Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2026-2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:25
Mede-auteurs:
  • bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:15

bregweb

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:47

Superkiwi

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:46

Typhone

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule seizoen 2026-2027

Welkom in het grote voorspeltopic van de Nederlandse Eredivisie!

Inmiddels traditiegetrouw gaan we ook dit jaar weer van start met de nieuwe voetbalpoule*.
Aangezien voetbal regelmatig de tongen los weet te krijgen moedigen wij iedereen aan om ook dit jaar weer mee te doen met de Tweakers voetbalpoule. Los van het feit dat het leuk is om te 'pochen' met je voetbal-voorspel-kennis geeft het vooral ook een leuk aspect om bepaalde teams wel/niet aan te moedigen of te hopen op dat ene gelijkspel waardoor jij Koning/Keizer/Admiraal Voetbal kunt worden qua voorspellen. Zorg ervoor dat je je aanmeldt en doe mee!!!

*Aangezien wij gebruik maken van voetbalpoules.nl wordt de term 'voetbalpoule' hier gehanteerd ofschoon de correcte schrijfwijze voetbalpool zou moeten zijn ;)

Winnaars afgelopen jaren

Eeuwige roem is te behalen voor hen die als winnaar uit de bus komen in de voetbalpoule. De winnaars maken kans op de digitale 'Lekkerboeie' Trofee die in het leven geroepen is om de oprichter van de poule in het zonnetje te zetten (@Lekkerboeie86).
Winnaar 2016-2017: @Lekkerboeie86
Winnaar 2017-2018: @jeroenvdnberg
Winnaar 2018-2019: @Verwijderd
Winnaar 2019-2020: @Qu3st
Winnaar 2020-2021: @MarkH69
Winnaar 2021-2022: @IntToStr
Winnaar 2022-2023 @Astie
Winnaar 2023-2024 @poes
Winnaar 2024-2025 @whiteguy
Winnaar 2025-2026 @IkBenDeSjaak

Huidige houder Lekkerboeie Trofee

Foto komt later

Algemene huisregels

Er zijn weinig huisregels of vereisten om mee te doen aan deze poule. De enige vereiste die er is is dat je een Tweakers account bezit op het moment van aanmelden. Dit omdat we jouw spelersnaam (dus niet clubnaam!) relateren aan jouw Tweakers naam zodat iedereen kan zien wie wie is en er een zekere mate van herkenbaarheid is.

Wekelijks zullen we een reminder sturen via Tweakers in dit topic waarin iedereen nog een laatste melding krijgt die de scores nog niet heeft ingevuld. Uiteraard blijft invullen van de poiule je eigen verantwoordelijkheid. Vergeet niet dat er ook een app is waarin je de scores kunt invullen mocht je niet in de buurt van een computer zijn.

Het staat iedereen vrij om een eigen clubnaam te kiezen uiteraard. Hou dit uiteraard wel respectvol naar andere clubs en personen toe (conform de huisregels dus). Jouw spelersnaam dient jouw Tweakers ID naam te zijn om de herkenbaarheid te vergroten.

Voorbeeld:
Clubnaam: AFCA Brigata
Spelersnaam: Typhone
TweakersID: Typhone

Verslagen en updates

Er wordt gepoogd zoveel mogelijk een kort verslag van de speelronde te doen. Hierbij worden grappen en grollen gemaakt over spelers, clubs en voorspellingen van deelnemers. Het kan zijn dat jouw club positief benaderd wordt maar uiteraard ook negatief. Laat ons even één ding duidelijk maken:

Clubvoorkeuren kennen wij niet in dit topic. Elke club is neutraal en geen enkele opmerking in de wedstrijdverslagen is bedoeld om club A of club B in een kwaad daglicht te stellen. De strekking van het verhaal is altijd een luchtig verslag. Niks meer en niks minder.

De leiding van de poule is in handen van onder andere 2 Feyenoorders en 2 Ajacieden. Dit gaat al jaren prima ook in onderling overleg en deze sfeer willen we graag behouden in dit topic. Als wij het idee krijgen dat mensen hier zitten om de zogenaamde 'internet-hooligan' uit te hangen dan verwijderen we jou zonder pardon uit de poule en ben je uitgesloten van verdere toekomstige deelname zolang de poule door ons beheerd wordt. We hanteren geen one strike, two strike, three strike systeem hier.

Respecteer ook dat niet alle deelnemers even begaan zijn met de eredivisie of voetbal in zijn algemeen maar wel graag van een uitdaging houden.

Vrouwen zijn ook welkom en afgelopen jaar hebben we meerdere vrouwelijke deelnemer gehad. Ook hier geldt dat denigrerende opmerkingen direct leiden tot uitsluiting en een kick uit de poule.

Prijzen

1e plaats: Cadeaubon Bol.com twv. 20 euro
Winterkampioen: Cadeaubon Bol.com twv 10 euro
Week winnaar: 2 maanden Tweakers Hero abonnement
Top 3 na 34 speelronden ontvangt deze fantastische Trofee

Foto komt later

Aanmelden voor de Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule

Post jouw clubnaam in dit topic en meld je aan via deze link:
https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmelden

Activeer de Eredivisie! Anders zit je niet in de poule!

Spelers in deze topic!

Onderstaande spelers hebben bevestigd dat ze meespelen!

tabel komt later

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• makooy
Dames en Heren op Tweakers!
Over 2 weken begint het nieuwe seizoen al, de tijd om je te registreren is vanwege het WK wat kort maar laat dat je niet weerhouden om mee te spelen!

Vorig seizoen zijn we begonnen met welgeteld 141 spelers waarvan 121 de eindstreep hebben gehaald!

[ Voor 95% gewijzigd door makooy op 23-07-2026 10:04 ]

• makooy
Spelers die nu nog lid zijn van de Voetbalpoules:
@Agent47, @ajaxalex, @Albinosaurus, @psYchovic, @Assasinbats, @Axel, @Baf, @Bao_Mi1, @basjuuhhh, @Bregweb, @brombeer21, @Chibi-Hierro, @ElMacaroni, @Carpebios, @Cheeeese, @Gynnad, @Deniol, @Despotes98, @Dion34, @DivineNL, @donkerlicht, @DutchEagle1993, @Dutchgio, @Megupe, @groggy, @Fendermen, @Freshnezz, @Frituurman, @frumper, @Geerius, @Fascinerend, @Gonadan, @HeerKaas, @Henkie, @HippiePaci, @Isheara, @JamesDelaney, @jandee, @JasperS1994, @jbdeiman, @StoOker, @Jero_B, @jm2th2, @Jordi0344, @sjtienuh, @kippik, @Koploper07, @lameeuw, @lhjlu, @luukvr, @Maarten_E, @Magixx013, @majoh, @makooy, @MarkH69, @Marrtijn, @m@cer, @mefjoew, @Mavaros, @MichelB24, @Miki, @MM99, @Mrk87, @Mrkoekie, @Nmgn, @OMX2000, @ParaDroid2, @pelle888, @peto84, @Pietervs, @PL3X4N, @Proliges, @psychicist, @Purehz, @Qu3st, @Quad, @Quantor, @Quazier, @R-B, @Ramzzz, @Razenko, @zzendon, @Remmstein, @robbydw, @IntToStr, @Rubeo38, @RudyL, @Sargan, @Seikbal, @Sempy, @Simonneke, @IkBenDeSjaak, @ST10©DE, @Stakie, @Superkiwi, @Supermach, @Tdv98, @Lucatoni, @Typhone, @Vld1989, @Vortigen, @Vreemdevis, @wokkelz, @Whiteguy, @Willem_48, @Xantoz, @xetri, @YES, @Zyron

Kunnen jullie laten weten of jullie weer mee doen? Like op dit bericht is voldoende, reactie in de topic nog beter. :o

@basvdp1974, @bazzemans, @silverchaoz, @colonyhunter, @DENNIS79, @theduke1989, @ElwinP, @flo12392, @ironmaidens, @Heho, @Hoianddoei, @iT3CH, @ThaSorcerer, @Jay-K, @Jadero, @Jeffrey, @Chulin, @kevints, @Korsakoff010, @Lamith, @Lekkerboeie86, @ma9ma, @Scholtmeijer7, @thijssie007, @onecht, @poes, @reaL_G, @Sem Rosenkamp, @Sjorre, @Techrvw, @toolkist, @FREAKJAM

Zijn uit de Voetbalpoules poule vertrokken. Doen jullie komend seizoen weer mee? :*)
Zo ja, graag even opnieuw lid worden van de voetbalpoule en het hier in een reactie laten weten :D

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:18
makooy schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 10:17:
@Agent47, @ajaxalex, @Albinosaurus, @psYchovic, @Assasinbats, @Axel, @Baf, @Bao_Mi1, @basjuuhhh, @Bregweb, @brombeer21, @Chibi-Hierro, @ElMacaroni, @Carpebios, @Cheeeese, @Gynnad, @Deniol, @Despotes98, @Dion34, @DivineNL, @donkerlicht, @DutchEagle1993, @Dutchgio, @Megupe, @groggy, @Fendermen, @Freshnezz, @Frituurman, @frumper, @Geerius, @Fascinerend, @Gonadan, @HeerKaas, @Henkie, @HippiePaci, @Isheara, @JamesDelaney, @jandee, @JasperS1994, @jbdeiman, @StoOker, @Jero_B, @jm2th2, @Jordi0344, @sjtienuh, @kippik, @Koploper07, @lameeuw, @lhjlu, @luukvr, @Maarten_E, @Magixx013, @majoh, @makooy, @MarkH69, @Marrtijn, @m@cer, @mefjoew, @Mavaros, @MichelB24, @Miki, @MM99, @Mrk87, @Mrkoekie, @Nmgn, @OMX2000, @ParaDroid2, @pelle888, @peto84, @Pietervs, @PL3X4N, @Proliges, @psychicist, @Purehz, @Qu3st, @Quad, @Quantor, @Quazier, @R-B, @Ramzzz, @Razenko, @zzendon, @Remmstein, @robbydw, @IntToStr, @Rubeo38, @RudyL, @Sargan, @Seikbal, @Sempy, @Simonneke, @IkBenDeSjaak, @ST10©DE, @Stakie, @Superkiwi, @Supermach, @Tdv98, @Lucatoni, @Typhone, @Vld1989, @Vortigen, @Vreemdevis, @wokkelz, @Whiteguy, @Willem_48, @Xantoz, @xetri, @YES, @Zyron

Kunnen jullie laten weten of jullie weer mee doen? Like op dit bericht is voldoende, reactie in de topic nog beter. :o

@basvdp1974, @bazzemans, @silverchaoz, @colonyhunter, @DENNIS79, @theduke1989, @ElwinP, @flo12392, @ironmaidens, @Heho, @Hoianddoei, @iT3CH, @ThaSorcerer, @Jay-K, @Jadero, @Jeffrey, @Chulin, @kevints, @Korsakoff010, @Lamith, @Lekkerboeie86, @ma9ma, @Scholtmeijer7, @thijssie007, @onecht, @poes, @reaL_G, @Sem Rosenkamp, @Sjorre, @Techrvw, @toolkist, @FREAKJAM

Zijn uit de Voetbalpoules poule vertrokken. Doen jullie komend seizoen weer mee? :*)
Zo ja, graag even opnieuw lid worden van de voetbalpoule en het hier in een reactie laten weten :D
Ik ga weer proberen te winnen :)

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-07 10:40
Yes ik doe weer mee!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:40
Ik ben ook weer van de partij. Maar na een glorieus 1e seizoen zijn alle daaropvolgende seizoenen en toernooien niet echt naar wens verlopen. Maar we gaan er weer voor! Feyenoord wordt kampioen :*)

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:16
Ik ga het gewoon weer proberen dit jaar

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben er ook weer bij, al is het maar als aanvulling ;-)

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ik doe weer mee

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-07 12:28
Ik ben erbij, dit jaar voor de top 10 0

[ Voor 9% gewijzigd door ajaxalex op 23-07-2026 10:29 ]

• StoOker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-07 21:11
Ik doe weer mee! :)

• toolkist
  • Niet online
Ik doe niet meer mee

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 22:26
Laten we het maar weer eens een ronde proberen.

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Ik ga dit jaar vol inzetten op de poedelprijs.

Altijd al een huisdier willen hebben...

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus E V1 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40; HomeAssistant

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:07

MM99

That is the way I am!

Megupe schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 10:18:
[...]

Ik ga weer proberen te winnen :)
En ik ga weer proberen je moeilijk te maken

• Baf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:33

Baf

slopen. alles kapot maken.

Dit jaar wil ik 3 rondes winnen in plaats van twee :)

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik laat dit seizoen even aan mij voorbijgaan, kost me iets te veel tijd/moeite om verschillende poules tegelijk bij te houden. Goodluck allen!

• Thijssie007
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-07 08:18
Ik doe weer mee!

Mijn teamnaam is gewijzigd naar Team Keptens. Vandaar dat ik niet vindbaar ben in de poule denk ik!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:23

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Uiteraard weer van de partij!

is everything cool?

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 22:26
Kan het kloppen dat de eindstand nog niet in te vullen is, of heb ik gewoon te slecht geslapen vannacht?

• makooy
Vld1989 schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 10:53:
Kan het kloppen dat de eindstand nog niet in te vullen is, of heb ik gewoon te slecht geslapen vannacht?
Dat lijkt er inderdaad op, ik kom dan ook bij WK uit. Even nog paar dagen wachten zou ik zeggen

• Lamith
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-07 11:16
Ik doe niet mee deze keer, veel plezier!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:37
Ik doe weer graag mee!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Xantoz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-07 18:16
Ben er weer bij!

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:44
Ik ga het eens proberen!

Live today! Nobody promised you tomorrow.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:57

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
makooy schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 10:55:
[...]

Dat lijkt er inderdaad op, ik kom dan ook bij WK uit. Even nog paar dagen wachten zou ik zeggen
Er is dan een selectieknop voor competitie maar de Eredivisie staat nog weinig toe.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:49
Ik doe weer mee

psnprofiles

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:47
Vld1989 schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 10:53:
In tegenstelling tot bij het WK hoeven de extra voorspellingen bij de Eredivisie pas ergens in september ingevuld te zijn, niet per se voor de start van de competitie. Even geduld nog dus, het komt vanzelf beschikbaar :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:10
Met minder deelnemers is de top100 ambitie ineens wel erg realistisch.. maar ik doe zeker weer mee!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:58
Ik ben ook weer van de partij!

PSN: Europhea

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:27
Ik doe ook weer een poging

• brombeer21
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:43
Count me in!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:03

Quad

Doof

Ik doe weer mee kearls!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Axel
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:28
Ja ben weer vd party!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-07 09:14
Doe uiteraard weer mee. Wel met als doel om, net als Ajax, dit seizoen weer wat vaker in positieve context genoemd te worden. Afgelopen seizoen was ik vooral 'de grootste daler van het linkerrijtje' wanneer ik in het weekverslag voorkwam.

• toolkist
  • Niet online
mefjoew schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 12:37:
Doe uiteraard weer mee. Wel met als doel om, net als Ajax, dit seizoen weer wat vaker in positieve context genoemd te worden. Afgelopen seizoen was ik vooral 'de grootste daler van het linkerrijtje' wanneer ik in het weekverslag voorkwam.
Ach dan stond je iig nog in het linkerrijtje. @Typhone en ik waren daar ver van verwijderd ;)

• reaL_G
  • Laatst online: 12:57

reaL_G

G

ben er weer bij.

GiTS

• basjuuhhh
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:02
Ik doe weer mee, lekker onderin hangen!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:03

Qu3st

Ik ga ChatGPT vragen me te helpen, blijkbaar kan je daar ook scorito kampioen mee worden, hopelijk werkt dat nu bij mij bij GoT voetbalpoules :+

[ Voor 5% gewijzigd door Qu3st op 23-07-2026 13:14 ]

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:09

majoh

Human-in-the-Loop

Ik ben er weer bij!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:21

Agent47

I always close my contracts.

Zin in :)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:21

heho

Ommen, Overijssel

Ik doe zeker weer mee !

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

• bregweb
  • Laatst online: 22:15
Qu3st schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 13:10:
Ik ga ChatGPT vragen me te helpen, blijkbaar kan je daar ook scorito kampioen mee worden, hopelijk werkt dat nu bij mij bij GoT voetbalpoules :+
Bron?

Hattrick: Thorgal Eagles

• Quad

Quad

Doof

nggyu nglyd

• TimLelieveldt
  • Registratie: Juli 2026
  • Niet online
Clubnaam: Klaaswaal
Spelersnaam: Klaaswaal
TweakersID: TimLelieveldt

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-07 19:34

ST10©DE

Dus.............

Ik doe ook weer mee! Mijn belangrijkste taak is vulling van de groep, persoonlijk doel is top 60.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Jordi0344
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 24-07 07:50
Ik doe weer mee!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:21
Ik doe ook weer mee. Leuk dat het weer gaat beginnen!

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:57
Ja hoor, ik doe ook weer mee. Voor het WK overgeslagen omdat ik al 2 andere poules moest invullen en ik 3 losse poules bijhouden een beetje overdreven vond.

Ik heb ook elke keer veel plezier van de reacties en vooral de top verslagen in dit topic.

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-07 22:40

R-B

Blokkert

Ga het zeker weer proberen!

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• DutchEagle1993
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23-07 15:22
Ik doe zeker weer mee!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:35

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ik zal mijn brevet van onvermogen toch weer moeten halen dus jupzzz, count me in :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:16
Door allerlei omstandigheden sla ik dit seizoen over.

• makooy
@FREAKJAM
@Heho
@reaL_G
@thijssie007

Kunnen jullie je bij Voetbalpoule aanmelden? Denk dat julle er tijdens WK zelf uitgestapt zijn.

EDIT, ik zie dat jullie alleen de namen hebben gewijzigd en dat jullie er al inzitten. my bad!

[ Voor 26% gewijzigd door makooy op 23-07-2026 16:04 ]

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:23

FREAKJAM

"MAXIMUM"

makooy schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 15:54:
@FREAKJAM
@Heho
@reaL_G
@thijssie007

Kunnen jullie je bij Voetbalpoule aanmelden? Denk dat julle er tijdens WK zelf uitgestapt zijn.
Ik had mijn naam gewijzigd tijdens de WK Poule! Als ik goed is ben ik al lid van de pool - voor de makkelijkheid heb ik mijzelf weer FREAKJAM genoemd :+

is everything cool?

• makooy
FREAKJAM schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 15:57:
[...]

Ik had mijn naam gewijzigd tijdens de WK Poule! Als ik goed is ben ik al lid van de pool - voor de makkelijkheid heb ik mijzelf weer FREAKJAM genoemd :+
ik wou eigenlijk gewoom "come on peesssjeeee" weg hebben O-) O-)

• Gonadan

Gonadan

Net nu onze voorspellingen eindelijk punten op gaan leveren. -O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Stakie
  • Laatst online: 23-07 20:53
Ik doe weer mee dit seizoen!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 16:48:
[...]

Net nu onze voorspellingen eindelijk punten op gaan leveren. -O-
Daarom juist. Dan veeg ik Typhone al helemaal van de kaart en dat kan ik die jongen niet aan doen. Hij heeft al zo'n lastig leven met een Duitse vriendin

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 18:11:
[...]

Daarom juist. Dan veeg ik Typhone al helemaal van de kaart en dat kan ik die jongen niet aan doen. Hij heeft al zo'n lastig leven met een Duitse vriendin
Naja, hij is zelf van origine ook een Duitser..

nggyu nglyd

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik maak dit seizoen graag mijn debuut! Aangemeld via Teamnaam Wippie1234

• pelle888
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-07 23:12
Van de partij!

• makooy
Wil je je ook bij de poule op Voetbalpoule aanmelden? ik heb nog geen aanmelding voorbij zien komen van je ;)

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:41
Ja hoor, meld me weer aan 😎

Life is what happens while you're busy making other plans

• ElMacaroni
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-07 21:42

ElMacaroni

Laat de zon maar komen!

Zeker !

SE2200+14xSF170S & SE1500M+4xTSM-375 | MT VenusE 3.0 Fw 148 BMS 113 Inv 119

• JamesDelaney
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-07 21:16
Alle ballen op Meerdink. Ik ben er weer bij!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

(jarig!)
Ik doe wel weer mee! :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-07 21:28

Sargan

Filmfreak...

Van de partij :*)

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-07 09:41

YES

Moderator General Chat
Ik ben er ook weer bij! *O*

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:03
We gaan weer een poging wagen!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Geerius
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-07 22:11
FC Bal op het dak FC Bal uit het stadion gaat weer voor de volle 27% proberen om niet op pagina 6 te eindigen!

Ik maar denken dat ik Bal op het dak heette...

[ Voor 30% gewijzigd door Geerius op 23-07-2026 22:11 ]

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:44
makooy schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 21:00:
[...]

Wil je je ook bij de poule op Voetbalpoule aanmelden? ik heb nog geen aanmelding voorbij zien komen van je ;)
Zou gelukt moeten zijn...

Live today! Nobody promised you tomorrow.

• remmstein
  • Laatst online: 20:53
We zullen eens kijken of we dit jaar weer zo lekker laag kunnen eindigen. Of wellicht toch hoger.

• Proliges
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-07 10:08

Ik doe mee, dit jaar gaan we voor het linkerrijtje.

• Simonneke
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:16
Ik doe weer mee! :D

• toolkist
  • Niet online
Geerius schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 22:08:
FC Bal op het dak FC Bal uit het stadion gaat weer voor de volle 27% proberen om niet op pagina 6 te eindigen!

Ik maar denken dat ik Bal op het dak heette...
Daar zal het vorig seizoen verkeerd zijn gegaan.

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ik doe ook graag weer mee :)

• Lekkerboeie86
  • Niet online
Ik doe graag mee!

• ironmaidens
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:03

Bedankt voor de headsup, maar ik doe niet meer mee.

• Gonadan

Gonadan

@makooy laat ik maar gewoon wel weer mee doen. Het is wel een gezellig extraatje en ik hoop deze keer meer interesse in de competitie te hebben. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• makooy
Gonadan schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 14:51:
@makooy laat ik maar gewoon wel weer mee doen. Het is wel een gezellig extraatje en ik hoop deze keer meer interesse in de competitie te hebben. :+
Nouuuuuu okeee dan! >:) Maar de rondewinst wel aan iemand anders overlaten :P

• Gonadan

Gonadan

makooy schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 14:57:
[...]

Nouuuuuu okeee dan! >:) Maar de rondewinst wel aan iemand anders overlaten :P
Zou me daar geen zorgen om maken, ik heb die één keer in drie seizoenen gehad of zo? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
remmstein schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 08:18:
We zullen eens kijken of we dit jaar weer zo lekker laag kunnen eindigen. Of wellicht toch hoger.
Not sure of deze post over voorspelkunsten of Ajax gaat. In beide gevallen hoop ik hoger though!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Gonadan schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 14:51:
Gonadan maakt mn weekend op vrijdag!

• makooy
Typhone schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 20:32:
[...]

Gonadan maakt mn weekend op vrijdag!
Beetje slijmen bij de moderator... jaaa ik snap hem wel :X

• remmstein
  • Laatst online: 20:53
Typhone schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 20:31:
[...]

Not sure of deze post over voorspelkunsten of Ajax gaat. In beide gevallen hoop ik hoger though!
Als Ajax nog lager eindigt dan afgelopen seizoen, dan kunnen ze de Arena beter het hele jaar door verhuren voor concerten.

• psychicist
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:34
Ik doe ook weer mee. Moet ik nog iets doen behalve deze reactie plaatsen?

• Gonadan

Gonadan

makooy schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 20:44:
[...]

Beetje slijmen bij de moderator... jaaa ik snap hem wel :X
Ben strikt genomen geen moderator. Als het om SPRT gaat kan ie beter @Dr. Strangelove verleiden. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

psychicist schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 21:33:
Ik doe ook weer mee. Moet ik nog iets doen behalve deze reactie plaatsen?
Voorspellingen invullen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad

Quad

Doof

Gonadan schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 21:34:
[...]

Voorspellingen invullen.
Neuuhh niet perse nodig. _O-