Verwijderd
Alleen die kribbeligheid van de letters zit me nog iets dwars. Ook al zie je ze eigenlijk alleen op korte afstand.
Maar verder ben ik nu relaxed te vreden. Mooi helder strak beeld.
-die leters blijven kriebelen op korte afstand, ok boeien..voor de rest perfect beeld...
-af en toe (na een reboot of na wisselen van tv-out zijn de instellingen anders. Als ik hem uit en weer aanzet, is alles weer normaal
- heb geen last van knipperende hoeken, maar zo''n 40% van mijn beeld wordt stapsgewijs donkerder en dan springt ie weer naar normaal. Dit gebeurd echter 1 of 2x per avond
en duurt een seconde of 3
Reden genoeg om te bellen naar Arnoud? Of moet ik de kans niet lopen om zoveel gezeik te krijgen als jullie met dat omruilen, terwijl de kans bestaat dat ik een oude krijg
Verwijderd
Ik heb met deze monitor precies hetzelfde.Op dinsdag 29 mei 2001 12:30 schreef RayMan het volgende:
Ik heb um nu 2 weken en heb er nu al wat uurtjes achtergezeten, dit merk ik:
-die leters blijven kriebelen op korte afstand, ok boeien..voor de rest perfect beeld...
-af en toe (na een reboot of na wisselen van tv-out zijn de instellingen anders. Als ik hem uit en weer aanzet, is alles weer normaal
- heb geen last van knipperende hoeken, maar zo''n 40% van mijn beeld wordt stapsgewijs donkerder en dan springt ie weer naar normaal. Dit gebeurd echter 1 of 2x per avond
en duurt een seconde of 3
Reden genoeg om te bellen naar Arnoud? Of moet ik de kans niet lopen om zoveel gezeik te krijgen als jullie met dat omruilen, terwijl de kans bestaat dat ik een oude krijg
Volgens arnould was dat allemaal binnen specificatie en ruilden ze daar niet om.
Verwijderd
Ik heb besloten om het zo te laten of het moet al erger worden. Ga dat risico niet nemen om daarna een slechtere monitor of geen monitor terug te krijgen.
Wel ben ik van mening dat ik het eigenlijk niet vind kunnen voor een monitor van 1149 mark!:(
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
ding trilt verschrikkelijk in de hoeken op 75/85/100 Hz op 1280x1024. het ziet er als 60Hz. monitor uit en weer aan en het is over... en nou heb ik ook opeens 3 verkleurende hoeken die niet bij te stellen zijn, stel je het bij, heb je een dag later weer verkleurende hoeken
nou ik ga maar door voor de 3e monitor. had ik maar eizo genomen
BTW: het is er een in de 5004 serie.
Sterkte allemaal met
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
geometrie is niet goed te krijgen,wazig links,verschillende instellingen bij het opstarten en flikkeren (licht/donker).Net een email gestuurd naar Iiyama en Eynstein(waar ik em gekocht heb),dat ik nu geen genoegen meer neem met reparatie cq omruil.
Ik heb het nu echt herlemaal gehad met dit type !!! Geld terug dus (Eynstein heeft helaas geen andere vergelijkbare monitor van een ander merk)
btw ik heb nu 50035359,zonder garantiekaart.
misschien een "oude" van een van jullie ???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ben ik tot op heden een van de weinigen die hem kon omruilen voor een Philips 109P20?
Die philips was 70,- duurder maar wat een scherm. Echt een verademing sinds mijn 3 Iiyama 451pro''s
Probeer gewoon de monitor om te ruilen voor een ander merk als hij na 3 a 4 keer nog niet goed is.
ik heb het al ergens op pagina 15 gezegd,voor een paar tientjes meer en weg zijn de zorgen!!
sorry pagina 17
krom maar waanzinnig lekker
Monitor heeft echter wel kuren:
1) bij verschillende resoluties wil hij zijn geometrie-instellingen niet onthouden, gelukkig wel 1280X960 en 1600X1200, mijn desktop resoluties, maar het bij spellen nodige 800X600 en 1024X768 kan hij maar niet onthouden! En hogere twee reso's zijn veel te zwaar voor m'n GPU.
2) Ietwat dansende lettertjes bij hoge refresh rate & resolutie (1280X960 bij 100 hz). Bij 1024X768 zie ik het niet. Ik vind het geen probleem eigenlijk.
3) Knipperende hoekjes, jawel! Gebeurd heel weinig, als het gebeurd bij de onderste twee hoeken en niet al te lang. Maar soms is het vervelend, wanneer het tijdens een spelletje gebeurd bijvoorbeeld.
Ik wil hem wel omruilen, maar ben te bang dat ik een slechter model terug krijg.... over het geheel ben ik tevreden- ik kan leven met hoekjes die twee keer per dag knipperen- maar dat van die instellingen vergeten is wel erg vervelend.
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Wel erg antiek topic
En wat wil je eigenlijk bereiken met de kick? Of je de gok neemt om je monitor om te ruilen moet je toch echt zelf afwegen
Dit topic is gesloten.
![]()