Ik verwacht na het laatste fluitsignaal toch wel dat ze allemaal hun shirt uittrekken en elkaar te lijf gaan.
Die is in ieder geval duidelijk inderdaadGrindtegel schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:58:
De Belg wordt er boos van hahaha
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Hoop het niet. Geef die scheids geen reden om de spelers van Frankrijk alsnog een kaart te geven.LZ86 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:58:
Ik verwacht na het laatste fluitsignaal toch wel dat ze allemaal hun shirt uittrekken en elkaar te lijf gaan.
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Nou ik weet wel waarom denk ik.HollowGamer schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:58:
[...]
Waarom deze scheids mag fluiten, snap ik niet.
Ik zit echt met verbazing te kijken naar die scheidsrechter en vooral ook de VAR
Temperament zouden nette journalisten zeggen. Ik vind het onbeschoft gedrag.
Galarzo met zijn 7de gele kaart, o nee zegt die scheids. Hier geel voor Oliseh
FIFA kennende krijgt deze lullo waarschijnlijk de finale.
En dan geeft hij wel geel aan Olise
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mbappe had de 0-2 moeten maken. Olise geel erbij. Doorzichtig. Fransen doen lichte overtreding bam geel. Paraguay enkel zware overtredingen neuh niks aan de hand.
Ach, na Rusland 2018, Qatar 2022 en Messi in de openingswedstrijd mag dit eigenlijk niet meer verbazen...
Perfecte scheids voor een argentinie - frankrijk iddgambieter schreef op zondag 5 juli 2026 @ 01:01:
FIFA kennende krijgt deze lullo waarschijnlijk de finale.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nee, maar bewijs het maar eens.LZ86 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 01:02:
Maar er is toch geen andere verklaring dan omkoping?
Zo incompetent kan toch niet?
Deze scheids en zijn var mogen nooit nooit nooit NOOOOOOOOIT meer op een voetbalveld komen,
Tis een Oezbeek he. Niet een heel hoogstaande competitie.LZ86 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 01:02:
Maar er is toch geen andere verklaring dan omkoping?
Zo incompetent kan toch niet?
Ai, vanavond geen tijd gehad om te kijken, pak nu de laatste minuten mee maar holy shit wat gebeurt er allemaal
Frankrijk was te goed voor het script van de FIFA. Terechte overwinning. Scheids mag nooit meer fluiten op een WK, hooguit in de nietszeggende competitie van Oezbekistan.
DIT IS OPENLIJKE CORRUPTIE!!!
Slaagt echt nergens op, ik zie geen amper refs uit de CL passeren dit WK. Continu nobodys uit alle werelddelen buiten Europa ofzotoolkist schreef op zondag 5 juli 2026 @ 01:04:
[...]
Tis een Oezbeek he. Niet een heel hoogstaande competitie.
Hoeveel verdien jij nr 23? Oh dat verdien ik in 2 dagenJoosie200 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 01:04:
Bal lekker rondtikken en niks meer doen. Goed zo. Mbappe zit in de lachmodus inmiddels
Volgens mij overdreef ik niet toen ik gisteren al zei dat paraguay echt niks maar dan ook niks verdiende wat een kutvoetballand is dit zeg, weg ermee, schorsen voor het leven
Die krijgen alleen de dop wedstrijden, want zodra er een Europees team speelt mag de scheids niet uit Europa komen...Chelseamarre123 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 01:04:
[...]
Slaagt echt nergens op, ik zie geen amper refs uit de CL passeren dit WK. Continu nobodys uit alle werelddelen buiten Europa ofzo
Wat schiet je er nu al speler van PAR mee op je zo te gedragen?
Snap echt niet waar ik naar heb zitten kijken. Anti voetbal ok maar de scheids ging hier zo hard in mee dat Paraguay alles mee kreeg. Ongeloofelijk
Denk niet dat geld dan door zijn hoofd speelt. Eerder het niveau van de scheidsrechter.toolkist schreef op zondag 5 juli 2026 @ 01:05:
[...]
Hoeveel verdien jij nr 23? Oh dat verdien ik in 2 dagen
Dan mis je toch een pogba/kante die alsnog dat hele middenveld met een lach kapotspelen.dawg schreef op zondag 5 juli 2026 @ 01:05:
Wat een slijtageslag voor Frankrijk deze wedstrijd.
Wat een vertoning, maar zonder dit spel van Paraguay had ik er simpelweg vertrouwen in dat Frankrijk naar een saai 3/4-0 zou gaan.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik zou me kapot schamen als Paraguayaan, wat een stelletje tokkies die hufters van wannabee voetballers ongelofelijk, ik hoop dat ze allemaal geblesseerd voor het leven raken die gasten verdienen niks
Lol die gasten hebben niet 1 gele kaart gekregen? Die Oezbeek rap terugsturen van waar die komt
Zolang de scheids het toelaat, gaat het gewoon door.HollowGamer schreef op zondag 5 juli 2026 @ 01:07:
Wat schiet je er nu al speler van PAR mee op je zo te gedragen?
Ik heb me kostelijk vermaakt, ondanks dat het niks met voetbal te maken had.
Het laat ons en zeker de Fransen zien hoe gemeen en hard het soms in de voetbalwereld is. Was vroeger al en is het nog altijd.
Het laat ons en zeker de Fransen zien hoe gemeen en hard het soms in de voetbalwereld is. Was vroeger al en is het nog altijd.
In het VAR tijdperk zou dit helemaal niet meer moeten kunnen, dat maakt het nog veel erger.mavaros schreef op zondag 5 juli 2026 @ 01:17:
Ik heb me kostelijk vermaakt, ondanks dat het niks met voetbal te maken had.
Maar iets wat we helaas al vaker gezien hebben dit toernooi, een hele slechte scheids bijgestaan door een compleet afwezige VAR.
Maar dan moet u niet bij Paraguay klagen. Dit kon je al voorspellen.forzav schreef op zondag 5 juli 2026 @ 01:23:
[...]
In het VAR tijdperk zou dit helemaal niet meer moeten kunnen, dat maakt het nog veel erger.
Maar iets wat we helaas al vaker gezien hebben dit toernooi, een hele slechte scheids bijgestaan door een compleet afwezige VAR.
En over corrupte scheidsrechters en afwezige var's mag je hier niet klagen, dus ik doe er geen uitspraken over.
ps: Ik heb wel twee ogen die hetzelfde hebben gezien als iedereen hier.
Ik verwachtte al veel eerder een orinaire schoppartij van Paraguay, dat heeft nog lang geduurd.
Paraguay, Uruguay en Argentinië hebben eigenlijk vrijwel altijd al het onsportiefste voetbal gespeeld dat ik door de jaren heen gezien heb.
Die scheids fluit nooit meer een WK.
Dat kan toch gewoon niet op dit niveau? Nog zo'n punt waarop de FIFA weer eens laat zien niets met mooi en sportief voetbal op te hebben.
Messi wéér geen rood op dit WK (dat is mijn Ceterum censeo Carthaginem esse delendam), en niemand bij Paraguay krijgt geel, de Fransen 3.
In een wedstrijd waar alleen de Fransen willen voetballen. Wat een wanvertoning.
Dit WK speelt zich af in een parallel universum, geloof ik. Wat een totale aanfluiting.
Paraguay, Uruguay en Argentinië hebben eigenlijk vrijwel altijd al het onsportiefste voetbal gespeeld dat ik door de jaren heen gezien heb.
Dat kan toch gewoon niet op dit niveau? Nog zo'n punt waarop de FIFA weer eens laat zien niets met mooi en sportief voetbal op te hebben.
Messi wéér geen rood op dit WK (dat is mijn Ceterum censeo Carthaginem esse delendam), en niemand bij Paraguay krijgt geel, de Fransen 3.
In een wedstrijd waar alleen de Fransen willen voetballen. Wat een wanvertoning.
Dit WK speelt zich af in een parallel universum, geloof ik. Wat een totale aanfluiting.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
En dan komt Opta met een post waarin ze de "prestatie" van Paraguay gentlemanly noemen omdat ze geen enkele kaart gepakt hebben
De Fransen lieten zich provoceren en daardoor pakten ze die drie gele kaarten. Dat staat los van het vuile spel van Paraguay.Ramzzz schreef op zondag 5 juli 2026 @ 01:36:
Ik verwachtte al veel eerder een orinaire schoppartij van Paraguay, dat heeft nog lang geduurd.
Paraguay had wel iets van negen gele kaarten en drie rode kaarten moeten krijgen, maar dat is dus niet gebeurd.
Onderaan de streep zijn de Fransen natuurlijk wel terecht door naar de volgende ronde en moet Paraguay naar huis.
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl