[AppleEvent] Surprise and shine – 9 september 2026 19:00

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0SKu62EpzuuWBVPjQM0F4w0mpcA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/892zRiqnx6xSP4iuR5SuW8QP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 125% gewijzigd door DNN!S op 27-08-2026 06:38 ]

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:53
Eindelijk mogen we nu legaal roddelen over de iPhone Ultra en de andere Ultra-prijzen die eraan gaan komen. :)

• DNN!S
  • Nu online
Benieuwd waar Suprise and shine naar verwijst….

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Jaaaaaaaaaaaaaa, Let's go!

Surprise = Foldable iPhone en Shine is weer een glossy finish op de iPhone? :P

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:07
Vamos!! Ergens hoop ik op een refresh versie van de ceramic Apple Watch. Mits betaalbaar (ben er bang voor) zou ik er mijn Ultra 2 op inruilen. O-)

Verder verwacht ik niet veel op het gebied van iPhones. Ultra is leuk om te zien, maar ik ben niet de doelgroep. Te kwetsbaar en te duur naar mijn mening. Een Air 2 zou leuk zijn als opvolger van mijn huidige Air. Maar die verwacht ik pas begin volgend jaar.

HomePad/Apple TV/Homepods vind ik interessant wat daarin gaat veranderen. Is wel eens tijd dat daar wat vooruitgang in komt.

[ Voor 57% gewijzigd door TheKerremenke op 26-08-2026 18:59 ]

MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue  iPad Pro 12.9” M1  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• DNN!S
  • Nu online
mprkooij schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 18:47:
Jaaaaaaaaaaaaaa, Let's go!

Surprise = Foldable iPhone en Shine is weer een glossy finish op de iPhone? :P
Zelf hoop ik op: “Suprise! Toch een Air2 :*)

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 17:29
Ik was wel geïnteresseerd in een nieuwe Apple TV en een nieuwe iPhone. Maar als door ramageddon die Apple TV echt te duur wordt doe ik wel wat langer met die oude AppleTv HD van me. En geruchten zijn dat de gewone iPhone nog wel een tijdje op zich laat wachten. Nou, dan wacht ik nog een tijdje. Scheelt weer dat ik minder kans heb om me voor een pro te laten verleiden. Eerste de gewone zien. En tegen die tijd ga ik niet na dat wachten een model kopen dat alweer een aantal maandjes oud is. En ook daar telt mee dat als de prijs te gek is ik wel een jaartje langer met mijn 13 pro ga doen.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:59
Doe mij maar een fold!

Zucht...

• Brennanzatox
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:00
Hopelijk komen ze gelijk me een nieuwe versie van de AirPods Pro

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:49
Dennisweb schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 18:35:
Eindelijk mogen we nu legaal roddelen over de iPhone Ultra en de andere Ultra-prijzen die eraan gaan komen. :)
Kun je daarna je Fold 8 vervangen voor de iPhone Ultra ;)

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:53
NeWSJuNK schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 21:16:
[...]

Kun je daarna je Fold 8 vervangen voor de iPhone Ultra ;)
Nee. Ik heb altijd een iPhone en een Android-toestel. De iPhone is een slab en de Android is nu dus de foldable. Plus ik heb 1700 euro betaald voor de Fold 8. Ik ga echt geen 2500/3000 euro betalen voor een foldable van een bedrijf dat er nog nooit één heeft gemaakt. Ik ben de butterfly keys nog niet vergeten. :X

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:04
DNN!S schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 18:51:
[...]

Zelf hoop ik op: “Suprise! Toch een Air2 :*)
Wat zou je persoonlijk wensen in een Air 2?
Betere zoom of de 0.5 wide angle?

Hier gaat de Air hoogstwaarschijnlijk weer ingeruild worden voor een 18 Pro. Als ik met de Air >2x zoom ga springen spontaan de tranen in m’n ogen.
Nu is onze dochter 14 maanden, dus ze zal steeds meer op pad zijn / verder van ons af als ze loopt bijv. en dan trekt de betere camera setup van de Pro me toch weer terug het Pro kamp in.

De Air is een geweldig mooie telefoon en heerlijk qua gewicht, en de batterij is meer dan prima voor mijn gebruik. Soms is ie wel een beetje glad en omdat ie zo dun is het drukpunt op de pink ook meer gecentreerd..

Benieuwd naar de 18 Baksteen Pro weer. :+

[ Voor 3% gewijzigd door AntraXxX op 26-08-2026 21:23 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:36
Ben er klaar voor.

Hier een iphone 18 pro max. Die paarse tint vind ik wel knap,enkel weet ik niet echt of dit past voor een man.

Ook benieuwd naar de iphone fold vermits daar nog wat minder info over is.

[ Voor 23% gewijzigd door svenn15 op 26-08-2026 21:30 ]

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

svenn15 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 21:29:
...enkel weet ik niet echt of dit past voor een man.
Daar heb je één woord voor: boeien!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:56
Brennanzatox schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 20:59:
Hopelijk komen ze gelijk me een nieuwe versie van de AirPods Pro
Die hebben ze vorig jaar al uitgeven, dus kan je nog wel 1 of 2 jaar op wachten.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:15
Ben in de race voor een nieuwe foon voor vervanging van de 15 Pro Max.. Gaat of de Ultra of de normale 18 Pro worden denk ik.

depending on the price kan het ook zo maar zijn dat ik met de 15 Pro Max blijf zitten tho.

en hopelijk nieuwe Apple TV

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Live, Laugh, Toaster bath.

Voor mij de Fold/Ultra/Duo en een nieuwe watch ultra. Let’s go!

I wake up in the morning and I piss excellence

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:26

Kettrick

Rantmeister!

Wat zijn de verwachtingen van een eventuele nieuwe Apple TV?

Het is al sinds jaar en dag mijn standaard streamer maar ik kan eigenlijk weinig aanmerken op het huidige model. als ik naar de geruchten kijk kom ik ook weinig tegen wat een upgrade waard zou zijn.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Voor ons heet de Keynote overigens: Surprise party. Dus er wordt niet gestraald hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mizEskpv1vFLutL_FJHEY35V2rc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JlBsL1zg12ylk1rAHSOOUdth.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.macrumors.com...le-iphone-event-taglines/

[ Voor 55% gewijzigd door Donstil op 27-08-2026 04:03 ]

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QPKPf2n4XMHaDc92gRYKwW-MNeo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AjBbvt1hbn5RSrW7Vaw4Vh6w.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c6CNDemYtBOGB0NSUH-4wxSX4W8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/2PY2fqvwAAv28rmt1NX7JY5E.gif?f=user_large

[ Voor 29% gewijzigd door Uhuruburu op 27-08-2026 05:57 ]

• DNN!S
  • Nu online
Kettrick schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 01:30:
ik kan eigenlijk weinig aanmerken op het huidige model. als ik naar de geruchten kijk kom ik ook weinig tegen wat een upgrade waard zou zijn.
Ik denk dat veel hetzelfde hebben als ik: Ik heb er eentje nodig ter vervanging van een Android-slaapkamer TV-kastje, maar geen haast dus kan wachten op een nieuwe. De huidige is echt meer dan prima, maar het is zonde om er nu nog de hoofdprijs voor te betalen terwijl een nieuwe om de hoek kan staan. (maarja, dat horen we nu ook al twee jaar....)

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:49
Ben zelf wel benieuwd naar de iPhone 18 Pro. Helaas mijn 13 Pro een tijd geleden laten vallen waardoor de achterkant helemaal aan diggelen ligt. Als de prijs van de 18 Pro te hoog wordt, maar kijken of er voor een schappelijke prijs een 17 Pro te vinden is.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

• DNN!S
  • Nu online
KW25 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 06:47:
Als de prijs van de 18 Pro te hoog wordt, maar kijken of er voor een schappelijke prijs een 17 Pro te vinden is.
De laatste geruchten zijn dat het mee zou kunnen vallen met 100 dollar verghoging ten opzichte van de huidige modellen. Natuurlijk afwachten, 100 dollar is nog steeds veel maar minder erg als voorheen is gedacht :)

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:55
AntraXxX schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 21:21:
[...]

Wat zou je persoonlijk wensen in een Air 2?
Betere zoom of de 0.5 wide angle?
Als er een Air met tweede lens komt zal dat waarschijnlijk wel een ultrawide zijn, net zoals bij de grote concurrent de S25 Edge (en bij de standaard Iphone). Persoonlijk vind ik dat jammer, want de keren dat ik op mijn Samsung de ultrawide heb gebruikt zijn op één hand te tellen, terwijl ik met 4x zoom-foto's bij mijn huidige Air (en soms ook bij mijn S25 Edge bij weinig licht) heel vaak iets heb van "hè jammer...".

[ Voor 7% gewijzigd door Of-Aaargh op 27-08-2026 07:07 ]

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Donstil
  • Niet online

Donstil

De iPhone is ook wel een heel belangrijk product voor Apple. Daarom hebben ze het er misschien wel voor over om wat marge in te leven waardoor de prijsverhoging mee kan vallen.

Of chips waren al ingekocht, etc.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Hoe hoog de prijs ook wordt. De “waarom is hij in Amerika goedkoper” berichten zullen ons weer om de oren vliegen 😜

• TheKerremenke
Donstil schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 07:06:
Hoe hoog de prijs ook wordt. De “waarom is hij in Amerika goedkoper” berichten zullen ons weer om de oren vliegen 😜
Tenzij.. de prijs gaat in Amerika omhoog. In de EU niet, want daar was die al hoger. #wishfullthinking.

MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue  iPad Pro 12.9” M1  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• TheKerremenke
Of-Aaargh schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 07:04:
[...]

Als er een Air met tweede lens komt zal dat waarschijnlijk wel een ultrawide zijn, net zoals bij de grote concurrent de S25 Edge (en bij de standaard Iphone). Persoonlijk vind ik dat jammer, want de keren dat ik op mijn Samsung de ultrawide heb gebruikt zijn op één hand te tellen, terwijl ik met 4x zoom-foto's bij mijn huidige Air (en soms ook bij mijn S25 Edge bij weinig licht) heel vaak iets heb van "hè jammer...".
Eens, maar blijkbaar gebruik ik ook vaak de 0.5. Heb vaak weer Panorama’s gemaakt. Puur om het gebrek van de 0.5 op te vangen. Idealer zou zijn. Meer (200?) MP’s op de main camera, zodat deze meer kan inzoomen. En daarnaast een 0.5 camera. Maar enkel extra pixels wil ook niet altijd een verbetering opleveren. Het blijft lastige keuze dus.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Ik hoop vooral dat de iPhone Fold/Ultra/Duo ook direct in de KeyMarkets komt, zodat ik hem uit Duitsland kan importeren ipv Noord-Amerika.

• TheKerremenke
Donstil schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 04:02:
Voor ons heet de Keynote overigens: Surprise party. Dus er wordt niet gestraald hier.

[Afbeelding]

https://www.macrumors.com...le-iphone-event-taglines/
Hier heet die ook anders. Verwachting, verwondering. >:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-x9QrWMDMKOoEsbw641C3gPCrQk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pJBHs2HMe4Lt3XgLaEkW4s3g.png?f=fotoalbum_large

• svenn15
2 vraagjes,

Als de preorders open gaan zit ik op werk dus zal het bestellen zijn via de iphone. Is de apple store app dan de snelste manier ?

voorlopig staat er nog geen kaart gegevens in. Als ik mijn visa kaart toevoeg is dat voldoende om te betalen of vraagt die toch nog een bevestiging van de kaart ergens met het bestellen.

• DNN!S
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 07:13:
Ik hoop vooral dat de iPhone Fold/Ultra/Duo ook direct in de KeyMarkets komt, zodat ik hem uit Duitsland kan importeren ipv Noord-Amerika.
Flashback naar ouderwets in de rij bij Centro :P

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:43
Mij 2 jaarlijkse iPhone upgrade kan er weer aankomen. Ik zou zoooo graag dit jaar weer meegaan in de hype en een nieuwe iPhone willen maar ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld in het design van de iPhone pro van vorig jaar. En dan met name de materiaal keuze…. Het gevoel bekruipt me dan ook om dit jaar over te slaan en op volgend jaar te wachten. Zou de eerste keer in 16 jaar zijn dat ik oversla. Maar wellicht kan de fold me overtuigen.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

• TheKerremenke
svenn15 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 07:35:
2 vraagjes,

Als de preorders open gaan zit ik op werk dus zal het bestellen zijn via de iphone. Is de apple store app dan de snelste manier ?

voorlopig staat er nog geen kaart gegevens in. Als ik mijn visa kaart toevoeg is dat voldoende om te betalen of vraagt die toch nog een bevestiging van de kaart ergens met het bestellen.
Meestal is dit de snelste manier. Als je snel wilt zijn, moeten al de betaal gegevens in de app staan. (visa/mastercard/etc). Vaak bevestig je dmv een face scan middels dubbel te drukken net als bij Apple Pay.

• svenn15
TheKerremenke schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 08:04:
[...]

Meestal is dit de snelste manier. Als je snel wilt zijn, moeten al de betaal gegevens in de app staan. (visa/mastercard/etc). Vaak bevestig je dmv een face scan middels dubbel te drukken net als bij Apple Pay.
Is het slimste om mijn visa dan in te stellen als apple pay of is dat niet nodig ?

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:49
DNN!S schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 07:00:
[...]

De laatste geruchten zijn dat het mee zou kunnen vallen met 100 dollar verghoging ten opzichte van de huidige modellen. Natuurlijk afwachten, 100 dollar is nog steeds veel maar minder erg als voorheen is gedacht :)
100 euro zou nog wel te overzien zijn. Laat 9 september maar komen.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

• TheKerremenke
svenn15 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 08:09:
[...]

Is het slimste om mijn visa dan in te stellen als apple pay of is dat niet nodig ?
Gewoon koppelen, je kunt hem erna altijd weer verwijderen als je je er slecht bij voelt. Hier staan 5 betaalpassen in ApplePay. Maar ben dan ook een uitzondering gok ik.

Nu weer in-topic: Hopelijk komt er nu dan eindelijk een HomePad. Ben wel nieuwsgierig naar dit ding. Is het nuttig, kan ik het gebruiken, etc?

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:56
Woehoe Ik ben er ook weer bij *O*

Nog geen plannen voor vernieuwing. Mijn 16 pro, Ultra 3, Airpods pro 2 en Airpods Max 2 werken nog prima. Maar als er een leuke verrassing bij zit ga ik vast wel weer overstag. Dus hopelijk kan ik mij laten verrassen :+

©2004

• Carlos0_0
Haha ik ook geen plannen om te vernieuwen, mijn 17 pro Max, AirPods Pro 3 en MacBook Air m5 zijn prima. En ultra watch 2 ook.

Zelfs mijn standaard iPad 2022 is nog goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Carlos0_0 op 27-08-2026 09:01 ]

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:56
Event is nu wel op een woensdag zag ik. Dat is nieuw toch? Voorheen kan ik mij herinneren altijd op maandag of dinsdag.

©2004

• DennusB
  • Niet online
Hier een 16 Pro die echt op is, dus ik ben heel benieuwd of ze met iets leuks komen. Ondertussen beginnen de nieuwe Pixels ook wel interessant te voelen ..... spannend

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18:08
Ben vooral benieuwd naar de verschillen tussen de Pro en de Pro Max.

• DNN!S
  • Nu online
hk12nl schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 08:57:
Event is nu wel op een woensdag zag ik. Dat is nieuw toch? Voorheen kan ik mij herinneren altijd op maandag of dinsdag.
Ze hebben daar een feestdag op maandag (Labor Day) en willen de journalisten de dinsdag de tijd geven om af te reizen.

• SgtElPotato
  • Laatst online: 18:59
wjvh schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:01:
Ben vooral benieuwd naar de verschillen tussen de Pro en de Pro Max.
Er waren toch weer geruchten dat de Max een betere camera zou krijgen of iets?

Zucht...

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
via Reddit, prijzen iPhone Fold (allen uiteraard excl state taxes)

$1999 - 256Gb

$2199 - 512Gb

$2299 - 1Tb

$2499 - 2Tb

Klarna gaat het volgende maand druk krijgen in de VS ;)

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18:08
SgtElPotato schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:05:
[...]

Er waren toch weer geruchten dat de Max een betere camera zou krijgen of iets?
Precies, geruchten.

• TheKerremenke
hk12nl schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 08:57:
Dat is ivm labor day en 9/11. Beide datums die niet kunnen.

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:28
Ik kijk uit naar nieuwe Apple TV en HomePod mini! Benieuwd of ze die dit event gaan aankondigen.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• DennusB
  • Niet online
jdiezrequejo schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:57:
[...]

Ik kijk uit naar nieuwe Apple TV en HomePod mini! Benieuwd of ze die dit event gaan aankondigen.
Wat zoek je in een nieuwe Apple TV? Hier doen die 4K versies het perfect

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

TheKerremenke schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:47:
Dat is ivm labor day en 9/11. Beide datums die niet kunnen.
Maar 9/11 is op een vrijdag dus zit sowieso niets in de weg, dus waarom je dat erbij haalt?

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

DennusB schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:58:
Hier werkt de 4K 2ᵉ generatie ook nog perfect, maar wil wat nieuws... en kan de huidige lekker naar boven en op vakanties gebruikt worden, dan kan de nieuwe continu in het TV meubel blijven staan.

[ Voor 20% gewijzigd door CreativeS op 27-08-2026 10:14 ]

• Donstil
  • Niet online

Donstil

_Bailey_ schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:05:
via Reddit, prijzen iPhone Fold (allen uiteraard excl state taxes)

$1999 - 256Gb

$2199 - 512Gb

$2299 - 1Tb

$2499 - 2Tb

Klarna gaat het volgende maand druk krijgen in de VS ;)
Dan is hij €2200,- geïmporteerd en btw betaald. Kan het mij niet voorstellen eigenlijk.

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

Donstil schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:11:
Dan is hij €2200,- geïmporteerd en btw betaald. Kan het mij niet voorstellen eigenlijk.
Samsung zit toch ook in die contreien qua bedragen?

• Uhuruburu
  • Niet online
[...]

Snellere processor: A15 Bionic naar A17 Pro met 8 GB aan RAM-geheugen.

Apples nieuwe N1-chip ----> Wi-Fi 7, Thread en BT6 (ondersteuning slimme apparaten in huis).

Ondersteuning voor geavanceerde HDMI pass-through om audio ongecomprimeerd door te sturen.

Apple Intelligence.

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 19:58
CreativeS schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:14:
[...]

Adviesprijs ja. Denk dat er niet veel mensen 1999,- betalen voor een Galaxy Fold. Meeste mensen kopen die dingen in de sale/pre-order voor 850-1100. Apple doet helaas niet aan zulke aanbiedingen.

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

Lynix schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:26:
[...]

Adviesprijs ja. Denk dat er niet veel mensen 1999,- betalen voor een Galaxy Fold. Meeste mensen kopen die dingen in de sale/pre-order voor 850-1100. Apple doet helaas niet aan zulke aanbiedingen.
Gelukkig voor mij dat een vouwbaar toestel helemaal niet interessant is :)

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:28
[...]

Puur de nieuwe chip die de komende jaren (met de toekomst van AI) mee kan gaan.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• TheKerremenke
CreativeS schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:06:
[...]

Maar 9/11 is op een vrijdag dus zit sowieso niets in de weg, dus waarom je dat erbij haalt?
Omdat die datum ook vaker op een maandag of dinsdag is geweest, waardoor het Apple event op een woensdag was. Die eerste week van september zijn altijd de mogelijke datums beperkt geweest. Geen idee waarom je niet kijkt naar de datums in het verleden.

[ Voor 9% gewijzigd door TheKerremenke op 27-08-2026 11:03 ]

• MCFS
  • Registratie: September 2018
  • Niet online
CreativeS schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:06:
[...]

Omdat de verkoop (pre-order) steeds begint op de eerst volgende vrijdag na het event.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:51
Allemaal leuk een snellere chip in je Apple TV maar wat heb je daar in de EU op dit moment aan? De huidige 4k doet het perfect. Als we iets gaan missen omdat ze in 2083 AI gaan implementeren in de EU, koop ik dan wel een nieuwe.

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 17:55
Hoop dat de verwachte releasedatum van de 18e de werkelijke wordt. Een week later gaan we 4 weken naar Japan, zou fijn zijn om 'm ervoor te ontvangen. O-)

• Uhuruburu
  • Niet online
carpebios schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 11:55:
Allemaal leuk een snellere chip in je Apple TV maar wat heb je daar in de EU op dit moment aan? De huidige 4k doet het perfect. Als we iets gaan missen omdat ze in 2083 AI gaan implementeren in de EU, koop ik dan wel een nieuwe.
In je huidige Apple TV 4K zit een vijf jaar oude processor. De A15 Bionic werd in September 2021 geïntroduceerd. Voor een smartphone of computer is 5 jaar erg oud.

• TheKerremenke
Uhuruburu schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 12:09:
[...]

In je huidige Apple TV 4K zit een vijf jaar oude processor. De A15 Bionic werd in September 2021 geïntroduceerd. Voor een smartphone of computer is 5 jaar erg oud.
Mooie update voor hen die een oudere ATV hebben. Indien die met HDMI audio passthrough komt dan is het een instant buy. Maar verwacht dat dat er niet in zit.

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

MCFS schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 11:45:
[...]

Omdat de verkoop (pre-order) steeds begint op de eerst volgende vrijdag na het event.
Kijk, dat is een duidelijk antwoord zonder nutteloze ruis. Dank je wel.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

CreativeS schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:14:
[...]

Ja daarom, Apple is doorgaans wat minder concurrerend op dat vlak.

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:59
TheKerremenke schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 12:12:
[...]

Mooie update voor hen die een oudere ATV hebben. Indien die met HDMI audio passthrough komt dan is het een instant buy. Maar verwacht dat dat er niet in zit.
Ik heb nog hoop! Er zit nu een CEO met een technische achtergrond, die zal hopelijk wel gevoelig zijn voor de duizenden Apple-engineers die dit op prijs zouden stellen.
Als ze weer audio blokkeren met de AppleTV zal er nooit 1 in huis komen. Als de volgende AppleTV wel hoge kwaliteit audio ondersteund kunnen alle Android-apparaten de deur uit…
En volgens mij loopt het hele iTunes ook weer niet zo goed dat dat nog steeds koste wat het kost beschermd moet worden.

Ik heb dus hoop! AppleTV met bitstreaming pl0x

All your base are belong to us

• carpebios
Uhuruburu schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 12:09:
[...]

Voor wat ik met de AppleTV doet, nog even bruikbaar als 5 jaar geleden ;)

• carpebios
Ample Energy schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 12:36:
[...]

Ik heb nog hoop! Er zit nu een CEO met een technische achtergrond, die zal hopelijk wel gevoelig zijn voor de duizenden Apple-engineers die dit op prijs zouden stellen.
Als ze weer audio blokkeren met de AppleTV zal er nooit 1 in huis komen. Als de volgende AppleTV wel hoge kwaliteit audio ondersteund kunnen alle Android-apparaten de deur uit…
En volgens mij loopt het hele iTunes ook weer niet zo goed dat dat nog steeds koste wat het kost beschermd moet worden.

Ik heb dus hoop! AppleTV met bitstreaming pl0x
Die zit er vanaf 1-9, ik denk dat de nieuwe CEO nog weinig toe gaat voegen aan de huidige aankondigingen. Misschien volgend jaar.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-08 14:00
Heb nu een 16 Pro Max.. en zit te denken om jaar abbo te pakken, ivm volgend jaar iPhone XX.
Jaartje 18 Pro Max of jaartje 17 Pro Max doen.. mja ik wil altijd het nieuwste, als ik dan toch vernieuw...

En benieuwd naar Ultra 4, kijken of ik m'n Ultra 2 wil vervangen.

Apple TV misschien, ligt eraan welke OLED tv ik ga halen later dit jaar.

Is het goedkoper via provider zelf (KPN) of via belsimpel/mobiel.nl ?
En snelheid levering sneller via je provider? Ivm schaarste in begin en meer iPhones naar de providers toe?

[ Voor 21% gewijzigd door SuperVeloce op 27-08-2026 13:18 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• DNN!S
  • Nu online
SuperVeloce schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 13:16:
Heb nu een 16 Pro Max.. en zit te denken om jaar abbo te pakken, ivm volgend jaar iPhone XX.
Jaartje 18 Pro Max of jaartje 17 Pro Max doen.. mja ik wil altijd het nieuwste, als ik dan toch vernieuw...

En benieuwd naar Ultra 4, kijken of ik m'n Ultra 2 wil vervangen.

Apple TV misschien, ligt eraan welke OLED tv ik ga halen later dit jaar.

Is het goedkoper via provider zelf (KPN) of via belsimpel/mobiel.nl ?
En snelheid levering sneller via je provider? Ivm schaarste in begin en meer iPhones naar de providers toe?
Bij providers is het altijd een roulette of je hem op release dag of net voor de kerst krijgt. De leveringsdata die Apple tijdens bestellen geeft is meestal heel accuraat.

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:13
PrimusIP schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 19:02:
Ik was wel geïnteresseerd in een nieuwe Apple TV en een nieuwe iPhone. Maar als door ramageddon die Apple TV echt te duur wordt doe ik wel wat langer met die oude AppleTv HD van me. En geruchten zijn dat de gewone iPhone nog wel een tijdje op zich laat wachten. Nou, dan wacht ik nog een tijdje. Scheelt weer dat ik minder kans heb om me voor een pro te laten verleiden. Eerste de gewone zien. En tegen die tijd ga ik niet na dat wachten een model kopen dat alweer een aantal maandjes oud is. En ook daar telt mee dat als de prijs te gek is ik wel een jaartje langer met mijn 13 pro ga doen.
Ja eigenlijk wel slecht voor Apple. Ik lees veel meer dan eerder dat mensen dan wel een jaartje langer doen met hun huidige iPhone. Zo denk ik er inmiddels ook over. Ik ben nog maar recent over op het topmodel/premium model, voorheen had ik of het model ervoor, of een SE en sinds de iPhone 14 Pro er was kocht ik voor het eerst het premium model. En nu sla ik dan voor de tweede keer achtereen het nieuwe model over, de 17Pro vond ik goedkoop ogen en qua kleuren was het niet mijn ding, en nu zou het niet meer het premium model zijn tenzij je de Pro Max koopt. Ja daar heb ik eigenlijk niet zo veel zin in. En ik denk dus met mij meer mensen, of het komt door de algemene prijsstijgingen. Die heb je volgend jaar ook nog wel, maar als je 4 jaar met een mobiel doet ipv 3 jaar dan heb je tenslotte wel weer bespaard en APple vindt dat natuurlijk ook niet zo leuk.

Ik vind het erger dat de Pro niet hetzelfde camerasysteem krijgt als de Pro Max, dan dat ik er flink voor moet betalen. Maar het niet krijgen, daar haak ik denk ik vanaf, tenzij er een fors prijsverschil zit in de Pro en de Pro Max. Maar dat verwacht ik niet.

there's no place like cloudbase

• antonyv
DNN!S schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 07:00:
[...]

Dan denk ik dat dat geldt voor de iPhone Pro alleen omdat die dus die extra's mist van de iPhone Pro Max, qua camera. Ik denkd at de Pro Max wel een flinkere verhoging krijgt. Laatste wat ik ergens las is $300 meer dan de 17PM.

• antonyv
Donstil schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 07:05:
De iPhone is ook wel een heel belangrijk product voor Apple. Daarom hebben ze het er misschien wel voor over om wat marge in te leven waardoor de prijsverhoging mee kan vallen.

Of chips waren al ingekocht, etc.
Dat dacht ik eerst ook, ze hebben al geheugen ingekocht, maar ik hoor van alle kanten dat de prijsverhoging stevig zal zijn.

Of men lekt dat bewust en dan komen ze uit en dan denk je, hmmm dat valt allemaal reuze mee, maar dan betaal je alsnog teveel voor het Pro model ten op van de Pro Max zonder dat je het echt uitrekent wan t het is veel minder dan je dacht.

Het zal me niets verbazen dat men sommige dingen bewust laat lekken om te peilen hoe het gaat vallen allemaal en dan op het laatste moment toch nog iets kan doen qua prijs(verschil).

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:43
Nieuwe Appletv is voor dit jaar ook wel een optie. Mijn huidige trouwe HD uit 2015 is nu wel echt te traag.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 19:04
antonyv schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 13:28:
[...]

Ja eigenlijk wel slecht voor Apple. Ik lees veel meer dan eerder dat mensen dan wel een jaartje langer doen met hun huidige iPhone. Zo denk ik er inmiddels ook over. Ik ben nog maar recent over op het topmodel/premium model, voorheen had ik of het model ervoor, of een SE en sinds de iPhone 14 Pro er was kocht ik voor het eerst het premium model. En nu sla ik dan voor de tweede keer achtereen het nieuwe model over, de 17Pro vond ik goedkoop ogen en qua kleuren was het niet mijn ding, en nu zou het niet meer het premium model zijn tenzij je de Pro Max koopt. Ja daar heb ik eigenlijk niet zo veel zin in. En ik denk dus met mij meer mensen, of het komt door de algemene prijsstijgingen. Die heb je volgend jaar ook nog wel, maar als je 4 jaar met een mobiel doet ipv 3 jaar dan heb je tenslotte wel weer bespaard en APple vindt dat natuurlijk ook niet zo leuk.

Ik vind het erger dat de Pro niet hetzelfde camerasysteem krijgt als de Pro Max, dan dat ik er flink voor moet betalen. Maar het niet krijgen, daar haak ik denk ik vanaf, tenzij er een fors prijsverschil zit in de Pro en de Pro Max. Maar dat verwacht ik niet.
Hoe kom je erbij dat de Pro Max een ander camera systeem krijgt? Daar zou ik niet van uit gaan namelijk.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Sinus_rhythm schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 12:05:
Hoop dat de verwachte releasedatum van de 18e de werkelijke wordt. Een week later gaan we 4 weken naar Japan, zou fijn zijn om 'm ervoor te ontvangen. O-)
Dan zou ik hem lekker daar kopen, ik ben nu in Japan en het scheelt best wel.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

TNSN schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 14:07:
[...]

Hoe kom je erbij dat de Pro Max een ander camera systeem krijgt? Daar zou ik niet van uit gaan namelijk.
Dat is het recente gerucht, dat de Pro Max de enige gaat zijn met variabele Aperture.

Deden ze vroeger wel vaker natuurlijk, dus zou het zeker niet uitsluiten.

• PrimusIP
carpebios schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 12:56:
Voor wat ik met de AppleTV doet, nog even bruikbaar als 5 jaar geleden ;)
Het laatste huidige model zou voor mij een prima vervanger zijn voor mijn AppleTV HD. Wat mij meer tegen zit dan de performance is dat ik ik dan wel vijf jaar dichter tegen de datum zit dat Apple stopt met support voor het nieuwe OS, en dat niet voor een lagere prijs, maar voor een prijs die hoger ligt dan wat hij bij release was.
Nee, dan ga ik liever voor de komende nieuwe release, of ik zing het nog eventjes langer uit als de prijs te belachelijk wordt.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

carpebios schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 11:55:
Met lokale media ipv streamen is een snellere processor meer dan welkom.

• Dorryflorry
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 19:15
Ik ben erg blij om te kunnen inpikken op dit topic. Erg benieuwd wat het dit jaar zal worden. Zonder specifieke verwachtingen.

Een echte snellaadfunctie zou wel eens leuk zijn. Wat mij betreft kan Apple hier een groot inhaalmanoeuvre uitvoeren. Zelfs met originele 30W lader aangesloten op mijn 17 PM duurt het toch wel lang. Desondanks genereert dit alsnog aanzienlijke warmte. Telefoon wordt tijdens het laden werkelijk niet gebruikt.

• Carlos0_0
Dorryflorry schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 18:46:
Ik ben erg blij om te kunnen inpikken op dit topic. Erg benieuwd wat het dit jaar zal worden. Zonder specifieke verwachtingen.

