Juist wel, dat werd vrij snel al bekend.Typhone schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 20:01:
Utrecht zou toch niet meer uitgespeeld worden?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Lijkt mij ook zeker niet terecht, voor mij was de herinnering wél nodig , maar dan wel voor één van de wedstrijden. Ze waren blijkbaar niet op hetzelfde moment verplaatst? Tenminste dat lijkt me logischer dan dat ik zelf één wedstrijd had gemist van de 3e ronde.
Ik denk ook dat dat het uitzoeken wat lastiger maakte en waarom er dus ook een aantal (onterecht) waren getagged. Ik ben er in elk geval blij mee Makooy!
Ik had wel gezien dat de wedstrijden over 2 dagen verdeeld waren maar om dan beide dagen reminders uit te sturen vond ik ook weer wat. Vandaar beide wedstrijde in 1xjbdeiman schreef op woensdag 9 september 2026 @ 08:14:
[...]
Lijkt mij ook zeker niet terecht, voor mij was de herinnering wél nodig , maar dan wel voor één van de wedstrijden. Ze waren blijkbaar niet op hetzelfde moment verplaatst? Tenminste dat lijkt me logischer dan dat ik zelf één wedstrijd had gemist van de 3e ronde.
Ik denk ook dat dat het uitzoeken wat lastiger maakte en waarom er dus ook een aantal (onterecht) waren getagged. Ik ben er in elk geval blij mee Makooy!
Zijn er nu nog 16, van de reminders van gister, die de wedstrijd van vandaag nog niet hebben ingevuld.
Vul dan nu gewoon de rest van het jaar in dan heb je dat niet meer.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large)
Nieuwe volledige speelronde dit weekend!
Spelers met incomplete voorspellingen:
@Baf, @Carpebios, @Cheeeese, @Dickey, @eddyb85, @EricNL, @Faraz, @Fendermen, @FREAKJAM, @Freshnezz, @Gonadan, @Gynnad, @Henkie, @IkBenDeSjaak, @Jelte41, @Jero_B, @Jordi0344, @lalutir, @Lodevicus, @Lucatoni, @majoh, @Marc3l, @Megupe, @Miki, @nlmarvin, @psYchovic, @Radiohoofd, @Rubeo38, @RudyL, @Sargan, @Stakie, @SuperCrisz, @supermickopreis, @T-bone88, @ThaSorcerer, @Thennis, @thijssie007, @Typhone, @Xantoz, @Xeds
Dat werkt dus niet met inhaalwedstrijden, zoals die van deze week.Gonadan schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:28:
[...]
Vul dan nu gewoon de rest van het jaar in dan heb je dat niet meer.
Jawel, die nemen jouw originele voorspelling mee als je ze ingevuld hebt. Heb je dan niks ingevuld dan wordt het een ander verhaal inderdaad. Een heel jaar vooruit invullen zonder ooit een correctie aan te brengen vind ik wel een leuke trouwens.Faraz schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 21:13:
[...]
Dat werkt dus niet met inhaalwedstrijden, zoals die van deze week.
Heeft iemand dat al eens ooit gedaan?
Zijn de wedstrijden met dubbele punten dan al bekend voor het hele jaar?Typhone schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 07:30:
[...]
Jawel, die nemen jouw originele voorspelling mee als je ze ingevuld hebt. Heb je dan niks ingevuld dan wordt het een ander verhaal inderdaad. Een heel jaar vooruit invullen zonder ooit een correctie aan te brengen vind ik wel een leuke trouwens.
Heeft iemand dat al eens ooit gedaan?
Als ik naar december spring zie ik ze niet. Kan wel alle wedstrijden voorspellen. 20 punten ga ik dan niet pakken vermoed ik zotoolkist schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 07:55:
[...]
Zijn de wedstrijden met dubbele punten dan al bekend voor het hele jaar?
Ik stop er mee.
Afgelopen jaren wel met veel plezier meegedaan. Paar mooie eindnoteringen gehaald, een keertje week winst met iets dik in de 70 punten.
Graag wil ik mijn dank uitspreken aan de organisatie van alle afgelopen jaren!
Ik zal nog wel het topic volgen, vind de informele sfeer hier zeer gezellig, dus ook dank aan alle deelnemers 😃
Accepteer ik niet! Ik wilde jou net de nieuwe toolkist maken. Kom we gaan battlen! 😘Megupe schreef op zondag 13 september 2026 @ 17:09:
Ik ben de motivatie kwijt om in te vullen en het interesseert mij ook steeds minder om de uitslagen te checken en naast mijn voorspellingen te leggen.
Ik stop er mee.
Afgelopen jaren wel met veel plezier meegedaan. Paar mooie eindnoteringen gehaald, een keertje week winst met iets dik in de 70 punten.
Graag wil ik mijn dank uitspreken aan de organisatie van alle afgelopen jaren!
Ik zal nog wel het topic volgen, vind de informele sfeer hier zeer gezellig, dus ook dank aan alle deelnemers 😃
Ik zat eindelijk voor het eerst dit weekend op 10 punten….
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus E V2 5.12 kWh V158; HW P1; HomeAssistant
Alleen bij AZ - Willem II en SC Cambuur - Nec Nijmegen geen punten gehaald. Twee wedstrijden helemaal correct en daardoor uitgekomen op 43 punten, best lekker
Everyone faces darkness on their own. As I have done, so will you.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
[ Voor 34% gewijzigd door lameeuw op 13-09-2026 23:37 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Er is maar 1 toolkist en trust me, dat is meeer dan voldoende voor deze wereldTyphone schreef op zondag 13 september 2026 @ 18:10:
[...]
Accepteer ik niet! Ik wilde jou net de nieuwe toolkist maken. Kom we gaan battlen! 😘
Ajax uit = standaard een doelpunt tegen
PSV thuis = standaard doelpunt tegen ook tegen de laagvliegers
Feyenoord speelt een beetje algemeen rond en is moeilijk in te schatten.
@Gonadan
Waar zijn wij mee bezig?
Laatste pagina gewoon hè.. zelfs @Superkiwi zie ik nergens.
[ Voor 40% gewijzigd door Typhone op 14-09-2026 11:02 ]
Je zou je moeten schamen, je staat zelfs nog onder mij.. al over nagedacht om te stoppen en volgend seizoen opnieuw te proberen?Typhone schreef op maandag 14 september 2026 @ 10:55:
Ik denk hoezo heb ik geen 10 punten bij PSV maar om de één of andere rare reden heb ik geen doelpunt ingevuld bij Sparta. Extreem dom dus. Moet wel een typefout zijn.
@Gonadan
Waar zijn wij mee bezig?
[Afbeelding]
PSN: Europhea
Ja mijn voorspellingen zijn eigenlijk spot-on maar de wet van de grote getallen komt maar niet om de hoek.Razenko schreef op maandag 14 september 2026 @ 11:33:
[...]
Je zou je moeten schamen, je staat zelfs nog onder mij.. al over nagedacht om te stoppen en volgend seizoen opnieuw te proberen?
Huh daar hoor ik ook te staan.. ik kan mijn naam niet terugvinden....Typhone schreef op maandag 14 september 2026 @ 10:55:
Ik denk hoezo heb ik geen 10 punten bij PSV maar om de één of andere rare reden heb ik geen doelpunt ingevuld bij Sparta. Extreem dom dus. Moet wel een typefout zijn.
@Gonadan
Waar zijn wij mee bezig?
[Afbeelding]
Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

Speelronde 6
Wat in het vat zit verzuurt niet. En daarom hierbij het verslag van speelronde 6. De transfermarkt is gesloten. Dus tot de winterstop moet iedereen het hiermee doen en dat wordt langzaam ook zichtbaar. Teams die op het laatste moment spelers hebben gehaald beginnen nu er een team van te maken. En dat kwam op vrijdag gelijk tot uiting in de eerste verliespunten voor AZ. De volgende dag ging de andere promovendus de punten afleveren in Twente. Dat zagen er veel aankomen, dus hier zijn de 10 punten rijkelijk uitgedeeld. Net zoals bij het gelijkspel tussen Eagles en Groningen. Vervolgens werden er in Sittard een hoop doelpunten gemaakt en kon Ajax de 3 punten meenemen terug naar Amsterdam. De verrassing van het weekend kwam echter op naam van Cambuur. Met een gedegen plan NEC verslaan en dat met 3 doelpunten. Hier werd dan ook door niemand punten gescoord. Op zondag mocht Utrecht het weer eens proberen en lukte het deze keer ook. In het hoge noorden wisten Heerenveen en Telstar de kunst van het verdedigen tot een hoogtepunt te brengen met een 0-0 tot gevolg. Of waren de aanvallers zo slecht? De klapper van de week werd deze keer uitgedeeld door Feyenoord. Die nog een beetje medelijden had met PEC waardoor het maar 0-7 werd. PSV eindigde het weekend weer als PSV en hield de punten in huis tegen Sparta.

