I, a stranger and afraid in a world I never made...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
EDIT
Tijdens de show zeggen ze nu "you can login AS WE SPEAK!" Let's gooooo
EDIT yes yes!
[ Voor 59% gewijzigd door pimskie op 03-09-2026 20:42 ]
Uiteindelijk blijkt het een countdown van 4u te zijn met 35 minuten aan reclame over allerlei andere games en de laatste 5 minuten gaat het pas over Wardogs?
En wat was nou die grote aankondiging die ze gingen doen? Die 100k cash out voor de leukste clip?
Of zit ik er nou helemaal naast!? Ik snap het niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Milo44 op 03-09-2026 21:11 ]
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 3TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Bij mij verschenen ze ook niet. Spel herstart, 1 minuutje gewacht en zit nu al een tijdje in een server.ScreamGT schreef op donderdag 3 september 2026 @ 21:12:
Ik heb het spel nu opgestart maar zie 0 servers om te joinen
Heb in het verleden heel veel CS/CZ gespeeld, Overwatch, COD:MW en Apex Legends, dus dan is dit een totaal andere game en een compleet nieuwe genre shooter ook.
Nu in 3u spelen (waarvan effectief 2u schieten) iets van 4 kills gemaakt haha
Morgen lekker vrij, dus dan zal ik er ook nog wel wat nodige uurtjes in verzinken.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 3TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Tijdens de vorige beta stond het sneller en dit keer ook. Ik weet niet of het nu nog sneller staat dan in de vorige beta.kneusteun schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 07:59:
Lijkt alsof het levellen dit keer veel harder gaat
Maar in ieder geval dus wel sneller dan als het straks in EA komt.
Dus stel je er op in dat je dan langer zult moeten spelen om te levellen!
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Staat er geen tekstje bij je links boven ?Sn3gG3l schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 10:54:
Kan je die tutorial ook skippen? Zit nu bij een schietbaan waarin ze niet vertellen wat de bedoeling is
Koop een AK bij de vendor/ kogels, en schiet 5 targets.
Dan moet je schieten op de container op dat cirkeltje, zodat de kogel afkaatst tegen de enemie.
Gooi een granaat in het raam.
Zit je niet toevallig op de testomgeving? Als je vrijuit naar buiten kan lopen zit je iig niet in de tutorial.Sn3gG3l schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 10:54:
Kan je die tutorial ook skippen? Zit nu bij een schietbaan waarin ze niet vertellen wat de bedoeling is
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik zie dat het bouwen van verdediging e.d. (nog) niet veel gedaan wordt. Kan natuurlijk ook zijn omdat de meesten een lagere lvl hebben en de centen worden opgemaakt aan het unlocken.
Ben nog een beetje aan het onderzoeken wat de speelstijl voor mij zal worden. Wel een makkelijke manier om geld te verdienen.
Koop de goedkoopste van het goedkoopste incl. een verrekijker. Spot alle vijanden. Het spotten levert wat centen op, en als ze gekilled worden door een ander, krijg je ook nog wat centen. Als je dit aan de rand van de cirkel doet, loopt het best op.
Voor mij een mooie oplossing om wat centen te verdienen.
Dit zag ik precies in de vorige beta. Eerst enkel wat van die zandzakken (van die vierkante units). Einde van het weekend: meerdere AA's, mortieren, vol supplies, uitkijkposten, echt super vet.Chielioj schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:30:
Ik zie dat het bouwen van verdediging e.d. (nog) niet veel gedaan wordt. Kan natuurlijk ook zijn omdat de meesten een lagere lvl hebben en de centen worden opgemaakt aan het unlocken.
Dit was de vorige beta en gisteren ook weer ook een beetje mijn stijl. Wel met zelf snipen er ook bijChielioj schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:30:
Spot alle vijanden. Het spotten levert wat centen op, en als ze gekilled worden door een ander, krijg je ook nog wat centen. Als je dit aan de rand van de cirkel doet, loopt het best op.
Voor mij een mooie oplossing om wat centen te verdienen.
Voor mensen die me willen toevoegen op Discord, stuur me maar een DM via tweakers.
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Ja dat had ik gedaan. Kon bij 2e keer inloggen wel een server joinen. Ff gespeeld maar werd er niet erg warm van.KBE91 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:08:
[...]
Staat er geen tekstje bij je links boven ?
Koop een AK bij de vendor/ kogels, en schiet 5 targets.
Dan moet je schieten op de container op dat cirkeltje, zodat de kogel afkaatst tegen de enemie.
Gooi een granaat in het raam.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Doet dan van die roll play uitspraken, stay with me soldier.
Zou je dat eens in het echt willen zien doen, je mede soldaat zijn armor afnemen als hij gewond is.
[ Voor 27% gewijzigd door KBE91 op 05-09-2026 06:36 ]
Het gaat ook sneller. In mijn eerste potje had ik de AK, helm, body armor en grotere tas al geunlocked.kneusteun schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 07:59:
Lijkt alsof het levellen dit keer veel harder gaat
De tweede beta duurt ook een dag minder lang, vandaar dat ze misschien hebben versneld.
Wel jammer dat ze niet werken door het raam, daarnet wilde ik 2 mensen spotten.spokje schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 13:43:
Heerlijk om met je monocular enemies te spotten en je teammates ze zien neermaaien omdat ze op de minimap verschijnen. Goed geld verdienen ook
Maar er gebeurde niets, zo te zien kan je ze niet spotten zonder het raam te breken.
Die helikopters spotten brengt ook mooi geld op, zeker als ze nog eens neergeschoten worden.
Enig idee wanneer deze playtest sluit?
Link
Ik ben niet goed in shooters, maar vind het wel leuk om ze te spelen. Daarom leek me Wardogs wel wat - je hoeft niet hele tijd te schieten. Zelfs als je gewoon in de cirkel in leven blijft, voeg je iets toe aan je team.
Leuk dus al die rollen die je op je kan nemen :)
Wel wat best grote nadelen vond ik:
Als je een server joint kan je niet zien hoe ver ze al zijn. Als je dus een volledig potje wilt spelen, join je een server (die al halverwege is), half uur later eindigt die en start een nieuwe ronde - dat duurt weer zo 3 kwartier. Het is dus niet zo dat je 'even een potje' gaat spelen...
Verder als je 'nieuw' start en andere spelers zijn al level xx, en die bestoken je basis constant met een tank, aanvalshelikopters of artillery... probeer daar maar eens wat aan te doen met je starter pistooltje. Dat maakte het wel minder leuk vond ik. Geen idee of dit ook zo gaat zijn als XP langzamer gaat... maar ik zie niet in waarom omdat mensen die veel spelen, toch wel snel zwaardere wapens unlocken en iemand zoals ik die 1 keer per week inlogt...
Ook een paar keer last gehad van campers van je 'teleport' wagentje. Of in een nieuw potje iemand die een wagen koopt en daarmee gelijk iedereen van zijn eigen team overhoop rijdt, helikopters trashed, etc waardoor je team gelijk met 0-10 achter staat.
Maar we gaan het zien als het officieel uit komt
Het werd wel een beetje erg met snipers de laatste dag, die zijn wel erg sterk, ik hoop dat dat nog wat veranderd, maar verder zit het al enorm goed in elkaar en kun je echt vanalles doen om je team te helpen.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
https://store.steampowered.com/app/1867240/WARDOGS/multynoob schreef op maandag 7 september 2026 @ 12:30:
Weet iemand hoe laat de servers live gaan de 10de?
18:00 gaat het spel officieel Early Access in, of de firing range / servers dan ook direct al beschikbaar zijn is natuurlijk een 2e.This game plans to unlock in approximately 3 days (Sep 10, 2026, 6:00 PM)
Sowieso hoop ik deze week op wat meer informatie omtrent het hosten van servers..
Twijfel nu om de game te halen, aangezien de rol van piloot me wel leuk en leerzaam lijkt als je solo speelt.
vliegen maar ook bouwen of bijv. recon spelen kun je makkelijker solo doen.Kaasdipje schreef op maandag 7 september 2026 @ 19:16:
Heb de game 1 avond gespeeld. Op zich wel vermakelijk. Het lijkt me wel leuk om een vorm van support te spelen. Helikopter piloot misschien? Probeerde in de avond 2x een heli te pakken en het vliegen ging prima, maar werd wel 2 keer uit de lucht gemaaid.
Twijfel nu om de game te halen, aangezien de rol van piloot me wel leuk en leerzaam lijkt als je solo speelt.
ik ben ook een x in mijn 1tje ergens in de bergen gaan zitten. FOB maken, AA bouwen en helis uit de lucht schieten. was ook wel vermakelijk
Inmiddels is het bekend hoe en wat:D4NG3R schreef op maandag 7 september 2026 @ 12:34:
Sowieso hoop ik deze week op wat meer informatie omtrent het hosten van servers..
:strip_exif()/f/image/7FIZVqLkESgOByDp1Jj86aoZ.png?f=user_large)
/f/image/rIlFrK8kDPKVHYWOA0yfgXU4.png?f=fotoalbum_large)
Valt wat duurder uit dan ik hoopte, maar goedkoper dan ik verwachte.
Eerst vooral begonnen met levelen van wat Recon en Assault, echter wilde ook wat meer leren over bouwen en logi runs. Dus hamer equipped, Ural truck unlocked en gaan. Veel supplies aangeleverd en wat FOBs helpen bouwen/verdedigen. Het spel wordt dan ineens heel anders, geweldig!
Daarna een pallet met supplies en een pallet met munitie in mn vrachtwagen gegooid, een mooie plek in de bergen gezocht en een eigen kleine FOB gebouwd waar ik met AA alle helikopters uit de lucht schoot totdat ze je op gaan zoeken. Lekker veel geld mee verdiend, en als je een volle littlebird raakt geeft dat zo'n goed gevoel. Kan niet wachten tot donderdag!
Ik was met een logitruck naar een FOB gereden en er reed ook iemand mee maar ik had verder niet echt op de naam gelet.
Daar aangekomen de pallets eruit gegooid en wilde ik weer naar HQ terugrijden, maar ik zag nog iemand in de truck zitten rechts onder in beeld. Ural genaamd. Dus ik denk ik wacht even tot hij uitstapt want die wil vast niet terug. Nouja, er gebeurd nix dus ik denk dan rijd je maar mee naar HQ.
Kom ik bij HQ, blijft hij gewoon nog steeds zitten! Ik denk hmmm beetje vreemd.
Totdat ineens het kwartje viel. Dat is de naam van de truck...................
haha precies ja.m0nk schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 11:26:
Onderweg ook hele eenzijdige gesprekken mee gevoerd?
nee ik had geen voice of chat gebruikt.
maar in ieder geval voelde ik me niet helemaal alleen die hele rit
dit dus !Scorpio616 schreef op maandag 7 september 2026 @ 10:35:
Als de Tweakers hier nog een grote groep Nederlandstalige gamers (25jr+) zoeken voor oa Wardogs Google dan naar "De Game Brouwerij" en join het gevecht met onze 30 andere actieve Wardogs spelers
Ik zeg doen! Hebben super beta's gehad. Klaar voor EA!Scorpio616 schreef op maandag 7 september 2026 @ 10:35:
Als de Tweakers hier nog een grote groep Nederlandstalige gamers (25jr+) zoeken voor oa Wardogs Google dan naar "De Game Brouwerij" en join het gevecht met onze 30 andere actieve Wardogs spelers
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
https://store.steampowered.com/news/app/1867240/view/701027323413004455?l=dutch
Exploits
- Een exploit verholpen waarmee spelers een onbedoelde positie op het kerkdak konden bereiken.
Meldingen en moderatie
- Een nieuw systeem voor het volgen van meldingen toegevoegd.
- Meldingen worden nu gewogen, zodat spelers die herhaaldelijk of te kwader trouw melden minder invloed hebben.
- Bans voor valsspelen worden nu in de server aangekondigd wanneer het automatisch beëindigen van de match uitstaat.
- Het bericht dat je van de server bent gezet verschijnt nu alleen als je echt bent verbannen.
Serverbrowser en interface
- Het filteren in de serverbrowser is herzien.
- Onjuiste schaling van afbeeldingen van communityservers verholpen.
- De knop „Server hosten” gaat nu rechtstreeks naar de hostingpagina.
Spraakchat
- Verholpen dat spraakchat permanent uitviel na een mislukte verbinding. Opnieuw verbinden met verouderde kanalen, het doel van push-to-talk en opnieuw inloggen herstellen nu correct.
- De betrouwbaarheid van spraakchat onder belasting verbeterd en een zichtbare communicatiestatus toegevoegd.
Gameplay en voertuigen
- Balansaanpassing voor de Blackhawk en een oplossing voor de trage pitch.
- De invoerdemping van helikopters geldt nu voor alle invoerapparaten.
- Voertuigkoepels hebben nu een maximale draaisnelheid voor de bediener.
- 155mm-, 122mm- en lichtkogeluitrusting nemen nu meer ruimte in je loadout in.
- Een dpi-probleem verholpen dat het richten met tanks beïnvloedde.
- Het draairatelen van de achtervolgingscamera van de Blackhawk met 6 dB verlaagd.
Prestaties en stabiliteit
- DLSS Frame Generation kan nu zonder herstart worden uitgeschakeld en de render target pool is instelbaar.
- Minder verversingen van de schaduwcache, wat het haperen vermindert wanneer je de besturing van een personage overneemt.
- Twee crashoorzaken in de frame generation-pipeline verholpen.
- Gpu-crashrapporten bevatten nu meer details, zodat we sneller kunnen handelen.
- Een verouderde grafische afhankelijkheid verwijderd.
- Schaduwkwaliteit wordt bij hoge benchmarkscores nu beperkt tot Laag in plaats van volledig uitgeschakeld.
- Een crash verholpen door netwerkaanroepen die buiten de gamethread waren ingepland.
- Een crash verholpen bij het sluiten van een tooltip in de chat.
- Je kunt nu alleen via aanwezigheid aan een sessie deelnemen als jullie vrienden zijn.
- Een crash met betrekking tot bouwwerken verholpen.
- Een crash verholpen bij het afvuren van een wapen waarvan de eigenaar de match had verlaten.
- Neergelegde voorwerpen beïnvloeden de navigatie niet langer, wat wat prestaties terugwint.
- De betrouwbaarheid bij het opstarten verbeterd, met duidelijkere meldingen bij vroege fouten en een route naar herstel.
Balanswijzigingen
Op basis van de data hebben we besloten het levelen tussen 10 en 20 te vertragen en de curve vanaf 35 af te vlakken. Dat betekent dat onze mediane spelers, met 20 tot 25 uur, rond level 20 uitkomen, en dat wie de duurste beloningen wil, de bovenste 5 %, ervoor zal moeten grinden. Artillery verhuist naar Career level 90 en Heavy Tank naar Driver level 35. Ook Driver is herschikt zodat de opbouw door de aanvalsvoertuigen bevredigender aanvoelt. Daarnaast hebben we de verkoopprijzen van Forward Operating Base en Large Hammer verhoogd, zodat ze een echte keuze worden.- Level 10 tot 20 vertraagd, met een vlakkere curve vanaf 35.
- Artillery verplaatst naar Career level 90 en Heavy Tank naar Driver level 35.
- De verkoopprijzen van Forward Operating Base en Large Hammer verhoogd, zodat ze een echte keuze worden.
XP-drempels
Onze balans was eerder specifiek ontworpen voor bètatests van een weekend. Nu sluit die aan bij waar we vinden dat hij hoort te liggen. Elk seizoen krijgt een andere XP-curve met een andere volgorde van items.- Onder level 6: ongewijzigd.
- Level 6: van 8.750 naar 9.250, 5,7 % langzamer.
- Level 10: van 25.000 naar 35.000, 40,0 % langzamer.
- Level 15: van 54.750 naar 110.000, 100,9 % langzamer.
- Level 20: van 111.500 naar 250.000, 124,2 % langzamer.
- Level 25: van 192.000 naar 325.000, 69,3 % langzamer.
- Level 30: van 293.750 naar 400.000, 36,2 % langzamer.
- Level 35: van 416.500 naar 500.000, 20,0 % langzamer.
- Level 40: van 551.250 naar 650.000, 17,9 % langzamer.
- Level 45: van 689.500 naar 800.000, 16,0 % langzamer.
- Level 50: van 838.000 naar 1.000.000, 19,3 % langzamer.
XP-gebeurtenissen
- Speler uitschakelen met een luchtvoertuig: van 300 XP naar 250 XP.
- Item uit een supply crate verkocht onder $75: van 25 XP naar 1 XP.
Economiewijzigingen
Alle prijswijzigingen op één plek. Levelverschuivingen blijven bij hun eigen track.- Verkoper, Forward Operating Base: van $2.500 naar $7.500.
- Verkoper, Large Hammer: van $1.600 naar $2.400.
- Career, Artillery Tank: van $400.000 naar $500.000.
- Recon, 6-10x MRAD-vizier: van $25.000 naar $40.000.
- Recon, 6-10x MOA-vizier: van $30.000 naar $45.000.
- Support, Medium Hammer: van $10.000 naar $25.000.
- Support, Large Hammer: van $25.000 naar $75.000.
- Pilot, Small Armored Supply Crate: van $5.000 naar $10.000.
- Pilot, Little Bird (miniguns): van $25.000 naar $50.000.
- Pilot, Blackhawk: van $50.000 naar $35.000.
- Driver, URAL: van $50.000 naar $35.000.
- Driver, Dune Buggy: van $35.000 naar $25.000.
- Driver, Kodiak Flatbed: van $15.000 naar $35.000.
- Driver, Music Tape H: van $5.000 naar $2.500.
- De XP-curve van de tracks is vanaf level 6 opnieuw uitgebalanceerd. Level 6 gaat van 8.750 naar 9.250, ongeveer 5,7 % langzamer, met een grotere stijging op level 10.
- De aankoopcurve voor supply crates is opnieuw geschaald van 25-250 naar 1-200, zodat goedkope items een redelijke prijs krijgen en niet misbruikt kunnen worden.
Unlocks seizoen 1.0: Career
- Sports Parachute: van level 36 naar level 35.
- Large Backpack: van level 56 naar level 55.
- 762x54mm AP: van level 83 naar level 82.
- 556mm AP: van level 85 naar level 83.
- Deagle: van level 90 naar level 85.
- Artillery Tank: van level 55 naar level 90.
Unlocks seizoen 1.0: Medic
- PP-19 drummagazijn van 50 patronen: van level 33 naar level 29.
Unlocks seizoen 1.0: Support
- Large Hammer: van level 7 naar level 8.
Unlocks seizoen 1.0: Driver
- URAL: van level 4 naar level 3.
- Kodiak (Assault): van level 8 naar level 6.
- Dune Buggy: van level 10 naar level 8.
- Kodiak (Flatbed): van level 2 naar level 10.
- Large Supply Crate: van level 20 naar level 16.
- URAL (Covered): van level 30 naar level 18.
- Music Tape H: verhuist van Pilot level 28 naar Driver level 23.
- URAL (Attack): van level 40 naar level 25.
- Humvee (minigun): van level 35 naar level 30.
- Heavy Tank: verhuist van Career level 35 naar Driver level 35.
Ik zal vanavond eens kijken of er ruimte is in de Game Brouwerij!
This is the Way.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Mochten mensen nog intresse hebben in een Wardogs NL Discord, wees welkom en kom met een community spelen! Discord
doet 't niet?JessetjeNL schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:36:
Launchday!
Mochten mensen nog intresse hebben in een Wardogs NL Discord, wees welkom en kom met een community spelen! Discord
Oh das apart, zou normaal moeten werken!
Anders even via hun website: WARDOGS.NL | Dé Nederlandse Wardogs Community
Over een uur kunnen we trouwens los! ^^
This is the Way.
EDIT: Op dit moment zeggen dat ze "limited" zijn en met Valve proberen op te lossen. Met andere woorden, Valve schuld.
https://x.com/WARDOGS/status/2098088030686879852
[ Voor 49% gewijzigd door CyberToon op 10-09-2026 18:56 ]
Ach ja, als dit echt te lang gaat duren is er morgen nog een dag.
[ Voor 34% gewijzigd door CyberToon op 10-09-2026 19:07 ]
[ Voor 14% gewijzigd door FDMK op 10-09-2026 19:25 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Oh dacht alleen dat ze wachtrij van dat moment de nek om draaiden.
Al moet ik zeggen, dat ik ik zojuist ook een auth error kreeg en weer van onder de 40K naar boven de 150K vloog.
Had het net weer overigens. Ik kijk morgen wel weer.D4NG3R schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:31:
Dat deden ze ook, als je al 30 minuten in de queue zat sloeg dat bericht ook op jouw queue.
Al moet ik zeggen, dat ik ik zojuist ook een auth error kreeg en weer van onder de 40K naar boven de 150K vloog.
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
https://x.com/Brammflakes...ce-brutal-sever-queues%2F
Naast de vele spelers bleken ze last te hebben gehad van een Ddos. Dat vertelde de dev in een stream. Rond 23.00 waren de servers weer online na een hotfix. Peanut (grote streamer) had priority, met een paar andere grote streamers. Het voetvolk stond in de wachtrij.
Ik kon erin rond 23.30, en heb nog een half uurtje gespeeld, zonder problemen. Op moment dat ik erin kon, las ik dat er een lijst van 250K wachtende
Onzin. Streamers hadden er net zoveel last van als iedereen. Behalve dat de paar die het wel lukte, veel meer viewers kregen.Chielioj schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 07:57:
Ik heb de hele avond geprobeerd. En ondertussen wat streams opstaan.
Naast de vele spelers bleken ze last te hebben gehad van een Ddos. Dat vertelde de dev in een stream. Rond 23.00 waren de servers weer online na een hotfix. Peanut (grote streamer) had priority, met een paar andere grote streamers. Het voetvolk stond in de wachtrij.
Ik kon erin rond 23.30, en heb nog een half uurtje gespeeld, zonder problemen. Op moment dat ik erin kon, las ik dat er een lijst van 250K wachtende
Ik heb Peanut de hele avond open gehad en hij heeft minder gespeeld dan ik.
Begon met exact 0 aan cahs omdat ik iemand joinde en de tutorial skipte, verdiende 50k en toen ik terug ging moest ik ineens de tutorial toch doen en was ik terug naar 10k.
Achja het was weer als vanouds.
Zodra de servers na de hotfix ( rond 23.00 uur ) online kwamen, heb ik bij hem echt geen queue gezien. Hij zat er binnen enkele seconden in, en op dat moment had ik 120K mensen voor mij in de wachtrij.FreeShooter schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:17:
[...]
Onzin. Streamers hadden er net zoveel last van als iedereen. Behalve dat de paar die het wel lukte, veel meer viewers kregen.
Ik heb Peanut de hele avond open gehad en hij heeft minder gespeeld dan ik.
Dan had je in zijn chat moeten kijken, wat voor commentaar hij kreeg.
En dat sloeg ook helemaal nergens op, aan beide kanten. No shit dat developers een zooi streamers voorrang geeft, dat trekt potentieel nieuwe spelers aan. Even goed is het niet de schuld van een streamer dat de developer deze voorrang geeft.Chielioj schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 09:31:
Dan had je in zijn chat moeten kijken, wat voor commentaar hij kreeg.
Hoe druk kan men zich maken dat een paar dozijn reclameborden spelers voorang heeft..
Maar goed, vanuit de devs zelf: https://www.reddit.com/r/..._an_update_on_the_server/
Uit de samenvatting:
Aanvullend daarop; de servers in de US leken gisteravond aanzienlijk stabieler dan die in de EU. Een paar Amerikaanse spelers welke ik af en toe spreek gaven aan nog geen half uur in de queue te hebben gezeten en gewoon zonder problemen een ronde te kunnen spelen terwijl mijn groepje op dat moment al dik een uur aan het wachten was.There was a priority queue system, apparently intended for streamers/others, but the developer says it wasn't actually functioning properly. So streamers getting in while others couldn't wasn't necessarily because they were being deliberately prioritised. Many streamers simply got in early enough to land on healthy servers.
Ik vind het iig tof dat ze zich er niet onder uit proberen te lullen en toegeven flinke fouten te hebben gemaakt, maar het had ze gesierd als ze ons wat vaker van informatie hadden voorzien.
Ik moet zeggen, rond 23.00 kwam ik in de wachtrij, en om 23.30 zat ik in een server. Er waren idd grote verschillen qua wachtrijen inderdaad. Maar heb toch een 45 minuten stabiel kunnen spelen.
Ik zat ook met regelmaat in de officiële discord van Wardogs, en moet zeggen dat ik niet het idee had dat men niet genoeg communiceerde. Toen ik hoorde dat men ook last had van ddos aanvallen.. tja, dan ligt de prio natuurlijk met dat oplossen ipv continu op Discord zitten.
Volgens mij was ik op dat moment, van de reddit post, juist deze streamer aan het kijken. Ik heb denk ik de laatste 3 minuten van de uitleg meegekregen.
Ach.. vanavond maar weer een ronde proberen en dan zien we wel
[ Voor 11% gewijzigd door Chielioj op 11-09-2026 15:54 ]
Als logi vermaak ik me wel, hierna maar eens leren om zelf goed te kunnen bouwen en dan zoveel mogelijk mijn team te helpen.
Ik wordt enthousiast van wat ik erover zie maar vraag me af of dit een goed instap moment is, of dat ik beter kan wachten.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Ik vermaak me echt al heel erg goed. Kom vrijwel geen bugs tegen. Je kunt van alles doen.Frez schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 21:24:
Wat is de staat van deze game qua content en performance? Is het echt een early acces of voelt het al aan als een volledige game. En hoe draait de game op pc?
Ik wordt enthousiast van wat ik erover zie maar vraag me af of dit een goed instap moment is, of dat ik beter kan wachten.
Vergeleken met veel andere Early Access games vind ik dat er al veel te doen is en het al als volledige game voelt (ook al komt er nog meer content in de toekomst).
Game is super optimized en eigenlijk geen bugs. Heb nog nooit zo'n goede early access gezien. Content er zijn nu 3 maps en dat blijft waarschijnlijk ook wel een periode zo. Voelt zeker als een volwaardige game. Als je kunt leven met de drie maps die de komende periode de enige 3 zullen zijn. Maar heerlijke game, blij dat ik de 'gok' genomen heb.Frez schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 21:24:
Wat is de staat van deze game qua content en performance? Is het echt een early acces of voelt het al aan als een volledige game. En hoe draait de game op pc?
This is the Way.
Zelf met een hotas is het niet simpel, hoop wel dat mijn VelocityOne rudder pedalen ondersteuning gaan krijgen. Dat ze ook de optie toe voegen dat we een custom curve kunnen gebruiken.NoTimeRemains schreef op zondag 13 september 2026 @ 10:46:
Het vliegen is wel echt lastig zeg, ben al geswitched van MKB naar controller, maar nog steeds erg moeilijk. Net in een game waarin rood 1 punt had maar wel halverwege de spawns zat om met AA heli's te spawnkillen.
Heel wat mensen die ik zie vliegen hebben een VKB joystick, en die kunnen dat in de software van hun joystick zelf doen.
tweakers discord niet in elk geval
Er is in ieder geval een Wardogs.nl discord en De Game Brouwerij heeft ook een Wardogs hoekje.kneusteun schreef op zondag 13 september 2026 @ 14:13:
Via wat worden nu de meeste squads gevonden?
tweakers discord niet in elk geval
De voicechannels zijn mij soms een beetje te vol waardoor het voor mij iets te chaotisch wordt, maar er zijn soms ook channels waar niet zoveel mensen inzitten.
Notes: https://store.steampowered.com/news/app/1867240/view/701027323413005176
[ Voor 3% gewijzigd door PuckStar op 13-09-2026 18:27 ]
This is the Way.
Houd je F wel ingedrukt?NoTimeRemains schreef op zondag 13 september 2026 @ 19:10:
ik heb nu een paar keer gehad dat ik niet kan op geven. F doet niets. Jullie?
jep, alsof de knop niet werkt
This is the Way.
Nee, nog nooit gehad.NoTimeRemains schreef op zondag 13 september 2026 @ 19:10:
ik heb nu een paar keer gehad dat ik niet kan op geven. F doet niets. Jullie?
Jup, ook gehad.
Soms ook dat je een game joined en dan 20 seconden lang ergens in de map staat en niks kan doen.
Dit weekend vooral lekker veel support zitten spelen, heerlijk als je team een beetje meewerkt en je een stevige FOB neer kan zetten zonder constant gestoord te worden door aanvallers/inbrekers.
/f/image/3qXH8NcnKjAxO5LAxcjxUQre.png?f=fotoalbum_large)
En ja, ondanks dat we op dat punt maar 3 tickets hebben wonnen we die ronde. Zodra de FOB potdicht zat hebben we heel aggresief de drills kunnen gebruiken om de hotzone op de FOB te houden.
[ Voor 63% gewijzigd door D4NG3R op 14-09-2026 09:15 ]
/f/image/9lnRj2a7FebA3lbJdEjC20x5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mjIZkcSbkyP6K544wcUfb83E.png?f=fotoalbum_large)