Een echte snellaadfunctie zou wel eens leuk zijn. Wat mij betreft kan Apple hier een groot inhaalmanoeuvre uitvoeren. Zelfs met originele 30W lader aangesloten op mijn 17 PM duurt het toch wel lang. Desondanks genereert dit alsnog aanzienlijke warmte. Telefoon wordt tijdens het laden werkelijk niet gebruikt.
Ik kan mijn 17pm prima gebruiken tijdens het laden, ligt er misschien aan wat je er mee doet(ik doe geen games ofzo erop).

• emiel74
  • Laatst online: 18:09
Ben echt benieuwd naar de oorzaak waarom je16 pro nu al op is. Bij normaal gebruik zou je daar nog jaren mee kunnen doen?

• DennusB
  • Niet online
emiel74 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:52:
[...]

Ben echt benieuwd naar de oorzaak waarom je16 pro nu al op is. Bij normaal gebruik zou je daar nog jaren mee kunnen doen?
Ja accu is slecht, telefoon is traag, vol bugs in iOS. Tijd voor iets nieuws

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:03
DennusB schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 20:40:
[...]

Ja accu is slecht, telefoon is traag, vol bugs in iOS. Tijd voor iets nieuws
Klinkt als; gewoon een clean install doen. Die bugs zet je over in de back up naar je volgende iPhone.

• DennusB
  • Niet online
MartijnMartijn schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 20:56:
[...]

Klinkt als; gewoon een clean install doen. Die bugs zet je over in de back up naar je volgende iPhone.
Ja dat wil ik dus juist niet, clean install kost mega veel tijd. Juist door dat fijne full system overzetten zit k bij Apple

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Deze kroeg even gemist, hoe is dat mogelijk?

Anyway, dit jaar sowieso geen yearly renewal van een iPhone 17 Pro naar een 18 Pro. Te weinig vernieuwing verwacht ik en dat met de te verwachten prijsstijging en de aankondiging van een vouwbare iPhone denk ik dat ik het geld in de zak houdt of voor de klaptelefoon ga. Maar ja, ik zeg dit dus elk jaar zo’n beetje. :)

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

• THE_BASE
  • Niet online
DennusB schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 20:59:
[...]

Ja dat wil ik dus juist niet, clean install kost mega veel tijd. Juist door dat fijne full system overzetten zit k bij Apple
Je wilt gewoon een nieuwe. Geef maar gewoon toe. :)

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:16
Benieuwd naar de Ultra. Denk wel jammer van missende zoomcam, als geruchten kloppen.

Haters everywhere but I don’t really care

• svenn15
De pre order zou volgens bepaalde websites starten nu op zaterdag 12/11 vermits vrijdag 11/11 is.

• Dorryflorry
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 19:15
Carlos0_0 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 18:52:
[...]

Ik kan mijn 17pm prima gebruiken tijdens het laden, ligt er misschien aan wat je er mee doet(ik doe geen games ofzo erop).
Ik heb nog nooit 1 game gespeeld op deze telefoon. ik laat deze voor zover het kan gewoon rustig opladen zonder deze te gebruiken. Maximaal even snel een berichtje type. Binnenkomende WhatsApp’s etc blijven wel actief.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:18

Grin

Ride si sapis.

DennusB schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 20:59:
[...]

‘[…]dat wil ik dus juist niet[…]’

Je wilt geen iOS bugs, maar je wilt de bugs die je nu hebt wel met een grote waarschijnlijkheid doorzetten naar je nieuwe hardware. Want een clean install kost veel tijd. En vanwege die fijne systeemmigratie zit je bij Apple.

Helder!

Als ik hier heeeel even ‘de consultant’ mag spelen? Aanstaande september inderdaad de nieuwe iPhone kopen en heerlijk van gaan genieten! d:)b

NewsBlur || My Fujifilm gear

• PrimusIP
Om de oude zeur uit te hangen:
Ik ben benieuwd wat die vouwtelefoon gaat worden, maar ik ga hem niet halen en hoef hem niet. Voor mij een gewone iphone of een pro, maar niet dat ding. Dat riep ik al toen er alleen Androids waren, maar nu er waarschijnlijk een Apple versie komt vind ik het zelfde.

Ik verwacht namelijk dat hoewel Apple er vast een mooiere en betere versie van gata uitbrengen, die machine nog steeds de gebreken heeft als die van Samsung: Inferieur kras en breekgevoelig schijn, waarneembare vouw, beperkte hardware (zoals de camera) en een enorm hoge prijs. Ik denk dat je goedkoper bent met een iphone en een ipad mini samen.
Of voor mezelf te spreken, mijn iphone scherm is wel voldoende. Wil ik meer/groter, dan is er ook nog zoiets als een MacBook. Als nou dat scherm opengevouwen het zelfde was als dat van een gewone iphone en de prijs die van de pro, dan had ik het een leuk speeltje voor mezelf gevonden. Maar dat is het niet.
Neemt niet weg dat ik nieuwschierig ben. En Apple kennende gaat het een heel mooi marketing filmpje worden warbij er iets in mij hem toch wel zou willen hebben.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zou toch wat zijn als Apple echt met een foldable komt, dan moet ik mijn koop impuls wel tegen gaan houden. Zit sinds de iPhone 4 primair op het Apple ecosysteem met telefoon+watch+iPad. Ooit in het verleden wel Macbook's (Pro en Air) gehad, zou graag weer een Air willen (naast mijn primaire game-pc) maar te lang gewacht i.v.m. prijsverhogingen. Ik dacht dat de iPad een dom product was en heb de eerste (of 2) overgeslagen, toen er eenmaal meer apps waren vond ik het een briljant apparaat, vooral met studie+werk, makkelijk een notitie maken zonder een zware Asus of HP/Dell laptop uit de tas te halen die (destijds) toch alweer leeg was...

Ooit wel eens over nagedacht om een Android foldable te kopen, maar YT stond vol met berichten over breekbaarheid. Niet dat ik zo lomp met een telefoon ben overigens, maar vaak genoeg valt zoiets. Android kan ik jaar naar jaar simpelweg niet aan wennen (ik zal wel oud worden).

Ik heb sinds dat er een Max variant is altijd de Pro+Max gehad, daar wil ik niet meer zonder. Een hybride tussen een iPhone en iPad lijkt me heerlijk, mits de app-ondersteuning goed werkt (we zijn gelukkig ver gekomen). De breekbaarheid en complexiteit van een foldable zou me echter sowieso op het eerste model tegenhouden en ik zou er nooit 1 zonder Apple Care nemen.

Mijn verstand zegt dat ik mijn 16 Pro Max (net een nieuwe, want probleempje met de laadpoort en dus Apple Care, nieuwe telefoon met 0 accu cycli) op moet gebruiken, dat is financieel het meest interessantst.

[ Voor 19% gewijzigd door Kecin op 28-08-2026 00:24 ]

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Psycho_Mantis schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 17:48:
[...]

Met lokale media ipv streamen is een snellere processor meer dan welkom.
Wat mis je daar aan? Ik heb de huidige en kijk er van die 100 GB Remux files mee, 4K, HDR, etc en heb niet het idee power te missen, alles loopt prima smooth.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

svenn15 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 21:34:
De pre order zou volgens bepaalde websites starten nu op zaterdag 12/11 vermits vrijdag 11/11 is.
11/11 is in november en valt op een woensdag.

• THE_BASE
  • Niet online
Kecin schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 00:20:
Zou toch wat zijn als Apple echt met een foldable komt, dan moet ik mijn koop impuls wel tegen gaan houden. Zit sinds de iPhone 4 primair op het Apple ecosysteem met telefoon+watch+iPad. Ooit in het verleden wel Macbook's (Pro en Air) gehad, zou graag weer een Air willen (naast mijn primaire game-pc) maar te lang gewacht i.v.m. prijsverhogingen. Ik dacht dat de iPad een dom product was en heb de eerste (of 2) overgeslagen, toen er eenmaal meer apps waren vond ik het een briljant apparaat, vooral met studie+werk, makkelijk een notitie maken zonder een zware Asus of HP/Dell laptop uit de tas te halen die (destijds) toch alweer leeg was...

Ooit wel eens over nagedacht om een Android foldable te kopen, maar YT stond vol met berichten over breekbaarheid. Niet dat ik zo lomp met een telefoon ben overigens, maar vaak genoeg valt zoiets. Android kan ik jaar naar jaar simpelweg niet aan wennen (ik zal wel oud worden).

Ik heb sinds dat er een Max variant is altijd de Pro+Max gehad, daar wil ik niet meer zonder. Een hybride tussen een iPhone en iPad lijkt me heerlijk, mits de app-ondersteuning goed werkt (we zijn gelukkig ver gekomen). De breekbaarheid en complexiteit van een foldable zou me echter sowieso op het eerste model tegenhouden en ik zou er nooit 1 zonder Apple Care nemen.

Mijn verstand zegt dat ik mijn 16 Pro Max (net een nieuwe, want probleempje met de laadpoort en dus Apple Care, nieuwe telefoon met 0 accu cycli) op moet gebruiken, dat is financieel het meest interessantst.
Hier iPhone 17 Pro + iPad mini A17 Pro + MacBook Air M4. Beste combinatie voor mijn doeleinden. En voordeliger dan één iPhone Fold.

Maar het zal een soort FOMO zijn om eindelijk weer eens een echt nieuw Apple product in handen te hebben. :)

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Donstil schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 01:15:
[...]

Wat mis je daar aan? Ik heb de huidige en kijk er van die 100 GB Remux files mee, 4K, HDR, etc en heb niet het idee power te missen, alles loopt prima smooth.
[...]

Plex heeft wel wat moeite met media zonder transcoden soms. Maar zal wel eraan liggen dat het slecht geoptimaliseerd is.
Ik weet wel dat er apps zijn die het beter kunnen. Maar weiger per maand voor een app te betalen.

• DNN!S
  • Nu online
THE_BASE schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 07:33:
Maar het zal een soort FOMO zijn om eindelijk weer eens een echt nieuw Apple product in handen te hebben. :)
Hier zit ik ook een beetje mee.... Ik heb totaal geen usercase voor een Fold. Stel dat ik er toch 5% plezier van heb, moet ik 95% van de tijd met een te dik en zwaar device rondlopen. Maar tóch ben ik heel benieuwd of het als je hem hebt niet vanzelf één grote usercase zal worden. Misschien maar gewoon bestellen en na een week terug sturen als het niets is, maar dat vind ik weer lullig voor iemand die hem wél 100% wil hebben en daardoor op een langere wachttijd komt....

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

[...]

Precies, hoogste bitrate in de verzameling hier is rond de 80Mb/s... 4K remux 90GB... vloeiend. Dus de vraag om meer power mbt lokaal streamen? Nee.

• antonyv
TNSN schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 14:07:
[...]

Ik weet het, ik mag er niet vanuit gaan, maar er zijn wel stevige "leaks" dat de Max exclusief een andere sensor, een andere zoomlens en nog mooier, een diafragma krijgt. Dat is in mijn ogen wel serieus wat beter.

Pagina: 1 2 Laatste