderd
aha, nu zijn we pas echt aan't flamenOp donderdag 11 oktober 2001 15:19 schreef Red devil het volgende:
[..]
Wees niet bang Virtual nobody, jij hoort er ook bij.
Wat is jouw probleem toch red devil, heb ik jou rechtstreeks aangevallen door dat te posten ofzo?
Nee hoor, ik voel mee geenszins rechtstreeks aangevallen.Op donderdag 11 oktober 2001 15:21 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
aha, nu zijn we pas echt aan't flamen
Wat is jouw probleem toch red devil, heb ik jou rechtstreeks aangevallen door dat te posten ofzo?
Ik blijf echter bij mijn vorige statement.
Het feit alleen dat je zoiets kunt tikken zegt IMHO genoeg.
Verwijderd
ok dus ik ben ook zo een domme asoOp donderdag 11 oktober 2001 15:19 schreef Red devil het volgende:
[..]
Wees niet bang Virtual nobody, jij hoort er ook bij.
Huh! Dat zeg ik helemaal niet!!Op donderdag 11 oktober 2001 15:27 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
ok dus ik ben ook zo een domme asomits het antwoord ja is dan ben je nu aan het flamen!!!!!!
Dat heb je mij n i e t horen zeggen!
Tjonge zeg, wat kun jij mijn woorden verdaaien zeg.
Potjandorienogantoe
Verwijderd
tjah, dat moet jij dan weten, is geen reden om virtual-nobody te flamen (hoewel ik het een lekkere niet-zo-subtiele steek vondOp donderdag 11 oktober 2001 15:22 schreef Red devil het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel mee geenszins rechtstreeks aangevallen.
Ik blijf echter bij mijn vorige statement.
Het feit alleen dat je zoiets kunt tikken zegt IMHO genoeg.
[off-topic]Sauron_the_Great schreef:
Vooraleer, ik ben niet gelovig. Dus als ik godverdomme roep heeft dat voor mij geen waarde. wens ik ook niet verdoemd te wordem oid. Ik zeg het om dezelfde reden dat een Tourette patient dat doet. Een onderbewuste krachtige reactie..
Maar 30% van de Tourette patienten heeft last van het uiten van kreten; ze worden wel vaak zo geportretteerd, maar de andere klachten zijn veel naarder.
[/off-topic]
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Verwijderd
wat bedoelde je dan?Op donderdag 11 oktober 2001 15:28 schreef Red devil het volgende:
[..]
Huh! Dat zeg ik helemaal niet!!
Dat heb je mij n i e t horen zeggen!
Tjonge zeg, wat kun jij mijn woorden verdaaien zeg.
Potjandorienogantoe
ik bedoelde natuurlijk iets anders, jeweetwel, dat ene.Op donderdag 11 oktober 2001 15:31 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
wat bedoelde je dan?
Verwijderd
ok ik ben niet bijzonder slim geloof ik ,want waar heb jij het over?Op donderdag 11 oktober 2001 15:32 schreef Red devil het volgende:
[..]
ik bedoelde natuurlijk iets anders, jeweetwel, dat ene.
Verwijderd
heb dit topic ongeveer nu 75% doorgelezen en kan de ironie er best wel van inzien, een topic over het wel of niet vloekn dat in een flame war veranderd 
maarja om ff ontopic te blijven (of teminste waar de discussie een beetje overgaat)
waarom zou een christen moeite hebben met iemand de godverdomme zegt?
de christenen word er dan alleenmaar op gewezen dat die persoon dus verdoemt will worden door god. naja zal hem lekker boeie.
en de persoon die het zegt zal er ook niet mee zitten.
dus ik zie eigenlijk heel het probleem niet.
maarja om ff ontopic te blijven (of teminste waar de discussie een beetje overgaat)
de christenen word er dan alleenmaar op gewezen dat die persoon dus verdoemt will worden door god. naja zal hem lekker boeie.
1 Wij misbruiken in onze ogen niet zijn naam, want wij geloven niet in hem. Als ik zeg Sinterklaasverdomme dan hoor ik je denk ik ook niet miepen. (Alleen de moraalridders onder ons.) Ik denk dat jou vraag beter kan zijn: hoe is het gekomen dat men dit doet.Op donderdag 04 oktober 2001 00:44 schreef MJC het volgende:
1 Waarom misgebruiken ongelovigen de naam van God en Jezus?
2 Waarom zeggen de ongelovigen keer op keer dat ze in de hel gegooid willen worden? Voor ons is het een woord zonder betekenis.
3Is dit puur papegaaien-praat, een gebrek aan een betere "uitlaatklep"
4 of is het meer: een duidelijke afwijzing van God met de satan zelf als persoonlijke drijfveer, die de drang om de vloeken in de harten van mensen creeert(
5 in onwetendheid van de mensen zelf)?
6 Waarom die verbale haat tegen het geloof?
2 Dat kunnen wij niet willen want die bestaat niet.
3 Papegaaienpraat? Mwa, in principe wel. Het is zo'n onderdeel van de maatschappij, omdat 'de rest' het altijd zei. Ik denk iig niet een gebrek aan een uitlaatklep, aangezien deze uitlaatklep erg goed is en een standaard is. btw een andere wordt regelmatig gebruikt denk ik hoor, naast godverdomme.
4 Dat gaat lastig want wij geloven niet in die God/ Satan dus valt er ook weinig af te keren. En hoe kan je GOd en Satan tegerlijkertijd afkeren eigelijk?
5 Onwetenheid? Wat weten wij niet dan? In mijn ogen is geloof onstaan/uitgevonden door onwetenheid. Maar wat jij met onwetenheid bedoeld vat ik effe niet.
6 Dus als een ongelovige zegt 'godverdomme', dan laat hij zijn haat tegen het geloof merken? Goh ik dacht juist dat hij het zij omdat ie verrekt van de pijn door die hamer op zijn duim. Maar het zal dan wel een achterliggende gedachte zijn of zo Die hamer stelt dan God voor, en de duim is dan atheisme?
Enfin, zoals al 100 x is verteld, mensen die godverdomme zeggen bedoelen het niet letterlijk, dat is alles wat je hoeft te weten, HOE GRAAG je ook wilt dat ze het menen want jah, dan heb je weer wat te miepen he??
