Ik pas misschien ook nog wel eea aan ja. Na vanavond is de kans dat ik dat met Cambuur doe echter niet grootQuad schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 22:00:
[...]
Die eindstand kan je nog aanpassen, ik wacht nog even tot richting de deadline en na de transfermarkt.
Ik dacht lekker op tijd te zijn met invullen, en zag gisteravond nog bijtijds dat ik nog vergeten was de doelpuntenmakers in te vullen…
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Poh, net op tijd ingevuld gisteren. Het dagschema in zuid Europa is toch heel anders, en dan is het al 20 uur voordat je er erg in hebt 😋
Succes iedereen, en dat Feyenoord en ik maar mogen winnen 😉🤞🏻
Succes iedereen, en dat Feyenoord en ik maar mogen winnen 😉🤞🏻
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Hai, mijn naam is Micko, bedoel je zo?
14 punten in 5 wedstrijden.. De weekwinst gaan we een speelronde uitstellen
Ze willen even bevestiging hebben dat jij dat account op voetbalpoules hebt, vandaar de tag. Nu met je post hier weten ze voldoendesupermickopreis schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 15:13:
Hai, mijn naam is Micko, bedoel je zo?
Nou inderdaad. Wat een drama reeks van wedstrijden.Zephyer schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 11:22:
PSV doet er nu al alles aan dat ik niet win…. #matchfixing
Nu de beurt aan Feyenoord ❤️🤍🖤🙌🏻
“Geeft niet, ik struikel ook weleens over mijn draadloze netwerk”
Mocht Kiwi meer dan 2 punten hebben verdiend deze wedstrijd dan weet je wel waardoor het komt #belchineesZephyer schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 11:22:
PSV doet er nu al alles aan dat ik niet win…. #matchfixing
Helaas gunde de scheids mij geen punten voor mijn 1-1 voorspelling in Rotterdam. Ik heb de wedstrijd niet gezien maar ben het uiteraard niet eens met deze beslissing!
Toch wel veel verassende uitslagen. Gelukkig nog twee uitslagen exact juist weten te voorspellen maar verder was het vrij matig!
Ik heb er vooralsnog maar eentje exact goed maar dat zal @toolkist zeer tevreden stemmen.Wippie1234 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 17:49:
Toch wel veel verassende uitslagen. Gelukkig nog twee uitslagen exact juist weten te voorspellen maar verder was het vrij matig!
Psv?Typhone schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 17:51:
[...]
Ik heb er vooralsnog maar eentje exact goed maar dat zal @toolkist zeer tevreden stemmen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gedeeld 14e na eerste speelronde. Ik had slechter verwacht. 🙈
Had je Ajax weer op puntverlies gezet?Typhone schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 17:51:
[...]
Ik heb er vooralsnog maar eentje exact goed maar dat zal @toolkist zeer tevreden stemmen.
hmm, 38e na een weekend. Niet gek voor een professioneel rode lantaarnjager
Vandaag heerlijke dag derde na de eerste speelronde. Zag er niet uit na gister lekker wat puntjes gescoord vandaag.
ik heb iedereen alvast een voorsprong gegeven...
ik bedoel, door het einde van m'n vakantie en het terugkarren vanuit de dordogne helemaal geen erg meer in gehad om de eerste ronde in te vullen
ik bedoel, door het einde van m'n vakantie en het terugkarren vanuit de dordogne helemaal geen erg meer in gehad om de eerste ronde in te vullen
PH-MRK request startup
Balen dat ik Zwolle-Ajax per ongeluk als 8-2 heb ingevoerd met m'n dikke vingers anders had ik nu mooie 3de gestaan. 20 punten bij Sparta-Feyenoord maakte dat weer enigzins goed.
is everything cool?

Speelronde 1
Un, dos, tres, let's kick some ass. Na een hete zomer vol Oranje, controverse op een WK en supermarkten vol met juichpakken en allerlei andere gekke Oranje-snipsels, gebeurde precies datgene wat niemand verwacht had: Oranje werd geen wereldkampioen. Zoals altijd zijn we dat al voor het toernooi begint maar Marokko bleek oppermachtig met de penalties.Back to de Eredivisie it is! Hier wordt het kaf van het koren gescheiden, hier worden jongetjes mannen, meisjes vrouwen en talenten stervoetballers. Dit is ook het domein waar clowns meestervoorspellers blijken, waar echte kenners vaak onbeloond blijven (ondergetekende o.a.) en waar je bij @Superkiwi voor luttele euro's een perfect gepolijste glazen bol kunt krijgen. Iedereen die dat gedaan zou hebben had nu dus gezien dat NEC thuis kansloos onderuit ging tegen Telstar en dat Excelsior Cambuur met 0-4 pakkie op de broek zou geven. Om over PSV nog maar te zwijgen.
Geldt die 35%-resellers commissie nog @Superkiwi ?
Goed een overzichtje. Excelsior heeft absoluut geen zin om te denken aan degradatievoetbal. Direct vol erop en de promovendus met een vier-rake klappen knock out geslagen. Cambuur weet dat het weer tussen de mannen voetbalt.
SC Cambuur - Excelsior 0-4
NEC was aanvallend voetbal, veel doelpunten maken en veel tegen krijgen maar vriend en vijand verrassen met een 3e plek afgelopen seizoen. Een uitschieter is leuk maar het publiek wil blijvende stabiliteit. Dat viel vies tegen. Telstar had de voorspellingen van de kenners gezien en deed een grote not today. Drie punten in de tas uit bij NEC is knap.
NEC - Telstar 1-2
De Eagles mochten ten strijde trekken tegen Willem II. Willem II zag tot hun vreugd de grote concurrent afgelopen seizoen degraderen (NAC, red) en nam brutaal de leiding in Deventer. Helaas bleek hier ook eens te meer dat er in de Eredivisie kerels voetballen. Daar was Willem II nog niet op voorbereid dus 4-1 op het broekie.
GA Eagles - Willem II 4-1
PSV, PSV, PSV wat moet je er mee? Zijn ze weer bezig om iedereen valse hoop te geven? Zand in de ogen te strooien? De verdediging is al (jaren) het zorgenkindjes maar behalve Ajax en Telstar durft niemand de mannen uit Eindhoven aan te pakken. Fortuna deed dat in de 92e minuut echter wel en dat was een zege voor de natuur. De tranen vloeiden rijkelijk op het boerenland en de planten genoten met volle teugen.
PSV - Fortuna 2-2
AZ mocht aantreden tegen ADO Den Haag. ADO is na een aantal jaren weer terug in de Eredivisie en treft AZ. Dat is altijd een club die meestal 4 fases kent: een fase waarin ze alles winnen, een fase waarin ze alles verliezen en dat nog een keer. De vraag is altijd waar je AZ treft: helaas voor ADO was dit niet het juiste moment en AZ wint relatief eenvoudig.
AZ - ADO Den Haag 2-0
Sparta treft hun kleine grote broer uit Rotterdam: Feyenoord. Onder toeziend oog van Eenhoorn en Gio wordt er (vrees ik) een logischere weg ingeslagen op voetballend gebied. Een klein beetje controverse hier in de wedstrijd maar aangezien Infantino en Trump beiden niks met Sparta hebben bleef het bij 0-1 in het voordeel van Feyenoord. Vlak ze niet uit dit seizoen is mijn advies.
Sparta - Feyenoord 0-1
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM speelden in de openingswedstrijd maar weer eens tegen PEC Zwolle. Schijnbaar verliezen we er volgens de statistieken nooit van (behalve in bekerfinales) en op het oog was het een eenvoudig middagje. De nieuwe coach besloot echter zo'n beetje heel het elftal van vorig seizoen een kans te geven wat er na 55 minuten niet denderend uitzag. Gelukkig was daar een WK-ganger die een tackle inzette, rood kreeg en Ajax liep weg naar een 0-2 met de nieuwe Duitse enclave.
PEC Zwolle - Ajax 0-2
FC Groningen kende vorig seizoen (uit mijn hoofd) een goede start en deed dat dit seizoen weer. FC Utrecht valt ook geen pijl op te trekken (een soort AZ maar meestal iets minder dominant). Tegen Groningen bleek Groningen te machtig te zijn en wacht Utrecht een busreis van 820km terug naar Utrecht
FC Groningen - FC Utrecht 2-1
SC Heerenveen en FC Twente mochten het weekend afsluiten. Waar Twente eerder deze week nog over de mennekes van een Slowaakse club heen denderden waren de Friezen uit een ander soort hout gesneden. Kalme 1-0, wedstrijd koeltjes uitspelen en Twente mocht weer de bus in.
SC Heerenveen - FC Twente 1-0
/f/image/HWhvR4enHn3giXxp2IRsM1Pj.png?f=fotoalbum_large)
Niet alleen winnaar van deze week maar ook winnaar van heel Nederland @Gynnad .
64 punten op de eerste speeldag. Schijnbaar verkoopt @Superkiwi tegenwoordig zijn platina-bollen ook. Nette score hoor en gefeliciteerd met de weekwinst!
/f/image/PGNFitK6ZfxmPzuezKknehKr.png?f=fotoalbum_large)
1. @Gynnad +64 punten
2. @M@cer +62 punten
3. @jlena +54 punten
4. @jbdeiman +53 punten
5. @Marrtijn +52 punten
5. @whiteguy +52 punten
Twee man die er ver boven uit steken en de rest volgt. Deze ronde is vooral uittesten dus reken je vooral niet rijk
/f/image/p7AYaoz8olgvgY9Zg4iIVZCo.png?f=fotoalbum_large)
Het fijne van verslag doen in ronde één is dat de top en de totaalstand identiek zijn.
1. @Gynnad +64 punten
2. @M@cer +62 punten
3. @jlena +54 punten
4. @jbdeiman +53 punten
5. @Marrtijn +52 punten
5. @whiteguy +52 punten
/f/image/U2hPzh7Kt5KLVbO0aOIIZgVE.png?f=fotoalbum_large)
- @jlena dacht ik doe voor het eerst mee met de pool dus laat ik een sterke eindsprint inzetten. De laatste 3 wedstrijden allemaal compleet goed voorspeld en daarmee een top 5 notering te pakken.
- AZ - ADO Den Haag was met 2-0 de best voorspelde wedstrijd van deze week
- @Gonadan wat gaan we doen met @FREAKJAM? Hij gooit het op dikke vingers maar als je 8-2 voorspelt tégen Ajax dan wordt het tijd voor overleg op hoog niveau
- @Gynnad had een vierknaller met 4 wedstrijden op rij volledig goed. Doe eens even rustig jongeman
Lastige start vond ik toch wel. Toch zie ik weer wat bekende namen bovendrijven, knap.Typhone schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 21:54:
[Afbeelding]Speelronde 1
Un, dos, tres, let's kick some ass. Na een hete zomer vol Oranje, controverse op een WK en supermarkten vol met juichpakken en allerlei andere gekke Oranje-snipsels, gebeurde precies datgene wat niemand verwacht had: Oranje werd geen wereldkampioen. Zoals altijd zijn we dat al voor het toernooi begint maar Marokko bleek oppermachtig met de penalties.
Back to de Eredivisie it is! Hier wordt het kaf van het koren gescheiden, hier worden jongetjes mannen, meisjes vrouwen en talenten stervoetballers. Dit is ook het domein waar clowns meestervoorspellers blijken, waar echte kenners vaak onbeloond blijven (ondergetekende o.a.) en waar je bij @Superkiwi voor luttele euro's een perfect gepolijste glazen bol kunt krijgen. Iedereen die dat gedaan zou hebben had nu dus gezien dat NEC thuis kansloos onderuit ging tegen Telstar en dat Excelsior Cambuur met 0-4 pakkie op de broek zou geven. Om over PSV nog maar te zwijgen.
Geldt die 35%-resellers commissie nog @Superkiwi ?
Goed een overzichtje. Excelsior heeft absoluut geen zin om te denken aan degradatievoetbal. Direct vol erop en de promovendus met een vier-rake klappen knock out geslagen. Cambuur weet dat het weer tussen de mannen voetbalt.
SC Cambuur - Excelsior 0-4
NEC was aanvallend voetbal, veel doelpunten maken en veel tegen krijgen maar vriend en vijand verrassen met een 3e plek afgelopen seizoen. Een uitschieter is leuk maar het publiek wil blijvende stabiliteit. Dat viel vies tegen. Telstar had de voorspellingen van de kenners gezien en deed een grote not today. Drie punten in de tas uit bij NEC is knap.
NEC - Telstar 1-2
De Eagles mochten ten strijde trekken tegen Willem II. Willem II zag tot hun vreugd de grote concurrent afgelopen seizoen degraderen (NAC, red) en nam brutaal de leiding in Deventer. Helaas bleek hier ook eens te meer dat er in de Eredivisie kerels voetballen. Daar was Willem II nog niet op voorbereid dus 4-1 op het broekie.
GA Eagles - Willem II 4-1
PSV, PSV, PSV wat moet je er mee? Zijn ze weer bezig om iedereen valse hoop te geven? Zand in de ogen te strooien? De verdediging is al (jaren) het zorgenkindjes maar behalve Ajax en Telstar durft niemand de mannen uit Eindhoven aan te pakken. Fortuna deed dat in de 92e minuut echter wel en dat was een zege voor de natuur. De tranen vloeiden rijkelijk op het boerenland en de planten genoten met volle teugen.
PSV - Fortuna 2-2
AZ mocht aantreden tegen ADO Den Haag. ADO is naar een aantal jaren weer terug in de Eredivisie en treft AZ. Dat is altijd een club die meestal 4 fases kent: een fase waarin ze alles winnen, een fase waarin ze alles verliezen en dat nog een keer. De vraag is altijd waar je AZ treft: helaas voor ADO was dit niet het juiste moment en AZ wint relatief eenvoudig.
AZ - ADO Den Haag 2-0
Sparta treft hun kleine grote broer uit Rotterdam: Feyenoord. Onder toeziend oog van Eenhoorn en Gio wordt er (vrees ik) een logischere weg ingeslagen op voetballend gebied. Een klein beetje controverse hier in de wedstrijd maar aangezien Infantino en Trump beiden niks met Sparta hebben bleef het bij 0-1 in het voordeel van Feyenoord. Vlak ze niet uit dit seizoen is mijn advies.
Sparta - Feyenoord 0-1
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM speelden in de openingswedstrijd maar weer eens tegen PEC Zwolle. Schijnbaar verliezen we er volgens de statistieken nooit van (behalve in bekerfinales) en op het oog was het een eenvoudig middagje. De nieuwe coach besloot echter zo'n beetje heel het elftal van vorig seizoen een kans te geven wat er na 55 minuten niet denderend uitzag. Gelukkig was daar een WK-ganger die een tackle inzette, rood kreeg en Ajax liep weg naar een 0-2 met de nieuwe Duitse enclave.
PEC Zwolle - Ajax 0-2
FC Groningen kende vorig seizoen (uit mijn hoofd) een goede start en deed dat dit seizoen weer. FC Utrecht valt ook geen pijl op te trekken (een soort AZ maar meestal iets minder dominant). Tegen Groningen bleek Groningen te machtig te zijn en wacht Utrecht een busreis van 820km terug naar Utrecht
FC Groningen - FC Utrecht 2-1
SC Heerenveen en FC Twente mochten het weekend afsluiten. Waar Twente eerder deze week nog over de mennekes van een Slowaakse club heen denderden waren de Friezen uit een ander soort hout gesneden. Kalme 1-0, wedstrijd koeltjes uitspelen en Twente mocht weer de bus in.
SC Heerenveen - FC Twente 1-0
[Afbeelding]
Niet alleen winnaar van deze week maar ook winnaar van heel Nederland @Gynnad .
64 punten op de eerste speeldag. Schijnbaar verkoopt @Superkiwi tegenwoordig zijn platina-bollen ook. Nette score hoor en gefeliciteerd met de weekwinst!
[Afbeelding]
1. @Gynnad +64 punten
2. @M@cer +62 punten
3. @jlena +54 punten
4. @jbdeiman +53 punten
5. @Marrtijn +52 punten
5. @whiteguy +52 punten
Twee man die er ver boven uit steken en de rest volgt. Deze ronde is vooral uittesten dus reken je vooral niet rijk![]()
[Afbeelding]
Het fijne van verslag doen in ronde één is dat de top en de totaalstand identiek zijn.
1. @Gynnad +64 punten
2. @M@cer +62 punten
3. @jlena +54 punten
4. @jbdeiman +53 punten
5. @Marrtijn +52 punten
5. @whiteguy +52 punten
[Afbeelding]
- @jlena dacht ik doe voor het eerst mee met de pool dus laat ik een sterke eindsprint inzetten. De laatste 3 wedstrijden allemaal compleet goed voorspeld en daarmee een top 5 notering te pakken.
- AZ - ADO Den Haag was met 2-0 de best voorspelde wedstrijd van deze week
- @Gonadan wat gaan we doen met @FREAKJAM? Hij gooit het op dikke vingers maar als je 8-2 voorspelt tégen Ajax dan wordt het tijd voor overleg op hoog niveau
- @Gynnad had een vierknaller met 4 wedstrijden op rij volledig goed. Doe eens even rustig jongeman
@Typhone als jij een boek uitbrengt, ongeacht wat, ik koop 'm direct.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Weer een goed begin net als vorig jaar. Hier ook 4 wedstrijden goed, voor de laatste wedstrijd begon stond ik nog 3e algemeen.. Jammer dat Twente er niets van bakte..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
@Seikbal doet weer mee.... en er is nog niks veranderd qua voorspellingen...
Mooi verslag weer! Prachtige nieuwe banners ... lekker bezig
Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....
Gezien mijn prestaties van vorig jaar, koester ik deze plek in de top 5. Dit neemt niemand meer van mij af.
haha, same hereMarrtijn schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:32:
Gezien mijn prestaties van vorig jaar, koester ik deze plek in de top 5. Dit neemt niemand meer van mij af.
Dus ik zit na 1 speelronde al op de helft daarvan
De eerste tien wedstrijden maakt het niet echt uit of u kunt voorspellen of niet. U kunt er wel een voordeel mee opbouwen voor de rest van het seizoen.Seikbal schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:32:
@Seikbal doet weer mee.... en er is nog niks veranderd qua voorspellingen...
Dus hup, pak die punten nu gewoon, dan komt alles wel goed.
Complimenten voor het verslag en de nieuwe banners! Ziet er weer super netjes uit! Gefeliciteerd @Gynnad met je Nr 1 positie van Nederland
Tweakers abbo is inmiddels aangevraagd en komt er aan!Lekkerboeie86 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:46:
Complimenten voor het verslag en de nieuwe banners! Ziet er weer super netjes uit! Gefeliciteerd @Gynnad met je Nr 1 positie van Nederland
Thanksmakooy schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:51:
[...]
Tweakers abbo is inmiddels aangevraagd en komt er aan!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Vraag voor een vriend of dit je enige uitschieter van het seizoen mag zijn
Mooi verslag en dito aankleding met die nieuwe banners !! 
Poh, 64 punten in een ronde met best wel wat verrassingen, is knap hoor ...
Ik ben, net als vorig seizoen gewoon rustig begonnen, met het idee dat de 1e pannenkoeken voor de kinderen zijn
Poh, 64 punten in een ronde met best wel wat verrassingen, is knap hoor ...
Ik ben, net als vorig seizoen gewoon rustig begonnen, met het idee dat de 1e pannenkoeken voor de kinderen zijn
Dat is mijn tactiek ook altijd. Bijkt eind van het seizoen dat de kinderen alle pannenkoeken hebben opgegeten...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large)
Tweede speelronde komt er aan! We hebben inmiddels nog een aantal spelers erbij gekregen en de teller staat nu op 170! Wauuw!!
Onderstaande spelers hebben hun voorspellingen nog niet ingevuld:
@Axel, @brombeer21, @Carpebios, @Despotes98, @DivineNL, @ElMacaroni, @Faraz, @Fe2O3, @Fendermen, @FREAKJAM, @Freshnezz, @Frituurman, @frumper, @Geerius, @Gonadan, @Heho, @Henkie, @HippiePaci, @Hortz, @IkBenDeSjaak, @jaguarxj16, @JamesDelaney, @JasperS1994, @Jay-K, @jbdeiman, @Jero_B, @jm2th2, @johan-sv, @Jordi0344, @kippik, @lalutir, @Len2926, @Lodevicus, @LordYeetemus, @Lucatoni, @Maarten_E, @majoh, @Marc3l, @MegaBleek, @Megupe, @Mich, @MichelB24, @Miki, @MK1o2, @Mooijekind, @Mrk87, @OMX2000, @ParaDroid2, @psychicist, @Purehz, @Qu3st, @Quazier, @R-B, @Razenko, @reaL_G, @Rouwette, @RudyL, @silverchaoz, @sjtienuh, @SlaadjeBla, @ST10©DE, @SuperCrisz, @Tdv98, @th3sander, @ThaSorcerer, @thijssie007, @Usagi, @Wartacus, @Willem_48, @wokkelz, @Xantoz, @Zyron
Jaja straks
Slechter dan ronde 1 kan toch niet
Slechter dan ronde 1 kan toch niet
Dum de dum
Shots firedmakooy schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 12:49:
[...]
stond je zelfs onder @Superkiwi in ronde 1 ?![]()
Dacht dat daar niemand stond
27 punten :)
2x de helft van nummer 1, naja bijna dan.
2x de helft van nummer 1, naja bijna dan.
Dum de dum
Niks mis met 27 punten hoor, hele mooie score!
Er was zeker iemand.. met minder punten... En 'niet slechter kunnen dan dat', ik hoop dat dit mijn slechtste week was!
Jij kan het weten heSuperkiwi schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 14:10:
Niks mis met 27 punten hoor, hele mooie score!
Shots fired again!
Nu stop ik... voor nu dan
Je krijgt m vanzelf een keer terug.makooy schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 15:51:
[...]
Jij kan het weten he![]()
Shots fired again!
Nu stop ik... voor nu danlater meer
nggyu nglyd
Zo, hoogtepunt van dit seizoen bereikt. Gedeeld eerste in de ronde op de vrijdag. Meer zal het vast niet worden 😉
[ Voor 5% gewijzigd door remmstein op 14-08-2026 22:06 ]
3-1 had ik goed, alleen de verkeerde kant op.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik dacht 2-1, klote Telstar krijgt geen voordeel van de twijfel meer van mij.
Ik doe mee!makooy schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:11:
[Afbeelding]
Eerste speelronde komt er aan! We hebben nog nooit zoveel animo gehad voor onze Voetbalpoule![]()
Dank iedereen!
160 bevestigde spelers!
De onderstaande spelers moeten nog hun voorspellingen invullen:
@ajaxalex, @Axel, @Cheeeese, @Chibi-Hierro, @ddekruyf, @Despotes98, @DivineNL, @Fendermen, @FREAKJAM, @Frituurman, @Gonadan, @Heho, @Hoosie, @Hortz, @IkBenDeSjaak, @jandee, @jm2th2, @Jordi0344, @Klauwhamer, @LordYeetemus, @Maarten_E, @MarkH69, @marsharrow, @MichelB24, @Mrkoekie, @ParaDroid2, @PL3X4N, @psychicist, @psYchovic, @Ramzzz, @RudyL, @Sargan, @Scheurbuik, @SlaadjeBla, @SuperCrisz, @T-bone88, @thijssie007, @Vreemdevis, @Wippie1234, @wokkelz, @Xantoz, @Xeds, @zzendon
Onderstaande spelers van vorig seizoen hebben nog geen berichtje hier geplaatst of ze dit seizoen meespelen. Zonder bericht worden jullie na het weekend verwijderd.
@Cheeeese
@jandee
@PL3X4N
@psYchovic
@Purehz
@Seikbal
@Tdv98
@Zyron
@zzendon
Onderstaande spelers staan nog in de wachtkamer van onze Tweakers FC poule en hebben nog geen bericht hier geplaatst, wel aangemeld voor de poule op Voetbalpoules dus.
Naam Teamnaam/ nickname Emailadres Arie ArieGaatWinnen Bas MxMayne1 Che Cheng Dennis Moeszie drmodun Drmo Ewout Koolen ekoolen Ger VoetbalVerenigingVenlo J PSV Wave Ja FC Wat! Julian jdg033 Marvin LoneWolf_NLD neudeboules ForzaFCU Nico van Nes Nicodekliko Niels Fred Fredhino Remco Flyingdutchman ruud lanesraa Simon Janssen Siemdjans Supermickopreis supermickopreis Tim van Ierland timvani
Gisteren ‘zéro points’. Hopelijk zijn de voetbalgoden me vandaag beter gezind.
Deze man blijft op 0 staan… ik denk NEC wil CL halen maar Willem II is veel slechter dan ik dacht.
Niks nieuws dus sinds ik gestopt ben.Typhone schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 18:00:
Deze man blijft op 0 staan… ik denk NEC wil CL halen maar Willem II is veel slechter dan ik dacht.
De wedstrijd van Excelsior volgende week is uitgesteld, moet ik hem dan wel al voorspellen? Hij staat wel in het lijstje.
Hoe werkt dat?
Hoe werkt dat?
Dat had ik je wel kunnen vertellen. Middenveld is zwakste van eredivisie op dit moment. En eerste keeper die blessure heeft helpt ook niet mee.Typhone schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 18:00:
Je kan tot de minuut voor aanvang van een wedstrijd voorspellen. Dus als je twijfelt, kan je rustig wachten. Maar ik zou 'm lekker vast invullen.Faceless schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 21:59:
De wedstrijd van Excelsior volgende week is uitgesteld, moet ik hem dan wel al voorspellen? Hij staat wel in het lijstje.
Hoe werkt dat?
nggyu nglyd
Helaas hier ook 3 gemiste puntjes daardoor. Maar ik klaag niet, het was een prima zaterdag.
Morgen maar eens richting Rotterdam om te live zien of deze lijn doorgetrokken kan worden.
Morgen maar eens richting Rotterdam om te live zien of deze lijn doorgetrokken kan worden.
Wat @Quad zegt. Plus als je hem vergeet is de kans groot dat de meldingen van @makooy er niet op af gaan omdat de ronde al geweest is. Dus ik zou hem gewoon lekker invullen en je kunt later altijd nog wijzigen mocht je dat willen.Faceless schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 21:59:
Hoe werkt dat?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Correct! maar zal er proberen rekening mee te houden!Gonadan schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 23:48:
[...]
Wat @Quad zegt. Plus als je hem vergeet is de kans groot dat de meldingen van @makooy er niet op af gaan omdat de ronde al geweest is. Dus ik zou hem gewoon lekker invullen en je kunt later altijd nog wijzigen mocht je dat willen.
We staan als poule bovenaan de website van Voetbalpoules
(betekend wel wat tientallen vreemden onze poule willen joinen blijkbaar)
[ Voor 1% gewijzigd door makooy op 16-08-2026 09:12 . Reden: typo ]
Ik wil horen hoe iedereen gisteren foute voorspellingen deed net als ik! Iemand!?
uhm...Typhone schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 11:30:
Ik wil horen hoe iedereen gisteren foute voorspellingen deed net als ik! Iemand!?
ik heb op het laatste moment Utrecht-AZ van een gelijkspel nog veranderd in winst voor AZ.
Maar daar staat tegenover dat ik ook winst voor PSV (eerder al) gewijzigd had in een gelijkspelletje...
Verder is het hier nog steeds wachten op de 1e 10-punter. Met de huidige voortgang denk ik dat dat tegen de Kerst wel mogelijk moet zijn. Ho, ik had vorige week Ajax goed voorspeld
[ Voor 5% gewijzigd door Pietervs op 16-08-2026 12:06 ]
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus E V2 5.12 kWh; HW P1; HomeAssistant
Ik had Utrecht AZ op 1-1 en Telstar Sparta 1-1 dus het is niet altijd feest
Kom op Feyenoord. Tik er nog eentje in. Denk aan mijn voetbalpoule! 🙈🤪
Update: that didn’t work. Rotterdammert kreeg hulp uit 020. Flink wat punten gepakt.
Update: that didn’t work. Rotterdammert kreeg hulp uit 020. Flink wat punten gepakt.
[ Voor 38% gewijzigd door chantalcoolsma op 16-08-2026 19:20 ]

Speelronde 2 zit er inmiddels ook weer op. Zo in het begin van het seizoen valt er nog weinig te zeggen over wie mee doet voor het kampioenschap en wie gaat vechten voor degradatie. Maar net zoals dat 0 punten scoren in de poule pijn doet, zijn er na deze ronde ook nog 5 ploegen zonder punten.
Waar Telstar vorige week nog verrassend de 3 punten pakte, moesten ze die op vrijdag meegeven aan Sparta. En die hadden vorige week recht gehad op meer.
Zaterdag begon voor mij in mineur. Niet veel mensen hadden net als ik gegokt op een overwinning voor Willem II, maar @kamstra had het als enigste helemaal goed voorspeld. Daarna mocht AZ bij Utrecht de punten ophalen. Niemand had het precies goed, @SlaadjeBla a zal wel gebaald hebben dat ook Utrecht nog een goal gescoord had. PSV ging vervolgens de punten ophalen bij Excelsior met een uitslag die vele zagen aankomen. De avond werd afgesloten met nog een promovendus die de punten liet liggen, waardoor Fortuna nu zich de hoogst genoteerde ploeg uit het zuiden mag noemen.
De zondag begon ook met een promovendus die de punten liet liggen. En gaat er niets boven Groningen? Helaas op doelsaldo wel. Waar Feyenoord vorige week nog goed weg kwam, moesten ze deze week de punten delen. Er waren er niet veel die dat aan zagen komen.
Wedstrijd van de week was Twente – PEC Zwolle, en zoals velen al zagen aankomen hield Twente de punten thuis.
En zoals zo vaak vorig seizoen, eindige Ajax de week ook weer met een teleurstelling, door in eigen huis gelijk te spelen tegen Heerenveen. Maar liefst 6 spelers zegen deze 2-2 aankomen.

Uiteraard felicitaties voor de weekwinnaar: @Marc3l Gefeliciteerd. Een echte eindbaas in deze rond. Met 62 punten een terechte winnaar.

En daarmee een mooie Top 5 met een gedeelde 2e plek
1. @Marc3l 62pnt
2. @Faraz 59pnt
@lhjlu 59pnt
4. @Thennis 58pnt
5. @marsharrow 56pnt

De top 5 ziet er daardoor nu als volgt uit:
1. @M@cer 112pnt
2. @whiteguy 105pnt
3. @brombeer21 99pnt
4. @Gynnad 99pnt
5. @chantalcoolsma 98pnt
@jlena 98pnt
De weekwinnaar van vorige week dus nog wel in de Top 5.

Toch knap dat je weekwinnaar kan worden met slechts 2 wedstrijden precies goed. Des te meer teleurstelling natuurlijk voor de rest. En met Ajax op verlies zetten kan het niet anders dat @Mrkoekie deze ronde onderaan is geëindigd. Al was hij daarin niet de enigste.
Wow verslag ook al binnen, lekker bezig!
Gefeliciteerd weekwinnaar @Marc3l! Ik droom altijd van dat soort punten aantallen hahaha.
Gefeliciteerd weekwinnaar @Marc3l! Ik droom altijd van dat soort punten aantallen hahaha.
Gewoon maar 13 plaatsen boven die frikandel die het überhaupt niet ingevuld heeft, ik vind het nu al niet meer leuk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gonadan schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 08:57:
Gewoon maar 13 plaatsen boven die frikandel die het überhaupt niet ingevuld heeft, ik vind het nu al niet meer leuk.
Opschepper..... Ik sta er maar 7 bovenGonadan schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 08:57:
Het is een stille i 😉Pietervs schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 08:55:
Totaalstand per hudige week?
Anyways, weer een mooi verslag.
Helaas een stuk mooier als mijn voorspellingen. Dus ik blijf voorlopig maar even weg uit casino's...
(62 punten, @Marc3l ? Hoe dan?)
Mooijekind schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 09:05:
[...]
Opschepper..... Ik sta er maar 7 boven
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Toch mijn eerste goede week redelijk doorgezet.. Sta nu 5e algemeen...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik ben zondag "even" naar Rotterdam gereden voor vergelijkend warenonderzoek, en dit is de conclusie van dit weekend: zaterdag was als de 1e helft van Feyenoord. Verzorgd voetbal op de helft van de tegenstander en lekker scorend. Zondag was als de 2e helft van Feyenoord. Met angst en beven een paar punten binnen slepen, en uiteindelijk teleurgesteld naar huis toe moeten.
We wisten natuurlijk al dat @Marc3l de weekwinnaar was maar zijn Tweakers abbo is als prijs nu ook met 2 maanden verlengd!
Dank dank! 🙏makooy schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 13:03:
We wisten natuurlijk al dat @Marc3l de weekwinnaar was maar zijn Tweakers abbo is als prijs nu ook met 2 maanden verlengd!
Gefeliciteerd @Marc3l , mooie score deze week.
Ziekelijk hoor. Op basis van vorige week zou ik veel uitslagen zo echt niet inschatten maar ga je statistisch voorspellen dan zijn de uitslagen wel 'logisch'. Wedden dat als ik de volgende keer statistisch ga voorspellen en niet naar de vorm en de opstellingen kijk dat ik mezelf tussen Gonadan en co nestel?M@cer schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 09:31:
Toch mijn eerste goede week redelijk doorgezet.. Sta nu 5e algemeen...
Live vanuit Griekenland hier. Ging voor de verrassingen met gelijkspel voor nec en Twente door Europese wedstrijden. Weet ik veel dat ajax en feyenoord juist de verrassingen zijn.... Gaat dus al meteen weer mis. En elke keer weer denk ik achteraf: waarom probeer ik altijd de verrassingen te voorspellen, verrassingen gebeuren juist alleen als ik volgens de verwachting invul
Mijn hoogtepunt is duidelijk een paar jaar geleden geweest. Op de top blijven is moeilijker dan er komen, aldus iemand.
Maar de weg is nog lang, we zijn nog maar net begonnen en al die andere vaste uitspraken. Succes weer allemaal!
Mijn hoogtepunt is duidelijk een paar jaar geleden geweest. Op de top blijven is moeilijker dan er komen, aldus iemand.
Maar de weg is nog lang, we zijn nog maar net begonnen en al die andere vaste uitspraken. Succes weer allemaal!
Volgens mij tot nu toe 9 punten verloren door de blessuretijd goals, op 4 wat verloren, 1 wat gewonnen als ik het goed tel
LOETKE
A recipe for more failure... ik zou het doenTyphone schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 13:24:
[...]
Ziekelijk hoor. Op basis van vorige week zou ik veel uitslagen zo echt niet inschatten maar ga je statistisch voorspellen dan zijn de uitslagen wel 'logisch'. Wedden dat als ik de volgende keer statistisch ga voorspellen en niet naar de vorm en de opstellingen kijk dat ik mezelf tussen Gonadan en co nestel?
moet ik in deze post mijn e-mail adres plaatsen? of kan ik dat ook doen d.m.v. een persoonlijk bericht?
Alleen de "Naam" en "Teamnaam/ nickname" die je op Voetbalpoules website gebruikt en op Voetbalpoules de poule joinenMoeszie schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 11:25:
moet ik in deze post mijn e-mail adres plaatsen? of kan ik dat ook doen d.m.v. een persoonlijk bericht?
Ik heb even gebeld met Zeist.. De competitie wordt afgeblazen. De huidige stand is tevens eindstand... Niets meer aan veranderen...
Heb je dat na zoveel jaar nou nog niet geleerd? En dan dacht ik dat ik eigenwijs was.Typhone schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 13:24:
[...]
Ziekelijk hoor. Op basis van vorige week zou ik veel uitslagen zo echt niet inschatten
Nee je wint alleen als je durft te gokken op het onverwachte. Alleen de enige stabiliteit daarin blijkt een slecht presterend Ajax in thuiswedstrijden en het feit dat elke keer als een degradatiekandidaat een zeker verlies tegemoet gaat, er opeens gelijkgespeeld of gewonnen wordt against all odds.toolkist schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 12:21:
[...]
Heb je dat na zoveel jaar nou nog niet geleerd? En dan dacht ik dat ik eigenwijs was.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large)
3de speelronde!
Let op! 2 wedstrijden zijn uitgesteld en worden later ingehaald.
Via de website kan je dus 7 wedstrijde invullen, via de app kan je ze alle 9 wel doen.
@ajaxalex, @Axel, @Baf, @Carpebios, @Daggast, @Dion34, @DivineNL, @DutchEagle1993, @Dutchgio, @ElMacaroni, @Fendermen, @FREAKJAM, @Freshnezz, @Geerius, @Gonadan, @groggy, @Gynnad, @Heho, @Henkie, @Hoosie, @IkBenDeSjaak, @jaguarxj16, @JamesDelaney, @Jelte41, @Koploper07, @lalutir, @LordYeetemus, @Lucatoni, @Maarten_E, @majoh, @MegaBleek, @MichelB24, @MK1o2, @ParaDroid2, @Pietervs, @psYchovic, @Purehz, @Pwigle, @Quantor, @Quazier, @RudyL, @sjtienuh, @StoOker, @SuperCrisz, @T-bone88, @Tdv98, @th3sander, @thijssie007, @Usagi, @Wartacus, @Willem_48, @wokkelz, @Xantoz, @YES
Oh ja! Het lek is boven! We mogen weer.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
@makooy thanks voor de reminder!
Even voor de zekerheid, die wedstrijden die er op de website niet tussen staan kunnen dus ook daadwerkelijk op een later moment nog worden ingevuld, toch?
Even voor de zekerheid, die wedstrijden die er op de website niet tussen staan kunnen dus ook daadwerkelijk op een later moment nog worden ingevuld, toch?
@YES correct. 👍
nggyu nglyd
3 wedstrijden uitgesteld toch? Alleen NEC - Excelsior staat in de app als uitgesteld. Andere 2 staan er niet in.
ik gebruik zelf altijd de website om in te vullen.chantalcoolsma schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 12:35:
3 wedstrijden uitgesteld toch? Alleen NEC - Excelsior staat in de app als uitgesteld. Andere 2 staan er niet in.
daar staat NEC - Excelsior wel in maar als "afgelast"
Dank voor de heads-up @makooy , maar ik had hem al ingevuld voor deze week 
Edit: overigens raar: ik zie via de website wel 7 wedstrijden, maar daar zit NEC-Excelsior ook bij?
Edit: overigens raar: ik zie via de website wel 7 wedstrijden, maar daar zit NEC-Excelsior ook bij?
[ Voor 39% gewijzigd door Pietervs op 21-08-2026 16:50 ]
Het is met speelrondes die uitgestelde wedstrijden hebben soms lastig inschatten wie wel/niet alles al heeft ingevuld. dan is het eigenlijk "liever teveel reminders dan te weinig"Pietervs schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 16:49:
Dank voor de heads-up @makooy , maar ik had hem al ingevuld voor deze week
Ik was er ook blij mee, want inderdaad liever een keer teveel dan te weinig
Volgens mij kon ik alles invullen als ik ronde 3 koos (op de app, vakansie enzo)
[ Voor 63% gewijzigd door Fe2O3 op 22-08-2026 11:29 ]
Dum de dum
/f/image/y45muHjlYDQIiWulsdU8MSCH.png?f=fotoalbum_large)