[AppleEvent] Surprise and shine – 9 september 2026 19:00

Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:38
Brennanzatox schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 20:23:
Alpine Green, Siërra Blue en Deep Purple blijven toch echt me favorieten kleurtjes ooit 😍

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Jet Black iPhone 7 was ook geniaal. Jammer dat er niks van over bleef na 2 maanden.

Zucht...

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Live, Laugh, Toaster bath.

I wake up in the morning and I piss excellence

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Was erg benieuwd naar de zwarte Pro/Pro Max en het ziet er toch wel erg gelikt uit!

Het enige wat mij stoort is de iets lichtere rand om de camera island…

Nog iets meer dan een week en dan kijken of het het waard is om mijn 17 Pro in te ruilen :)

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:34

JB

Cédric roelt!

Knamix schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 08:03:
[...]

Nog iets meer dan een week en dan kijken of het het waard is om mijn 17 Pro in te ruilen :)
Tov een 18Pro zeker niet. De fold ga ik niet prettig vinden, qua vormgeving maar ook qua scherm/krassen etc. De Air 2 staat bij mij nu het hoogste op lijstje. Dan kan de 17Pro naar mijn vrouw.

Mijn boefje is liev!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

[...]

Was erg benieuwd naar de zwarte Pro/Pro Max en het ziet er toch wel erg gelikt uit!

Het enige wat mij stoort is de iets lichtere rand om de camera island…

Tuurlijk, nieuw jaar nieuw kleurtje.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Wil je geen nieuwe processor? :+

iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line

• JB

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 08:53:
[...]

Das waar! Eindelijk een 17Pro die in de goede kleur (zwart), wordt verkocht :+

Mijn boefje is liev!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

JB schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:13:
[...]

Das waar! Eindelijk een 17Pro die in de goede kleur (zwart), wordt verkocht :+
Zwart is geen kleur hè.

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Zwart is toch alle kleuren. Wit is geen kleur. :+ (8>

MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue  iPad Pro 12.9” M1  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 11:00
TheKerremenke schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:20:
[...]

Net omgekeerd.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ja, wat is het nou?

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
In het filmpje zit het paars er toch weer helemaal anders uit dan in de preview foto’s.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

TheKerremenke schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:20:
[...]

Deels, alle pigmenten gemengd met verf dan krijg je vaak een donkere tint die als zwart wordt aangeduid maar natuurkundig is zwart geen kleur vanwege het ontbreken van licht, en dat is zover ik weet de officiële uitleg.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

svenn15 schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:29:
In het filmpje zit het paars er toch weer helemaal anders uit dan in de preview foto’s.
Welke preview foto’s?

Alles wat we nu hebben zijn dummy’s en mockups.

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:47
Donstil schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 10:05:
[...]

Welke preview foto’s?

Alles wat we nu hebben zijn dummy’s en mockups.
Zal doelen op eerdere lekken, degene die ik in de start post heb gezet is een stuk mooier en lijkt me ook meer Apple (sjieker) dan die uit het filmpje. Maargoed, na Apple-Oranje is sjiek ook geen garantie meer :+

• TheKerremenke
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 10:04:
[...]

Deels, alle pigmenten gemengd met verf dan krijg je vaak een donkere tint die als zwart wordt aangeduid maar natuurkundig is zwart geen kleur vanwege het ontbreken van licht, en dat is zover ik weet de officiële uitleg.
Helemaal correct. Ik ging vanuit de pigment kleur gedachte uit. Natuurkundig is het inderdaad andersom. Smaken verschillen gelukkig, de een wil juist een zwarte iPhone, de andere een witte.

Zwarte iPhones zijn meestal niet aan mij besteed. Om de een of andere reden vind ik de witte meer clean. Ooit een 3G in het zwart gehad en een 5S in Slate grey? Daarna vooral witte iPhones zoals de 6S, X, 14 Pro. Uitschieters waren de 12 Pro in Pacific blue en de 15 Pro naturel (die laatste had ik nogal snel spijt van ivm teveel grijs naar mijn smaak). Nu een Air Cloud white. Dat is toch meer mijn kleur. >:) Mocht er volgend jaar (verwacht het niet dit event) een air 2 komen met voldoende verbeteringen dan komt er waarschijnlijk gewoon weer een witte :7 >:)

MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue  iPad Pro 12.9” M1  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 08:53:
[...]

Dat dus :)

Even de prijs afwachten. Als het niet meer is dan 1500 euro, stap ik wel over (mits dat grijze lijn bij de cameragedeelte nog weg gaat :p)

Voor de specs hoef ik het niet te doen (ik wil wel dat Instagram 0.001 seconde sneller opstart, maar toch…)

• JB

JB

Cédric roelt!

TheKerremenke schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 10:15:
[...]

Helemaal correct. Ik ging vanuit de pigment kleur gedachte uit. Natuurkundig is het inderdaad andersom. Smaken verschillen gelukkig, de een wil juist een zwarte iPhone, de andere een witte.

