"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
was even op vakantie, maar laat het seizoen maar beginnen!
Ik doe dit jaar weer meemakooy schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 10:17:
Kunnen jullie laten weten of jullie weer mee doen? Like op dit bericht is voldoende, reactie in de topic nog beter.
89 deelnemers tot nu toe!
De volgende spelers van afgelopen jaar heb ik nog geen reactie van gezien:
@Cheeeese, @Deniol, @Despotes98, @Dion34, @donkerlicht, @Fascinerend, @Fendermen, @Freshnezz, @IntToStr, @jandee, @kippik, @Koploper07, @Lucatoni, @m@cer, @Maarten_E, @Marrtijn, @Nmgn, @PL3X4N, @psYchovic, @Purehz, @robbydw, @Seikbal, @silverchaoz, @Supermach, @Tdv98, @xetri, @Zyron, @zzendon
Ik doe weer mee!makooy schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 08:10:
Eind deze week is het al zover en begint de competitie al weer!
Succes allemaal!
Ik ben er weer bijmakooy schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 08:10:
@Cheeeese, @Deniol, @Despotes98, @Dion34, @donkerlicht, @Fascinerend, @Fendermen, @Freshnezz, @IntToStr, @jandee, @kippik, @Koploper07, @Lucatoni, @m@cer, @Maarten_E, @Marrtijn, @Nmgn, @PL3X4N, @psYchovic, @Purehz, @robbydw, @Seikbal, @silverchaoz, @Supermach, @Tdv98, @xetri, @Zyron, @zzendon
Ik doe wel weer mee!makooy schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 08:10:
Ook dit jaar weer present!makooy schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 08:10:
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Goeie! Zojuist gedaan!Quad schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 15:14:
Is @MiBe al op de hoogte van dit nieuwe seizoen? Ik heb nog geen FP artikel voorbij zien komen.
Excuses, zeker weer van de partij dit jaarmakooy schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 08:10:
Ik doe mee!makooy schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 08:10:
De volgende spelers van afgelopen jaar heb ik nog geen reactie van gezien: @Supermach,
Ik doe ook weer mee, en hoop me hier ook iets vaker te laten zien!makooy schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 10:17:
Spelers die nu nog lid zijn van de Voetbalpoules:
@Agent47, @ajaxalex, @Albinosaurus, @psYchovic, @Assasinbats, @Axel, @Baf, @Bao_Mi1, @basjuuhhh, @Bregweb, @brombeer21, @Chibi-Hierro, @ElMacaroni, @Carpebios, @Cheeeese, @Gynnad, @Deniol, @Despotes98, @Dion34, @DivineNL, @donkerlicht, @DutchEagle1993, @Dutchgio, @Megupe, @groggy, @Fendermen, @Freshnezz, @Frituurman, @frumper, @Geerius, @Fascinerend, @Gonadan, @HeerKaas, @Henkie, @HippiePaci, @Isheara, @JamesDelaney, @jandee, @JasperS1994, @jbdeiman, @StoOker, @Jero_B, @jm2th2, @Jordi0344, @sjtienuh, @kippik, @Koploper07, @lameeuw, @lhjlu, @luukvr, @Maarten_E, @Magixx013, @majoh, @makooy, @MarkH69, @Marrtijn, @m@cer, @mefjoew, @Mavaros, @MichelB24, @Miki, @MM99, @Mrk87, @Mrkoekie, @Nmgn, @OMX2000, @ParaDroid2, @pelle888, @peto84, @Pietervs, @PL3X4N, @Proliges, @psychicist, @Purehz, @Qu3st, @Quad, @Quantor, @Quazier, @R-B, @Ramzzz, @Razenko, @zzendon, @Remmstein, @robbydw, @IntToStr, @Rubeo38, @RudyL, @Sargan, @Seikbal, @Sempy, @Simonneke, @IkBenDeSjaak, @ST10©DE, @Stakie, @Superkiwi, @Supermach, @Tdv98, @Lucatoni, @Typhone, @Vld1989, @Vortigen, @Vreemdevis, @wokkelz, @Whiteguy, @Willem_48, @Xantoz, @xetri, @YES, @Zyron
Kunnen jullie laten weten of jullie weer mee doen? Like op dit bericht is voldoende, reactie in de topic nog beter.![]()
@basvdp1974, @bazzemans, @silverchaoz, @colonyhunter, @DENNIS79, @theduke1989, @ElwinP, @flo12392, @ironmaidens, @Heho, @Hoianddoei, @iT3CH, @ThaSorcerer, @Jay-K, @Jadero, @Jeffrey, @Chulin, @kevints, @Korsakoff010, @Lamith, @Lekkerboeie86, @ma9ma, @Scholtmeijer7, @thijssie007, @onecht, @poes, @reaL_G, @Sem Rosenkamp, @Sjorre, @Techrvw, @toolkist, @FREAKJAM
Zijn uit de Voetbalpoules poule vertrokken. Doen jullie komend seizoen weer mee?![]()
Zo ja, graag even opnieuw lid worden van de voetbalpoule en het hier in een reactie laten weten
Klik!Quad schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 15:14:
Is @MiBe al op de hoogte van dit nieuwe seizoen? Ik heb nog geen FP artikel voorbij zien komen.
Naam: d4rkn4pst3r
Teamnaam/ nickname: FC Stack Overflow
Th3sander
Teamnaam: MxMayne1
Lege virente, virent cuncta
Teamnaam FRFC-1908
Geen commentaar
je hebt je nog niet aangemeld bij de voetbalpoule zie ikd4rkn4pst3r schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 15:06:
Ik ga dit seizoen ook weer een poging wagen.
Naam: d4rkn4pst3r
Teamnaam/ nickname: FC Stack Overflow
Ik zie nog geen aanmelding op Voetbalpoules van je
Teamnaam: PandaPower
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
De volgende 5 deelnemers zijn mij nog onbekend. Indien je een Tweaker bent, laat het hier even weten dan voegen we je toe
Naam - teamnaam
Gyn - Byron010
Julian - jdg033
Kay - kaymeer
ruud - lanesraa
Tim van Ierland - timvani
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente
Welkom terug, True!
Naam: MarcelFolkers
Teamnaam: MarcelFolkers
Team: FC Belle Enfant
Naam: Ivo
Team: VVVotloak
https://www.rouwette.com/
Spelersnaam: SuperCrisz
TweakersID: SuperCrisz
Teamnaam: FC Radiohoofd
Everyone faces darkness on their own. As I have done, so will you.
Spelersnaam: Guardinova
TweakersID: Guardinova
Clubnaam: Matilo
Spelersnaam: nlmarvin
TweakersID: nlmarvin
Ik moet nog even uitvinden hoe het werkt met de eerste wedstrijden op komst.
Succes allemaal!
En effect heeft het.
Mijn kansen worden met het uur minder.
nggyu nglyd
Hi! Bovenaan het lijstjeSuperkiwi schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 16:43:
Tot hier is iedereen als het goed is toegevoegd aan de poule.
De volgende 5 deelnemers zijn mij nog onbekend. Indien je een Tweaker bent, laat het hier even weten dan voegen we je toe
Naam - teamnaam
Gyn - Byron010
Julian - jdg033
Kay - kaymeer
ruud - lanesraa
Tim van Ierland - timvani
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Ik zie geen aanmelding van je op Voetbalpoules
Ik zie dat je je nog niet hebt aangemeld bij de Tweakers FC poule op Voetbalpoulesjlena schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 06:37:
Heb mij ook aangemeld teamnaam: Ebelix
Ben er ook weer bij!makooy schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 08:10:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Dum de dum
Was wel handig geweest. Als nog gedaanmakooy schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 08:33:
[...]
Ik zie dat je je nog niet hebt aangemeld bij de Tweakers FC poule op Voetbalpoules
Om die reden heb ik mijn doel bijgesteld, een plek in de top 150 wordt het nu, dat moet wel lukken denk ikQuad schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 07:37:
[...]
En effect heeft het.
Mijn kansen worden met het uur minder.
Ik mik op de 3e helft
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Ik post op de vrijdag voor de speelronde hier een lijstje met alle spelers die nog niks hebben ingevuld als reminder en je kan ook een email ontvangen vanuit Voetbalpoules als herinnering. Mogelijk moet je deze wel zelf aanzetten.Legi0n schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 11:11:
Leuk, ik ga voor het eerst meedoen met de olympische gedachte in het achterhoofd: Meedoen is belangrijker.. hopen dat ik niet vergeet elke week de voorspellingen in te vullen
Clubnaam: AfcaEric
Spelersnaam: Eric
TweakersID: EricNL
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik voorspel soms een paar weken vooruit, alleen dan niet de doelpuntenmakers aanpassen als deze niet opgesteld blijken te staan. Met een 0-0 zit je altijd veilig.Legi0n schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 11:11:
Leuk, ik ga voor het eerst meedoen met de olympische gedachte in het achterhoofd: Meedoen is belangrijker.. hopen dat ik niet vergeet elke week de voorspellingen in te vullen
nggyu nglyd
Ah dat is top, thanks!makooy schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 11:12:
[...]
Ik post op de vrijdag voor de speelronde hier een lijstje met alle spelers die nog niks hebben ingevuld als reminder en je kan ook een email ontvangen vanuit Voetbalpoules als herinnering. Mogelijk moet je deze wel zelf aanzetten.
ik zie dat ik netjes een notificatie krijg als er een nieuwe post is op dit forum nu.
Ik bezoek Tweakers ivm werk sowieso bijna dagelijks, dus dat moet goed komen!
Nu zit je in het juiste topicnicobril schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 12:31:
Gezellig, ik doe ook mee.
Had je je bril niet op?
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 05-08-2026 12:53 ]
Inmiddels heb ik mij aangemeld.makooy schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 08:31:
[...]
Ik zie geen aanmelding van je op Voetbalpoules
Everyone faces darkness on their own. As I have done, so will you.
Helmet
Helmet
en Helmet
teamnaam, username, tweakersnaam
Icons are overrated
Clubnaam: SC FlatHead
Spelersnaam: FamousFlatHead
TweakersID: FamousFlatHead
Clubnaam: FCBH
Spelersnaam: Dickey
TweakersID: Dickey
[ Voor 39% gewijzigd door Dickey op 05-08-2026 14:50 ]
Clubnaam: Hoosie FC
Spelersnaam: Hoosie
TweakersID: Hoosie
[ Voor 3% gewijzigd door Hoosie op 05-08-2026 15:18 ]
Ik zie nog geen aanmelding bij de Tweakers FC voetbalpoule op VoetbalpoulesHelmet schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 12:52:
Ik wil ook graag mee doen en als het goed is heb ik al gepredict
Helmet
Helmet
en Helmet
teamnaam, username, tweakersnaam
Ik zie geen aanmelding van je op VoetbalpoulesFamousFlatHead schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 14:07:
Ik ga het proberen:
Clubnaam: SC FlatHead
Spelersnaam: FamousFlatHead
TweakersID: FamousFlatHead
Icons are overrated
Yes je bent er bij!Helmet schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 15:24:
@makooy ik wil niet slowchatten, maar ik denk dat ie er nu is
Ik zie deze users nog in de "Wachtkamer" van Voetbalpoules staan en hebben zich hier nog niet gemeld:
| Naam | Teamnaam/ nickname | Tweakers ID |
|---|---|---|
| Arie | ArieGaatWinnen | ? |
| drmodun | Drmo | @drmodun ? |
| Ewout Koolen | ekoolen | @ekoolen ? |
| Ja | FC Wat! | ? |
| Julian | jdg033 | ? |
| kay | kaymeer | @kaymeer ? |
| Nico van Nes | Nicodekliko | @NicoDeKliko |
| Niels | Fred Fredhino | ? |
| Remco | Flyingdutchman | @FlyingDutchman ? |
| ruud | lanesraa | ? |
| Simon Janssen | Siemdjans | ? |
| Supermickopreis | supermickopreis | @supermickopreis ? |
| Tim van Ierland | timvani | @timvani ? |
[ Voor 7% gewijzigd door makooy op 06-08-2026 09:13 ]
Club: Team JWZ
Spelersnaam: Jaybro
TweakersID: Telegrammer
Spelersnaam: Gerben
TweakersID: Dialastical
Ik heb mijn kat alles laten voorspellen. Die heeft altijd gelijk. Als ik vraag welke kattenbrokken het smerigst zijn heeft ze altijd gelijk als ik het proef. Dus dit moet een 100% score zijn 😎
Ik speel ook Coach van het Jaar (en ESPN fantasy, hele maandag volgepland dus), ik ben dus vóór een Tweakers league!YES schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 20:25:
Geen idee of ik het hier mag vragen, maar zijn er hier ook mensen die Coach van het Jaar spelen en een leuke subleague weten? Ik doe dit nu een aantal seizoenen maar mijn maten haken een beetje af, dus dat dreigt een beetje een lege subleague te worden.
Mijn kat slaapt alleen maar. Dus heb het zelf moeten vullen. 10 punten moet mogelijk zijn 😉Len2926 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 20:08:
Ik heb 100% score de eerste ronde.
Ik heb mijn kat alles laten voorspellen. Die heeft altijd gelijk. Als ik vraag welke kattenbrokken het smerigst zijn heeft ze altijd gelijk als ik het proef. Dus dit moet een 100% score zijn 😎
Ik speel al jaren coach van het jaar met de gasten in mijn vak in het AZ stadion (vakkie N).YES schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 20:25:
Geen idee of ik het hier mag vragen, maar zijn er hier ook mensen die Coach van het Jaar spelen en een leuke subleague weten? Ik doe dit nu een aantal seizoenen maar mijn maten haken een beetje af, dus dat dreigt een beetje een lege subleague te worden.
Tweakers subleage gemaakt, wees welkom.
Clubnaam: Usagi
Spelersnaam: Usagi
TweakersID: Usagi
Ik zie nog geen aanmelding op Voetbalpoules voor de Poule van je, klopt dat?Xeds schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 08:47:
Ik Doe ook mee!
Clubnaam: XedsFC
Spelersnaam: Xeds
TweakersID: Xeds
Ik heb wel een account gemaakt en kan ook mezelf vinden als ik zoek op Xeds. (Het is al gelukt)makooy schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 08:55:
[...]
Ik zie nog geen aanmelding op Voetbalpoules voor de Poule van je, klopt dat?
[ Voor 4% gewijzigd door Xeds op 06-08-2026 10:44 ]