[AppleEvent] Surprise and shine – 9 september 2026 19:00

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:12
Tranquility schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:01:
[...]

Ja best wel als je het Swappie, Sobby, Rebuy, ervaringentopic doorleest. Ook verhalen dat pakketjes zoekraken omdat je de telefoon naar het Oostblok moet sturen. Dan ben ik toch geneigd dat aanbod van Apple zelf te pakken.
Ja ik doe het ook normaal via Apple zelf, bevalt mij meer dan prima.
Laatst ook bij Coolblue gedaan, was ook gewoon heel chill.

Kreeg nieuwe mee, was toevallig in de winkel omdat die bij werk in de buurt zit. Kreeg 2 weken de tijd om oude nog retour te geven.
Geld terug gestort gekregen op de rekening netjes.

• Brennanzatox
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-09 20:43
Is het mogelijk om een iPhone te retourneren in de Apple Store als ik twijfel over de kleur, bijvoorbeeld door er twee te bestellen en er één terug te brengen?

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-09 14:01
TW Pro hoesje besteld, vrijdag binnen :)

Het is weer September 2026 :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Live, Laugh, Toaster bath.

Smit260 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:02:
Ik ga 15 oktober dus voor 3 weken naar de USA, is het verstandiger om de IPhone en Watch daar te kopen of niet?
Tuurlijk, scheelt knaken.

I wake up in the morning and I piss excellence

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-09 14:01
Brennanzatox schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:13:
Is het mogelijk om een iPhone te retourneren in de Apple Store als ik twijfel over de kleur, bijvoorbeeld door er twee te bestellen en er één terug te brengen?
Nu heb je weer de poppen aan het dansen :D

(Ja kan)

Het is weer September 2026 :)

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-09 07:14
JB schreef op woensdag 9 september 2026 @ 20:46:
[...]

Bestel de zwarte. Kun je mijn blauwe 17Pro hebben :+
Haha, mijn blauwe 17 pro gaat ingeruild worden. Heb er geen spijt van gehad dat ik die gekozen had. En wat de lichtblauwe betreft, ik denk dat ik die wel neem. Mocht de kleur tegenvallen (kleine kans) dan kan er altijd nog een zwarte case omheen :)

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 09-09 21:29
Oké, ja omdat ik hem in NL gebruik en vanwege al die "Niet mogelijk in EU" shit...

• reputatio
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 00:28
Geen nieuwe Apple TV maar wel een bijzondere price bump: uitvoering: Apple TV 4K (3e gen.) Wi-Fi + Ethernet 128GB

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Maanden geleden al naar deze prijs gegaan toch?

• Stunned Guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:57
'Helaas' heb ik het begin gemist want ik stond in de file, maar gelukkig wel het hele gedeelte van de Duo meegekregen, wat een verschrikkelijke kutnaam trouwens 8)7

Maar totaal onverwachts ben ik toch wel gevallen voor die (blauwe) Duo :o

Ik heb sinds release een iPhone Air die ik echt prima vind en had ook echt niet verwacht dat ik zou willen switchen naar een nieuwe iPhone, maar wat ben ik positief verrast zeg.

Een totaal onverwachte (en onnodige) uitgave gaat er komen vrees ik..

• reputatio
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 00:28
Donstil schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:31:
[...]

Maanden geleden al naar deze prijs gegaan toch?
Ja, dat is waar, niet goed gekeken 8)7.
Toch tegelijk met de price bumps van alle producten dan...

Voor dat geld, zeker zonder update, niet echt de moeite helaas.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:41
Fab1Man schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:08:
Ik vond de opmerking bij de Keynote ook wel weer apart: “Traditioneel zien foldables eruit als twee aan elkaar geplakte telefoons”… “introducing iPhone Duo”, dan sla je de plank toch echt wel mis. Ik vind het echt een debiele naam.
Je hebt wel duo financiering nodig als je er als student eentje wil aanschaffen.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:06
Smit260 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:29:
[...]

Oké, ja omdat ik hem in NL gebruik en vanwege al die "Niet mogelijk in EU" shit...
Collega heeft vorig jaar 17 Pro in Miami gekocht en heb hem niet horen klagen over netwerk problemen.

Amerikaanse versie heeft iets grotere accu, kan geen fysiek simkaart in. En is goedkoper dan hier.

[ Voor 4% gewijzigd door SuperVeloce op 09-09-2026 21:38 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 18 Pro Max | WatchUltra 4

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:38
Ik ga 15 oktober dus voor 3 weken naar de USA, is het verstandiger om de IPhone en Watch daar te kopen of niet?
Ik zal denken aan garantie, ik weet bijvoorbeeld dat een Macbook wereldwijde garantie heeft, de iPhone niet.

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• MitchelFC
Iemand enig idee waar de iPhone 17 pro inleveren het meeste oplever? Tot heden wint Swappie met 900 euro.

• MitchelFC
Tranquility schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:01:
[...]

Ja best wel als je het Swappie, Sobby, Rebuy, ervaringentopic doorleest. Ook verhalen dat pakketjes zoekraken omdat je de telefoon naar het Oostblok moet sturen. Dan ben ik toch geneigd dat aanbod van Apple zelf te pakken.
Dit is niet helemaal waar m.b.t Swappie, je hebt ook fysieke winkels waar je hem kan inleveren.

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Kwam die nieuwe health app nu meteen uit? Ik heb dat nergens terug kunnen vinden.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23:37
jdiezrequejo schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:54:
Kwam die nieuwe health app nu meteen uit? Ik heb dat nergens terug kunnen vinden.
Nee later dit jaar.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
jdiezrequejo schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:54:
Later dit jaar. Eerst in het Engels.

iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Apple heeft me het nog nooit zo makkelijk gemaakt om niet te upgraden. De updates zijn zó marginaal of zó bizar veel geld en de inruilprijzen zijn zó belachelijk laag.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• Donstil
  • Niet online

Donstil

THE_BASE schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:57:
[...]

Later dit jaar. Eerst in het Engels.
Toestel op Engels en je hebt het.

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Kan dat dan???😳

Heb ik nog nooit gedaan namelijk;)

Haha lekkere Apple fan ben ik he? 😂😝😎

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Net even terug gekeken. Vind het toch wel een strakke lineup. En het verschil met mijn 14 pro is is inmiddels dusdanig dat ik nu wel weer zin heb om te upgraden dus denk dat het nu toch weer eens gaat gebeuren met de 18 Pro. Ben wel benieuwd naar de Jerryrig video van de Duo, maar zo op het eerste gezicht vond ik deze toch ook wel weer goed ontworpen :)

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:41
Ik heb echt nog nooit zo weinig nieuws gezien in een iPhone. Ik zit mijn huidige 17 pro max te vergelijken met z'n 18 maatje op de site van Apple. Nou, die batterij spreekt mij wel aan. Die camera is minimaal wat er is toegevoegd. Dit wordt de eerste keer sinds de iPhone dat ik niet ga upgraden.

[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 09-09-2026 22:29 ]

• Jumpman
  • Laatst online: 19-09 18:46
Dat ligt eraan, je moet dan wel op tijd een bestelling doen met een window in de Apple Store is mijn ervaring. Ook kort op de release daar schaarste van sommige modellen. Verder kan je in sommige Staten je State Tax terugvragen op het vliegveld, maar dat kost je wel wat fee, maar je houdt er zeker behoorlijk wat voordeel aan over. Zoek dit goed uit van te voren en neem wat tijd voor je vlucht om dit te regelen, als je het wilt.

• Carlos0_0
carpebios schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:28:
Ik heb echt nog nooit zo weinig nieuws gezien in een iPhone. Ik zit mijn huidige 17 pro max te vergelijken met z'n 18 maatje op de site van Apple. Nou, die batterij spreekt mij wel aan. Die camera is minimaal wat er is toegevoegd. Dit wordt de eerste keer sinds de iPhone dat ik niet ga upgraden.
Die batterij upgrade is ook echt minimaal he, dat is met 1 jaar altijd maar een paar uurtjes(Dat merk je echt zowat niet).
Of je moet na het Esim only model van Amerika lopen kijken.

• carpebios
Carlos0_0 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:37:
[...]

Die batterij upgrade is ook echt minimaal he, dat is met 1 jaar altijd maar een paar uurtjes(Dat merk je echt zowat niet).
Of je moet na het Esim only model van Amerika lopen kijken.
Je hebt gelijk inderdaad. Dan is er toch echt geen reden om te upgraden van een 17 pro max.

• THE_BASE
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:41:
[...]

Je hebt gelijk inderdaad. Dan is er toch echt geen reden om te upgraden van een 17 pro max.
Echt wel: nieuwe kleur. :)

iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line

• carpebios
Als dat het minimale is, dan geef ik liever niet gratis geld aan een Amerikaans bedrijf die de gebruikers in de EU laat stikken met hun AI. Ik ben redelijk snel over te halen, maar nu denk ik echt wat is nu het verschil met de vorige.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:21
Nog steeds geen nieuwe Apple TV dus (niet gekeken)?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• THE_BASE
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:49:
Nog steeds geen nieuwe Apple TV dus (niet gekeken)?
Nee.

• THE_BASE
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:49:
[...]

Als dat het minimale is, dan geef ik liever niet gratis geld aan een Amerikaans bedrijf die de gebruikers in de EU laat stikken met hun AI. Ik ben redelijk snel over te halen, maar nu denk ik echt wat is nu het verschil met de vorige.
Ik koop elk jaar een nieuwe iPhone Pro. Dit jaar benieuwd naar Duo. Leuk ding, geld is er, maar ik kan de usecase niet vinden en mis FaceID en telephoto camera. Dus die wordt het niet.

Dus weer een nieuwe Pro. Heb ik weer een goede accu, nieuwe processor, meer RAM en kan weer vooruit tot iPhone 20.

• SE USER
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-09 19:33
Die iPhone Duo Night Sky vind ik wel nog een mooie telefoon, ziet er ook een heel klein beetje "zakelijk" uit. Ga die waarschijnlijk nooit kopen maar ik vind het wel een knap toestel.

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:05
Wel bizar dat de Apple Watch 12 Ceramic meteen meer dan het dubbele moet kosten dan de gewone versie.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:16
Vaag, gebruik iPhone altijd linkshandig. Die duo lijkt daar niet voor gemaakt of kan je 'm op de kop gebruiken dat die dock links komt :?

Haters everywhere but I don’t really care

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Maar tijdens het Oktober-event; HomeHub's, AppleTV's, Homepods, iPads etc..
Kan niet missen toch?

• Jumpman
THE_BASE schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:53:
[...]

Ik koop elk jaar een nieuwe iPhone Pro. Dit jaar benieuwd naar Duo. Leuk ding, geld is er, maar ik kan de usecase niet vinden en mis FaceID en telephoto camera. Dus die wordt het niet.

Dus weer een nieuwe Pro. Heb ik weer een goede accu, nieuwe processor, meer RAM en kan weer vooruit tot iPhone 20.
De Apple iPhone 17 Pro heeft net als de Apple iPhone 18 Pro 12GB RAM.

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 07:58
RoRoNL schreef op woensdag 9 september 2026 @ 23:47:
Kan niet missen toch?
Roep nu al een jaar dat de AppleTV komt, ik zie het wel.. Ben er klaar mee :+

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-09 16:07
Jammer, ik had ergens nog de stille hoop dat er een galaxy flip achtige foldable zou komen maar het is helaas een boek vorm geworden. Over een week maar eens iOS 27 installeren op m’n 13 mini en dan uithouden tot volgend jaar als het lukt.

Hopelijk dan een nieuwe mini of flip style foldable :)

Idempotent.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:16
Wat ga jij vernieuwen dit jaar? :D

©2004

• hk12nl
Als je bij apple je watch inruilt, mag je dan het bandje houden?

©2004

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:16
[...]

Burgundy.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:02

Tylen

Neem mij niet te serieus

[...]

Tuurlijk wel. Je gaat toch niet met zo'n oud toestel van vorig jaar lopen..

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• cracking cloud
hk12nl schreef op donderdag 10 september 2026 @ 07:50:
Als je bij apple je watch inruilt, mag je dan het bandje houden?
Ja

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:51

Zucht...

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 11:10
Even een gerelateerde vraag: hoe zijn de ervaringen met een Techwoven hoesje?

Die van mijn vrouw verkleurd, is een beige. En ik ben wel, benieuwd naar de meningen hier, van mensen die overgestapt zijjn van een Apple lederen hoesje naar een Techwoven hoesje en of dat tegenviel qua verkleuring en/of slijtage.

there's no place like cloudbase

• antonyv
Jumpman schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:31:
[...]

Dat ligt eraan, je moet dan wel op tijd een bestelling doen met een window in de Apple Store is mijn ervaring. Ook kort op de release daar schaarste van sommige modellen. Verder kan je in sommige Staten je State Tax terugvragen op het vliegveld, maar dat kost je wel wat fee, maar je houdt er zeker behoorlijk wat voordeel aan over. Zoek dit goed uit van te voren en neem wat tijd voor je vlucht om dit te regelen, als je het wilt.
Maar is het dan niet zo dat je dan juist ook "vraagt" om importkosten en BTW in EU?

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23:37
hk12nl schreef op donderdag 10 september 2026 @ 07:45:
[...]

Wat ga jij vernieuwen dit jaar? :D
Voor het eerst helemaal niets. Blijf bij mijn iPhone 17 Pro en Apple Watch Ultra 2. Volgend jaar hopelijk beiden upgraden.

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 19-09 19:56
THE_BASE schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:53:
[...]

Volgens mij hebben de 17 Pro en 18 Pro allebei 12GB RAM of heb ik dat verkeerd?

• THE_BASE
  • Niet online
TNSN schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:04:
[...]

Volgens mij hebben de 17 Pro en 18 Pro allebei 12GB RAM of heb ik dat verkeerd?
Dat schijnt inderdaad zo te zijn.

• THE_BASE
  • Niet online
Davidas schreef op donderdag 10 september 2026 @ 08:54:
[...]

Voor het eerst helemaal niets. Blijf bij mijn iPhone 17 Pro en Apple Watch Ultra 2. Volgend jaar hopelijk beiden upgraden.
Snap ik helemaal, maar voor mij is het mijn jaarlijkse cadeautje. Ondanks de minimale verbeteringen zie ik genoeg dat de 18 Pro het waard maakt t.o.v. 17 Pro.

• THE_BASE
  • Niet online
antonyv schreef op donderdag 10 september 2026 @ 08:38:

Die van mijn vrouw verkleurd, is een beige. En ik ben wel, benieuwd naar de meningen hier, van mensen die overgestapt zijjn van een Apple lederen hoesje naar een Techwoven hoesje en of dat tegenviel qua verkleuring en/of slijtage.
De oranje van een vriendin van ons is binnen no-time heel lelijk geworden. Onze zwarte zijn na een jaar nog helemaal netjes, alleen de Magsafe ring is zichtbaar geworden.

• Jumpman
THE_BASE schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:07:
[...]

Snap ik helemaal, maar voor mij is het mijn jaarlijkse cadeautje. Ondanks de minimale verbeteringen zie ik genoeg dat de 18 Pro het waard maakt t.o.v. 17 Pro.
Ik ben zelf ook wel van het upgraden, maar ik zie elk jaar minder redenen. Een iets snellere processor, een iets kleiner eiland in het scherm, maar natuurlijk wel telkens een betere camera. De Apple iPhone 15 Pro en 16 Pro met de titanium behuizing vind ik nog steeds er mooi. Wel blij dat er nu weer een mat zwarte is, die ‘kleuren’ van de Apple iPhone 17 Pro vond ik maar niets.

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:44
Jumpman schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:28:
[...]

Ik ben zelf ook wel van het upgraden, maar ik zie elk jaar minder redenen. Een iets snellere processor, een iets kleiner eiland in het scherm, maar natuurlijk wel telkens een betere camera. De Apple iPhone 15 Pro en 16 Pro met de titanium behuizing vind ik nog steeds er mooi. Wel blij dat er nu weer een mat zwarte is, die ‘kleuren’ van de Apple iPhone 17 Pro vond ik maar niets.
Weet niet hoe het met de 15 Pro/16 Pro is, maar mijn 14 Pro (zwart) is aan de zijkant best wel zichtbaar beschadigd. Zou minder zichtbaar zijn geweest met een zilveren/witte/andere kleur denk ik. Voor mijn geen zwarte meer, ondanks permanent gebruik van een hoesje.

[ Voor 3% gewijzigd door -Muncky- op 10-09-2026 09:32 ]

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 20:05
antonyv schreef op donderdag 10 september 2026 @ 08:38:

Ik heb deze op mijn 17 pro max. Na 10 maanden kreeg ik bubbels onderaad het hoesje naast de laadpoort. Deze is onder garantie vervangen (bekend probleem). Geen verkleuring bij mij, ik heb de zwarte/blauwe

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01:25
Apple Watch (Ultra) topic opening is geupdate!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 07:39
Ik vind het echt een moeilijke hoor. De 17PM voor €1285 of de 18PM voor €350 meer. Helaas is mijn 12PM twee maanden geleden gejat en nu zit ik met een Samsung a52 van mijn werk, haha.

350 is echt wel een flink verschil hoor.

Tussenwoning bj. 1979; Vaillant 75/6 WP; gasloos.

• THE_BASE
  • Niet online
ben2513 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 10:50:
Ik vind het echt een moeilijke hoor. De 17PM voor €1285 of de 18PM voor €350 meer. Helaas is mijn 12PM twee maanden geleden gejat en nu zit ik met een Samsung a52 van mijn werk, haha.

Als jij er weer 4 jaar mee wilt doen zou ik over die 80 euro per jaar niet piepen. Maar kan niet in je portemonnee kijken.

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

RoRoNL schreef op woensdag 9 september 2026 @ 23:47:
Kan niet missen toch?
Hahaha, dat zeiden ze ook in 2025 en nu weer…

• Jumpman
-Muncky- schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:32:
[...]

Weet niet hoe het met de 15 Pro/16 Pro is, maar mijn 14 Pro (zwart) is aan de zijkant best wel zichtbaar beschadigd. Zou minder zichtbaar zijn geweest met een zilveren/witte/andere kleur denk ik. Voor mijn geen zwarte meer, ondanks permanent gebruik van een hoesje.
Hier heb ik een Apple iPhone 15 Pro zwart intensief gebruikt en die heeft geen enkele beschadiging. Titanium is een sterker en duurzamer materiaal dan aluminium.

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:26
De afgelopen jaren is ook een actieknop of zo toegevoegd en aangepast geweest, toch? Iemand enig idee wat ik kan verwachten van die op de 18 Pro (Max)? Gaat mij om fotografie. Kan je bijvoorbeeld ook half indrukken om de autofocus te triggeren zoals je doet op een DSLR?

All your base are belong to us

• THE_BASE
  • Niet online
Ample Energy schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:16:
De afgelopen jaren is ook een actieknop of zo toegevoegd en aangepast geweest, toch? Iemand enig idee wat ik kan verwachten van die op de 18 Pro (Max)? Gaat mij om fotografie. Kan je bijvoorbeeld ook half indrukken om de autofocus te triggeren zoals je doet op een DSLR?
Volgens mij niet op de actieknop. Maar wel op de Camera Button!

• Ample Energy
THE_BASE schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:16:
[...]

Volgens mij niet op de actieknop. Maar wel op de Camera Button!
Huh, dan is er toch meer veranderd in de laatste jaren dan we hier willen toegeven :+
Thanks, zal eens kijken wat de Camera Button kan!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Gebruiken jullie die cameraknop daadwerkelijk?

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:02

Tylen

Neem mij niet te serieus

Commendatore schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:19:
Nooit.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:25
Altijd.

• Carlos0_0
ben2513 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 10:50:

De 17PM kan nog meer dan prima 4 jaar mee, en ja wij kunnen niet in jou portemonnee kijken.
Ik zelf kan het mij niet goed praten, meer dan 1500 euro voor een telefoon.

Ik heb het geld liggen dat is het punt allemaal niet, kan het ook prima missen.
Maar nee dit is voor mij een stap te ver.
Ik heb nu de 17pm bijv namelijk, en wil hier 3 a 4 jaar mee doen. en ik denk dat ik dan lekker op een model van 1 jaar oud blijf als ik een nieuwe koop.

