Ik had niet anders verwachtOp maandag 22 april 2002 11:09 schreef Floris het volgende:
[..]
Ik heb mijn tekst voor de ISDN-modems net gemailed, even aankijken hoe lang het nu nog duurt.
Als je MXstream opzegd, krijg je vast wel een datum wanneer dat wordt afgesloten niet? Op die dag kan KPN beginnen met testen van je lijn, meestal zo'n 10 dagen later kan je verbinding helemaal werkend zijn. (Mits je modem enzo werkt natuurlijk, ik ga er ff van uit dat je dat zelf gaat installeren en dat je dat ook wel begrijpt)
Helaas kan je niet naadloos overgaan, KPN doet haar uiterste best om dat voor de volle 100% tegen te gaan.

Dus je zit zoiezo min.10 dagen analoog?
• Eerst nog geen datalimiet nee. En als je wilt overstappen door de datalimiet, kan je beter extra erbij kopen. Staat hier een paar posts boven door floris.Op maandag 22 april 2002 13:03 schreef Raven- het volgende:
Kunnen mijn 2 vragen nog beantwoord worden
• Dus als ik het goed begrijp is er in het begin/voorlopig nog geen datalimiet.
Dit betekent dat ik gewoon bv het 2e abo kan aanschaffen en dan als de datalimiet van kracht wordt ik (indien nodig) over kan stappen op het 3e abo?
• Hoelang duurt het aansluiten eigenlijk (als we er vanuit gaan dat de centrale al opgelevered is) 3 weken max ofzo?
• rond de 10 dagen hoorde ik hierboven van Floris. En dat van die