Op dinsdag 19 maart 2002 18:35 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
maar dan vergeet je 1 ding: door de extreme kosten zullen weinig mensen OVERSTAPPEN en bij de mensen die het product WILLEN is het niet beschikbaar. Maw dit is een product met extreem weinig kans van slagen als je het mij vraagt. Maar goed, ik gun het ze hoor.... ik denk alleen dat het een ramp wordt

Slaat echt nergens op.
Ik stap wel over hoor, van mijn casema naar tweakdsl.
Ga ik van 512/128 -> SDSL .... zodra het kan.
Ik weet namelijk dat het bij mijn centrale aangesloten kan worden en zit met smart te wachten.
* Jive was slim .... ik heb gewacht.
Aan mijn reet geen mxsloom & kpn teleslet (geef ik me zuurverdiende centen liever aan de echte hoeren, word ik teminste niet zelf genaaid).
En wat betreft over je limiet gaan ... nou .. dan moet je de cistron info lijn maar eens bellen en vragen wat het kost als je over je limiet heengaat, kan je verzekeren dat je dan flink gaat slikken.
En dat is nog effe afgezien van een toffe tweakers verbinding die ik dan ga krijgen, met de mogelijkheid om tweakers ook gelijk een beetje financieel een duw in de rug te geven (wel de positieve kant op hoor).
En wat betreft al die nieuwe tweakdsl'nde klanten ..
Denk dan eens aan al die tweakers die een rotte upc verbinding hebben , de tweakers die gaan verhuizen, de tweakers die over een paar maanden hun toffe studentenhuis uit moeten als ze klaar zijn,etc. etc.
Lijkt mij wel zo leuk als alles goed draait & goed getest is voor die grote golf afstuderende tweakers in de zomervakantie naar woonruimte op zoek gaat, en daarnaast ook naar een internet provider.
En dan nog een klein ding wat betreft verhuizen ... als je dat doet kun je net zoe goed van ISP veranderen, want ze rekenen bijna allemaal gewoon een nieuwe aansluiting voor je .. met volle kosten, dus dat maakt dan ook weinig uit.
* Jive 2 cents