[AppleEvent] Surprise and shine – 9 september 2026 19:00

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:46
Brennanzatox schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 20:23:
Alpine Green, Siërra Blue en Deep Purple blijven toch echt me favorieten kleurtjes ooit 😍

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Jet Black iPhone 7 was ook geniaal. Jammer dat er niks van over bleef na 2 maanden.

Zucht...

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Live, Laugh, Toaster bath.

I wake up in the morning and I piss excellence

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:12
Was erg benieuwd naar de zwarte Pro/Pro Max en het ziet er toch wel erg gelikt uit!

Het enige wat mij stoort is de iets lichtere rand om de camera island…

Nog iets meer dan een week en dan kijken of het het waard is om mijn 17 Pro in te ruilen :)

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Knamix schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 08:03:
[...]

Nog iets meer dan een week en dan kijken of het het waard is om mijn 17 Pro in te ruilen :)
Tov een 18Pro zeker niet. De fold ga ik niet prettig vinden, qua vormgeving maar ook qua scherm/krassen etc. De Air 2 staat bij mij nu het hoogste op lijstje. Dan kan de 17Pro naar mijn vrouw.

Mijn boefje is liev!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

[...]

Was erg benieuwd naar de zwarte Pro/Pro Max en het ziet er toch wel erg gelikt uit!

Het enige wat mij stoort is de iets lichtere rand om de camera island…

Tuurlijk, nieuw jaar nieuw kleurtje.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Wil je geen nieuwe processor? :+

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 08:53:
[...]

Das waar! Eindelijk een 17Pro die in de goede kleur (zwart), wordt verkocht :+

Mijn boefje is liev!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

JB schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:13:
[...]

Das waar! Eindelijk een 17Pro die in de goede kleur (zwart), wordt verkocht :+
Zwart is geen kleur hè.

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:01
Zwart is toch alle kleuren. Wit is geen kleur. :+ (8>

MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue  iPad Pro 12.9” M1  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Nu online
TheKerremenke schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:20:
[...]

Net omgekeerd.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ja, wat is het nou?

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:00
In het filmpje zit het paars er toch weer helemaal anders uit dan in de preview foto’s.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

TheKerremenke schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:20:
[...]

Deels, alle pigmenten gemengd met verf dan krijg je vaak een donkere tint die als zwart wordt aangeduid maar natuurkundig is zwart geen kleur vanwege het ontbreken van licht, en dat is zover ik weet de officiële uitleg.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

svenn15 schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:29:
In het filmpje zit het paars er toch weer helemaal anders uit dan in de preview foto’s.
Welke preview foto’s?

Alles wat we nu hebben zijn dummy’s en mockups.

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:53
Donstil schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 10:05:
[...]

Welke preview foto’s?

Alles wat we nu hebben zijn dummy’s en mockups.
Zal doelen op eerdere lekken, degene die ik in de start post heb gezet is een stuk mooier en lijkt me ook meer Apple (sjieker) dan die uit het filmpje. Maargoed, na Apple-Oranje is sjiek ook geen garantie meer :+

• TheKerremenke
Donstil schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 10:04:
[...]

Deels, alle pigmenten gemengd met verf dan krijg je vaak een donkere tint die als zwart wordt aangeduid maar natuurkundig is zwart geen kleur vanwege het ontbreken van licht, en dat is zover ik weet de officiële uitleg.
Helemaal correct. Ik ging vanuit de pigment kleur gedachte uit. Natuurkundig is het inderdaad andersom. Smaken verschillen gelukkig, de een wil juist een zwarte iPhone, de andere een witte.

Zwarte iPhones zijn meestal niet aan mij besteed. Om de een of andere reden vind ik de witte meer clean. Ooit een 3G in het zwart gehad en een 5S in Slate grey? Daarna vooral witte iPhones zoals de 6S, X, 14 Pro. Uitschieters waren de 12 Pro in Pacific blue en de 15 Pro naturel (die laatste had ik nogal snel spijt van ivm teveel grijs naar mijn smaak). Nu een Air Cloud white. Dat is toch meer mijn kleur. >:) Mocht er volgend jaar (verwacht het niet dit event) een air 2 komen met voldoende verbeteringen dan komt er waarschijnlijk gewoon weer een witte :7 >:)

MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue  iPad Pro 12.9” M1  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:12
Donstil schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 08:53:
[...]

Dat dus :)

Even de prijs afwachten. Als het niet meer is dan 1500 euro, stap ik wel over (mits dat grijze lijn bij de cameragedeelte nog weg gaat :p)

Voor de specs hoef ik het niet te doen (ik wil wel dat Instagram 0.001 seconde sneller opstart, maar toch…)

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

TheKerremenke schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 10:15:
[...]

Helemaal correct. Ik ging vanuit de pigment kleur gedachte uit. Natuurkundig is het inderdaad andersom. Smaken verschillen gelukkig, de een wil juist een zwarte iPhone, de andere een witte.

Zwarte iPhones zijn meestal niet aan mij besteed. Om de een of andere reden vind ik de witte meer clean. Ooit een 3G in het zwart gehad en een 5S in Slate grey? Daarna vooral witte iPhones zoals de 6S, X, 14 Pro. Uitschieters waren de 12 Pro in Pacific blue en de 15 Pro naturel (die laatste had ik nogal snel spijt van ivm teveel grijs naar mijn smaak). Nu een Air Cloud white. Dat is toch meer mijn kleur. >:) Mocht er volgend jaar (verwacht het niet dit event) een air 2 komen met voldoende verbeteringen dan komt er waarschijnlijk gewoon weer een witte :7 >:)
Hier ook hoor, met name door de vingerafdrukken, maar sinds het mat glas was dat geen issue meer en dan is het ook wel weer mooier qua front want geen randje om je scherm. Toch zal ik de Air 2 weer "wit" aanschaffen icm het titanium. Das gewoon pr0n :+

Mijn boefje is liev!

• TheKerremenke
JB schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 11:00:
[...]

Hier ook hoor, met name door de vingerafdrukken, maar sinds het mat glas was dat geen issue meer en dan is het ook wel weer mooier qua front want geen randje om je scherm. Toch zal ik de Air 2 weer "wit" aanschaffen icm het titanium. Das gewoon pr0n :+
Is inderdaad gewoon pr0n. Vind ik van de huidige al *O* Wel is die titaniumrand vingerafdruk gevoelig, zeker nu ik de air meer zonder hoesje gebruik.

Pagina: 1 2 3 Laatste