De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 5:
1. @Sargan
2. @IntToStr
3. @sjtienuh
4. @Hortz
5. @lameeuw

@Sargan gefeliciteerd met deze overwinning

De volgende deelnemers staan deze week in de top 10:
1. @lameeuw
2. @xetri
3. @Alex_79
4. @chantalcoolsma
5. @RudyL
6. @Byron010
6. @YES
8. @marsharrow
9. @IntToStr
10. @Dutchgio

Funny facts
Noem het maar fun als het over je gaat als speler van Feyenoord of je nu wel of geen hattrick hebt gescoord. In plaats van hoe goed je je wedstrijd hebt gespeeld. Een beetje zoals hier in de poule. Val je net buiten de top 5 zoals @lhjlu terwijl je wel gewoon 2 x 10 punten haalt. Maar je had er net zoals de weekwinnaar echt wel 3 nodig.
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Vanavond nog Ajax - Willem II voor wie het niet ingevuld had.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
5-0.Gonadan schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 08:12:
Let op:
Ja gaat nergens over, die clubs zijn kansloos bezig allemaal.Typhone schreef op maandag 14 september 2026 @ 10:55:
@Gonadan
Waar zijn wij mee bezig?
[Afbeelding]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar heb je helemaal gelijk in! Deze spelers moeten hun voorspelling nog invullen:Gonadan schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 08:12:
Let op:
@Bao_Mi1, @Byron010, @Carpebios, @Cheeeese, @Despotes98, @Dutchgio, @ElMacaroni, @Faraz, @Fendermen, @Freshnezz, @Gynnad, @Helmet, @Isheara, @jaguarxj16, @JamesDelaney, @JasperS1994, @lalutir, @Lekkerboeie86, @majoh, @Marrtijn, @nlmarvin, @ParaDroid2, @pelle888, @psYchovic, @Purehz, @Ramzzz, @robbydw, @Rubeo38, @silverchaoz, @Stakie, @StoOker, @Supermach, @supermickopreis, @th3sander, @Usagi, @wasbix, @Wippie1234, @wokkelz, @Xeds, @Zyron
Die had ik compleet niet in beeld, dank!makooy schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 08:54:
[...]
Daar heb je helemaal gelijk in! Deze spelers moeten hun voorspelling nog invullen:
@Bao_Mi1, @Byron010, @Carpebios, @Cheeeese, @Despotes98, @Dutchgio, @ElMacaroni, @Faraz, @Fendermen, @Freshnezz, @Gynnad, @Helmet, @Isheara, @jaguarxj16, @JamesDelaney, @JasperS1994, @lalutir, @Lekkerboeie86, @majoh, @Marrtijn, @nlmarvin, @ParaDroid2, @pelle888, @psYchovic, @Purehz, @Ramzzz, @robbydw, @Rubeo38, @silverchaoz, @Stakie, @StoOker, @Supermach, @supermickopreis, @th3sander, @Usagi, @wasbix, @Wippie1234, @wokkelz, @Xeds, @Zyron
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Speelronde 3 is eindelijk teneinde! Deze laatste inhaalwedstrijd was er geen waarmee je de poule mee gaat winnen of verliezen, omdat iedereen voor een Amsterdamse driepunter ging. Nou ja, iedereen.... @Proliges was de enige die een gelijkspel had ingevuld en daardoor vanavond geen punten haalde. Hij was niet de enige zonder punten want @Simonneke, ik weet niet hoe hij erbij kwam, had 1-2 ingevuld.
Opvallend, naast het feit dat Ajax 31 schoten heeft gelost, is dat van alle 162 deelnemers niemand de exacte uitslag goed had.

De volgende deelnemers eindigen in de top van speelronde 3:
We hebben deze speelronde 4(!) nummers 1:
@Bao_mi1
@Faceless
@Byron010
@peto84
Allen met 52 punten.
Plaats 5 wordt eveneens gedeeld, en wel door @jm2th2 en @R-B, zij haalden precies een puntje minder.

Het felbegeerde Hero abonnement blijft nog heel even op de plank liggen, omdat vanwege een gelijke stand de randomizer eraan te pas moet komen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Toch wel het grootste bewijs dat ik meesterlijk ben en mijn positie mijn kennis en kunde niet reflecteert.
Juist wel, dat maakt juist een bijzondere statistiek. Dus blijf vooral verrassende voorspellingen doenProliges schreef op woensdag 16 september 2026 @ 12:20:
@Superkiwi Ach ja, als het wel gelijkspel was geworden, wat gezien het recente verleden van Ajax best mogelijk was, waren simonneke en ik de helden van de poule. Maar dat hadden we dan waarschijnlijk nooit gehoord
Met enige verbazing opende ik mijn notificaties en zag ik dat je mij getagd had. Na vanaf week 1 ongeveer rond plek 100 te bivakkeren had ik niet verwacht in welke speelronde dan ook wel op plek 1 te staan.. Happy days!Superkiwi schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 22:16:
[Afbeelding]
Speelronde 3 is eindelijk teneinde! Deze laatste inhaalwedstrijd was er geen waarmee je de poule mee gaat winnen of verliezen, omdat iedereen voor een Amsterdamse driepunter ging. Nou ja, iedereen.... @Proliges was de enige die een gelijkspel had ingevuld en daardoor vanavond geen punten haalde. Hij was niet de enige zonder punten want @Simonneke, ik weet niet hoe hij erbij kwam, had 1-2 ingevuld.
Opvallend, naast het feit dat Ajax 31 schoten heeft gelost, is dat van alle 162 deelnemers niemand de exacte uitslag goed had.
[Afbeelding]
De volgende deelnemers eindigen in de top van speelronde 3:
@Bao_mi1
@Faceless
@Byron010
@peto84
Allen met 52 punten.
Plaats 5 wordt eveneens gedeeld, en wel door @jm2th2 en @R-B, zij haalden precies een puntje minder.
[Afbeelding]
Het felbegeerde Hero abonnement blijft nog heel even op de plank liggen, omdat vanwege een gelijke stand de randomizer eraan te pas moet komen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large)
Vroeger dan gebruikelijk maar ik ben morgen veel te vroeg al op pad.
Toch heeft ongeveer 65% al de voorspelling ingevuld
@Baf, @Bao_Mi1, @basjuuhhh, @brombeer21, @Cheeeese, @ddekruyf, @Despotes98, @Dion34, @Dutchgio, @Fendermen, @FREAKJAM, @groggy, @Heho, @Henkie, @Hoosie, @IkBenDeSjaak, @jaguarxj16, @JamesDelaney, @Jero_B, @jm2th2, @johan-sv, @Jordi0344, @Koploper07, @Lekkerboeie86, @Lucatoni, @Maarten_E, @Magixx013, @majoh, @Marrtijn, @MegaBleek, @Mich, @Mrk87, @nlmarvin, @OMX2000, @ParaDroid2, @peto84, @Proliges, @psychicist, @psYchovic, @Ramzzz, @reaL_G, @robbydw, @Rubeo38, @RudyL, @Scheurbuik, @Seikbal, @Sempy, @silverchaoz, @supermickopreis, @T-bone88, @ThaSorcerer, @Thennis, @thijssie007, @Triggie, @wasbix, @wokkelz, @Xantoz, @Xeds, @Zyron
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Ik vond het een 2-2.Maarten_E schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 18:36:
Als er één wedstrijd 1-1 op zijn lijf had geschreven was het ADO-Cambuur wel.
Je kan niet alles hebben zullen we maar zeggen
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Afsluiten met 10-punter en twee gelijke spelen correct voorspeld dus ik scoor eindelijk eens punten woohoo ^^.heho schreef op maandag 21 september 2026 @ 00:39:
Prima voetbalweekend, dramatische voetbalpoule ....
Ik heb dan weer wel alles, alleen wel 2x dramaheho schreef op maandag 21 september 2026 @ 00:39:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PH-MRK request startup
Gelukkig hoor ik dan niet bij 'iedereen'Gonadan schreef op maandag 21 september 2026 @ 08:01:
Scoor ik gevoelsmatig eindelijk een lekker punten maakt het nog geen reet uit op het grotere geheel. Blijkbaar scoorde iedereen makkelijk dit weekend.
#metooSeikbal schreef op maandag 21 september 2026 @ 15:15:
[...]
Gelukkig hoor ik dan niet bij 'iedereen'
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik heb het helaas heel erg andersom op dit moment. Sta tot mijn stomme verbazing 2e nu.heho schreef op maandag 21 september 2026 @ 00:39:
Maar helaas gaat het uitermate slecht met mijn vader, die last heeft van blaaskanker en uitbehandeld is. Hij staat nu op de wachtlijst voor een hospice en krijgt thuiszorg. Rotweek met een klein lichtpuntje.

Speelronde 7
Met twee (
Ook Feyenoord wist te profiteren van het verlies van AZ en pakt na een weergaloze 5-0 (noot: Feyenoord heeft inmiddels al 24(!) goals gemaakt) de tweede plek over. Iets dat Ajax niet lukte want wij wisten wéér niet in eigen huis te winnen van Excelsior. Was dat wel gelukt dan hadden we nu op een gedeelde derde plek gestaan. Ajax en kansen afmaken, het blijft een interessante combinatie.
Onder deze vijf grootmachten vinden we Fortuna, die met een 0-1 zege in Tilburg alweer haar vierde overwinning boekte en daardoor nu keurig zesde staat. Toch een subtiel verschil met de 17e plek waar ik ze op heb gezet maar hé, het seizoen is nog lang. De overwinning van Fortuna degradeerde de Tilburgers tot rode lantaarndragers.
Heerenveen deed goede zaken door met 4-0 bij Sparta te winnen en weet zich voor even uit de gevarenzone. De Friezen staan nu tussen de Eagles en NEC in, die het niet verder verder wisten te schoppen dan een gelijkspel. Dat gold ook voor Ado en Cambuur, ook daar werd het 1-1 en zet voor deze clubs niet echt zoden aan de dijk.
Het bleek een speelronde waar je niet héél hoog hoefde te scoren om weekwinnaar te worden. @groggy wist dat en sprokkelde op het gemakje 54 punten bij elkaar, genoeg om deze week de schaal omhoog te houden. De 12-punter bij de wedstrijd van de week heeft daar zeker aan bijgedragen.

De volledige top 5 van deze week ziet er als volgt uit:
1. @groggy 54 punten
2. @Mich 50 punten
3. @ElMacaroni 49 punten
4. @Usagi 48 punten
5. @T-bone88 47 punten
-. @Jero_B 47 punten

Zoals hierboven al duidelijk is geworden hebben we één overduidelijke winnaar en dat is @groggy
Gefeliciteerd! Het Hero abo gaat aangevraagd worden.

Dat brengt ons tot de volgende top 10:
1. @chantalcoolsma 308 punten
2. @Alex_79 303 punten
-. @xetri 303 punten
4. @IntToStr 295 punten
5. @dutchgio 294 punten
6. @lameeuw 293 punten
-. @marsharrow 293 punten
8. @EricNL 292 punten
9. @Dialastical 289 punten
-. @Quazier 289 punten
-. @lucatoni 289 punten
-. @Vld1989 289 punten
Jullie zijn in elk geval 3 weken verzekerd van een top 10 klassering dus geniet ervan!
Chantal klimt deze week 3 plaatsen en is onze nieuwe nummer 1

@frumper was de enige die de 5-0 bij Feyenoord goed had. Slechts 89 andere mensen in Nederland hadden dit goed, een knappe prestatie!
@groggy pakt niet alleen de weekwinst, hij is ook de grootste stijger met 40 plekken winst
De grootste daler, buiten @wasbix en @BRoald met respectievelijk 86 en 87 plekken verlies omdat ze vergeten zijn in te vullen, is.... ach, waarom zou het ook, als je niks invult verdién je het ook om op de blaren te zitten
Sparta-Heerenveen werd door niemand van ons goed voorspeld. Dat kan ik jullie niet kwalijk nemen, wie verzint dat dan ook?
De 3-2 bij Twente-PSV wist ook niemand correct te voorspellen. Kudos voor @Frituurman, @sjtienuh en @Rouwette, die als enige Twente op winst hadden gezet.
De 2-2 bij Ajax-Excelsior is door 4 deelnemers goed voorspeld:
@Klauwhamer, @OMX2000, @Proliges en @Usagi zagen de bui in Amsterdam al hangen.
Dat AZ-Telstar slechts 1-0 zou worden hadden 2 mensen goed gezien:
@luukvr en @Gynnad, heel scherp!
Heel veel sterkte gewenst. Zijn geen makkelijke trajecten maar laat de herinneringen altijd de boventoon vieren. 🤞Alex_79 schreef op maandag 21 september 2026 @ 17:22:
[...]
Ik heb het helaas heel erg andersom op dit moment. Sta tot mijn stomme verbazing 2e nu.
Maar helaas gaat het uitermate slecht met mijn vader, die last heeft van blaaskanker en uitbehandeld is. Hij staat nu op de wachtlijst voor een hospice en krijgt thuiszorg. Rotweek met een klein lichtpuntje.
Superkiwi schreef op maandag 21 september 2026 @ 18:54:
Chantal klimt deze week 3 plaatsen en is onze nieuwe nummer 1
“Geeft niet, ik struikel ook weleens over mijn draadloze netwerk”
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Everyone faces darkness on their own. As I have done, so will you.
Gefeliciteerd winnaars maar vooral sterkte @Alex_79; daarom geen mention deze keer voor de winnaars
@makooy heeft de 4 namen door de randomizer gegooid en daar kwam uit dat @Faceless de winnaar van ronde 3 is geworden, gefeliciteerd!Superkiwi schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 22:16:
@Bao_mi1
@Faceless
@Byron010
@peto84
Allen met 52 punten.
[...]
De overige winnaars houden natuurlijk wel hun schaaltje achter hun naam in de poule en dat neemt niemand jullie meer af
sterkte!! geniet en praat met elkaar! ik heb zelf nog 100.000 vragen die ik m'n ouders had willen stellen.Alex_79 schreef op maandag 21 september 2026 @ 17:22:
[...]
Ik heb het helaas heel erg andersom op dit moment. Sta tot mijn stomme verbazing 2e nu.
PH-MRK request startup
Beter gezegd, de administratie voor de Tweakers abbo's is weer helemaal bij!Superkiwi schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 11:37:
[...]
@makooy heeft de 4 namen door de randomizer gegooid en daar kwam uit dat @Faceless de winnaar van ronde 3 is geworden, gefeliciteerd!
De overige winnaars houden natuurlijk wel hun schaaltje achter hun naam in de poule en dat neemt niemand jullie meer af
Iedereen die hem nog niet had gekregen heeft vandaag hun speelronde abbo ontvangen!
Winnaar ronde 3 = @Faceless
Winnaar ronde 5 = @Mrkoekie
Winnaar ronde 6 = @Sargan
Winnaar ronde 7 = @groggy
YouTube: Wings - Deliver Your Children (Audio)
Heel veel sterkte, gecondoleerd!Alex_79 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 17:09:
Bedankt allen voor de steunbetuigingen. Helaas is mijn vader Ferry donderdagavond overleden. Hij had het helaas niet makkelijk de laatste tijd (chemo, mislukte stoma operatie, bestraling), maar gelukkig is hij nu van alle sores af. Rust zacht
Gecondoleerd.Alex_79 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 17:09:
Bedankt allen voor de steunbetuigingen. Helaas is mijn vader Ferry donderdagavond overleden. Hij had het helaas niet makkelijk de laatste tijd (chemo, mislukte stoma operatie, bestraling), maar gelukkig is hij nu van alle sores af. Rust zacht
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gecondoleerd!Alex_79 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 17:09:
Veel sterkte gewenst!
Heel veel sterkte.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus E V2 5.12 kWh V158; HW P1; HomeAssistant
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
“Geeft niet, ik struikel ook weleens over mijn draadloze netwerk”
GecondoleerdAlex_79 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 17:09:
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
gecondoleerd! heel veel sterkte de komende periode!Alex_79 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 17:09:
PH-MRK request startup