Zwarte iPhones zijn meestal niet aan mij besteed. Om de een of andere reden vind ik de witte meer clean. Ooit een 3G in het zwart gehad en een 5S in Slate grey? Daarna vooral witte iPhones zoals de 6S, X, 14 Pro. Uitschieters waren de 12 Pro in Pacific blue en de 15 Pro naturel (die laatste had ik nogal snel spijt van ivm teveel grijs naar mijn smaak). Nu een Air Cloud white. Dat is toch meer mijn kleur. >:) Mocht er volgend jaar (verwacht het niet dit event) een air 2 komen met voldoende verbeteringen dan komt er waarschijnlijk gewoon weer een witte :7 >:)
Hier ook hoor, met name door de vingerafdrukken, maar sinds het mat glas was dat geen issue meer en dan is het ook wel weer mooier qua front want geen randje om je scherm. Toch zal ik de Air 2 weer "wit" aanschaffen icm het titanium. Das gewoon pr0n :+

Mijn boefje is liev!

• TheKerremenke
  • Nu online
JB schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 11:00:
[...]

Hier ook hoor, met name door de vingerafdrukken, maar sinds het mat glas was dat geen issue meer en dan is het ook wel weer mooier qua front want geen randje om je scherm. Toch zal ik de Air 2 weer "wit" aanschaffen icm het titanium. Das gewoon pr0n :+
Is inderdaad gewoon pr0n. Vind ik van de huidige al *O* Wel is die titaniumrand vingerafdruk gevoelig, zeker nu ik de air meer zonder hoesje gebruik.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:50
DNN!S schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 10:08:
[...]

Zal doelen op eerdere lekken, degene die ik in de start post heb gezet is een stuk mooier en lijkt me ook meer Apple (sjieker) dan die uit het filmpje. Maargoed, na Apple-Oranje is sjiek ook geen garantie meer :+
Geachte meneer Dennis. U vindt Oranje niet sjiek? Mijn hele familie heeft Oranje iPhones. Met vriendelijke groet, W.A. van Buren.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
PKHS schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 18:14:
[...]

Geachte meneer Dennis. U vindt Oranje niet sjiek? Mijn hele familie heeft Oranje iPhones. Met vriendelijke groet, W.A. van Buren.
Zeggen dat je 50+ bent zonder te zeggen dat je 50 bent :9

Haters everywhere but I don’t really care

• matthijst
  • Registratie: November 2002
Ik hoop dat dit klopt, was altijd meer fan van die afgeronden zijkanten, dus die mogen ze wel terugbrengen d:)b

Haters everywhere but I don’t really care

• JB

JB

Cédric roelt!

matthijst schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 21:03:
[...]

Ik hoop dat dit klopt, was altijd meer fan van die afgeronden zijkanten, dus die mogen ze wel terugbrengen d:)b
Alleen als er krasbestendig glas gebruikt wordt, want screenprotectors zijn drama hierop. Na de iPhone X krassen alle schermen :(

Mijn boefje is liev!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik ben stiekem wel benieuwd naar de zogenaamde fold. Ik hoop ergens dat iPad apps meteen compatible zijn met het uitgeklapte scherm. Dat zou de bruikbaarheid echt ten goede komen.

• Dennisweb
  • Laatst online: 10:43
Voor het eerst in jaren geen zilver. Denk dat het dan maar de zwarte wordt. Wel jammer, want nu is iedere keuze heel gevoelig voor krassen.

https://www.macrumors.com/2026/09/01/iphone-18-pro-colors-include-black-but-skip-silver/

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Dennisweb schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 17:46:
Voor het eerst in jaren geen zilver. Denk dat het dan maar de zwarte wordt. Wel jammer, want nu is iedere keuze heel gevoelig voor krassen.

https://www.macrumors.com/2026/09/01/iphone-18-pro-colors-include-black-but-skip-silver/
Volgens het artikel spreken ze zich vooral allemaal tegen zo te lezen.

• svenn15
  • Nu online
Dat we maar snel een weekje verder zijn dan zijn we zeker wat het gaat worden.

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 05:11
Zijn er mensen in belgie die Iphone al via abo genomen hebben bij orange of telenet ? Dm ☺️

• Dennisweb
Volgens Mark Gurman zal de foldable van Apple een vergelijkbare crease hebben als de Fold 8. Die is wel zichtbaar onder bepaalde kijkhoeken, maar niet als je er recht voor zit en het scherm aan staat. Er is gelukkig wel een scharnier dat niet snel stukgaat. Maar zoals ik al had voorspeld: de eerste creaseloze foldable gaat de Ultra niet worden.

https://9to5mac.com/2026/09/01/new-iphone-ultra-details-arrive-for-specs-multitasking-launch-timing-more/

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Dennisweb schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 23:15:
Volgens Mark Gurman zal de foldable van Apple een vergelijkbare crease hebben als de Fold 8. Die is wel zichtbaar onder bepaalde kijkhoeken, maar niet als je er recht voor zit en het scherm aan staat. Er is gelukkig wel een scharnier dat niet snel stukgaat. Maar zoals ik al had voorspeld: de eerste creaseloze foldable gaat de Ultra niet worden.

https://9to5mac.com/2026/09/01/new-iphone-ultra-details-arrive-for-specs-multitasking-launch-timing-more/
but it’s comparable to the new Samsung foldables and might be even better thanks to the more durable hinge.”

Vergelijkbaar of beter staat er, niet alleen vergelijkbaar, maar goed die vent zit er zo vaak naast tegenwoordig, eerst zien dan geloven allemaal.

Wel fijn dat hij nu weer denkt dat er toch MagSafe op zit, maar misschien komt hij daar morgen weer op terug :+

• SgtElPotato
Dennisweb schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 23:15:

Morgen roept ie weer wat anders.

Zucht...

• JB

JB

Cédric roelt!

Die wil je toch ook niet!? Dan ziet niemand dat je een 18Pro hebt... :+

Mijn boefje is liev!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:51
JB schreef op woensdag 2 september 2026 @ 09:23:
[...]

Precies je wil juist het kleurtje wat er tussen uit springt, zoals bij de 17 de oranje :P

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

JB schreef op woensdag 2 september 2026 @ 09:23:
[...]

Daar heb je toch geen kleurtje voor nodig? :+

• Maximus
  • Laatst online: 09:03

Maximus

PhD i.o.

Zou dit wel zeer spijtig vinden. Ook omdat zilver de kleur is waar je krassen minder goed op ziet. Nog een week wachten, hoop dat het echt niet alleen zwart, blauw en wijnrood wordt.

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:55

swv

Als de geruchten van de kleuren voor de 18 Pro kloppen dan moet je een Fold/Ultra kopen als je zilver wilt hebben.

• TheKerremenke
  • Nu online
Maximus schreef op woensdag 2 september 2026 @ 10:47:
[...]

Zou dit wel zeer spijtig vinden. Ook omdat zilver de kleur is waar je krassen minder goed op ziet. Nog een week wachten, hoop dat het echt niet alleen zwart, blauw en wijnrood wordt.
Waarschijnlijk klopt dat gerucht niet en komt er gewoon een zilveren variant. Kan me niet herinneren dat Apple ooit een iPhone zonder zilver/witte variant heeft uitgebracht, sinds de iPhone 4 (4 dacht ik).

Torras publiceerde bijvoorbeeld hoesjes waarop wel de zilver stond afgebeeld.

• SgtElPotato
TheKerremenke schreef op woensdag 2 september 2026 @ 11:06:
[...]

Waarschijnlijk klopt dat gerucht niet en komt er gewoon een zilveren variant. Kan me niet herinneren dat Apple ooit een iPhone zonder zilver/witte variant heeft uitgebracht, sinds de iPhone 4 (4 dacht ik).

De geruchten molen draait op volle toeren! Zou er niet al te veel waarde aan hechten, nog een weekje en dan weten we het exact. Kan me niet voorstellen dat er geen neutrale kleur zou komen namelijk..

Zucht...

• TheKerremenke
  • Nu online
SgtElPotato schreef op woensdag 2 september 2026 @ 11:13:
[...]

De geruchten molen draait op volle toeren! Zou er niet al te veel waarde aan hechten, nog een weekje en dan weten we het exact. Kan me niet voorstellen dat er geen neutrale kleur zou komen namelijk..
Exact wat ik eigenlijk ook zeg. Over een week weten we het.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:55

swv

[...]

Dat dachten we ook van de zwarte.

• TheKerremenke
  • Nu online
swv schreef op woensdag 2 september 2026 @ 11:32:
[...]

Dat dachten we ook van de zwarte.
Touché, niet meer aan gedacht. Maar daarvoor is toch een mooie donkerblauwe voor in de plaats gekomen...

• Dennisweb
Donstil schreef op woensdag 2 september 2026 @ 06:50:
[...]

but it’s comparable to the new Samsung foldables and might be even better thanks to the more durable hinge.”

Vergelijkbaar of beter staat er, niet alleen vergelijkbaar, maar goed die vent zit er zo vaak naast tegenwoordig, eerst zien dan geloven allemaal.

Wel fijn dat hij nu weer denkt dat er toch MagSafe op zit, maar misschien komt hij daar morgen weer op terug :+
Okay. Ik geloof er niet in dat Apple wonderen gaat verrichten, maar gezien iedereen massaal gelooft van wel, wil ik wel meegaan in de gekte. Ik zet alvast een bakje popcorn klaar voor als er straks veel meldingen zijn van mensen die een vouw op hun iPhone Ultra zien. Die gekke Dennis heeft wel vaker gelijk. :)

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 20:39

En dit artikel zegt juist weer geen zwarte en wel zilver! Haha

https://www.macrumors.com/2026/09/02/leaked-iphone-18-pro-parts-point-to-three-colors/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hUIXEJGz5jMbs063h5Alpb_SBeI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wumPTOKZxrvX7YwHqJ3eqiJQ.jpg?f=fotoalbum_large

Silver, Dark Cherry, and Sky Blue.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Maximus
  • Laatst online: 09:03

Maximus

PhD i.o.

[...]

https://www.macrumors.com/2026/09/02/leaked-iphone-18-pro-parts-point-to-three-colors/

En we gaan weer naar rechts. Morgen weer naar links 😉

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• TheKerremenke
  • Nu online
Afgezien van de kleur zou dit wel de esim only optie ontkrachten.

Wel mooie kleur, dat sky blue. Doet me denken aan de iPhone 13 Pro. Sierra blue.

[ Voor 9% gewijzigd door TheKerremenke op 02-09-2026 12:33 ]

• SgtElPotato
jdiezrequejo schreef op woensdag 2 september 2026 @ 12:22:
[...]

En dit artikel zegt juist weer geen zwarte en wel zilver! Haha

[Afbeelding]

Silver, Dark Cherry, and Sky Blue.
Komt door het licht, die onderste is echt zwart hoor :+

Zucht...

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:51
TheKerremenke schreef op woensdag 2 september 2026 @ 12:26:
[...]

Afgezien van de kleur zou dit wel de esim only optie ontkrachten.

Wel mooie kleur, dat sky blue. Doet me denken aan de iPhone 13 Pro. Sierra blue.
Kan natuurlijk dat die in bepaalde landen wel met sim slot komt, maar dat ze het langzaam uitbreiden.
Blauwe kleur is inderdaad wel mooi, heb zelf ook de blauwe 13 pro max toen gehad.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Dennisweb schreef op woensdag 2 september 2026 @ 11:49:
[...]

Okay. Ik geloof er niet in dat Apple wonderen gaat verrichten, maar gezien iedereen massaal gelooft van wel, wil ik wel meegaan in de gekte. Ik zet alvast een bakje popcorn klaar voor als er straks veel meldingen zijn van mensen die een vouw op hun iPhone Ultra zien. Die gekke Dennis heeft wel vaker gelijk. :)
Nah ik hoef niet mee in die gekte, ik corrigeer alleen wat de bron zegt en jij wegliet ;)

• Donstil
  • Niet online

Donstil

SgtElPotato schreef op woensdag 2 september 2026 @ 07:36:
[...]

Morgen roept ie weer wat anders.
Nieuwsbriefje moet gevuld worden hè.

• DNN!S
Dennisweb schreef op woensdag 2 september 2026 @ 11:49:
[...]

Okay. Ik geloof er niet in dat Apple wonderen gaat verrichten, maar gezien iedereen massaal gelooft van wel, wil ik wel meegaan in de gekte. Ik zet alvast een bakje popcorn klaar voor als er straks veel meldingen zijn van mensen die een vouw op hun iPhone Ultra zien. :)
Dan ben ik ook wel heel benieuwd. Iedereen heeft toch een soort van verwachting dat Apple niet eerder met een Fold komt tot die lelijke vouw is opgelost. De berichten zullen dan best negatief zijn, en we hebben allemaal bij de Air gezien hoe vernietigend online (p)reviews kunnen zijn die een toestel (on)terecht afbranden.
Die gekke Dennis heeft wel vaker gelijk.
Sowieso 8)

• Donstil
  • Niet online

Donstil

DNN!S schreef op woensdag 2 september 2026 @ 15:38:
[...]

Dan ben ik ook wel heel benieuwd. Iedereen heeft toch een soort van verwachting dat Apple niet eerder met een Fold komt tot die lelijke vouw is opgelost. De berichten zullen dan best negatief zijn, en we hebben allemaal bij de Air gezien hoe vernietigend online (p)reviews kunnen zijn die een toestel (on)terecht afbranden.

[...]

Sowieso 8)
Reddit verzint sowieso wel weer een gate joh, vinden altijd wel iets.

• TheKerremenke
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 2 september 2026 @ 15:52:
[...]

Reddit verzint sowieso wel weer een gate joh, vinden altijd wel iets.
Foldgate of Greasgate. :+

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:20

rammes

koekebakker 1e klas

Het blijft een eerste generatie en gezien de historie is dat niet zo heel best. Dus mooi dat ze een fold maken maar gen1 sla ik echt over.

Ik zou het doen!

• Dennisweb
Donstil schreef op woensdag 2 september 2026 @ 15:20:
[...]