Ik praat vloeken niet goed, het is gewoon asociaal en men zou moeten nadenken bij wie en waar hij/zij het doet. Want je kan er iid mensen mee kwetsen. Maar ga aub niet zo diep er om in.
Wil je graag dat ik dat hier op dit forum plaats??? Nee toch? Het gaat gewoon om dat ene.Op donderdag 11 oktober 2001 15:33 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
ok ik ben niet bijzonder slim maar waar heb jij het over?
Verwijderd
Dat eneOp donderdag 11 oktober 2001 15:34 schreef Red devil het volgende:
[..]
Wil je graag dat ik dat hier op dit forum plaats??? Nee toch? Het gaat gewoon om dat ene.
Knul ik wil je gewoon in een hokje plaatsen met een bordje eronder dat erop wijst dat de desbetreffende mensen niet zo netjes zijn in hun taalgebruik/omgangsnormen.Op donderdag 11 oktober 2001 15:37 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
Dat eneIk vat je echt niet stuur het anders ff in mail?
haha vlug effe je email in je profiel zetten heOp donderdag 11 oktober 2001 15:37 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
Dat eneIk vat je echt niet stuur het anders ff in mail?
Op welke posting moet ik nu reageren? Je doet het vaker dat je twee keer op iets reageert, de ene keer net iets anders dan de andere keer. Gespleten persoonlijkheid?Op donderdag 11 oktober 2001 15:34 schreef Flaman_Creationz 2 keer hetzelfde
Ik poste aan het einde van een page zeg maar.....
Dus ik dacht dat door jullie flamewar het niet zou opvallen snappu??
Maar ik kom er nu achter dat ik de instellingen heb staan op 50 posts per page
Dus ik dacht dat door jullie flamewar het niet zou opvallen snappu??
Maar ik kom er nu achter dat ik de instellingen heb staan op 50 posts per page
Verwijderd
ik weet niet of ik het meenOp donderdag 11 oktober 2001 15:34 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Enfin, zoals al 100 x is verteld, mensen die godverdomme zeggen bedoelen het niet letterlijk, dat is alles wat je hoeft te weten, HOE GRAAG je ook wilt dat ze het menen want jah, dan heb je weer wat te miepen he??
wat is verdoemen eigenlijk?
klinkt leuk hoor maar techniesch gezien wat doet god als hij je verdoemt?
Kweenie ben niet zo religieus ingesteld. Maar het is een zonde en daar houdt ie niet zo van.Op donderdag 11 oktober 2001 15:40 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het meen
Daar zit het probleem nog niet zo erg. Maar de term "Jezus" komt bij mij heel anders aan. GVD doet ook wel pijn, omdat ik geloof dat die persoon niet weet waar hij over praat. In mijn optiek dan.Op donderdag 11 oktober 2001 15:34 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
heb dit topic ongeveer nu 75% doorgelezen en kan de ironie er best wel van inzien, een topic over het wel of niet vloekn dat in een flame war veranderd
"If you don't know where you are going, any road will take you there"
Verwijderd
niet serieus opvatten.Op donderdag 11 oktober 2001 15:40 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het meen
Hij pakt zijn bliksem staaf en roert er mee in een pot met soep en zegt gvd gvd gvd why"? na je wil het dus hier een bliksem in aars.
niet serieus opvatten.
En huh ik heb eigenlijk ook geen idee. Zou je zoeits krijgen als doom ?
Verwijderd
cool, mag ik jouw dan in het hokje zetten van persoonOp donderdag 11 oktober 2001 15:39 schreef Red devil het volgende:
[..]
Knul ik wil je gewoon in een hokje plaatsen met een bordje eronder dat erop wijst dat de desbetreffende mensen niet zo netjes zijn in hun taalgebruik/omgangsnormen.
die op een nette manier zeggen dat ze iemand een eikel vinden.
Whehe eigenlijk moet ik elke keer wel lachen om jouw postings VirtualOp donderdag 11 oktober 2001 15:43 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
niet serieus opvatten.
Hij pakt zijn bliksem staaf en roert er mee in een pot met soep en zegt gvd gvd gvd why"? na je wil het dus hier een bliksem in aars.
niet serieus opvatten.
En huh ik heb eigenlijk ook geen idee. Zou je zoeits krijgen als doom ?
Whehehe =prima, ga je gang zou ik zeggen. Waar staat het hokje?Op donderdag 11 oktober 2001 15:43 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
[..]
cool, mag ik jouw dan in het hokje zetten van persoon
die op een nette manier zeggen dat ze iemand een eikel vinden.
Verwijderd
waarom doet GVD pijn?Op donderdag 11 oktober 2001 15:43 schreef THEF_Pino het volgende:
[..]
Daar zit het probleem nog niet zo erg. Maar de term "Jezus" komt bij mij heel anders aan. GVD doet ook wel pijn, omdat ik geloof dat die persoon niet weet waar hij over praat. In mijn optiek dan.
heb je meschien wat meer informatie over de gevolgen van verdoemt worden door god?
en wat is er mis met jesus zeggen?
[topic=289459/1/50]
das ook wel weer lekker
naast een paar flames die niet helemaal zo bedoeld worden, wordt hier toch redelijk gediscussieerd??
das ook wel weer lekker
naast een paar flames die niet helemaal zo bedoeld worden, wordt hier toch redelijk gediscussieerd??
Voor mij als gelovige is Jezus een vriend. En het komt aan als flinke belediging, voel het maar als een stoot voor je hoofd.Op donderdag 11 oktober 2001 15:46 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
[..]
waarom doet GVD pijn?
heb je meschien wat meer informatie over de gevolgen van verdoemt worden door god?
en wat is er mis met jesus zeggen?
GVD doet pijn omdat het voor mij wel de letterlijke betekenis heeft. Het komt aan als, "Wat doe ik hier in dit kutleven, degene die me gemaakt heeft heeft een foutje gemaakt, ik wil weg, ik wil helemaal niet bestaan"
Volgens de bijbel is verdoemenis: leven zonder God = leven zonder liefde
Ja idd, maar ik vond toch die posting behoorlijk grof.Op donderdag 11 oktober 2001 15:49 schreef Flaman_Creationz het volgende:
[topic=289459/1/50]
das ook wel weer lekker
Zeg maar erg grof. Zoiets post je gewoon niet.
Jezus heeft niemand gemaakt
Misshien is JEZUS zeggen wel positief, dat je hulp zoekt of zo of steun (daar issie och voor?)
een soort bidden.
dat pessimistisch gelul altijd
Misshien is JEZUS zeggen wel positief, dat je hulp zoekt of zo of steun (daar issie och voor?)
een soort bidden.
dat pessimistisch gelul altijd
Verwijderd
b.v. iemand zegtOp donderdag 11 oktober 2001 15:49 schreef THEF_Pino het volgende:
[..]
Voor mij als gelovige is Jezus een vriend. En het komt aan als flinke belediging, voel het maar als een stoot voor je hoofd.
Jesus waarom werkt dit niet.
interpetatie niet christelijk (damn het werkt niet)
interpetatie christelijk (ow jesus waarom wil dit ding weer niet werken?)
echt iets beledigends kan ik hier niet zien? of zie ik het nu fout.
mmm meschien moet je ff kijken in een paar topics in SG en W&L er zijn al een paar mensen die it hebben en het ECHT menen. ik zou me meer zorgen maken om die mensen dan mensen die GVD zeggen.GVD doet pijn omdat het voor mij wel de letterlijke betekenis heeft. Het komt aan als, "Wat doe ik hier in dit kutleven, degene die me gemaakt heeft heeft een foutje gemaakt, ik wil weg, ik wil helemaal niet bestaan"
Verwijderd
ok dus als ik zeg gvd dan wil ik leven in een wereld zonder liefde ?Op donderdag 11 oktober 2001 15:49 schreef THEF_Pino het volgende:
[..]
Voor mij als gelovige is Jezus een vriend. En het komt aan als flinke belediging, voel het maar als een stoot voor je hoofd.
GVD doet pijn omdat het voor mij wel de letterlijke betekenis heeft. Het komt aan als, "Wat doe ik hier in dit kutleven, degene die me gemaakt heeft heeft een foutje gemaakt, ik wil weg, ik wil helemaal niet bestaan"
Ok dan meen ik het 9 van de tien keer als ik zeg gvd.
Zeker, je zou het positief kunnen zeggen. Maar dan zou je er een motivatie aan vat plakken. "Jezus, help me veilig thuis te komen"Op donderdag 11 oktober 2001 15:51 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Jezus heeft niemand gemaakt
een soort bidden.
Het is alleen de toon waarop de meeste mensen het uiten dat je niet de indruk krijgt dat ze het aardig bedoelen.
"Jezus Christus wat een tiefus kankerlijer, krijg de cholera" is bij ons in Den Haag geen uitzondering en daar stoor ik me aan.
Verwijderd
aan wie beter je minachting voor iemand opbiechten dan aan jesus?Op donderdag 11 oktober 2001 15:56 schreef THEF_Pino het volgende:
"Jezus Christus wat een tiefus kankerlijer, krijg de cholera" is bij ons in Den Haag geen uitzondering en daar stoor ik me aan.
Verwijderd
Na als iemand dat in de buurt van mij zegt heeft die gene kans op een knal voor zijn harses. Want te eerste zijn er heel veel mensen dood gegaan aan de tyfus. Ten tweede er zijn heel wat menen overleden aan de cholera. ten derde mijn oma en twee opa's ,tante,nichtje en een oom zijn aan kanker overleden!Op donderdag 11 oktober 2001 15:56 schreef THEF_Pino het volgende:
[..]
Zeker, je zou het positief kunnen zeggen. Maar dan zou je er een motivatie aan vat plakken. "Jezus, help me veilig thuis te komen"
Het is alleen de toon waarop de meeste mensen het uiten dat je niet de indruk krijgt dat ze het aardig bedoelen.
Ik wil maar duidelijk maken: voor mij is "Jezus" een krachtterm die niet kan. Als een van je gezinsleden kanker heeft kan ik me voorstellen dat voor jou "kankerlijer" net zo hard aankomt.Op donderdag 11 oktober 2001 15:58 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
[..]
aan wie beter je minachting voor iemand opbiechten dan aan jesus?
Laten we rekening met elkaar houden.
Verwijderd
Ok laten we dit met zijn alle afspreken. Vanaf nu is gvd/kankerlijer veranderd in i love you?Op donderdag 11 oktober 2001 16:01 schreef THEF_Pino het volgende:
[..]
Ik wil maar duidelijk maken: voor mij is "Jezus" een krachtterm die niet kan. Als een van je gezinsleden kanker heeft kan ik me voorstellen dat voor jou "kankerlijer" net zo hard aankomt.
Je kan beter zeggen i love you dan dat? Ik zal me in houden als jullie dat ook doen.
Dat gevoel bedoel ik dus. Nou komt "Jezus" voor mij en anderen net zo hard aan. Dus, zie mijn vorige post.Op donderdag 11 oktober 2001 16:00 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
Na als iemand dat in de buurt van mij zegt heeft die gene kans op een knal voor zijn harses. Want te eerste zijn er heel veel mensen dood gegaan aan de tyfus. Ten tweede er zijn heel wat menen overleden aan de cholera. ten derde mijn oma en twee opa's ,tante,nichtje en een oom zijn aan kanker overleden!
Verwijderd
Ik begrijp jouw standpunt op zich ook wel. maar laten we afspreken wat ik hierboven zei?Op donderdag 11 oktober 2001 16:04 schreef THEF_Pino het volgende:
[..]
Dat gevoel bedoel ik dus. Nou komt "Jezus" voor mij en anderen net zo hard aan. Dus, zie mijn vorige post.
Is goed. Mag je nog eens met SuperTrooper op de koffie komenOp donderdag 11 oktober 2001 16:05 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw standpunt op zich ook wel. maar laten we afspreken wat ik hierboven zei?
Verwijderd
na als het goed is ga ik volgend weekend met hem en zijn vriendin en mijn vriendin naar hem toeOp donderdag 11 oktober 2001 16:06 schreef THEF_Pino het volgende:
[..]
Is goed. Mag je nog eens met SuperTrooper op de koffie komen
Verwijderd
maar als je kijkt naar de bron van het zeggen van jesus <text>Op donderdag 11 oktober 2001 16:01 schreef THEF_Pino het volgende:
[..]
Ik wil maar duidelijk maken: voor mij is "Jezus" een krachtterm die niet kan. Als een van je gezinsleden kanker heeft kan ik me voorstellen dat voor jou "kankerlijer" net zo hard aankomt.
dan kan ik inprinciepe alleen maar concluderen dat het een soort vorm van publieke biechting is.
en als jij dan zegt dat het tegenwoordig niet meer zo gebruikt word dan heb je idd gelijk maar dan moet je je ook realiseren dat het dan ook niet tegen jouw geloof gebruikt word.
tegenwoordig leven we niet alleen in een multi-cultureel land maar ook een multi-religueze land en ik vind dat mensen die niet in een geloof geloven ook wel eens wat mogen ontvangen.
want b.v. winkels gaan altijd op zondag dicht en waarom? omdat anders de christelijke winkeleigenaaren benadeelt zouden worden. naja dan vind ik persoonlijk dat elk bedrijf maar moet kiezen of die op zondag wel of niet open mag. maar nee dat kan dus niet want we moeten rekening houden met andere geloven. nou ik vind dus dat geloven ook wel eens rekening moeten houden met niet geloovigen.
(ok dit was dus mijn uit de hand gelopen gezeik
Winkels hier in Den Haag zijn altijd openOp donderdag 11 oktober 2001 16:11 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
[..]
tegenwoordig leven we niet alleen in een multi-cultureel land maar ook een multi-religueze land en ik vind dat mensen die niet in een geloof geloven ook wel eens wat mogen ontvangen.
want b.v. winkels gaan altijd op zondag dicht en waarom? omdat anders de christelijke winkeleigenaaren benadeelt zouden worden. naja dan vind ik persoonlijk dat elk bedrijf maar moet kiezen of die op zondag wel of niet open mag. maarnee dat kan dus niet want we moeten rekening houden met andere geloven. nou ik vind dus dat geloven ook wel eens rekening moeten houden met niet geloovigen.
(ok dit was dus mijn uit de hand gelopen gezeikmaar you get the point lijkt mij)
Verwijderd
waarom moet er 1 rust dag zijn? Dit is iets waar ik en me vriendin redelijk af en toe over in de klinch om leggen. Want zij mag niks doen. En nah ja om zondag de hele dag thuis te zitten is ook niet leuk.....Op donderdag 11 oktober 2001 16:17 schreef THEF_Pino het volgende:
[..]
Winkels hier in Den Haag zijn altijd openEn ja, dan roer je een heel ander onderwerp aan, hoe zit het dan met Joodse en Moslim werknemers? Laten we 1 dag houden, dat werkt het makkelijkst. (Mag van mij ook zaterdag hoor)
btw en dan echt thuis niks kunnen doen tv niet aan radio niet aan computerniet aan. en noem allemaal maar. Op ze komen uit de kerk gaan met zijn alle thee drinken en na bespreken daarna eten en na het eten stuk uit de bijbel lezen.
Verwijderd
ik woon in zeeland (goes)Op donderdag 11 oktober 2001 16:17 schreef THEF_Pino het volgende:
[..]
Winkels hier in Den Haag zijn altijd openEn ja, dan roer je een heel ander onderwerp aan, hoe zit het dan met Joodse en Moslim werknemers? Laten we 1 dag houden, dat werkt het makkelijkst. (Mag van mij ook zaterdag hoor)
en hier zijn winkels wel zondag dicht en maandag de meeste ook nog
tis hier allemaal wat geloviger enzo
en ik kan verwachten dat er elke week minimaal 2 keer mensen langs komen om me te vertelen over het hoe en wat van god (jahova getuigen)
ze paste overlaatst zelfs huh tactieken aan,
ze hadden 1 of andere lekkere babe mee laten lopen
had ze bijna in de hoek gelult en toen moesten ze weg ofzo
(
hun argument: alles moet toch gemaakt zijn.
me: mwa
hun:dus god heeft ons gewoon gemaakt.
me:als alles gemaakt moet zijn wie heeft god dan gemaakt.
hun:het is duidelijk dat jij niet wilt geloven.
(dit is het gesprek in een nutshell duurde zeker iets van 20 minuten ofzo )
)
De rustdag is ingesteld (in meerdere geloofsovertuigingen) om de mens niet continue te laten doorgaan. Kijk eens hoeveel mensen tegenwoordig overspannen worden enzo. Daarom is er een rustdag ingevoerd. Dit betekend mijnsinziens niet dat je dan de hele dag op je gat moet zitten. Gewoon andere dingen doen dan normaal, lekker ontspannen. En ja, als winkelen voor jou ontspannen is, dan zou je dat moeten doen. Het is alleen dat je dan anderen "dwingt" om te werken, die kunnen dus niet ontspannen.Op donderdag 11 oktober 2001 16:20 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
waarom moet er 1 rust dag zijn? Dit is iets waar ik en me vriendin redelijk af en toe over in de klinch om leggen. Want zij mag niks doen. En nah ja om zondag de hele dag thuis te zitten is ook niet leuk.....
Verwijderd
ja maar ik zie het zo dan. Op het moment dat jij vrij bent dan moeten andere ms werken. Bijvoorbeeld een winkel is op zondag open. dan is die gene die zondag werkt warschijnlijk een doordeweekse dag vrij.....Op donderdag 11 oktober 2001 16:24 schreef THEF_Pino het volgende:
[..]
De rustdag is ingesteld (in meerdere geloofsovertuigingen) om de mens niet continue te laten doorgaan. Kijk eens hoeveel mensen tegenwoordig overspannen worden enzo. Daarom is er een rustdag ingevoerd. Dit betekend mijnsinziens niet dat je dan de hele dag op je gat moet zitten. Gewoon andere dingen doen dan normaal, lekker ontspannen. En ja, als winkelen voor jou ontspannen is, dan zou je dat moeten doen. Het is alleen dat je dan anderen "dwingt" om te werken, die kunnen dus niet ontspannen.
Hallo meneer, hiervoor krijg je een officiele waarschuwing te pakken, het is hier op geeneerlei wijze de bedoeling dat hier geflamed mag worden bij de vleet, ik vind dit een vrij asociale opmerking. Er zijn ook andere mensen in dit forum waar je rekening mee dient te houden, dat heb je wel vaker in een gemeenschap.Op donderdag 11 oktober 2001 14:33 schreef SM-DoubleD het volgende:
MJC, do me a goddamn favour.
Get yourself a cross and find someone willing to nail you to it, that way you can die just like your oh so praised Jezus.
Bah, meer landen zouden china moeten volgen en geloof gewoon verbieden, houdt de mensen enkel dom, waarvan MJC wel een overduidelijk voorbeeld is.
godverdomme... jesus fuckin christ, dat mocht ik niet zeggen zeker?
En verder gaat deze thread niet echt goed, als de flamers zo doorgaan is de laatste waarschuwing nog niet gevallen. Probeer er een normale discussie van te maken.
Verwijderd
geef mjc dan ook ff een warschuwing. De schold mijn vriendin uit als vreemd en mij als een probleemzoeker. Kijk maar op pagina 2 als je 25 per pagina doet.Op donderdag 11 oktober 2001 16:39 schreef morgoth het volgende:
[..]
Hallo meneer, hiervoor krijg je een officiele waarschuwing te pakken, het is hier op geeneerlei wijze de bedoeling dat hier geflamed mag worden bij de vleet, ik vind dit een vrij asociale opmerking. Er zijn ook andere mensen in dit forum waar je rekening mee dient te houden, dat heb je wel vaker in een gemeenschap.
En verder gaat deze thread niet echt goed, als de flamers zo doorgaan is de laatste waarschuwing nog niet gevallen. Probeer er een normale discussie van te maken.
GrapjasOp donderdag 11 oktober 2001 16:47 schreef Virtual-nobody het volgende:
geef mjc dan ook ff een warschuwing. De schold mijn vriendin uit als vreemd en mij als een probleemzoeker. Kijk maar op pagina 2 als je 25 per pagina doet.
Verwijderd
499.000 Hagenezen moeten hun taal gaan veranderen omdat eene pino zich daar aan ergert?Op donderdag 11 oktober 2001 15:56 schreef THEF_Pino het volgende:
Als je nou eens gaat verhuizen naar Staphorst, waar noch dechelijken gristelijken waerden gelden.
Verwijderd
tenkjoeOp donderdag 11 oktober 2001 16:39 schreef morgoth het volgende:
[..]
Hallo meneer, hiervoor krijg je een officiele waarschuwing te pakken, het is hier op geeneerlei wijze de bedoeling dat hier geflamed mag worden bij de vleet, ik vind dit een vrij asociale opmerking. Er zijn ook andere mensen in dit forum waar je rekening mee dient te houden, dat heb je wel vaker in een gemeenschap.
Een waarschuwing voor MJC? Dat vind ik wel meevallen, zo'n opmerking:
"Vreemde vriendin heb je dan, om als gelovige een complete atheist als vriendje te nemen...daar komen alleen maar problemen van....en dat blijkt. Jammer."
Daar is niks flamerigs aan.
Nu weer ontopic.
"Vreemde vriendin heb je dan, om als gelovige een complete atheist als vriendje te nemen...daar komen alleen maar problemen van....en dat blijkt. Jammer."
Eene pino? Er zitten hier meer christelijke mensen dan jij denkt. En dat volgens jou 499.000 hagenezen zich asociaal gedragen is dat totaal nog geen zinnig argument voor het wel mogen vloeken hier op GoT. GoT is een community met allemaal verschillende soorten mensen en je moet elkaar tolereren en dat doe je NIET door in het wilde weg te vloeken.Op donderdag 11 oktober 2001 16:52 schreef Links234 het volgende:
[..]
499.000 Hagenezen moeten hun taal gaan veranderen omdat eene pino zich daar aan ergert?
Als je nou eens gaat verhuizen naar Staphorst, waar noch dechelijken gristelijken waerden gelden.
Nu weer ontopic.
Verwijderd
niets grapjas, dat heb je echt wel gedaan.Op donderdag 11 oktober 2001 16:49 schreef MJC het volgende:
[..]
Grapjas
En ik vond het persoonlijk zelfs groffer dan hetgene ik neergetypt heb, ik val tenminste enkel jou aan, jij haalt er zelfs z'n vriendin bij die zichzelf niet eens kan verdedigen
Verwijderd
Nu insinueer je dat het gebruiken van Jezus als scheldwoord per definitie a-sociaal is. Onzin dus.Op donderdag 11 oktober 2001 16:54 schreef morgoth het volgende:
Een waarschuwing voor MJC? Dat vind ik wel meevallen, zo'n opmerking:
[..]
Eene pino? Er zitten hier meer christelijke mensen dan jij denkt. En dat volgens jou 499.000 hagenezen zich asociaal gedragen is dat totaal nog geen zinnig argument voor het wel mogen vloeken hier op GoT. GoT is een community met allemaal verschillende soorten mensen en je moet elkaar tolereren en dat doe je NIET door in het wilde weg te vloeken.
Nu weer ontopic.
Aangezien de overgrote meerderheid van Den Haag (en Nederland that is), graag Jezus etc. als scheldwoord gebruikt, is het eerder a-sociaal van Pino en consorten om te claimen dat het niet mag.
Dus....
Grapjas in de zin van: "stel je niet zo aan"Op donderdag 11 oktober 2001 16:55 schreef SM-DoubleD het volgende:
niets grapjas, dat heb je echt wel gedaan.
En ik vond het persoonlijk zelfs groffer dan hetgene ik neergetypt heb, ik val tenminste enkel jou aan, jij haalt er zelfs z'n vriendin bij die zichzelf niet eens kan verdedigen
Hoezo, jij vindt mij toch ook vreemd? Pas maar op, straks krijg je een tweede waarschuwing
Verwijderd
ik heb het gevoel dat jij wel heel selectief zinnetjes leest...Op donderdag 11 oktober 2001 16:58 schreef MJC het volgende:
[..]
Grapjas in de zin van: "stel je niet zo aan"
Hoezo, jij vindt mij toch ook vreemd? Pas maar op, straks krijg je een tweede waarschuwing
Ik zeg dus dat jij nog net iets lager onder de gordel ging dan ik door V-N zijn vriendin erbij te betrekken en min of meer ook wel aan te vallen, zonder dat die vriendin van V-N zich hier kan verdedigen.
En je weet in welk lichaamsdeel je mijn waarschuwing mag stoppen.
Verwijderd
Op donderdag 11 oktober 2001 17:01 schreef SM-DoubleD het volgende:
En je weet in welk lichaamsdeel je mijn waarschuwing mag stoppen.
in je jezus?
toch vind ik dat Links234 gelijk heeft, waarom moet ik stoppen met het roepen van GVD en *zoon van heer* TERING omdat er mensen zijn die daadwerkelijk geloven dat ze bestaan hebben of nog steeds bestaan (bewijs voor het bestaan van Jezus is er niet toch...).
Als je je er dan toch aan ergert ga je idd maar in staphorst wonen waer er noch gjeciviliceerde menschen zijn
Als jij graag naakt overstraat wil lopen (maf mannetje, veel te koud nu
) en iemand zegt dat hij dat niet fijn vindt dan ga jij toch ook niet spontaan je kleren weer aantrekken omdat "hij" het niet leuk vindt..... wat een bs
Termy
Als je je er dan toch aan ergert ga je idd maar in staphorst wonen waer er noch gjeciviliceerde menschen zijn
Als jij graag naakt overstraat wil lopen (maf mannetje, veel te koud nu
Termy
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Verwijderd
mag ik vragen om dat niet al te veel te quoten, anders valt het te hard op voor de admin's...Op donderdag 11 oktober 2001 17:04 schreef Links234 het volgende:
[..]
in je jezus?
Das in ieder geval beter dan iemand die helemaal niet kan lezen.Op donderdag 11 oktober 2001 17:01 schreef SM-DoubleD het volgende:
ik heb het gevoel dat jij wel heel selectief zinnetjes leest...
Ik heb gezegd dat ik zijn vriendin vreemd vindt...dat is ook zo, daar blijf ik bij. Klaarblijkelijk vind je die bewering van mij een waarschuwing waard? Nou, dan moet je maar niet tegen mij zeggen dat ik vreemd ben, want straks krijg je nog een tweede waarschuwing...want wat een belediging, je zou er wakker van kunnen liggen...echt!Ik zeg dus dat jij nog net iets lager onder de gordel ging dan ik door V-N zijn vriendin erbij te betrekken en min of meer ook wel aan te vallen, zonder dat die vriendin van V-N zich hier kan verdedigen.
*zucht* Dat ik je het nog uitleg zeg...heb vandaag wel een erg goed humeur
Wat een kwetsende opmerking, ik hoop dat passende maatregelen tegen jou worden getroffen mannetje.Op donderdag 11 oktober 2001 17:04 schreef Links234 het volgende:
[..]
in je jezus?
Nu weer ontopic graag.
Verwijderd
Een grapje is je ook vreemd geloof ik he?Op donderdag 11 oktober 2001 17:13 schreef Red devil het volgende:
[..]
Wat een kwetsende opmerking, ik hoop dat passende maatregelen tegen jou worden getroffen mannetje.
Nu weer ontopic graag.
Verwijderd
neenee, je hebt niet enkel gezegd dat zijn vriendin vreemd is, je hebt ook gezegd dat zijn relatie geen kans van slagen heeft omdat zij christen en hij atheist is, en dat vind ik 10.000 keer erger dan 'godverdomme' zeggen.Op donderdag 11 oktober 2001 17:07 schreef MJC het volgende:
[..]
Das in ieder geval beter dan iemand die helemaal niet kan lezen.
[..]
Ik heb gezegd dat ik zijn vriendin vreemd vindt...dat is ook zo, daar blijf ik bij. Klaarblijkelijk vind je die bewering van mij een waarschuwing waard? Nou, dan moet je maar niet tegen mij zeggen dat ik vreemd ben, want straks krijg je nog een tweede waarschuwing...want wat een belediging, je zou er wakker van kunnen liggen...echt!
*zucht* Dat ik je het nog uitleg zeg...heb vandaag wel een erg goed humeur
Maar ja, wat weet jij van relaties, je mag je nog niet eens afrukken, dus laat staan dat je een relatie hebt.
En ow, ik zou trouwens oppassen met te zeggen dat ik niet kan lezen, of ik geef je een hoop feiten op je brood die ik via internet jammerlijk genoeg niet kan bewijzen.
Verwijderd
Ach, daar schijnen wel meer mensen last van te hebben
Ach, daar schijnen wel meer mensen last van te hebben, van lange teentjesOp donderdag 11 oktober 2001 17:07 schreef MJC het volgende:
[..]
wat een belediging, je zou er wakker van kunnen liggen...echt!
Op donderdag 11 oktober 2001 17:13 schreef Red devil het volgende:
[..]
Wat een kwetsende opmerking, ik hoop dat passende maatregelen tegen jou worden getroffen mannetje.
Nu weer ontopic graag.
Houd nu toch eens op!Op donderdag 11 oktober 2001 17:18 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
je weet in welk lichaamsdeel je je mannetje kan steken
Jij en Links zijn de levende vertegenwoordigiing van het begrip "asociale randdebiel".
Als je alleen op dit forum komt om mensen te kwetsen kun je beter wegblijven vind ik.
Verwijderd
lolOp donderdag 11 oktober 2001 17:23 schreef Red devil het volgende:
[..]
Houd nu toch eens op!
Jij en Links zijn de levende vertegenwoordigiing van het begrip "asociale randdebiel".
Als je alleen op dit forum komt om mensen te kwetsen kun je beter wegblijven vind ik.
geloof me, ik draag waarschijnlijk meer bij aan het tech-gebeuren dan jij en MJC samen
anyway, ik stop ermee, is zinloos... maar wel bereleuk
en randdebiel, nee, heb gewoon het vliegend schijt aan religie en z'n idiote volgelinkjes
haha MJC heeft al vet lang een vriendin.Op donderdag 11 oktober 2001 17:17 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
Maar ja, wat weet jij van relaties, je mag je nog niet eens afrukken, dus laat staan dat je een relatie hebt.
En ow, ik zou trouwens oppassen met te zeggen dat ik niet kan lezen, of ik geef je een hoop feiten op je brood die ik via internet jammerlijk genoeg niet kan bewijzen.
Dat heeft ie in een X aantal reacties terug allang verteld, dus je kunt inderdaad NIET lezen.
Laten we beginnen met:
Aap
Noot
Mies
Kun je dit goed lezen en foutloos overschrijven DubbeleD?
Zoals ik al zei, je kunt niet lezen.Op donderdag 11 oktober 2001 17:17 schreef SM-DoubleD het volgende:
neenee, je hebt niet enkel gezegd dat zijn vriendin vreemd is, je hebt ook gezegd dat zijn relatie geen kans van slagen heeft omdat zij christen en hij atheist is
Ik heb gezegd dat er problemen van komen, en VN gaf zelf al aan problemen te hebben, dus is mijn constatering in dat geval goed.
Je klinkt gefrustreerd.Maar ja, wat weet jij van relaties, je mag je nog niet eens afrukken, dus laat staan dat je een relatie hebt.
Ik heb overigens een relatie, al 10 maanden.
Stoer praat hoor.En ow, ik zou trouwens oppassen met te zeggen dat ik niet kan lezen, of ik geef je een hoop feiten op je brood die ik via internet jammerlijk genoeg niet kan bewijzen.
Snelle blik in jouw profiel:Op donderdag 11 oktober 2001 17:25 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
lol
geloof me, ik draag waarschijnlijk meer bij aan het tech-gebeuren dan jij en MJC samen
anyway, ik stop ermee, is zinloos... maar wel bereleuk
en randdebiel, nee, heb gewoon het vliegend schijt aan religie en z'n idiote volgelinkjes
Gebruikersnaam: SM-DoubleD
Voornaam: Double
Achternaam: D
E-mail adres: -
Aantal posts: 427
Gem. aantal posts/dag: 6
Geb. datum: 05 september 1983
Een snelle blik over de topics waar je in gereageerd hebt:
Een hoog onzin gehalte.
Verwijderd
lol, man man, laat ik je ff wat zeggen over hoe goed ik kan lezen.Op donderdag 11 oktober 2001 17:26 schreef Red devil het volgende:
[..]
haha MJC heeft al vet lang een vriendin.
Dat heeft ie in een X aantal reacties terug allang verteld, dus je kunt inderdaad NIET lezen.
Laten we beginnen met:
Aap
Noot
Mies
Kun je dit goed lezen en foutloos overschrijven DubbeleD?
Toen ik 15 was, de leeftijd waarop jij stiekem met de pastoor naar het achterkamertje ging, heeft FLV mij samen met 8 anderen uit een groep van 700(!!) man geselecteerd om volledig opgeleid te worden.
Zegt niets, maar wat je misschien wel moet weten : eerste criterium was een IQ van minstens 120 (ik zit aan 168 als je het zo graag wil weten).
Je gelooft het uiteraard toch niet want het is niet door een god uitgesproken, maar goed, zeg jij me dan eens waarom ik als 17 jarige al aangenomen was door een consultancybedrijf, volledig getraind lotus-developer ben, C++ behoorlijk goed onder de knie heb en nog een hele rits andere informatica en niet-informaticashit.
Omdat ik niet kan lezen? Don't think so
edit :
ow ja, verwacht geen reply meer van me voor 8.00u morgenvroeg, ciao dudes.
W00000000000000000000tOp donderdag 11 oktober 2001 17:31 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
lol, man man, laat ik je ff wat zeggen over hoe goed ik kan lezen.
Toen ik 15 was, de leeftijd waarop jij stiekem met de pastoor naar het achterkamertje ging, heeft FLV mij samen met 8 anderen uit een groep van 700(!!) man geselecteerd om volledig opgeleid te worden.
Zegt niets, maar wat je misschien wel moet weten : eerste criterium was een IQ van minstens 120 (ik zit aan 168 als je het zo graag wil weten).
Je gelooft het uiteraard toch niet want het is niet door een god uitgesproken, maar goed, zeg jij me dan eens waarom ik als 17 jarige al aangenomen was door een consultancybedrijf, volledig getraind lotus-developer ben, C++ behoorlijk goed onder de knie heb en nog een hele rits andere informatica en niet-informaticashit.
* Red devil devil bows @ randdebiel
Moet ik nu jaloers worden ofzo?
* Red devil devil wil ook wel even opscheppen hoor maar doet dat hier niet.
Wie heeft er nu een waarschuwing aan zijn broek hangen?
Vertel nu nog eens wie hier de slimmerik is.
Duidelijk geval van projectie.Op donderdag 11 oktober 2001 17:31 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
Toen ik 15 was, de leeftijd waarop jij stiekem met de pastoor naar het achterkamertje ging,
pro·Žjec·tie (de ~ (v.))
1 [psych.] het psychisch proces waardoor men gevoelens of gedachten van zichzelf onbewust toeschrijft aan anderen
Was het erg pijnlijk?
Verwijderd
wie geeft er hier om een waarschuwing he?Op donderdag 11 oktober 2001 17:33 schreef Red devil het volgende:
[..]
W00000000000000000000t
/me devil bows @ randdebiel
Moet ik nu jaloers worden ofzo?
/me devil wil ook wel even opscheppen hoor maar doet dat hier niet.
Wie heeft er nu een waarschuwing aan zijn broek hangen?
Vertel nu nog eens wie hier de slimmerik is.
gij blijkbaar wel, ik in elk geval nie ze.
wie is er hier nu de slimmerik?
nogmaalsOp donderdag 11 oktober 2001 17:35 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
wie geeft er hier om een waarschuwing he?
gij blijkbaar wel, ik in elk geval nie ze.
wie is er hier nu de slimmerik?
projectie
pro·Žjec·tie (de ~ (v.))
1 [psych.] het psychisch proces waardoor men gevoelens of gedachten van zichzelf onbewust toeschrijft aan anderen
Zo erg is een waarschuwing niet hoor.
Zozo...Op donderdag 11 oktober 2001 17:31 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
edit :
ow ja, verwacht geen reply meer van me voor 8.00u morgenvroeg, ciao dudes.
En heeft meneer ook nog sociale en maatschappelijke skills?
Of heb je die overgeslagen, wat mijn indruk is.
Ik denk jij, want je maakt hem dus behoorlijk uit voor randdebielOp donderdag 11 oktober 2001 17:33 schreef Red devil het volgende:Wie heeft er nu een waarschuwing aan zijn broek hangen?
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
Een relatie zonder sex is geen relatie, vind ik.Op donderdag 11 oktober 2001 17:27 schreef MJC het volgende:
Ik heb overigens een relatie, al 10 maanden.
Da's een goede vriendschap.
Huh! Hoe kom je daarbij??Op donderdag 11 oktober 2001 17:37 schreef eddepet het volgende:
[..]
Ik denk jij, want je maakt hem dus behoorlijk uit voor randdebiel
Dat heb je mij niet horen zeggen.
Laat mij zien waar dat staat.
Niet voor mensen die te opdringerig zijn nee..Op donderdag 11 oktober 2001 17:37 schreef Links234 het volgende:
[..]
Een relatie zonder sex is geen relatie, vind ik.
Kortzichtig ventje
Ranzige gozer dan als jij je vrienden op de bek paktOp donderdag 11 oktober 2001 17:37 schreef Links234 het volgende:
Een relatie zonder sex is geen relatie, vind ik.
Verwijderd
Op donderdag 11 oktober 2001 17:39 schreef Rico-Burn het volgende:
[..]
Niet voor mensen die te opdringerig zijn nee..
Kortzichtig ventje
Opdringerig nog wel?
Hee, pssst...hier is een geheimpje: Vrouwen houden ook van sex!
Mijn vrouwtje heeft mij zelfs verleid de 1e maal dus......
Oke, dus als ik als een reactie op jouw bericht typ;Op donderdag 11 oktober 2001 17:38 schreef Red devil het volgende:
[..]
Huh! Hoe kom je daarbij??
Dat heb je mij niet horen zeggen.
Laat mij zien waar dat staat.
/me buigt @ randdebiel
voel jij je zeker niet aangevallen
Nou, als jij al je vrienden op de bek pakt vind ik dat behoorlijk ranzig.Op donderdag 11 oktober 2001 17:41 schreef Links234 het volgende:
Heb je wat tegen homo's of zo dan?
En heb jij daarmee dan meteen een relatie ?Op donderdag 11 oktober 2001 17:40 schreef Links234 het volgende:
[..]
Opdringerig nog wel?
Hee, pssst...hier is een geheimpje: Vrouwen houden ook van sex!
Mijn vrouwtje heeft mij zelfs verleid de 1e maal dus......
Als dat niet vooraf gegaan is van een goede vriendschap, maar gebaseerd is op het eerste lichamelijke contact, kun je het bijna niet serieus nemen...
Want dan gaat het op een gegeven moment ook vervelen he... vreemd he ?
Ik buig naar hem! Vind jij dat flame? Man , het was een regelrecht compliment!Op donderdag 11 oktober 2001 17:42 schreef eddepet het volgende:
[..]
Oke, dus als ik als een reactie op jouw bericht typ;
/me buigt @ randdebiel
voel jij je zeker niet aangevallenNou ik wel, en is in mijn ogen dus een regelrechte flame.
Hij had een iq van 168 ! Dat is ongehoord!
TuurlijkOp donderdag 11 oktober 2001 17:44 schreef Red devil het volgende:
[..]
Ik buig naar hem! Vind jij dat flame? Man , het was een regelrecht compliment!
Hij had een iq van 168 ! Dat is ongehoord!
Dat buigen heeft iets sarcastisch en daar hoor je me verder niet over, maar dat stukkie @randdebiel lijkt in de verste verte niet op verering.
Nou, mensen met een IQ van 168 zijn schaars goed hoor, ik weet niet in wat voor MENSA gemeenschap jij leeft.Op donderdag 11 oktober 2001 17:45 schreef eddepet het volgende:
[..]
Tuurlijk
* Red devil devil is out, to his girlfriend.
Have Phun !Op donderdag 11 oktober 2001 17:46 schreef Red devil het volgende:
[..]
Nou, mensen met een IQ van 168 zijn schaars goed hoor, ik weet niet in wat voor MENSA gemeenschap jij leeft.
* Ricoh devil is out, to his girlfriend.
Verwijderd
Al 3 jaarOp donderdag 11 oktober 2001 17:43 schreef Rico-Burn het volgende:
[..]
En heb jij daarmee dan meteen een relatie ?
Als dat niet vooraf gegaan is van een goede vriendschap, maar gebaseerd is op het eerste lichamelijke contact, kun je het bijna niet serieus nemen...
Dit meen je toch niet serieus he?
Liefde op t 1e gezicht, zeker nooit van gehoord (of meegemaakt hmm?)
Wat weet JIJ in godsnaam nu van relaties, als je er zelf geen een hebt gehad?Want dan gaat het op een gegeven moment ook vervelen he... vreemd he ?
Bah, stelletje kinderen. Kunnen jullie dan niet normaal reageren? Deze topic is hierbij dicht en ik ga speuren of er nog wat waarschuwing moeten gaan vallen. Bah.
Ongelooflijk. Volgens mij is het een nieuw record om een topic zo erg in een flamewar te laten uitlopen. Dat ligt naar mijn mening aan alle vier de mensen die hier heftig in regaeerden: MJC, Links234, SM-DoubleD en Red devil. Ik heb geen zin om met een vingertje te wijzen en te zeggen "Jij bent begonnen!" Door het gedrag van jullie allemaal is er de laatste 100 posts meer gescholden dan gediscussieert; en of je dan grof of subtiel scheldt boeit me niet zoveel.
Dit is niet de manier om met elkaar om te gaan; in W&L niet, op de rest van GoT niet en eigenlijk nergens. Ik hoop dat jullie volgende keer dat je hier post wat volwassener reageert.
Dit is niet de manier om met elkaar om te gaan; in W&L niet, op de rest van GoT niet en eigenlijk nergens. Ik hoop dat jullie volgende keer dat je hier post wat volwassener reageert.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Dit topic is gesloten.
![]()