TweakDSL

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste
Acties:
  • 5.762 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 15:52
kennelijk te moeilijk: on topic blijven. Hang er dan maar een slotje aan. Beginnen we wel een nieuwe als floris meer weet. volstrekt niet interessant om hier over mobielo's te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Op woensdag 07 november 2001 11:18 schreef valkenier het volgende:
kennelijk te moeilijk: on topic blijven. Hang er dan maar een slotje aan. Beginnen we wel een nieuwe als floris meer weet. volstrekt niet interessant om hier over mobielo's te beginnen.
Joh doe ff relaxed, ik heb geen idee hoe lang het duurt voor ik weer info heb. Op deze manier blijft dit plan wel een beetje in de spotlights en kunnen we nog eens gezellig met elkaar praten. (Ook al is het soms vreselijk offtopic)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:18

Destruction

(ex-)Automonteur

Op woensdag 07 november 2001 10:45 schreef CrazyD_at_work het volgende:
Hmmm is dit LA of HK "Post hier je mobiele telefoons" :?

PS ik heb alleen maar een Siemens C35 en die is nog van mezelf ook :P :)
Ik had een swing 200, heb ik aan me pa verkocht.
Ik had een Trium Astral, werd gejat.
Ik heb nu een motorola CD-920 die op sterven ligt ( gisteren 21.30 opgeladen, vanochtend 10.05 was ie weer leeg :( kolereding :( )

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizza
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2023

wizza

/dev/null

[ontopic]
w0w, tweak-DSL!! geweldig!! BEN© benieuwd!! ;)
[/ontopic]

offtopic:
Ik heb een Nokia 8850 *D

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Op woensdag 07 november 2001 13:31 schreef pier het volgende:

[..]

Ik had een swing 200, heb ik aan me pa verkocht.
Ik had een Trium Astral, werd gejat.
Ik heb nu een motorola CD-920 die op sterven ligt ( gisteren 21.30 opgeladen, vanochtend 10.05 was ie weer leeg :( kolereding :( )
Dat oplaad probleem heb ik met die oude Ericsson GF768 van mun baas ook ...
Zow staat de batterij-indicator vol, dan gaat de telefoon, neem hem op ... *POOF* telefoon uit ...
Klereding moet ik soms 2x per dag opladen terwijl ik maar 3x gebeld heb ofzow ....

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09-2024

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Op woensdag 07 november 2001 12:51 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Joh doe ff relaxed, ik heb geen idee hoe lang het duurt voor ik weer info heb. Op deze manier blijft dit plan wel een beetje in de spotlights en kunnen we nog eens gezellig met elkaar praten. (Ook al is het soms vreselijk offtopic)
In dat geval.

Ik heb privé:
Nokia 9110
Nokia 6150 (Niet in gebruik)
Nokia 6110
Sony Z1 (oid)

Ik heb zakelijk:
Nokia 3110 25x
Ericson geen idee 15x
Van alles wat 5x (Niet in gebruik)
Wavecom data modems 2x

Beat that >:)

ff niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

OMG, waar gaat dit over :P

[on-topic]
Voor zover ik begrepen heb is de variant die gebonden zou kunnen worden niet zoveel afwijkend van wat er al op de markt te krijgen is (U/D snelheden), het lijkt mij toch dat met name een pakket met een hogere upload hier de voorkeur zou krijgen..

Ik zou best 32KB of meer (OK, duurder) upload willen hebben, daar ben ik wel voor bereid over te stappen naar een hoger maandbedrag dan de 99 die UPC me nu berekent voor 180-190K down/ 16K up (en die *afkloppen* rete stabiel is).

Dan nog moet het wel 'economisch verantwoord' zijn, ik ga niet het dubbele betalen voor 16K meer up alleen.

[ot]
* alt-92 heeft een 6150+datakaart, 7110 en 6210 trouwens :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlap

FlipFlap

pffff, eindelijk weer ontopic ;)
Op woensdag 07 november 2001 15:17 schreef BackSlash32 het volgende:
OMG, waar gaat dit over :P

[on-topic]
Voor zover ik begrepen heb is de variant die gebonden zou kunnen worden niet zoveel afwijkend van wat er al op de markt te krijgen is (U/D snelheden), het lijkt mij toch dat met name een pakket met een hogere upload hier de voorkeur zou krijgen..

Ik zou best 32KB of meer (OK, duurder) upload willen hebben, daar ben ik wel voor bereid over te stappen naar een hoger maandbedrag dan de 99 die UPC me nu berekent voor 180-190K down/ 16K up (en die *afkloppen* rete stabiel is).

Dan nog moet het wel 'economisch verantwoord' zijn, ik ga niet het dubbele betalen voor 16K meer up alleen.

[ot]
* FlipFlap heeft een 6150+datakaart, 7110 en 6210 trouwens :P
Er is tot nu toe gesproken over (down/up):
512Kb/128Kb = 64KB/16KB
1024Kb/512Kb = 128KB/64KB
2048Kb/512Kb = 256KB/64KB
8096Kb/512Kb = 1024KB/64KB (Nog niet leverbaar)

Wat ben je dan bereid te betalen voor 4x zoveel up? Stel dus voor een 2048/512 account?

ff niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
van de huidige breedbrand verbindingen is er eigenlijk een groot nadeel en dat is de upload. een perfect abbo voor mij zou bijvoorbeeld 512KB (kilobytes dus) download en 128KB upload zijn. genoeg ruimte om een site en email te hosten en ook nog een gameservertje te draaien.

download boeit me geen ene reet zolang die maar boven de 120 k ligt. upload wil ik graag hoog zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-04 18:37

Neowam

[Booting...]

Op woensdag 07 november 2001 20:15 schreef FlipFlap het volgende:
[..]

Er is tot nu toe gesproken over (down/up):
512Kb/128Kb = 64KB/16KB
1024Kb/512Kb = 128KB/64KB
2048Kb/512Kb = 256KB/64KB
8096Kb/512Kb = 1024KB/64KB (Nog niet leverbaar)

Wat ben je dan bereid te betalen voor 4X zoveel up? Stel dus voor een 2048/512 account?
Niet meer dan 100,- per maand... In America hebben ze 2048 abbootje voor nog geen 60 piek in de maand... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Laatst online: 29-08 22:37
Op donderdag 08 november 2001 01:04 schreef tarzan24 het volgende:

[..]

Niet meer dan 100,- per maand... In America hebben ze 2048 abbootje voor nog geen 60 piek in de maand... :X
Ze willen concureren, dus zal die prijs daar wel ergens in de buurt liggen, lijkt me :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlap

FlipFlap

Op donderdag 08 november 2001 01:04 schreef tarzan24 het volgende:

[..]

Daar hebben ze een groot voordeel. Geen KPN ;(

Om hier in NL een lijn te krijgen moet de ISP al meer dan die 60 piek betalen, die prijzen liggen voorlopig nog ff buiten het bereik voor de Nederlandse markt. :'(

ff niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 16:42 schreef JiveDAF het volgende:
/me is niet blij .... :'(

Heb net met Cistron gebeld, en op alle abbo's inclusief de duurste, is de data-limiet hard vastgezet ...
Upload + Download = maximaal 35GB (bij duurste pakket)

Ga je hier overheen zul je fors bij moeten betalen ... een indicatie van die prijs kon de info-persoon die ik aan de telefoon had niet geven, maar als het een duppie per MB zou zijn zou me dat niet verbazen, dus dat kan dan echt nog fors uitlopen op je rekening als je over de data-limiet heengaat.

/me hoopt vurig dat er voor TweakDSL wel echte grootgebruikers regelingen te treffen zullen zijn, eventueel zelfs met kwantum-kortingen op extra GB's inkoop.

/me heeft nu al met een 50KB/s downstream een average van 500MB per dag (is toch zo'n 15GB per maand), hoe moet dat in godsnaam als de data 4x sneller binnen kan stromen.....
/me is niet bang voor de grote boze wolf, maar wel voor rekeningen.
Met 50kb/sec nog maar 500MB per dag binnen halen !!! dat lukt zelfs mijn Casema Demos lijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op zondag 11 november 2001 15:27 schreef im_me het volgende:

[..]

Met 50kb/sec nog maar 500MB per dag binnen halen !!! dat lukt zelfs mijn Casema Demos lijn :)
Ut is average he ...
Als je gaat rekenen kan je met een gemiddlede van 50 KB/s en continue downen op 4.3 GB per dag komen ...
Wat dus op een maand uit zou komen op iets van 125 GB ..
Das dus wel effies wat meer dan 35gb zou je zeggen of niet ...
En doe dat dus effe x4 met een 2048 abbo en je trekt 500GB per maand erdoor .

Das dus een heleboel schijfruitme om te vullen (of continue cd's branden) .....

En met mijn oude demos-lijn trok ik idd een gemiddelde van 500 MB per dag jah ... maar die tijd is gelukkig over dat ik daar blij mee moet zijn.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op donderdag 08 november 2001 01:51 schreef FlipFlap het volgende:

[..]

Om hier in NL een lijn te krijgen moet de ISP al meer dan die 60 piek betalen, die prijzen liggen voorlopig nog ff buiten het bereik voor de Nederlandse markt. :'(
Maak daar voor het gemak even €200 van ajb :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive zal heel eerlijk zijn ...

Ik heb best wel 200 Eur over voor een 2048 abbo ..
Maar wat voor overbookingsrate moeten we dan tegenaan kijken ...

Ik heb van BBeyond gehoord dat het 2048/512 entry abbo een overbooking heeft van 1 op 25, en het economy van 1 op 10 ...

Als je pech hebt betaal je dus een hoop geld, maar heb je vet minder als er een paar flink bezig zijn in jouw gebied.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlap

FlipFlap

Op donderdag 08 november 2001 01:51 schreef FlipFlap het volgende:

[..]

Op zondag 11 november 2001 17:06 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Maak daar voor het gemak even €200 van ajb :)
Volgens mij hebben we het over 2 verschillende zaken. Ik bedoelde maandelijkse tarieven. Jij maakte daar IMHO aansluitkosten van. Of zie ik het nu helemaal verkeerd?

ff niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

JA ja
als je goedkoop (en ook nog kwalitatief) is goeds wil leveren dan moet je wel commerciel gaan doen en dat lijkt me eigenlijk geen goed plan.

Ik wil best 15o per maand betalen voor een 2mbit lijntje met een datat limiet van 30 GB.

Beter als er iets op poten is voor eind december, want dan heb ik als goede voornemen voor 2002; TweakDLS !

[offtopic mode]
Ik heb een hele mooie 9210 en een 8210, nou nog een 7310 :9
[/offtopic mode]

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

:P
Wat ben je dan bereid te betalen voor 4x zoveel up? Stel dus voor een 2048/512 account?
Mits het redelijk te garanderen is, 250-300 gulden p/m (125-150C )

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlap

FlipFlap

Op zondag 11 november 2001 22:40 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

:P
[..]

Mits het redelijk te garanderen is, 250-300 gulden p/m (125-150C )
Dan zou ik als ik jou was dit draadje goed in de gaten houden, want daar zal het onder moeten komen.

ps
Geinige euro-notatie :)

ff niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zondag 11 november 2001 19:33 schreef FlipFlap het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij hebben we het over 2 verschillende zaken. Ik bedoelde maandelijkse tarieven. Jij maakte daar IMHO aansluitkosten van. Of zie ik het nu helemaal verkeerd?
Ehm nee, je hebt gelijk.

Ik heb het over eenmalige kosten, jij over maandelijks terugkerende kosten (die je overigens vaak vooraf voor het gehele jaar moet betalen). Voor MXstream fast betaal je KPN 65,- en voor 'normaal' volgens mij 45 of 50 piek.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Laatst online: 00:44
[beetje offtopic]
Hmmm nu mijn chello abbo er weer uitligt en ik boven op de computer van mijn (slapende) dochtertje in het donker zit te internetten (lees inbellen) denk ik dat tweakASDL ook voor mij wel een goede optie is eigenlijk...
[/beetje offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 11 november 2001 22:48 schreef FlipFlap het volgende:
Dan zou ik als ik jou was dit draadje goed in de gaten houden, want daar zal het onder moeten komen.
Waarom denk je dat ik dit in de gaten houd? :P
ps
Geinige euro-notatie :)
M'n laptop werkt ff niet goed meer met alt+numpad keys.. dus dan maar [ s ]C[ /s] gebruiken om een Euro-teken te toveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:34

Wokschotel

Op 6 wielen

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

maar wat gaat dat tweakdsl kosten wil iedereen weten want ik ga verhuizen
nie leuk mja nu naar 2 huizen maar hoeveel gaat het kosten en snelheden van het internet ...
alvastbednakt

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 12-09 16:32

Beaves

Usque ad Finem

Op maandag 12 november 2001 23:04 schreef enriqueeeee het volgende:
maar wat gaat dat tweakdsl kosten wil iedereen weten want ik ga verhuizen
nie leuk mja nu naar 2 huizen maar hoeveel gaat het kosten en snelheden van het internet ...
alvastbednakt
Volgens mij heb jij niet echt opgelet in dit topic, het is namelijk helemaal nog niet bekend wat we kunnen verwachten...

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me nu toch wel eens af, hoe lang het nog duurt voordat we iets meer krijgen te horen. Sinds de melding op tweakers hebben we echt niks nieuws meer gehoord. En ja ik heb dit alles braaf gevolgd.

Floris zou je ons mischien kunnen vertellen waar jullie nu mee bezig zijn? Waar jullie op zitten wachten en de problemen. Misschien kunnen we jullie helpen. Ik heb zelf bij Support Net gewerkt, en zoals je wel weet maken zij ook gebruik van BBNED. Dus als je vragen hebt, kan ik dat altijd doorspelen aan ze. Ik was een van de systeembeheerders daar, en heb nog goede contacten met ze.

Hoop dat we iets concreets te horen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachhimself
  • Laatst online: 09-09 09:26
Ik zit er echt op te wachten, maar ze moeten wel opschieten.... anders duurt het een jaar voor dat ik pas bij ze ga adslen....... Ik krijg als het goed is in Dec. adsl :) dus als jullie voor die tijd wat weten....... graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag......... :) Anders zit ik aan zonnet vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op dinsdag 13 november 2001 23:38 schreef wizardxx het volgende:
Ik vraag me nu toch wel eens af, hoe lang het nog duurt voordat we iets meer krijgen te horen. Sinds de melding op tweakers hebben we echt niks nieuws meer gehoord. En ja ik heb dit alles braaf gevolgd.

Floris zou je ons mischien kunnen vertellen waar jullie nu mee bezig zijn? Waar jullie op zitten wachten en de problemen. Misschien kunnen we jullie helpen. Ik heb zelf bij Support Net gewerkt, en zoals je wel weet maken zij ook gebruik van BBNED. Dus als je vragen hebt, kan ik dat altijd doorspelen aan ze. Ik was een van de systeembeheerders daar, en heb nog goede contacten met ze.

Hoop dat we iets concreets te horen krijgen.
Update: We hebben toezeggingen gehad van Siemens voor een Unisphere. (Ga ff niet uitleggen wat dat is, moeten jullie maar opzoeken >:))

Verder nog niet zo heel veel eigenlijk.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Unisphere?s ERX Edge Routing Switch provides broadband access to the IP network and acts as a Broadband Remote Access Server (BRAS) for the product T-DSL. The BRAS thus allows Fast Internet and IP VPN services to be provided cost-effectively for all T-DSL users....

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Laatst online: 12-09 22:45
is dat dat ding van 2 1/2 ton?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op woensdag 14 november 2001 13:03 schreef HermeS het volgende:
is dat dat ding van 2 1/2 ton?
Ik zou echt niet weten wat ze zouden moeten kosten, ze zijn redelijk prijzig wel, je moet wel aan zes cijfers voor de komma gaan denken iig.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Unisphere Product Page
ERX-700/1400 Edge Routing Switches are specifically designed to address routing challenges at the network edge. The ERX 700/1400 is designed to provide service providers with the ability to quickly deploy multiple edge services from a single platform. This ability to support multiple service types (Private Line Aggregation, xDSL Access, Broadband Cable Access and Wireless Access) speeds return on investment (ROI) for services providers and increases the efficiency of their network edge. The ERX also provides support for value added IP services like Virtual Private Networks (VPN), Quality of Service (QoS) and Multiprotocol Label Switching (MPLS), to increase functionality and subscriber retention for service providers.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 13:25 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Ik zou echt niet weten wat ze zouden moeten kosten, ze zijn redelijk prijzig wel, je moet wel aan zes cijfers voor de komma gaan denken iig.
Staat niet in de pricewatch 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ach een paar ton meer of minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

[..]

kommop, iedereen bannertjes gaan klikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachhimself
Huh bannertjes klikken?????? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 10:12 schreef bachhimself het volgende:
Huh bannertjes klikken?????? |:(
Jeweetwel .. die dingen bovenaan elke site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachhimself
Oeps ff niet opgelet LOL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlap

FlipFlap

Op dinsdag 20 november 2001 09:34 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

kommop, iedereen bannertjes gaan klikken :+
Done :)

ff niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done :P

• Nielsz
  • Niet online
Eindelijk heb ik besloten op DSL te nemen :Y)

MAAARRRRRRRRR the question is == is TweakDSL in januari in de lucht :? Want dan wil ik wel ff wachten, anders is het helaas pindakaas denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:39

Crazy D

I think we should take a look.

Even een ordinaire *kick* :P

Is er al iets meer te vertellen :?
(naja als er echt iets te vertellen was, was dat wel gebeurt neem ik aan, maar nu heb ik nog iets om m'n kick achter te verhullen :P)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

[..]

Dus Fl. 1,000000

Oooh, da''s maar 1 piek :+

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 14:39 schreef SanderHovestad het volgende:

[..]

Dus Fl. 1,000000

Lees nou eens goed!

Floris Diemel: ".. ,je moet wel aan zes cijfers voor de komma gaan denken iig".

Dus niet fl.1,000000 maar 000000,1 ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik zou graag willen zeggen dat er iets meer bekend is, maar dat is er niet.

Een zeer vriendelijke en behulpzame meneer is bezig met het opzetten van een databasestructuur voor de administratie onder andere. Verder wachten we en wachten we op een deal met een bepaald bedrijf voor de nieuwsserver...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 14:39 schreef SanderHovestad het volgende:

[..]

Dus Fl. 1,000000

Lezen is een kunst :Z
[..]

edit==> Kben weer es te laat :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 14:58 schreef Floris Diemel het volgende:

Een zeer vriendelijke en behulpzame meneer is bezig met het opzetten van een databasestructuur voor de administratie onder andere. Verder wachten we en wachten we op een deal met een bepaald bedrijf voor de nieuwsserver...
Waar is dit voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumbleCow
  • Laatst online: 08-09 12:24

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Verder wachten we en wachten we op een deal met een bepaald bedrijf voor de nieuwsserver...
:9~ :9~ :9~

Dat is vast niet wat ik denk dat dat is..

was dat niet iets met (ik d8) compaq ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlap

FlipFlap

Op donderdag 06 december 2001 16:23 schreef wHiTeRaZoR het volgende:
[..]
:9~ :9~ :9~
Dat is vast niet wat ik denk dat dat is..
was dat niet iets met (ik d8) compaq ofzo? :P
Heb ik wat gemist. Dat heb ik volgens mij nog niet in deze draad zien staan. :?

ff niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Er is in Nederland maar 1 bedrijf met een bijna complete news-server, en dat is xs4all.
Zelf bouwen kost alleen aan hardware al een kleine 4 ton. Dan moet je nog wel iemand hebben die dat aan de gang kan krijgen.

Een deal met supernews of een andere news-service provider lijkt mij meer voor de hand liggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Laatst online: 20:34

Wokschotel

Op 6 wielen

Wat een aardige meneer, krijgen jullie ook snoepjes van hem? Wat is dat nou in hemelsnaam voor infantiel toontje? Ik dacht dat jullie redelijk professioneel bezig waren, maar eigenlijk straalt het amateurisme er vanaf. Misschien dat die zeer vriendelijke meneer jullie eens in de grote-mensen-wereld terug kan zetten als hij z'n factuur indient >:) ;)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me dat jullie beter konden wachten met de vooraankondiging, de verwachting was een paar weken wat inmiddels een paar maanden is geworden, zonde want zo verlies je de aandacht op het product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNo
  • Laatst online: 27-12-2024

DrNo

100Mbit zuigt ;)

Hmm ik zit dus zo te horen wel goed met mijn Internet verbinding 8-)

IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op dinsdag 11 december 2001 18:25 schreef im_me het volgende:
Lijkt me dat jullie beter konden wachten met de vooraankondiging, de verwachting was een paar weken wat inmiddels een paar maanden is geworden, zonde want zo verlies je de aandacht op het product
Yep, ik ga nu ook gewoon mxstream nemen via xs4all oid, wanteh nu weet ik totaal niet wanneer het komt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Laatst online: 19:58
Ken iemand me ff een korte update geven van tweakdsl. Heb namelijk geen zin om 19 blz. te gaan lezen... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Op woensdag 12 december 2001 14:05 schreef gabberjoost het volgende:
Ken iemand me ff een korte update geven van tweakdsl. Heb namelijk geen zin om 19 blz. te gaan lezen... :Z
Er is nog steeds niets bekend :)

* Pim. gaat ook maar cistrin ADSL nemen

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
het gaat wel door, prijzen zijn nog niet bekend, er zullen verschillende pakketten komen, het word iig niet extreem goedkoop ofzo :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

luilak >:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Laatst online: 13-09 08:34
Op woensdag 12 december 2001 16:19 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

het gaat wel door, prijzen zijn nog niet bekend, er zullen verschillende pakketten komen, het word iig niet extreem goedkoop ofzo :{
haha, zo zie je maar weer. de mensen die totaal geen vertrouwen hier in hadden ( ik oa) werden eerst weggehoond, maar nu blijkt het waarheid te worden. Dit komt nooit goed en goedkoop van de grond

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op woensdag 12 december 2001 21:26 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

haha, zo zie je maar weer. de mensen die totaal geen vertrouwen hier in hadden ( ik oa) werden eerst weggehoond, maar nu blijkt het waarheid te worden. Dit komt nooit goed en goedkoop van de grond
De tijd zal het leren ...

En als je kijkt naar hoelang het duurt om bepaalde dingen te reglen (niet reguliere hardware duurt soms wel meer dan 2 maanden om te leveren, en dan hoop je ook dat het in 1x goed is) ....
Ik heb toch liever dat het een maandje of wat langer duurt & alles helemaal 100% in kannen en kruiken geregeld is dan dat het in 3 maanden opgezet wordt, en de helft brak is en je 4x dezelfde rekening thuisgestuurd krijgt ... of dat je 5GB gedownload hebt, maar een rekening krijgt van 50GB ...

Jive's Box
Jive @ DNET

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:39

Crazy D

I think we should take a look.

Op donderdag 13 december 2001 02:47 schreef JiveDAF het volgende:
Ik heb toch liever dat het een maandje of wat langer duurt & alles helemaal 100% in kannen en kruiken geregeld is dan dat het in 3 maanden opgezet wordt, en de helft brak is en je 4x dezelfde rekening thuisgestuurd krijgt ... of dat je 5GB gedownload hebt, maar een rekening krijgt van 50GB ...
Dat ben ik met je eens, maar als je zoals zovelen hier zit te wachten op een lekkere inet verbinding is het best balen als er na 2 maanden eigenlijk nog gewoon niets bekend is. Ik ga er iig niet op zitten wachten. M'n Scarlet adsl avontuur is mislukt, ik ga het nu met cistron proberen. Alles beter dan met m'n brakke chello blijven zitten en hopen dat tweakdsl snel van de grond komt. Kan morgen zijn, kan nog 3 maanden duren. En da's het jammere ervan.

Exact expert nodig?

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op donderdag 13 december 2001 10:02 schreef CrazyD_at_work het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar als je zoals zovelen hier zit te wachten op een lekkere inet verbinding is het best balen als er na 2 maanden eigenlijk nog gewoon niets bekend is. Ik ga er iig niet op zitten wachten. M'n Scarlet adsl avontuur is mislukt, ik ga het nu met cistron proberen. Alles beter dan met m'n brakke chello blijven zitten en hopen dat tweakdsl snel van de grond komt. Kan morgen zijn, kan nog 3 maanden duren. En da's het jammere ervan.
Mwuah ... wachten bennik wel gewend hoor ...
Heb 2 jaar op casema zitten wachten, na aanmelding duurde het nog 3 maanden voor ik aangesloten werd, en dat was met dat brakke demos-systeem ...
Vervolgens heb ik 1 1/2 jaar zitten wachten tot ik sneller kon krijgen, en word mij doodleuk verteld door KPN dat mijn centrale volzit voor MXstream ... toen een half jaar later eindelijk casema Com21 beschikbaar was bij mij en ik me kon aanmelden moest ik nog 3 maanden wachten voor er eindelijk eens een monteur langsgestuurd werd, die vervolgens 2x niet kwam opdagen zodat ik nog 3 weken extra moest wachten ...

En heb jij al eens geprobeerd om de HellDesk te pakken te krijgen om afspraken te maken .... ik heb zelf ongeveer 15 uur aan telefoontikken naar KPN gespeeld alleen maar om afspraken te kunnen maken .. En ik ken mensen die na 1.5 uur in de wacht gewoon opgehangen werden ...

En dan heb ik het nog niet eens over al die tijd die ik heb zitten wachten op downloads die met 3 KB per seconde binnen druppelen ...

Dus ga nu echt niet over wachten beginnen ... want dat krijg je nu eenmaal als je Internet neemt, want daar doe je het grootste deel van je tijd niets anders dan wachten ...
En wat maken die 3 maanden extra wachten nu uit als je daarna hopelijk nooit meer hoeft te wachten ....

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

SCHOP! :P

Het nieuwe jaar is onder ons, de chipmarkt trekt weer aan, de IT-wereld krabbelt uit het dal... nog interessant nieuws de afgelopen maand?

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Op zaterdag 05 januari 2002 23:44 schreef Heineken het volgende:
http://www.truedsl.nl
Gaaf! Ik quote van site: Een groot deel van de telefooncentrales in Nederland is TrueDSL geschikt.

Dus ik voer mijn Eindhovense postcode in (jawel ik woon in de Technologische Hoofdstad Van Nederland volgens onze burgemeester!!!), en het ding spuugt uit:
Helaas is TrueDSL nog niet beschikbaar in Uw regio.
Meuk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hier zegt-ie dat het vanaf dec. 2001 beschikbaar is, en ik woon ook in Ehv :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 05 januari 2002 23:57 schreef curry684 het volgende:

[..]

Gaaf! Ik quote van site: Een groot deel van de telefooncentrales in Nederland is TrueDSL geschikt.

Dus ik voer mijn Eindhovense postcode in (jawel ik woon in de Technologische Hoofdstad Van Nederland volgens onze burgemeester!!!), en het ding spuugt uit:
[..]

Meuk :'(
Ja ik woon óók in de Technologische Hoofdstad Van Nederland namelijk Delft ;) en daar staat vanaf april 2002. Das wel aardig snel. Maarja, zit toch nog een jaar vast aan mxstream. En inmiddels is demon ook al een maandje ofzo beschikbaar, dus ze komen een beetje te laat. Iedereen heeft al DSL.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Op zaterdag 05 januari 2002 23:58 schreef Wouter Tinus het volgende:
Hier zegt-ie dat het vanaf dec. 2001 beschikbaar is, en ik woon ook in Ehv :)
Wazig... mijn huidige postcode in Gestel, m'n toekomstige postcode in hartje Woensel en een fictieve postcode uit het centrum geven allemaal 'niet beschikbaar'. :?

Welke uithoek woon jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zondag 06 januari 2002 00:23 schreef curry684 het volgende:

[..]

Wazig... mijn huidige postcode in Gestel, m'n toekomstige postcode in hartje Woensel en een fictieve postcode uit het centrum geven allemaal 'niet beschikbaar'. :?

Welke uithoek woon jij?
Blixembosch, tussen Woensel en de Achtse Barrier in dus :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Op zondag 06 januari 2002 00:50 schreef Wouter Tinus het volgende:
Blixembosch, tussen Woensel en de Achtse Barrier in dus :)
Wazige shit... de hele Boschdijk en Europalaan doen het inderdaad wel goed, terwijl ik zo ongeveer op de kruising van de 2 kom te wonen :o

Zal wel zijn omdat m'n huis nog in aanbouw is en onderdeel van een nieuwe postcode, maar toch vreemd dat die site van TrueDSL blijkbaar echt op nummers EN letters kijkt, dus echt per straat of het beschikbaar is... had ik niet verwachte... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expander
  • Niet online
Hmm..

In het kleine gehuchtje waar ik woon vanaf Maart 2002 beschikbaar. Niet slecht. Jammer genoeg heb ik al een goede provider.

Expanding the inexpandable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally-S
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:54

Wally-S

-Snowboarding is art-

Op zaterdag 05 januari 2002 23:44 schreef Heineken het volgende:
http://www.truedsl.nl
Ziet er wel leuk uit, maar weet iemand waar ik de FUP kan lezen?
Niet onbelangrijk nl. :)

Snow is only frozen water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
In Delft is het niet beschikbaar, maar in Leeuwarden wel :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In enschede is het beschikbaar maar ik vind het veeeeeel te duur en zelfs de duurste variant is niet sneller dan de kabel hier )@home(. Alleen de upload, maar daarvoor ga ik geen € 195 betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Woei, in dit boeren gehucht is het beschikbaar :P (maassluis)
En ik zit er nu wel over te denken om truedsl of cistron te gaan nemen :)
[edit]
Even wat typ fouten eruit gehaald :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Tuurlijk. Heb ik net maar ADSL aangevraagd vorige week. Naja, at least is het ook via bbned dus dat maakt dan niet zoveel uit :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DUUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Huh?!? duur? nah..

€ 95 per maand voor 2048/512 ? hmmmm... niet slecht, maar de SDSL aanbiedingen zijn ook wel te pruimen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
ADSL

TrueDSL 512a
512 kbit downstream / 128 kbit upstream
 € 55,- per maand 

TrueDSL 1024a
1 Mbit downstream / 256 kbit upstream
 € 75,- per maand 

TrueDSL 2048a
2 Mbit downstream / 512 kbit upstream
 € 95,- per maand 

SDSL

TrueDSL 1024s
1 Mbit downstream / 1 Mbit upstream
 € 175,- per maand 

TrueDSL 2048s
2 Mbit downstream / 2 Mbit upstream
 € 195,- per maand
Op zondag 11 november 2001 22:40 schreef BackSlash32 het volgende:
Mits het redelijk te garanderen is, 250-300 gulden p/m (125-150€ )
Dit zit er dus onder :) Nu nog kijken of het ook in Zwolle te krijgen is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Chello Eindhoven werkt voorlopig nog perfect voor 45 euro per maand... haal strak 192kBYTE/sec down en 16kBYTE/sec up nog steeds.

DSL wordt voor mij pas interessant zodra ik ergens een stevige upstream voor nodig heb. :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 22:56 schreef curry684 het volgende:
Chello Eindhoven werkt voorlopig nog perfect voor 45 euro per maand... haal strak 192kBYTE/sec down en 16kBYTE/sec up nog steeds.

DSL wordt voor mij pas interessant zodra ik ergens een stevige upstream voor nodig heb. :*
helemaal mee eens.. de down is dan bij mij minder maar voor de rest wel tevreden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Allemaal verschrikkelijk interessant, waar nu allemaal ADSL genomen kan worden... :) de hamvraag blijft:

to tweakDSL or not to tweakDSL :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op maandag 07 januari 2002 04:50 schreef -ProXy- het volgende:
to tweakDSL or not to tweakDSL :)
Lijkt me zekers niet onbelangrijk ....

Wat in het vat zit verzuurt niet zeggen ze ..... maar verjaren ken helaas altijd wel .....
* Jive is vooralsnog redelijk tevreden met crapsema premium ... maar wil toch echt nog lekker gaan tweakdsl'n ....

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Misschien ben ik raar hoor, maar ik zie toch echt geen tweakers.net logo staan bij truedsl.nl :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Hmm ik geloof dat het niet helemaal de bedoeling was dat TrueDSL online kwam, maar ok.

TrueDSL is voor zakelijke klanten, de prijsstelling staat nog niet 100% vast en zal iets hoger liggen dan de uiteindelijke prijs van TweakDSL. Verder is de FUP een heikel punt, we zijn bezig met een tweetal machines die de traffic zullen meten aangezien we met een soort belbundel willen gaan werken.

Dit idee hebben we in theorie wel uitgewerkt, maar een goede uitleg is vrij ingewikkeld.
Even een korte toelichting:
Verkeer naar het web toe is relatief duur. (zeg 2,5 net-GB's)
Verkeer van het web is een stuk goedkoper. (zeg 1 net-GB)
Verkeer van en naar de mailserver is nog iets goedkoper. (zeg 0,5 net-GB's)
Verkeer van en naar de nieuwsserver is cheapass (zeg 0,25 net-GB's)
Verkeer binnen het TrueServer netwerk en tussen gebruikers onderling is ook cheap-ass. (Zeg 0,2 net-GB ofzo)

Je krijgt dan bijvoorbeeld 20 net-GB's, uploaden is relatief duur, maar nieuwsserveren is weer goedkoop. Dan moet je online kunnen zien hoe het met je net-GB-bundel staat, dus moet hier een interface voor komen etc. etc.

Het idee lijkt misschien vrij ingewikkeld, maar het is ook wel weer iets positiefs, waar je bij andere providers voor je mail en de nieuwsserver vol belast wordt voor je bandbreedte, is dit bij ons afhankelijk van het type verkeer dat je hebt.

Dan krijg je dus iets als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Bundel: 20GB
Naar het net: 23MB (x2,5=) 57,5MB
Van het net: 1521MB (x1,0=) 1521MB
Van en naar de nieuwsserver: 6587MB (x0,25=) 1646,75MB
Van en naar de mailserver: 154MB (x5,5=) 77MB
Binnen het TrueServer netwerk: 25478MB (x0,2=) 5095,6MB

Totaal gebruikt: 8397,75MB
Voorraad: 20480MB
Over: 12082,25MB

<font color=red><h1>LET WEL!</h1>
Dit is een opzetje, een idee, het is niet precies hoe het worden zal, hoe het is etc. etc.
Ik heb dit neergezet om jullie een idee te geven van de dingen die we in de planning hebben zitten, van de dingen die we willen doen en de mate van inzicht die wij de gebruiker zouden willen geven in zijn/haar abbonement en alles wat er bij hoort.
</font>

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Dat is natuurlijk ook interessant want ik denk dat dan ongeveer 75% van alle data binnen het netwerk blijft (TweakFXP >:) )

Jammer dat we hier geen ADSL kunnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally-S

Wally-S

-Snowboarding is art-

Op maandag 07 januari 2002 18:29 schreef Floris Diemel een interessant stuk:
Klinkt heel interessant.
Een probleem vindt ik alleen nog de newsserver, ik ken verschillende providers waarbij de servers slecht zijn (berichten staan er te kort op of zijn vaak incompleet).
Dat vindt ik toch wel een belangrijk punt, ik denk dus dat het wordt afwachten en goed kijken wat de reacties zijn.

Mocht de newsserver van goede kwaliteit zijn dan ben ik ook zo snel mogelijk aan het tweakDSL-en. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 23:22
Op maandag 07 januari 2002 18:29 schreef Floris Diemel het volgende:
Hmm ik geloof dat het niet helemaal de bedoeling was dat TrueDSL online kwam, maar ok.

TrueDSL is voor zakelijke klanten, de prijsstelling staat nog niet 100% vast en zal iets hoger liggen dan de uiteindelijke prijs van TweakDSL. Verder is de FUP een heikel punt, we zijn bezig met een tweetal machines die de traffic zullen meten aangezien we met een soort belbundel willen gaan werken.

Dit idee hebben we in theorie wel uitgewerkt, maar een goede uitleg is vrij ingewikkeld.
Even een korte toelichting:
Verkeer naar het web toe is relatief duur. (zeg 2,5 net-GB's)
Verkeer van het web is een stuk goedkoper. (zeg 1 net-GB)
Verkeer van en naar de mailserver is nog iets goedkoper. (zeg 0,5 net-GB's)
Verkeer van en naar de nieuwsserver is cheapass (zeg 0,25 net-GB's)
Verkeer binnen het TrueServer netwerk en tussen gebruikers onderling is ook cheap-ass. (Zeg 0,2 net-GB ofzo)

Je krijgt dan bijvoorbeeld 20 net-GB's, uploaden is relatief duur, maar nieuwsserveren is weer goedkoop. Dan moet je online kunnen zien hoe het met je net-GB-bundel staat, dus moet hier een interface voor komen etc. etc.

Het idee lijkt misschien vrij ingewikkeld, maar het is ook wel weer iets positiefs, waar je bij andere providers voor je mail en de nieuwsserver vol belast wordt voor je bandbreedte, is dit bij ons afhankelijk van het type verkeer dat je hebt.

Dan krijg je dus iets als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

<font color=red><h1>LET WEL!</h1>
Dit is een opzetje, een idee, het is niet precies hoe het worden zal, hoe het is etc. etc.
Ik heb dit neergezet om jullie een idee te geven van de dingen die we in de planning hebben zitten, van de dingen die we willen doen en de mate van inzicht die wij de gebruiker zouden willen geven in zijn/haar abbonement en alles wat er bij hoort.
</font>
is voor een bepaalde doelgroep waarschijnlijk wel interesant :)

Maar ikzelf, ga met een 512 UP verbinding, direct een server hosten....de upload is voor MIJ het enigste voordeel om van @home naar ADSL over te stappen. En dan is het natuurlijk niet leuk als je aan een (duur :? )limiet zit gebonden...

Er zijn ook een aantal providers (bijv. Luna.nl )die voor een relatief ook niet hoog bedrag ADSL aanbieden zonder datalimiet, en toch 512 up, met de mogelijkheid om een eigen server te runnen :)

Of die "prepaid" pakketten/abbo moet heel erg goedkoop zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Laatst online: 02-09 15:54
Als jullie zulke getallen in gedachten hebben heb je toch al wel bedacht dat nieuwsgroepen ERG goeie tradeplekkies zijn.
Ma.w. daar gaat enorm veel overgepompt worden als je dat zo licht 'bestraft'.

Verder is het wel 1 van de betere tellingsmanieren voor de grootverbruikers.
Misschien toch de moeite om even te emigreren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally-S

Wally-S

-Snowboarding is art-

Op maandag 07 januari 2002 19:16 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Als jullie zulke getallen in gedachten hebben heb je toch al wel bedacht dat nieuwsgroepen ERG goeie tradeplekkies zijn.
Ma.w. daar gaat enorm veel overgepompt worden als je dat zo licht 'bestraft'.

Verder is het wel 1 van de betere tellingsmanieren voor de grootverbruikers.
Misschien toch de moeite om even te emigreren :)
Nou en?

Een newsserver IS voor de provider gewoon HEEL goedkoop. Er vind nagenoeg geen extern verkeer plaats, en dat is nou juist het dure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Is er al ONGEVEER een maand bekend dat het uitgerold word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op maandag 07 januari 2002 21:11 schreef Nielsz het volgende:
Is er al ONGEVEER een maand bekend dat het uitgerold word?
Er wordt gewoon gebruik gemaakt van het bbned netwerk als je dat bedoeld met het uitrollen van iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/miereneukermode

btw deze fup ziet er iedergeval wel beter dan die van mijn provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Laatst online: 02-09 15:54
Op maandag 07 januari 2002 19:19 schreef Wally-S het volgende:

[..]

Nou en?

Een newsserver IS voor de provider gewoon HEEL goedkoop. Er vind nagenoeg geen extern verkeer plaats, en dat is nou juist het dure.
Niet als er gigagoochelaars verschijnen. Kunnen echt wel druk op je netwerk zetten als je niet overal glas hebt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 19:19 schreef Wally-S het volgende:

Huh ?
Een newsserver kost een vermogen. Je hebt een beest van een machine nodig, je hebt iemand met veel kennis nodig die het ding kan beheren, en een beetje newsfeed doet toch al snel 70GB per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Van Trueserver.nl
TrueServer is altijd op zoek naar talent. Op dit moment zijn wij op zoek naar:

Helpdesk medewerker (M/V):
Je taak is het helpen van de TrueDSL klanten. Je krijgt te maken met problemen van consumenten die hun DSL verbinding proberen aan de gang te krijgen en alles daaromheen. We verwachten dat je enige (aantoonbare) ervaring hebt met helpdesken in een soortgelijke branche (bijv. een andere provider). Tevens verwachten we dat je kennis van Windows hebt. Basis kennis van TCP/IP, MacOS en Linux is een pre.

Sales assistent (M/V):
Je taak is het activeren en tracken van DSL orders en de klanten daarvan op de hoogte houden. Je zal gaan werken met een digitaal order platform, waarbij je volledig overzicht hebt van de lopende orders. Tevens zal je contact houden met de leverancier als bepaalde orders te traag worden opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Laatst online: 20-07 21:31
Dit lijkt me toch wel een beroep voor tweakers die nog een bijbaan zoeken. :9
* WaarAnders is nog te jong ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 21:21 schreef Heineken het volgende:

[..]

Er wordt gewoon gebruik gemaakt van het bbned netwerk als je dat bedoeld met het uitrollen van iets.
Dat geeft geen antwoord op mijn vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Hoe zit het nou precies?
truedsl == tweakdsl (waarom zie ik dan geen t.net staan?)
Is het dan beschikbaar voor particulieren?
Zijn er dan al tweakers die het hebben?

:?
Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.