Vast een of andere grap ofzo
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Wanneer ze iemand van GoT hebben gevonden die het kan doen, en dan met z'n allen poen verdienen
Verwijderd
Vertel! Krijgen we internet via tweakers.net? lol!Op zaterdag 29 september 2001 20:45 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik weet van niks
Op zaterdag 29 september 2001 20:46 schreef Willem het volgende:
Vertel! Krijgen we internet via tweakers.net? lol!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
--> HK <--Op zaterdag 29 september 2001 20:51 schreef Rancor1984 het volgende:
w00t, dit is HK niveauWel spaB
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Bericht hierboven
Kun je dan meteen even vertellen wat het is...Op zaterdag 29 september 2001 20:54 schreef Floris Diemel het volgende:
Dit gaat meer over het beleid van T.net enzo, dan over Internet & Telefonie, dus ik schop hem naar LA
Eigenlijk zit het zo:Op zaterdag 29 september 2001 21:01 schreef MikeN het volgende:
[..]
Kun je dan meteen even vertellen wat het is...
[..]
Ik was ff iets aan het testen met HTML enzo, toen heb ik een reviewdocumentje aangemaakt om de iFrame code die ik erin had gebruikt te testen. Die review moest ik weer "weggooien", maar ik heb per ongeluk het verkeerde artikel weggeflikkerd, namelijk eentje van Kees. Hij stond nog in mijn cache, dus ik heb hem weer netjes teruggeplaatst. Ik weet dat dus ook niet precies...
Bericht hierboven
Verwijderd
Verwijderd
Eentje maar?Op zaterdag 29 september 2001 21:05 schreef RobinVR het volgende:
zeg nou maar gewoon eerlijk dat de hele crew een SDSL-aansluiting krijgt en dat we dat stiekem aan iedereen wilden laten weten
Haha, dan wordt de frontpage crew lekker achtergesteld
Als het MT het al niet weet, dan zal het wel niks betekenen...Op zaterdag 29 september 2001 21:04 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Eigenlijk zit het zo:
lang verhaal waarin weinig over 'TweakDSL' duidelijk wordt
ik weet er ook niks vanafOp zaterdag 29 september 2001 21:07 schreef MikeN het volgende:
[..]
Als het MT het al niet weet, dan zal het wel niks betekenen...
Verwijderd
Aaah... gelukkig houden ze jullie met dat smoesje zoetOp zaterdag 29 september 2001 21:08 schreef RobinVR het volgende:
elk crewlid eentje natuurlijk. De GoTcrew krijgt volgens mij per 2 een 56K modem
Op zaterdag 29 september 2001 21:08 schreef RobinVR het volgende:
...De GoTcrew krijgt volgens mij per 2 een 56K modem
Bericht hierboven
Verwijderd
Nee, want daar zit je een jaar aan vastOp zaterdag 29 september 2001 21:11 schreef Floris Diemel het volgende:
Mag ik dan gewoon een verbinding die minder brak is dan wat ik nu heb? (Tiscali Mxstream Fast)
14k4? WAT? Daar kan je nog niet eens je e-mail mee lezen man!
Bericht hierboven
Dat had ik nou niet van je verw8 Floris... TiscaliOp zaterdag 29 september 2001 21:11 schreef Floris Diemel het volgende:
... Tiscali Mxstream Fast

Nog ergerIk heb mijn MXstream anders gewoon afgetapt van mijn buurman!

Ik ken iemand die speelt er online games mee.... Echt waar....14k4? WAT? Daar kan je nog niet eens je e-mail mee lezen man!
Die verliest zekerOp zaterdag 29 september 2001 21:18 schreef MikeN het volgende:
Ik ken iemand die speelt er online games mee.... Echt waar....
Jeremy Clarkson
Nee, online hartenjagen waarschijnlijkOp zaterdag 29 september 2001 21:20 schreef Traag het volgende:
[..]
Die verliest zeker
Nee, hij speelt Diablo II, daar is het normaal, dat je verbinding raar doet, dus met 14K4 merk je geen verschilOp zaterdag 29 september 2001 21:20 schreef Traag het volgende:
[..]
Die verliest zeker
Maar om ff terug te komen van dat offtopic geblaat...:
KEES!!! Explain!!!
Sjah, dat is wel lekker goedkoop, maar ach, Tiscali is niet dat je zegt van "bekend om haar stabiele verbindingen" ofzo...Op zaterdag 29 september 2001 21:18 schreef MikeN het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet van je verw8 Floris... Tiscali....
Nee, ik wil iets anders, iets beters...
Bericht hierboven
Vraag Vuurwerk Internet Services BV, zitten in Haarlem, hebben veel ervaring met 622Mbit verbindingen, hebben vast nog wel tips voor jeOp zaterdag 29 september 2001 21:26 schreef Floris Diemel het volgende:
...
Nee, ik wil iets anders, iets beters...
Nee man, die lagen ook al zo vaak plat, kwam wel door speedport, maar dan nog.Op zaterdag 29 september 2001 21:28 schreef MikeN het volgende:
[..]
Vraag Vuurwerk Internet Services BV, zitten in Haarlem, hebben veel ervaring met 622Mbit verbindingen, hebben vast nog wel tips voor je![]()
![]()
![]()
622Mbit is ook wel ietsje teveel van het goede niet?
Bericht hierboven
Duh, waarom denk je dat ik het neer zetOp zaterdag 29 september 2001 21:29 schreef Floris Diemel het volgende:
...
Nee man, die lagen ook al zo vaak plat...
Omdat TrueServer wel goed is?Op zaterdag 29 september 2001 21:30 schreef MikeN het volgende:
[..]
Duh, waarom denk je dat ik het neer zet
Bericht hierboven
Ik heb kees nog niet gezien vandaagOp zaterdag 29 september 2001 21:21 schreef MikeN het volgende:
KEES!!! Explain!!!
Jeremy Clarkson
Nou je het zegt... Ik ook niet eigenlijk, hij zal wel iets anders te doen hebbenOp zaterdag 29 september 2001 21:42 schreef Traag het volgende:
[..]
Ik heb kees nog niet gezien vandaag
Bericht hierboven
Alleen bied TrueServer geen ADSL volgens mijOp zaterdag 29 september 2001 21:34 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Omdat TrueServer wel goed is?
Hmmjah, maar wij doen geen zaken met Versatel en wat niet is ...Op zaterdag 29 september 2001 21:52 schreef XorZ het volgende:
[..]
Alleen bied TrueServer geen ADSL volgens mijVersatel wel....

Bericht hierboven
Komt zeker... heb er al genoeg over gehoordOp zaterdag 29 september 2001 21:55 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Hmmjah, maar wij doen geen zaken met Versatel en wat niet is ...
Op zaterdag 29 september 2001 21:56 schreef XorZ het volgende:
Komt zeker... heb er al genoeg over gehoord
Jeremy Clarkson
Dat TrueServer ADSL/SDSL gaat aanbieden...Op zaterdag 29 september 2001 21:57 schreef Traag het volgende:
[..]
Het zal wel te snel en stabiel zijn enzo, dat willen mensen niet joh.
Bericht hierboven
Verwijderd
Precies, dan valt er niets aan te tweakenOp zaterdag 29 september 2001 22:03 schreef Floris Diemel het volgende:
Het zal wel te snel en stabiel zijn enzo, dat willen mensen niet joh.
Hej Vincent (XorZ) als jullie nou een dealtje met ons maken? Dan zorgen wij er voor dat jullie van die "zelf-soldeer-pakketten" kunnen leveren, misschien dat je dan toch wel een tweaker iets aan kan smeren.Op zaterdag 29 september 2001 22:17 schreef RobinVR het volgende:
gewoon de modem als bouwpaket aanleveren
Bericht hierboven
Ik ga maar eens bellen met Vincent of als hij ADSL en SDSL aan gaat bieden, ik niet zo'n lijntje krijgen kan, het kan bijna niet slechter he?Op zaterdag 29 september 2001 22:18 schreef amd_ruluzzz het volgende:
De hele crew van GoT draait op een 14.4k modem. (En wij maar onzinnige topics openen om de mod. te pesten)
Bericht hierboven
Dat zou wel ergOp zaterdag 29 september 2001 22:18 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Hej Vincent (XorZ) als jullie nou een dealtje met ons maken? Dan zorgen wij er voor dat jullie van die "zelf-soldeer-pakketten" kunnen leveren, misschien dat je dan toch wel een tweaker iets aan kan smeren.
Verwijderd
Hoeveel gaat zo'n geintje kosten dan?Op zaterdag 29 september 2001 22:18 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Hej Vincent (XorZ) als jullie nou een dealtje met ons maken? Dan zorgen wij er voor dat jullie van die "zelf-soldeer-pakketten" kunnen leveren, misschien dat je dan toch wel een tweaker iets aan kan smeren.
Hmmm.... en dat dan TweakDSL noemen? Zou misschien vette hit kunnen zijnOp zaterdag 29 september 2001 22:18 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Op zaterdag 29 september 2001 22:20 schreef Buzzman het volgende:
Dat zou wel erg![]()
![]()
zijn!
Jeremy Clarkson
Is natuurlijk wel tegen een meerpijs, wij moeten die dingen eerst uit elkaar schroeven, dan alles lossolederen, in zakjes stoppen, een handleiding schrijven etc etcOp zaterdag 29 september 2001 22:20 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Dat zou wel erg![]()
![]()
zijn!
Hmmjah dat weet ik niet hoor, moeten we natuurlijk eerst kijken of die bouwpaketten al bestaan of dat we echt eerst modems moeten slopen enzo.Op zaterdag 29 september 2001 22:20 schreef RobinVR het volgende:
[..]
Hoeveel gaat zo'n geintje kosten dan?
Bericht hierboven
Hej man die naam heb je gejat van Kees!Op zaterdag 29 september 2001 22:20 schreef XorZ het volgende:
[..]
Hmmm.... en dat dan TweakDSL noemen? Zou misschien vette hit kunnen zijn
Maareuh als ik jou was zou ik het TrueDSL noemen, dat klinkt alsof het echt goede DSL is!
Bericht hierboven
TrueDSL klinkt niet tweaker genoeg... zeker als je alleen een zak onderdelen toe gestuurd krijgt moet 't wel aan de naam te zien zijn dat het niet voor de normale gebruiker isOp zaterdag 29 september 2001 22:22 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Hej man die naam heb je gejat van Kees!
Maareuh als ik jou was zou ik het TrueDSL noemen, dat klinkt alsof het echt goede DSL is!
Hmmjah daar heb je een punt, maar ik zou het wel in mijn achterhoofd houden als ik jou was.Op zaterdag 29 september 2001 22:24 schreef XorZ het volgende:
[..]
TrueDSL klinkt niet tweaker genoeg... zeker als je alleen een zak onderdelen toe gestuurd krijgt moet 't wel aan de naam te zien zijn dat het niet voor de normale gebruiker is
En ik blijf erbij: Ik denk niet dat de tweakers willen dat wij zo iets aan gaan bieden, misschien dat jij een paar mensen zover kan krijgen, zelfs al bied je al zo'n soldeer-pakket aan, er zullen maar weinig tweakers zijn hoor...
Bericht hierboven
Het zal de naam worden waarme TrueServer DSL gaat aanbieden... maar dat is "netjes" met COMPLEET modem ipv een zak met chips en weerstanden....Op zaterdag 29 september 2001 22:26 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Hmmjah daar heb je een punt, maar ik zou het wel in mijn achterhoofd houden als ik jou was.
Ik weet zeker dat er tweakers zullen zijn die dat zullen doen.. Dat moet haast wel een superverbinding zijn.Op zaterdag 29 september 2001 22:26 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Hmmjah daar heb je een punt, maar ik zou het wel in mijn achterhoofd houden als ik jou was.
En ik blijf erbij: Ik denk niet dat de tweakers willen dat wij zo iets aan gaan bieden, misschien dat jij een paar mensen zover kan krijgen, zelfs al bied je al zo'n soldeer-pakket aan, er zullen maar weinig tweakers zijn hoor...
Maaruh Floris, is dat nou niks? Voor tweakers DSL aan gaan bieden in samenwerking met Trueserver?
be real, dat zou wel extreem cool zijn
jammer ik verheugde me al zo op een leuke soldeer partij...Op zaterdag 29 september 2001 22:29 schreef XorZ het volgende:
Het zal de naam worden waarme TrueServer DSL gaat aanbieden... maar dat is "netjes" met COMPLEET modem ipv een zak met chips en weerstanden....
eindelijk een reden om weer 50 piek uit te geven voor een nieuwe punt voor de soldeerbout.....
ik zat me er al echt op te verheugen... 't zou weer eens wat anders zijn dan pacemaker-programmers solderen....
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Bericht hierboven
Mjah... ik ook niet...Op zaterdag 29 september 2001 22:33 schreef Floris Diemel het volgende:
zie niet echt veel Tweakers hier reageren en zeggen dat het ze wel tof lijkt
Jeremy Clarkson
er is er iig 1 en ken er nog wel een paar...Op zaterdag 29 september 2001 22:33 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik weet het niet, zie niet echt veel Tweakers hier reageren en zeggen dat het ze wel tof lijkt, ik denk niet dat het aan gaat slaan. Ik bedoel: Dan zou er ondertussen toch wel iemand moeten zijn die aangeeft het wel interessant te vinden of niet?
Die komen dan spontaan naar tnet toe....
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Ja natuurlijk is TrueServer goedOp zaterdag 29 september 2001 21:34 schreef Floris Diemel het volgende:
Omdat TrueServer wel goed is?
* MikeN was ff met iets anders bezig (Maxblast & Pentium 66 & Linux & oude HD, wou nog niet echt)
[ot] Dat moet een onwijs precisiewerkje zijn of niet?Op zaterdag 29 september 2001 22:32 schreef Duur het volgende:
[..]
jammer ik verheugde me al zo op een leuke soldeer partij...
eindelijk een reden om weer 50 piek uit te geven voor een nieuwe punt voor de soldeerbout.....
ik zat me er al echt op te verheugen... 't zou weer eens wat anders zijn dan pacemaker-programmers solderen....
Bericht hierboven
Dat is meer onze servers. Fok! is nogal gegroeid, T.net ook. De servers zijn er niet echt op berekend meer dan 1,3M views/dag te serveren...Op zaterdag 29 september 2001 22:56 schreef MikeN het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is TrueServer goedAlleen willen de GoT servertjes nog wel eens raar doen de afgelopen dagen.
* MikeN was ff met iets anders bezig (Maxblast & Pentium 66 & Linux & oude HD, wou nog niet echt)
Bericht hierboven
Maar ik woon in 1 of ander dorp met 'maar' 10.000 inwoners, dus zo'n haast maken ze niet met ADSL/SDSL/HSDSL hier....
Jaha, dat staat er tochOp zaterdag 29 september 2001 23:00 schreef Floris Diemel het volgende:
Dat is meer onze servers.
Misschien moet ik ook nog de naam Versatel laten vallen
*fluiterdefluit*
Lijkt me wel tofOp zaterdag 29 september 2001 22:33 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik weet het niet, zie niet echt veel Tweakers hier reageren en zeggen dat het ze wel tof lijkt, ik denk niet dat het aan gaat slaan. Ik bedoel: Dan zou er ondertussen toch wel iemand moeten zijn die aangeeft het wel interessant te vinden of niet?
Ikke niet begrijpOp zaterdag 29 september 2001 23:08 schreef McMiGHtY het volgende:
Misschien is het verstandig om de datum 1 Oktober in de gaten te houden, of iig begin Oktober. Misschien dat er dan iets meer duidelijkheid gegeven word.
Misschien moet ik ook nog de naam Versatel laten vallen
*fluiterdefluit*
Bericht hierboven
Nee, niet weer, niet weer zo'n topic als [topic=152921]. Dat kan ik niet meer hebben, niet nog een keer.Op zaterdag 29 september 2001 23:09 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Ikke niet begrijp
Op zaterdag 29 september 2001 22:56 schreef Floris Diemel het volgende:
[ot] Dat moet een onwijs precisiewerkje zijn of niet?
idd, maar gelukkig niet zo erg als de pacemaker-print zelf....
Maar 't was eigenlijk een complete 186 computer... met een flashram kaart als drive....
Dus een DSL modem is een leuke uitdaging.... ('t soldeer werk dan)
Je hebt vande week nog wat gezegd over snel internet
Maar daar mocht je niks over zeggen. Met zo'n topic trek ik mijn conclusies
[Edit] FF nasty tikko eruit
Dat lijkt mij wel leuk eigenlijk, maar dan moet ik nog wel wat verzinnen en foto's maken enzoOp zaterdag 29 september 2001 23:15 schreef MikeN het volgende:
[..]
Nee, niet weer, niet weer zo'n topic als [topic=152921]. Dat kan ik niet meer hebben, niet nog een keer.![]()
Bericht hierboven
Komt tijd... komt.........Op zaterdag 29 september 2001 23:55 schreef BrZ het volgende:
Hmm.. ik vraag me echt af wat er allemaal precies gaat gebeuren
Grolsch toch?Op zaterdag 29 september 2001 23:57 schreef XorZ het volgende:
[..]
Komt tijd... komt.........
Bericht hierboven
Mja... ik heb alleen Heineken en Vodka hier... balen zegOp zondag 30 september 2001 00:00 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Grolsch toch?
Verwijderd
Bij mij zegt ie: "Error no such file"Op zondag 30 september 2001 00:05 schreef BrZ het volgende:
code:
1 e:\mirc\logs\Floris.log
Volgens mij zouden best wel wat mensen die willen lezen
Op zich wel een leuk ideetje moet ik zeggen.
Nee man!Op zondag 30 september 2001 00:05 schreef BrZ het volgende:
code:
1
| C:\havoc\logs\brz.log |
Of helemaal scoren:
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/28
Bericht hierboven
Verwijderd
Cool, Blow DivXOp zondag 30 september 2001 00:16 schreef Floris Diemel het volgende:
Of helemaal scoren:
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/28
Ik heb me laten vertellen dat ±800kbit het theorethisch maximum zou zijn in NL, voor zover ik weet is er op dit moment geen enkele kabelboer of ADSL aanbieder die 1Mbit upstream leveren kan.Op zondag 30 september 2001 00:32 schreef ubermaestro het volgende:
Als het binnenkort nou uitkomt, zeg ik ff me mxstream op en neem ik tweakDSLIs toch wel 8/1 mbit he
Je kan het echter wel krijgen bij een soort 'opgevoerde SDSL lijn', waar je maximaal 8Mbit downspeed en 2Mbit upspeed kunt krijgen. Dit is echter nogal een dure grap omdat bij 2Mbit upload, de lijn gebruikt kan worden als een semi-volwaardige vervanging voor leased-lines en die zijn nu eenmaal erg duur (denk aan zo'n 6-7k per maand).
Er zijn maar heel weinig aanbieders die een 2MBit SDSL verbinding volledig op ATM niveau kunnen afkoppelen, er is zijn simpelweg maar weinig bedrijven die een volledige C-klasse kwijt willen raken aan een simpele 2Mbit verbinding. En als het al gebeurd is het over het algemeen een hele dure grap.
Overigens zal geen enkele ADSL of SDSL aanbieder 8Mbit kunnen garanderen, je moet geluk hebben en dichtbij de centrale zitten wil je zo iets halen, 2Mbit is al moeilijk, maar wel al een heel stuk realistischer...
Huh, waar?Op zondag 30 september 2001 00:38 schreef HlpDsK het volgende:
Cool, Blow DivX
Bericht hierboven
Die heb ik niet. Wel een c:\program files\mirc\logs\Floris.logOp zondag 30 september 2001 00:05 schreef BrZ het volgende:
code:
[hoog-catarijne modus]Kopuh? Kopuh? Vaif Goelden![/hoog-catarijne modus].
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
[onderhandelmodus]knaak? :)[/onderhandelmodus]Op zondag 30 september 2001 09:00 schreef Burat het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Wel een c:\program files\mirc\logs\Floris.log.
[hoog-catarijne modus]Kopuh? Kopuh? Vaif Goelden![/hoog-catarijne modus].
Verwijderd
Als jij je forum wat beter gelezen had, had je geweten dat het geen 1 april grap is. De tweakers.net ploeg vond het wel grappig om naast 1 april ook een 1 oktober in te voeren (2 keer per jaar dus). Dit betrof de voorbereidingen voor morgen - 1 oktober, en daarmee de eerste 1-oktober-grap ooit. Maar volgens mij wordt het afgeblazen gezien het feit dat het al bekend isOp zondag 30 september 2001 10:33 schreef RenevdVeen het volgende:
Toch jammer dat ze de 1 april-grap van 2002 al ondekt hebben.Alle voorbereidingen voor nix geweest..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
En er is niet veel animo voor, het idee was leuk, maar het is niet haalbaar, maar errug weinig mensen lijken het interessant te vinden. En ik heb altijd geleerd dat als je iets niet goed kan doen, je het beter helemaal niet kunt doen. ADSL aanbieden aan 5 mensen is niet dat je zegt van goed, dus dan doen we het maar niet...
Bericht hierboven
en toen wilde je er een slotje op zetten?Op zondag 30 september 2001 14:13 schreef Floris Diemel het volgende:
De lol is er een beetje af he?
En er is niet veel animo voor, het idee was leuk, maar het is niet haalbaar, maar errug weinig mensen lijken het interessant te vinden. En ik heb altijd geleerd dat als je iets niet goed kan doen, je het beter helemaal niet kunt doen. ADSL aanbieden aan 5 mensen is niet dat je zegt van goed, dus dan doen we het maar niet...
Dan zou hij dat toch wel gedaan hebbenOp zondag 30 september 2001 14:24 schreef ikbenveldmuis het volgende:
en toen wilde je er een slotje op zetten?
Jeremy Clarkson
Op zondag 30 september 2001 15:22 schreef XorZ het volgende:
[..]
Haalbaar zijn snelheden van 512K/128K tot 2+M/2M. De 2+ kan soms tot 8Mbit down zijn, hangt van je afstand tot de telefoonwijkkast af... de connectie komt meteen binnen op de core-router van TrueServer; dus 1 hop naar bijv. Tweakers
Bericht hierboven
Misschien kan je beter ff in die andere thread kijken, daar staat meer infoOp zondag 30 september 2001 16:43 schreef SanderHovestad het volgende:
Hoe zit het nou
Verwijderd
Dit topic is gesloten.