[PC] Wardogs

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:13
gister 100k in 1 leven gehaald, heerlijk met de Ural heen en weer rijden en de FOB supplien

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:56

ScreamGT

joejoe

Ik zie soms inderdaad spelers met 100 of 250k aan verdiensten :') Hoe doe je dit? Continue supply chain spelen?

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 3TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Chielioj
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13:42
Marascon schreef op maandag 14 september 2026 @ 10:29:
gister 100k in 1 leven gehaald, heerlijk met de Ural heen en weer rijden en de FOB supplien
Denk dat ik dat vanavond ook maar ga doen. Merk dat ik niet de beste assault speler ben, en bijna weer bankroet ben :+

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

ScreamGT schreef op maandag 14 september 2026 @ 10:48:
Ik zie soms inderdaad spelers met 100 of 250k aan verdiensten :') Hoe doe je dit? Continue supply chain spelen?
Logistics zijn redelijk consistent, aangenomen dat je team er ook goed gebruik van maakt.

Vooral ammo/fuel wat later in de ronde. Je krijgt een assist voor alle schade/kills welke mensen maken met wapens als mortieren als je in de laatste paar minuten bijvoorbeeld ammo afgeleverd hebt. Als ik de supplier in mijn groepje mag geloven rinkelt dat behoorlijk hard zodra dat begint. :D

Zodra de drills aan gaan krijg je voor fuel ook een dikke bonus.

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 14-09-2026 11:04 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:13
ScreamGT schreef op maandag 14 september 2026 @ 10:48:
eerste instantie support een FOB bouwen, daarna tijdje mortarren

Daarna de Ural pakken en continue supply runs doen

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:44
Chielioj schreef op maandag 14 september 2026 @ 10:56:
[...]

Denk dat ik dat vanavond ook maar ga doen. Merk dat ik niet de beste assault speler ben, en bijna weer bankroet ben :+
Ik speel voornamelijk hotzone, en ga er in zonder iets, soms een verrekijker en wat bandages.

Dan gewoon scavengen en speelstijl aanpassen, dat maakt het ook leuk elke keer.

Soms vind je een dikke sniper en soms alleen maar AK's.

Laatste potje helemaal zo gespeeld, 3x doodgegaan en uiteindelijk 130k winst.

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:32
Als je eens wat relaxed wil doen, leg je op 400-500 meter buiten de zones. Zoek een hoog punt en begin met spotten.

Tag alles dat je tegen komt, ook helikopters.
Zo rank je u recon enorm snel. Gisteren mij in een mast verstopt, en had zo een goed zicht. Ben van level 5 naar level 9 gegaan op 1 potje, met 85k profit.

Die ursal ook veel gebruikt tot level 16 driver, en ook de 100k profit in 1 leven gehad ermee.

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:41
Ik doe inmiddels ook van alles in de game.
Waar je ook wel wat cash mee kan pakken is de spawn vehicle naar de cirkel rijden.
Zolang die daar staat en er mensen spawnen krijg je daar cash voor. Ook als ze de eerste seconden overleven (net als met mensen brengen).
Ik heb in 1 pot 3 keer dat ding erheen gereden en ondertussen was ik aan het builden of assault aan het spelen. Tegelijkertijd zag ik telkens cash binnen komen omdat er dus weer iemand op spawnde, overleefde, en kills maakte. Soort van passief geld verdienen dus :).
Als het niet te gevaarlijk is kun je ook proberen dichterbij de HZ te bijven rijden (en natuurlijk ook stilstaan anders kunnen ze niet spawnen). Gebruik de vele smoke die in dat ding zit en draai als je het popt wat rondjes zodat je helemaal in de smoke zit.

Er komen wel meer spelers die al van alles hebben vrijgespeeld. 1 keer reed ik met die spawn vehicle naar de cirkel en kwam er onderweg een humvee (dan heb je echt veel gespeeld) en daarin wat gasten met RPG's (heb je ook al aardig wat gespeeld). Op een haar na kon ik op tijd onze FOB inrijden en was het ding dus niet opgeblazen.

Het is wel heel verschillend hoe georganiseerd (of inzicht in tactiek) de potjes gaan.
Met 2 anderen bouwden we een mooie FOB met 3 drills maar (na meerdere keren vragen) niemand kwam fuel brengen. Dus ben ik zelf maar gerespawned en met een heli flink wat fuel gebracht.
Met de drills aan konden we de punten flink inhalen maar omdat de rest van het team alsnog doelloos bezig was was het feestje gauw voorbij. Ik weet zeker dat we de pot hadden kunnen winnen als iets meer mensen meehielpen aan die drills en het verdedigen daarvan bijvoorbeeld.

Ik vrees dat als je wat tactischer wilt spelen je toch een discord moet opzoeken.
Wellicht wordt het nog wel beter na de eerste weken, als we de influencer/streamers en mensen die het nu vanwege de hype spelen, kwijtraken.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:08

m0nk

16-09-2003 15.15

Of gewoon met de goedkoopste loadout droppen, iemand looten en gewoon met een groep de hz chasen. Mensen ressen/healen. Regelmatig potjes met 100K in de plus geeindigd.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

PuckStar schreef op maandag 14 september 2026 @ 12:14:
1 keer reed ik met die spawn vehicle naar de cirkel en kwam er onderweg een humvee (dan heb je echt veel gespeeld) en daarin wat gasten met RPG's (heb je ook al aardig wat gespeeld). Op een haar na kon ik op tijd onze FOB inrijden en was het ding dus niet opgeblazen.
De RPG unlock je al op support level 5, dat is 1 misschien 2 rondjes logistics en bouwen. De Humvee is driving level 15, wat je na een paar rondjes mensen heen en weer brengen ook al wel hebt.

Het lijkt allemaal heel indrukwekkend, maar dat valt vaak best wel mee. :)

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:41
D4NG3R schreef op maandag 14 september 2026 @ 12:23:
[...]

De RPG unlock je al op support level 5, dat is 1 misschien 2 rondjes logistics en bouwen. De Humvee is driving level 15, wat je na een paar rondjes mensen heen en weer brengen ook al wel hebt.

Het lijkt allemaal heel indrukwekkend, maar dat valt vaak best wel mee. :)
Ah dan keek ik verkeerd. Ik zag Humvee level 30 ofzo, maar dat is dan met minigun denk ik.
RPG heb je inderdaad gelijk dat is niet heel lastig.

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Misschien heb ik het wel fout en zit ik aan de beta levels te denken overigens. Die met een minigun is inderdaad wel flink wat levels hoger. :)

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 13:47
Gister een heerlijk potje gespeeld op de Wardogs NL server, speelde als Manticore (Groen) en hebben het potje op de valreep weten te winnen met echt 1/2 punten verschil ten opzichten van team rood.

Op het einde zorgde de drills ervoor dat we de hotzone op ons kregen, werden flink genuked door beide andere teams maar hielden ons stand en elkaar reviven.

Profits methodes voor mij zijn inderdaad de hotzone blijven chasen, wanneer je in de hotzone bent krijg je om de halve minuut ongeveer een leuk extra bedrag. Verder zijn de logistics run ook goed voor money making, met de truck logistics droppen en heen en weer kan voor flink veel money zorgen.

Kijken welke potjes we de komende dagen op de WARDOGS.NL | Dé Nederlandse Wardogs Community krijgen. Game is in iedergeval genieten geblazen! (y)
Pagina: 1 2 3 Laatste