When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Kroatië is door met een gelijkspel.rik86 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 07:23:
[...]
Verwacht je dat Kroatië Ghana ook 0-0 wordt? Ghana is sowieso door, dus die hoeven niet, Kroatië moet wel, dus hier verwacht ik wel een winnaar ja
Oostenrijk-Algerije kan ik me een andere uitslag eigenlijk niet voorstellen ja
Dus als dat niet vroeg in de match openligt gaan die zich beiden rustig houden naarmate de match vordert lijkt me
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Tuurlijk en laatste wedstrijd tegen Spanje dus het hing in de lucht maar toch…toolkist schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 07:17:
[...]
Grote naam maar die selectie is echt zo bijzonder niet meer, en de sfeer in de selectie schijnt al een tijdje niet heel goed te zijn
Saudi-Arabië… Kaapverdië…
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Bij de paal? Welke speler?Sepp14 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 07:18:
Dacht dat die laatste speler bij de paal ook nog werd meegerekend.
Het oudere buitenspel was iets simpeler imho.
Bedankt voor de verduidelijking.
Dit deel van buiten spel is al jaren oud. 2 spelers van de verdedigende ploeg tussen achterlijn en betreffende speler van de aanvallende partij.
Bij gelijkspel staat Algerije op -2 doelsaldo, onder Zuid-Korea, dan liggen ze er vrijwel zeker uit.rik86 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 07:23:
Oostenrijk-Algerije kan ik me een andere uitslag eigenlijk niet voorstellen ja
Bij winst Algerije is Oostenrijk niet zeker.
Daar staat, afhankelijk van andere wedstrijden nu juist iets op het spel, omdat je met 3 punten en een negatief doelsaldo het waarschijnlijk niet gaat redden.
Als Congo niet wint en Kroatië verliest met twee goals verschil, dan verandert bovenstaande en voldoet de 0-0 wel. Ze zijn als laatste, dus dat weten ze vantevoren.
[ Voor 0% gewijzigd door Jake op 27-06-2026 08:13 . Reden: Het is nog vroeg... ]
Korea gaat sowieso de Sjaak zijn dan.
Je maakt een rekenfout; Bij een gelijkspel is Algerije gewoon door, ze komen dan op 4 punten, en met 4 punten zit je sowieso bij de eerste 8 qua nrs3..Jake schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 07:48:
[...]
Bij gelijkspel staat Algerije op -2 doelsaldo, onder Zuid-Korea, dan liggen ze er vrijwel zeker uit.
Bij winst Algerije is Oostenrijk niet zeker.
Daar staat, afhankelijk van andere wedstrijden nu juist iets op het spel, omdat je met 3 punten en een negatief doelsaldo het waarschijnlijk niet gaat redden.
Als Congo niet wint en Kroatië verliest met twee goals verschil, dan verandert bovenstaande en voldoet de 0-0 wel. Ze zijn als laatste, dus dat weten ze vantevoren.
Eerste 7 zelfs aangezien er 5 uitgespeelde ploegen zijn met 3 of minder punten.
Grappige is dat Schotland mathematisch nog kans maakt
[ Voor 14% gewijzigd door FreakNL op 27-06-2026 08:09 ]
Super leuk voor Kaapverdië, zeker omdat een collega daar vandaan komt.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 07:14:
Uruguay naar huis in een poule met Saudi-Arabië en Kaapverdië
Aan de andere kant missen we nu wel een mooie clash tussen Argentinië en Uruguay.
Vroeg in de KO fase een top wedstrijd was welkom na die vele bagger wedstrijden.
Maar België dus met de schrik vrij en door. Leuk voor de Belgen!
Zal nu even de samenvattingen van de overige wedstrijden kijken..
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Je zal maar zo'n doelman hebben... Nu kan Uruguay naar huis.
Het schijnt dat het team niet meer overweg kan met de huidige coach. Dit speelt al enige dagen.Harribo schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 09:11:
Doelman Muslera van Uruguay, normaal een redelijke doelman, zit op dit wk al elke wedstrijd te prutsen en daardoor punten weg te geven. Nu dus ook weer.
Je zal maar zo'n doelman hebben... Nu kan Uruguay naar huis.
België speelt over het geheel heel slordig, en dat is niet handig tegen een goede tegenstander. Ik heb niet bijgehouden hoeveel kansen ze om zeep hebben geholpen, maar daar had ik wel meer dan tien vingers voor nodig, en verder tellen lukt dan niet meer.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 06:55:
[...]
Eerste helft was wel goed qua spel, begin 2de ook.
Sterke tegenstand word pas Spanje/Portugal in de halve finale als alles zo blijft
Momenteel Zuid-Korea(3de) en daarna VS/Bosnië. (is natuurlijk virtueel)
Nu hebben ze natuurlijk wel gewoon de volgende ronde gehaald, maar dat is voorlopig het enige positieve.
Messi krijgt de 2de ook kados.
(sarcasm off)
Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST
Bwa - echt meer dan genoeg leuke wedstrijden in de eerste knock out ronde.d-vine schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 08:00:
[...]
Super leuk voor Kaapverdië, zeker omdat een collega daar vandaan komt.
Aan de andere kant missen we nu wel een mooie clash tussen Argentinië en Uruguay.
Vroeg in de KO fase een top wedstrijd was welkom na die vele bagger wedstrijden.
Qua affiches zie ik er al direct 3 leuke:
Brazilië - Japan (Japan versloeg in oktober de Brazilianen nog met 2-3)
Nederland - Marokko
Ivoorkust - Noorwegen
België moet naar ik begrijp waarschijnlijk tegen Senegal. Ook gewoon een aantrekkelijke affiche. Zo'n match als Canada-Zuid-Afrika kan ook gewoon echt leuk zijn. Idem met Mexico - Ecuador (wat 99% zeker is)
Já, Spanje tegen Kaapverdië is 99% zeker gewoon geen leuke wedstrijd - maar dat is een probleem van Uruguay dat gewoon keihard gefaald heeft. Verder zit er weinig in wat objectief gezien niet best leuk kan zijn (VS - Bosnië misschien op het eerste zicht? Australië - Egypte kan je misschien ook nog iets van zeggen)
Laat Portugal Colombia maar kloppen. Dan hebben we kans op een kwartfinale Argentinië - Portugal. Dat is een match die extreem gehyped gaat worden als de allerlaatste clash die vervolgens enorm gaat teleurstellen. Maar enkel al voor de memes mag het...aveenhuysen schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 09:39:
Argentinië heeft het weer vrij makkelijk tot aan de halve finale dan pas Brazilië de rest is peanuts... Alle Europese toplanden moeten het dan al uitvechten met elkaar...
Messi krijgt de 2de ook kados.
(sarcasm off)
[ Voor 36% gewijzigd door Jebus4life op 27-06-2026 09:48 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Sterker nog, Spanje tegen Kaapverdië was 100% geen leuke wedstrijd.Jebus4life schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 09:42:
[...]
Bwa - echt meer dan genoeg leuke wedstrijden in de eerste knock out ronde.
Qua affiches zie ik er al direct 3 leuke:
Brazilië - Japan (Japan versloeg in oktober de Brazilianen nog met 2-3)
Nederland - Marokko
Ivoorkust - Noorwegen
België moet naar ik begrijp waarschijnlijk tegen Senegal. Ook gewoon een aantrekkelijke affiche. Zo'n match als Canada-Zuid-Afrika kan ook gewoon echt leuk zijn. Idem met Mexico - Ecuador (wat 99% zeker is)
Já, Spanje tegen Kaapverdië is 99% zeker gewoon geen leuke wedstrijd - maar dat is een probleem van Uruguay dat gewoon keihard gefaald heeft. Verder zit er weinig in wat objectief gezien niet best leuk kan zijn (VS - Bosnië misschien op het eerste zicht? Australië - Egypte kan je misschien ook nog iets van zeggen)
[...]
Laat Portugal Colombia maar kloppen. Dan hebben we kans op een kwartfinale Argentinië - Portugal. Dat is een match die extreem gehyped gaat worden als de allerlaatste clash die vervolgens enorm gaat teleurstellen. Maar enkel al voor de memes mag het...
U zei?mavaros schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 22:18:
De Belgen rekenen er alvast op dat ze minimaal 3 punten in de poule gaan halen. Het komt niet bij ze op dat ze ook op 2 punten kunnen blijven steken en overmorgen weer thuis zijn.
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl