I wake up in the morning and I piss excellence
[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 09-09-2026 22:29 ]
Dat ligt eraan, je moet dan wel op tijd een bestelling doen met een window in de Apple Store is mijn ervaring. Ook kort op de release daar schaarste van sommige modellen. Verder kan je in sommige Staten je State Tax terugvragen op het vliegveld, maar dat kost je wel wat fee, maar je houdt er zeker behoorlijk wat voordeel aan over. Zoek dit goed uit van te voren en neem wat tijd voor je vlucht om dit te regelen, als je het wilt.Smit260 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:02:
Ik ga 15 oktober dus voor 3 weken naar de USA, is het verstandiger om de IPhone en Watch daar te kopen of niet?
Die batterij upgrade is ook echt minimaal he, dat is met 1 jaar altijd maar een paar uurtjes(Dat merk je echt zowat niet).carpebios schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:28:
Ik heb echt nog nooit zo weinig nieuws gezien in een iPhone. Ik zit mijn huidige 17 pro max te vergelijken met z'n 18 maatje op de site van Apple. Nou, die batterij spreekt mij wel aan. Die camera is minimaal wat er is toegevoegd. Dit wordt de eerste keer sinds de iPhone dat ik niet ga upgraden.
Of je moet na het Esim only model van Amerika lopen kijken.
Je hebt gelijk inderdaad. Dan is er toch echt geen reden om te upgraden van een 17 pro max.Carlos0_0 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:37:
[...]
Die batterij upgrade is ook echt minimaal he, dat is met 1 jaar altijd maar een paar uurtjes(Dat merk je echt zowat niet).
Of je moet na het Esim only model van Amerika lopen kijken.
Echt wel: nieuwe kleur.carpebios schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:41:
[...]
Je hebt gelijk inderdaad. Dan is er toch echt geen reden om te upgraden van een 17 pro max.
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Als dat het minimale is, dan geef ik liever niet gratis geld aan een Amerikaans bedrijf die de gebruikers in de EU laat stikken met hun AI. Ik ben redelijk snel over te halen, maar nu denk ik echt wat is nu het verschil met de vorige.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nee.Bossie schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:49:
Nog steeds geen nieuwe Apple TV dus (niet gekeken)?
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Ik koop elk jaar een nieuwe iPhone Pro. Dit jaar benieuwd naar Duo. Leuk ding, geld is er, maar ik kan de usecase niet vinden en mis FaceID en telephoto camera. Dus die wordt het niet.carpebios schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:49:
[...]
Als dat het minimale is, dan geef ik liever niet gratis geld aan een Amerikaans bedrijf die de gebruikers in de EU laat stikken met hun AI. Ik ben redelijk snel over te halen, maar nu denk ik echt wat is nu het verschil met de vorige.
Dus weer een nieuwe Pro. Heb ik weer een goede accu, nieuwe processor, meer RAM en kan weer vooruit tot iPhone 20.
Haters everywhere but I don’t really care
De Apple iPhone 17 Pro heeft net als de Apple iPhone 18 Pro 12GB RAM.THE_BASE schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:53:
[...]
Ik koop elk jaar een nieuwe iPhone Pro. Dit jaar benieuwd naar Duo. Leuk ding, geld is er, maar ik kan de usecase niet vinden en mis FaceID en telephoto camera. Dus die wordt het niet.
Dus weer een nieuwe Pro. Heb ik weer een goede accu, nieuwe processor, meer RAM en kan weer vooruit tot iPhone 20.
Roep nu al een jaar dat de AppleTV komt, ik zie het wel.. Ben er klaar meeRoRoNL schreef op woensdag 9 september 2026 @ 23:47:
Maar tijdens het Oktober-event; HomeHub's, AppleTV's, Homepods, iPads etc..
Kan niet missen toch?
Hopelijk dan een nieuwe mini of flip style foldable
Idempotent.