[iPhone Duo] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:04
overtones schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 15:35:
Eens hoor, ik had heel lang een 14 Pro Max en in de zak van mijn pak zag het er gewoon niet uit.
Toen over gegaan naar een 17 Pro en dat was veel beter zeker zonder hoesje.

Heb de 17 Pro al verkocht en ben nu even terug bij de Pro Max en hij is inderdaad echt te groot ook voor mij en zoals Donstil zei te groot in alles behalve in gebruik :)

Kortom kom maar door met die Duo.
Ik ben het met je eens. Maar de dikte van de duo zou wel roet in het eten kunnen gooien? Lijkt me ook lelijk en onprettig in de broekzak?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:57
Redondo1982 schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 15:14:
[...]

Ja, maar het gebruik is toch anders? Je loopt toch niet met de iPad Pro op zak?
Die heb ik eigenlijk constant bij me, als ik reis en dan consumeer ik juist video’s.

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:53
Toppe schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 17:58:
[...]

Die BKR maakt niet zoveel uit, alleen lastig als je een huis wilt kopen maar als dat het geval is kan je hem in één keer aflossen en is je registratie weer weg.
Als die lening van 2400 euro je hypotheek in de weg zit wil je een te duur huis kopen.

|| iPhone Duo || Apple Watch Ultra 4 || MacBook Air M5 || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:30

Toppe

Oké ✅

overtones schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 19:40:
[...]

Als die lening van 2400 euro je hypotheek in de weg zit wil je een te duur huis kopen.
Ruim 5K minder op een hypotheek, dus ja, dat kan wel. Heeft niets te maken met ‘een te duur huis’

🏁 F1HUB.APP | De essentie van Formule 1. Geen ruis, geen advertenties, alleen pure data en statistieken. Real-time racing insights.

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:53
Ben ik niet met je eens. Als je die 5k echt nodig hebt zit je dus aan je max van wat je kunt lenen. Zo weinig marge houden bij het kopen van een huis is naar mijn mening onverantwoord.

|| iPhone Duo || Apple Watch Ultra 4 || MacBook Air M5 || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:30

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Vreemd dat degene die in een pak lopen de Pro Max verafschuwen want te groot, maar wel voor de Duo gaan. Vrees dat ze van een koude kermis afkomen.

/probeerwachtrijteverkleinen

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Live, Laugh, Toaster bath.

Toppe schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 20:02:
[...]

Ruim 5K minder op een hypotheek, dus ja, dat kan wel. Heeft niets te maken met ‘een te duur huis’
Ik heb zelf geen ervaring met, of interesse voor, toestel krediet verder maar vraag mij af of een Duo überhaupt volledig kan, als ik nu even snel bij Belsimpel kijk en bijvoorbeeld een Samsung Fold 8 Ultra van € 1999,- pak dan is het maximale toestel krediet 41,- per maand bij de grote 3 (Odildo, KPN, Vodafone). Oftewel €980,-

Maar mocht €2400,- BKR druk (voor bijvoorbeeld een Duo) toch kunnen dan kan dat al snel €15.000 tot €20.000 hypotheek schelen. In de huidige huizenmarkt misschien niet zo veel maar aanzienlijk meer dan €5000,-

I wake up in the morning and I piss excellence

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Yzord schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 20:21:
Vreemd dat degene die in een pak lopen de Pro Max verafschuwen want te groot, maar wel voor de Duo gaan. Vrees dat ze van een koude kermis afkomen.

/probeerwachtrijteverkleinen
Ja goed dat je het zegt, kunnen ze beter niet doen :+

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:27

Tylen

Neem mij niet te serieus

Donstil schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 20:54:
[...]

Ja goed dat je het zegt, kunnen ze beter niet doen :+
Idd. Lekker spijkerbroek en shirt all the time.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Tylen schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 21:07:
[...]

Idd. Lekker spijkerbroek en shirt all the time.
Ssstt nee, ik bedoel Preorder/kopen van de Duo

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 00:16
Zo te zien is de inruilwaarde van de Air bij Apple €555. Dat valt eigenlijk niet eens tegen, aangezien ik hem destijds voor €900 nieuw heb gekocht. Ik vraag me alleen af of je dan direct €1.784 moet afrekenen, of dat je eerst het volledige bedrag van €2.339 online via de Apple Store betaalt en het verschil pas later terugkrijgt.

Voordat ik überhaupt een beslissing neem, ga ik hem op de dag van release eerst even bekijken bij MediaMarkt of Coolblue. Dan kan ik hem in het echt zien en bepalen of ik hem daadwerkelijk wil hebben.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
DeJurist schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 23:44:
Zo te zien is de inruilwaarde van de Air bij Apple €555. Dat valt eigenlijk niet eens tegen, aangezien ik hem destijds voor €900 nieuw heb gekocht. Ik vraag me alleen af of je dan direct €1.784 moet afrekenen, of dat je eerst het volledige bedrag van €2.339 online via de Apple Store betaalt en het verschil pas later terugkrijgt.

Voordat ik überhaupt een beslissing neem, ga ik hem op de dag van release eerst even bekijken bij MediaMarkt of Coolblue. Dan kan ik hem in het echt zien en bepalen of ik hem daadwerkelijk wil hebben.
Je betaalt de volledige prijs en krijgt het verschil pas later terug.

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:30

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

joblamie schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 23:56:
[...]

Je betaalt de volledige prijs en krijgt het verschil pas later terug.
Ja en was het ook niet gewoon store credits?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 18 Pro, 18 Pro Max & iPhone Duo] Accessoires

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.