De telefoons zijn tegenwoordig allemaal al zo goed, je heb echt niet perse het nieuwste model nodig.
Het is leuk omdat het kan voornamelijk, maar de meeste zullen al die dingen er echt niet uithalen.

• Carlos0_0
Bijna nooit, echt heel sporadisch.

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Wat ik me trouwens afvraag: passen de cases voor de 18 Pro ook op de 17 Pro? Zo op het eerste gezicht lijkt er aan de behuizing namelijk, buiten de kleur, niet heel veel veranderd te zijn.

• THE_BASE
  • Niet online
Zeker. Om Camera te openen.

• THE_BASE
  • Niet online
Commendatore schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:24:
Wat ik me trouwens afvraag: passen de cases voor de 18 Pro ook op de 17 Pro? Zo op het eerste gezicht lijkt er aan de behuizing namelijk, buiten de kleur, niet heel veel veranderd te zijn.
Camera Island schijnt iets dikker te zijn. Maar die steekt uit. Morgen komt er een 18 Pro Clear Case binnen. Kan wel laten weten hoe dat zit.

• Ample Energy
Ik mis nu best wat shots omdat de 14PM geen focusmogelijkheid heeft anders dan met het scherm te moeten klooien. Het lijkt mij dus wel een heel mooie toevoeging. Maar heb sinds de overstap naar iPhone geen Camera Button gehad en met Android waren de camera’s bagger, dus geen idee of ik het daadwerkelijk goed kan gebruiken. Maar vind het wel een leuke plus om in de strijd interne discussie mee te nemen.
Wordt wel echt blij van het idee van een aanpasbaar diafragma in de 18. Heel vet gemaakt. Maar ja, heb al een camera die rondjes loopt om wat er de komende jaren ook in telefoons komt, dus om nou weer enkel voor de camera te gaan upgraden…

Sowieso nog even wachten op goede reviews in mijn geval :)

• Minimalist1
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 23:27
Commendatore schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:24:
Algemene mening is dat ze gewoon passen…..

• ben2513
THE_BASE schreef op donderdag 10 september 2026 @ 10:57:
[...]

Als jij er weer 4 jaar mee wilt doen zou ik over die 80 euro per jaar niet piepen. Maar kan niet in je portemonnee kijken.
Ja je hebt gelijk denk ik. Dan ga ik er gewoon voor :)

Trouwens, in de VS kun je via de website van Apple ook je pre order voorbereiden. Op de Nederlandse website kan dit niet, toch? Ik heb helaas geen iPhone/iPad om de Apple Store app te gebruiken.

• Rivanov
Nee, in Nederland kan dit niet. Enkel als favoriet bewaren.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• antonyv
Is er eigenlijk een soort peiling van interesse in upgraden? Ik ben wel benieuwd hoe zich dat verhoud ten opzichte van vorige jaren. Ik lees verschillende dingen. Ik was zelf nerveus of de Pro wel een variabel diafragma zou krijgen. EN of er dit jaar wel een kleur zou komen die ik oke vind.

Maar ik lees anderen die dan tleurgsteld zijn in d het verschil met andere toestellen en daarom de hogere prijs zuur vinden.

Maar hoe zit heet nou echt? Heeft iemand een idee? Is de interesse dit jaar minder gelijk of meer dan eerder?

Eerder zag ik een heuze excellijst met welke men besteld had, welke kleur, welk geheugen en waar en wanneer en wanneer die dan ook daadwerkelijk aan kwam. Maar ik kan dat niet meer vinden. IS dat dit jaar ook ergens?

• Ample Energy
Ik denk dat jaar- en kwartaalcijfers vergelijken met dezelfde periode een jaar eerder een goed begin is, @antonyv. Dan begin je ook met feiten, al is het natuurlijk de vraag hoe gedetailleerd die zijn, in plaats van een soort stemmingspeiling onder voornamelijk die hard fanboys.
Als het geld mag kosten zijn er eventueel natuurlijk marktonderzoeksbedrijven die gedetailleerd bijhouden hoeveel toestellen er waar worden verkocht. Alleen beantwoordt dat weer niet per se de vraag wie er upgradet.
Als het niet gedetailleerd of objectief hoeft, dan zou ik kijken of een fansite zoals MacRumors polls online heeft.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

antonyv schreef op donderdag 10 september 2026 @ 13:51:
Is er eigenlijk een soort peiling van interesse in upgraden? Ik ben wel benieuwd hoe zich dat verhoud ten opzichte van vorige jaren. Ik lees verschillende dingen. Ik was zelf nerveus of de Pro wel een variabel diafragma zou krijgen. EN of er dit jaar wel een kleur zou komen die ik oke vind.

Maar ik lees anderen die dan tleurgsteld zijn in d het verschil met andere toestellen en daarom de hogere prijs zuur vinden.

Maar hoe zit heet nou echt? Heeft iemand een idee? Is de interesse dit jaar minder gelijk of meer dan eerder?

Eerder zag ik een heuze excellijst met welke men besteld had, welke kleur, welk geheugen en waar en wanneer en wanneer die dan ook daadwerkelijk aan kwam. Maar ik kan dat niet meer vinden. IS dat dit jaar ook ergens?
Ja @Toppe heeft die ook voor dit jaar gemaakt.
Alleen bestellen is nog niet live natuurlijk, dus kunnen we hem ook nog niet echt invullen.

• antonyv
Donstil schreef op donderdag 10 september 2026 @ 15:37:
[...]

Ja @Toppe heeft die ook voor dit jaar gemaakt.
Alleen bestellen is nog niet live natuurlijk, dus kunnen we hem ook nog niet echt invullen.
Ja Toppe, die komt me aardig bekend voor. :-)

Staat die lijst al ergens, of waar gaat die binnenkort verschijnen?

• Donstil
  • Niet online

Donstil

antonyv schreef op donderdag 10 september 2026 @ 15:51:
[...]

Ja Toppe, die komt me aardig bekend voor. :-)

Staat die lijst al ergens, of waar gaat die binnenkort verschijnen?
Nou ik zag het hier:
Daarom weet ik het alleen, ik heb verder geen insider knowledge

• Rivanov
Hoe is de accuduur?

• ben2513
Wanneer verschijnen de iPhones eigenlijk in de fysieke winkels (Amac, MM, Belsimpel in Groningen)? Ik vroeg me af of ik de kleuren voor het bestellen al ergens kon zien.

• THE_BASE
  • Niet online
ben2513 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:28:
Wanneer verschijnen de iPhones eigenlijk in de fysieke winkels (Amac, MM, Belsimpel in Groningen)? Ik vroeg me af of ik de kleuren voor het bestellen al ergens kon zien.
Nee. Vanaf 18 september in de winkels.

• Rivanov
Let niet op die ADHD’er.
Maar wát een verschil met Ternus vs. Cook.

Ternus komt echt super chill en relaxed over.

• hk12nl
Altijd om de camera te openen.

©2004

• THE_BASE
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:00:
Let niet op die ADHD’er.
Maar wát een verschil met Ternus vs. Cook.

Ternus komt echt super chill en relaxed over.

[YouTube: iShowSpeed Tests Out Apple's Newest Products..]
Johnny heeft wel trillende handjes. Maar fijne kerel!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

THE_BASE schreef op donderdag 10 september 2026 @ 22:13:
[...]

Johnny heeft wel trillende handjes. Maar fijne kerel!
Zal wel flink nerveus zijn geweest! Nieuw als CEO én meteen een compleet nieuw product introduceren waar hij als SVP in zijn vorige rol ook persoonlijk een grote rol bij speelde.

Herinner me Tim Cook ook nog wel met de introductie van de iPhone 6 en Apple Watch in 2014. Jaar ervoor was het Apple aandeel met tientallen procenten gedaald, het hele verhaal in de media was toen ook dat de iPhone 5(S) grotendeels nog ontwikkeld was met Jobs aan het roer… en de iPhone 6 zou de eerste zijn met echt de signature van Cook. Er lag dus best wat druk op Tim Cook om te leveren. Ook omdat er daarbovenop ook nog de druk was om weer met iets nieuws te komen (wat dus de Apple Watch werd).

September 2014 aankondiging van de iPhone 6 en Apple Watch.Tim Cook kwam toen ook wel enigszins nerveus over, soms net niet lekker uit z’n woorden, krakende stem, etc. - en hij was toen al 3 jaar CEO!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

hk12nl schreef op donderdag 10 september 2026 @ 22:08:
[...]

Altijd om de camera te openen.
Dit. Heb de camera van het homescreen/lockscreen gehaald en de cameraknop zit inmiddels in mijn muscle memory.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 11-09-2026 11:13 ]

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:01
Uniciteit schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 11:07:
[...]

Zal wel flink nerveus zijn geweest! Nieuw als CEO én meteen een compleet nieuw product introduceren waar hij als SVP in zijn vorige rol ook persoonlijk een grote rol bij speelde.
Ik denk ook niet dat het toeval is om hem precies rond deze weer eens wat grotere Keynote het stokje in handen te geven en niet stilletjes op 1 januari ofzo. Meteen een moment of Fame zeg maar.

• antonyv
Ik denk dat ik het hier wel kan vreagen omdat het een nieuw ding is en daarmee actueel.

Ikwil een iPhone 18 Pro bestellen en ik zag dat er een nieuwe lader te koop is 40 tot 60W.

Waarom zou ik doe moeten kopen? Omdat ie flexibel laadt en dus beter voor de accu? Of is het beter om een andere lader te kopen van een ander merk die meer Watts heeft?

Nog een vraagje, als die nieuwe Apple lader dus flexibel kan laden, heeft ie dus laadmanagement aan boord en betekent dat dan dat ik hem veilig in het stopcontact kan laten zitten zonder er dan iets op aangesloten is?

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

antonyv schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 13:29:
Ik denk dat ik het hier wel kan vreagen omdat het een nieuw ding is en daarmee actueel.

Ikwil een iPhone 18 Pro bestellen en ik zag dat er een nieuwe lader te koop is 40 tot 60W.

Waarom zou ik doe moeten kopen? Omdat ie flexibel laadt en dus beter voor de accu? Of is het beter om een andere lader te kopen van een ander merk die meer Watts heeft?

Nog een vraagje, als die nieuwe Apple lader dus flexibel kan laden, heeft ie dus laadmanagement aan boord en betekent dat dan dat ik hem veilig in het stopcontact kan laten zitten zonder er dan iets op aangesloten is?
Lees even het nieuws op de frontpage staat staat precies geschreven wat jij wilt weten.

Ik zou het doen!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
rammes schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 14:47:
[...]

Lees even het nieuws op de frontpage staat staat precies geschreven wat jij wilt weten.
Ik zie geen artikel op de frontpage over de Apple laders.
Welke artikel bedoel je precies?

• cracking cloud
Bulldog schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 15:58:
[...]

Ik zie geen artikel op de frontpage over de Apple laders.
Welke artikel bedoel je precies?
met 60W laadt je sneller op dan met 30W

• DNN!S
Toch wel jammer dat ze de releases nu spreiden en een beetje jaloers op degenen die vandaag de pro gaan krijgen :-(

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:42

Quakie

quakelen

waarom jaloers? neem aan bewuste keuze dat je dus wacht. Ik heb zelf even getwijfeld maar zelfs met aangeboden korting en hoge inruil sla ik de 18 pro over.

Ik wacht geduldig op de air2.

Ik teken nergens meer voor

• DNN!S
Quakie schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 13:22:
waarom jaloers? neem aan bewuste keuze dat je dus wacht.
Ik ben niet jaloers op de Pro, anders bestel ik hem wel. Maar jaloers op degene die vandaag iets leuks te doen hebben, waar wij nog een poosje op moeten wachten…. Eerst uit het raam staren of de postman al in zicht komt en dan doosje open maken :)

[ Voor 7% gewijzigd door DNN!S op 18-09-2026 14:39 ]

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:42

Quakie

quakelen

@DNN!S haha ik begrijp je volledig!! Ja altijd leuk, maar voor mij persoonlijk ook gauw een domper.. iCloud backup werkt zo goed, inloggen, even laten liggen en je denkt binnen het uur "wat is er nu precies nieuw, alles ziet hetzelfde eruit"

Ik teken nergens meer voor

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste