[AppleEvent] Suprise and shine! – 9 september 2026 19:00

Pagina: 1
Acties:

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BAstzML2DHXzt-dLYsgZMs5aZvg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/dfFjmnvALtQOxP5PHWFPElYG.png?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door DNN!S op 26-08-2026 18:32 ]

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:14
Eindelijk mogen we nu legaal roddelen over de iPhone Ultra en de andere Ultra-prijzen die eraan gaan komen. :)

• DNN!S
Benieuwd waar Suprise and shine naar verwijst….

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Jaaaaaaaaaaaaaa, Let's go!

Surprise = Foldable iPhone en Shine is weer een glossy finish op de iPhone? :P

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:03
Vamos!! Ergens hoop ik op een refresh versie van de ceramic Apple Watch. Mits betaalbaar (ben er bang voor) zou ik er mijn Ultra 2 op inruilen. O-)

Verder verwacht ik niet veel op het gebied van iPhones. Ultra is leuk om te zien, maar ik ben niet de doelgroep. Te kwetsbaar en te duur naar mijn mening. Een Air 2 zou leuk zijn als opvolger van mijn huidige Air. Maar die verwacht ik pas begin volgend jaar.

HomePad/Apple TV/Homepods vind ik interessant wat daarin gaat veranderen. Is wel eens tijd dat daar wat vooruitgang in komt.

[ Voor 57% gewijzigd door TheKerremenke op 26-08-2026 18:59 ]

MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue  iPad Pro 12.9” M1  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• DNN!S
mprkooij schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 18:47:
Jaaaaaaaaaaaaaa, Let's go!

Surprise = Foldable iPhone en Shine is weer een glossy finish op de iPhone? :P
Zelf hoop ik op: “Suprise! Toch een Air2 :*)

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 19:14
Ik was wel geïnteresseerd in een nieuwe Apple TV en een nieuwe iPhone. Maar als door ramageddon die Apple TV echt te duur wordt doe ik wel wat langer met die oude AppleTv HD van me. En geruchten zijn dat de gewone iPhone nog wel een tijdje op zich laat wachten. Nou, dan wacht ik nog een tijdje. Scheelt weer dat ik minder kans heb om me voor een pro te laten verleiden. Eerste de gewone zien. En tegen die tijd ga ik niet na dat wachten een model kopen dat alweer een aantal maandjes oud is. En ook daar telt mee dat als de prijs te gek is ik wel een jaartje langer met mijn 13 pro ga doen.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:30
Doe mij maar een fold!

Zucht...

Pagina: 1