Nah, Senegal-Irak zie ik ff niet zitten. Morgenochtend België maar uitgesteld terugkijken, daar staat tenminste wat op het spel. En dan begint het toernooi pas echt!Soulizer schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 21:12:
[...]
Toch Netflix aanzetten of die andere 21u al wedstrijdje kijken?
Zitten we zo met zijn alle naar deze wedstrijd te verlangen en dan krijg je dit.
Oh dus ook die wedstrijd is al beslist in de 17e minuut?mavaros schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 21:16:
Je had natuurlijk ook Irak nog kunnen laten leven, ipv nu al terecht rood geven. Senegal gaat toch wel winnen.
Wat een prachtige voetbalavond.
Tis dat ik geen kant op kan anders was ik iets anders gaan doen.
#fail
[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 21:20 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Die passing van Frankrijk zodra er ook maar een beetje ruimte achter de verdediging ligt, is echt van bizar niveau.
En 2-0
En 2-0
En 2 - 1
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja, ik ga ff wat lucht happen buiten. Lekker koel, met maar 28cFormat-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 21:20:
[...]
Oh dus ook die wedstrijd is al beslist in de 17e minuut?
Wat een prachtige voetbalavond.
Tis dat ik geen kant op kan anders was ik iets anders gaan doen.
#fail
Achteloos hoe de Fransen ze erin schieten. Weinig indrukwekkende verdedigingslinie van de vikingen. Maar terwijl ik dit typ scoort Noorwegen de 2-1 lol.
Nette goals allemaal!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En maar klagen op de verdediging van NL, maar slapen kunnen de Franse verdedigers blijkbaar ook goed!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Rode kaart is terecht, dus daar klaag ik niet over, maar je hoeft die niet te geven. Er zijn wel meer gekke beslissingen door scheidsrechters genomen.Format-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 21:20:
[...]
Oh dus ook die wedstrijd is al beslist in de 17e minuut?
Wat een prachtige voetbalavond.
Tis dat ik geen kant op kan anders was ik iets anders gaan doen.
#fail
Het is geen smerige wedstrijd en Senegal is Afrikaans kampioen, dus die zijn altijd wel een maatje te groot voor Irak. O nee, Senegal moet je pseudo Afrikaans kampioen noemen volgens de verslaggever op NPO3.
Senegal is gewoon Afrikaans kampioen, want ze zijn gehuldigd en hebben de beker nog.mavaros schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 21:26:
[...]
Rode kaart is terecht, dus daar klaag ik niet over, maar je hoeft die niet te geven. Er zijn wel meer gekke beslissingen door scheidsrechters genomen.
Het is geen smerige wedstrijd en Senegal is Afrikaans kampioen, dus die zijn altijd wel een maatje te groot voor Irak. O nee, Senegal moet je pseudo Afrikaans kampioen noemen volgens de verslaggever op NPO3.
Edit: en de NPO is al tijden pure "propaganda". Die zijn niet neutraal, zijn subjectief ,en zijn gekleurd. (Imho) (Maar goed, dat is niet iets voor hier verder, sorry)
[ Voor 11% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 21:35 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Recept voor scoren dit WK is wel vooral schieten vanaf randje 16. Veel doelpunten vanaf de '2e lijn'.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
ja klopt en loepzuivere hattrick er nog achteraan.Quad schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 21:34:
Zei commentator nou, en daar is de 3-0?
En zichzelf niet verbeterd....
Ik had hem in een poule zelfs op gelijkspel omdat ik verwachtte dat de Fransen juist spelers zouden sparen. Ik snap het ook niet want je hebt waarschijnlijk een makkelijkere tegenstander als nummer één?pokle312 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 21:09:
Jammer keek erg uit naar deze wedstrijd. Waarschijnlijk een 4 of 5-0 voor Frankrijk met dit B elftal.
Precies.D-e-n schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 21:37:
[...]
Ik had hem in een poule zelfs op gelijkspel omdat ik verwachtte dat de Fransen juist spelers zouden sparen. Ik snap het ook niet want je hebt waarschijnlijk een makkelijkere tegenstander als nummer één?
Daarom snap ik de keuze van de Noorse coach ook niet.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ze moeten gewoon de regel veranderen en in plaats van rood een penalty geven in dit soort situaties. Nu verneuk je een hele wedstrijd terwijl het om die scoringskans gingmavaros schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 21:16:
Je had natuurlijk ook Irak nog kunnen laten leven, ipv nu al terecht rood geven. Senegal gaat toch wel winnen.
Volgens mij alleen rust gegeven zodat spelers fitter zijn tijdens de knock out wedstrijden. Dit wedstrijdje laat ie gewoon lopen want ze zijn al door.Format-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 21:38:
[...]
Precies.
Daarom snap ik de keuze van de Noorse coach ook niet.
Mja. Ik.speel de volgende ronde liever tegen een "zwakke tegenstander" met spelers die ieeeets "minder fit" zijn (als dat al zo is) dan dat ik tegen een hele sterke tegenstander speel met fitte spelers in een volgende ronde. Plus van elke wedstrijd "leer" je dingen en raak je misschien beter op elkaar ingespeeld.Soulizer schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 21:49:
[...]
Volgens mij alleen rust gegeven zodat spelers fitter zijn tijdens de knock out wedstrijden. Dit wedstrijdje laat ie gewoon lopen want ze zijn al door.
Ik vind het een bizarre keuze.
En hoop dat ie de deksel keihard op zn neus krijgt de volgende wedstrijd.
[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 21:54 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Die Irakees had geluk.
Er zijn stadions waar je achter die reclameborden in een keer een meter of vijf naar beneden valt. Zo'n gracht om te voorkomen dat het publiek het veld op rent.
Er zijn stadions waar je achter die reclameborden in een keer een meter of vijf naar beneden valt. Zo'n gracht om te voorkomen dat het publiek het veld op rent.
Ik vind het vooral niet leuk voor alle voetbal fans, de mensen in het stadion met die 1000euro kaartjes en voor ons thuis voor de buis. Het is geen leuke wedstrijd zo. Alsof Frankrijk tegen junioren speelt.Format-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 21:52:
[...]
Mja. Ik.speel de volgende ronde liever tegen een "zwakke tegenstander" met spelers die ieeeets "minder fit" zijn (als dat al zo is) dan dat ik tegen een hele sterke tegenstander speel met fitte spelers in een volgende ronde. Plus van elke wedstrijd "leer" je dingen en raak je misschien beter op elkaar ingespeeld.
Ik vind het een bizarre keuze.
En hoop dat ie de deksel keihard op zn neus krijgt de volgende wedstrijd.
Dit dus. Dat gaf ik eerder ook al aan. Echt een klote streek tov de supporters. En helemaal tov de supporters die een vermogen betaald hebben om deze wedstrijd te zien. Die coach gaat volledig voorbij aan voor wie voetbal is. Dus die vent hoort helemaal geen coach te zijn.Soulizer schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 21:56:
[...]
Ik vind het vooral niet leuk voor alle voetbal fans, de mensen in het stadion met die 1000euro kaartjes en voor ons thuis voor de buis. Het is geen leuke wedstrijd zo. Alsof Frankrijk tegen junioren speelt.
Edit; Noorwegen wil blijkbaar graag tegen Ivoorkust spelen.. hopelijk vernedert Ivoorkust Noorwegen.
Ben echt anti noorwegen vanaf nu.
[ Voor 19% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 22:02 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Is tegen Ivoorkust en dan tegen Brazilië of Japan echt zoveel beter als eerst tegen een nr 3 en dan tegen (waarschijnlijk) Duitsland?
Maar wellicht proberen ze Marokko te ontwijken.
Maar wellicht proberen ze Marokko te ontwijken.
Een nummer 3 zal wss slechter zijn dan Ivoorkust, en Duitsland is helemaal niks dit toernooi, dus ik zou liever gewoon winnen in deze poule.
Eigenlijk zit Frankrijk nu al in een zetel om minstens de kwartfinale te halen.
En de Noren hoeven helemaal niet te denken om iets of iemand te ontwijken na de volgende wedstrijd. Want die moeten ze eerst winnen.
Elke wedstrijd na de poulefase is een finale. En réken er maar op dat die Ivorianen geen centimeter gras gaan weggeven... fysiek legt Noorwegen het bijv gewoon af tegen Ivoorkust. Of ze nou fit zijn of niet.
Eigenlijk zit Frankrijk nu al in een zetel om minstens de kwartfinale te halen.
En de Noren hoeven helemaal niet te denken om iets of iemand te ontwijken na de volgende wedstrijd. Want die moeten ze eerst winnen.
Elke wedstrijd na de poulefase is een finale. En réken er maar op dat die Ivorianen geen centimeter gras gaan weggeven... fysiek legt Noorwegen het bijv gewoon af tegen Ivoorkust. Of ze nou fit zijn of niet.
[ Voor 44% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 22:15 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Wat was dat voor aftrap van Frankrijk?
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Penal gesecured. Maar waar is Haaland als je hem nodig hebt. Penal gemist lol
[ Voor 13% gewijzigd door Joosie200 op 26-06-2026 22:14 ]
Hahahaha Hahaha..
Terecht. Karma is a bitch.
Terecht. Karma is a bitch.
[ Voor 23% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 22:14 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Wat een slechte penalty
Flickr PSN ID= cheironnl
Altijd gaan de pingels met die rare loopjes mis. Zou niemand ze dat verbieden?
Jemig. Weer zo iemand met een stomme aanloop en die mist. Stop daar toch eens mee.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Counteren heette dat vroeger. Ik ken er geen andere naam voor hoe je snel in de omschakeling kort samenvat?
Zoals Neeskens de penalty in 74 nam hoor je een penalty te nemen.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Hebben die Noren niet gezien hoe slecht die penalty van Kane was.
Je zegt hem zelf al; omschakelingJoosie200 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 22:16:
Counteren heette dat vroeger. Ik ken er geen andere naam voor hoe je snel in de omschakeling kort samenvat?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
De Belgen rekenen er alvast op dat ze minimaal 3 punten in de poule gaan halen. Het komt niet bij ze op dat ze ook op 2 punten kunnen blijven steken en overmorgen weer thuis zijn.
Als ik Haaland was zou ik de coach op zn bek slaan.Soulizer schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 22:22:
Die Haaland zit daar te balen op de bank dat die niet mag spelen en scoren.
Rechtstreeks de knock out fase in.
[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 22:26 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Beetje overmoedig van Doue. Daar is het ook de wedstrijd niet voor.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
En die Noor hield de bal tegen alsof het volleybal was....Malfunctions schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 22:27:
Beetje overmoedig van Doue. Daar is het ook de wedstrijd niet voor.
En ingooi.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Senegal staat ondertussen op 3-0 voorsprong en ik denk dat er nog wel meer doelpunten gaan komen.
Ik word vandaag overal warm van, behalve van het voetbal.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
De Viking clap, nu dat roeien. Nog altijd beter dan de vuvuzela natuurlijk.
Frankrijk niet best in de 2e helft.
Noorwegen heeft best kansen gehad. ook al is het een B team
Noorwegen heeft best kansen gehad. ook al is het een B team
Dat komt nog wel straks met Kaapverdië...Format-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 22:35:
Ik word vandaag overal warm van, behalve van het voetbal.
Al is het tijdstip niet bepaald ideaal
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Daar kunnen de Noren dan op voortborduren de volgende ronde en wedstrijd.....LZ86 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 22:42:
Noorwegen heeft best kansen gehad. ook al is het een B team
Oh nee, geen van deze spelers speelt de volgende wedstrijd.
Denk dat ik Spanje even ga kijken. Eventueel. Edit: heb ook niet veel zin om met een snorkel en duikbril op bed te liggen want dat wordt baden in het zweet vannacht. Blijf wel ff wakker.Fiber schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 22:43:
[...]
Dat komt nog wel straks met Kaapverdië...
Al is het tijdstip niet bepaald ideaal
[ Voor 39% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 22:49 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik woon in Noorwegen en dacht, dat is wel leuk om op een groot scherm te kijken in het dorp. De sfeer is goed, want men is zo ontzettend trots dat ze zich een keer hebben weten te plaatsen. Maar dit kan ik niet aanmoedigen, hoor. Hopelijk is met het GoT op de achtergrond beter te doen, want ik heb een beetje afstand nodig 
En over Noorse supporters die veel geld hebben betaald voor een kaartje: die kunnen daar weer lekker goedkoop eten en drinken voor Noorse begrippen, dus die zullen het allemaal wel prima vinden
En over Noorse supporters die veel geld hebben betaald voor een kaartje: die kunnen daar weer lekker goedkoop eten en drinken voor Noorse begrippen, dus die zullen het allemaal wel prima vinden
Daarom vind ik het zo zonde. Want wat ga je nu echt meenemen naar een wedstrijd “voor het echie”..?Format-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 22:46:
[...]
Daar kunnen de Noren dan op voortborduren de volgende ronde....
Oh nee, geen van deze spelers speelt de volgende wedstrijd.
All your base are belong to us
Sorry maar van Kaapverdië ga ik het ook niet warm krijgen. Leuk dat een Portugese kolonie het naar behoren doet, maar zo ken ik nog wel wat meer landen.Fiber schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 22:43:
[...]
Dat komt nog wel straks met Kaapverdië...
Al is het tijdstip niet bepaald ideaal
Vandaag geen potten brekers op het programma waar mij betreft.
Goedkoop eten en drinken voor Noorse begrippen? Mwa hoorde dat een halve liter gekoeld bier bij 't stadion 23 dollar moet doen.
Dan pak ik liever een McCafe bij de Mac.
Senegal heeft anders 5 mooie doelpunten lopen maken. Sommigen waren snoeihard en gewoon mooi om te zien.Soulizer schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 22:51:
Ik vind vanavond een beetje teleurstellend qua voetbal. Had het totaal anders verwacht.
Die Doué is ook écht heeeel goed. 
Nou ja, Senagal moest er 4 maken als ik het goed begrepen heb om eventueel nog kans te maken om door te gaan als nummer 3. En die hebben er 5 gemaakt. Dus die gaan nu (wss) ook doormavaros schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 22:58:
[...]
Senegal heeft anders 5 mooie doelpunten lopen maken. Sommigen waren snoeihard en gewoon mooi om te zien.
[ Voor 110% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 23:15 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ze hebben het zich een stuk makkelijker gemaakt maar zelfs als ze maar met 1-0 hadden gewonnen was het niet uitgesloten dat ze door gingen. Bij de NOS leken ze het ook niet te snappen toen ze beweerden dat Schotland was uitgeschakeld. Ze lijken niet door te hebben dat de teams die nog een wedstrijd moeten spelen zoals Kroatië en Algerije nog achter Schotland kunnen eindigen. De kans is klein dat dat gebeurd omdat alles mee moet zitten, maar in theorie zijn ze nog niet uitgeschakeld.Format-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 22:58:
Die Doué is ook écht heeeel goed.
[...]
Nou ja, Senagal moest er 4 maken als ik het goed begrepen heb om eventueel nog kans te maken om door te gaan als nummer 3. En die hebben er 5 gemaakt. Dus die gaan nu (wss) ook door
Ik kan niet slapen en een uurtje tijdsverschil. Spanje 1-0 voor tegen Uruguay, Kaapverdie 0-0 tegen de Saoedi's.
Daarmee zou Kaapverdie door zijn als nr 2, en Uruguay en Saoedi-Arabie foetsie.
Daarmee zou Kaapverdie door zijn als nr 2, en Uruguay en Saoedi-Arabie foetsie.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zou Lamine Yamal er wel afhalen nu. Uruguay gaat lekker doorhalen als het zo blijft. Of ze schoppen na de wedstrijd Bielsa's kop eraf
[ Voor 5% gewijzigd door Elzavo op 27-06-2026 03:37 ]
Inderdaad nog rood voor Uruguay, en 1-0 verloren, slecht van keeper Muslera bij de goal (die ook daarna gewisseld werd.
En Kaapverdie door als nr 2 met 0-0, 3 gelijke spelen! Ze misten wel goede kansen. Zo heeft die 0-0 tegen Spanje wat opgeleverd
En Kaapverdie door als nr 2 met 0-0, 3 gelijke spelen! Ze misten wel goede kansen. Zo heeft die 0-0 tegen Spanje wat opgeleverd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Muslera leek n fout te maken ja, alhoewel...als je VI's artikel leest >>
https://www.vi.nl/nieuws/argwaan-over-wk-bal-er-is-iets-mee-aan-de-hand
https://www.vi.nl/nieuws/argwaan-over-wk-bal-er-is-iets-mee-aan-de-hand
Hoe dan ook, veel blaffen niet meer bijten dat Uruguay
. Wel weer schoppen natuurlijk. Die Canobbio had er al veel eerder afgemoeten; smerige overtreding op Pedri en begon zelfs met de scheids te stoeien na een ander opstootje. Het is te hopen dat qua arbitrage ook het kaf van het koren gescheiden gaat worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Elzavo op 27-06-2026 04:51 ]
België eindelijk op voorsprong, loopt een heel pak beter als de vorige 2 wedstrijden.
Hoezo is het maar 0-1...
Efficiëntie moet echt een stuk naar omhoog. Bij deze stand riskeer je een domme tegengoal in minuut 90 en alsnog een exit uit het tornooi....
Efficiëntie moet echt een stuk naar omhoog. Bij deze stand riskeer je een domme tegengoal in minuut 90 en alsnog een exit uit het tornooi....
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
0-3Jebus4life schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 05:51:
Hoezo is het maar 0-1...
Efficiëntie moet echt een stuk naar omhoog. Bij deze stand riskeer je een domme tegengoal in minuut 90 en alsnog een exit uit het tornooi....
Efficientie is wel slecht inderdaad en Nieuw zeeland ook.
Maar ik ben al blij met het vloeiende spel.
Lekker. 0-3 bij de tweede hydration break.
Virtueel groepswinnaar. Als Egypte niet kan winnen van Iran blijft dat ook zo.
Virtueel groepswinnaar. Als Egypte niet kan winnen van Iran blijft dat ook zo.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Uruguay naar huis is toch wel verrassend.
Lukaku eerste contact 1-4
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Vooral in een groep met Saoedi Arabië en Kaapverdië is dit erg.FreakNL schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 06:40:
Uruguay naar huis is toch wel verrassend.
Wel geen wedstrijd van hun kunnen zien, volgens mij speelden ze altijd s'nachts?
Ik zie België niet vaak en nu pas vanaf de 2e helft maar ik vind het zo slecht. Dit is wel maar Nieuw Zeeland he, tegen een sterker team vlieg je er zo al meteen uit.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 06:31:
[...]
0-3![]()
Efficientie is wel slecht inderdaad en Nieuw zeeland ook.
Maar ik ben al blij met het vloeiende spel.
Zo'n Saelemaekers die alleen op de wereld lijkt te spelen, en dan ook nog zn man laat lopen bij de tegengoal
Eerste helft was wel goed qua spel, begin 2de ook.toolkist schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 06:51:
[...]
Ik zie België niet vaak en nu pas vanaf de 2e helft maar ik vind het zo slecht. Dit is wel maar Nieuw Zeeland he, tegen een sterker team vlieg je er zo al meteen uit.
Zo'n Saelemaekers die alleen op de wereld lijkt te spelen, en dan ook nog zn man laat lopen bij de tegengoal
Sterke tegenstand word pas Spanje/Portugal in de halve finale als alles zo blijft
Momenteel Zuid-Korea(3de) en daarna VS/Bosnië. (is natuurlijk virtueel)
De “beste nrs 3” stand is ook wel interessant. Congo op de 12e plaats met 1 punt maar grote kans dat ze alsnog op 4 punten eindigen omdat ze tegen het zwakke Oezbekistan spelen.
Korea zou dan kind van de rekening worden. En Kroatië is ook nog niet zeker.
Korea zou dan kind van de rekening worden. En Kroatië is ook nog niet zeker.
Net even gespiekt. Goh België pakt ook een 5-1 mee. Mag ook wel tegen kiwi's. Laat die net zoals Australië lekker gaan focussen op rugby.
Haha Iran nog voor gekomen en Egypte 3e plek. Los kampioen
//Edit verdorie, afgekeurd. Nuja toch vermoedelijk eerste zolang Egypte niet scoort
//Edit verdorie, afgekeurd. Nuja toch vermoedelijk eerste zolang Egypte niet scoort
[ Voor 42% gewijzigd door SadisticPanda op 27-06-2026 07:01 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Wow Iran!
Senegal en Korea (3 punten) zijn nu wel de sjaak voor “beste nr3” zo lijkt het.
Senegal en Korea (3 punten) zijn nu wel de sjaak voor “beste nr3” zo lijkt het.
[ Voor 82% gewijzigd door FreakNL op 27-06-2026 07:01 ]
Zuur voor Iran. Met een (grote) teen buitenspel én een minuut later de lat raken. Dat gaat ze de kwalificatie kosten denk ik...
[ Voor 21% gewijzigd door Jebus4life op 27-06-2026 07:03 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Winnende goal Iran afgekeurd op buitenspel, een halve voet.
Gejuich bij Senegal
[ Voor 16% gewijzigd door FreakNL op 27-06-2026 07:05 ]
Nou moet iemand me toch ff buitenspel uitleggen hoor, maar dat was echt geen buitenspel. Er stond nog een egyptenaar vlak bij de eerste paal, toch?
Keeper stond ook ver naar vorenYzord schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 07:07:
Nou moet iemand me toch ff buitenspel uitleggen hoor, maar dat was echt geen buitenspel. Er stond nog een egyptenaar vlak bij de eerste paal, toch?
Inderdaad, of wordt de doelman als laatste beschouwd.Yzord schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 07:07:
Nou moet iemand me toch ff buitenspel uitleggen hoor, maar dat was echt geen buitenspel. Er stond nog een egyptenaar vlak bij de eerste paal, toch?
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Je moet twee tegenstanders voor je hebben (of gelijk).
Die had hij, de doelman en die bij de doelpaal
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Sepp14 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 07:13:
Die had hij, de doelman en die bij de doelpaal
Doelman dus nietSepp14 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 07:13:
Die had hij, de doelman en die bij de doelpaal
Uruguay naar huis in een poule met Saudi-Arabië en Kaapverdië
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Grote naam maar die selectie is echt zo bijzonder niet meer, en de sfeer in de selectie schijnt al een tijdje niet heel goed te zijnDr. Strangelove schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 07:14:
Uruguay naar huis in een poule met Saudi-Arabië en Kaapverdië
Lijkt erop dat België tegen Zuid-Korea, Senegal of Algerije uit te komen.
Zuid-Korea wordt geen beste derde lijkt me. Er zijn nog 2 matchen die gewoon een doodsaaie 0-0 gaan worden om door te gaan.
Zuid-Korea wordt geen beste derde lijkt me. Er zijn nog 2 matchen die gewoon een doodsaaie 0-0 gaan worden om door te gaan.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Dacht dat die laatste speler bij de paal ook nog werd meegerekend.
Het oudere buitenspel was iets simpeler imho.
Bedankt voor de verduidelijking.
Het oudere buitenspel was iets simpeler imho.
Bedankt voor de verduidelijking.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Mja, zo gezien is het idd buitenspel, maar damn, wat zonde. Had ze graag in de finale gezien tegen USA haha
Wat sneu voor Iran. Ik had het ze, gegeven de hele situatie in de wereld, wel gegund.
Zou ook wel wat zijn geweest als de USA op een manier tegen Iran had moeten spelen :-)
Zou ook wel wat zijn geweest als de USA op een manier tegen Iran had moeten spelen :-)
Die wordt ook geteld. Maar de keeper niet in dit geval (de laatste verdediger neemt eigenlijk de plaats van de keeper in. Buitenspel doesn't care of het een keeper is of een veldspeler)Sepp14 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 07:18:
Dacht dat die laatste speler bij de paal ook nog werd meegerekend.
Het oudere buitenspel was iets simpeler imho.
Bedankt voor de verduidelijking.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Die wordt ook meegerekend.Sepp14 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 07:18:
Dacht dat die laatste speler bij de paal ook nog werd meegerekend.
Het oudere buitenspel was iets simpeler imho.
Bedankt voor de verduidelijking.
Je moet er twee voor je hebben. Echt al 50 jaar ofzo
Senegal heeft zich door dit resultaat nu definitief als nr3 geplaatst. Net als Zweden, Bosnië, Ecuador en Paraguay.
:strip_exif()/f/image/7ac66yO3BXOK6BNW30BHnKcb.jpg?f=fotoalbum_large)
Schotland en Uruguay liggen eruit. Korea en Iran in de wachtkamer.
Ik verwacht dat Kongo (nu 12e) op 4 punten komt dus dan is Korea sowieso de Sjaak.
:strip_exif()/f/image/7ac66yO3BXOK6BNW30BHnKcb.jpg?f=fotoalbum_large)
Schotland en Uruguay liggen eruit. Korea en Iran in de wachtkamer.
Ik verwacht dat Kongo (nu 12e) op 4 punten komt dus dan is Korea sowieso de Sjaak.
[ Voor 7% gewijzigd door FreakNL op 27-06-2026 07:23 ]
Verwacht je dat Kroatië Ghana ook 0-0 wordt? Ghana is sowieso door, dus die hoeven niet, Kroatië moet wel, dus hier verwacht ik wel een winnaar jaJebus4life schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 07:18:
Lijkt erop dat België tegen Zuid-Korea, Senegal of Algerije uit te komen.
Zuid-Korea wordt geen beste derde lijkt me. Er zijn nog 2 matchen die gewoon een doodsaaie 0-0 gaan worden om door te gaan.
Oostenrijk-Algerije kan ik me een andere uitslag eigenlijk niet voorstellen ja
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
:strip_exif()/f/image/z37GXJ5xs3RyFgKaL0RkwdJn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UNW5OvojKwLf0YWsKvExs92W.jpg?f=fotoalbum_large)