Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/JpU4eek244s0iWqbMhr71AQy.png

BlizzCon 2026

Blizzcon is dit jaar terug op zaterdag 12 september en zondag 13 september na 2024 en 2025 overgeslagen te hebben.

BlizzCon is het evenement van Blizzard waar gamefranchises als Warcraft, Diablo, Overwatch, Hearthstone en Starcraft uitgebreid aan bod komen. Er worden nieuwe dingen worden getoont en alles wat er mee te maken heeft, wordt besproken. Oftewel de natte droom voor iedere Blizzard gamer. :9

Wat kun je verwachten:
  • De allernieuwste aankondigingen rondom Blizzard games!!!!
  • Discussion panels met de Blizzard Entertainment developers
  • Professional en casual toernooien voor spelers om hun talenten te laten zien
  • Community contests
  • Live optreden van o.a. Le SSerafim
  • Blizzard merchandise te koop via de Blizzcon Store met B.net account.

Blizzard games

Tijdens Blizzcon wordt de nieuwste ins en outs over de games van Blizzard gegeven. In de verschillende panels worden de laatste nieuwe toevoegingen besproken voor Warcraft, Diablo, Overwatch, Hearthstone en Starcraft uitgebreid besproken.
World of Warcraft
World of Warcraft topic
World of Warcraft Classic topic
Starcraft
Starcraft II topic
Diablo IV
Diablo IV topic
Hearthstone
Hearthstone: Heroes of Warcraft topic
Overwatch 2
Overwatch 2 topic

Kijk Blizzcon gratis

De Virtual Ticket is er niet meer. Blizzcon is helemaal GRATIS te kijiken, dus je hoeft geen Virtual Ticket meer aan te schaffen om alle panels te kunnen kijken. :Y)

BlizzCon Bundles

Blizzard bied dit jaar een heuze Blizzcon Bundles aan met toffe loot voor je favoriete Blizzard games.

Je hebt keuze uit de game packs voor €29.99 en de Ultimate pack voor €49.99.

Blizzcon schema

Je kunt het schema ook hier bekijken:

Handige Links

Hieronder staan een enkele handige links waarmee het nieuws van Blizzcon goed te volgen is.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Ik kan niet anders dan joelen "Classic Plus!, Classic Plus!, Classic Plus!

Hoop niet dat ze gaan failen met die announcement :P
Mooie is wel dat eigenlijk in theorie niks confirmed is door blizzard en het gelange tijd alleen maar speculaties zijn etc. De community is degene die het erg maakt.

Las toen ook iets over een nieuwe RTS. en dat ze misschien ideeën hadden om starcraft niet leven in te blazen. Opzich wel weer een keer een blizzcon waar ik excited voor ben.

En heeeel nice dat ze geen virtual ticket meer doen. Wat een scam was dat.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Perfecte tijden ook trouwens zeg :) 19:30 CEST.
bijna alle coole shit 's avonds

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:38
Wat ik denk:

- Classic+ ; misschien retail graphics en dan classic met wat extra dungeons en raids.
- WoW voor consoles; retail of soort spin-off als storm of plunder.
- Nieuwe starcraft/warcraft (RTS)

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:26

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ricmaniac schreef op donderdag 3 september 2026 @ 19:55:

Mooie is wel dat eigenlijk in theorie niks confirmed is door blizzard en het gelange tijd alleen maar speculaties zijn etc. De community is degene die het erg maakt.

Las toen ook iets over een nieuwe RTS. en dat ze misschien ideeën hadden om starcraft niet leven in te blazen. Opzich wel weer een keer een blizzcon waar ik excited voor ben.

Ik ben echt een frikandel ik las telkens in dat rooster GMT + 2. Dus ik dacht de tijd die getoond werd en daar nog eens twee uur bij op tellen. Maar jij interpreteerd het dus als het word uitgezonden op GMT +2

Ik ben heel erg benieuwd naar wat ze gaan zeggen over "The Last Titan". Ik kan gewoon niet wachten op de ontknoping. Wat is Azeroth, Komt illidan weer terug? Wat gaat de rol van Sargeras zijn. Wie of wat is nu echt Azeroth (alun'ahir). En wat gaat er in godsnaam met dat zwaard gebeuren! Ik hoop ook dat er een moddervette cinematic komt ter aankondiging van The Last Titan.

