[AppleEvent] Surprise and shine – 9 september 2026 19:00

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Live, Laugh, Toaster bath.

THE_BASE schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:57:
[...]

Later dit jaar. Eerst in het Engels.
Toestel op Engels en je hebt het.

I wake up in the morning and I piss excellence

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Kan dat dan???😳

Heb ik nog nooit gedaan namelijk;)

Haha lekkere Apple fan ben ik he? 😂😝😎

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:13
Net even terug gekeken. Vind het toch wel een strakke lineup. En het verschil met mijn 14 pro is is inmiddels dusdanig dat ik nu wel weer zin heb om te upgraden dus denk dat het nu toch weer eens gaat gebeuren met de 18 Pro. Ben wel benieuwd naar de Jerryrig video van de Duo, maar zo op het eerste gezicht vond ik deze toch ook wel weer goed ontworpen :)

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:45
Ik heb echt nog nooit zo weinig nieuws gezien in een iPhone. Ik zit mijn huidige 17 pro max te vergelijken met z'n 18 maatje op de site van Apple. Nou, die batterij spreekt mij wel aan. Die camera is minimaal wat er is toegevoegd. Dit wordt de eerste keer sinds de iPhone dat ik niet ga upgraden.

[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 09-09-2026 22:29 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:00
Smit260 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:02:
Ik ga 15 oktober dus voor 3 weken naar de USA, is het verstandiger om de IPhone en Watch daar te kopen of niet?
Dat ligt eraan, je moet dan wel op tijd een bestelling doen met een window in de Apple Store is mijn ervaring. Ook kort op de release daar schaarste van sommige modellen. Verder kan je in sommige Staten je State Tax terugvragen op het vliegveld, maar dat kost je wel wat fee, maar je houdt er zeker behoorlijk wat voordeel aan over. Zoek dit goed uit van te voren en neem wat tijd voor je vlucht om dit te regelen, als je het wilt.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:37
carpebios schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:28:
Ik heb echt nog nooit zo weinig nieuws gezien in een iPhone. Ik zit mijn huidige 17 pro max te vergelijken met z'n 18 maatje op de site van Apple. Nou, die batterij spreekt mij wel aan. Die camera is minimaal wat er is toegevoegd. Dit wordt de eerste keer sinds de iPhone dat ik niet ga upgraden.
Die batterij upgrade is ook echt minimaal he, dat is met 1 jaar altijd maar een paar uurtjes(Dat merk je echt zowat niet).
Of je moet na het Esim only model van Amerika lopen kijken.

• carpebios
Carlos0_0 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:37:
[...]

Die batterij upgrade is ook echt minimaal he, dat is met 1 jaar altijd maar een paar uurtjes(Dat merk je echt zowat niet).
Of je moet na het Esim only model van Amerika lopen kijken.
Je hebt gelijk inderdaad. Dan is er toch echt geen reden om te upgraden van een 17 pro max.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:41:
[...]

Je hebt gelijk inderdaad. Dan is er toch echt geen reden om te upgraden van een 17 pro max.
Echt wel: nieuwe kleur. :)

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

• carpebios
Als dat het minimale is, dan geef ik liever niet gratis geld aan een Amerikaans bedrijf die de gebruikers in de EU laat stikken met hun AI. Ik ben redelijk snel over te halen, maar nu denk ik echt wat is nu het verschil met de vorige.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:52
Nog steeds geen nieuwe Apple TV dus (niet gekeken)?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• THE_BASE
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:49:
Nog steeds geen nieuwe Apple TV dus (niet gekeken)?
Nee.

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

• THE_BASE
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:49:
[...]

Als dat het minimale is, dan geef ik liever niet gratis geld aan een Amerikaans bedrijf die de gebruikers in de EU laat stikken met hun AI. Ik ben redelijk snel over te halen, maar nu denk ik echt wat is nu het verschil met de vorige.
Ik koop elk jaar een nieuwe iPhone Pro. Dit jaar benieuwd naar Duo. Leuk ding, geld is er, maar ik kan de usecase niet vinden en mis FaceID en telephoto camera. Dus die wordt het niet.

Dus weer een nieuwe Pro. Heb ik weer een goede accu, nieuwe processor, meer RAM en kan weer vooruit tot iPhone 20.

• SE USER
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 00:09
Die iPhone Duo Night Sky vind ik wel nog een mooie telefoon, ziet er ook een heel klein beetje "zakelijk" uit. Ga die waarschijnlijk nooit kopen maar ik vind het wel een knap toestel.

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:18
Wel bizar dat de Apple Watch 12 Ceramic meteen meer dan het dubbele moet kosten dan de gewone versie.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:37
Vaag, gebruik iPhone altijd linkshandig. Die duo lijkt daar niet voor gemaakt of kan je 'm op de kop gebruiken dat die dock links komt :?

Haters everywhere but I don’t really care

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Maar tijdens het Oktober-event; HomeHub's, AppleTV's, Homepods, iPads etc..
Kan niet missen toch?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:00
THE_BASE schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:53:
[...]

Ik koop elk jaar een nieuwe iPhone Pro. Dit jaar benieuwd naar Duo. Leuk ding, geld is er, maar ik kan de usecase niet vinden en mis FaceID en telephoto camera. Dus die wordt het niet.

Dus weer een nieuwe Pro. Heb ik weer een goede accu, nieuwe processor, meer RAM en kan weer vooruit tot iPhone 20.
De Apple iPhone 17 Pro heeft net als de Apple iPhone 18 Pro 12GB RAM.

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 00:26
RoRoNL schreef op woensdag 9 september 2026 @ 23:47:
Maar tijdens het Oktober-event; HomeHub's, AppleTV's, Homepods, iPads etc..
Kan niet missen toch?
Roep nu al een jaar dat de AppleTV komt, ik zie het wel.. Ben er klaar mee :+

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 01:56
Jammer, ik had ergens nog de stille hoop dat er een galaxy flip achtige foldable zou komen maar het is helaas een boek vorm geworden. Over een week maar eens iOS 27 installeren op m’n 13 mini en dan uithouden tot volgend jaar als het lukt.

Hopelijk dan een nieuwe mini of flip style foldable :)

Idempotent.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste