Spelersnaam: chantalcoolsma
TweakersID: chantalcoolsma
[ Voor 31% gewijzigd door chantalcoolsma op 06-08-2026 12:17 ]
“Geeft niet, ik struikel ook weleens over mijn draadloze netwerk”
Ik zie geen aanmelding bij de Tweakers FC voetbalpoule van jechantalcoolsma schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 12:05:
Clubnaam: FCHellevoetbal
Spelersnaam: chantalcoolsma
TweakersID: chantalcoolsma
Ik zie ook geen aanmelding bij de Tweakers FC voetbalpoule van joupoes schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 12:16:
ik doe weer mee
"Verzoek in behandeling" zie ik in de app bij Tweakers F.C.makooy schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 12:19:
[...]
Ik zie geen aanmelding bij de Tweakers FC voetbalpoule van je
[ Voor 58% gewijzigd door eddyb85 op 06-08-2026 13:45 ]
Geregistreerd onder mijn tweakers nick.
[ Voor 12% gewijzigd door SlaadjeBla op 06-08-2026 16:10 ]
Ik weet iig dat de bal rond is en hij alle kanten op kan rollen.SlaadjeBla schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 16:08:
Weinig verstand van voetbal, maar dat mag de pret niet drukken. Als een octopus uitslagen kan voorspellen, maak ik ook een kans. Ik doe mee.
Geregistreerd onder mijn tweakers nick.
Ik doe graag weer mee!makooy schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 08:10:
Eind deze week is het al zover en begint de competitie al weer!
89 deelnemers tot nu toe!
De volgende spelers van afgelopen jaar heb ik nog geen reactie van gezien:
@Cheeeese, @Deniol, @Despotes98, @Dion34, @donkerlicht, @Fascinerend, @Fendermen, @Freshnezz, @IntToStr, @jandee, @kippik, @Koploper07, @Lucatoni, @m@cer, @Maarten_E, @Marrtijn, @Nmgn, @PL3X4N, @psYchovic, @Purehz, @robbydw, @Seikbal, @silverchaoz, @Supermach, @Tdv98, @xetri, @Zyron, @zzendon
Dion34 (Tweakers)
Dion82 (Voetbalpoules.nl)
FC Kok clubnaam
Fendermen spelers naam!
Fendermen tweakers id
Bedankt voor alle energie tijd en berixhren weer
Moet zeggen dat ik het nog wel lastig vind, heb zoveel teams nog niet zien spelen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large)
Eerste speelronde komt er aan! We hebben nog nooit zoveel animo gehad voor onze Voetbalpoule
160 bevestigde spelers!
De onderstaande spelers moeten nog hun voorspellingen invullen:@ajaxalex, @Axel, @Cheeeese, @Chibi-Hierro, @ddekruyf, @Despotes98, @DivineNL, @Fendermen, @FREAKJAM, @Frituurman, @Gonadan, @Heho, @Hoosie, @Hortz, @IkBenDeSjaak, @jandee, @jm2th2, @Jordi0344, @Klauwhamer, @LordYeetemus, @Maarten_E, @MarkH69, @marsharrow, @MichelB24, @Mrkoekie, @ParaDroid2, @PL3X4N, @psychicist, @psYchovic, @Ramzzz, @RudyL, @Sargan, @Scheurbuik, @SlaadjeBla, @SuperCrisz, @T-bone88, @thijssie007, @Vreemdevis, @Wippie1234, @wokkelz, @Xantoz, @Xeds, @zzendon
Onderstaande spelers van vorig seizoen hebben nog geen berichtje hier geplaatst of ze dit seizoen meespelen. Zonder bericht worden jullie na het weekend verwijderd.
@Cheeeese
@jandee
@PL3X4N
@psYchovic
@Purehz
@Seikbal
@Tdv98
@Zyron
@zzendon
Onderstaande spelers staan nog in de wachtkamer van onze Tweakers FC poule en hebben nog geen bericht hier geplaatst, wel aangemeld voor de poule op Voetbalpoules dus.
| Naam | Teamnaam/ nickname | Emailadres |
|---|---|---|
| Arie | ArieGaatWinnen | |
| Bas | MxMayne1 | |
| Che | Cheng | |
| Dennis | Moeszie | |
| drmodun | Drmo | |
| Ewout Koolen | ekoolen | |
| Ger | VoetbalVerenigingVenlo | |
| J | PSV Wave | |
| Ja | FC Wat! | |
| Julian | jdg033 | |
| Marvin | LoneWolf_NLD | |
| neudeboules | ForzaFCU | |
| Nico van Nes | Nicodekliko | |
| Niels | Fred Fredhino | |
| Remco | Flyingdutchman | |
| ruud | lanesraa | |
| Simon Janssen | Siemdjans | |
| Supermickopreis | supermickopreis | |
| Tim van Ierland | timvani |
[ Voor 3% gewijzigd door makooy op 07-08-2026 09:14 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
GlazenbolcupGonadan schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:04:
Iedereen wel even je voorspellingen invullen dan hè? Het begint vanavond al.
Moet zeggen dat ik het nog wel lastig vind, heb zoveel teams nog niet zien spelen.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
ik had mezelf al wel gemeld, ik doe mee. Menig wk/ek poule gewonnen, hopelijk zit mn clubvoorkeur mn voorspellingen niet in de weg.
Lege virente, virent cuncta
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
@IkBenDeSjaak het lijkt erop dat je dit seizoen de sjaak bentMxMayne1 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:21:
[...]
ik had mezelf al wel gemeld, ik doe mee. Menig wk/ek poule gewonnen, (...)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dan mag ik hopen dat je voor Feyenoord bent en gelijk krijgt. Sta ik komende zomer weer in HofpleinMxMayne1 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:21:
[...]
ik had mezelf al wel gemeld, ik doe mee. Menig wk/ek poule gewonnen, hopelijk zit mn clubvoorkeur mn voorspellingen niet in de weg.
Grootste valkuil: invullen wat je hoopt dat het wordt, ipv wat je denkt dat de uitslag wordt!MxMayne1 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:21:
[...]
Zojuist speelronde 1 ingeleverd, iedereen veel succes!
Wel jammer dat ie in de rest van t seizoen geen enkele goal meer heeft gemaakt
Oh well, ronde 1 ingevuld, let the games begin!
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Spelersnaam: Uncle Bob
TweakersID Uncle Bob
Teamnaam BobUltimateTecnoTeam
@poes
@Wartacus
Kunnen jullie je nog aanmelden bij de Tweakers FC poule? Zie nog geen aanmeldingen bij VP.
https://link.voetbalpoules.nl/epByZ
Dat is correct. Speel nu Coach van het jaar met mijn vrienden en vind 2 apps wel te gek.makooy schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:26:
@lalutir
@poes
@Wartacus
Kunnen jullie je nog aanmelden bij de Tweakers FC poule? Zie nog geen aanmeldingen bij VP.
https://link.voetbalpoules.nl/epByZ
- Teamnaam: Santos
- Spelersnaam: Jaguarxj16
- TweakersID: Jaguarxj16
Zeker! je kan je nog aanmelden bij de Tweakers FC poule, link staat een paar berichten terugjaguarxj16 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:05:
Kan ik nog meedoen?
- Teamnaam: Santos
- Spelersnaam: Jaguarxj16
- TweakersID: Jaguarxj16
Succes iedereen
Heb me wel aangemeld voor de poule.makooy schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:40:
@HeerKaas
@Jay-K
Ik zie jullie beide niet meer in de Poule op Voetbalpoules, klopt dat?
Before me there were many, after me there will be none
Ja ik begin de vrijdag ook weer traditioneel met 0 punten. Hardlopers zijn doodlopers zullen we maar zeggen.remmstein schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 20:50:
Nou, ik begin zoals het vorig jaar ook ging, de eerste 0 punten staan alweer met potlood ingetekend.
Die eindstand kan je nog aanpassen, ik wacht nog even tot richting de deadline en na de transfermarkt.Vld1989 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 21:27:
Ik heb in ieder geval nog 0-1, en ook Cambuur op plek 18 laten eindigen.
nggyu nglyd
Als de volgende spelers zich nog even in deze topic kenbaar willen maken zouden jullie mij enorm blij maken
| Naam | Teamnaam/ nickname | Emailadres |
|---|---|---|
| Arie | ArieGaatWinnen | ? |
| Bjorn | Hiet | ? |
| Che | Cheng | ? |
| Dennis | Moeszie | @Moeszie ? |
| drmodun | Drmo | @drmodun ? |
| Ewout Koolen | ekoolen | @ekoolen ? |
| Fredje | Fred Fredhino | ? |
| Ger | VoetbalVerenigingVenlo | ? |
| J | PSV Wave | ? |
| Julian | jdg033 | ? |
| Marvin | LoneWolf_NLD | ? |
| neudeboules | ForzaFCU | @neudeboules ? |
| Nico van Nes | Nicodekliko | ? |
| Remco | Flyingdutchman | ? |
| ruud | lanesraa | ? |
| Simon Janssen | Siemdjans | ? |
| Supermickopreis | supermickopreis | @supermickopreis ? |
Ik pas misschien ook nog wel eea aan ja. Na vanavond is de kans dat ik dat met Cambuur doe echter niet grootQuad schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 22:00:
[...]
Die eindstand kan je nog aanpassen, ik wacht nog even tot richting de deadline en na de transfermarkt.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Succes iedereen, en dat Feyenoord en ik maar mogen winnen 😉🤞🏻
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Ze willen even bevestiging hebben dat jij dat account op voetbalpoules hebt, vandaar de tag. Nu met je post hier weten ze voldoendesupermickopreis schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 15:13:
Hai, mijn naam is Micko, bedoel je zo?
Nou inderdaad. Wat een drama reeks van wedstrijden.Zephyer schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 11:22:
PSV doet er nu al alles aan dat ik niet win…. #matchfixing
Mocht Kiwi meer dan 2 punten hebben verdiend deze wedstrijd dan weet je wel waardoor het komt #belchineesZephyer schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 11:22:
PSV doet er nu al alles aan dat ik niet win…. #matchfixing
Ik heb er vooralsnog maar eentje exact goed maar dat zal @toolkist zeer tevreden stemmen.Wippie1234 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 17:49:
Toch wel veel verassende uitslagen. Gelukkig nog twee uitslagen exact juist weten te voorspellen maar verder was het vrij matig!
Psv?Typhone schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 17:51:
[...]
Ik heb er vooralsnog maar eentje exact goed maar dat zal @toolkist zeer tevreden stemmen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Had je Ajax weer op puntverlies gezet?Typhone schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 17:51:
[...]
Ik heb er vooralsnog maar eentje exact goed maar dat zal @toolkist zeer tevreden stemmen.
ik bedoel, door het einde van m'n vakantie en het terugkarren vanuit de dordogne helemaal geen erg meer in gehad om de eerste ronde in te vullen
PH-MRK request startup
is everything cool?

Speelronde 1
Un, dos, tres, let's kick some ass. Na een hete zomer vol Oranje, controverse op een WK en supermarkten vol met juichpakken en allerlei andere gekke Oranje-snipsels, gebeurde precies datgene wat niemand verwacht had: Oranje werd geen wereldkampioen. Zoals altijd zijn we dat al voor het toernooi begint maar Marokko bleek oppermachtig met de penalties.Back to de Eredivisie it is! Hier wordt het kaf van het koren gescheiden, hier worden jongetjes mannen, meisjes vrouwen en talenten stervoetballers. Dit is ook het domein waar clowns meestervoorspellers blijken, waar echte kenners vaak onbeloond blijven (ondergetekende o.a.) en waar je bij @Superkiwi voor luttele euro's een perfect gepolijste glazen bol kunt krijgen. Iedereen die dat gedaan zou hebben had nu dus gezien dat NEC thuis kansloos onderuit ging tegen Telstar en dat Excelsior Cambuur met 0-4 pakkie op de broek zou geven. Om over PSV nog maar te zwijgen.
Geldt die 35%-resellers commissie nog @Superkiwi ?
Goed een overzichtje. Excelsior heeft absoluut geen zin om te denken aan degradatievoetbal. Direct vol erop en de promovendus met een vier-rake klappen knock out geslagen. Cambuur weet dat het weer tussen de mannen voetbalt.
SC Cambuur - Excelsior 0-4
NEC was aanvallend voetbal, veel doelpunten maken en veel tegen krijgen maar vriend en vijand verrassen met een 3e plek afgelopen seizoen. Een uitschieter is leuk maar het publiek wil blijvende stabiliteit. Dat viel vies tegen. Telstar had de voorspellingen van de kenners gezien en deed een grote not today. Drie punten in de tas uit bij NEC is knap.
NEC - Telstar 1-2
De Eagles mochten ten strijde trekken tegen Willem II. Willem II zag tot hun vreugd de grote concurrent afgelopen seizoen degraderen (NAC, red) en nam brutaal de leiding in Deventer. Helaas bleek hier ook eens te meer dat er in de Eredivisie kerels voetballen. Daar was Willem II nog niet op voorbereid dus 4-1 op het broekie.
GA Eagles - Willem II 4-1
PSV, PSV, PSV wat moet je er mee? Zijn ze weer bezig om iedereen valse hoop te geven? Zand in de ogen te strooien? De verdediging is al (jaren) het zorgenkindjes maar behalve Ajax en Telstar durft niemand de mannen uit Eindhoven aan te pakken. Fortuna deed dat in de 92e minuut echter wel en dat was een zege voor de natuur. De tranen vloeiden rijkelijk op het boerenland en de planten genoten met volle teugen.
PSV - Fortuna 2-2
AZ mocht aantreden tegen ADO Den Haag. ADO is na een aantal jaren weer terug in de Eredivisie en treft AZ. Dat is altijd een club die meestal 4 fases kent: een fase waarin ze alles winnen, een fase waarin ze alles verliezen en dat nog een keer. De vraag is altijd waar je AZ treft: helaas voor ADO was dit niet het juiste moment en AZ wint relatief eenvoudig.
AZ - ADO Den Haag 2-0
Sparta treft hun kleine grote broer uit Rotterdam: Feyenoord. Onder toeziend oog van Eenhoorn en Gio wordt er (vrees ik) een logischere weg ingeslagen op voetballend gebied. Een klein beetje controverse hier in de wedstrijd maar aangezien Infantino en Trump beiden niks met Sparta hebben bleef het bij 0-1 in het voordeel van Feyenoord. Vlak ze niet uit dit seizoen is mijn advies.
Sparta - Feyenoord 0-1
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM speelden in de openingswedstrijd maar weer eens tegen PEC Zwolle. Schijnbaar verliezen we er volgens de statistieken nooit van (behalve in bekerfinales) en op het oog was het een eenvoudig middagje. De nieuwe coach besloot echter zo'n beetje heel het elftal van vorig seizoen een kans te geven wat er na 55 minuten niet denderend uitzag. Gelukkig was daar een WK-ganger die een tackle inzette, rood kreeg en Ajax liep weg naar een 0-2 met de nieuwe Duitse enclave.
PEC Zwolle - Ajax 0-2
FC Groningen kende vorig seizoen (uit mijn hoofd) een goede start en deed dat dit seizoen weer. FC Utrecht valt ook geen pijl op te trekken (een soort AZ maar meestal iets minder dominant). Tegen Groningen bleek Groningen te machtig te zijn en wacht Utrecht een busreis van 820km terug naar Utrecht
FC Groningen - FC Utrecht 2-1
SC Heerenveen en FC Twente mochten het weekend afsluiten. Waar Twente eerder deze week nog over de mennekes van een Slowaakse club heen denderden waren de Friezen uit een ander soort hout gesneden. Kalme 1-0, wedstrijd koeltjes uitspelen en Twente mocht weer de bus in.
SC Heerenveen - FC Twente 1-0
/f/image/HWhvR4enHn3giXxp2IRsM1Pj.png?f=fotoalbum_large)
Niet alleen winnaar van deze week maar ook winnaar van heel Nederland @Gynnad .
64 punten op de eerste speeldag. Schijnbaar verkoopt @Superkiwi tegenwoordig zijn platina-bollen ook. Nette score hoor en gefeliciteerd met de weekwinst!
/f/image/PGNFitK6ZfxmPzuezKknehKr.png?f=fotoalbum_large)
1. @Gynnad +64 punten
2. @M@cer +62 punten
3. @jlena +54 punten
4. @jbdeiman +53 punten
5. @Marrtijn +52 punten
5. @whiteguy +52 punten
Twee man die er ver boven uit steken en de rest volgt. Deze ronde is vooral uittesten dus reken je vooral niet rijk
/f/image/p7AYaoz8olgvgY9Zg4iIVZCo.png?f=fotoalbum_large)
Het fijne van verslag doen in ronde één is dat de top en de totaalstand identiek zijn.
1. @Gynnad +64 punten
2. @M@cer +62 punten
3. @jlena +54 punten
4. @jbdeiman +53 punten
5. @Marrtijn +52 punten
5. @whiteguy +52 punten
/f/image/U2hPzh7Kt5KLVbO0aOIIZgVE.png?f=fotoalbum_large)
- @jlena dacht ik doe voor het eerst mee met de pool dus laat ik een sterke eindsprint inzetten. De laatste 3 wedstrijden allemaal compleet goed voorspeld en daarmee een top 5 notering te pakken.
- AZ - ADO Den Haag was met 2-0 de best voorspelde wedstrijd van deze week
- @Gonadan wat gaan we doen met @FREAKJAM? Hij gooit het op dikke vingers maar als je 8-2 voorspelt tégen Ajax dan wordt het tijd voor overleg op hoog niveau
- @Gynnad had een vierknaller met 4 wedstrijden op rij volledig goed. Doe eens even rustig jongeman
Lastige start vond ik toch wel. Toch zie ik weer wat bekende namen bovendrijven, knap.Typhone schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 21:54:
[Afbeelding]Speelronde 1
Un, dos, tres, let's kick some ass. Na een hete zomer vol Oranje, controverse op een WK en supermarkten vol met juichpakken en allerlei andere gekke Oranje-snipsels, gebeurde precies datgene wat niemand verwacht had: Oranje werd geen wereldkampioen. Zoals altijd zijn we dat al voor het toernooi begint maar Marokko bleek oppermachtig met de penalties.
Back to de Eredivisie it is! Hier wordt het kaf van het koren gescheiden, hier worden jongetjes mannen, meisjes vrouwen en talenten stervoetballers. Dit is ook het domein waar clowns meestervoorspellers blijken, waar echte kenners vaak onbeloond blijven (ondergetekende o.a.) en waar je bij @Superkiwi voor luttele euro's een perfect gepolijste glazen bol kunt krijgen. Iedereen die dat gedaan zou hebben had nu dus gezien dat NEC thuis kansloos onderuit ging tegen Telstar en dat Excelsior Cambuur met 0-4 pakkie op de broek zou geven. Om over PSV nog maar te zwijgen.
Geldt die 35%-resellers commissie nog @Superkiwi ?
Goed een overzichtje. Excelsior heeft absoluut geen zin om te denken aan degradatievoetbal. Direct vol erop en de promovendus met een vier-rake klappen knock out geslagen. Cambuur weet dat het weer tussen de mannen voetbalt.
SC Cambuur - Excelsior 0-4
NEC was aanvallend voetbal, veel doelpunten maken en veel tegen krijgen maar vriend en vijand verrassen met een 3e plek afgelopen seizoen. Een uitschieter is leuk maar het publiek wil blijvende stabiliteit. Dat viel vies tegen. Telstar had de voorspellingen van de kenners gezien en deed een grote not today. Drie punten in de tas uit bij NEC is knap.
NEC - Telstar 1-2
De Eagles mochten ten strijde trekken tegen Willem II. Willem II zag tot hun vreugd de grote concurrent afgelopen seizoen degraderen (NAC, red) en nam brutaal de leiding in Deventer. Helaas bleek hier ook eens te meer dat er in de Eredivisie kerels voetballen. Daar was Willem II nog niet op voorbereid dus 4-1 op het broekie.
GA Eagles - Willem II 4-1
PSV, PSV, PSV wat moet je er mee? Zijn ze weer bezig om iedereen valse hoop te geven? Zand in de ogen te strooien? De verdediging is al (jaren) het zorgenkindjes maar behalve Ajax en Telstar durft niemand de mannen uit Eindhoven aan te pakken. Fortuna deed dat in de 92e minuut echter wel en dat was een zege voor de natuur. De tranen vloeiden rijkelijk op het boerenland en de planten genoten met volle teugen.
PSV - Fortuna 2-2
AZ mocht aantreden tegen ADO Den Haag. ADO is naar een aantal jaren weer terug in de Eredivisie en treft AZ. Dat is altijd een club die meestal 4 fases kent: een fase waarin ze alles winnen, een fase waarin ze alles verliezen en dat nog een keer. De vraag is altijd waar je AZ treft: helaas voor ADO was dit niet het juiste moment en AZ wint relatief eenvoudig.
AZ - ADO Den Haag 2-0
Sparta treft hun kleine grote broer uit Rotterdam: Feyenoord. Onder toeziend oog van Eenhoorn en Gio wordt er (vrees ik) een logischere weg ingeslagen op voetballend gebied. Een klein beetje controverse hier in de wedstrijd maar aangezien Infantino en Trump beiden niks met Sparta hebben bleef het bij 0-1 in het voordeel van Feyenoord. Vlak ze niet uit dit seizoen is mijn advies.
Sparta - Feyenoord 0-1
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM speelden in de openingswedstrijd maar weer eens tegen PEC Zwolle. Schijnbaar verliezen we er volgens de statistieken nooit van (behalve in bekerfinales) en op het oog was het een eenvoudig middagje. De nieuwe coach besloot echter zo'n beetje heel het elftal van vorig seizoen een kans te geven wat er na 55 minuten niet denderend uitzag. Gelukkig was daar een WK-ganger die een tackle inzette, rood kreeg en Ajax liep weg naar een 0-2 met de nieuwe Duitse enclave.
PEC Zwolle - Ajax 0-2
FC Groningen kende vorig seizoen (uit mijn hoofd) een goede start en deed dat dit seizoen weer. FC Utrecht valt ook geen pijl op te trekken (een soort AZ maar meestal iets minder dominant). Tegen Groningen bleek Groningen te machtig te zijn en wacht Utrecht een busreis van 820km terug naar Utrecht
FC Groningen - FC Utrecht 2-1
SC Heerenveen en FC Twente mochten het weekend afsluiten. Waar Twente eerder deze week nog over de mennekes van een Slowaakse club heen denderden waren de Friezen uit een ander soort hout gesneden. Kalme 1-0, wedstrijd koeltjes uitspelen en Twente mocht weer de bus in.
SC Heerenveen - FC Twente 1-0
[Afbeelding]
Niet alleen winnaar van deze week maar ook winnaar van heel Nederland @Gynnad .
64 punten op de eerste speeldag. Schijnbaar verkoopt @Superkiwi tegenwoordig zijn platina-bollen ook. Nette score hoor en gefeliciteerd met de weekwinst!
[Afbeelding]
1. @Gynnad +64 punten
2. @M@cer +62 punten
3. @jlena +54 punten
4. @jbdeiman +53 punten
5. @Marrtijn +52 punten
5. @whiteguy +52 punten
Twee man die er ver boven uit steken en de rest volgt. Deze ronde is vooral uittesten dus reken je vooral niet rijk![]()
[Afbeelding]
Het fijne van verslag doen in ronde één is dat de top en de totaalstand identiek zijn.
1. @Gynnad +64 punten
2. @M@cer +62 punten
3. @jlena +54 punten
4. @jbdeiman +53 punten
5. @Marrtijn +52 punten
5. @whiteguy +52 punten
[Afbeelding]
- @jlena dacht ik doe voor het eerst mee met de pool dus laat ik een sterke eindsprint inzetten. De laatste 3 wedstrijden allemaal compleet goed voorspeld en daarmee een top 5 notering te pakken.
- AZ - ADO Den Haag was met 2-0 de best voorspelde wedstrijd van deze week
- @Gonadan wat gaan we doen met @FREAKJAM? Hij gooit het op dikke vingers maar als je 8-2 voorspelt tégen Ajax dan wordt het tijd voor overleg op hoog niveau
- @Gynnad had een vierknaller met 4 wedstrijden op rij volledig goed. Doe eens even rustig jongeman
nggyu nglyd
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Mooi verslag weer! Prachtige nieuwe banners ... lekker bezig
Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....
haha, same hereMarrtijn schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:32:
Gezien mijn prestaties van vorig jaar, koester ik deze plek in de top 5. Dit neemt niemand meer van mij af.
Dus ik zit na 1 speelronde al op de helft daarvan
De eerste tien wedstrijden maakt het niet echt uit of u kunt voorspellen of niet. U kunt er wel een voordeel mee opbouwen voor de rest van het seizoen.Seikbal schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:32:
@Seikbal doet weer mee.... en er is nog niks veranderd qua voorspellingen...
Mooi verslag weer! Prachtige nieuwe banners ... lekker bezig
Dus hup, pak die punten nu gewoon, dan komt alles wel goed.
Tweakers abbo is inmiddels aangevraagd en komt er aan!Lekkerboeie86 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:46:
Complimenten voor het verslag en de nieuwe banners! Ziet er weer super netjes uit! Gefeliciteerd @Gynnad met je Nr 1 positie van Nederland
Thanksmakooy schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:51:
[...]
Tweakers abbo is inmiddels aangevraagd en komt er aan!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Vraag voor een vriend of dit je enige uitschieter van het seizoen mag zijn
Poh, 64 punten in een ronde met best wel wat verrassingen, is knap hoor ...
Ik ben, net als vorig seizoen gewoon rustig begonnen, met het idee dat de 1e pannenkoeken voor de kinderen zijn
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large)
Tweede speelronde komt er aan! We hebben inmiddels nog een aantal spelers erbij gekregen en de teller staat nu op 170! Wauuw!!
Onderstaande spelers hebben hun voorspellingen nog niet ingevuld:
@Axel, @brombeer21, @Carpebios, @Despotes98, @DivineNL, @ElMacaroni, @Faraz, @Fe2O3, @Fendermen, @FREAKJAM, @Freshnezz, @Frituurman, @frumper, @Geerius, @Gonadan, @Heho, @Henkie, @HippiePaci, @Hortz, @IkBenDeSjaak, @jaguarxj16, @JamesDelaney, @JasperS1994, @Jay-K, @jbdeiman, @Jero_B, @jm2th2, @johan-sv, @Jordi0344, @kippik, @lalutir, @Len2926, @Lodevicus, @LordYeetemus, @Lucatoni, @Maarten_E, @majoh, @Marc3l, @MegaBleek, @Megupe, @Mich, @MichelB24, @Miki, @MK1o2, @Mooijekind, @Mrk87, @OMX2000, @ParaDroid2, @psychicist, @Purehz, @Qu3st, @Quazier, @R-B, @Razenko, @reaL_G, @Rouwette, @RudyL, @silverchaoz, @sjtienuh, @SlaadjeBla, @ST10©DE, @SuperCrisz, @Tdv98, @th3sander, @ThaSorcerer, @thijssie007, @Usagi, @Wartacus, @Willem_48, @wokkelz, @Xantoz, @Zyron
Slechter dan ronde 1 kan toch niet
Dum de dum
Shots firedmakooy schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 12:49:
[...]
stond je zelfs onder @Superkiwi in ronde 1 ?![]()
Dacht dat daar niemand stond
2x de helft van nummer 1, naja bijna dan.
Dum de dum
Jij kan het weten heSuperkiwi schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 14:10:
Niks mis met 27 punten hoor, hele mooie score!
Shots fired again!
Nu stop ik... voor nu dan
Je krijgt m vanzelf een keer terug.makooy schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 15:51:
[...]
Jij kan het weten he![]()
Shots fired again!
Nu stop ik... voor nu danlater meer
nggyu nglyd
[ Voor 5% gewijzigd door remmstein op 14-08-2026 22:06 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik dacht 2-1, klote Telstar krijgt geen voordeel van de twijfel meer van mij.
/f/image/y45muHjlYDQIiWulsdU8MSCH.png?f=fotoalbum_large)