Ik doe mee!makooy schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:11:
[Afbeelding]
Eerste speelronde komt er aan! We hebben nog nooit zoveel animo gehad voor onze Voetbalpoule![]()
Dank iedereen!
160 bevestigde spelers!
De onderstaande spelers moeten nog hun voorspellingen invullen:
@ajaxalex, @Axel, @Cheeeese, @Chibi-Hierro, @ddekruyf, @Despotes98, @DivineNL, @Fendermen, @FREAKJAM, @Frituurman, @Gonadan, @Heho, @Hoosie, @Hortz, @IkBenDeSjaak, @jandee, @jm2th2, @Jordi0344, @Klauwhamer, @LordYeetemus, @Maarten_E, @MarkH69, @marsharrow, @MichelB24, @Mrkoekie, @ParaDroid2, @PL3X4N, @psychicist, @psYchovic, @Ramzzz, @RudyL, @Sargan, @Scheurbuik, @SlaadjeBla, @SuperCrisz, @T-bone88, @thijssie007, @Vreemdevis, @Wippie1234, @wokkelz, @Xantoz, @Xeds, @zzendon
Onderstaande spelers van vorig seizoen hebben nog geen berichtje hier geplaatst of ze dit seizoen meespelen. Zonder bericht worden jullie na het weekend verwijderd.
@Cheeeese
@jandee
@PL3X4N
@psYchovic
@Purehz
@Seikbal
@Tdv98
@Zyron
@zzendon
Onderstaande spelers staan nog in de wachtkamer van onze Tweakers FC poule en hebben nog geen bericht hier geplaatst, wel aangemeld voor de poule op Voetbalpoules dus.
Naam Teamnaam/ nickname Emailadres Arie ArieGaatWinnen Bas MxMayne1 Che Cheng Dennis Moeszie drmodun Drmo Ewout Koolen ekoolen Ger VoetbalVerenigingVenlo J PSV Wave Ja FC Wat! Julian jdg033 Marvin LoneWolf_NLD neudeboules ForzaFCU Nico van Nes Nicodekliko Niels Fred Fredhino Remco Flyingdutchman ruud lanesraa Simon Janssen Siemdjans Supermickopreis supermickopreis Tim van Ierland timvani
Gisteren ‘zéro points’. Hopelijk zijn de voetbalgoden me vandaag beter gezind.
“Geeft niet, ik struikel ook weleens over mijn draadloze netwerk”
Deze man blijft op 0 staan… ik denk NEC wil CL halen maar Willem II is veel slechter dan ik dacht.
Niks nieuws dus sinds ik gestopt ben.Typhone schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 18:00:
Deze man blijft op 0 staan… ik denk NEC wil CL halen maar Willem II is veel slechter dan ik dacht.
De wedstrijd van Excelsior volgende week is uitgesteld, moet ik hem dan wel al voorspellen? Hij staat wel in het lijstje.
Hoe werkt dat?
Hoe werkt dat?
Dat had ik je wel kunnen vertellen. Middenveld is zwakste van eredivisie op dit moment. En eerste keeper die blessure heeft helpt ook niet mee.Typhone schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 18:00:
Je kan tot de minuut voor aanvang van een wedstrijd voorspellen. Dus als je twijfelt, kan je rustig wachten. Maar ik zou 'm lekker vast invullen.Faceless schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 21:59:
De wedstrijd van Excelsior volgende week is uitgesteld, moet ik hem dan wel al voorspellen? Hij staat wel in het lijstje.
Hoe werkt dat?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd