Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Mocht @Home nog vreemdere plannen gaan uitvoeren, dan weet ik het wel
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Da's raar, want hier werkt het byzonder prima.Op zondag 21 april 2002 23:45 schreef tweakerrrr het volgende:
Ik weet niet wie er over gaat, maar op http://www.tweakdsl.nl/ zijn de eurotekentjes niet zichtbaar.
Die moet je wel hebben, als je die aan wilt vragen, kost je dat een jaar abbokosten+de aanleg van de lijn. Als jij dat er voor over hebt, moet je het vooral doen.Ik heb trouwens helemaal geen vaste telefoon-aansluiting. Is het dan wel verstandig om TweakDSL te nemen?
Dat kan hoger hoor, moet je er zelf wel bandbreedte bijkopen, kost ongeveer €0,60 per GigaByte die je extra af wilt nemen (inclusief BTW wel hoor(ik zie nu trouwens.. 70 Gig? Kan dat niet hoger, ik doe nu zo'n 350 Gig per maand met chello)
Je betaald dan dus €263 per maand, wat ik eigenlijk nog wel mee vind vallen voor iemand die zo belachelijk veel verkeer weet te genereren. (Wat de hell doe jij met die lijn? Heb je een soort loopje lopen waarmee je elke 10min opnieuw begint met het downloaden van een testbestand van 10MB ofzo?)
Bericht hierboven
Nou, Floris, ik vanochtend extra vroeg uit bed, zodat ik om 09:30 klaar zatOp maandag 22 april 2002 11:06 schreef Floris het volgende:
blaat
Push the big red button!
Ik heb mijn tekst voor de ISDN-modems net gemailed, even aankijken hoe lang het nu nog duurt.Op maandag 22 april 2002 02:01 schreef Neejoh het volgende:
Florisssssssssssss...... Alles al live
Hoe zit het trouwens, ik heb nu MXstream bij planet, en als ik die opzeg, kan ik zeker eerst weer annaloog gaan inbellen tot tweakDSL klaar is? Of kun je een datum prikken, dat planet afloopt en tweakDSL begint
Ik pas er namelijk voor om een paar week analoog te gaan
Als je MXstream opzegd, krijg je vast wel een datum wanneer dat wordt afgesloten niet? Op die dag kan KPN beginnen met testen van je lijn, meestal zo'n 10 dagen later kan je verbinding helemaal werkend zijn. (Mits je modem enzo werkt natuurlijk, ik ga er ff van uit dat je dat zelf gaat installeren en dat je dat ook wel begrijpt
Helaas kan je niet naadloos overgaan, KPN doet haar uiterste best om dat voor de volle 100% tegen te gaan.
Bericht hierboven
Wat mij betreft doe je dat, het zal mij worst wezen hoeveel verkeer je trekt, maar je bent wel in een vrij uitzonderlijke positie als je ook daadwerkelijk zoveel verkeer nodig hebt.
[Edit]ff wat opgeleukt
Bericht hierboven
Nieuw binnen in de UPC top 300.Op zondag 21 april 2002 23:45 schreef tweakerrrr het volgende:
Ik weet niet wie er over gaat, maar op http://www.tweakdsl.nl/ zijn de eurotekentjes niet zichtbaar.
Ik heb trouwens helemaal geen vaste telefoon-aansluiting. Is het dan wel verstandig om TweakDSL te nemen?
(ik zie nu trouwens.. 70 Gig? Kan dat niet hoger, ik doe nu zo'n 350 Gig per maand met chello)
De nieuwe Superrrrrrklapperrrr, tweakerrrr met stip op nummer 1 !
We zijn natuurlijk benieuwd hoelang deze nieuwe hit zijn aansluiting zal behouden. Kijk volgende week om te zien of deze superuser nog op nummer 1 staat!
Nee hoor, wat dacht je van Qeue's ??Op maandag 22 april 2002 11:17 schreef IvoB het volgende:
voor zoveel dataverkeer moet je ook heel wat uurtjes achter je bakkie doorbrengen... Niet echt bevorderlijk voor je sociale contacten...
Tjah idd. kzit hier op gemiddeld 7GB per maand..Op maandag 22 april 2002 11:27 schreef IvoB het volgende:
zegt me nix, ik vindt zoveel dataverkeer met Kabel internet ook niet sociaal, al eens aan je buurtgenoten gedacht?

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
En wij ons maar afvragen hoe t.net aan 3 terra per maand komt ....
Dus als ik het goed begrijp is er in het begin/voorlopig nog geen datalimiet.
Dit betekent dat ik gewoon bv het 2e abo kan aanschaffen en dan als de datalimiet van kracht wordt ik (indien nodig) over kan stappen op het 3e abo?
Hoelang duurt het aansluiten eigenlijk (als we er vanuit gaan dat de centrale al opgelevered is) 3 weken max ofzo?
5 tot 7 weken ligt eerder voor de hand.Op maandag 22 april 2002 13:03 schreef Raven- het volgende:
Hoelang duurt het aansluiten eigenlijk (als we er vanuit gaan dat de centrale al opgelevered is) 3 weken max ofzo?
Ik had niet anders verwachtOp maandag 22 april 2002 11:09 schreef Floris het volgende:
[..]
Ik heb mijn tekst voor de ISDN-modems net gemailed, even aankijken hoe lang het nu nog duurt.
Als je MXstream opzegd, krijg je vast wel een datum wanneer dat wordt afgesloten niet? Op die dag kan KPN beginnen met testen van je lijn, meestal zo'n 10 dagen later kan je verbinding helemaal werkend zijn. (Mits je modem enzo werkt natuurlijk, ik ga er ff van uit dat je dat zelf gaat installeren en dat je dat ook wel begrijpt)
Helaas kan je niet naadloos overgaan, KPN doet haar uiterste best om dat voor de volle 100% tegen te gaan.

Dus je zit zoiezo min.10 dagen analoog?
• Eerst nog geen datalimiet nee. En als je wilt overstappen door de datalimiet, kan je beter extra erbij kopen. Staat hier een paar posts boven door floris.Op maandag 22 april 2002 13:03 schreef Raven- het volgende:
Kunnen mijn 2 vragen nog beantwoord worden
• Dus als ik het goed begrijp is er in het begin/voorlopig nog geen datalimiet.
Dit betekent dat ik gewoon bv het 2e abo kan aanschaffen en dan als de datalimiet van kracht wordt ik (indien nodig) over kan stappen op het 3e abo?
• Hoelang duurt het aansluiten eigenlijk (als we er vanuit gaan dat de centrale al opgelevered is) 3 weken max ofzo?
• rond de 10 dagen hoorde ik hierboven van Floris. En dat van die
Dus jij kan niet 10 dagen zonder snel internet?Op maandag 22 april 2002 13:53 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht
Dus je zit zoiezo min.10 dagen analoog?
[..]
Dan zou ik toch maar eens bij jezelf nagaan...
HoezoOp maandag 22 april 2002 14:04 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Dus jij kan niet 10 dagen zonder snel internet?
Je hebt ook mensen die vanuit thuis werken enzo, hoeft niet bij voorbaat een ongezonde verslaving te zijn hoor
Ben benieuwd wanneer ik me kan inschrijven, kan ik eindelijk chello de deur uit doen
Deze wijst door naar postcode check, is niet goed denk ik, of ben ik weer illegaal bezig
Want zo lijkt het alleen maar een leuke grap... nofi
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
er zijn al wel testen gedaan met die "grap" op SpeedSuite.netOp maandag 22 april 2002 15:41 schreef brammus het volgende:
Wanneer komt er es wat meer info beschikbaar op www.tweakdsl.nl
Bla bla bla.. Heb de ziekte van pfeifer en zit de hele dag thuis.. JAhaaaaaaaaaa, ook in de tuin als het mooi weer is een boekje lezenOp maandag 22 april 2002 14:04 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Dus jij kan niet 10 dagen zonder snel internet?
Geloof mij, als je al sinds november thuis zit, is het internet wel superrrrrhandig!
Jawel, maar ik zou zo graag es wat meer willen weten; hoe zit het met die limieten e.d., waar staat hoeveel ruimte je krijgt voor je pop3-box enz. en etc.Op maandag 22 april 2002 16:23 schreef Klovan het volgende:
[..]
er zijn al wel testen gedaan met die "grap" op SpeedSuite.net
Nu "lijkt" het slechts een reclame-verhaaltje met verder weinig concrete info...
En dat is al sinds het begin; wordt het niet tijd om es wat meer informatie bij te plaatsen
PC-Specs
Nee, dat klopt. Dat is de eerste (enige?) controle ofdat er uberhaupt adsl beschikbaar is bij je.Op maandag 22 april 2002 15:28 schreef Nielsz het volgende:
http://www.tweakdsl.nl/index.php?p=aanvraagformulier
Deze wijst door naar postcode check, is niet goed denk ik, of ben ik weer illegaal bezig![]()
Kom je hier doorheen, dan zou je je in moeten kunnen schrijven
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Je bent idd illegaal bezig maar het klopt wel hoor.Op maandag 22 april 2002 15:28 schreef Nielsz het volgende:
http://www.tweakdsl.nl/index.php?p=aanvraagformulier
Deze wijst door naar postcode check, is niet goed denk ik, of ben ik weer illegaal bezig![]()
Zodra je kunt aanvragen kom je eerst bij de pc-tjek en daarna het aanvraagformulier als ADSL beschikbaar is
Verwijderd
*update*Op maandag 22 april 2002 15:41 schreef brammus het volgende:
Wanneer komt er es wat meer info beschikbaar op www.tweakdsl.nl
WoeiOp maandag 22 april 2002 17:09 schreef Louwrens het volgende:
[..]
Je bent idd illegaal bezig maar het klopt wel hoor.
Zodra je kunt aanvragen kom je eerst bij de pc-tjek en daarna het aanvraagformulier als ADSL beschikbaar is
* Nielsz is illegaal bezig
Welke "update"
Ik zie alleen maar extreem positief gebrabbel over hoe leuk en goed TDSL is, en welke abbo's er zijn, in vogelvlucht...
Dan nog de algemene voorwaarden, een PC-check, en that's it!
Oftewel: helemaal nix...
* brammus wil MEER!
PC-Specs
Aanvragen
TweakDSL is een nieuw product. Om de technische werking te controleren zijn we druk bezig de eerste lijnen te testen. Helaas is het dus nog niet mogelijk om TweakDSL aan te vragen.
Verwijderd
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
(en waarom kan ik daar geen tekst selecteren?
anyway, index.php, eerste alinea, onderste regel: "jouw" moet "jou" zijn
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
goh alweer een updateOp maandag 22 april 2002 17:51 schreef .oisyn het volgende:
er staat nog steeds een tiepfout op www.tweakdsl.nl
(en waarom kan ik daar geen tekst selecteren?)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit regeltje dusOp maandag 22 april 2002 17:51 schreef .oisyn het volgende:
er staat nog steeds een tiepfout op www.tweakdsl.nl
(en waarom kan ik daar geen tekst selecteren?)
1
| Ga naar de postcode checker en kijk of TweakDSL binnenkort bij jou leverbaar is. |
moet zijn ...
1
| Ga naar de postcode checker en kijk of TweakDSL binnenkort bij jouw leverbaar is. |
anders om dusOp maandag 22 april 2002 17:59 schreef Jive het volgende:
[..]
Dit regeltje dus
code:
1 Ga naar de postcode checker en kijk of TweakDSL binnenkort bij jou leverbaar is.
moet zijn ...
code:
1 Ga naar de postcode checker en kijk of TweakDSL binnenkort bij jouw leverbaar is.
't moet zijn: JOU...toch?
zat weer effe te slapen

Snow is only frozen water
U is iig goed.Op maandag 22 april 2002 18:43 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
anders om dus
't moet zijn: JOU...toch?
*hobbelt naar Louwrens om te kijken hoever we zijn*Op dinsdag 23 april 2002 09:56 schreef Nielsz het volgende:
*kuch*
Bericht hierboven
Op dinsdag 23 april 2002 10:41 schreef Floris het volgende:
[..]
*hobbelt naar Louwrens om te kijken hoever we zijn*
1
2
3
4
5
6
7
| 9 20 ms 30 ms 20 ms gige7-0.ipcolo1.Amsterdam1.Level3.net [213.244.1 5.7] 10 21 ms 30 ms 20 ms core.m20-ams01.level3.trueserver.nl [213.244.164 246] 11 * * * Request timed out. 12 * * * Request timed out. 13 * * * Request timed out. |
hiero up hoor.....
C:\Documents and Settings\Administrator>tracert tweakdsl.nl
Tracing route to tweakdsl.nl [213.239.129.33]
over a maximum of 30 hops:
1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1
2 25 ms 24 ms 22 ms r1-ge0-0-3.almel1.ov.home.nl [213.51.148.1]
3 30 ms 25 ms 18 ms bb1-pos4-1.hnglo1.ov.home.nl [212.120.67.49]
4 24 ms 19 ms 18 ms bb1-pos1-0.rdc1.ov.home.nl [212.120.67.98]
5 35 ms 31 ms 27 ms bb2-pos3-0.amsix-telecity.home.nl [213.51.133.77]
6 29 ms 25 ms 21 ms 212.120.67.9
7 53 ms 23 ms 34 ms core.m20-ams01.amsix-tc.trueserver.nl [193.148.15.163]
8 31 ms 27 ms 28 ms www.truewebdesign.nl [213.239.129.33]
Trace complete.
C:\Documents and Settings\Administrator>
Dit zorgt er helaas wel voor dat we weer wat vertraging oplopen, sorry..
Bericht hierboven
Dat is een vertraging van een halve dag?Op dinsdag 23 april 2002 11:39 schreef Floris het volgende:
We zijn er net achter dat er nog een fout in een database ergens zit en aangezien die DB juist alle klantgegevens bevat, lijkt het wel zo prettig als dat werkt
Dit zorgt er helaas wel voor dat we weer wat vertraging oplopen, sorry..
En mischien wel langer ....Op dinsdag 23 april 2002 11:49 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Dat is een vertraging van een halve dag?
Beetje rot he.. als ze het Rushen en over 3 maanden zijn ineens 50% van de klantgegevens pleite door een bugje welk over het hoofd gezien is.
Of sterker nog ... jij staat ineens niet meer als klant geregistreerd ... *POOF* zegt de radius .. en weg is Nielsz zijn adsl verbinding.
Op dinsdag 23 april 2002 12:48 schreef Jive het volgende:
[..]
En mischien wel langer ....
Beetje rot he.. als ze het Rushen en over 3 maanden zijn ineens 50% van de klantgegevens pleite door een bugje welk over het hoofd gezien is.
Of sterker nog ... jij staat ineens niet meer als klant geregistreerd ... *POOF* zegt de radius .. en weg is Nielsz zijn adsl verbinding.
Maar in een halve dag kan je toch aardig wat bugs fixen, en zeker in een database.
Dan zullen ze vanavond online gaanOp dinsdag 23 april 2002 13:03 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Maar in een halve dag kan je toch aardig wat bugs fixen, en zeker in een database.
Ik denk dat ze de nieuwe DB eerst HEEL goed willen testen.... Lijkt me ook wel verstandig
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
mischien een idee om deel 2 te starten als de boel online gaat ?Op dinsdag 23 april 2002 16:53 schreef JvS het volgende:
Iemand al zin in een deel twee? Dit is zo layoutverneukend voor de 25ppp stakkers.
Nah, valt mee, ik zie alleenOp dinsdag 23 april 2002 16:53 schreef JvS het volgende:
Iemand al zin in een deel twee? Dit is zo layoutverneukend voor de 25ppp stakkers.
index / lieve
adjes / tweakdsl
staan, maar verder ziet het er nog goed uit. Handigst dat er een nieuwe gestart wordt als het ook echt online is
Floris zou toch deel 2 starten als de inschrijvingen begonnen ??Op dinsdag 23 april 2002 16:53 schreef JvS het volgende:
hoezo stakkers ?Op dinsdag 23 april 2002 16:53 schreef JvS het volgende:
ik vind 25 gewoon makkelijk lezen
Kvind 100 makkelijker ...Op dinsdag 23 april 2002 18:09 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
hoezo stakkers ?
Want misschien moet ik eind van dit jaar mijn huis uit, en dan is het een beetje zonde natuurlijk.
En wordt de modem eigendom van mij?
Niet.... Wat jij zegt telt nietOp dinsdag 23 april 2002 18:11 schreef Jive het volgende:
[..]
Kvind 100 makkelijker ...
1) Zal per jaar gaan denk ik....Op dinsdag 23 april 2002 20:07 schreef Nielsz het volgende:
Hoe zit het met abbo's, dan dat ook per half jaar oid?
Want misschien moet ik eind van dit jaar mijn huis uit, en dan is het een beetje zonde natuurlijk.
2) Modem word jou eigendom
Verwijderd
Volgens mij was het ook mogelijk om je abbo mee te nemen naar je nieuwe adres, mits daar ook bbnet beschikbaar is.Op dinsdag 23 april 2002 20:07 schreef Nielsz het volgende:
Hoe zit het met abbo's, dan dat ook per half jaar oid?
Ik wil dit jaar ook het huis uit, dus ik zit met het zelfde probleem. Anders moet ik nog een jaar thuis wonen

<Floris|weg> dan moet ik je een tip geven: dan pas aanvragen!Op dinsdag 23 april 2002 21:55 schreef ClaSSiC het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook mogelijk om je abbo mee te nemen naar je nieuwe adres, mits daar ook bbnet beschikbaar is.
Ik wil dit jaar ook het huis uit, dus ik zit met het zelfde probleem. Anders moet ik nog een jaar thuis wonen
<Floris|weg> verhuizen is tyfusduur
Dus ze bestaan echt nogOp dinsdag 23 april 2002 18:09 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
hoezo stakkers ?
Mja, deed ik tot 2 maanden terug ook nog steeds ...Op woensdag 24 april 2002 00:47 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Dus ze bestaan echt nog![]()
Alleen met topics van diablo maar gekozen voor 100, leesde makkelijker, en je hoefde niet elke keer terug om te kijken of je iets misde ...
Maar ik denk dat het grootste deel van GOT gewoon op 25 kijkt ... alleen mensen die in grote topics komen zullen het hebben denkik.
Verwijderd
Het "mee"verhuizen van je abbo kost 500 euro, geinformeerd bij Cistron.Op dinsdag 23 april 2002 23:17 schreef Nielsz het volgende:
[..]
<Floris|weg> dan moet ik je een tip geven: dan pas aanvragen!
<Floris|weg> verhuizen is tyfusduur
Hmmm ik zal er even over na denkenOp woensdag 24 april 2002 10:04 schreef ClaSSiC het volgende:
[..]
Het "mee"verhuizen van je abbo kost 500 euro, geinformeerd bij Cistron.
hmmmmmmm hmmmm
neeeeeej doe maar niet dan.
Opzich hoeft dat verhuizen toch niet zo duur te zijnOp woensdag 24 april 2002 10:04 schreef ClaSSiC het volgende:
[..]
Het "mee"verhuizen van je abbo kost 500 euro, geinformeerd bij Cistron.
Ik bedoel, als tweakdsl gewoon het al bestaande abbo opzegt, en een nieuwe aanvraagd op de nieuwe locatie...
Modem heb je al, dus dan hoeft het in totaal maar +/- €200 te kosten...
(nogsteeds wel fuckin veel, maarja)
Of sluit tweakdsl ook bij BBned een 1 jarig contract af per klant ?
Zal wel van een aantal factoren afhangen ...Op woensdag 24 april 2002 12:15 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
Opzich hoeft dat verhuizen toch niet zo duur te zijn
Ik bedoel, als tweakdsl gewoon het al bestaande abbo opzegt, en een nieuwe aanvraagd op de nieuwe locatie...
Modem heb je al, dus dan hoeft het in totaal maar +/- €200 te kosten...
(nogsteeds wel fuckin veel, maarja)
Of sluit tweakdsl ook bij BBned een 1 jarig contract af per klant ?
BBned "huurt" de lijn van KPN, dus je lijn moet overgezet worden, je oude lijn moet weer KPN worden, en je nieuw aansluiting moet van knp -> bbned ...
Zullen wel meer kosten zijn dan dat ..
Je oude lijn moet ook nog eens afgesloten worden, dat is ook niet goedkoop.Op woensdag 24 april 2002 12:25 schreef Jive het volgende:
[..]
Zal wel van een aantal factoren afhangen ...
BBned "huurt" de lijn van KPN, dus je lijn moet overgezet worden, je oude lijn moet weer KPN worden, en je nieuw aansluiting moet van knp -> bbned ...
Zullen wel meer kosten zijn dan dat ..
|
|
|
\/
blup
Exact expert nodig?
350 Gb is ongeveer (iets meer dan) 1 Mbit continu.Op zondag 21 april 2002 23:45 schreef tweakerrrr het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen vaste telefoon-aansluiting. Is het dan wel verstandig om TweakDSL te nemen?
(ik zie nu trouwens.. 70 Gig? Kan dat niet hoger, ik doe nu zo'n 350 Gig per maand met chello)
Als je weet dat 1 Mbit verkeer tussen de 400 en 1000 gulden (zonder peering) kost, zal je wellicht snappen dat geen enkele provider je dat zal willen leveren voor 200 piek per maand. De meesten zullen je liever kwijt dan rijk zijn...
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Op donderdag 25 april 2002 11:49 schreef Crazy_D het volgende:
<----------------------------
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| /\ | | | <------+------> | | | \/ |
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Floris ????Op maandag 15 april 2002 22:14 schreef Jive het volgende:
[..]
Al een ETA voor de snellere verbindingen ??? (mijn 2mb sdsl bijvoorbeeld).
Ik begin te vrezen dat tegen de tijd TweakDSL het kan leveren, ik me baas inmiddels al zo gek erover gezeurd heb datikut van hem krijg (en die kan heeeeeel erg moeilijk & lang doen over zulks).
Nu pas? Ik heb het al weken draaien. Werkt prima, alleen die helpdeskOp donderdag 25 april 2002 13:47 schreef XorZ het volgende:
En, hoera! Mijn TrueDSL/TweakDSL lijntje werkt!

En dan beweren dat ik er geen verstand van heb. Wat een prutsers daar, ze mogen wel eens wat tweakers aannemenzeikstem:
Tweakdsl, met floris

We moeten nog even wachten tot er iemand terug is @ the office (zegmaar louwrens) en dan gaan we knallen.
Ik zal dan ook dit draadje van een slot voorzien en degene die het eerste een nieuwe thread opent (omdat de site live is) krijgt €1 korting
<font size=1>Op de eenmalige kosten wel te verstaan</font>
Bericht hierboven
ff de database schonen van de testen en dan is het gaan...
WOEI
ff niets
Hij heeft dan wel lang gelunched zegOp donderdag 25 april 2002 16:06 schreef FlipFlap het volgende:
Louwrens is back @office en gooit de boel nu de lucht in
ff de database schonen van de testen en dan is het gaan...
WOEI
Laten we het er maar op houden dat hij op bezoek was bij een klantOp donderdag 25 april 2002 16:07 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Hij heeft dan wel lang gelunched zeg
ff niets
nasty typo in je sigOp donderdag 25 april 2002 16:08 schreef FlipFlap het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat hij op bezoek was bij een klant
Op donderdag 25 april 2002 12:31 schreef Jive het volgende:
Al een ETA voor de snellere verbindingen ??? (mijn 2mb sdsl bijvoorbeeld).
Ik begin te vrezen dat tegen de tijd TweakDSL het kan leveren, ik me baas inmiddels al zo gek erover gezeurd heb datikut van hem krijg (en die kan heeeeeel erg moeilijk & lang doen over zulks).
Voorlopig kent de productlijn TweakDSL zelf nog SDSL, maar de zakelijke TrueDSL productlijn wel. Hiervoor kun je info opvragen via www.truedsl.nlFloris ????
suc6, dat is een verbinding die ik ook wel van mijn baas zou willen krijgen.
ff niets
Bestellen is nu ook mogelijk
Probeer de postcode checker eensOp donderdag 25 april 2002 16:19 schreef Raven- het volgende:
[..]
Ik zie niks
ff niets
Verwijderd
/me trekt even een pilsje open....Op donderdag 25 april 2002 16:27 schreef FlipFlap het volgende:
[..]
CHOEZO JEI !!!!!!
Nu doet ie het... maarrrOp donderdag 25 april 2002 16:26 schreef FlipFlap het volgende:
[..]
Probeer de postcode checker eens
Helaas!
TweakDSL is vanaf April 2002 beschikbaar in jouw regio! Kom snel nog eens terug om je TweakDSL package te bestellen!
Het is toch allang april of niet dan!
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat BBned haar bestanden nog een beetje moet updatenOp donderdag 25 april 2002 16:28 schreef Raven- het volgende:
[..]
Nu doet ie het... maarrr
Helaas!
TweakDSL is vanaf April 2002 beschikbaar in jouw regio! Kom snel nog eens terug om je TweakDSL package te bestellen!
Het is toch allang april of niet dan!
ff niets
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Gefeli trouwens voor iedereen die aan TweakDSL en TrueDSL heeft meegewerkt.
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.