[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 38 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben 45. Bijna 2 meter. Drink en eet teveel. Sport te weinig.

Maar die nummer 9 van Curacao zou ik op 1 been nog bijhouden.

  • cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
mavaros schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 22:14:
Die Infantino weet zich altijd te laten omringen door minimaal 150 jaar bajes.
Tijdens de wedstrijd van Engeland zat John Terry naast hem, ook niet helemaal onbesproken.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Hahahaha..een speler van Equador deed net een dubbel schaartje in het luchtledige en richting eigen doel. En zonder tegenstander in de buurt. Hilarisch
HollowGamer schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 22:25:


En ik vind haar overal in de weg lopen, moet je maar eens goed opletten.
Ze kreeg net ook al een bal tegen zich aangespeeld omdat ze in de weg liep.

Ze is positioneel net zo slecht als een amateurvoetballer van een 3e klasser zaterdagmorgen die op vrijdagavond tot 0500 sochtends in de kroeg heeft gezeten en 17 flesjes bier heeft gedronken.

[ Voor 74% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 22:47 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
NOS commentator (ECU-GER) is AFK en komt alleen terug om te zeiken op de scheidsrechter!

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
LZ86 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 22:22:
Je denkt tot de 88e minuut dat je nog wel wat kans hebt tegen Duitsland. En in de 92e minuut staan ze ineens 2 goals voor.
Linekers Law

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

t Is een gekke wedstrijd (duitsland - ecuador)... weet niet waarom precies. Soort laksheid bij beide partijen, vooral in de verdediging. Heel maf.

[ Voor 3% gewijzigd door Guillome op 25-06-2026 22:40 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:08
Niks mis met het niet happen van Curacau, maar dan moet je wel het spel kunnen maken als je wel de bal hebt. En dat lukt niet zo goed tot nu toe.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, Ecuador moet winnen, net als Curacao. Ecuador kan nog, Curacao zie ik niet gebeuren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Zo dan. Wat slecht van Du.

It’s the economy, stupid!


  • DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:11
Tk55 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 22:38:
NOS commentator (ECU-GER) is AFK en komt alleen terug om te zeiken op de scheidsrechter!
De scheidsrechter trekt teveel aandacht deze wedstrijd met foute beslissingen. Dat is jammer, want Ecuador maakt er een leuk potje van. Duitsland speelt traditioneel saai Duits, wat teruggetrokken en op de counter. Dat is jammer, want Duitsland heeft hele goede voetballers.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

De goal van de Duitsers had echt wel moeten afgekeurd;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5s6ZKidII4eR4L85Hc2tHunOQ4E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x4Yghy79mOmFY6aW2wj2yYjM.jpg?f=fotoalbum_large

Weet niet of het plaatje het doet (volgens mij server problemen?)
Maar dit is overduidelijk (imho).

[ Voor 31% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 23:01 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zie nu ook die goal van die Duitsers. Mag hopen dat deze scheidsrechter en VAR hierna direct naar huis mogen.

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:08
Op de Belg zijn ze ineens in The Groundhog Day terechtgekomen.

  • Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:03
PWM schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 22:59:
Ik zie nu ook die goal van die Duitsers. Mag hopen dat deze scheidsrechter en VAR hierna direct naar huis mogen.
Helemaal eens, was echt heel bizar. Waarom heb je nog een VAR...

[ Voor 7% gewijzigd door Junia op 25-06-2026 23:02 ]


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Wat een ongelofelijk slechte scheids is die mevrouw zeg.


Sane maakt eerst de overtreding!!!!

Wat SLECHT!!!!!!

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Het zal toch niet heh.

It’s the economy, stupid!


  • aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:09
Junia schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:02:
[...]

Helemaal eens, was echt heel bizar. Waarom heb je nog een VAR...
Vroegen we ons ook af bij Messi......


Alleen nu letten ze wel op in het VAR kantoor 🤮🤮🤮

[ Voor 12% gewijzigd door aveenhuysen op 25-06-2026 23:09 ]

Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ok.

Ze wordt overruled.

Terecht.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Format-C schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:09:
Ok.

Ze wordt overruled.

Terecht.
Nee, niet overruled. Ze krijgt een verzoek om het te beoordelen. Prima, daar is de VAR voor.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:10
Format-C schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:09:
Ok.

Ze wordt overruled.

Terecht.
Tja, het gaat ook 3-4x zo snel ivm waar ze normaal fluit.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:03

FreakNL

Well do ya punk?

Vind je? Vond het erg licht

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Quad schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:10:
[...]

Nee, niet overruled. Ze krijgt een verzoek om het te beoordelen. Prima, daar is de VAR voor.
Je hebt gelijk. Idd.

Neemt niet weg dat ze het weer niet goed beoordeelde/zag op het moment zelf

Edit: Stéphanie Frappart is imho een veeeeeel betere vrouwelijke scheids. Die is zelfs beter dan een hoop mannelijke scheidsrechters. Maar deze is niet best. Deze wedstrijd.

[ Voor 24% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 23:20 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:03

FreakNL

Well do ya punk?

HollowGamer schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 22:25:
Ik vind haar echt niet zo goed. En ik zeg hetzelfde over al de Engelse mannelijke scheidsrechters.

Dat was gewoon doorgaan langs de lijn. En ik vind haar overal in de weg lopen, moet je maar eens goed opletten.
Na je post gekeken en het eerste het beste moment loopt ze idd raar qua looplijnen…

Ik ben helemaal voor vrouwelijke scheidsrechters trouwens. Bij tennis bijvoorbeeld prima. En in Nederland hebben we een prima vrouwelijke grensrechter (Franka Overtoom)…

Maar deze is niet best. Of ze heeft haar dag niet…

[ Voor 4% gewijzigd door FreakNL op 25-06-2026 23:15 ]


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ik heb ook helemaal niks tegen op vrouwelijke scheidsrechters trouwens.

Maar deze maakt even geen goeie reclame voor het vrouwen scheidrechterskorps.

Edit: idd of ze heeft haar dag niet. Of ze is te gestresst omdat ze het te goed wil doen oid. Of omdat er zoveel mensen naar kijken. Whatever.

[ Voor 31% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 23:18 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • apprentice1
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 01:16
gambieter schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 17:06:
Kijk, dat is pas een goede foto van een team dat afreist naar het WK:
[Afbeelding]

Noorwegen gaat als vikings. Geen AI, zie de foto van Odegaard achter de schermen:
[Afbeelding]

Haaland:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
i can see a little Vikings in that photo..

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ik zie de Duitsers iig niet ver komen op basis van deze en de vorige wedstrijd. Vind het maar pover wat ze laten zien. Tuurlijk, ze zijn al door... Maar toch.

Wirtz is niet best, Musiala is niet best, Sané is niet best, Havertz is niet best.... Mja... eigenlijk zijn ze allemaal niet best.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:49
Format-C schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:24:
Ik zie de Duitsers iig niet ver komen op basis van deze en de vorige wedstrijd. Vind het maar pover wat ze laten zien. Tuurlijk, ze zijn al door... Maar toch.

Wirtz is niet best, Musiala is niet best, Sané is niet best, Havertz is niet best.... Mja... eigenlijk zijn ze allemaal niet best.
Op papier heel prima maar het overtuigt inderdaad nog niet echt. Aan de andere kant; de Duitsers groeien normaal gesproken altijd goed in eindtoernooien, dus uitvlakken kunnen we ze nog niet.

Curaçao ondertussen 2-0 achter, sprookje lijkt over.

Join het GoT Pulse-Team!


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:10
Nou hopelijk scoort Ecuador nog zodat ze kunnen doorstoten.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Denman schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:27:
[...]


Aan de andere kant; de Duitsers groeien normaal gesproken altijd goed in eindtoernooien, dus uitvlakken kunnen we ze nog niet.
True.

Edit; en ik vind Equador ook best aardig spelen btw. Die verdienen wel een overwinning vandaag.

[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 23:34 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Jaaaaaaaaaa..Equadorrrrrrrrrrrrr.


Goallllllaaaaaaaaaaa.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:10
Mooi man, heerlijk die passie bij Ecuador

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Die Ecuadoriaanse coach is wel een figuur zeg......

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

LZ86 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:38:
Die Ecuadoriaanse coach is wel een figuur zeg......
Vind hem wel wat weg hebben van Batigol... met dat haar. :p

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:10
Vooral aanvallend is het bij Duitsland matig zeg. Op papier een wereldaanval maar niks van te zien.
Musiala is nog niet in vorm na zijn beenbreuk, Wirttz al helemaal niet. Sane is voor mij een raadsel dat die nog een international is en Havertz ook onzichtbaar

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Maakt dit voor Duitsland iets uit?

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Die Belgische commentator blijft maar zagen over die goal van Duitsland. Let it goooo

  • DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

DirtyBird

Praktiserend denker

ECUADOR! tingtong tingtingtingtingtingtingtong...

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:10
HollowGamer schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:40:
Maakt dit voor Duitsland iets uit?
Nope, Ivoorkust kan er niet boven komen omdat ze onderling verloren van Duitsland.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

HollowGamer schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:40:
Maakt dit voor Duitsland iets uit?
Nee.. :N helemaal niks. haha.. dat is dan toch wel weer jammer. :Y

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:10
Format-C schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:39:
[...]

Vind hem wel wat weg hebben van Batigol... met dat haar. :p
Hij lijkt ook wat op Pieter Valley :P

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ecuador!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Chelseamarre123 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:41:
[...]

Hij lijkt ook wat op Pieter Valley :P
Die ken ik niet, maar heb even gezocht en idd daar heeft ie ook wel wat van weg. :P

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Hoop dat Equador doorgaat.

Die vind ik echt wel leuk om naar te kijken. Wat een vechtersbazen.

(Weet niet of ze in aanmerking komen als 1 van de nr3's, maar zou iig een aanwinst zijn voor de volgende ronde.,)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Duitse DJ en de figuur die Ecuador gilt is ook Duits :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Jammer dat er door de drinkpauze 3 minuten blessuretijd bijkomt.

Omdat Duitsers dan toch vaak nog scoren.

Zonder drinkpauze waren de Equadorianen misschien wel veilig... Nu moeten ze nog vrezen.

#klotedrinkpauzes

Edit: en ze gaan kapot van de stress bij Equador. Haha..wat een beleving.

[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 23:48 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Format-C schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:47:
Zonder drinkpauze waren de Equadorianen misschien wel veilig... Nu moeten ze nog vrezen.
Snap niet dat de klok doorloopt tijdens de reclame drinkpauze, gewoon stoppen en daarna weer verder is veel logischer.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:21
Had iemand al een opmerking over die spuuglelijke broeken en rugnummers van de Duitsers overigens? Stop eens met die experimenteren met de uittenues.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

hoevenpe schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:48:
[...]

Snap niet dat de klok doorloopt tijdens de reclame drinkpauze, gewoon stoppen en daarna weer verder is veel logischer.
Idd. Helaas zitten er bij de FIFA geen tweakers. Die kunnen zoiets niet bedenken.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:10
D-e-n schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:48:
Had iemand al een opmerking over die spuuglelijke broeken en rugnummers van de Duitsers overigens? Stop eens met die experimenteren met de uittenues.
Echt he, Duitsland kan hier gewoon in de thuiskleuren spelen toch(Wit)?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Chelseamarre123 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:50:
[...]

Echt he, Duitsland kan hier gewoon in de thuiskleuren spelen toch(Wit)?
Vind ik ook. Maar zal zijn omdat het Equador-Duitsland is en niet Duitsland-Equador (?)

Ik ben er ook voor dat ploegen zoveel mogelijk in eigen kleur / tenue spelen zolang dat geen "conflicten" oplevert.


Nederland zal straks dan ook niet in Oranje spelen(?).

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 23:54 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:50:
Echt he, Duitsland kan hier gewoon in de thuiskleuren spelen toch(Wit)?
Zwarte broek en wit shirt lijkt teveel op de zwarte broek en geel shirt van Equador.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:21
Chelseamarre123 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:50:
[...]

Echt he, Duitsland kan hier gewoon in de thuiskleuren spelen toch(Wit)?
Dat ook nog zelfs. We leven niet meer in het zwart-wit tijdperk. Maar Duitsland uit was altijd gewoon groen shirt en witte broek.

  • cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
Dit Duitsland zie ik toch geen kampioen worden. De Fransen oogden meer een goed ingespeelde machine. Nu ja Duitsland moet niet echt vandaag

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
cy-gor25 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:53:
Dit Duitsland zie ik toch geen kampioen worden. De Fransen oogden meer een goed ingespeelde machine. Nu ja Duitsland moet niet echt vandaag
Duitsland hoeft niet meer, dan zijn ze gewoon minder scherp. Bang dat wij allen ook uren wakker blijven voor een draak van een wedstrijd van Oranje zo.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat een stel patiënten in de stad van Ecuador zeg

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

hoevenpe schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:54:
[...]

Duitsland hoeft niet meer, dan zijn ze gewoon minder scherp. Bang dat wij allen ook uren wakker blijven voor een draak van een wedstrijd van Oranje zo.
Nee joh.

2x Depay en 1x Weghorst. En Flekken stopt een penalty. Na een overtreding van Guus Til.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:10
Haha heerlijk die bank van Ecuador

  • cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
hoevenpe schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:54:
[...]

Duitsland hoeft niet meer, dan zijn ze gewoon minder scherp. Bang dat wij allen ook uren wakker blijven voor een draak van een wedstrijd van Oranje zo.
Klopt wel ja, gaat nergens meer over behalve de eer.

Hopelijk ben je niet moe want een latere aftrap is mogelijk https://sporza.be/nl/matches/voetbal/wld/fifa-wereldkampioenschap/2026/groep-f/03/tunesie-nederland-livestream-1u-dreigt-match-van-nederland-uitgesteld-te-worden-shelter-warning-uitgeroepen-in-kansas~1764960608456/

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Format-C schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:57:
Nee joh.

2x Depay en 1x Weghorst. En Flekken stopt een penalty. Na een overtreding van Guus Til.
Ik weet niet wat jij hebt genomen als voorbereiding op deze wedstrijd maar ik wil dat ook... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • apprentice1
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 01:16
Hope for the best

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

hoevenpe schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:58:
[...]

Ik weet niet wat jij hebt genomen als voorbereiding op deze wedstrijd maar ik wil dat ook... :P
Naproxen icm Paracetamol. :P

Edit: heb eventueel nog wat Oxycodon op de plank liggen, die ik nog over had van een vorige operatie, maar daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van, dus die heb ik maar niet genomen.

Edit: Maar als Koeman de Roon, Koopmeiners, Wieffer en Noa Lang ook nog opstelt tik ik er alsnog 1 weg. :+

Dan ga ik zelf ook de knock out fase in. :+

[ Voor 41% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 00:13 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:49
Format-C schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:57:
[...]

Nee joh.

2x Depay en 1x Weghorst. En Flekken stopt een penalty. Na een overtreding van Guus Til.
En dan naar aanleiding daarvan de knock-out fase in met Depay en Weghorst in de basis. The horror :+

Join het GoT Pulse-Team!


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
gambieter schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:45:
[...]

Duitse DJ en de figuur die Ecuador gilt is ook Duits :p
Je bedoelt die schreeuw van dat disco nr Ecuadorrrrr? Is die Duits ja?

  • Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:50
Bangelijke wedstrijd van Duitsland tegen Equador. En die trainer van Equador leek me wel iets te veel red Bull gedronken te hebben :P

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Arator schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 00:17:
Bangelijke wedstrijd van Duitsland tegen Equador. En die trainer van Equador leek me wel iets te veel red Bull gedronken te hebben :P
Of een Nakkie Equadoriaanse Sneeuw.

Nou. Nu ff weer serieus. Kom op Nederland!! :)F oOo

[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 00:20 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:07
We zitten er weer klaar voor!

Ben benieuwd

niet iedereen heeft een bierbuikje


  • DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

DirtyBird

Praktiserend denker

Eeh...heuj

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8


  • DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

DirtyBird

Praktiserend denker

Kijkt er werkelijkwaar niemand naar deze wedstrijd? Of is het het commenten niet waard? :p

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8


  • Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
DirtyBird schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:48:
Kijkt er werkelijkwaar niemand naar deze wedstrijd? Of is het het commenten niet waard? :p
Je zit in het verkeerde topic, er is een Nederlands elftal topic
Pagina: 1 ... 38 39 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl