Als je dit serieus wil gaan bekijken, zoals ik al eerder benoemde, zullen ook de percentages van de genomen risico's kenbaar moeten worden gemaakt als je 1 x alcohol drinkt ( glas, liter, m3)
Daarnaast moet je ook eens kijken wat "veilig" is. Als ik dit opzoek kom ik o.a. uit op:
Ja, er zullen mensen zijn die dan "niet gezellig" zijn, maar ook je hieraan toegeven is weer een eigen keuze. Niemand dwingt je een fles aan de mond te zetten.
Dat we beïnvloed worden zal ik zeker niet ontkennen door verschillende partijen, welke veelal e.o.a. alcoholistische versnapering produceert.
Daarnaast moet je ook eens kijken wat "veilig" is. Als ik dit opzoek kom ik o.a. uit op:
Daarnaast is en blijft het voor ieder een keuze om wel/niet alcohol te drinken.Veiligheid is de mate van afwezigheid van potentiële oorzaken van een gevaarlijke situatie of de mate van aanwezigheid van beschermende maatregelen tegen deze potentiële oorzaken. Veiligheid is een relatief begrip, aangezien niets onder alle omstandigheden volledig zonder gevaar is.
Ja, er zullen mensen zijn die dan "niet gezellig" zijn, maar ook je hieraan toegeven is weer een eigen keuze. Niemand dwingt je een fles aan de mond te zetten.
Dat we beïnvloed worden zal ik zeker niet ontkennen door verschillende partijen, welke veelal e.o.a. alcoholistische versnapering produceert.