800
801

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Hier doet ie etOp donderdag 21 februari 2002 15:17 schreef Heineken het volgende:
[..]
Er, ik heb TrueServer als DNS server, maar er wordt nog steeds niks gevonden?
Coming soon ...
tweakdsl.nl Werkt
www.tweakdsl.nl Werkt niet
edit.
en net nadat ik dit post werken ze ineens allebij .....
www.tweakdsl.nl Werkt niet
edit.
en net nadat ik dit post werken ze ineens allebij .....
euh.. 
NL pleaseLorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi.
Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodoconsequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam onummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.
Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
[topic=109105/1/100]Op donderdag 21 februari 2002 17:58 schreef Destruction het volgende:
euh..
[..]
NL please
Ik krijg gewoon tweakers.net?Op donderdag 21 februari 2002 18:00 schreef Heineken het volgende:
[..]
213.239.154.20
ForbiddenOp donderdag 21 februari 2002 18:06 schreef FlipFlap het volgende:
www.tweakdsl.nl/test doet bij mij niets
You don't have permission to access /test/ on this server.
Ik ook. Het draait dus op een Tweakers server.Op donderdag 21 februari 2002 18:05 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon tweakers.net?
http://heineken.endoria.net/TweakDSL.htm
Zou je niet denken dat het een eigen server is?Op donderdag 21 februari 2002 18:08 schreef Heineken het volgende:
[..]
Ik ook. Het draait dus op een Tweakers server.
Femme wist te vertellen dat er meerdere server bijkwamen
Huh?Op donderdag 21 februari 2002 18:10 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Zou je niet denken dat het een eigen server is?
Femme wist te vertellen dat er meerdere server bijkwamen
De boel draait op Argus.
ziet er fleeeeeexxxxxxx uitOp donderdag 21 februari 2002 18:08 schreef Heineken het volgende:
[..]
Tom heeft erg z'n best gedaan zo te zien
Alleen werkt bij mij ook de officiele url, tweakdsl.nl nogniet
@home Almelo
Voor de mensen die het willen weten: de postcode-check deed het nog niet.
Was toch allang bekend dat je ook bij BBned de postcode-check kon doen ...Op donderdag 21 februari 2002 18:31 schreef Heineken het volgende:
Voor de mensen die het willen weten: de postcode-check deed het nog niet.
Of ben ik nou gek.
Ja, ik had het over de TweakDSL-site.Op donderdag 21 februari 2002 18:54 schreef Jive het volgende:
[..]
Was toch allang bekend dat je ook bij BBned de postcode-check kon doen ...
Of ben ik nou gek.
Klopt ook niet helemaal qua grammatica.TweakDSL is a product from TrueDSL
Mja .. hoewel ik ook een miereneuker ben van grammatica ..Op donderdag 21 februari 2002 19:44 schreef Theodoor het volgende:
[..]
Klopt ook niet helemaal qua grammatica.
Heb ik liever dat ze hun tijd & kennis spenderen aan netwerken aanleggen & beheren dan aan taal-lessen (hoewel het natuurlijk wel brugklas-engels is)
www.tweakdsl.nl werkt, maar www.tweakdsl.nl/test niet 
Wanneer is dat "soon" aangebroken?
(omdat ik van't weekend voor m'n ouders een keuze moet maken voor een goede adsl aanbieder....)
krijgen de modjes etc overgins een free dsl account?
Wanneer is dat "soon" aangebroken?
(omdat ik van't weekend voor m'n ouders een keuze moet maken voor een goede adsl aanbieder....)
krijgen de modjes etc overgins een free dsl account?
/test is weg, maar hierboven staat een link naar een mirrorOp vrijdag 22 februari 2002 16:46 schreef Cutebritney het volgende:
www.tweakdsl.nl werkt, maar www.tweakdsl.nl/test niet
Hij gaat nu naar dit topicOp vrijdag 22 februari 2002 17:02 schreef Pc123 het volgende:
Bij Chello doet ie nog steeds niks.
voor de mensen sie de link van de vorig blz hebben gemistOp donderdag 21 februari 2002 18:08 schreef Heineken het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af:
"stel dat (iemand als) TurkeyBoy nu tweakdsl wilt,"
a) krijg hij het...en
b) komt er dan meteen een nieuwe ipban op got?
a) krijg hij het...en
* Heineken denkt dat TweakDSL en de GoT-crew los van elkaar staan.Op zondag 24 februari 2002 16:38 schreef Nielsz het volgende:
En toch vraag ik me af:
a) krijg hij het...en
* Jive hoopt dat TweakDSL wel een lag-loze verbinding met Battle.Net kan geven ...
Maken jullie een hoop mensen heel blij mee ...
Kweet er zo al een aantal die graag chello zouden dumpen als ze daardoor met minder lag kunnen gamen.
Maken jullie een hoop mensen heel blij mee ...
Kweet er zo al een aantal die graag chello zouden dumpen als ze daardoor met minder lag kunnen gamen.
Ja, dat waren AOL en ICQ ookOp zondag 24 februari 2002 22:00 schreef Heineken het volgende:
[..]
* Heineken denkt dat TweakDSL en de GoT-crew los van elkaar staan.
Als iemand zich registeert met een @tweakdsl.nl adres/ip en zich misdraagt gelden dezelfde regels als voor alle andere bezoekers. Je kunt dus gewoon een account of ip-ban krijgen. Anders zouden TweakDSL-abonnee's vrij spel hebben, zou een beetje krom zijn, niet?Op zondag 24 februari 2002 16:38 schreef Nielsz het volgende:
En toch vraag ik me af:
a) krijg hij het...en
Professioneel Hyves-weigeraar
Het zou wel een leuke aktie zijnOp maandag 25 februari 2002 00:15 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
Als iemand zich registeert met een @tweakdsl.nl adres/ip en zich misdraagt gelden dezelfde regels als voor alle andere bezoekers. Je kunt dus gewoon een account of ip-ban krijgen. Anders zouden TweakDSL-abonnee's vrij spel hebben, zou een beetje krom zijn, niet?
Neem TweakDSL en je bent je verlost van je ban.
ff niets
Maar ik neem aan dat, stel dat iemand van tweakdsl zich misdraagd, dat jullie niet via de ingegeven gegevens van tweakdsl maatregelen gaan treffen?Op maandag 25 februari 2002 00:15 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
Als iemand zich registeert met een @tweakdsl.nl adres/ip en zich misdraagt gelden dezelfde regels als voor alle andere bezoekers. Je kunt dus gewoon een account of ip-ban krijgen. Anders zouden TweakDSL-abonnee's vrij spel hebben, zou een beetje krom zijn, niet?
Omdat 't forum en tweakdsl wel totaal andere dingen zijn, en 't is ookniet zo privacy-beschermend als bijv. een mod in je tweakdsl-gegevens kan kijken....
De ISP en de site zijn niet met elkaar verbonden, beide vallen onder een ander bedrijf en zodoende zal de GoT-crew nooit gebruik kunnen maken van de gegevens die bij de ISP bekend zijn. (Of andersom!)Op maandag 25 februari 2002 07:11 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat, stel dat iemand van tweakdsl zich misdraagd, dat jullie niet via de ingegeven gegevens van tweakdsl maatregelen gaan treffen?
Omdat 't forum en tweakdsl wel totaal andere dingen zijn, en 't is ookniet zo privacy-beschermend als bijv. een mod in je tweakdsl-gegevens kan kijken....
Natuurlijk kan het zijn dat de GoT-crew een verzoek doet aan de ISP, waarin de ISP bijvoorbeeld gevraagd wordt maatregelen te treffen tegen een DoS-attackende (ex)-usert. Dat zal volgens mij dan ook zo ongeveer de eerste keer zijn dat de ISP dan ook daadwerkelijk iets doet...
Bericht hierboven
Ik denk dat dat 2 losstaande zaken zijn die moeilijk te controleren zijn.Op maandag 25 februari 2002 10:47 schreef Nielsz het volgende:
En mensen die jullie niet meer als GoTter willen hebben, willen jullie die wel als tweakdsler?
De persoon in kwestie zou wel van zijn IP-ban afzijn omdat hij immers een nieuw IP krijgt ...
Maar zal deze waarschijnlijk ook behoorlijk rap weer terugkrijgen alsie zich hier weer komt misdragen.
Ik denk persoonlijk dat je een persoon niet kunt weigeren als klant omdatie op een bepaald forum zich misdraagd.
* Jive hoopt gewoon dat zulke personen niet meer op GOT komen .. en als ze dan toch tweakdsl nemen, weten ze iig dat ze niet op het forum van hun ISP moeten gaan rotzooien omdat dit iets meer consequenties heeft dan vanaf een andere ISP omdat er directer gereageerd kan worden.
En dan nog een leuke vraag 
Een supportforum... Waar je vragen kan stellen enzo...
Wordt dat een subforum op GoT, of wordt er een losstaande gecreerd op tweakdsl.nl?
nadelen:
subforum >> er kunnen n00bs hier komen, en belangenverstrengeling enzo
tweakdsl.nl >> je moet opnieuw reggen, communitiegevoel is weg en ga zo maar door...
Wordt dat een subforum op GoT, of wordt er een losstaande gecreerd op tweakdsl.nl?
nadelen:
tweakdsl.nl >> je moet opnieuw reggen, communitiegevoel is weg en ga zo maar door...
Wellicht dat we dan wel een snellere afhandeling krijgen bij de abuse@tweakdsl.nlOp maandag 25 februari 2002 10:43 schreef Floris het volgende:
[..]
De ISP en de site zijn niet met elkaar verbonden, beide vallen onder een ander bedrijf en zodoende zal de GoT-crew nooit gebruik kunnen maken van de gegevens die bij de ISP bekend zijn. (Of andersom!)
Natuurlijk kan het zijn dat de GoT-crew een verzoek doet aan de ISP, waarin de ISP bijvoorbeeld gevraagd wordt maatregelen te treffen tegen een DoS-attackende (ex)-usert. Dat zal volgens mij dan ook zo ongeveer de eerste keer zijn dat de ISP dan ook daadwerkelijk iets doet...
Wat dacht je van een semi-restricted subforum? Dan kunnen de n00bs er niet direct bij, maar gaat tegelijk het saamhorigheidsgevoel (Op maandag 25 februari 2002 11:14 schreef Nielsz het volgende:
En dan nog een leuke vraag
nadelen:
Inderdaad en nogmaals:Op maandag 25 februari 2002 11:10 schreef Jive het volgende:
[..]
Ik denk dat dat 2 losstaande zaken zijn die moeilijk te controleren zijn.
GoT en TweakDSL staan los van elkaar, het zijn aparte bedrijven, waar belangenverstrengeling absoluut uit moet blijven.
Jup, als hij bij de ISP een nieuw IP aanvraagt, zal de persoon in kwestie overigens een goede reden moeten geven. En als er een nieuw IP wordt gegeven, dan zou de persoon in principe weer op GoT moeten kunnen... Dat is dan niet het probleem van de ISP, maar van GoT.De persoon in kwestie zou wel van zijn IP-ban af zijn omdat hij immers een nieuw IP krijgt ...
Maar zal deze waarschijnlijk ook behoorlijk rap weer terugkrijgen alsie zich hier weer komt misdragen.
Zoals ik al probeer aan te geven: De persoon is klant van de ISP en gebruiker op het forum, als hij/zij netjes betaald, is er wat de ISP weinig aan de hand. Als hij zich niet netjes gedraagt, krijgt de ISP waarschijnlijk wel een klacht, maar is het aan de ISP om te beslissen wat er gebeurd.Ik denk persoonlijk dat je een persoon niet kunt weigeren als klant omdatie op een bepaald forum zich misdraagd.
Ik vind het gewoon kortzichtig als je gaat zitten fucken op een forum, maarja er zijn mensen genoeg die het leuk vinden. Als je dan echter klant bent bij TweakDSL, dan kan TweakDSL wel een mailtje in de abuse@ mailbox verwachten.* Jive hoopt gewoon dat zulke personen niet meer op GOT komen .. en als ze dan toch tweakdsl nemen, weten ze iig dat ze niet op het forum van hun ISP moeten gaan rotzooien omdat dit iets meer consequenties heeft dan vanaf een andere ISP omdat er directer gereageerd kan worden.
Bericht hierboven
Op maandag 25 februari 2002 11:59 schreef Floris het volgende:
[..]
Wat dacht je van een semi-restricted subforum? Dan kunnen de n00bs er niet direct bij, maar gaat tegelijk het saamhorigheidsgevoel () er niet aan.
[..]
Ik bedoel dus dat er ook n00bs tweak.dsl kunnen nemen. En als het dan niet goedgaat, komen ze op het forum. Als dat onderdeel van GoT is, krijgt GoT die n00bs er ook bij...
Nee want die gaan naar support.tweakdsl.nl en komen niet hierheenOp maandag 25 februari 2002 12:03 schreef Nielsz het volgende:
Ik bedoel dus dat er ook n00bs tweak.dsl kunnen nemen. En als het dan niet goedgaat, komen ze op het forum. Als dat onderdeel van GoT is, krijgt GoT die n00bs er ook bij...
Exact expert nodig?
Wat zegt floris nou netOp maandag 25 februari 2002 12:25 schreef Crazy_D het volgende:
[..]
Nee want die gaan naar support.tweakdsl.nl en komen niet hierheen(at least, we hope
)
woeiOp dinsdag 26 februari 2002 16:18 schreef Nielsz het volgende:
hoe staat het ermee?
ik meende dat de site deze week online ging
ik meende dat de site deze week online ging
Ja wannee gaat de tweakdsl nou eindelijk in de lucht want ik ben niet blij met mxstream, ik vindt de snelheid nou niet echt perfect wat betreft de upload.
Downstream is allemaal nog redelijk te doen over de hier beschikbare lijnen ...
Maar upstream zuigt aan alle kanten ....
* Jive wil TweakDSL'n .....
Maar upstream zuigt aan alle kanten ....
* Jive wil TweakDSL'n .....
Hmmm...Ik ga over 2 weken verhuizen en zou dan misschien wel TweakDSL willen. Kom op TweakDSL-crew!
Pecunia non olet
NIX mischien ook al ga ik niet verhuizen wil ik toch wel TweakDSL'n ....Op donderdag 28 februari 2002 15:19 schreef ks_choice het volgende:
Hmmm...Ik ga over 2 weken verhuizen en zou dan misschien wel TweakDSL willen. Kom op TweakDSL-crew!
Ik ben trouwens wel benieuwt wat voor accounts komen en wat de gemiddelde tweaker kiest, wat betreft de up en download snelheid.
Het is idd al weer een paar weken geledenOp dinsdag 05 februari 2002 17:00 schreef Floris het volgende:
We hebben wat problemen met de DNS, die vuurwerk moet omzetten zodat we tweakdsl.nl eindelijk kunnen gebruiken, prijzen zijn wel al vastgesteld, maar die wil ik pas bekendmaken met het live gaan van de site.
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Vuurwerk is traagOp zaterdag 02 maart 2002 01:05 schreef -ProXy- het volgende:
Het is idd al weer een paar weken geleden
(en "coming soon" een rekbaar begrip
Exact expert nodig?
Die DNS problemen zijn al langggg opgelost.Op zaterdag 02 maart 2002 01:40 schreef Crazy_D het volgende:
Vuurwerk is traag
(en "coming soon" een rekbaar begrip)
Geen id waar het wachten nu nog op is.
Misschien op de 1e test lijn van Floris ?
How 'soon' is soon ??
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Op dit moment is het weer eens wachten op een stukje prijsinfo, aangezien we vandaag een nieuw aanbod hebben gehad voor deze pakketten, moeten we even kijken in hoeverre deze interessant zijn.
Ennuh: Je moet gillen naar Daniel, die heeft iets nog niet af.
Bericht hierboven
<h1>DANIEHEEEEEEEEEL</h1>Op maandag 04 maart 2002 12:07 schreef Floris het volgende:
Ik mis me 1337 html skillz
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
DANIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLL
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
hoezo?Op maandag 04 maart 2002 12:08 schreef Traag het volgende:
[..]
<h1>DANIEHEEEEEEEEEL</h1>
Ik mis me 1337 html skillz
Op maandag 04 maart 2002 14:07 schreef Buzzman het volgende:
[..]
hoezo?
Ik dacht dat jullie gewoon een contract hadden met trueserver, en betaalden per GB dataverkeerOp maandag 04 maart 2002 12:07 schreef Floris het volgende:
aangezien we vandaag een nieuw aanbod hebben gehad voor deze pakketten
Boeiend wat ze hadden, er is nu een nieuw voorstel en daar gaan ze nu nog over nadenken. En nadenken en berekenen kost tijd zoals je gemerkt hebtOp maandag 04 maart 2002 15:19 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik dacht dat jullie gewoon een contract hadden met trueserver, en betaalden per GB dataverkeer
DSL voor tweakers misschienOp maandag 04 maart 2002 18:04 schreef Pieter het volgende:
* Nielsz heeft geen zin om dit hele topic te lezen maar wtf is TweakDSL ?
Yup gemerktOp maandag 04 maart 2002 17:32 schreef Straat het volgende:
[..]
Boeiend wat ze hadden, er is nu een nieuw voorstel en daar gaan ze nu nog over nadenken. En nadenken en berekenen kost tijd zoals je gemerkt hebt
idd...het duurt wel laaaaaangOp maandag 04 maart 2002 18:34 schreef -ProXy- het volgende:
[..]
Yup gemerkt, eerste post van dit topic was 29 september 2001 ( dik 5 maanden geleden )
En 'k kan maar niet wachten tot de site de lucht ingaat etc
Lala laaaalaaaa laalalaa
* GaMeOvEr loopt nietsvermoedend langs dit topic.
laaa laa laalaaa
<font color=red> *schop* </font>
Fluiterdefluit.
laaa laa laalaaa
Fluiterdefluit.
Aannames zijn fataal.
Nee, maar lui ben je wel...lees maar is de eerste 50 posts ofzow.Op maandag 04 maart 2002 18:04 schreef Pieter het volgende:
* JT heeft geen zin om dit hele topic te lezen maar wtf is TweakDSL ?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
* JT schopt GaMeOvErOp woensdag 06 maart 2002 15:58 schreef GaMeOvEr het volgende:
Lala laaaalaaaa laalalaa
laaa laa laalaaa
Fluiterdefluit.
Doe dit topic geen pijn ja !
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Nu ook PI 50%+ meer gaat kosten wordt TweakDSL ook voor mij het overwegen waard.
Alleen ik het ISDN en dat is nog steeds een probleem.
Hoewel mij niet alles duidelijk is over TweakDSL blijf dit draadje wel volgen.
Hoewel mij niet alles duidelijk is over TweakDSL blijf dit draadje wel volgen.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
http://www.tweakers.net/nieuws/20843Op woensdag 06 maart 2002 16:50 schreef KroontjesPen het volgende:
ADSL over ISDN is nu dus ook mogelijk
Dat was het al lang. Hier heb ik 't al een jaar over m'n ISDN lijntjeOp woensdag 06 maart 2002 17:36 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/nieuws/20843
ADSL over ISDN is nu dus ook mogelijk
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
ja, maar TweakDSL gaat dus via BBned en niet via KPNOp woensdag 06 maart 2002 18:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dat was het al lang. Hier heb ik 't al een jaar over m'n ISDN lijntje(KPN natuurlijk, geen BBned)
ja, en we hebben het hier dus over BBnedOp woensdag 06 maart 2002 18:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dat was het al lang. Hier heb ik 't al een jaar over m'n ISDN lijntje(KPN natuurlijk, geen BBned)

maar BBned ondersteund het nu dus ook
Zullen de aansluitkosten bij TweakDSL ook zo hoog zijn??? Ik vind het nogal veel geld om €375,-- neer te tellen (zoals bv bij Cistron) alleen al voor de aansluiting. Dan heb ik nog geen seconde ge-internet!!
Pecunia non olet
238 euro, daarnaast heb je een modem nodig. Zal dus bij iedereen zo zijn, aangezien het grootste deel (zo niet alles) van die aansluitkosten richting kpn gaan.....Op donderdag 07 maart 2002 13:15 schreef ks_choice het volgende:
Zullen de aansluitkosten bij TweakDSL ook zo hoog zijn??? Ik vind het nogal veel geld om €375,-- neer te tellen (zoals bv bij Cistron) alleen al voor de aansluiting. Dan heb ik nog geen seconde ge-internet!!
Exact expert nodig?
en waar heb jij dat dan vandaanOp donderdag 07 maart 2002 13:17 schreef CrazyD_at_work het volgende:
[..]
238 euro, daarnaast heb je een modem nodig. Zal dus bij iedereen zo zijn, aangezien het grootste deel (zo niet alles) van die aansluitkosten richting kpn gaan.....
offtopicOp donderdag 07 maart 2002 21:34 schreef Klovan het volgende:
[..]
en waar heb jij dat dan vandaanNOFI
dit katten in je sig zijn lief
/offtopic
sorry
maar ik begin me nu ook af te vragen hoe is de tweakdsl bij de tester
Site van Cistron.Op donderdag 07 maart 2002 21:34 schreef Klovan het volgende:
en waar heb jij dat dan vandaanNOFI
Was reactie op boven mij, "(zoals bv bij Cistron)".
In de cistron.broadband nieuwsgroep heeft Danny ter Haar gezegt dat € 199 (oid, zoals het was voor de verhoging) ze dat geld kost. En of hij nou 100% eerlijk is of niet, ik kan me niet voorstellen dat iemand anders het voor veel goedkoper kan aansluiten.
Nu zie ik dat Truedsl € 150 vraagt alleen de lijn omzetten, moet je dus zelf de modem ed. verzorgen. 't Zal dus ergens tussen de 150 en 238 euro liggen lijkt me voor Tweakdsl.
Maar ja da's dus uiteraard gokwerk, aangezien er nog (steeds) niks bekend is... Maar ja dat ADSL nou eenmaal "duur" is is nou eenmaal een feit.
Maar ja no offense, ik vind het knap en getuigen van lef als ze de boel draaiende krijgen, maar ik ben dolblij dat ik na de 1e berichten (eind september, voor aankondiging in november) niet heb gewacht, dan had ik nu nog steeds een gefrustreerde Chello'r geweest.
Exact expert nodig?
* Klovan is nu nog een Chello-gebruiker, voor zo ver dat mogelijk isOp donderdag 07 maart 2002 22:39 schreef Crazy_D het volgende:
[..]
Maar ja no offense, ik vind het knap en getuigen van lef als ze de boel draaiende krijgen, maar ik ben dolblij dat ik na de 1e berichten (eind september, voor aankondiging in november) niet heb gewacht, dan had ik nu nog steeds een gefrustreerde Chello'r geweest.
gelukkig is vanaf week 13 in Harderwijk Linesharing mogelijk met BBNed, eindelijk van Chello af
thxOp donderdag 07 maart 2002 22:33 schreef yeadder het volgende:
[..]
offtopic
dit katten in je sig zijn lief
/offtopic
De oplevering is met bijna een maand verschoven.Op donderdag 07 maart 2002 22:33 schreef yeadder het volgende:
[..]
maar ik begin me nu ook af te vragen hoe is de tweakdsl bij de tester
Ik zou afgelopen woensdag mijn lijn krijgen, blijkt de order verdwenen te zijn.
Bericht hierboven
auwww, dat moet pijn doenOp vrijdag 08 maart 2002 13:10 schreef Floris het volgende:
[..]
De oplevering is met bijna een maand verschoven.
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
Was de order bij jullie of bij BBned verdwenenOp vrijdag 08 maart 2002 13:10 schreef Floris het volgende:
[..]
De oplevering is met bijna een maand verschoven.
BBned heeft een OSSB ordersysteem (zo heet dat kreng ofzo), daarin moeten wij de orders die we binnenkrijgen 'inschieten'. Dat systeem was een berg orders kwijt, redelijk spontaan.
Nu staan alle orders er weer in als het goed is, maar er gebeurd vooralsnog helemaal niks mee. (Order recieved of order accepted, maar geen melding dat KPN er iets mee doet of wat ook). Ik had 14 februari mijn order er in gezet, de 28e was alles pleite, op de 5e kreeg ik te horen dat er op de 6e niet geleverd ging worden, maar op 3 april en dat was dan nog op zijn vroegst en nee daar wordt je niet blij van.
Zoals jullie wel zullen begrijpen, willen we dat het ordersysteem eerst goed werkt, voor we het aan gaan bieden. Het staat nogal
als je ineens de order kwijt bent of er gewoon geen zak mee gebeurd. Wij (TrueServer en Tweakers.net) zetten onze naam natuurlijk ook op het spel door deze dienst aan te gaan bieden, als het dan telkens mis gaat, is dat niet bepaald goed voor die naam.
Ik zou het heel graag aan willen gaan bieden, we zijn er helemaal klaar voor, maar dit soort dingen zorgt dus voor nogal wat vertraging.
Nu staan alle orders er weer in als het goed is, maar er gebeurd vooralsnog helemaal niks mee. (Order recieved of order accepted, maar geen melding dat KPN er iets mee doet of wat ook). Ik had 14 februari mijn order er in gezet, de 28e was alles pleite, op de 5e kreeg ik te horen dat er op de 6e niet geleverd ging worden, maar op 3 april en dat was dan nog op zijn vroegst en nee daar wordt je niet blij van.
Zoals jullie wel zullen begrijpen, willen we dat het ordersysteem eerst goed werkt, voor we het aan gaan bieden. Het staat nogal

Ik zou het heel graag aan willen gaan bieden, we zijn er helemaal klaar voor, maar dit soort dingen zorgt dus voor nogal wat vertraging.
Bericht hierboven
das inderdaad vervelendOp vrijdag 08 maart 2002 13:44 schreef Floris het volgende:
BBned heeft een OSSB ordersysteem (zo heet dat kreng ofzo), daarin moeten wij de orders die we binnenkrijgen 'inschieten'. Dat systeem was een berg orders kwijt, redelijk spontaan.
Zoals jullie wel zullen begrijpen, willen we dat het ordersysteem eerst goed werkt, voor we het aan gaan bieden. Het staat nogalals je ineens de order kwijt bent of er gewoon geen zak mee gebeurd. Wij (TrueServer en Tweakers.net) zetten onze naam natuurlijk ook op het spel door deze dienst aan te gaan bieden, als het dan telkens mis gaat, is dat niet bepaald goed voor die naam.
Betekend dit dat de de verschillende pakketten/prijzen ookal bekend zijn ?Ik zou het heel graag aan willen gaan bieden, we zijn er helemaal klaar voor, maar dit soort dingen zorgt dus voor nogal wat vertraging.
Daar ben ik (en waarschijnlijk de rest van GoT ookwel
Je zou toch denken dat er voor test-aansluitingen voorrang verleend werd.
Vooral als het om test-aansluitingen gaat voor een nieuwe dienst ... (ik ga er even van uit dat ze bij BBned toch wel weten dat jou aansluiting als testcase voor routing en andere isp-zaken bedoeld is, en niet zomaar als gebruikersaansluiting)
Beetje vaag verhaal dat het dan zomaar ineens een maand weggeschoven word (zolang zijn de wachttijden bij casema tegenwoordig niet eens meer).
Als je bij een hotel binnenstapt en ze zeggen dat het vol is, is er immers ook altijd een kamer beschikbaar voor de koningin/prins/premier/whateverhogepief.
Vooral als het om test-aansluitingen gaat voor een nieuwe dienst ... (ik ga er even van uit dat ze bij BBned toch wel weten dat jou aansluiting als testcase voor routing en andere isp-zaken bedoeld is, en niet zomaar als gebruikersaansluiting)
Beetje vaag verhaal dat het dan zomaar ineens een maand weggeschoven word (zolang zijn de wachttijden bij casema tegenwoordig niet eens meer).
Als je bij een hotel binnenstapt en ze zeggen dat het vol is, is er immers ook altijd een kamer beschikbaar voor de koningin/prins/premier/whateverhogepief.
tja...BBned is volgens de geruchten de laatste tijd sowieso niet zo lekker bezig....Op vrijdag 08 maart 2002 15:43 schreef Jive het volgende:
Je zou toch denken dat er voor test-aansluitingen voorrang verleend werd.
Nou, da's mooi klote. Dit kost jullie minstens 1 klant, namelijk mij.
Ik zat te wachten op TweakDSL, maar dit gaat wel erg lang duren en aangezien ik vanaf volgend weekend geen internet meer heb en dan dus een nieuwe provider moet hebben wordt de wachttijd wel erg lang op deze manier.
Misschien over een jaar of zo. (Als mijn contract afloopt.)
Misschien over een jaar of zo. (Als mijn contract afloopt.)
Pecunia non olet
laat maar, dat geloven ze hier nietOp vrijdag 08 maart 2002 16:48 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
tja...BBned is volgens de geruchten de laatste tijd sowieso niet zo lekker bezig....
Dit topic is gesloten.