Nah ik hoef niet mee in die gekte, ik corrigeer alleen wat de bron zegt en jij wegliet ;)
Het is niet mijn bedoeling om dingen bewust weg te laten. Maar het is echt een illusie om te denken dat de iPhone Ultra geen crease krijgt. Sowieso een overtrokken iets. De crease die jij liet zien op een eerdere foto is denk ik een Fold 6, die had dit inderdaad heel duidelijk. De Fold 8 heeft het een stuk minder erg. De iPhone Ultra zal net zo goed of iets beter zijn. Maar wie droomt van een creaseloos apparaat, komt bedrogen uit.

• THE_BASE
  • Niet online
Ben wel erg benieuwd naar de Ultra, maar denk dat het daarbij blijft. Als ik naar mijn gebruik kijk vind ik juist het handzame van een verticale iPhone fijn. Voor de rest pak ik een iPad mini.

iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line

• DNN!S
Dennisweb schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:32:
[...]

Het is niet mijn bedoeling om dingen bewust weg te laten. Maar het is echt een illusie om te denken dat de iPhone Ultra geen crease krijgt. Sowieso een overtrokken iets. De crease die jij liet zien op een eerdere foto is denk ik een Fold 6, die had dit inderdaad heel duidelijk. De Fold 8 heeft het een stuk minder erg. De iPhone Ultra zal net zo goed of iets beter zijn. Maar wie droomt van een creaseloos apparaat, komt bedrogen uit.
Ooit waren er geruchten dat Apple de vouw wilde voorkomen door twee schermen te gebruiken die uitgeklapt strak tegen elkaar komen. Maargoed, daar zijn ook weer tegens voor te bedenken als voelbaar en vatbaar voor vuil.

• Dennisweb
DNN!S schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:48:
[...]

Ooit waren er geruchten dat Apple de vouw wilde voorkomen door twee schermen te gebruiken die uitgeklapt strak tegen elkaar komen. Maargoed, daar zijn ook weer tegens voor te bedenken als voelbaar en vatbaar voor vuil.
Ja, ik zou liever een vouw zien als de telefoon uitstaat, dan dat 'ie snel stukgaat. Gezien Apple volgens mensen die de fold in handen hebben gehad een van de meest duurzame constructies heeft, ga ik ervan uit dat er wel lichtelijk een crease zal zijn. Ik las iets over twee UTG's. Dat is nieuw en heeft zelfs de Fold 8 nog niet. Ik denk dat de crease wel minder zal zijn, maar niet weg.

• Dennisweb
THE_BASE schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:42:
Ben wel erg benieuwd naar de Ultra, maar denk dat het daarbij blijft. Als ik naar mijn gebruik kijk vind ik juist het handzame van een verticale iPhone fijn. Voor de rest pak ik een iPad mini.
Ik heb de Fold 8 en moet zeggen dat ik dat wijde 5,5 inch scherm heel prettig vind. Het typt fijn, ik maak minder tikfouten en het is allemaal wat minder prikkelend. Ik ben er heel blij mee. Maar de Fold vind ik uitgeklapt zeer fijn vanwege OneUI. Ik heb iPadOS altijd een beetje saai gevonden. Hoop dat met de Fold/Ultra er meer mogelijkheden komen. Voor nu sla ik even over. Zeker als 'ie 3000 muntjes kost. :)

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Dennisweb schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:32:
[...]

Ja wie weet dat het “iets beter” gaat zijn, of misschien wel nog beter. Alle beetjes helpen.

De OPPO vouw is een stuk beter dan die van de Fold 8, dus het kan op zeker. Ik zie geen reden om nu al aan te nemen dat Apple het niet beter gaat doen dan Samsung.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 02-09-2026 18:55 ]

• Dennisweb
Donstil schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:47:
[...]

Ja wie weet dat het “iets beter” gaat zijn, of misschien wel nog beter. Alle beetjes helpen.

De OPPO vouw is een stuk beter dan die van de Fold 8, dus het kan op zeker. Ik zie geen reden om nu al aan te nemen dat Apple het niet beter gaat doen dan Samsung.
Alle beetjes helpen, maar ik probeer nu al een bericht of 5 uit te leggen dat Apple niet kan toveren. Het zal zoiets worden als OPPO, maar dat is ook wel het maximaal haalbare. Er zit trouwens ook een gevaar aan te snel willen met dit soort ontwikkelingen: dat het snel stukgaat. En met bijna 1200 dollar voor een nieuw binnenscherm is dat niet echt een prettig vooruitzicht.

Ik vind het prima als er mensen zijn die totaal onrealistische verwachtingen hebben. Maar dat zijn wel de mensen die straks gaan piepen en teleurgesteld gaan reageren. Dat is waar ik ze nu voor probeer te hoeden.

Tuurlijk gun ik mensen een nieuwe fold van Apple. Maar die zal ook gewoon een vouw laten zien. Misschien niet heel zichtbaar, maar hij zal er gewoon zijn. Gaat Apple erop innoveren? Zeker. Gaat dat positieve gevolgen hebben voor de rest van de foldables? Absoluut. Komt er een creasevrije iPhone? Natuurlijk niet.

• DNN!S
Toch twee losse schermen….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bSAYq6Nuz33Dru7B3-IQP17xd6s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/F3Rh9wvchpI0mOa29uXslj4Z.png?f=fotoalbum_large

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Dennisweb schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:01:
[...]

Alle beetjes helpen, maar ik probeer nu al een bericht of 5 uit te leggen dat Apple niet kan toveren. Het zal zoiets worden als OPPO, maar dat is ook wel het maximaal haalbare.
Ja jij mag dat vinden, verwachten en uitleggen natuurlijk, maar dat maakt het geen waarheid en daarom vinden andere mensen misschien wat anders

Er is voor nu simpelweg geen reden om aan te nemen dat het Apple niet, net zoals Oppo, en Samsung niet, gelukt zou kunnen zijn.

Edit; ik zou prima kunnen leven met de vouw van de Oppo overigens, die is echt aanzienlijk beter dan die in de Fold 8.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 02-09-2026 19:25 ]

• SgtElPotato
Ik moest wel lachen

Zucht...

• SirLenncelot
  • Niet online
Als je goed kijkt zie je wel een vouw, teleurstellend.

• Dennisweb
*snip* niet op de man

[ Voor 134% gewijzigd door Daedalus op 02-09-2026 20:06 ]

• Donstil
  • Niet online

Donstil

edit:
Reactie op onterechte post verwijderd omdat post zelf ook verwijderd is.

[ Voor 66% gewijzigd door Donstil op 02-09-2026 20:09 ]

• svenn15
  • Nu online
Ik denk dat ik voor de kers kleur ga. Eerst nog even afwachten hoe deze er juist gaat uitzien.

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:46
Bijzonder dat er hier mensen zijn die zonder de Fold 8 in bezit hebben beweren dat ze niet met de aanwezigheid van een vouw kunnen leven. Maar echt, die vouw is het probleem niet. Apple kan met een vouwloze telefoon komen of je hebt een vouw telefoon van Samsung met een vouw die je niet ziet. Wat is het verschil?

• Donstil
  • Niet online

Donstil

NeWSJuNK schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:52:
Bijzonder dat er hier mensen zijn die zonder de Fold 8 in bezit hebben beweren dat ze niet met de aanwezigheid van een vouw kunnen leven. Maar echt, die vouw is het probleem niet. Apple kan met een vouwloze telefoon komen of je hebt een vouw telefoon van Samsung met een vouw die je niet ziet. Wat is het verschil?
Slechte ogen, dat is het verschil. Want je ziet de vouw bij de Fold 8 wel degelijk.

• Dennisweb
NeWSJuNK schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:52:
Ik las een wijze uitspraak van iemand op X: de crease is alleen een probleem voor mensen die zelf geen foldable hebben. En daar ben ik het mee eens. Ik was ook zo panisch over de crease. Maar nu ik er eentje heb, is het helemaal geen probleem. Maar crease-gate gaat er sowieso komen in mijn optiek. Al moet ik opeens gaan geloven dat de crease alleen verschijnt bij andere merken. Je kunt mij veel vertellen, maar niets wijsmaken) :X

Voor de goede orde: we zijn het met elkaar eens. Ik voel de vouw niet eens bij het swipen. Je ziet 'm wel als hij uitstaat, maar wie gaat er nou naar een telefoon die uitstaat zitten staren (en zich daar dan ook nog aan ergeren?)

• Dennisweb
Donstil schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:59:
[...]

Slechte ogen, dat is het verschil. Want je ziet de vouw bij de Fold 8 wel degelijk.
Heb je daar ook een bron van? Heb je er zelf een? Want dan wil ik er eigenlijk weleens een foto van zien. Ik heb er eentje en ik zie het niet als het scherm aanstaat. En ik heb een bril, mijn ogen zijn met die bril meer dan prima. ;)

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Dennisweb schreef op woensdag 2 september 2026 @ 21:00:
[...]

Heb je daar ook een bron van? Heb je er zelf een? Want dan wil ik er eigenlijk weleens een foto van zien. Ik heb er eentje en ik zie het niet als het scherm aanstaat. En ik heb een bril, mijn ogen zijn met die bril meer dan prima. ;)
Tuurlijk heb ik hem, ik heb er twee. Het is belangrijk dat je connected blijft.

• Dennisweb
Donstil schreef op woensdag 2 september 2026 @ 21:02:
[...]

Tuurlijk heb ik hem, ik heb er twee. Het is belangrijk dat je connected blijft.
Dan wil ik er weleens een foto van zien, want ik denk dan echt dat er iets defect is. Hoeft niet hier in het topic, mag ook per DM. Maar je hebt mijn nieuwsgierigheid gewekt. :)

• Donstil
  • Niet online

Donstil

*snip* niet op de man

[ Voor 100% gewijzigd door Daedalus op 04-09-2026 19:39 ]

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:46
Ik moet dus van iemand die zelf geen Fold heeft een vouw zien die er niet is bij gebruik. Als je scherm onder de vette vlekken zit vallen die ook veel meer op als het scherm uit staat. Wat boeit mij een vouw als het scherm zwart is. Je kunt de vouw waarschijnlijk waarnemen als je vanuit een andere hoek kijkt. Dat zal bij de iPhone Ultra niet anders zijn.

• TheKerremenke
  • Nu online
Wat kunnen sommigen zich druk maken over geruchten. Fold of niet. Grease Crease of niet. Nog niks aangekondigd tot op heden, dus relax.

Edit: niemand moet iets. Wat de een wel of niet ziet of voelt, hoeft voor de andere niet te gelden. Iets met leven en laten leven.

[ Voor 36% gewijzigd door TheKerremenke op 03-09-2026 07:38 ]

• Dennisweb
Donstil schreef op woensdag 2 september 2026 @ 21:05:
[...]

Nee dat doe ik je niet aan, voor je het weet ben je weer misselijk :+
Geen idee waarom dit mag blijven staan, maar ik vind het jammer dat je mijn ziekte op de hak neemt. Daar houd ik het maar bij, want in spottershuisjes branden lichtjes.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
TheKerremenke schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:47:
Fold of niet. Grease of niet. Nog niks aangekondigd tot op heden, dus relax.
gadver, een iPhone vol vet. Alhoewel, na een bucket chickenwings en wat doomscrolling...

• DNN!S
Wat kunnen sommigen zich druk maken over geruchten. Fold of niet. Grease of niet. Nog niks aangekondigd tot op heden
Het zou wel heel grappig zijn als alle leaks er stevig naast hebben gezeten en er een gewone line-up update van vorig jaar komt: iPhone 18, iPhone 18 Pro (Max) en een Air2 :*)

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Dennisweb schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:47:
[...]

Geen idee waarom dit mag blijven staan, maar ik vind het jammer dat je mijn ziekte op de hak neemt. Daar houd ik het maar bij, want in spottershuisjes branden lichtjes.
Het was bedoeld als een knipoog naar iOS 26, maar als het “too soon” is, dan trek ik het bij deze terug. Ik had niet onthouden dat het een ziekte was, maar dacht dat het metaforisch was.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 03-09-2026 07:14 ]

• Donstil
  • Niet online

Donstil

DNN!S schreef op donderdag 3 september 2026 @ 06:54:
[...]

Het zou wel heel grappig zijn als alle leaks er stevig naast hebben gezeten en er een gewone line-up update van vorig jaar komt: iPhone 18, iPhone 18 Pro (Max) en een Air2 :*)
Haha ja, iedereen wachten op de “one more thing” en dan komt hij niet.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Wat kunnen sommigen zich druk maken over geruchten. Fold of niet. Grease of niet. Nog niks aangekondigd tot op heden, dus relax.

Edit: niemand moet iets. Wat de een wel of niet ziet of voelt, hoeft voor de andere niet te gelden. Iets met leven en laten leven.
Zonder wrijving geen glans.

• SirLenncelot
  • Niet online
Wat kunnen sommigen zich druk maken over geruchten. Fold of niet. Grease Crease of niet. Nog niks aangekondigd tot op heden, dus relax.

Ja maar, dat is het hele doel van dit topic toch :+

• TheKerremenke
  • Nu online
SirLenncelot schreef op donderdag 3 september 2026 @ 07:42:
[...]

Ja maar, dat is het hele doel van dit topic toch :+
Eens. Zolang het wel leuk en gezellig blijft. d:)b

• THE_BASE
  • Niet online
Even schaamteloos copy+pasten, maar interessante info:

In the U.S., TrendForce estimated that the foldable iPhone will have a starting price of $2,099 to $2,299 and said the highest-end configurations could surpass the $3,000 mark. In other words, the foldable iPhone would easily be the most expensive iPhone ever, coming in well above the iPhone 17 Pro Max's starting price of $1,199.

The foldable iPhone will be named iPhone Ultra, according to a previous report from Macworld's Filipe Espósito, who now writes for Engadget.

TrendForce expects the foldable iPhone to have the following specs:
  • 5.5-inch outer OLED display
  • 7.8-inch inner OLED display with ProMotion for up to a 120Hz refresh rate
  • Touch ID
  • A20 Pro chip manufactured with TSMC's 2nm process
  • 12GB of RAM
  • 256GB, 512GB, 1TB, and 2TB storage capacities
  • 24-megapixel front camera
  • 48-megapixel rear Wide camera
  • 48-megapixel rear Ultra Wide camera

• Donstil
  • Niet online

Donstil

THE_BASE schreef op donderdag 3 september 2026 @ 20:00:

In the U.S., TrendForce estimated that the foldable iPhone will have a starting price of $2,099 to $2,299 and said the highest-end configurations could surpass the $3,000 mark. In other words, the foldable iPhone would easily be the most expensive iPhone ever, coming in well above the iPhone 17 Pro Max's starting price of $1,199.

The foldable iPhone will be named iPhone Ultra, according to a previous report from Macworld's Filipe Espósito, who now writes for Engadget.

• Touch ID
  • 12GB of RAM
$2099 zou met verzenden en importeren ongeveer € 2275,- euro zijn.
Dat vind ik nog wel een schappelijke meerprijs t.o.v een Pro Max van € 1500,-

• soskes
  • Laatst online: 11:18
Even een korte vraag aan jullie. Aangezien de Air 2 deze keer niet aangekondigd lijkt te worden (als die ooit komt) verwachten jullie alsnog een kleine pricedrop na de show volgende week? Ik wil uiteindelijk toch de overstap gaan maken vanuit het Android kamp en enkel de Air vind ik interessant. En aangezien iedere euro er 1 is vraag ik mijzelf af of wachten zin heeft.

Ik pin jullie er uiteraard niet op vast, ik ben gewoon benieuwd naar jullie inschatting.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

soskes schreef op donderdag 3 september 2026 @ 20:47:
Even een korte vraag aan jullie. Aangezien de Air 2 deze keer niet aangekondigd lijkt te worden (als die ooit komt) verwachten jullie alsnog een kleine pricedrop na de show volgende week? Ik wil uiteindelijk toch de overstap gaan maken vanuit het Android kamp en enkel de Air vind ik interessant. En aangezien iedere euro er 1 is vraag ik mijzelf af of wachten zin heeft.

Ik pin jullie er uiteraard niet op vast, ik ben gewoon benieuwd naar jullie inschatting.
Nee daar zou ik niet op rekenen, de kans dat hij woensdag duurder wordt zoals alle iPhones lijkt mij persoonlijk groter.

Ding is zo ver gezakt in de retail, nu daar kopen lijkt verstandiger.

• soskes
  • Laatst online: 11:18
Donstil schreef op donderdag 3 september 2026 @ 20:48:
[...]

Nee daar zou ik niet op rekenen, de kans dat hij woensdag duurder wordt zoals alle iPhones lijkt mij persoonlijk groter.

Ding is zo ver gezakt in de retail, nu daar kopen lijkt verstandiger.
Makes sense inderdaad. Ik had de verhoging nog niet meegenomen in de overweging. Dan maar gauw bestellen.

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Ik verwacht dat de Ultra niet eens direct in NL beschikbaar zal zijn, of misschien zoals de iPhone X

12 september 2017 – Aankondiging
Apple presenteerde de iPhone X samen met de iPhone 8 en 8 Plus.

27 oktober 2017 – Pre-order
In meer dan 55 landen konden klanten de iPhone X bestellen.

3 november 2017 – eerste release

Ik zou het doen!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

rammes schreef op donderdag 3 september 2026 @ 21:03:
Ik verwacht dat de Ultra niet eens direct in NL beschikbaar zal zijn, of misschien zoals de iPhone X

12 september 2017 – Aankondiging
Apple presenteerde de iPhone X samen met de iPhone 8 en 8 Plus.

27 oktober 2017 – Pre-order
In meer dan 55 landen konden klanten de iPhone X bestellen.

3 november 2017 – eerste release
Straks hebben we GTA6 eerder dan de vouwbare iPhone.

• DNN!S
De traditionele besteldag en leveringsdag zullen hier in ieder geval een stuk minder hyped zijn als afgelopen jaren….

• TheKerremenke
  • Nu online
soskes schreef op donderdag 3 september 2026 @ 20:47:

Gok dat je op Tweakers of MP nog een betere deal kunt vinden voor een Air. De Air 2 staat op de planning voor begin volgend jaar (maart/april?). Aldus de geruchten. Je kunt natuurlijk ook volgende week woensdag afwachten om het zeker te weten. Mocht de air 2 niet aangekondigd worden en de Air duurder worden ivm Rammageddon. Dan haal je anders de dag erna nog een Air bij de Mediamarkt of een andere winkel.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Macrumors? daar word ik een beetje moe van, wat kunnen die alles uitmelken zeg.

Ik zou het doen!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-09 13:12
THE_BASE schreef op donderdag 3 september 2026 @ 20:00:

• Touch ID
  • 12GB of RAM
Dat zou dan betekenen dat er geen inflatie is op de 18 pro max, lijkt me sterk maar zal wel heel mooi zijn.

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• Donstil
  • Niet online

Donstil

MitchelFC schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 07:55:
[...]

Dat zou dan betekenen dat er geen inflatie is op de 18 pro max, lijkt me sterk maar zal wel heel mooi zijn.
Deze prijzen zijn voor de Ultra. Er staan geen prijzen voor de 18 Pro Max in het bericht wat je Quote.

Volgens de geruchten komt er $100,- bij de 18 Pro/ProMax t.o.v de 17 Pro/ProMax

Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste