Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2026-2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

• Seikbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:00

Seikbal

Tweakers Addict

Bedankt voor het verslag en gefeliciteerd @RudyL

Zelf ben ik niet ontevreden over deze week qua punten! Zelfs 10-punters... PSV had ik 0-5 winst... 6-1 dus, eigenlijk 100% goed.. maar dat is met AZ 3-0 die 5-2 spelen natuurlijk hetzelfde. :+

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:30
Gonadan schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 11:40:
[...]

De meeste mensen hebben wel een scoreappje inderdaad waar dat gewoon in staat.
Pagina 818 op teletekst werkt prima.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:49

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
mavaros schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 21:33:
[...]

Pagina 818 op teletekst werkt prima.
Je bedoelt dan 832, maar daar staat ook niet de hele lijst.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• mavaros
Gonadan schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 21:37:
[...]

Je bedoelt dan 832, maar daar staat ook niet de hele lijst.
Nee, ik bedoel echt 818 voor de eredivisie. 829 als je de KKD volgt.

Overigens werkt radio1 ook prima om een beetje de wedstrijden te volgen, om de standen bij te houden.

Uw lijstjes zijn na de wedstrijden pas van belang. En anders kan je inderdaad beter een ander hulpmiddel gebruiken

• Gonadan

Gonadan

mavaros schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 23:20:
[...]

Nee, ik bedoel echt 818 voor de eredivisie. 829 als je de KKD volgt.

Overigens werkt radio1 ook prima om een beetje de wedstrijden te volgen, om de standen bij te houden.

Uw lijstjes zijn na de wedstrijden pas van belang. En anders kan je inderdaad beter een ander hulpmiddel gebruiken
Je had wel door dat het ons ging om een lijst met alle doelpuntenmakers, en dat we daarom bij de appjes terecht kwamen? Teletekst biedt zoiets niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Legi0n
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:35
Poah eerste keer top 5 en een mention #trots #ditvergeetiknooitmeer

• mavaros
Gonadan schreef op woensdag 2 september 2026 @ 00:15:
[...]

Je had wel door dat het ons ging om een lijst met alle doelpuntenmakers, en dat we daarom bij de appjes terecht kwamen? Teletekst biedt zoiets niet.
Ja en nee.

Dat mensen tegenwoordig overal een appje voor hebben, zie ik om me heen.

De pest is dus een beetje, dat ik nog met een windowstelefoon rondloop, die gewoon niet aan apps doet. Dus apps zitten niet in mijn systeem om daaraan te denken.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:18

Quad

Doof

Over 24u moeten de extra voorspellingen afgevinkt zijn. De ranking heb ik wel helder, maar de topscorer.. Ik zie bij geen enkele ploeg een potentiële topscorer voor dit seizoen. Dus allicht een verrassing a la Giakoumakis.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:32
Ik heb twee 'logische' opties en 1 outsider, waarvan ik niet geloof dat veel mensen hem zouden pakken. Maar ik waarschijnlijk ook niet haha

LOETKE

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:27

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Ik heb gekozen voor Guidetti.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:36
Ueda staat nu bovenaan, dus die maar behouden. Geen idee wie anders

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Megupe schreef op donderdag 3 september 2026 @ 21:18:
Pietervs schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:28:
[...]

en Ueda wordt geen topscorer, kwam ik dit weekend achter...
:)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus E V2 5.12 kWh V158; HW P1; HomeAssistant

• Megupe
Okey vooruit, niet van de Eredivisie. Maar dan wordt ueda wel topscorer van Feyenoord dit seizoen. Deal!

En misschien ook van de Ligue 1

[ Voor 13% gewijzigd door Megupe op 03-09-2026 22:39 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Megupe schreef op donderdag 3 september 2026 @ 22:38:
Okey vooruit, niet van de Eredivisie. Maar dan wordt ueda wel topscorer van Feyenoord dit seizoen. Deal!

En misschien ook van de Ligue 1
Vorig jaar was er toch iemand die had een verkochte spits als topscoorder ingesteld? Dat vond ik wel akelig grappig hehe.

• chantalcoolsma
  • Laatst online: 13:54
Megupe schreef op donderdag 3 september 2026 @ 21:18:
Shaqueel.

“Geeft niet, ik struikel ook weleens over mijn draadloze netwerk”

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Typhone schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 09:59:
[...]

Vorig jaar was er toch iemand die had een verkochte spits als topscoorder ingesteld? Dat vond ik wel akelig grappig hehe.
Een spits kiezen die wel iedere wedstrijd bijna speelde maar die gewoon niet scoort.. en die dit seizoen bij Twente speelt en al bijna zijn hele doelpuntentotaal van vorige seizoen in de Eredivisie heeft gemaakt.... #nietgrappig :o

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lCRDNbgCAYVAkrN8AwG6jxsIVPw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large

De eerste afvallers in de poule zijn helaas een feit :|
Maar laten we vooral met zijn alle blijven voorspellen en zorgen dat we de beste poule op Voetbalpoules blijven! :D

@Baf, @Bao_Mi1, @brombeer21, @bvbal79, @Deniol, @Despotes98, @Dion34, @DutchEagle1993, @ElMacaroni, @EricNL, @Faraz, @Fendermen, @FREAKJAM, @Freshnezz, @Gonadan, @Heho, @Henkie, @HippiePaci, @IkBenDeSjaak, @jaguarxj16, @JamesDelaney, @Jelte41, @johan-sv, @Klauwhamer, @lalutir, @lameeuw, @Maarten_E, @majoh, @Marrtijn, @marsharrow, @MegaBleek, @Megupe, @Mich, @MM99, @Mooijekind, @OMX2000, @ParaDroid2, @Quad, @Quantor, @reaL_G, @Rubeo38, @RudyL, @Scheurbuik, @Sempy, @Stakie, @StoOker, @SuperCrisz, @supermickopreis, @th3sander, @ThaSorcerer, @Thennis, @thijssie007, @Triggie, @Xantoz, @Xeds

Voor de Extra voorspellingen (Ranglijst + Topscorer) moeten deze voorspellers nog iets invullen:
@Bao_Mi1, @ElMacaroni, @Carpebios, @Cheeeese, @Despotes98, @Dickey, @EricNL, @Faraz, @Fendermen, @FREAKJAM, @Henkie, @Jay-K, @JasperS1994, @Jelte41, @StoOker, @jm2th2, @Maarten_E, @Mich, @MegaBleek, @MM99, @OMX2000, @ParaDroid2, @pelle888, @Quad, @Quantor, @Ramzzz, @th3sander, @IkBenDeSjaak, @Stakie, @supermickopreis, @Usagi, @Xantoz, @xetri, @YES

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:51

Mooijekind

Manager Product Content
Dacht dat ik alles braaf had ingevuld, was ik de laatste wedstrijd van het weekend vergeten 8)7

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:08

heho

Ommen, Overijssel

(jarig!)
Net alles ingevuld, zie ik dat NEC-Feyenoord weer leeg is. Had NEC laten winnen, maar blijkbaar is dit een teken van boven. Hoppa, 3 punten naar Rotterdam :9 O-)

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

• Megupe
Die gast van de scheermesjes

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:38
Zit er tot nu toe behoorlijk naast. Behalve dat PSV kampioen wordt natuurlijk. Maar even kijken of het dit weekend beter gaat met voorspellen

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:04

MM99

That is the way I am!

Voor iedereen die het nog niet heeft gedaan of nog wilt aanpassen, vandaag tot 20:00 heb je tijd om je rangorde en topscorer van Eredivisie in te vullen.

• remmstein
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-09 14:24
Tis weer vrijdagavond, het gaat weer beginnen. Hopelijk een keer weekend met wat geluk en goed begin.

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:32
Topscorer: Arokodare

Twijfel: Meerdink

Outsider: van Bommel

Dat was het rijtje wel

LOETKE

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

RudyL schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 20:02:
Topscorer: Arokodare

Twijfel: Meerdink

Outsider: van Bommel

Dat was het rijtje wel
Ik ben voor jouw “outsider” gegaan. :)

• pelle888
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-09 00:24
makooy schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 10:37:
[Afbeelding]

De eerste afvallers in de poule zijn helaas een feit :|
Maar laten we vooral met zijn alle blijven voorspellen en zorgen dat we de beste poule op Voetbalpoules blijven! :D

@Baf, @Bao_Mi1, @brombeer21, @bvbal79, @Deniol, @Despotes98, @Dion34, @DutchEagle1993, @ElMacaroni, @EricNL, @Faraz, @Fendermen, @FREAKJAM, @Freshnezz, @Gonadan, @Heho, @Henkie, @HippiePaci, @IkBenDeSjaak, @jaguarxj16, @JamesDelaney, @Jelte41, @johan-sv, @Klauwhamer, @lalutir, @lameeuw, @Maarten_E, @majoh, @Marrtijn, @marsharrow, @MegaBleek, @Megupe, @Mich, @MM99, @Mooijekind, @OMX2000, @ParaDroid2, @Quad, @Quantor, @reaL_G, @Rubeo38, @RudyL, @Scheurbuik, @Sempy, @Stakie, @StoOker, @SuperCrisz, @supermickopreis, @th3sander, @ThaSorcerer, @Thennis, @thijssie007, @Triggie, @Xantoz, @Xeds

Voor de Extra voorspellingen (Ranglijst + Topscorer) moeten deze voorspellers nog iets invullen:
@Bao_Mi1, @ElMacaroni, @Carpebios, @Cheeeese, @Despotes98, @Dickey, @EricNL, @Faraz, @Fendermen, @FREAKJAM, @Henkie, @Jay-K, @JasperS1994, @Jelte41, @StoOker, @jm2th2, @Maarten_E, @Mich, @MegaBleek, @MM99, @OMX2000, @ParaDroid2, @pelle888, @Quad, @Quantor, @Ramzzz, @th3sander, @IkBenDeSjaak, @Stakie, @supermickopreis, @Usagi, @Xantoz, @xetri, @YES
Ik zie nu inderdaad dat ik de topscorer niet heb ingevuld, 8 over 8 ;w

• remmstein
  • Laatst online: 13-09 14:24
Pfff. Gelukkig zijn er morgen ook nog vier wedstrijden om fout te hebben.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
remmstein schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:58:
Pfff. Gelukkig zijn er morgen ook nog vier wedstrijden om fout te hebben.
Dan haal ik een kwartet aan nulletjes

• toolkist
  • Niet online
pelle888 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 20:08:
[...]

Ik zie nu inderdaad dat ik de topscorer niet heb ingevuld, 8 over 8 ;w
Wie zou je gekozen hebben? Gewoon om er einde seizoen nog harder van te balen als dat beslissend blijkt te zijn ;)

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:00:
[...]

Dan haal ik een kwartet aan nulletjes
Laat me raden, net minimaal 12 punten?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
toolkist schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:03:
[...]

Wie zou je gekozen hebben? Gewoon om er einde seizoen nog harder van te balen als dat beslissend blijkt te zijn ;)
:*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xqeauyS_rR_k5OSUpvkV2aQ2BiU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bN7Nleq3tYqzaksaucfZPvs1.jpg?f=fotoalbum_large

• Gonadan

Gonadan

:N

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Na twee keer een 0 was de winst van PSV extra welkom: dat was een 1012-punter voor mij *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Pietervs op 06-09-2026 10:46 ]

• toolkist
  • Niet online
Wie die op 1 gezet heeft is ook wel duidelijk

• chantalcoolsma
Wacht ff. Ik sta 2e in de pool? 3 punten achter. It’s game on 🤘🏻⚽️

• Quad

Quad

Doof

Misschien had ik Koeman als topscorer moeten aanklikken.. :+

nggyu nglyd

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:16
Oké… je hebt slechte rondes en hele slechte… 6 punten deze week 😱

Life is what happens while you're busy making other plans

• Gonadan

Gonadan

Oei dat is wel echt rampzalig inderdaad. Ik heb ook een flink slechte ronde maar baas boven baas zo te zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• makooy
frumper schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:33:
Oké… je hebt slechte rondes en hele slechte… 6 punten deze week 😱
Ik heb precies tegenovergestelde. Ik sta gewoon 6de dit weekend :X

• pelle888
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-09 00:24
toolkist schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:03:
[...]

Als ik er nu overna denk dan had ik Godts geselecteerd, vandaar dat die leeg was. Dan kies ik Ueda, ohhh wacht... Nee als ik nu zou moeten kiezen Pepi, mits hij niet foetsie is in januari :9

• Radiohoofd
  • Registratie: Februari 2024
  • Nu online

Radiohoofd

I believe I can fly

16 van de 36 punten deze week gehaald bij Ajax - PSV, alleen de doelpuntenmaker Pepi bij PSV niet correct.

Everyone faces darkness on their own. As I have done, so will you.

• Faraz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 20:06
MM99 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 13:23:
Voor iedereen die het nog niet heeft gedaan of nog wilt aanpassen, vandaag tot 20:00 heb je tijd om je rangorde en topscorer van Eredivisie in te vullen.
Ah damn. Te laat gelezen :(

• Alex_79
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 15:38
Ik bedank Pepi en El Arguioui voor hun goals en de bonuspunten. Fraaie sprong van 25 plaatsen omhoog

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/enMkucAfC6fzErdGAdyoemco.png

Speelronde #5

Wat kunnen we zeggen over deze ronde? AZ maakt op zondag het verschil, en wint van Heerenveen om weer de kop over te nemen die het op zaterdag aan PSV was krijtgeraakt. Leuke pot, mooie goals.

OK, dat is wel erg kort samengevat... :+

De topper Ajax - PSV op zaterdag was wel de meest opvallende wedstrijd. PSV kwam vroeg op voorsprong door een knap uitgespeelde combinatie die, na te zijn doorgekopt door Van Bommel eindigde met een kopbal van Pepi die achter Ter Steegen in het net belandde: 0-1. Na het eerste kwartier gaf Ajax wat meer gas, creëerde meerdere kansen en juist toen er weer een kans verprutst leek, draaide in de wat chaotisch ogende verdediging een (was die zo bedoeld of niet?) effectbal van Tolu alsnog het doel in: 1-1.

Die sterke fase duurde ongeveer een minuut of 20. En net toen iedereen dacht dat de rust wel gehaald zou worden met deze gelijke stand, haalde Geertruida bij een boogbal fraai uit met een volley die ook weer met een mooie boog in de uiterste hoek van het doel vloog: 1-2. Met een voorsprong de rust in dus, voor PSV.

De tweede helft was zeker boeiend, met name omdat er naar hartelust gewisseld werd door Michel. Heeft iemand een idee waarom Tolu het veld uit moest, in mijn optiek toch de gevaarlijkste man bij Ajax? Kopsterk, een geboren target man, kaatsend met zijn kont tegende 16, en door zijn lengte potentieel een geduchte tegenstander voor elke CV.

Dat was echter niet het meest spraakmakende moment van de tweede helft. Tegen het einde van de wedstrijd was dat namelijk een zeer onbesuisde, lompe actie van Ruben van Bommel, die een vrij kansloze sprong richting bal inzette op hoge snelheid, blijkbaar inzag dat het mis dreigde te gaan, en zich zo indraaide dat hij de op de bal afkomende Bouwman vol op de solar plexus raakte - en geen rood kreeg... hoe dan?!?

Nou, de scheids beoordeelde het als 'geel' en de VAR vond er niks van. 8)7 Dankzij de zesde 'witte' wissel - net zo controversieel als 'geen rood' :? - kon Ajax de wedstrijd met 11 man beëindigen. Zo bekeken, had Van Bommel met rood eraf, en Bouwman eraf met zijn blessure en geen extra wissel netto/bruto/tarra niemand geschaad, zou je zeggen. Anyway, voer voor heel veel discussie...

In extremis werd de marge nog vergroot door een slimme loopactie van Bajraktarevic, die vrijlopend in de zestien de bal diagonaal in 't uiterste hoekje achter Ter Steegen wist te tikken. De 1-3 was geen slechte afspiegeling van de wedtsrijd, qua kansen, alhoewel het dan eerder 4-6 had moeten zijn als de schutters allemaal wat beter hadden gemikt.

Gebeurde er nog meer? :?

Jazeker, Feyenoord had weinig moeite met NEC, en maakte inde uitwedstrijd eigenlijk vrij simpel korte metten met deze ietwat tegenvallende ploeg 1-3. Uitblinkers: Zechiël en Valente.

Zoals reeds gezegd, was AZ in de uitwedstrijd (lekkere pegel en een mooie assist van Meerdink!) net te sterk voor Heerenveen, dat 1 doelpunt meer moest incasseren: 2-3. Net als ADO, dat thuis met dezelfde cijfers van Fortuna verloor, in een wedstrijd waarin Mo Ihattaren bij alle doelpunten betrokken was, en zelf 2x scoorde. Excelsior won knap van Willem II, dat thuis een 0-3 moest wegslikken. Groningen en Twente hielden elkaar in evenwicht met 2-2, net als Sparta - PEC, en ook Telstar - Cambuur eindigde met die cijfers.

Daar was de man van de wedstrijd, hoe je het ook draait of keert, de keeper van Telstar: Ronald Koeman Jr. benutte twee penalties (!) en gaat nu de wereld over in alle media als de keeper die twee keer scoorde in één wedstrijd - mooi voor in het plakboek!

Voor de zwarte bladzijde, die vooral niet in een plakboek thuishoort :( , zorgde de wedstrijd Utrecht-Go Ahead. Go-Ahead was uiterst effectief en stond na een uur knap voor met 0-3. Op dat moment dacht één of andere hersenloze laffe tak dat hij een heldenrol moest vervullen - cynisme, uiteraard.

Vanachter een groot spandoek - wat een helden! |:( - gooide iemand zwaar knalvuurwerk op het veld dat vlakbij het doel van Haug uit elkaar knalde, waardoor de wedstrijd tijdelijk gestaakt werd. En alsof men dacht dat deze wedstrijd nog leuk zou worden, werd er opnieuw afgetrapt. Utrecht maakte zelfs kort daarna de 1-3, en dat was het 'Utrechtpubliek' achter het doel van Haug blijkbaar te gortig. Een regen van bekers daalde neer, en de wedstrijd werd vervolgens definitief gestaakt. :|

Deze wedstrijd wordt a.s. dinsdag 8 september om 14:00 uur uitgespeeld. Het zal allemaal wel conform de KNVB-regels zijn, misschien kunnen clubs en KVNB eens zwaardere sancties overwegen.

Wéér (zwaar) vuurwerk, en wéér een wedstrijd vergald. Waarom niet als club dat deel van het thuispubliek dat dit veroorzaakt zelf straffen? Jullie houden heel laf een spandoek op, om dit te verhullen, dan blijft het hele vak voortaan leeg. :w Seizoenskaart, weggegooid geld? Jammer joh!

Ik droom even verder... en geef de supporters van de bezoekende club hun geld terug. Is het een idee om dat bedrag eens door te belasten op de seizoenkaarthouders van het betreffende zich misdragende vak?
  1. De volgende 2 uitwedstrijden: zonder publiek.
  2. Voor de eerstvolgende thuiswedstrijd blijft voor straf het vak leeg.
  3. De wedstrijd daarna, eerst het bedrag dat aan het Go-Ahead-publiek most worden terugbetaald ophoesten met elkaar, anders blijft het vak nog steeds leeg, en we houden het zo tot de rekening is vereffend.
/einde droom

Precedentwerking voor volgende speelronden - we kunnen vast weer herhalingen van dit soort idioot, uiterst schadelijk en schandelijk gedrag tegemoet zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/PGNFitK6ZfxmPzuezKknehKr.png

De volgende deelnemers eindigen deze week (voorlopig, dinsdag wordt FC Utrecht - Go-Ahead Eagles nog uitgespeeld) in de top 5:

1. @Mrkoekie met 68 punten! :o
2. @Alex_79 en @lameeuw, beide met 61 punten
3. @MarcelFolkers met 60 punten
4. @Quazier met 59
5. @chantalcoolsma met 57 punten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/HWhvR4enHn3giXxp2IRsM1Pj.png

@Mrkoekie (voorlopig, dinsdag wordt FC Utrecht - Go-Ahead Eagles nog uitgespeeld) met 7 punten voorsprong op de nrs. 2!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/p7AYaoz8olgvgY9Zg4iIVZCo.png

De volgende deelnemers staan deze week (voorlopig, dinsdag wordt FC Utrecht - Go-Ahead Eagles nog uitgespeeld) in de top 10:

1. @chantalcoolsma en @xetri 216
2. @Vld1989 214
3. @Alex_79 209
4. @quexy 208
5. @lameeuw 207
6. @YES 203
7. @dutchgio, @Quazier en @RudyL 200
8. @jlena, @Martijn en @Xantoz 199
9. @C.W., @Ivo, @RCL en @Roald 196
10. @MarcelFolkers en @R-B 195

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/U2hPzh7Kt5KLVbO0aOIIZgVE.png

Zolang FC Utrecht - Go-Ahead Eagles niet is uitgespeeld staan er meerdere spelers ex aequo op dezelfde plekken. Interessante stand zo, en wie weet wat de dinsdag nog brengt!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Wauw verslag alweer online, lekker bezig.

De wedstrijd Ajax - PSV was best wel leuk om te zien en het is jammer dat het zo moest 'eindigen', hier heeft iedereen het over (logisch maar toch zonde). Dus ik zal daar maar niks over zeggen.
:( :( :( :( :( :( :(

Wow 8)7 ! 16 punten bij de wedstrijd van de week.. zoveel heb ik er volgens mij nog nooit gehaald _/-\o_

Rondetotaal tot nu toe (37) is wel een heel stuk slechter dan @Mrkoekie -> Gefeliciteerd voor nu alvast; maar vast ook wel voor na morgenmiddag?

• chantalcoolsma
Ramzzz schreef op zondag 6 september 2026 @ 23:48:
[Afbeelding]

Jazeker, Feyenoord had weinig moeite met NEC, en maakte inde uitwedstrijd eigenlijk vrij simpel korte metten met deze ietwat tegenvallende ploeg 1-3. Uitblinkers: Zechiël en Valente.
Jerayno Schaken wil ik ook even genoemd hebben. Bij je debuut meteen scoren. Uitblinkert! _/-\o_

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:46
ik dacht zondag avond alvast de volgende ronde in te vullen toen ik zag dat ik 68 punten had. heb 't zelf nog maar even nagerekend want ik kon 't zelf eigenlijk niet geloven...

maar mooi verslag weer en bedankt voor de felicitaties :D

en eens met @chantalcoolsma Schaken jr is wat mij betreft man of the match. Schaken sr is de clown van de week met z'n gelijkhalende gezever :P

PH-MRK request startup

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
Volgens mij heb ik zelden zo'n slechte ronde gehad :P

Van positie 492 overall naar 3709. Volgende keer beter zullen we maar zeggen... Paar gokjes hier en daar in de hoop wat bonuspunten mee te nemen ging weer ouderwets mis.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
IntToStr schreef op maandag 7 september 2026 @ 08:52:
Volgens mij heb ik zelden zo'n slechte ronde gehad :P

Van positie 492 overall naar 3709. Volgende keer beter zullen we maar zeggen... Paar gokjes hier en daar in de hoop wat bonuspunten mee te nemen ging weer ouderwets mis.
Ik had een schamele 24 punten waarvan 10 bij Groningen-Twente... Ik had Sparta, NEC en Telstar sterker verwacht. Ik heb twee domme fouten gemaakt (achteraf altijd makkelijk maar ik ga al langer mee) ik had Ajax - PSV 1-3 en dat zaterdagmiddag veranderd (had bij Ajax Brandt als doelpuntenmaker en van Bommel bij PSV dus nooit +20 punten gescoord.

En ik had Eagles op winst staan bij Utrecht maar die nog aangepast omdat ik niet kon voorstellen dat Utrecht hier punten zou verspelen. Dure aanpassingen voor een zaterdag in elk geval zucht.

• Quazier
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:27
Eindelijk weer een goed begin van het seizoen, hopelijk dat ik beetje bij kan blijven de komende weken.

• d4rkn4pst3r
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:03
Met 49 punten tot nu toe mijn beste ronde. Ingevuld door de vrouw die het voetbal niet volgt.🤐

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
Gewoon tweede hier terwijl ik in m'n familiepoultje ergens onderaan bungel. Is mijn familie nou zo goed of zijn Tweakers nou zo slecht?

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Slechts 2 uitslagen correct, 28 hele punten, en deze vind ik dan wel kenmerkend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a2ij2VKjHool5XFK2Jyxx39THXQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GVyCSqX0ONkIPl4eHiCCZHBS.png?f=fotoalbum_large

Zowel Berghuis als Perisic miste nét het doel... :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:04

MM99

That is the way I am!

Met 11 punten ga ik even in een hoekje zitten huilen en goed nadenken over de nut van mijn leven.

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Eerlijk is eerlijk: als PSV-er was ik blij dat de VAR met zijn blindegeleidehondje aan het spelen was. :+

Want het was echt wel rood. En daar baal ik wel van: van Bommel heeft echt de potentie om een topspeler te worden, maar hij kan ook zo maar een tweede Suarez worden: ook top, maar met héél erg vervelende streken af en toe.

Persoonlijk: ik ben dit weekend 35 plaatsen gestegen *O*
Ik sta zelfs op bladzijde 3 (weliswaar helemaal onderaan, maar ik sta er toch maar!).
Ik geloof niet dat me dat eerder ooit gelukt is.

Dus iedereen onder mij: maak maar vast wat ruimte want kans is best groot dat ik de komende weken weer een mooie vrije val ga maken :+

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:37

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Dit gaat de verkeerde kant op... na 5 (bijna complete) rondes in de top 10.... zo verlies ik mijn brevet van onvermogen nog :| Toch maar weer eens met een minder wakkere kop de boel invullen :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• makooy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lCRDNbgCAYVAkrN8AwG6jxsIVPw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large

Speelronde 3 - inhaal reminders 1
Vandaag
18:45 NEC Nijmegen - Excelsior
Morgen
18:45 FC Twente - Telstar

Wat een PIEEEP manier om te achterhalen wie er nog niet voorspeld heeft, hopelijk gaat het goed en krijgen niet al te veel mensen een onnodige reminder.

@Typhone, @EricNL, @Isheara, @ajaxalex, @psYchovic, @bvbal79, @Bao_Mi1, @Triggie, @Thennis, @Megupe, @majoh, @brombeer21, @DutchEagle1993, @Marc3l, @ddekruyf, @Lekkerboeie86, @T-bone88, @Mooijekind, @Henkie, @Jelte41, @mefjoew, @Marrtijn, @Fendermen, @Koploper07, @groggy, @Vld1989, @RudyL, @Ramzzz, @ParaDroid2, @ElMacaroni, @Faraz, @Quantor, @wokkelz, @jbdeiman, @FREAKJAM, @Freshnezz, @robbydw, @Mich, @Mrk87, @Xantoz, @Gynnad, @Heho, @Rubeo38, @HippiePaci, @Hoosie, @JasperS1994, @Jero_B, @Purehz, @Lucatoni, @Magixx013, @MarcelFolkers, @Gonadan, @Miki, @Hortz, @Quad, @marsharrow, @JamesDelaney, @jaguarxj16, @SlaadjeBla, @ThaSorcerer, @supermickopreis, @thijssie007, @Zephyer, @pelle888, @Zyron, @Xeds

[ Voor 52% gewijzigd door makooy op 08-09-2026 13:59 ]

• Jordi0344
  • Laatst online: 10-09 10:14
makooy schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 13:36:
[Afbeelding]

hopelijk gaat het goed en krijgen niet al te veel mensen een onnodige reminder.
Niet gelukt, ik kreeg een reminder :P, had het gelukkig al ingevuld.

[ Voor 19% gewijzigd door Jordi0344 op 08-09-2026 13:43 ]

• chantalcoolsma
[Afbeelding]

Wat een PIEEEP manier om te achterhalen wie er nog niet voorspeld heeft, hopelijk gaat het goed en krijgen niet al te veel mensen een onnodige reminder.
Wah wah wah wah wahhhhhhhh. Had hem al ingevuld :9

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Ja hier idem maar wel lief en goed geprobeerd. :)

Nog 3 minuten om Utrecht op winst te zetten hahaha :+

Edit:
Die uitslag lag uiteraard al vast, I was joking maar ik voeg dit comment voor de zekerheid wel ff toe

[ Voor 34% gewijzigd door Seikbal op 08-09-2026 13:58 ]

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
[Afbeelding]

Vandaag
Morgen

Ik snap dat je door mijn 11 punten van de afgelopen ronde denkt dat ik inactief ben, maar deze was al ingevuld :)

• makooy
Don't shoot me guys! }:|

• Mooijekind

Mooijekind

Manager Product Content
[Afbeelding]

Vandaag
Morgen

@Typhone, @EricNL, @Isheara, @ajaxalex, @psYchovic, @bvbal79, @Bao_Mi1, @Triggie, @Thennis, @Megupe, @majoh, @brombeer21, @DutchEagle1993, @Marc3l, @ddekruyf, @Lekkerboeie86, @T-bone88, @Mooijekind, @Henkie, @Jelte41, @mefjoew, @Marrtijn, @Fendermen, @Koploper07, @groggy, @Vld1989, @RudyL, @Ramzzz, @ParaDroid2, @ElMacaroni, @Faraz, @Quantor, @wokkelz, @jbdeiman, @FREAKJAM, @Freshnezz, @robbydw, @Mich, @Mrk87, @Xantoz, @Gynnad, @Heho, @Rubeo38, @HippiePaci, @Hoosie, @JasperS1994, @Jero_B, @Purehz, @Lucatoni, @Magixx013, @MarcelFolkers, @Gonadan, @Miki, @Hortz, @Quad, @marsharrow, @JamesDelaney, @jaguarxj16, @SlaadjeBla, @ThaSorcerer, @supermickopreis, @thijssie007, @Zephyer, @pelle888, @Zyron, @Xeds
Vandaag stond uiteraard ingevuld maar de wedstrijd van morgen was ik straal vergeten. Dank weer voor de reminder.

• Fe2O3
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:54

Fe2O3

Ja das roest

Als je invult op ronde ipv datum kan je alles elke keer invullen ;)

Dum de dum

• Megupe
Nou, door Utrecht toch nog wat punten gepakt en bijna terug in de top10.

Benieuwd of ik de top5 van de week gehaald heb hierdoor 😇
edit:
plek 3 zie ik nu in de app 💪

[ Voor 15% gewijzigd door Megupe op 08-09-2026 14:59 ]

• chantalcoolsma
Seikbal schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 13:58:
Nog 3 minuten om Utrecht op winst te zetten hahaha :+
3-3 geworden. Nice. Leverde mij en @xetri nog 7 punten extra op. Gedeelde plek 1 loopt uit. *O*

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:46
wat een competitie vervalsing is dit zeg... maargoed, met de hakken over de sloot toch nog weekwinnaar geworden. Sorry, not sorry @chantalcoolsma ;)

PH-MRK request startup

• chantalcoolsma
Mrkoekie schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 14:37:
wat een competitie vervalsing is dit zeg... maargoed, met de hakken over de sloot toch nog weekwinnaar geworden. Sorry, not sorry @chantalcoolsma ;)
Gefeliciteerd _/-\o_

• Mooijekind

Mooijekind

Manager Product Content
mmm, ik had 1-3 staan en van mij hoefde de wedstrijd niet meer uitgespeeld te worden.

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:21

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Mooijekind schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 14:47:
mmm, ik had 1-3 staan en van mij hoefde de wedstrijd niet meer uitgespeeld te worden.
Idem. Verdorie.

:: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

• Settler11
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 19:16
Gedver, heeft FC hooligans toch nog gelijk gespeeld. :-(

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 14:05

Frituurman

Mjam!

[Afbeelding]

Vandaag
Morgen

Had 'm ook al ingevuld. Je hebt er maar een werk mee zeg. Toch bedankt voor de reminder. Voor de zekerheid een weekje verder ingevuld.

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Echt he.. dit was nooit gebeurd als hij gewoon op dat moment was uitgespeeld! Wat dat betreft is het competitievervalsing...

Ik had Utrecht overtuigend op verlies (zoals het er ook naar uit zag), dit had ik niet meer verwacht.

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op maandag 7 september 2026 @ 12:27:
Slechts 2 uitslagen correct, 28 hele punten, en deze vind ik dan wel kenmerkend:
[Afbeelding]

Zowel Berghuis als Perisic miste nét het doel... :/
Alleen miste Berghuis de 2-1, niet de 1e goal van Ajax ;)

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
NEC - Excelsior had ik wel voorspeld maar Twente - Telstar niet. Ik geef mezelf niet de schuld.

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:08

heho

Ommen, Overijssel

(jarig!)
Zo, 7 punten gehaald met het gelijk spel. Laken kan weer in de Halloween kist :+

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

toolkist schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 16:40:
[...]

Alleen miste Berghuis de 2-1, niet de 1e goal van Ajax ;)
Yeah, I know.

Ik wilde gewoon wat ranten op mijn absurd lage score.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Utrecht zou toch niet meer uitgespeeld worden?

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Typhone schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 20:01:
Utrecht zou toch niet meer uitgespeeld worden?
Juist wel, dat werd vrij snel al bekend.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Ramzzz schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 20:20:
[...]

Juist wel, dat werd vrij snel al bekend.
Dat heb ik volledig gemist :D

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:21
Lijkt mij ook zeker niet terecht, voor mij was de herinnering wél nodig , maar dan wel voor één van de wedstrijden. Ze waren blijkbaar niet op hetzelfde moment verplaatst? Tenminste dat lijkt me logischer dan dat ik zelf één wedstrijd had gemist van de 3e ronde.

Ik denk ook dat dat het uitzoeken wat lastiger maakte en waarom er dus ook een aantal (onterecht) waren getagged. Ik ben er in elk geval blij mee Makooy!

• makooy
jbdeiman schreef op woensdag 9 september 2026 @ 08:14:
[...]

Lijkt mij ook zeker niet terecht, voor mij was de herinnering wél nodig , maar dan wel voor één van de wedstrijden. Ze waren blijkbaar niet op hetzelfde moment verplaatst? Tenminste dat lijkt me logischer dan dat ik zelf één wedstrijd had gemist van de 3e ronde.

Ik denk ook dat dat het uitzoeken wat lastiger maakte en waarom er dus ook een aantal (onterecht) waren getagged. Ik ben er in elk geval blij mee Makooy!
Ik had wel gezien dat de wedstrijden over 2 dagen verdeeld waren maar om dan beide dagen reminders uit te sturen vond ik ook weer wat. Vandaar beide wedstrijde in 1x :)

Zijn er nu nog 16, van de reminders van gister, die de wedstrijd van vandaag nog niet hebben ingevuld.

• Faraz
Weer te laat :(

• Gonadan

Gonadan

Vul dan nu gewoon de rest van het jaar in dan heb je dat niet meer.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Faraz
Gonadan schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:28:
[...]

Vul dan nu gewoon de rest van het jaar in dan heb je dat niet meer.
Dat werkt dus niet met inhaalwedstrijden, zoals die van deze week.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Faraz schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 21:13:
[...]

Dat werkt dus niet met inhaalwedstrijden, zoals die van deze week.
Jawel, die nemen jouw originele voorspelling mee als je ze ingevuld hebt. Heb je dan niks ingevuld dan wordt het een ander verhaal inderdaad. Een heel jaar vooruit invullen zonder ooit een correctie aan te brengen vind ik wel een leuke trouwens.

Heeft iemand dat al eens ooit gedaan?

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 07:30:
[...]

Jawel, die nemen jouw originele voorspelling mee als je ze ingevuld hebt. Heb je dan niks ingevuld dan wordt het een ander verhaal inderdaad. Een heel jaar vooruit invullen zonder ooit een correctie aan te brengen vind ik wel een leuke trouwens.

Heeft iemand dat al eens ooit gedaan?
Zijn de wedstrijden met dubbele punten dan al bekend voor het hele jaar?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
toolkist schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 07:55:
[...]

Zijn de wedstrijden met dubbele punten dan al bekend voor het hele jaar?
Als ik naar december spring zie ik ze niet. Kan wel alle wedstrijden voorspellen. 20 punten ga ik dan niet pakken vermoed ik zo ;)

• Megupe
Ik ben de motivatie kwijt om in te vullen en het interesseert mij ook steeds minder om de uitslagen te checken en naast mijn voorspellingen te leggen.

Ik stop er mee.

Afgelopen jaren wel met veel plezier meegedaan. Paar mooie eindnoteringen gehaald, een keertje week winst met iets dik in de 70 punten.

Graag wil ik mijn dank uitspreken aan de organisatie van alle afgelopen jaren!

Ik zal nog wel het topic volgen, vind de informele sfeer hier zeer gezellig, dus ook dank aan alle deelnemers 😃

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Megupe schreef op zondag 13 september 2026 @ 17:09:
Ik ben de motivatie kwijt om in te vullen en het interesseert mij ook steeds minder om de uitslagen te checken en naast mijn voorspellingen te leggen.

Ik stop er mee.

Afgelopen jaren wel met veel plezier meegedaan. Paar mooie eindnoteringen gehaald, een keertje week winst met iets dik in de 70 punten.

Graag wil ik mijn dank uitspreken aan de organisatie van alle afgelopen jaren!

Ik zal nog wel het topic volgen, vind de informele sfeer hier zeer gezellig, dus ook dank aan alle deelnemers 😃
Accepteer ik niet! Ik wilde jou net de nieuwe toolkist maken. Kom we gaan battlen! 😘

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Verd*mme. Waarom moet mijn cluppie nog ff die vierde goal erin tikken?
Ik zat eindelijk voor het eerst dit weekend op 10 punten…. ;(

• Radiohoofd
  • Registratie: Februari 2024
  • Nu online

Radiohoofd

I believe I can fly

Gelukkig maakt PSV nog de 4-1 dat levert nog wat extra punten op (mijn voorspelling 4-0).

Alleen bij AZ - Willem II en SC Cambuur - Nec Nijmegen geen punten gehaald. Twee wedstrijden helemaal correct en daardoor uitgekomen op 43 punten, best lekker :) Veruit de beste ronde tot nu toe.

Everyone faces darkness on their own. As I have done, so will you.

• Quad

Quad

Doof

Waar ter Stegen blij is wanneer hij drie keer de 0 houdt, is dat in Voetbalpoulestermen nou niet iets om trots op te zijn. AZ, Twente en NEC verzaken en boren kostbare punten door de neus..

nggyu nglyd

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:37

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Dit_kan_niet... what_the.....

[ Voor 34% gewijzigd door lameeuw op 13-09-2026 23:37 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 13 september 2026 @ 18:10:
[...]

Accepteer ik niet! Ik wilde jou net de nieuwe toolkist maken. Kom we gaan battlen! 😘
Er is maar 1 toolkist en trust me, dat is meeer dan voldoende voor deze wereld

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Ik denk hoezo heb ik geen 10 punten bij PSV maar om de één of andere rare reden heb ik geen doelpunt ingevuld bij Sparta. Extreem dom dus. Moet wel een typefout zijn.

Ajax uit = standaard een doelpunt tegen

PSV thuis = standaard doelpunt tegen ook tegen de laagvliegers

Feyenoord speelt een beetje algemeen rond en is moeilijk in te schatten.

@Gonadan

Waar zijn wij mee bezig?

Laatste pagina gewoon hè.. zelfs @Superkiwi zie ik nergens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8A1g_r_MBxyZAjoXz3Lhj71z8bY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/z9yuqbxX6eHt4JAxwjO7Ty3E.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Typhone op 14-09-2026 11:02 ]

• Alex_79
  • Laatst online: 15:38
Ik ben letterlijk omhoog aan het vallen de laatste weken. Meestal heb ik 24u een top3 plek in zo'n pool en dan donder ik weer omlaag. Blijkbaar heb ik even de noodrem te pakken, nu een kwestie van niet loslaten?

• Razenko
  • Laatst online: 11:38
Typhone schreef op maandag 14 september 2026 @ 10:55:
Ik denk hoezo heb ik geen 10 punten bij PSV maar om de één of andere rare reden heb ik geen doelpunt ingevuld bij Sparta. Extreem dom dus. Moet wel een typefout zijn.

Ajax uit = standaard een doelpunt tegen

PSV thuis = standaard doelpunt tegen ook tegen de laagvliegers

Feyenoord speelt een beetje algemeen rond en is moeilijk in te schatten.

@Gonadan

Waar zijn wij mee bezig?

Laatste pagina gewoon hè.. zelfs @Superkiwi zie ik nergens.

[Afbeelding]
Je zou je moeten schamen, je staat zelfs nog onder mij.. al over nagedacht om te stoppen en volgend seizoen opnieuw te proberen? :+

PSN: Europhea

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Razenko schreef op maandag 14 september 2026 @ 11:33:
[...]

Je zou je moeten schamen, je staat zelfs nog onder mij.. al over nagedacht om te stoppen en volgend seizoen opnieuw te proberen? :+
Ja mijn voorspellingen zijn eigenlijk spot-on maar de wet van de grote getallen komt maar niet om de hoek.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste