Ik had een potje die eindigde met 100/32/99.
Was echt tot het laatste moment spannend.
Even 2 momenten noemen die ik zelf meemaakte en wel mooi vond.
1 x was ik een mitrailleur aan het bouwen bij een tower en net nadat ik klaar was zag ik een enemy helicopter aankomen. Ze waren al een paar keer snel met een helicopter precies bij de toren geland ons geraid.
Maar deze keer had ik dus dat ding net klaar en begon vol op die heli te schieten. Die vloog weg, maar ik kon hem toch neerhalen. was schitterend

.
Andere keer vloog ik van HQ richting de cirkel en werd onderweg ineens van achteren neergehaald.
Bleek dat er 2 enemies stiekem een FOB en AA hadden gebouwd op een toren die vrij vlak bij onze HQ stond.
Daarna met 3 man en een auto naar die toren gesheest. Het ging niet zonder slag of stoot, maar we konden ze overmeesteren en hebben de boel ontmanteld

.
Verder ben ik erg positief over de game maar moet ook nog wel wat wennen. Uiteindelijk heb ik dit weekend het meeste taxi gespeeld met een helicopter en ook met de grotere heli grote supply pallets gebracht bij torens e.d.
Vliegen lukt me redelijk. Ik kan alleen nog niet heel snel "remmen" en landen. Dus daar "klagen" sommigen over als ik heel langzaam en rustig aan het landen ben

.
Maarja, ik zeg dan ook gewoon dat ik beginnend piloot ben en liever heb dat ze veilig landen dan helemaal niet.
Daardoor wel paar x gehad dat ik een AA op me af kreeg. Meeste keren, door op het juiste moment de flare de poppen, kon ik de hits ontwijken.
Het raak schieten gaat me nog niet heel goed af. Moet wel zeggen dat ik vaak geen helm of andere protectie aan had waardoor ik uiteraard sneller het loodje legde dan degene waarop ik schoot.
Naast dus vooral vliegen heb ik ook nog best wat zitten plaatsen/bouwen. Leuk is dat je met een grote hamer dus zaken neer kan zetten en samen met anderen het kan bouwen, waardoor jij daar ook weer XP voor krijgt.
Opvallend was wel hoe vaak ik een supplycrate vlakbij de FOB (vaak bij een Tower) zag liggen die daar al een tijdje lag. Nog niemand had die dan dus geopend zodat het onderdeel wordt van de FOB.
Friends joinen in game kan (nog) niet, maar door het noemen van de kleur en de server waar je in zit (en als er nog plek is) kun je toch vrij makkelijk in elkaars potje komen.
[
Voor 95% gewijzigd door
PuckStar op 24-08-2026 23:07
]