Daarnaast hoop ik voor de classic mensen dat Blizzard echt een dikke Classic+ gaat opleveren.

Btw nice topic @Zerora, ik hoorde trouwens dat je via youtube en twich drops kunt krijgen? En misschien nog handig om toe te voegen waar we de livestreams kunnen zien? :)

[ Voor 25% gewijzigd door Vuurvoske op 03-09-2026 21:39 ]

Beroeps brabander

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ricmaniac schreef op donderdag 3 september 2026 @ 19:55:

Classic Plus wordt mobile only. What? Don’t you guys have phones 8)7

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

BlizzCon 2026 - World of Warcraft Programma & Kijktijden

Hierbij een overzicht van alle WoW-gerelateerde panels en esports tijdens BlizzCon (12 & 13 september 2026).
Let op: De onderstaande tijden zijn omgerekend naar Nederlandse tijd (CEST).

Dag 1 - Zaterdag 12 september
  • 19:30 uur: Opening Ceremony (Start van het evenement met de nieuwste trailers/aankondigingen)
  • 21:00 uur: WoW: What's Next (Belangrijkste panel met de roadmap voor de Midnight uitbreiding)
  • 21:45 uur: MDI Grand Finals — Dignitas vs Big Lucky
  • 23:00 uur: MDI Grand Finals — Liquid vs Mandatory
  • 23:45 uur: WoW: What's Next II (Vervolg op het eerdere panel)
  • 02:30 uur: MDI Championship Match (Nacht van zaterdag op zondag)
Dag 2 - Zondag 13 september
  • 19:00 uur: WoW: Deep Dive (Diepere duik in nieuwe systemen en features)
  • 20:00 uur e.v.: AWC Grand Finals (Arena World Championship start)
  • 23:45 uur: WoW: Design Deep Dive (Focus op de achterliggende design keuzes)
  • 01:15 uur: WoW Hardcore: What's Next (Roadmap specifiek voor Hardcore/Classic spelers) (Nacht van zondag op maandag)
  • 02:00 uur: AWC Championship Match

[ Voor 84% gewijzigd door Vuurvoske op 08-09-2026 15:15 ]

Beroeps brabander

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

BlizzCon 2026 WoW Drops Guide

Evenement Details
  • BlizzCon 2026 vindt plaats op 12-13 september in Anaheim.
  • Twitch drops periode: 12 sep 18:30 uur (CEST) tot 27 sep 19:00 uur (CEST).
  • YouTube drops periode: 12 sep 18:30 uur (CEST) tot 14 sep 04:00 uur (CEST) (alleen op het officiële WoW kanaal).
Beloningen & Kijktijd
  • 2 uur kijken: 200 Trader's Tender
  • 4 uur kijken: Cuddly Blue Grrgle (housing decoratie, vereist de Midnight uitbreiding)
  • 8 uur kijken: Fluffy Comfy Flying Quilt (vliegende mount)
  • 12 uur kijken: Venomous Champion's Illustrious Banner (toy)
Hoe te claimen?
  • Twitch: Koppel je Battle.net account vooraf aan Twitch. Kijk naar in aanmerking komende WoW streams. Beloningen moeten handmatig geclaimd worden via Twitch en kunnen tot 24 uur duren voordat ze in-game verschijnen.
  • YouTube: Koppel je Battle.net account via YouTube Connected Apps. Kijk naar het officiële WoW kanaal. Beloningen worden automatisch toegevoegd, maar de kijktijd is beperkt tot het openingsweekend.
  • Aanwezigen in Anaheim: Bezoekers hoeven niet te streamen. Zij moeten voor 18 september 2026 hun BlizzCon Pass koppelen aan hun Battle.net account om de beloningen de week erna (rond 21 september) te ontvangen.
Programma Highlights
  • Dag 1 (12 sept): Opening Ceremony, WoW: What's Next, MDI Grand Finals.
  • Dag 2 (13 sept): WoW: Deep Dive, AWC Grand Finals, WoW Hardcore: What's Next.

[ Voor 202% gewijzigd door Vuurvoske op 08-09-2026 15:15 ]

Beroeps brabander

De MMO-Champion Blizzcon schema met de countdowns is er ook weer:

https://www.mmo-champion....77-BlizzCon-2026-Schedule

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:20
Kunnen ze niet gewoon f de Classic Plus presentatie/trailer leaken alvast. Is het enige waar ik nog geïnteresseerd in ben van Blizzard. Rest van de games is al jaren ver beneden peil. Scheelt me weer een zwik aan andere onzin :p

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Nu online
Ik heb speculatie gezien dat Blizzard misschien Classic en Retail gaat samenvoegen naar WoW 2. Dus dat na de Worldsoul Saga ze WoW 2 uitbrengen, dat de beste aspecten van classic en retail combineert.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 3X2TB M.2 SSD | 1 TB SATA SSD | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro | ASUS ROG Strix XG27AQWMG | LG 27GL850-B

nzall schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:41:
Ik heb speculatie gezien dat Blizzard misschien Classic en Retail gaat samenvoegen naar WoW 2. Dus dat na de Worldsoul Saga ze WoW 2 uitbrengen, dat de beste aspecten van classic en retail combineert.
Er is veel speculatie. We weten niks tot ze zoiets zelf aankondigen. Nog een paar dagen...

nzall schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:41:
Ja echt alles omtrent Classic + en Wow2 is allemaal unconfirmed en de internet die losgaat op theoriën. Door blizzard zelf is nog niks released aan info behalve de grap van Holly op vorige blizzcon.

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

temp00 wacht geduldig ongeduldig op zaterdag :Y
Ik hoop veel mooie cinematics, nieuwtjes omtrent Overwatch, WoW2/toekomst na TLT, nieuwe IP/game.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ricmaniac schreef op woensdag 9 september 2026 @ 20:12:
[...]

Ja echt alles omtrent Classic + en Wow2 is allemaal unconfirmed en de internet die losgaat op theoriën. Door blizzard zelf is nog niks released aan info behalve de grap van Holly op vorige blizzcon.
Het mooiste nieuws zou ik vinden als ze Holly Longdale ontslaan met haar "even chris Metzen wished he hadn't called it Warcraft". Wat een eng mens is dat zeg. Er moet juist MEER WAR in WoW

Beroeps brabander

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:37
Dankjewel voor het maken van dit topic, @Zerora en ook bedankt @Vuurvoske voor het programma in NL tijden (y)

Zelf ben ik enorm benieuwd of - en zo ja - wat Classic+ gaat zijn.
En omdat ik momenteel Hardcore speel wil ik ook graag weten wat ze daar voor in petto hebben :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:00
De hype is weer groot mensen get ready to be dissappointed.

Maar toch gaan we ervoor:

WoW 2.0 ( dit zou de biggest win voor iedereen zijn imo), of blizzard het aandurft is de grote vraag.

WoW classic plus? Zou ook goed kunnen maar ik heb veel liever een WoW 2, ben wel klaar met het classic gebeuren en de versplintering van playerbase is ook jammer.

Gaan ook geruchten dat er grote diablo aankondiging komt, waarom niet gewoon World of Diablo MMO ? Mij hoor je niet klagen. Iets minder realistisch maarja :)

Warcraft 4 / starcraft 3? Bring it on

HoTS back from the dead? Ook zin in.

Neem al genoegen met 1 van deze haha lets go.

[ Voor 8% gewijzigd door Stylze op 11-09-2026 20:07 ]

Playstation 5 / Switch 2

• Gundogan
  • Laatst online: 22:54

Gundogan

Rip and tear, until it is done

• WoW2 als mobile gacha game.
  • 30 euro voor een nieuw Diablo2 character.
  • Lazy remaster van Warcraft2 of Diablo1.
  • Blizzard gaat ondersteunen in de ontwikkeling van Call of Duty games.
The cursed timeline. :+

Ik hoop op gewoon iets helemaal nieuw. Een mooie singleplayer actie game of verhalende RPG.

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 11-09-2026 21:07 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
En het grote nieuws is bekend! WoW komt naar consoles!

Nee hoor grapje 😅
Stylze schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 20:06:

WoW 2.0 ( dit zou de biggest win voor iedereen zijn imo), of blizzard het aandurft is de grote vraag.
Denk het niet. Zelfde probleem als classic+ een beetje maar WoW 2 (als dat ooit komt) wordt waarschijnlijk gemaakt door hetzelfde team dat retail maakt :P Maakt het niet gelijk een betere game.

Tevens zijn mensen te invested in WoW.. Zoveel WoW spelers die geen gamers zijn zeg maar, maar wel 20 jaar geleden met WoW begonnen en dagelijks spelen. Die willen niet compleet vers beginnen.

• Stylze
Ricmaniac schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 21:31:
[...]

Denk het niet. Zelfde probleem als classic+ een beetje maar WoW 2 (als dat ooit komt) wordt waarschijnlijk gemaakt door hetzelfde team dat retail maakt :P Maakt het niet gelijk een betere game.

Tevens zijn mensen te invested in WoW.. Zoveel WoW spelers die geen gamers zijn zeg maar, maar wel 20 jaar geleden met WoW begonnen en dagelijks spelen. Die willen niet compleet vers beginnen.
Denk dat genoeg mensen fresh willen beginnen maar je kan nooit iedereen tevreden stellen natuurlijk maar war mij betreft is het time to move on. Desnoods kunnen ze wel iets verzinnen dat je dingen mee kan nemen en overzetten naar WoW 2.0 ofzo.

Maar acht de kans ook klein hoor gezien blizzard de afgelopen jaren niet niet echt meer bekend staat om risico durven nemen. Dat is helaas toch wel echt nodig als je wilt vernieuwen.

[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 12-09-2026 06:11 ]

Playstation 5 / Switch 2

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:34
Oh je kan meekijken gewoon op gratis platformen? Dat is wel positief. Ik kan me herinneren dat er een periode was dat je moest betalen om de show te kunnen kijken.

Ik ben benieuwd, geen verwachtingen hier maar wel nieuwsgierigheid.

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:32
Ricmaniac schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 21:31:
[...]

Ik begin iedere zoveel jaar opnieuw.. live TBC en vele private servers erna om in 2019 weer officieel classic te starten en nu bezig met TBC classic. En met mij genoeg anderen die telkens opnieuw starten.

Ik zou het in ieder geval niet erg vinden, want WoW is nu zo versplinterd. Als er een harde reset is met iets dat lijkt op classic denk ik dat dit best aanslaat. Ben benieuwd wat er komt of niet!

Specs

• FireBladeX
Freaky Maus schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 12:08:
[...]

Ik begin iedere zoveel jaar opnieuw.. live TBC en vele private servers erna om in 2019 weer officieel classic te starten en nu bezig met TBC classic. En met mij genoeg anderen die telkens opnieuw starten.

Ik zou het in ieder geval niet erg vinden, want WoW is nu zo versplinterd. Als er een harde reset is met iets dat lijkt op classic denk ik dat dit best aanslaat. Ben benieuwd wat er komt of niet!
Ik ben het met je eens dat het versplinterd is. Echter is er daarmee wel voor iedereen wel iets (retail, mop classic, tbc anniversary, classic era, hardcore). Voor vele kan bijv retail niet meer interesseren. Zo nu en dan koop ik de nieuwste uitbreiding (tijdens een aanbieding) om zo beetje het verhaallijn mee te krijgen maar retail kan mij vaak niet langer dan 2 weken geïnteresseerd houden. Game heeft zelf 500.000 mounts, 200 portals naar verschillende zones, complexe profession systeem en elke dung of raid is speedrun geworden. Her-intreden is echt lastig.

Ik heb TBC classic gespeeld tot en met MoP classic en daar afgehaakt (met komst van TBC anniversary). Heel lang geleden ook daar afgehaakt toen retail nog rond MoP zweefde.

Alles samenvoegen zal lastig gaan. Dat gaat hoe dan ook heel veel kwaad bloed teweeg brengen. Ik gok ook dat WoW2 te risicovol zal zijn. Om die reden ook classic+;

- Retail graphics voor de classic wereld.
- Incl class uitbereiding zoals we in SoD hebben gezien of met invoering van retail classes.
- Combinatie van hergebruik van oude dungeons en raids en toevoeging van nieuwe content.
- Toevoeging van achievements en versoepelingen voor alt leveling.

Ze zullen beetje balans zoeken tussen de wensen van retail en classic spelers. Mocht het succes worden; dan zal het gaande weg omgedoopt kunnen worden naar WoW2. Zo niet, dan blijft het iets experimenteels als SoD.

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

All abord the hype train! :+

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/378616372252377090/1548332713247907910/te3lx3x9i3ph1.png?ex=6aa6acb5&is=6aa55b35&hm=d5510c0a8a5fbd556ee781bad09e464416782f4f97a43d47e2ac4457b65a427d&=&format=webp&quality=lossless&width=1536&height=864

[ Voor 9% gewijzigd door Vuurvoske op 12-09-2026 16:47 ]

Beroeps brabander

Tjoeetjoeee! ben ready haha! Me vrouw al gezegd dat zij vanavond even de kids alleen naar bed moet brengen :9

I'm reaaddyyyy!!!!!@1

Kijk jullie live via de stream van Blizzard zelf of kijk je via een streamer en wie?

Zerora schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 19:27:
Kijk jullie live via de stream van Blizzard zelf of kijk je via een streamer en wie?
Ik heb 3 streams open hahah ben een degen :P

Kijk via Xaryu, Esfand en Asmongold
Wissel met de audio een beetje af haha :+

• FireBladeX
Via officiële stream van blizzard. Extra commentaar heb ik geen behoefte aan. Wel via twitch voor de gratis drops

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:12

junglebeast

hier staat iets

Hmm nieuwe starcraft?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Ricmaniac schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 19:28:
[...]

Ik heb 3 streams open hahah ben een degen :P

Kijk via Xaryu, Esfand en Asmongold
Wissel met de audio een beetje af haha :+
Heb dezelfde streams open staan + AnnieFuchsia en Youtube Blizz stream

Dit praatje gaat me al weer te ver door.... kom op met de games. Niemand boeit het dat je bij blizzard open staat voor elke mooie ziel in de zaal |:( 8)7

• Stylze
Wtf is dit ze is bijna aan het janken? Hadden ze niet iemand anders dit kunnen laten doen zeg jezus beloofd niet veel goeds..

Ontzettend cringe dit zeg

[ Voor 10% gewijzigd door Stylze op 12-09-2026 19:39 ]

Playstation 5 / Switch 2

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Strean zelf van Warcraft op youtube!

Beroeps brabander

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Spelen mensen nog HotS?

HotS leeft nog?

• FireBladeX
De eerste teleurstelling is al binnen :9

• Stylze
FireBladeX schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 19:41:
De eerste teleurstelling is al binnen :9
Gaan er nog vele volgen, je hoort het al aan de presentator zeg, ben ik de enige die dit bijna niet kan aanhoren?

Playstation 5 / Switch 2

Diablo animatie op Netflix, cool

• FireBladeX
Stylze schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 19:42:
[...]

Gaan er nog vele volgen, je hoort het al aan de presentator zeg, ben ik de enige die dit bijna niet kan aanhoren?
Gelijk heb je. De tweede is ook al binnen. Mij boeit echt de animatie series niet.
Haha en dan zegt zij ook nog eens: Ik zei tegen het team dat ik niet hier wilde staan als ik niks over deze game kon mee nemen... en toen benoemde ze dus HOTS hahaha :D

Maar DIABLO anime is wel heel lijp! of althans.. kan heel dik zijn. Beter wordt het goed.

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Het heeft op een of andere manier elke charme van een Blizzcon verloren en het is alsof ik een earnings call van Activison beluister.
Deze van de week gekeken .. holy moly dat was zo veel beter toen! :P

Maargoed Starcraft lets gooo :D

Whahaha 2030 LOL

[ Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 12-09-2026 19:51 ]

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Tijdje nog te gaan voor die SC shooter. Maar mooi vooruitzicht voor een boel mensen. Meer dan voor HotS.

[ Voor 45% gewijzigd door junglebeast op 12-09-2026 19:52 ]

2030 pas. Duurt nog even

• Stylze
Jezus zeg 2030 lol

Playstation 5 / Switch 2

• Marrtijn
  • Nu online
2030? Dan ben ik waarschijnlijk veel te druk met vechten om drinkwater in de AI-oorlog.

• Johnnnygoud
  • Niet online
Misschien beetje te vroeg aangekondigd SC :9

• Stylze
junglebeast schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 19:51:
Tijdje nog te gaan voor die SC shooter. Maar mooi vooruitzicht voor een boel mensen. Meer dan voor HotS.
ja ik had een HOTS 2 verwacht ofzo dit is toch echt typisch zeg.

Playstation 5 / Switch 2

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Wat een negativiteit weer....

Al moet ik zeggen dat de presentatie van die president wel heel zenuwachtig over kwam. En die gaat met zijn witte back to the future jas is echt heel cringe

Beroeps brabander

Ik vermoed dat die game geen RTS gaat zijn nee.

Maar wat ik zo irritant vind geworden is hoe iedereen maar moet praten over: Hart en Ziel etc etc zoo trots.
Laat gewoon goeie trailers en goed werk zien dan kunnen wij dat ook voelen.. We kunnen jullie niet alleen maar op het woord geloven wanneer het over emoties gaat. Dat is de afgelopen jaren al gebleken.

Maargoed ik zal daar nu niet meer over klagen. Even kalm nu en positieve vibes! :P

Ja, die Sc shooter zal tegen die tijd ook nog wel uitgesteld worden naar 2031 waarschijnlijk..

• Marrtijn
  • Nu online
Zerora schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 19:56:
Ja, die Sc shooter zal tegen die tijd ook nog wel uitgesteld worden naar 2031 waarschijnlijk..
Een starcraft shooter die uitgesteld gaat worden? Ik heb deze film al eens gezien.

• Stylze
Vuurvoske schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 19:54:
Wat een negativiteit weer....

Al moet ik zeggen dat de presentatie van die president wel heel zenuwachtig over kwam. En die gaat met zijn witte back to the future jas is echt heel cringe
Ja Komop zeg zo start je toch geen nieuwe Blizzcon met een jankende president op het podium .. wtf verwacht je dan dat je voor reacties krijgt, iedereen keek hier al maanden naar uit krijg je dit als start presentatie :+

Playstation 5 / Switch 2

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:03
Bizar om dit nu aan te kondigen. Ik snap dat het tegenwoordig wat langer duurt om games te ontwikkelen, maar 2030 is wel erg ver weg. Dat het team ook nog zo klein is doet vermoeden dat ze nog niet veel hebben.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

MadDogMcCree schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 19:59:
Bizar om dit nu aan te kondigen. Ik snap dat het tegenwoordig wat langer duurt om games te ontwikkelen, maar 2030 is wel erg ver weg. Dat het team ook nog zo klein is doet vermoeden dat ze nog niet veel hebben.
Ik snap het wel. Al die jaren geen SC content gezien. Dus dat er een nieuw spel gemaakt in het SC universum is wel fijn om een tijdje van te voren te horen. Komende jaren zullen we wel een Alpha/Beta etc zien.

• RetroHead
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:29
Overwatch: totaal niet geïnteresseerd

Hots: nieuwe character? wauw.. speelt iemand dit nog?

Starcraft: tof.. maar jezus 2030?.. dan heb je dus niets

waar blijft de rest? wat een blabla, meer dan 30min en nog niets gezien om enthousiast van te worden

Do more

• Johnnnygoud
  • Niet online
Diablo addon begin volgend jaar als slot van conferentie. Shadow drop switch2 versie van Diablo mag ook wel.

[ Voor 35% gewijzigd door Johnnnygoud op 12-09-2026 20:08 ]

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

RetroHead schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 20:05:
Overwatch: totaal niet geïnteresseerd

Hots: nieuwe character? wauw.. speelt iemand dit nog?

Starcraft: tof.. maar jezus 2030?.. dan heb je dus niets

waar blijft de rest? wat een blabla, meer dan 30min en nog niets gezien om enthousiast van te worden
Dat is bijna elke Blizzon. Maar vast een paar mensen die de eerste 30 min wel gaaf vinden.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Warcraft begint 21:00 uur, hopelijk is dat wat.

Oh ja en doe maar een nieuwe Diablo expansion.

Tweakers Discord

En dan nu..... de Diablo shooter voor 2034 :+

[ Voor 12% gewijzigd door Zerora op 12-09-2026 20:09 ]

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:32
Wel heel veel gebabbel over gevoel..

Specs

Freaky Maus schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 20:11:
Wel heel veel gebabbel over gevoel..
Nou dat dus! echt letterlijk iedereen op het podium verteld een personal story hahaha

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:01
Wat een matige show zeg. De tering. Al die persoonlijke gevoelens boeit toch weinig. Laat gewoon shit zien..

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

LZ86 schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 20:12:
Wat een matige show zeg. De tering. Al die persoonlijke gevoelens boeit toch weinig. Laat gewoon shit zien..
Het is allemaal net niet

Beroeps brabander

Mooo-ving on. Cow level unlocked

• FireBladeX
Krijg beetje het idee, you guys all have smartphones moment… gelukkig was het een switch in zijn handen.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Je merkt het ook aan het publiek.

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Lol port naar Nintendo Switch 2

Wat een tamme reacties uit het publiek ook

Beroeps brabander

• LZ86
Publiek nog nooit zo stil geweest.

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 22:56
Vuurvoske schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 20:16:
Lol port naar Nintendo Switch 2

Wat een tamme reacties uit het publiek ook
Geruchten waren er al tijdje. Had eigenlijk op Nintendo Direct verwacht.

• Paterpor
Veel geveinste passie maar het druipt er niet af. Daardoor is het gewoon belachelijk.

Buiten die kerel van starcraft, dat was authentiek.

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik hoop wel dat dit is omdat alle resources naar WOW 2 en classic plus zijn gegaan.

Beroeps brabander

• Marrtijn
  • Nu online
Paterpor schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 20:16:
[...]

Buiten die kerel van starcraft, dat was authentiek.
Die kerel van het bordspel was ook enthousiast. Jammer dat hij er twee zinnetjes over mocht zeggen. :+

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 22:56
Vuurvoske schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 20:17:
Ik hoop wel dat dit is omdat alle resources naar WOW 2 en classic plus zijn gegaan.
WoW 2? Je bedoelt retail?

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

De prestatie trainer bij Blizzard is een oude versie van chatgpt

Beroeps brabander

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Wow 2, het vervolg op retail na The Last Titan

Beroeps brabander

Amazon in D4 is cool. Maar laten ze nou serieus alleen weer die artwork zien en verder niets.. omdat de rest bij die andere panels komt.

Ze weten wel hoe ze een opener moeten verprutsen hoor hahaha oh my god ik kan niet wachten op de memes

Oooh ooh toch beelden.

What... Diablo V ?

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 12-09-2026 20:20 ]

• LZ86
Diablo 5 nog eerder dan die SC shooter lol
Diablo V!!!!!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Lol Diablo V, vette trailer. Zag ik niet aankomen

Beroeps brabander

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Diablo 5 mag ook holy! Eerste meevaller :p

Tweakers Discord

• Paterpor
Amai dat is snel. 6 jaar tussen Diablo IV en Diablo V. Dat zag ik ook niet aankomen.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ok de meter gaat weer naar de positieve kant.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo tijd voor koffie...

• LZ86
Diablo 5 eerste positieve ding zover

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

junglebeast schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 20:22:
Ok de meter gaat weer naar de positieve kant.
Lolol

Godnondeju, nu eerst dit weer! Hearth Stone. Geef me WoW nieuws?1!1!1!

Beroeps brabander

• Marrtijn
  • Nu online
Als ik ga rekenen hoe oud ik ben wanneer deze games uitkomen, krijg ik een mid-life crisis.

• LZ86
Ah mooi moment om te gaan kakken
Warcraft als laatste. Best for last.

• FireBladeX
Had het niet verwacht. Maar Diablo V is wel noice.

• Paterpor
Vuurvoske schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 20:23:
[...]

Lolol

Godnondeju, nu eerst dit weer! Hearth Stone. Geef me WoW nieuws?1!1!1!
Beste voor het laatste? :p
Ik zeg dit oprecht niet om per se negatief te doen want Diablo V lijkt me cool maar ook deze aankondiging van V was echt raar imo.

Die opbouw en announcement was heel kort en soort van achteraf ofzo.. heel raar gevoel er bij :P

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:28
Ontzettend cringe allemaal…

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Lol deze xpac ligt 100% zeker in line met wat er voor wow komen gaat!

Beroeps brabander

Denk dat de info bij de individuele panels veel beter wordt dan deze opening samenvatting. Maar als ik de organisator was had ik het alleen helemaal andersom gedaan :P

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik had misschien ook wat gameplay willen zien van SC en Diablo5.

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:28
junglebeast schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 20:28:
Ik had misschien ook wat gameplay willen zien van SC en Diablo5.
2029 en 2030. Die hebben nog helemaal niets om te laten zien…
Pagina: 1 2 Laatste