Hier bij verklaar ik dit gouden tropic officieel voor geopend
w00t
Ambor heeft tegen mij gezegd dat hij dit probleem ook had en dat ik dit moest zeggen:
btw der is ne post over een iiyama 451 scherm
kun je daar eens posten dat ze in de instellingen van het scherm de landing zone van de hoeken moeten aanpassen
ik had da probleem ook totdat ik dat deed
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Date Of Manufacture: Februari 2001
Problemen: beeld wordt licht en donker (1 keer gehad), instellingen worden vergeten, convergentie is slecht
Je kan denk ik beter de productie- dan de aankoopdatum vermelden
Waarom blijkt men hier te zeggen dat deze monitor zeer duur is? Deze duurste 19 inch van eizo is vergeleken met deze Iiyama pro 451 niet zoveel duurder; nl. +-1600 .
Dit model bijna een jaar oud of speelt dit geen rol?
En waarom zijn die eizo''s zo lelijk kwa design?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
...je bedoelt deze??....En waarom zijn die eizo''s zo lelijk kwa design?

...
-----------------------------------------------------------------------
...vergeleken met deze....

...
wat een ranzige verhuisdoos zeg. die gasten snappen echt nix van design.Op dinsdag 17 april 2001 13:26 schreef a_LAN het volgende:
[..]
...je bedoelt deze??....
[afbeelding]
.......
moeilijk te geloven dat die schermen de beste zijn.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
[onnadenkende mode]
Wat er nu zo mooi is aan die eivormige Iiyama die tot overmaat van ramp *speakertjes* in de monitorvoet heeft kan je je ook afvragen. Speakers in een monitor, dat is vragen om slecht geluid en/of beeldvervorming door magnetisme
[/onnadenkende mode]
[moraal van het verhaal mode]
Die Iiyama lijkt me een prima monitor hoor, maar ''mooi'' is erg relatief...
[/moraal van het verhaal mode]
P.S. Kijk ff naar beide plaatjes... een klein formaat EIZO plaatje met een monitor met een "gewone" afbeelding vergelijken een groot formaat IIYAMA plaatje met zwarte achtergrond, een geile nep afbeelding in groen met water effect, met als bonus een groene ''zwier'' achter de monitor om het geheel feestelijk op te luisteren...
Maar door al die andere problemen kunnen ze mij voorlopig niet helpen. Ik wacht er al 5 weken op dat ze hem op komen halen.
Leven is meervoud van lef
[zeikmode]Op dinsdag 17 april 2001 22:18 schreef Cap het volgende:
*knip*
P.S. Kijk ff naar beide plaatjes... een klein formaat EIZO plaatje met een monitor met een "gewone" afbeelding vergelijken een groot formaat IIYAMA plaatje met zwarte achtergrond, een geile nep afbeelding in groen met water effect, met als bonus een groene ''zwier'' achter de monitor om het geheel feestelijk op te luisteren...
nee hoor, ze hebben de voet van de eizo ''weggefade'' zolijkt tie minder hoog
[/zeikmode]
ach ja. design is natuurlijk helemaal je eigen smaak. persoonlijk kijk ik tegen de beeldbuis aan en niet tegen de zijkant al roepend ''oww wat een design!''. en die voetspeakers.. ach ja me toetsenbord zit er tegenaan dus daar geen last van.
hoop trouwens dat ze snel een oplossing hebben voor de kriebelige letters (wel steeds minder last van) en vooral het niet onthouden van de instellingen. wil toch wel snel een goeie hebben..
Verwijderd
aankoopdatum 23-12-2000
Mijne is nu al 2 weken pleite,staat voor de 3de keer bij teleplan.
Heeft iemand em al "gemodificeerd" teruggekregen? En zo ja,iz ie nu goed?
Damn,ik
Kreeg vandaag een email van ze of ik mijn adres gegeven naar hun wou toemailen.
Dus er zit schot in de zaak.
Nog even afwachten dus.
ik heb net mijn nieuwe binnen gekregen , even afwachten of het een goede is dit keer
jullie horen van me!
Verwijderd
Ik vind die ronde iiyama veel lelijker, lijkt net de reet van mij (te dikke) buurvrouw. Geef mij die Eizo maarOp dinsdag 17 april 2001 13:26 schreef a_LAN het volgende:
[..]
...je bedoelt deze??....
...
....
-----------------------------------------------------------------------
...vergeleken met deze....
.......
Verwijderd
Lama komen !!!:9~:9~:9~
problemen met onthouden van instellingen en de Moire lijken opgelost, echter is er weer een heel nieuw probleem ingeslopen.
bij het nokia monitor test programma zien rechte verticale lijntjes eruit als golfjes ??????????????????????????????????
Weet iemand wat dit kan zijn en of ik het in de instellingen kan veranderen.
Verder trekt ik de wallpaper met het openen van een windows pulldown menu 1 mm naar rechts ???????????/
Ik durf nu hardop te zeggen dat IIyama goede monitors heeft gemaakt in het verleden, maar een simpele ziel kan zien dat ze nu bezig zijn met een aantal CONJO monitors op de markt te schoppen.
Ik heb eigenlijk geen zin om hem weer 2 weken kwijt te zijn, maar moet ik dit gewoon pikken ??? IIyama gruwelijk schijt bedrijf !!!
1200 piek gewoon door de plee gespoeld !!!!!!!!!!!
Mensen geef gewoon 300 piek meer uit en koop een goeie.
vision master pro 500 zijn heeeel goed
vision master pro 451 zijn matig (vaak)
vision master pro 452 zijn
Groetjes van een Teleplan junkie !!!!!
Verwijderd
ze hebben het probleem boven. hebben een bedrijf gevraagd een flink aantal 451''s te modificeren ( dat schijnt nu klaar te zijn )
en het omruilen gaat beginnen
het schijnt de temperatuursensor geweest te zijn die het probleem veroorzaakt.
mag ff geduurt hebben maar krijg weer hoop dat ik toch nog een knappe monitor krijg.
Verwijderd
Hoop Shit of een Hoop Goed een van de tweeOp woensdag 18 april 2001 17:25 schreef eaglesmaus het volgende:
heb net iemand gesproken van Iiyama ( oude meer ) helaas niet de TD want die was al naar huis.
ze hebben het probleem boven. hebben een bedrijf gevraagd een flink aantal 451''s te modificeren ( dat schijnt nu klaar te zijn )
en het omruilen gaat beginnen
het schijnt de temperatuursensor geweest te zijn die het probleem veroorzaakt.
mag ff geduurt hebben maar krijg weer hoop dat ik toch nog een knappe monitor krijg.
In het begin vond ik dat je een hardloper was met al die postings. Geloof mij maar, het komt goed. Nu ben ik blij (helaas ben je een van de weinige) dat je geduld hebt gehad en deze Topic gelaten hebt waarvoor deze bedoeld is.
Geen ge-ouwehoer over uiterlijk enz.
Ikzelf heb al jaren lang goede ervaringen met iiyama. heb nu reeds de zesde in mn bezit (ben begonnen met een MF-5017) en over de service geen kwaad woord. Het mag soms even duren maar als ze zeggen dat er een oplossing komt dan komt deze ook!
Wederom voor iedereen:
Heb vertrouwen en een beetje geduld!
Verwijderd
Kreeg vandaag een email van ze of ik mijn adres gegeven naar hun wou toemailen.
Dus er zit schot in de zaak.
Nog even afwachten dus.
Lijkt me wel handig voor iedereen met een probleem.
Even je adres gegevens noteren samen met je telefoonnummer.
Navraag heeft mij het volgende opgeleverd:
Zomaar aanbieden (ik zelf heb ook een VM Pro 451na het lezen van deze Topic) heeft geen zin. Er bestaat waarschijnlijk een serienummerrange waarin dit probleem zich voordoet. Wanneer de monitor botweg aangemeld wordt en tijdens controle van de monitor blijkt dat het onterecht was dan kun je een rekening verwachten van ~fl 180,- is mij kenbaar gemaakt.
Dus mensen: Pas op!
Oja, wisten jullie dat Pro NIET staat voor Proffesional? Waar wel voor weet ik ook niet!
[Zeurkop mode]Op woensdag 18 april 2001 22:04 schreef Zeurkop het volgende:
Oja, wisten jullie dat Pro NIET staat voor Proffesional? Waar wel voor weet ik ook niet!
Misschien voor "Professional"?
[/Zeurkop mode]
Verwijderd
Sorry Cap, stomOp woensdag 18 april 2001 22:52 schreef Cap het volgende:
[..]
[Zeurkop mode]
Misschien voor "Professional"?
[/Zeurkop mode]
Maar nee, ook niet voor Pofessional!
Verwijderd
Hij is beter dan die ooit is geweest,maar de gehele rechterkant is nog steeds een beetje wazig/onscherp.*zucht*
Even een paar dagen afwachten of ie niet gaat flikkeren enzo...
Succes met je monitor.Ik heb gisteren een mail gestuurt via Iiyama via Iiyama.nl
en nog niets gehoord.
Waar heb jij je email naar toe gestuurd?
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Ik draai de monitor op 1600x1200x32Bit @ 85Hrtz op een Hercules 3D Prophert2 64M DDR.
Verwijderd
Ik bel maandag teleplan gelijk op.
hngr.
Ik draai zelf op 1600 x 1200 32 bit 8 herz
op een ati radeon 64mb ddr.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Nu maar hopen dat die nieuwe geen problemen heeft...
Je ziet al dat er meteen weer mensen (wvp) beginnen te blêren dat Iiyma een k*tmerk is, duur zijn, blabla, omdat ze één type monitor met een produktiefout leveren (die ze bovendien ook nog gratis willen repareren). Beetje overdreven, niet?
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
toppie iiyama!
* twiekert klapt in de handen en roept bis bis bis
hier nog een met dezelfde problemen, alleen die van mij houdt zijn instellingen ook niet vast
Mzzl en sterkte allemaal
Luc
Verwijderd
Krijg een hele nieuwe.
Post morgen of deze het OSDmenu positie wel onthoud, en serienummer.
Of de flikkering in de hoeken ook over zijn post ik wel vandeweek.
Toch een perfecte service, van Iiyama.
Verwijderd
Bij wie ka nik het beste een neiuwe monitor vragen?
Ik kom nu namelijk niet goed bij teleplan door
mvg
wilco
ps bij mij is het echt heel erg. Het trillen van de letters kan ik op een meterafstand al zien. (net een soort storing die je met tv ook wel eens hebt als de ontvangst slecht is)
en ik heb oo kdat de hoeken donkerder worden dan weer lichter. heel vaag.
mvg
wilco.
Verwijderd
Verwijderd
perfect is ie niet....lettertjes zijn nog steeds een beetje wazig rechts....had ik met m''n oude ook (50001500).
ff paar daagjes afwachten of ie niet gaat flikkeren/verkleuren/instellingen resetten.
dan maar weer zien wat te doen...
Verwijderd
handeling al hebben verricht?
Verwijderd
Hij zei dat ik in het systeem zat, ze bellen me volgende week voor een afspraak om om te ruilen.
jippie
Ik heb zelfde kaart en 902 mt en op 1600*1200*32 @75 perfect 2d beeld:).Op woensdag 21 februari 2001 18:07 schreef Knakker het volgende:
Ik heb ook een IIyama VMP450 op een el-cheapo PowerColor Geforce2 MX, maar ik heb echt NERGENS last van
Verwijderd
In de grotere iiyama monitoren (vanaf 19") zit er een beam landing correctie waarmee je de hoeken kan instellen. Deze afstelling wordt continu gecorrigeerd door een interne meting. De meting bedraagt onder andere uit een meting van het magnetisch veld.Op donderdag 26 april 2001 08:51 schreef DenHunter het volgende:
Weet er eigenlijk al iemand meer omtrent wat voor soort productiefout? Of het de electronica is of zo?
Misschien gaat er iets fout in de meting??
Verwijderd
Wel goede service,daar niet van maar volgens mij is de 451 niet goed te krijgen.
Gisteren is dus m''n oude 451 omgeruild voor een nieuwe,gelijk gekeken maar het rechtergedeelte v/h scherm is wazig/onscherp.
Dit is goed te controleren als je het floatingblokje van icq op N/A zet.Rechts is ie zeer wazig...sleep je em naar het midden/links zijn de lettertjes wel scherp.
Ook zat er al een "deuk" rechtsbovenin het beeld.....is niet goed te krijgen met beeldcorrectie.
En vanmorgen starte ik de pc op,en ja hoor...zijn de beeldverhoudingen weer anders dan dat ik em in had gesteld.
M''n oude monitor is al 3x "gerepareerd"...zonder succes.Nu dus een nieuwe met dezelfde troubles.:(:(
Ik hoop dat de rest van jullie meer succes heeft met de omruiling.
Zal hem gelijk door en door testen en de resultaten hier neerzetten. Hoop dat het nu een goede is.
Moet er wel bij zeggen dat mijn huidige 451 niet eens zo slecht is. Alleen dat trillend scherm en lettertjes is zeer irritant.
Verwijderd
Ik heb nu een resolutie gevonden waar de lettertjestoch minder lijken te trillen dan op de rest van de resoluties (1152 x 864).
Iiyama belt me volgende week om een datum af te spreken (zei arnould van de td).
Dus krijg ik ook nieuwe kabels en boekjes?
Anders stop ik die straks in de doos en dan heb ik geen kabels etc meer
Verwijderd
Als ze het toch terug willen hebben dan bellen ze maar.
En ik post zeker hoe de monitor dan is. Zal hem goed testen. Als ie weer niet goed is dan bel ik met Iiyama en wil ik mijn geld terug. Koop ik me wel een Sony.
Of een Samsung of een LG of een dure Eizo, er is meer dan SonyOp donderdag 26 april 2001 15:29 schreef Rico het volgende:
Als ie weer niet goed is dan bel ik met Iiyama en wil ik mijn geld terug. Koop ik me wel een Sony.
Maar geen Iiyama dan meer voor mij.
Ga niet 2 keer mijn monitor omruilen in de hoop dan een goede te hebben.
Anders donder in dat ding in de auto en rij zelf naar Iiyama en dan zoek ik me daar wel een uit. Zetten ze er maar 25 op een rij aan en dan zoek ik daar maar 1 uit
Verwijderd
"Hallo, ik kom voor 25 IIyama''s pro 451. Ik zal ga ze allemaal 1 maand grondig testen waarna ik er 1 uitkies." Wedden dat geen 1 ...Op donderdag 26 april 2001 19:44 schreef Rico het volgende:
Ga niet 2 keer mijn monitor omruilen in de hoop dan een goede te hebben. Zetten ze er maar 25 op een rij aan en dan zoek ik daar maar 1 uit
zeer goed beeld en alles word gewoon normaal onthouden
(oh ja, ik kreeg dus wel een 2e set kables bij mijn nieuwe 451)
Verwijderd
...ik heb gisteren eindelijk mijn nieuwe Iiyama VMP451 ontvangen. btw alleen de monitor werd vervangen. ik schrok wel effe toen ik mijn computer voor het eerst had aangezet, want er klopte echt niks van de instellingen. beeld was zo wit als ie maar kon zijnOp woensdag 25 april 2001 13:42 schreef a_LAN het volgende:
[...]
...zal morgen effe mailen hoe het afgelopen is en of mijn nieuwe monitor me bevalt.... later....
...resultaat helaas toch niet echt tevreden, niet goed te krijgen, leek erop dat ik hem goed had afgesteld maar hoe langer ik naar mijn beeldscherm keek hoe meer afwijkingen ik constateerde. en de afwijkingen zijn de afgelopen dagen alleen maar verergerd. echt niet goed....
ik heb een asus7700 en een vmp451, iemand een oplossing behalve iiyama bellen? ligt het aan de videokaart?
Ik bellen naar IIyama, doen ze alsof ze nergens vanaf weten.. monitor word opgehaald en krijg een of andere pokiwoki leen monitor
Mail me die dan ff aub.
Luc@ccacross.nl
Tnx
inderdaad, ik vind geen enkel andere 19 inch met zo''n hoge refreshrates op zo''n hoge resolutiesOp vrijdag 27 april 2001 10:18 schreef Hitpoint het volgende:
Àls die Iiyama 19incher gewoon BUTT is. Welke monitor is dan beter? (van Iiyama (19inch)
Verwijderd
De omgeruilde monitor geprobeerd, zaten er tussen de 10 en 20 witte strepen in beeld, het beeld in het midden te donker en aan de randen te wit. Beeld werd steeds witter, totdat de monotor zichzelf uitschakelde. Sindsdien geeft de monitor geheel geen beeld meer, het lampje op de voet wordt niet eens groen. Weer gebeld, denken ze dat een printplaat doorgebroken is tijdens transport. Dus binnekort weer een andere monitor, want deze wordt omgeruild.
Ik heb niets tegen de service van iiyama, maar als de volgende monitor weer zoiets heeft, dan ga ik voor een ander merk, want dit gaat me te ver. Onder kwaliteit versta ik ook dat de monitor een stootje moet kunnen hebben.
TilQ
Zaten geen nieuwe kabels en boekjes bij dus en blij dat ik de oude niet in de doos had gedaan.
Beeld ziet er op zich goed uit. Scherpte is er overal wel alleen de geometrie kan ik niet helemaal goed ingesteld krijgen.
Paar keer de monitor een tijd uitgehad om te kijken of de instellingen goed bewaard bleven. Niet helemaal dus. Beeld stond wat anders na het opnieuw aanzetten.
Test hem nog even door en let erg op trillende letters en oplichtende hoeken.
Maar kan al wel zeggen dat ik niet weer een iiyama monitor koop. Geef wel wat meer uit de volgende keer voor een ander merk.
Maar zal nog wel een posting doen met mijn verdere bevindingen.
Canada, Alaska, Schotland, Scandinavie, IJsland - Als het maar verlaten is!
Verwijderd
heb nu 50042542
Volgens mij hebben ze allemaal problemen,alleen de ene meer als de andere.
Plus is de ene gebruiker kritischer dan de ander.
En aangezien ik nogal een miereneuker ben
Desnoods ruilen ze em maar weer om,maar dan voor een 21" of 17" TFT ofzo...
Verwijderd
Mierenneuker of niet; als je meer dan 1000 piek betaald voor een monitor dan mag je ook verwachten dat deze perfect functioneerd..Op vrijdag 27 april 2001 20:19 schreef Reaper® het volgende:
Ik had 50001500,
heb nu 50042542
Volgens mij hebben ze allemaal problemen,alleen de ene meer als de andere.
Plus is de ene gebruiker kritischer dan de ander.
En aangezien ik nogal een miereneuker ben,blijf ik bij Iiyama zeiken totdat ik een goede monitor heb!!!
Desnoods ruilen ze em maar weer om,maar dan voor een 21" of 17" TFT ofzo...
Verwijderd
Maar volgens mij heeft Iiyama nu een gigantisch probleem.Als de monitoren na modificatie nog niet eens goed zijn en tevens alle "nieuwere" series (5004....)zijn brak...wat moeten ze dan?
Geld teruggeven doen ze niet (denk ik),en omruilen naar een geheel ander model is ook geen optie.
De enigste die erop lijkt is de vmp 452,maar heeft volgens mij dezelfde beeldbuis/electronica,dus zal ook wel dezelfde problemen hebben.
En omruilen voor een goedkoper model met mindere specificaties doet niemand.
Heb ook nog niks gehoord van Iiyama,dus we wachten maar weer af...
ps.hij kostte mij 1400 ballen,en daar mag je wel wat van verwachten ja.
Verwijderd
Nu op 27 april 2001 loopt deze topic nog en blijkt er nog geen echte goede oplossing te zijn.
Wat ik me nou afvraag is hoelang Iiyama jullie nog aan het lijntje wil houden .
Want ik neem aan dat er ook monitoren in het buitenland zijn met dezelfde problemen .
En de monitoren die nu in de winkel staan komen daar ook deze problemen voor ?
(En dan nog geen goede oplossing voor jullie probleem dat vindt ik nou echt vreemd)
Ik vindt dit echt om te
Onthoud zijn instellingen weer niet. Dan is hij weer heel licht en dan weer donker.
Beeld verschuift steeds en de geometrie ook.
Dinsdag ga ik bellen en wil dan per direct een goede oplossing of mijn geld terug.
Koop ik wel een 19" van 750,- en dan wil ik deze "kwaliteit" wel.
Iiyama heeft helemaal afgedaan voor mij. En voor iedereen die dit allemaal leest. Koop alsjeblieft geen Iiyama monitor meer. Ze leveren tegenwoordig dus echt brakke kwaliteit. Ze draaien nog op hun oude goede naam maar dat zal snel over zijn.
Heb wel eens een LG op een beurs gezien en die was stukken beter dan dit stuk plastic met een vissekom erin.
Baal hier echt ontzettend van. Betaal je 1500,- voor een prullebak monitor.
En bel dinsdag direct met Iiyama dat ik deze niet meer wil en wat ik nu moet doen.
Ze moeten hem maar terug nemen desnoods regelen ze het maar via Paradogit waar ik de monitor weg heb.
Zag al dat ze daar een Philips 19" verkopen en dan neem ik die wel.
Alles beter dan deze rommel.
En kan best zijn dat als ze moeilijk gaan doen dat de monitor woensdag in de auto gaat en dat ik even naar Oude Meer rij.
Dump hem dan daar wel en ga zeker niet eerder weg dan dat ze een oplossing hebben.
Ga gewoon Pieter Storms taferelen veroorzaken. Desnoods maar de media erbij en dan zul je zien dat hun naam zo weg is.
Staan ze gelijk aan Supertech.
Ben echt even goed kwaad
Verwijderd
Op zich is het best een fijne monitor,goede specs voor een "redelijke" prijs.
Echter het is fucked up dat ze het probleem gewoon op dit moment niet op kunnen lossen.
Ik
Ik heb het liefst dat het probleem opgelost wordt,dan dat ik m''n geld terugkrijg en iets anders moet kopen...
Neem die Philips 19" P20 wel.
Kan ook wel zulke resoluties aan. Of een Samsung.
En wil ook wel 300,- bijleggen voor een Eizo. Maakt me allemaal niks uit zolang dit prut ding maar weg is.
Is net zoiets als...mijn auto kan volgens de specs wel 200km/h maar alleen dan valt ie wel bijna uit elkaar. Heb je niks aan.
Heb liever een goede monitor die 1280x1024 bij 85hz aankan. En dan scherp en ook zijn instellingen onthouden.
Maar ik post mijn bevindingen na het telefoontje naar Iiyama dinsdag wel.
Verwijderd
Verwijderd
Als ik vervolgens probeer dit bij te stellen, dan lukt dat redelijk, maar dan loopt t hele venster links en rechts naar binnen. Ook zakt de bovenkant a.h.w. een beeeetje door, alsof er in het midden iets "opligt". Ik heb geen versterkers e.d. in de buurt staan.
Dus je ziet, ook vorige modellen hebben problemen.......
edit: tiebvaut
Verwijderd
Weet iemand wanneer er een nieuwe serie met schermen van Iiyama op de markt komt? (dus de opvolger van die VMP451)
Verwijderd
Volgens mij is de 451 de opvolger van de 450,bijhalve het uiterlijk verder identiek.Op Saturday 28 April 2001 00:15 schreef AirHead het volgende:
Dus je ziet, ook vorige modellen hebben problemen.......
En voor Hitpoint:
Die VMP451 is er net 4 maanden,dus zal nog wel een tijdje duren...:'(
Beeld is klein en staat heel bol. Voel me nu net een visje.
Dus elke keer als je je monitor aanzet moet je hem weer opnieuw instellen..zowel grootte van het scherm als de geometrie.
En dat noemen ze een Pro monitor...uit de Professionele lijn. Stel dat ik nou een huis moest ontwerpen....dan kreeg je vissekom huizen. Nou hij gaat dus echt terug. Wil ook nooit weer een Iiyama monitor.
Koop je de duurste 19" van TokkieWokkieYama en dan dit? Wat moet die goedkope dan wel niet zijn.
Ik ga kijken of ik de mijne kan ruilen voor een Philips 109P20 die heeft ook hoge refreshrates en is compleet vlak. 1280x1024 op 104hz is niet slecht dacht ik.
En sinds die tijd ellende.
Maar dinsdag ga ik erachter aan. En zoals ik al zei desnoods neem ik woensdag vrij van mijn werk en rij naar Iiyama zelf toe.
Ze hebben hun kans gehad. Ze kunnen geen monitoren maken dus kunnen ze hun afspraak niet nakomen...koop ongedaan dus.
Verwijderd
en die heeft het 1 dag gedaan.
Krijg volgende week weer een nieuwe.
De problemen zijn hetzelfde als bij Rico.
Ondanks alles vindt ik de service van Iiyama toch nog steeds goed.
Maarja een goede 451 is nog beter.
Verwijderd
Laten ze em maar omruilen voor een VMP510 of een AS4311U
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()