• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024
Op donderdag 11 oktober 2001 16:47 schreef Virtual-nobody het volgende:
geef mjc dan ook ff een warschuwing. De schold mijn vriendin uit als vreemd en mij als een probleemzoeker. Kijk maar op pagina 2 als je 25 per pagina doet.
Grapjas :)

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 15:56 schreef THEF_Pino het volgende:
"Jezus Christus wat een tiefus kankerlijer, krijg de cholera" is bij ons in Den Haag geen uitzondering en daar stoor ik me aan.
499.000 Hagenezen moeten hun taal gaan veranderen omdat eene pino zich daar aan ergert?

Als je nou eens gaat verhuizen naar Staphorst, waar noch dechelijken gristelijken waerden gelden.

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 16:39 schreef morgoth het volgende:

[..]

Hallo meneer, hiervoor krijg je een officiele waarschuwing te pakken, het is hier op geeneerlei wijze de bedoeling dat hier geflamed mag worden bij de vleet, ik vind dit een vrij asociale opmerking. Er zijn ook andere mensen in dit forum waar je rekening mee dient te houden, dat heb je wel vaker in een gemeenschap.

En verder gaat deze thread niet echt goed, als de flamers zo doorgaan is de laatste waarschuwing nog niet gevallen. Probeer er een normale discussie van te maken.
tenkjoe

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Een waarschuwing voor MJC? Dat vind ik wel meevallen, zo'n opmerking:

"Vreemde vriendin heb je dan, om als gelovige een complete atheist als vriendje te nemen...daar komen alleen maar problemen van....en dat blijkt. Jammer."

Daar is niks flamerigs aan.
Op donderdag 11 oktober 2001 16:52 schreef Links234 het volgende:

[..]

499.000 Hagenezen moeten hun taal gaan veranderen omdat eene pino zich daar aan ergert?

Als je nou eens gaat verhuizen naar Staphorst, waar noch dechelijken gristelijken waerden gelden.
Eene pino? Er zitten hier meer christelijke mensen dan jij denkt. En dat volgens jou 499.000 hagenezen zich asociaal gedragen is dat totaal nog geen zinnig argument voor het wel mogen vloeken hier op GoT. GoT is een community met allemaal verschillende soorten mensen en je moet elkaar tolereren en dat doe je NIET door in het wilde weg te vloeken.

Nu weer ontopic.

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 16:49 schreef MJC het volgende:

[..]

Grapjas :)
niets grapjas, dat heb je echt wel gedaan.
En ik vond het persoonlijk zelfs groffer dan hetgene ik neergetypt heb, ik val tenminste enkel jou aan, jij haalt er zelfs z'n vriendin bij die zichzelf niet eens kan verdedigen

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 16:54 schreef morgoth het volgende:
Een waarschuwing voor MJC? Dat vind ik wel meevallen, zo'n opmerking:

"Vreemde vriendin heb je dan, om als gelovige een complete atheist als vriendje te nemen...daar komen alleen maar problemen van....en dat blijkt. Jammer."

Daar is niks flamerigs aan.
[..]

Eene pino? Er zitten hier meer christelijke mensen dan jij denkt. En dat volgens jou 499.000 hagenezen zich asociaal gedragen is dat totaal nog geen zinnig argument voor het wel mogen vloeken hier op GoT. GoT is een community met allemaal verschillende soorten mensen en je moet elkaar tolereren en dat doe je NIET door in het wilde weg te vloeken.

Nu weer ontopic.
Nu insinueer je dat het gebruiken van Jezus als scheldwoord per definitie a-sociaal is. Onzin dus.
Aangezien de overgrote meerderheid van Den Haag (en Nederland that is), graag Jezus etc. als scheldwoord gebruikt, is het eerder a-sociaal van Pino en consorten om te claimen dat het niet mag.

Dus....

• MJC
Op donderdag 11 oktober 2001 16:55 schreef SM-DoubleD het volgende:
niets grapjas, dat heb je echt wel gedaan.
En ik vond het persoonlijk zelfs groffer dan hetgene ik neergetypt heb, ik val tenminste enkel jou aan, jij haalt er zelfs z'n vriendin bij die zichzelf niet eens kan verdedigen
Grapjas in de zin van: "stel je niet zo aan"
Hoezo, jij vindt mij toch ook vreemd? Pas maar op, straks krijg je een tweede waarschuwing :P

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 16:58 schreef MJC het volgende:

[..]

Grapjas in de zin van: "stel je niet zo aan"
Hoezo, jij vindt mij toch ook vreemd? Pas maar op, straks krijg je een tweede waarschuwing :P
ik heb het gevoel dat jij wel heel selectief zinnetjes leest...

Ik zeg dus dat jij nog net iets lager onder de gordel ging dan ik door V-N zijn vriendin erbij te betrekken en min of meer ook wel aan te vallen, zonder dat die vriendin van V-N zich hier kan verdedigen.

En je weet in welk lichaamsdeel je mijn waarschuwing mag stoppen.

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 17:01 schreef SM-DoubleD het volgende:

En je weet in welk lichaamsdeel je mijn waarschuwing mag stoppen.
:D

in je jezus? :P

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:44

Termy

valt er nog wat te fragge?

toch vind ik dat Links234 gelijk heeft, waarom moet ik stoppen met het roepen van GVD en *zoon van heer* TERING omdat er mensen zijn die daadwerkelijk geloven dat ze bestaan hebben of nog steeds bestaan (bewijs voor het bestaan van Jezus is er niet toch...).

Als je je er dan toch aan ergert ga je idd maar in staphorst wonen waer er noch gjeciviliceerde menschen zijn :)

Als jij graag naakt overstraat wil lopen (maf mannetje, veel te koud nu :)) en iemand zegt dat hij dat niet fijn vindt dan ga jij toch ook niet spontaan je kleren weer aantrekken omdat "hij" het niet leuk vindt..... wat een bs

Termy

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 17:04 schreef Links234 het volgende:

[..]

mag ik vragen om dat niet al te veel te quoten, anders valt het te hard op voor de admin's... :P

• MJC
Op donderdag 11 oktober 2001 17:01 schreef SM-DoubleD het volgende:
ik heb het gevoel dat jij wel heel selectief zinnetjes leest...
Das in ieder geval beter dan iemand die helemaal niet kan lezen.
Ik zeg dus dat jij nog net iets lager onder de gordel ging dan ik door V-N zijn vriendin erbij te betrekken en min of meer ook wel aan te vallen, zonder dat die vriendin van V-N zich hier kan verdedigen.
Ik heb gezegd dat ik zijn vriendin vreemd vindt...dat is ook zo, daar blijf ik bij. Klaarblijkelijk vind je die bewering van mij een waarschuwing waard? Nou, dan moet je maar niet tegen mij zeggen dat ik vreemd ben, want straks krijg je nog een tweede waarschuwing...want wat een belediging, je zou er wakker van kunnen liggen...echt!
*zucht* Dat ik je het nog uitleg zeg...heb vandaag wel een erg goed humeur :z

• Red devil
  • Nu online
Op donderdag 11 oktober 2001 17:04 schreef Links234 het volgende:

[..]

Wat een kwetsende opmerking, ik hoop dat passende maatregelen tegen jou worden getroffen mannetje.
Nu weer ontopic graag.

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 17:13 schreef Red devil het volgende:

[..]

Wat een kwetsende opmerking, ik hoop dat passende maatregelen tegen jou worden getroffen mannetje.
Nu weer ontopic graag.
Een grapje is je ook vreemd geloof ik he?

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 17:07 schreef MJC het volgende:

[..]

Das in ieder geval beter dan iemand die helemaal niet kan lezen.
[..]

Ik heb gezegd dat ik zijn vriendin vreemd vindt...dat is ook zo, daar blijf ik bij. Klaarblijkelijk vind je die bewering van mij een waarschuwing waard? Nou, dan moet je maar niet tegen mij zeggen dat ik vreemd ben, want straks krijg je nog een tweede waarschuwing...want wat een belediging, je zou er wakker van kunnen liggen...echt!
*zucht* Dat ik je het nog uitleg zeg...heb vandaag wel een erg goed humeur :z
neenee, je hebt niet enkel gezegd dat zijn vriendin vreemd is, je hebt ook gezegd dat zijn relatie geen kans van slagen heeft omdat zij christen en hij atheist is, en dat vind ik 10.000 keer erger dan 'godverdomme' zeggen.

Maar ja, wat weet jij van relaties, je mag je nog niet eens afrukken, dus laat staan dat je een relatie hebt.

En ow, ik zou trouwens oppassen met te zeggen dat ik niet kan lezen, of ik geef je een hoop feiten op je brood die ik via internet jammerlijk genoeg niet kan bewijzen.

Verwijderd

[..]

Nu weer ontopic graag.
je weet in welk lichaamsdeel je je mannetje kan steken 8-)

Verwijderd

Ach, daar schijnen wel meer mensen last van te hebben
Op donderdag 11 oktober 2001 17:07 schreef MJC het volgende:

[..]
wat een belediging, je zou er wakker van kunnen liggen...echt!
Ach, daar schijnen wel meer mensen last van te hebben, van lange teentjes

[..]

Nu weer ontopic graag.

• Red devil
  • Nu online
Op donderdag 11 oktober 2001 17:18 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

je weet in welk lichaamsdeel je je mannetje kan steken 8-)
Houd nu toch eens op!
Jij en Links zijn de levende vertegenwoordigiing van het begrip "asociale randdebiel".
Als je alleen op dit forum komt om mensen te kwetsen kun je beter wegblijven vind ik.

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 17:23 schreef Red devil het volgende:

[..]

Houd nu toch eens op!
Jij en Links zijn de levende vertegenwoordigiing van het begrip "asociale randdebiel".
Als je alleen op dit forum komt om mensen te kwetsen kun je beter wegblijven vind ik.
lol

geloof me, ik draag waarschijnlijk meer bij aan het tech-gebeuren dan jij en MJC samen :)

anyway, ik stop ermee, is zinloos... maar wel bereleuk :P

en randdebiel, nee, heb gewoon het vliegend schijt aan religie en z'n idiote volgelinkjes

• Red devil
  • Nu online
Op donderdag 11 oktober 2001 17:17 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]
Maar ja, wat weet jij van relaties, je mag je nog niet eens afrukken, dus laat staan dat je een relatie hebt.

En ow, ik zou trouwens oppassen met te zeggen dat ik niet kan lezen, of ik geef je een hoop feiten op je brood die ik via internet jammerlijk genoeg niet kan bewijzen.
haha MJC heeft al vet lang een vriendin.
Dat heeft ie in een X aantal reacties terug allang verteld, dus je kunt inderdaad NIET lezen.

Laten we beginnen met:

Aap
Noot
Mies

Kun je dit goed lezen en foutloos overschrijven DubbeleD?

• MJC
Op donderdag 11 oktober 2001 17:17 schreef SM-DoubleD het volgende:
neenee, je hebt niet enkel gezegd dat zijn vriendin vreemd is, je hebt ook gezegd dat zijn relatie geen kans van slagen heeft omdat zij christen en hij atheist is
Zoals ik al zei, je kunt niet lezen.
Ik heb gezegd dat er problemen van komen, en VN gaf zelf al aan problemen te hebben, dus is mijn constatering in dat geval goed.
Je klinkt gefrustreerd.
Ik heb overigens een relatie, al 10 maanden.
Stoer praat hoor.

• Red devil
  • Nu online
Op donderdag 11 oktober 2001 17:25 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

lol

geloof me, ik draag waarschijnlijk meer bij aan het tech-gebeuren dan jij en MJC samen :)

anyway, ik stop ermee, is zinloos... maar wel bereleuk :P

en randdebiel, nee, heb gewoon het vliegend schijt aan religie en z'n idiote volgelinkjes
Snelle blik in jouw profiel:
Gebruikersnaam: SM-DoubleD
Voornaam: Double
Achternaam: D
E-mail adres: -
Aantal posts: 427
Gem. aantal posts/dag: 6
Geb. datum: 05 september 1983

Een snelle blik over de topics waar je in gereageerd hebt:
Een hoog onzin gehalte.

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 17:26 schreef Red devil het volgende:

[..]

haha MJC heeft al vet lang een vriendin.
Dat heeft ie in een X aantal reacties terug allang verteld, dus je kunt inderdaad NIET lezen.

Laten we beginnen met:

Aap
Noot
Mies

Kun je dit goed lezen en foutloos overschrijven DubbeleD?
lol, man man, laat ik je ff wat zeggen over hoe goed ik kan lezen.
Toen ik 15 was, de leeftijd waarop jij stiekem met de pastoor naar het achterkamertje ging, heeft FLV mij samen met 8 anderen uit een groep van 700(!!) man geselecteerd om volledig opgeleid te worden.
Zegt niets, maar wat je misschien wel moet weten : eerste criterium was een IQ van minstens 120 (ik zit aan 168 als je het zo graag wil weten).

Je gelooft het uiteraard toch niet want het is niet door een god uitgesproken, maar goed, zeg jij me dan eens waarom ik als 17 jarige al aangenomen was door een consultancybedrijf, volledig getraind lotus-developer ben, C++ behoorlijk goed onder de knie heb en nog een hele rits andere informatica en niet-informaticashit.

Omdat ik niet kan lezen? Don't think so

edit :
ow ja, verwacht geen reply meer van me voor 8.00u morgenvroeg, ciao dudes.

• Red devil
  • Nu online
Op donderdag 11 oktober 2001 17:31 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

Toen ik 15 was, de leeftijd waarop jij stiekem met de pastoor naar het achterkamertje ging, heeft FLV mij samen met 8 anderen uit een groep van 700(!!) man geselecteerd om volledig opgeleid te worden.
Zegt niets, maar wat je misschien wel moet weten : eerste criterium was een IQ van minstens 120 (ik zit aan 168 als je het zo graag wil weten).

Je gelooft het uiteraard toch niet want het is niet door een god uitgesproken, maar goed, zeg jij me dan eens waarom ik als 17 jarige al aangenomen was door een consultancybedrijf, volledig getraind lotus-developer ben, C++ behoorlijk goed onder de knie heb en nog een hele rits andere informatica en niet-informaticashit.

W00000000000000000000t

* Red devil devil bows @ randdebiel

Moet ik nu jaloers worden ofzo?

* Red devil devil wil ook wel even opscheppen hoor maar doet dat hier niet.

Wie heeft er nu een waarschuwing aan zijn broek hangen?

Vertel nu nog eens wie hier de slimmerik is.

• Red devil
  • Nu online

[..]

Toen ik 15 was, de leeftijd waarop jij stiekem met de pastoor naar het achterkamertje ging,
Duidelijk geval van projectie.

pro·Žjec·tie (de ~ (v.))

1 [psych.] het psychisch proces waardoor men gevoelens of gedachten van zichzelf onbewust toeschrijft aan anderen

Was het erg pijnlijk?

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 17:33 schreef Red devil het volgende:

[..]

W00000000000000000000t

/me devil bows @ randdebiel

Moet ik nu jaloers worden ofzo?

/me devil wil ook wel even opscheppen hoor maar doet dat hier niet.

Wie heeft er nu een waarschuwing aan zijn broek hangen?

Vertel nu nog eens wie hier de slimmerik is.
wie geeft er hier om een waarschuwing he?
gij blijkbaar wel, ik in elk geval nie ze.
wie is er hier nu de slimmerik?

• Red devil
  • Nu online
Op donderdag 11 oktober 2001 17:35 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

wie geeft er hier om een waarschuwing he?
gij blijkbaar wel, ik in elk geval nie ze.
wie is er hier nu de slimmerik?
nogmaals

projectie

pro·Žjec·tie (de ~ (v.))
1 [psych.] het psychisch proces waardoor men gevoelens of gedachten van zichzelf onbewust toeschrijft aan anderen

Zo erg is een waarschuwing niet hoor.

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025

[..]

edit :
ow ja, verwacht geen reply meer van me voor 8.00u morgenvroeg, ciao dudes.
Zozo...
En heeft meneer ook nog sociale en maatschappelijke skills?
Of heb je die overgeslagen, wat mijn indruk is.

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06-2025
Op donderdag 11 oktober 2001 17:33 schreef Red devil het volgende:Wie heeft er nu een waarschuwing aan zijn broek hangen?
Ik denk jij, want je maakt hem dus behoorlijk uit voor randdebiel |:(

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 17:27 schreef MJC het volgende:

Ik heb overigens een relatie, al 10 maanden.
Een relatie zonder sex is geen relatie, vind ik.
Da's een goede vriendschap.

• Red devil
  • Nu online
Op donderdag 11 oktober 2001 17:37 schreef eddepet het volgende:

[..]

Ik denk jij, want je maakt hem dus behoorlijk uit voor randdebiel |:(
Huh! Hoe kom je daarbij??

Dat heb je mij niet horen zeggen.
Laat mij zien waar dat staat.

• Ricoh
Op donderdag 11 oktober 2001 17:37 schreef Links234 het volgende:

[..]

Niet voor mensen die te opdringerig zijn nee..
Kortzichtig ventje

• MJC
Op donderdag 11 oktober 2001 17:37 schreef Links234 het volgende:
Ranzige gozer dan als jij je vrienden op de bek pakt :r

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 17:39 schreef Rico-Burn het volgende:

[..]

Niet voor mensen die te opdringerig zijn nee..
Kortzichtig ventje

Opdringerig nog wel? :p

Hee, pssst...hier is een geheimpje: Vrouwen houden ook van sex!

Mijn vrouwtje heeft mij zelfs verleid de 1e maal dus......

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 17:39 schreef MJC het volgende:

[..]

Ranzige gozer dan als jij je vrienden op de bek pakt :r
Heb je wat tegen homo's of zo dan?

• daPet
Op donderdag 11 oktober 2001 17:38 schreef Red devil het volgende:

[..]

Huh! Hoe kom je daarbij??

Dat heb je mij niet horen zeggen.
Laat mij zien waar dat staat.
Oke, dus als ik als een reactie op jouw bericht typ;
/me buigt @ randdebiel
voel jij je zeker niet aangevallen :? Nou ik wel, en is in mijn ogen dus een regelrechte flame.

• MJC
Op donderdag 11 oktober 2001 17:41 schreef Links234 het volgende:
Heb je wat tegen homo's of zo dan?
Nou, als jij al je vrienden op de bek pakt vind ik dat behoorlijk ranzig.

• Ricoh
Op donderdag 11 oktober 2001 17:40 schreef Links234 het volgende:

[..]

Opdringerig nog wel? :p

Hee, pssst...hier is een geheimpje: Vrouwen houden ook van sex!

Mijn vrouwtje heeft mij zelfs verleid de 1e maal dus......
En heb jij daarmee dan meteen een relatie ?
Als dat niet vooraf gegaan is van een goede vriendschap, maar gebaseerd is op het eerste lichamelijke contact, kun je het bijna niet serieus nemen...
Want dan gaat het op een gegeven moment ook vervelen he... vreemd he ?

• Red devil
  • Nu online
Op donderdag 11 oktober 2001 17:42 schreef eddepet het volgende:

[..]

Oke, dus als ik als een reactie op jouw bericht typ;
/me buigt @ randdebiel
voel jij je zeker niet aangevallen :? Nou ik wel, en is in mijn ogen dus een regelrechte flame.
Ik buig naar hem! Vind jij dat flame? Man , het was een regelrecht compliment!
Hij had een iq van 168 ! Dat is ongehoord!

• daPet
Op donderdag 11 oktober 2001 17:44 schreef Red devil het volgende:

[..]

Ik buig naar hem! Vind jij dat flame? Man , het was een regelrecht compliment!
Hij had een iq van 168 ! Dat is ongehoord!
Tuurlijk |:(
Dat buigen heeft iets sarcastisch en daar hoor je me verder niet over, maar dat stukkie @randdebiel lijkt in de verste verte niet op verering.

• Red devil
  • Nu online
Op donderdag 11 oktober 2001 17:45 schreef eddepet het volgende:

[..]

Tuurlijk |:(
Nou, mensen met een IQ van 168 zijn schaars goed hoor, ik weet niet in wat voor MENSA gemeenschap jij leeft.

* Red devil devil is out, to his girlfriend.

• Ricoh
Op donderdag 11 oktober 2001 17:46 schreef Red devil het volgende:

[..]

Nou, mensen met een IQ van 168 zijn schaars goed hoor, ik weet niet in wat voor MENSA gemeenschap jij leeft.

* Ricoh devil is out, to his girlfriend.
Have Phun !

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 17:43 schreef Rico-Burn het volgende:

[..]

En heb jij daarmee dan meteen een relatie ?
Al 3 jaar
Als dat niet vooraf gegaan is van een goede vriendschap, maar gebaseerd is op het eerste lichamelijke contact, kun je het bijna niet serieus nemen...
:D :D :D

Dit meen je toch niet serieus he? :D

Liefde op t 1e gezicht, zeker nooit van gehoord (of meegemaakt hmm?)
Want dan gaat het op een gegeven moment ook vervelen he... vreemd he ?
Wat weet JIJ in godsnaam nu van relaties, als je er zelf geen een hebt gehad?

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Bah, stelletje kinderen. Kunnen jullie dan niet normaal reageren? Deze topic is hierbij dicht en ik ga speuren of er nog wat waarschuwing moeten gaan vallen. Bah.

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ongelooflijk. Volgens mij is het een nieuw record om een topic zo erg in een flamewar te laten uitlopen. Dat ligt naar mijn mening aan alle vier de mensen die hier heftig in regaeerden: MJC, Links234, SM-DoubleD en Red devil. Ik heb geen zin om met een vingertje te wijzen en te zeggen "Jij bent begonnen!" Door het gedrag van jullie allemaal is er de laatste 100 posts meer gescholden dan gediscussieert; en of je dan grof of subtiel scheldt boeit me niet zoveel.

Dit is niet de manier om met elkaar om te gaan; in W&L niet, op de rest van GoT niet en eigenlijk nergens. Ik hoop dat jullie volgende keer dat je hier post wat volwassener reageert.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.