Duurde wel lang inderdaad.D-e-n schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:31:
Met tegenzin leek het wel
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Die zal de finale wel krijgenHollowGamer schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:34:
Deze scheids zien we geen enkel internationaal toernooi meer terug toch?
Geloof zelfs dat je er nu rood voor kan krijgen?Chelseamarre123 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:33:
Waarom krijg je geen geel als je die penalty stip kapot trapt.
[ Voor 88% gewijzigd door Dr. Strangelove op 05-07-2026 00:44 ]
Dan heb je de PL nog niet gezien.. en weer geen geel.. wt..floriz87 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:35:
De gemiddelde eredivisie scheidsrechter is beter dan deze scheidsrechter, en dat zegt wat.
Study everything, You'll find something you can use
** op Sporza geen reclame maar gewoon beeld van t veld
[ Voor 30% gewijzigd door Apache4u op 05-07-2026 00:39 ]
Dat betekent, stam + t .
[ Voor 10% gewijzigd door Grindtegel op 05-07-2026 00:39 ]
Of er nog een paar inschietenApache4u schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:38:
Beste wat Mbappe kan doen inderdaad. Gewoon uitlachen die gasten.
Het is al erg genoeg dat mensen het muziek noemen.
Het is natrappenWippie1234 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:42:
Kom op zeg, dat tikkie mag officieel niet, maar het stelde weinig voor. Wel bijzonder dat alleen Barcola tot dusver geel heeft gekregen
punt
En toch staan er nog 11 op t veld... Een regelrechte schande
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
In tegenstelling tot veel andere wedstrijden is de break qua temperatuur nu op zich wel logisch. Maar in 90% van de andere wedstrijden totaal overbodig. Natuurlijk is dit initiatief ingegeven door de USA, maar ik sta er ook niet van te kijken als we hier over 2 tot 4 jaar gewoon weer mee te maken hebben want FIFA en geld.Sjah schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:43:
Had de wedstrijd net voor de pingel aangezet, maar weer uitgezet toen de break kwam. Denk dat de break niet naar Europa komt, voor nu, voor over 12 jaar weet ik niet....commercie wint toch op alle fronten?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
absoluut wel.Wippie1234 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:45:
[...]
Eens. Maar laten we hier aub geen rood voor hoeven geven. Intensiteit is ook een dingetje
Totaal ongewenst gedrag op het veld.
elke vorm van natrappen, elleboog, kopstoot/beweging moet ALTIJD rood zijn
Je mag het niet zeggen, maar dit ligt er iets te dik bovenop inderdaad. Frankrijk moet verzwakt worden lijkt het wel.D-e-n schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:45:
En nu natuurlijk wel. Dit is gewoon corruptie
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Frankrijk ook in Rusland, laten we hopen op een andere finale als in QatarJoosie200 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:43:
Dat Frankrijk moet scoren uit een terechte penalty geeft aan dat dit anti voetbal van Paraguay wel werkt. Want Frankrijk heeft weinig echte scoringskansen gehad. Snel vergeten deze pot. Frankrijk mag Marokko oprollen en door. Verwacht nu wel Argentinië vs Frankrijk als finale en dan gun ik het Mbappe meer dan Messi. Die heeft al een feestje mogen vieren in Qatar.
ronald, ben jij het?forzav schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:48:
Als ik Frankrijk was, zou ik lekker balletje achterin rond laten gaan en aanvallend niets meer doen, nergens voor nodig
Intentie is belangrijker, en de intentie is gewoon iemand een mep verkopen. Rood en meerdere wedstrijden schorsen, simpel.Wippie1234 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:45:
[...]
Eens. Maar laten we hier aub geen rood voor hoeven geven. Intensiteit is ook een dingetje
Het werkt alleen als je een blinde of corrupte scheids hebt. Bij een competente scheids hadden ze al met 9 of minder spelers gestaan.Joosie200 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:43:
Dat Frankrijk moet scoren uit een terechte penalty geeft aan dat dit anti voetbal van Paraguay wel werkt. Want Frankrijk heeft weinig echte scoringskansen gehad. Snel vergeten deze pot. Frankrijk mag Marokko oprollen en door. Verwacht nu wel Argentinië vs Frankrijk als finale en dan gun ik het Mbappe meer dan Messi. Die heeft al een feestje mogen vieren in Qatar.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Haha, enige wat ze riskeren zijn blessures, gewoon rondspelen en niet meer in de duels komen, voor dit Frankrijk echt niet zo lastig
HollowGamer schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:52:
Zul je zien dat dit nog gelijk wordt..
Dat nog wel dusJoosie200 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:51:
Een afzwaaier voor de vorm lol. Paraguay gaat er geen eens een doelpoging van maken.
Die bij ons destijds was ook slecht. Argentinië speelde net zoals PAR. Rode kaart voor de Jong was wel terecht, dat was tegen de Spanjaarden?Grindtegel schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:53:
in de historie van belabberde scheidsrechters, is dit toch wel het ultieme wat er ooit is gebeurd op een wk? ik heb in mijn 55jaar nog nooit zoiets absurds meegemaakt, ongelofelijk
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 05-07-2026 00:54 ]
De Fifa doet er alles aan om Paraguay te helpen.
Jammer dat ik Argentinië - Kaapverdie gemist heb live. Ook een ongelijke strijd. Maar Kaapverdie ging er voor en speelde lang niet zo onverdienstelijk. En dan dat schot van Cabral. Zo kan het ook. Maar wat een verschil in speelstijl. Strijdend ten onder en met opgeheven hoofd naar huis vs laf driedubbel dwars de bus parkeren en enkel blessures triggeren bij de Fransen.
Zo te zien stelt hij internationaal niet zo heel veel voor. Waarom deze scheids mag fluiten, snap ik niet.alexbl69 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 00:55:
10 minuten?!? Hoop dat de FBI de bankrekening van die scheids in de gaten houdt
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl