[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 67 ... 147 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dr. Strangelove schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:37:
Nice. Alsof mijn lijst van redenen om Greggs te vermijden als de plaag nog niet lang genoeg was.
Ik heb twee weken terug nog een steakbake geprobeerd, en had direct spijt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:58
Sjah schreef op zondag 5 juli 2026 @ 17:01:
[...]

Daar gaat het nu niet om. Ik begon dat er verdomd vaak over de scheids wordt gepraat, ook in de ED, en niet over het spelletje. Hoeveel houden we dan nog vh spelletje, of moeten we vooral de overbodige emoties lozen..

Maar op zich had ik wel wat meer van een stortvloed verwacht van "Nou is dit nou het sterke Frankrijk dat even de finale haalt?" of "Die Fransen rollen ook bij elk tikje alsof ze op het toneel in Milaan staan"
Komt omdat de belangen groot zijn en de scheidsrechter in sommige gevallen zo ontzettend bepalend is dat je nog zo goed kan spelen maar als je goals afgekeurd worden door de scheidsrechter of alle overtredingen tegen je gefloten worden door de scheidsrechter waardoor je niet in je spel kan komen dan kan je wel ophouden als team.
Gelukkig is de VAR er in meeste gevallen maar je merkt ook daar toch nog willekeur bij de VAR dat er voor sommige overtredingen wel ingegrepen word en andere niet. Dat is gewoon niet fair (even als voorbeeld die overtreding op de Kaapverdische speler op de rand van het strafschopgebieg in de laatste minuut tegen Argentinie).
Overigens is het ook wel zo dat sommige regels van de FIFA interpreteerbaar zijn en dus ook weer ter discussie gesteld kunnen worden wat ook niet meehelpt. Blijft een leuk spelletje met alles er omheen :)

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:23
[...]

Daar gaat het nu niet om. Ik begon dat er verdomd vaak over de scheids wordt gepraat, ook in de ED, en niet over het spelletje. Hoeveel houden we dan nog vh spelletje, of moeten we vooral de overbodige emoties lozen..

Maar op zich had ik wel wat meer van een stortvloed verwacht van "Nou is dit nou het sterke Frankrijk dat even de finale haalt?" of "Die Fransen rollen ook bij elk tikje alsof ze op het toneel in Milaan staan"
Maar dit lijkt me echt een misplaatst moment om te gaan bediscussiëren of we het teveel over scheidsrechters hebben. Over de gehele wereld heeft alles en iedereen het namelijk over de scheidsrechter bij deze wedstrijd, ook de serieuzere media en ook de analisten die het daar normaal gesproken veel minder over hebben. En dat lijkt me niet zonder reden. En als je van het spelletje houdt lijkt het me in dit geval juist een heel belangrijk onderwerp. Want scheidsrechters als deze maken dat mooie spelletje kapot.

En ik vraag me nogmaals af of je de wedstrijd hebt gezien. Frankrijk was niet super, logisch ook met die hitte, maar er was geen sprake van massaal schwalbegedrag. Terwijl ik in de laatste tien minuten alleen al van één Paraguayaan drie theatrale acties telde, eentje waarbij hij Oliseh een kaart aannaaide.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Daar gaat het dus wel om. Maar duidelijk, je hebt het dus niet gezien. Verklaart een hoop.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:44
Nee ik heb de wedstrijd niet gezien, en dat had je kunnen weten als je mijn post had gelezen van afgelopen nacht. Maakt dat wat uit, heb de 10 minuten samenvatting gezien. Ik zag dat jij vannacht flink met je anti-scheids emotie erin zat. Je maakt dit wat persoonlijk, o.a. met dat dit misplaatst moment zou zijn.

• D-e-n
  • Laatst online: 15:23
Sjah schreef op zondag 5 juli 2026 @ 18:03:
Nee ik heb de wedstrijd niet gezien, en dat had je kunnen weten als je mijn post had gelezen van afgelopen nacht. Maakt dat wat uit, heb de 10 minuten samenvatting gezien. Ik zag dat jij vannacht flink met je anti-scheids emotie erin zat. Je maakt dit wat persoonlijk, o.a. met dat dit misplaatst moment zou zijn.
Ik bespeur een beetje een houding van "iedereen zegt A dus moet het B zijn". Maar soms is ophef gewoon terecht. Soms is een scheidsrechter ook gewoon waardeloos. Soms is één elftal ook gewoon de boosdoener.

• toolkist
  • Niet online
Sjah schreef op zondag 5 juli 2026 @ 18:03:
Iedereen had dat (op wat Paraguay fans en een enkele eigenwijze na) . Want dit was gewoon een koekenbakker 1e klas.
In de Eredivisie wil ik idd wel eens wat overtrokken reageren op de scheids maar wat er vannacht gebeurde klopt gewoon niet.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 11:05
Wat een corrupte boel is dit WK toch geworden? Nu is Balogun opeens beschikbaar om tegen België te spelen na zijn rode kaart (!) vorige wedstrijd. Kan toch helemaal niet?

https://www.fifa.com/en/tournaments/mens/worldcup/canadamexicousa2026/articles/usa-folarin-balogun-available-belgium

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:51
Tripwire999 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 17:10:
[...]

Komt omdat de belangen groot zijn en de scheidsrechter in sommige gevallen zo ontzettend bepalend is dat je nog zo goed kan spelen maar als je goals afgekeurd worden door de scheidsrechter of alle overtredingen tegen je gefloten worden door de scheidsrechter waardoor je niet in je spel kan komen dan kan je wel ophouden als team.
Gelukkig is de VAR er in meeste gevallen maar je merkt ook daar toch nog willekeur bij de VAR dat er voor sommige overtredingen wel ingegrepen word en andere niet. Dat is gewoon niet fair (even als voorbeeld die overtreding op de Kaapverdische speler op de rand van het strafschopgebieg in de laatste minuut tegen Argentinie).
Overigens is het ook wel zo dat sommige regels van de FIFA interpreteerbaar zijn en dus ook weer ter discussie gesteld kunnen worden wat ook niet meehelpt. Blijft een leuk spelletje met alles er omheen :)
knip

@Tripwire999

Is het voorkomen dat je als team lekker in je spel kan komen ineens geen onderdeel van het voetbalspelletje geworden?

[ Voor 11% gewijzigd door Dr. Strangelove op 05-07-2026 22:17 ]

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:19
Tomski1986 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 18:53:
Wat een corrupte boel is dit WK toch geworden? Nu is Balogun opeens beschikbaar om tegen België te spelen na zijn rode kaart (!) vorige wedstrijd. Kan toch helemaal niet?

https://www.fifa.com/en/tournaments/mens/worldcup/canadamexicousa2026/articles/usa-folarin-balogun-available-belgium
Echt bizar inderdaad.

Ik vond op zich nog wel dat er terecht wat discussie was over de rode kaart. Maar een scheidsrechterlijke dwaling was het ook zeker niet. Hij kon hem gewoon geven

• jumbos7
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 10-08 11:40

Precies dezelfde regel waardoor Ronaldo kon spelen. Toch opvallend dat een prominente speler als Ronaldo en een prominente speler van het in FIFA's ogen meest prominente thuisland hiervan profiteren. Maar niet andere spelers die rood hebben gekregen. Als FIFA dit niet uitlegt, neigt het naar willekeur.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DpNx2D7ZKgeINMFFeRE-i7aRdyQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UTlWtLNQ526NuhuOPGBuivyP.jpg?f=fotoalbum_large

Ongelofelijk.

Ik klaag niet snel over scheidsen of dat soort dingen, maar dit is écht corrupt.

Infantino is vast door "iemand" (zijn grote Amerikaanse vriend) ;) , gevraagd die rode kaart te seponeren.

Edit: de Amerikaanse voetbalbond was zelf niet eens in beroep gegaan, dus feitelijk was er geen reden de kaart te "seponeren".

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 05-07-2026 19:24 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-08 22:26
Krankzinnig. Komt ook bijna nooit voor. Alles voor de centen: topschutter op het veld -> meer USA kijkers en meer kans op nog een wedstrijd.

Gadverdamme: Donald Trump thanks FIFA for reversing 'great injustice' on Folarin Balogun ban.

[ Voor 39% gewijzigd door Elzavo op 05-07-2026 19:45 ]

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14:02

3_s

Echt wel heel toevallig dat het een Amerikaan is en dat Trump dan nog de Fifa bedankt.
Maar ook met hem in de ploeg moeten we kunnen winnen.

• Elzavo
Nos: Het Britse talkSPORT meldt dat er vanuit het Witte Huis een direct telefoongesprek met FIFA-voorzitter Gianni Infantino heeft plaatsgevonden om de rode kaart nog eens ter sprake te brengen.

:/

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:17

_O- Net als je denkt nog opener corrupt kan niet. Kan het toch weer.
Kom op Belgie, gewoon niet dat veld opstappen, tot die vent op de tribune zit.
Moet je toch zien hoe die die enkel vertrapt, zonder in de buurt van de bal te komen. :F

erutangiS

• jumbos7
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 10-08 11:40
MrOleo schreef op zondag 5 juli 2026 @ 20:17:
[...]

_O- Net als je denkt nog opener corrupt kan niet. Kan het toch weer.
Kom op Belgie, gewoon niet dat veld opstappen, tot die vent op de tribune zit.
Moet je toch zien hoe die die enkel vertrapt, zonder in de buurt van de bal te komen. :F
Dat gaat geen indruk maken ben ik bang, en reglementair kan dit allemaal blijkbaar dus dat weigeren om te spelen betekent dat ze de Belgen meteen uitgeschakeld zijn. Het beste wat de Belgen kunnen doen, is voetballen en winnen. Al denk ik dat de VS een lastige tegenstander zal worden.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Elzavo schreef op zondag 5 juli 2026 @ 20:14:
Nos: Het Britse talkSPORT meldt dat er vanuit het Witte Huis een direct telefoongesprek met FIFA-voorzitter Gianni Infantino heeft plaatsgevonden om de rode kaart nog eens ter sprake te brengen.

:/
Sterker nog, op het Belgische Sporza wordt gezegd dat wanneer de rode kaart niet geseponeerd zou worden Trump gedreigd zou hebben het toernooi op te schorten :X

Die imbeciel denkt dat alles naar zijn wil is te vormen door middel van dreigementen. Je ziet het gebeuren op het wereldtoneel. Dat ie nu ook zijn macht inzet om dit toernooi te manipuleren, is een grote schande.

[ Voor 18% gewijzigd door DutchOwnage op 05-07-2026 20:31 ]

• ph4ge
  • Laatst online: 04:46
En ineens ben ik voor België. Trump heeft van de VS een verschrikkelijk en corrupt land gemaakt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Gonadan
  • Laatst online: 15:50

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Er zit maar één ding op: Hup rode duivels! *O*

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik was zowiezo al voor onze Zuiderburen :)B

Jammer dat ik de wedstrijd wederom niet live kan zien.

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Nu online
Echt, insane dit. Wat een klein, verwend kindje die altijd zijn zin moet hebben. Bah.

• Gonadan
  • Laatst online: 15:50

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
DutchOwnage schreef op zondag 5 juli 2026 @ 20:27:
Ik was zowiezo al voor onze Zuiderburen :)B

Jammer dat ik de wedstrijd wederom niet live kan zien.
Wij allemaal mag ik hopen, maar nu nog wel een paar stapjes extra.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:39
Het voetbal waar ik van hou is bij dezen officieel dood en begraven. De commercie had er al voor gezorgd dat de patiënt terminaal was de laatste jaren, en de hydration breaks brachten het in comateuze toestand. De vele wonderlijke scheidsrechterlijke beslissingen waren nog op het randje, maar deze openlijke corruptie is wel echt de laatste nagel aan de doodskist. :r

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:13
Nouja hier niet per se meer voor België. Wel vooral anti-USA..

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07:05
Maar pas op als je hier iets roept dat Messi een streepje voor heeft bij de FIFA hoor. Dan ben je pas echt koekkoek :+

PSN: xMaurice93

• mavaros
knip

[ Voor 93% gewijzigd door Dr. Strangelove op 05-07-2026 22:19 ]

• mavaros
jumbos7 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 20:24:
[...]

Dat gaat geen indruk maken ben ik bang, en reglementair kan dit allemaal blijkbaar dus dat weigeren om te spelen betekent dat ze de Belgen meteen uitgeschakeld zijn. Het beste wat de Belgen kunnen doen, is voetballen en winnen. Al denk ik dat de VS een lastige tegenstander zal worden.
Als België zich herpakt na de bijna uitschakeling tegen Senegal en die Lukaku uit de lappenmand kan houden, is Amerika te verslaan.

Iets dat je dus inderdaad doet door gewoon stug op het veld te verschijnen en te gaan voetballen.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

jumbos7 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 10:52:
[...]

De Argentijnse coach van Paraguay heeft op zich gelijk wanneer hij zegt dat zijn team heeft gevochten als leeuwen, maar vertelt er dan niet bij dat ze niet in de jungle waren.
mag iets minder intimidatie van de arbitrage.

[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 05-07-2026 22:21 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• toolkist
  • Niet online
Intimidatie van de scheids was helemaal niet nodig.

• Typhone
  • Laatst online: 10:20

Typhone

Who Dares Wins

Benieuwd wie de favoriet van de FIFA vanavond is. Het begint er wel verdacht veel op te lijken dat de landen die commercieel de meeste waarde hebben een paar streepjes voor hebben. Normaal vind ik dat “wappie-gelul” maar de feiten liegen niet. Kijk die compilatie van overtredingen op Frankrijk eens en verklaar mij het wegblijven van de VAR.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UFfWSIJ6yUFvcZNCsUKYuoXCL8s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gb9mwxip6mY36tyhIlmiaMIj.png?f=fotoalbum_large

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:54
Wat een klote Fifa, kom op Belgie maak ze af mininaal 2-0

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:33
Echt mega corrupt dit! Hoe laat begint de volgende wedstrijd?

Uiteindelijk zal er geen wedstrijd minder om gekeken worden en stemmen honderden GoT-ers en miljoenen Nederlands nog steeds af op de wedstrijden.

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-08 17:37
Mooie bevestiging weer van hoe corrupt het allemaal is. Maakt het weer wat aannemelijker dat Argentinië bewust aan het WK werd geholpen vorig WK. We speelden toen echt 11 tegen 12.

• mavaros
Robkazoe schreef op zondag 5 juli 2026 @ 21:50:
Echt mega corrupt dit! Hoe laat begint de volgende wedstrijd?

Uiteindelijk zal er geen wedstrijd minder om gekeken worden en stemmen honderden GoT-ers en miljoenen Nederlands nog steeds af op de wedstrijden.
Welkom in de wereld van het voetbal.

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

En daar gaan we weer!!

Veel plezier allemaal! :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• mavaros
Format-C schreef op zondag 5 juli 2026 @ 21:56:
En daar gaan we weer!!

Veel plezier allemaal! :)
Ik heb mijn Braziliaanse shirtje speciaal aangetrokken.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:42

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Laten we hopen op een mooie, sportieve wedstrijd. Volgens mij snakken we daar allemaal naar. I know I do.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Holy crap wat een smog daar.

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Nu online
Weer een slechte camera positie!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 16-08 22:46
Het USA WK kan altijd nog gekker!! Bizar

Folarin Balogun wordt niet geschorst voor zijn rode kaart in de zestiende finales van het WK voetbal tegen kreeg tegen Bosnië en Herzegovina. De Amerikaanse spits kan daardoor in actie komen in de achtste finale tegen België, dat zegt verbijsterd te zijn.

https://www.nu.nl/wk-voetbal/6402000/vs-spits-balogun-niet-geschorst-na-rode-kaart-op-wk-opponent-belgie-verbijsterd.html

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-08 22:44
you dont say

hup noorwegen

[ Voor 44% gewijzigd door Grindtegel op 05-07-2026 22:03 ]

• Elzavo
Net wakker? }>

• mavaros
Op die borden aan de zijkant heet Noorwegen Norwav.

Zou dat een voorteken zijn?

• Superman
  • Nu online
Jammer

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
terecht afgekeurd.

Kan natuurlijk niet dat een of andere random Noor scoort en niet Haaland.

• Quad
Brazilië is gewaarschuwd.

nggyu nglyd

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nou die goddelijke kanaries weten nu ook dat de vikingen zijn gearriveerd en klaar staan.

• Grindtegel
die sirlot is 3keer zo groot en breed dan zijn tegenstander

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Hoop dat we na vanavond verlost zijn van die gruwelijk kinderachtige wicky de Viking roeiboot.

God je zal maar vanuit Valhalla neerkijken en een stel prinsesjes zo een act zien opvoeren

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:45

Fiber

Beaches are for storming.

Lekker begin van Noorwegen. Ik hoop dat die blonde reus en zijn makkers Brazilië gaan opvreten... :7

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Grindtegel
pingel

• mavaros
Penalty.

• Quad
Ja die is te laat..

nggyu nglyd

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:00

FreakNL

Well do ya punk?

Wat dom.

Lijkt met een 1000% pingel

[ Voor 68% gewijzigd door FreakNL op 05-07-2026 22:12 ]

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:27
Lastig te zien.

• Dr. Strangelove

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Dikke stipbal.

• Grindtegel
weer zo'n knake scheids?

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:26
Ja dit is een pingel

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:13
Volgens raakt ie mega licht de bal eerst

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07:05
Duidelijker dan dit krijg je ze niet hoor

PSN: xMaurice93

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:13
Moet je een penalty voor geven, maar was het in de opbouw daarvoor al niet twee keer een overtreding op een Noor?

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Oh jee....

Ze (de var) wachten even of Infantino belt of het wel of geen penalty wordt.

Edit: duidelijke penalty

[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 05-07-2026 22:12 ]

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Domme actie van die Noor

• nocalimero
  • Laatst online: 07:15
Oef, dat lijkt een penalty... VAR kom er maar in

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deruxian schreef op zondag 5 juli 2026 @ 22:06:
Hoop dat we na vanavond verlost zijn van die gruwelijk kinderachtige wicky de Viking roeiboot.

God je zal maar vanuit Valhalla neerkijken en een stel prinsesjes zo een act zien opvoeren
Ik ben er van overtuigd dat het puur social media creds zijn. Mensen geilen op aandacht en zullen alles doen om die aandacht op te eisen. Aan de andere kant is het beter dan wat die oostblokkers altijd laten zien met rellen en haat over en weer.

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

??

Overduidelijk

[ Voor 6% gewijzigd door FreakNL op 05-07-2026 22:12 ]

• mavaros
Die schopt hem verrot.

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-08 09:05
Ja dus penalty. Jammer voor de wedstrijd

• Grindtegel
wat dom van die noor

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ja die middelste!

• LZ86
Wel jammer. Noren begonnen goed.

En ik gun zuid-Amerikaanse teams niks

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Terecht.

Vlasbakker? Eerder Koekenbakker

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07:02
LZ86 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 22:12:
Wel jammer. Noren begonnen goed.

En ik gun zuid-Amerikaanse teams niks
Idem met in het bijzonder Brazilie

• nocalimero
  • Laatst online: 07:15
Was er geen overtreding vooraf?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Enige tijd geleden schreef hier iemand over KKD niveau maar dit vind ik nog veel erger…

Als je niet beter kunt okay. Maar hoe kun je dit nou doen na 10 minuten? Oliedom.

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:27

• Quad
Oioi, missertje!

nggyu nglyd

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:41
Heerlijke redding, hahaha lekker hoor!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Weer zo’n kut strafschop.

Dit heeft een tijd gewerkt (inhouden tijdens de aanloop) maar zou er nu maar weer mee stoppen

[ Voor 65% gewijzigd door FreakNL op 05-07-2026 22:14 ]

• Grindtegel
lekkah

• LZ86
Ja hoor. Stom aanloopje

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ja dan moet je maar geen hupjes maken.

Wat een kalf

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Daar issie weer, het domme aanloopje. En mis. Lekker voor je kanarie.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 18:33
Dat verdient je met zo een idiote aanloop

Flickr PSN ID= cheironnl

• Dr. Strangelove

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
LOL stomme aanloopjes worden afgestraft.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:13
Weer zo’n rare aanloop bestraft, lekker.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Weer zo’n domme aanloop… alleen Mbappe kan dat…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Kutaanloop en mis. Dom dom die aanloopjes.

It’s the economy, stupid!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

oOo *O*

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:18
Wat is dat toch met de rare aanloopjes tegenwoordig, je ziet het gewoon gebeuren.

Mijn Laravel Portfolio | Laravel log reader

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Nou de kanarie heeft de lang in de mijnen gezeten haha

• Dutchie01
  • Laatst online: 16-08 21:18
weer kut genomen, het zou verboden moeten worden. Terecht geen goal.

• Superman
  • Nu online
Thor staat achter Noorwegen!

• mavaros
En weer zo'n speler die halverwege de aanloop gaat pauzeren, om grandioos te falen.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dat krijg je van een dom aanloopje wanneer gaan ze dat leren dat je dat gewoon niet moet doen.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Wel mooi dat iedereen hier zich dood ergert aan die stomme aanloopjes. :D

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

PatrickC schreef op zondag 5 juli 2026 @ 22:14:
Weer zo’n domme aanloop… alleen Mbappe kan dat…
En Lauritsen :+

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:41
Oh ja, we hebben weer die verslaggever die alleen de moeite heeft genomen om de Braziliaanse spelersnamen goed uit te spreken. De Noorse uitspraak is blijkbaar minder belangrijk… :/

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:45

Fiber

Beaches are for storming.

Wat een redding! _/-\o_ oOo

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Pagina: 1 ... 67 ... 147 Laatste

Let op:

We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.

Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.

Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl