Ja kom er net achterSteven030 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:00:
MagSafe zit er gewoon in, met name interessant voor juist opladers en stands. Een kaarthouder past er dan weer niet op omdat een pasje langer is dan de Duo, althans het gedeelte onder de camera’s.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Waarom zou je die missen? Zit erop toch?Geronimous schreef op donderdag 10 september 2026 @ 17:56:
Ik bedenk me ook dat ik magSafe wel zou missen, met name in de auto.
Misschien toch eens gaan meten of dat de 'DUO' wel netjes in het Wireless Charging vakje van m'n EV (VW ID.3) past
....
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
De breedte zou inderdaad issues kunnen geven. Maar dat zou voor meer auto’s kunnen gelden.Will_M schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:18:
Ik ben momenteel nog steeds zeer goed te spreken over m'n iPhone 13 Pro Max (destijds aangeschaft op Launchdate) maar begin nu toch wel een beetje te twijfelen of dat ik niet af moet stappen van het zelf opgelegde principe dat deze toch zéker net zo lang dienst moet doen bij me als dat de voorganger van de huidige iPhone 13 Pro Max bij me deed.... En dat was een iPhone 7 welke ook op Launchdate aangeschaft was als opvolger van de iPhone 5![]()
Misschien toch eens gaan meten of dat de 'DUO' wel netjes in het Wireless Charging vakje van m'n EV (VW ID.3) past
....![]()
MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue iPad Pro 12.9” M1 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Ja, dat leek mij eerst ook, maar de uitleg van MKBHD dat het ook voor het vingergevoel is, vond ik ook wel hout snijden.Furrr schreef op donderdag 10 september 2026 @ 17:53:
[...]
Ik vermoed dat de vouw de reden is voor een mat scherm. Dat zorgt er heel goed voor dat de vouw minder goed te zien is.
I wake up in the morning and I piss excellence
+@Will_MTheKerremenke schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:42:
[...]
De breedte zou inderdaad issues kunnen geven. Maar dat zou voor meer auto’s kunnen gelden.
Breedte is het zelfde als een pro Max met hoesje
Laten we weer ontopic gaan om te discussiëren over en verlekkeren aan de iPhone Duo
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
YouTube: iPhone Duo & it’s Case!
https://www.instagram.com/reel/DdHPFWOA3O0/?stkn=cHhkcDg3dnZlNTZk
wel behoorlijk prijzig, maar biedt goede bescherming.
[ Voor 27% gewijzigd door DeJurist op 10-09-2026 20:29 ]
Ik gebruik ze altijd zonder case maar dit is niet verkeerd idd.DeJurist schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:09:
Dit is overigens wel een mooie case:
En de werking aan de voorkant dan? Koop je duur toestel, duur hoesje en dan kan je de ‘t scherm aan de voorkant niet gebruiken?DeJurist schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:09:
Dit is overigens wel een mooie case:
Hoogte ook. Ik moet mijn Fold 8 andersom op de (Tesla model 3) charging pad zetten omdat ie anders niet bij de coils komTheKerremenke schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:42:
[...]
De breedte zou inderdaad issues kunnen geven. Maar dat zou voor meer auto’s kunnen gelden.
Ik wacht nog even af wat Apple zélf aan hoesjes uit gaat brengen voordat ik besluit m'n huidige 13 Pro-Max (met tevens een origineel Mag-Safe Apple hoesje wat net zo oud als de iPhone is) te gaan vervangen....Toppe schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:13:
[...]
En de werking aan de voorkant dan? Koop je duur toestel, duur hoesje en dan kan je de ‘t scherm aan de voorkant niet gebruiken?
Ken mezelf inmiddels al wel een paar jaartjes langer dan vandaag .... Als ik er over dúrf na te denken dan is de daadwerkelijke aankoop eigenlijk nog maar een simpele formaliteit.
Dit is een orgineel Apple Hoesje, die staan gewoon al in de store.Will_M schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:19:
[...]
Ik wacht nog even af wat Apple zélf aan hoesjes uit gaat brengen voordat ik besluit m'n huidige 13 Pro-Max (met tevens een origineel Mag-Safe Apple hoesje wat net zo oud als de iPhone is) te gaan vervangen....
Ken mezelf inmiddels al wel een paar jaartjes langer dan vandaag .... Als ik er over dúrf na te denken dan is de daadwerkelijke aankoop eigenlijk nog maar een simpele formaliteit.
iPhone Duo Folio met standaard - Taupe
https://www.apple.com/nl/xc/product/MKR64ZM/A
[ Voor 12% gewijzigd door Toppe op 10-09-2026 19:20 ]
Jawel, het is een flapje.Toppe schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:13:
[...]
En de werking aan de voorkant dan? Koop je duur toestel, duur hoesje en dan kan je de ‘t scherm aan de voorkant niet gebruiken?
Net zoals die bejaarde covers met pinpassen erin.
gevonden! Hier: https://www.instagram.com/reel/DdGAB_AIOSR/?stkn=ODZmaDRwemZxZjQz
[ Voor 67% gewijzigd door Toppe op 10-09-2026 19:30 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
dat kan dus wel. Het is een flap.Toppe schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:13:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door DeJurist op 10-09-2026 19:55 ]
Dit is van Apple.Will_M schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:19:
[...]
Ik wacht nog even af wat Apple zélf aan hoesjes uit gaat brengen voordat ik besluit m'n huidige 13 Pro-Max (met tevens een origineel Mag-Safe Apple hoesje wat net zo oud als de iPhone is) te gaan vervangen....
Én de iPhone Duo, anders heb je alsnog niets aan zo'n hoesjeToppe schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:57:
Nu alleen wachten tot de hoesjes te verkrijgen zijn
Kan hij zijn print erin doen.Will_M schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:58:
[...]
Én de iPhone Duo, anders heb je alsnog niets aan zo'n hoesje
Jaloers? Stuur even je adres, stuur ik er 1 op
(PostNL pakketpunt mag ook hoor)
Toppe schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:03:
[...]
Jaloers? Stuur even je adres, stuur ik er 1 op![]()
(PostNL pakketpunt mag ook hoor)
Ik 'freubel' hier morgen wel even zo'n ding van karton in elkaar om te kijken hoe zo'n Duo incl. hoesje in het Wireless iQ Charger vakje van m'n auto gaat passen qua hoogte / breedte én dikte.
Wél een leuke geste van je, overigens
Ik meld mij ook bij deze voorpret. Kan niet wachten tot ik kan bestellen. Eindelijk een groot toetsenbord.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Heb je al gemist!Tylen schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:09:
![]()
Ik meld mij ook bij deze voorpret. Kan niet wachten tot ik kan bestellen. Eindelijk een groot toetsenbord.
Hahaha. Druk druk druk
Even in de magnetronKartmans1 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:12:
Het is dat ik bij mijn nieuwe werkgever een 17 pro heb gekregen en daar nog wel een tijdje mee moet gaan doen. Anders was het wel een kanshebber geweest… gaaf ding! Wel prijzig.
Dan krijg ik er gewoon weer een 17 pro voor terug haha.
Ik ben sowieso van de partij! Duo it is!Tylen schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:13:
Maar the usual drie weer? @Donstil @Toppe en ik. En dan @Dennisweb die weer moeilijk doet maar er toch wel 1 gaat halen? 😍
Vrouwlief wel over de zeik maar dat had ik al bedacht en dus weekje Disney geboekt voor 12,5 getrouwd
Als dat geen neuken wordt
Nou ik sowieso, je bent een fanboy of niet he 😜.Tylen schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:13:
Maar the usual drie weer? @Donstil @Toppe en ik. En dan @Dennisweb die weer moeilijk doet maar er toch wel 1 gaat halen? 😍
Ongekende Fanboy hoogte dit jaar, ik kreeg er zelfs een compliment over via DM.
Haal je hem af bij de Apple Store? Dan drinken we een pilsje erna.
En waar is mijn uitnodiging?Donstil schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:16:
[...]
Nou ik sowieso, je bent een fanboy of niet he 😜.
Nou mijn betere helft keek over mijn schouder mee naar een van de hands-on video’s, en die moest er ook gelijk een hebben.Toppe schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:16:
[...]
Ik ben sowieso van de partij! Duo it is!
Vrouwlief wel over de zeik maar dat had ik al bedacht en dus weekje Disney geboekt voor 12,5 getrouwd
Wordt een dure vrijdag.
En je kleinere helft? Die krijgt niets?Donstil schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:18:
[...]
Nou mijn betere helft keek over mijn schouder mee naar een van de hands-on video’s, en die moest er ook gelijk een hebben.
Wordt een dure vrijdag.
Zelfs mijn 75 jarige vader die ik al jaren van z’n SE af probeer te praten belde vanmorgen om 07.30 al na het zien van één plaatje in de krant dat ik een Duo voor hem moet bestellen…. Het lijkt toch wel een populair ding te gaan worden 😂Donstil schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:18:
[...]
Nou mijn betere helft keek over mijn schouder mee naar een van de hands-on video’s, en die moest er ook gelijk een hebben.
Wordt een dure vrijdag.
[ Voor 5% gewijzigd door DNN!S op 10-09-2026 20:24 ]
“Moeten” nog wel 😆.DNN!S schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:23:
[...]
Zelfs mijn 75 jarige vader die ik al jaren van z’n SE af probeer te praten belde vanmorgen om 07.30 al na het zien van één plaatje in de krant dat ik een Duo voor hem moet bestellen…. Het lijkt toch wel een populair ding te gaan worden 😂
2Tb in DeeppurpleDrials schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:28:
Hoeveel tb/gb nemen jullie? En welke kleur?
Ik vind de nieuwe iPhones wel mooi, maar ik hou het de komende 2 jaar bij mijn 16 Pro Max.
[ Voor 41% gewijzigd door syltheboy op 10-09-2026 20:35 ]
Marketing term voor wit in 512 GB.Drials schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:28:
Hoeveel tb/gb nemen jullie? En welke kleur?
Ik vraag mij alleen of hij fijn hij in de hand ligt dichtgeklapt, waarbij je met één hand bedient. En ik laat mijn telefoon vrij vaak vallen. Hopelijk is hij een beetje valbestendig.
MennoE schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:44:
Hier nog een fan! Als ik niet op de Vision Pro film kijk (die ik van Donstil heb overgenomen), dan op m’n iPhone. En deze Duo lijkt mij echt perfect daarvoor. Wat een gaaf ding.
Ik vraag mij alleen of hij fijn hij in de hand ligt dichtgeklapt, waarbij je met één hand bedient. En ik laat mijn telefoon vrij vaak vallen. Hopelijk is hij een beetje valbestendig.
Dit inderdaad wel. Het flapje naar de zijkant doen is normaal gesproken waarschijnlijk geen probleem, maar dat selfie maken met een de hoofd camera (Duo Preview?) kan dan uiteraard niet. Om dat te doen moet je de telefoon echt uit het hoesje halen.Toppe schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:13:
[...]
Of openklappenSteven030 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:49:
[...]
Dit inderdaad wel. Het flapje naar de zijkant doen is normaal gesproken waarschijnlijk geen probleem, maar dat selfie maken met een de hoofd camera (Duo Preview?) kan dan uiteraard niet. Om dat te doen moet je de telefoon echt uit het hoesje halen.
Nope. Dat Duo Preview is dit. Dan neem je een selfie met je hoofd camera.
Ah ja natuurlijk, das waar ook!Steven030 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:52:
[...]
Nope. Dat Duo Preview is dit. Dan neem je een selfie met je hoofd camera. [Afbeelding]
Nee ik bestel hem via de webshop.Donstil schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:16:
[...]
Nou ik sowieso, je bent een fanboy of niet he 😜.
[ Voor 20% gewijzigd door Tylen op 10-09-2026 21:21 ]
Ben echt druk met andere dingen en let helemaal niet op. Ik ga proberen op te halen bij apple zelf.
[ Voor 35% gewijzigd door Tylen op 10-09-2026 21:24 ]
Kan je bier drinken met @Donstil… helaas ben ik niet welkom!Tylen schreef op donderdag 10 september 2026 @ 21:22:
Ik vergis mij een maand. Ik vlieg terug vanuit silicon valley op 27 oktober… wacht eens even….
Ben echt druk met andere dingen en let helemaal niet op. Ik ga proberen op te halen bij apple zelf.
Is die ook in cali dan?Toppe schreef op donderdag 10 september 2026 @ 21:25:
[...]
Kan je bier drinken met @Donstil… helaas ben ik niet welkom!
als je ook maar iets te veel van topic afwijkt krijg je nog net geen ban op Tweakers maar jij bewijst in dit topic dat scheldwoorden tegenwoordig toegestaan zijn…Toppe schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:16:
[...]
Ik ben sowieso van de partij! Duo it is!
Als dat geen neuken wordt
Kom je er toch slecht vanaf een IPhone Duo voor een weekje Disney, vorig jaar 3 weken in Walt Disney World geweest en die vakantie heeft mij bijna 30k gekost
Zo! Dat is bijna 10K per week!schumi1986 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 21:38:
[...]
als je ook maar iets te veel van topic afwijkt krijg je nog net geen ban op Tweakers maar jij bewijst in dit topic dat scheldwoorden tegenwoordig toegestaan zijn…
Kom je er toch slecht vanaf een IPhone Duo voor een weekje Disney, vorig jaar 3 weken in Walt Disney World geweest en die vakantie heeft mij bijna 30k gekost
Lang leve de Apple Rekenmachine app!
Rekenmachine? Ik gebruik gewoon Aischumi1986 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 21:43:
[...]
Lang leve de Apple Rekenmachine app!
Ja dubbel drukken op je power button, dan kom je ook bij je pasjes.TweakerVincent schreef op donderdag 10 september 2026 @ 21:54:
Ik heb zo'n hoesje voor mijn 16 pro max. Ideaal met magneet dat hij los kan en al mijn passen erin. Ik betwijfel of ze zoiets kunnen ontwikkelen voor de duo? Iemand een idee?
~[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Furrr op 10-09-2026 22:32 ]
Ik ga sowieso Apple care nemen want de Duo ga ik ook gebruiken als snijplank, onderzetter en wasknijperFurrr schreef op donderdag 10 september 2026 @ 22:30:
Het matte op het scherm van de Duo is blijkbaar een geplakte laag, vergelijkbaar met de laag/screenprotector op de Z Fold 8. Het enige verschil is dat het op de Duo mat is. Je kan het op veel filmpjes goed zien en is er een glanzend randje/scherm te zien rondom het matte deel. Dat zal waarschijnlijk gevoelig voor krassen zijn en is waarschijnlijk te vervangen door Apple.
Ik ben wel benieuwd naar het formaat en de bedienbaarheid met één hand. Gezien de Fold 8 blijkbaar qua formaat identiek is, moet ik die maar eens gaan proberen. (Want ik wil wel kunnen pre-orderen, als ik het toch ga doen
Weet iemand bij welke winkel je een Fold 8 prettig kan proberen? In de MediaMarkt zitten telefoons altijd vast met een enorme klem en stugge kabel, dus dat werkt voor geen meter.
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
of gezandstraaldFurrr schreef op donderdag 10 september 2026 @ 22:30:
Het matte op het scherm van de Duo is blijkbaar een geplakte laag, vergelijkbaar met de laag/screenprotector op de Z Fold 8. Het enige verschil is dat het op de Duo mat is. Je kan het op veel filmpjes goed zien en is er een glanzend randje/scherm te zien rondom het matte deel. Dat zal waarschijnlijk gevoelig voor krassen zijn en is waarschijnlijk te vervangen door Apple.
Iedere ZZP'er gaat juist voor de 2TB om in aanmerking te komen voor KIA, daar geldt een minimale investeringswaarde van €2900.
€3.839 aankoopprijs
→ €666 btw terug
→ €3.173 excl. btw
→ belastingvoordeel over €3.173 × 49,5% ≈ €1.571
Netto kosten: ongeveer €1.602.
Als je daarnaast recht hebt op 28% KIA, komt er extra belastingvoordeel bij en kan de effectieve nettokost richting €1.160 gaan.
Welkom in Nederland, als loonslaaf kost het je €3839, maar iemand met eigen bedrijf betaalt tegen de €1200.
Als ze dan toch ergens moeten bezuinigen, zijn dit soort zaken toch wel overduidelijk doorgeslagen.
[ Voor 4% gewijzigd door Tweak_ers op 11-09-2026 05:47 ]
Is het echt zo .... tjonge, denk wel ns dat ik beter belastingrecht had gestudeerd. Geld ligt voor het oprapen in die sector, als je weet hoe. Over die regelingen, tja VVD-kabinetten zijn al zo een halve eeuw bijna ononderbroken aan de macht. Niet persee slecht, maar van mij had het niet gehoeven.
8 met 2 tegelijkertijd actief.Yzord schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 01:56:
Hoeveel e-sims kan het kwijt? Want ik heb er sowieso 2 nodig dan.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ook zonder de KIA, is het voordelig.Sjah schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 05:57:
@ hierboven:
Is het echt zo .... tjonge, denk wel ns dat ik beter belastingrecht had gestudeerd. Geld ligt voor het oprapen in die sector, als je weet hoe. Over die regelingen, tja VVD-kabinetten zijn al zo een halve eeuw bijna ononderbroken aan de macht. Niet persee slecht, maar van mij had het niet gehoeven.
Het gaat er gewoon om dat je hem ex BTW kunt aanschaffen, want die vraagt ieder bedrijf terug. En van je bruto bedrijfsresultaat kunt betalen.
En is nergens een regel tegen slecht ondernemen, dus als je een "verkeerd" product koopt, mag je er gewoon één naast kopen. Of volgend jaar weer.
Heeft verder weinig met de VVD te maken. KIA is zelfs in kabinet Kok ontstaan. PvdA was toen de grootste met 45 zetels.
Voor loonslaven gelden er allemaal beperkende maatregelen. Een fiets fiscaal voordelig aanschaffen mag eens in de 5 jaar. Zou goed zijn als er ook zoiets voor ondernemers wordt verzonnen.
Eens per 3 jaar, 1 telefoon per "medewerker".
Maar goed, we geraken wat offtopic.
Denk niet dat de gemiddelde Nederlander het verschil ziet tussen de Duo en een Fold.Granaatappel schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 07:17:
Deze telefoon zou mijn eerste echte reden zijn dat ik het moeilijk zou vinden om hem in het openbaar te gebruiken. De prijs die gigantisch is en het valt meteen op dat dit de nieuwe is.. durf dat toch minder snel in de huidige tijd in het OV of wat dan ook.Al zou ik het wel doen met een schuin oog kijkend.
De gemiddelde Tweaker daarentegen...
Dat is eigenlijk belachelijk dat dat een ding is om rekening mee te moeten houden. Aan de andere kant; goede verzekering hebben (je reguliere), goede pincode + iCloud lock erop. Als ze dreigen hem te pakken gewoon afgeven. Maar echt ziekelijk dat je daar over na moet denkenGranaatappel schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 07:17:
Deze telefoon zou mijn eerste echte reden zijn dat ik het moeilijk zou vinden om hem in het openbaar te gebruiken. De prijs die gigantisch is en het valt meteen op dat dit de nieuwe is.. durf dat toch minder snel in de huidige tijd in het OV of wat dan ook.Al zou ik het wel doen met een schuin oog kijkend.
Semi-ontopic-edit: Ik wou mijn 16 Pro Max opgebruiken, maar gezien die nu weer duurder zijn geworden en ik een nieuwe heb gekregen via Apple Care 3 maanden terug (weinig cycli op de accu en een bouwdatum van jan 2026) zou die op V&A nog wel wat kunnen opbrengen. Eens kijken of het binnen mijn huidige maandkosten past. Anders dan toch maar eens naar een sim-only. Functionaliteiten van de 16/17/18 Pro Max verschillen ga ik echt niet merken denk ik. De Duo daarentegen wel. Aan de andere kant wil ik de kinderziektes afwachten. Keuzestress!
[ Voor 27% gewijzigd door Kecin op 11-09-2026 07:28 ]
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Heeft het schorriemorrie tegenwoordig nog aandacht voor telefoons dan? Zij weten als geen ander dat een telefoon intussen vrij waardeloos is met alle beveiligingen van nu.Granaatappel schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 07:17:
Op de hands-on zit geen embargo, die video’s zijn er volop. Ik heb er een paar in het topic gepost.Toppe schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 07:39:
Is er al bekend wanneer het embargo verloopt voor de handson? @Donstil @Rivanov ?
Nu kom ik niet in het OV dus dat scheelt misschien maar verder zal het niet anders zijn als een duur horloge in het openbaar dragen, of een duurdere auto niet overal zomaar parkeren.Granaatappel schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 07:17:
Gewoon een beetje gezond verstand en oplettendheid en er is eigenlijk niets aan de hand.
Van de reviewersDonstil schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 07:42:
[...]
Op de hands-on zit geen embargo, die video’s zijn er volop. Ik heb er een paar in het topic gepost.
Het is jammer dat diefstal en verlies niet meer in de AC+ dekking lijkt te zitten. Dat heb ik wel nog voor mijn 16 pro Max.Granaatappel schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 07:17:
Valt dat niet in een andere verzekering die je (ook) hebtSteven030 schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:15:
[...]
Het is jammer dat diefstal en verlies niet meer in de AC+ dekking lijkt te zitten. Dat heb ik wel nog voor mijn 16 pro Max.
Mijn boefje is liev!
*schrapt AC+ uit winkelmandje preorder.Steven030 schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:15:
[...]
Het is jammer dat diefstal en verlies niet meer in de AC+ dekking lijkt te zitten. Dat heb ik wel nog voor mijn 16 pro Max.
Die zat sowieso toch niet in de standaard AC+ dekking en alleen als extra pakket op de maandelijkse versie die je afsluit na installatie van de iPhone?Steven030 schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:15:
[...]
Nou, niet voor zo’n bedrag en ook niet in het buitenland. Maar goed om even te onderzoeken inderdaad.JB schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:17:
[...]
Valt dat niet in een andere verzekering die je (ook) hebtWel goed om te weten, als dit zo is.
Ja dat zou heel goed kunnen en ik hoop dat dat met de Duo straks ook kan dan.DNN!S schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:36:
[...]
Die zat sowieso toch niet in de standaard AC+ dekking en alleen als extra pakket op de maandelijkse versie die je afsluit na installatie van de iPhone?
YouTuber Mr. Mobile gaf aan dat de review 16 oktober online stond.Toppe schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 07:39:
Is er al bekend wanneer het embargo verloopt voor de handson? @Donstil @Rivanov ?
[ Voor 94% gewijzigd door Steven030 op 11-09-2026 08:39 ]
Het zal dan wel de 256 gb versie worden. Dit is tot nu toe altijd ruim voldoende gebleken icm iCloud.
Gadgets fan
Inderdaad.DNN!S schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:36:
[...]
Die zat sowieso toch niet in de standaard AC+ dekking en alleen als extra pakket op de maandelijkse versie die je afsluit na installatie van de iPhone?
Nu ben ik niet direct bang voor diefstal maar ik koop hem met mijn creditcard, dan is hij alsnog verzekerd.Steven030 schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:36:
[...]
Nou, niet voor zo’n bedrag en ook niet in het buitenland. Maar goed om even te onderzoeken inderdaad.
Apple Care heb ik voor ongelukjes en de snelheid van ExpressReplacement.
Youtube premium is echt heerlijk wat dat betreft, krijg je er ook youtube music bij (volwaardig alternatief voor spotify, mijn auto runt beide apps). Mijn zoons en ik kijken ook veel youtube op de Tv, dus dan is een Family subscription echt ideaal. </off topic>Knoezelbos schreef op donderdag 10 september 2026 @ 17:41:
[...]
Gewoon 5 keer reclame gehad in een filmpje van 8 minuten…….wtf..
Ik riep kort hiervoor ook heel hard dat de prijzen debiel zijn, maar als die duo net zo waardevast is als de andere iPhones en hij blijkt kwalitatief goed genoeg om jaren mee te gaan.. dan vrees ik dat Apple ook hier weer weg mee komt de mensen gewoon gaan betalen
Ik heb voor mijn Fold 8 (788 netto betaaldSteven030 schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:15:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door _Anvil_ op 11-09-2026 09:23 ]
En juist dit betwijfel ik. Apple is normaliter redelijk waardevast, maar iPhone Air is dat ook niet gebleken, die kun je voor rond de €600 op V&A vinden en de verkoopprijs zakte al vrij snel na de lancering in._Anvil_ schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:57:
[...]
Ik riep kort hiervoor ook heel hard dat de prijzen debiel zijn, maar als die duo net zo waardevast is als de andere iPhones en hij blijkt kwalitatief goed genoeg om jaren mee te gaan.. dan vrees ik dat Apple ook hier weer weg mee komt de mensen gewoon gaan betalen
Dat laatste zal bij iPhone Duo niet zomaar gebeuren, maar waardevast? Nee, dat geloof ik niet.
iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line
Als je die state tax terug gaat vragen, betaal je dan wel de invoerrechten als je weer in Nederland aankomt?Jumpman schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 09:09:
Nog even benieuwd naar de hands on reviews, maar anders misschien toch proberen om hem in de VS te kopen bij mijn bezoek. $1999.00 + 8,25% gecombineerde state tax = $2163,92 = €1864,21. State Tax kan je op de luchthaven nog terug proberen te krijgen, maar die dienst kost tegenwoordig $60.00/65.00. Die €400,00 is ook wel de maximale meerprijs die ik wil betalen t.o.v. Apple iPhone 18 Pro.
Niet als het om één toestel gaat en je hem gewoon in gebruik neemt is mijn ervaring.Meloenen schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 09:30:
[...]
Als je die state tax terug gaat vragen, betaal je dan wel de invoerrechten als je weer in Nederland aankomt?
Maar dat zou je wel moeten doen, dus dan bega je een overtreding.Jumpman schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 09:32:
[...]
Niet als het om één toestel gaat en je hem gewoon in gebruik neemt is mijn ervaring.
Officieel wel, onofficieel natuurlijk niet.Meloenen schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 09:30:
[...]
Als je die state tax terug gaat vragen, betaal je dan wel de invoerrechten als je weer in Nederland aankomt?
De state tax terug vragen heeft daar overigens niets mee te maken verder.
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 11-09-2026 09:40 ]
Ik vlieg niet op Nederland terug. En ik haal al jaren met Apple spullen daar. Ik hoor en zie alleen maar mensen staand gehouden worden met heel veel apparaten, kleding of sneakers. Voor eigen gebruikt wordt het gedoogd.Hathi schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 09:36:
[...]
Maar dat zou je wel moeten doen, dus dan bega je een overtreding.
[ Voor 30% gewijzigd door Jumpman op 11-09-2026 09:38 ]
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
:strip_exif()/f/image/eFN2OB9f0VjsgYnfTLgW8SjN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NWZuLDg9ghF0b5Y3UZr2GqmI.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/wBFoAyU1Pdu7HeLlKvcn7kyj.png?f=fotoalbum_large)