[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 37 38 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 18:57:
[...]

Prima, maar het ging niet om het resultaat maar dat je deze wedstrijden qua kijkplezier prima kan overslaan. Vaak word het pas echt leuk na de groepsfase.
Ook dat viel dit jaar alles mee vond ik.
Genoeg grote teams die tot de laatste speelronde nog ergens voor speelden, stukken beter dan de oude poulefase waar ze na 3-4 wedstrijden vaak al klaar waren

  • Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:23

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Sjah schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 19:04:
Valentijn Driessen heeft weer eens wat verzonnen hoor, zie Telegraaf over wat hij zegt over verliezen/Tunesie (mocht je daar zin in hebben).
Doe er dan een linkje bij, het is aardig loos zo.. ;)
Hint: https://www.telegraaf.nl/...ranje-zijn/157701459.html

[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 24-06-2026 19:47 ]

Wauw, een sig!


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Kunnen Bosnië of Qatar nog doorgaan naar de volgende ronde vanavond? Of is dat duel om des keizers baard?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Quad schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 20:39:
Kunnen Bosnië of Qatar nog doorgaan naar de volgende ronde vanavond? Of is dat duel om des keizers baard?
Geen idee, Als ze allebei winnen heeft iedereen vier punten en dan kijken ze geloof ik eerst naar onderling resultaat...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Ik zie het nog niet gebeuren maar in theorie kan het...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:14
Ja, eerst onderling resultaat, dan doelsaldo, daarna kaarten geloof ik.

Stand nu Groep B gs ds p
1 Canada 2 6 4
2 Zwitserland 2 3 4
3 Bosnië 2 -3 1
4 Qatar 2 -6 1

Bosnie kan nog als 3e door, Qatar in theorie ook maar dan moeten ze flink gaan scoren.

[ Voor 4% gewijzigd door Elzavo op 24-06-2026 20:53 ]


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Fiber schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 20:47:
[...]

Geen idee, Als ze allebei winnen heeft iedereen vier punten en dan kijken ze geloof ik eerst naar onderling resultaat...
Lijkt me niet, Bosnie speelt tegen Qatar, en 1 van die 2 kan op 4 punten komen dus.
Als Zwitserland flink scoort, Bosnië flink scoort, worden ze in theorie dus 2e boven Canada, maar dat zie ik dan niet gebeuren.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Quad schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 20:57:
[...]

Lijkt me niet, Bosnie speelt tegen Qatar, en 1 van die 2 kan op 4 punten komen dus.
Als Zwitserland flink scoort, Bosnië flink scoort, worden ze in theorie dus 2e boven Canada, maar dat zie ik dan niet gebeuren.
Je hebt helemaal gelijk, ik keek scheel... 8)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Net weer thuis uit t ziekenhuis. Alles goedgegaan... (Over paar weken nog een laatste x heen voor als het goed is laatste ingreep)

lig nu plat voor de TV. :) Naproxennetje in de mik en proberen te relaxen.

Dit zou wel een leuke wedstrijd moeten worden toch? Ze zijn beide al door als ik het goed heb? Dus ze kunnen vrijuit spelen.

Ga hierna Brazilië ook nog even kijken. :) Morgen toch "vrij" van t werk. .(En ben bang dat slapen toch niks wordt vannacht. :p )

[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 24-06-2026 21:04 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Quad schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 20:57:
[...]

Lijkt me niet, Bosnie speelt tegen Qatar, en 1 van die 2 kan op 4 punten komen dus.
Als Zwitserland flink scoort, Bosnië flink scoort, worden ze in theorie dus 2e boven Canada, maar dat zie ik dan niet gebeuren.
Eigenlijk kunnen Canada en Zwitserland het dus gewoon op een akkoordje gooien als het bij de tweede hydratatie break nog steeds gelijk staat... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Format-C schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:00:
Net weer thuis uit t ziekenhuis. Alles goedgegaan... (Over paar weken nog een laatste x heen voor als het goed is laatste ingreep)

lig nu plat voor de TV. :) Naproxennetje in de mik en proberen te relaxen.

Dit zou wel een leuke wedstrijd moeten worden toch? Ze zijn beide al door als ik het goed heb? Dus ze kunnen vrijuit spelen.

Ga hierna Brazilië ook nog even kijken. :) Morgen toch "vrij" van t werk. .(En ben bang dat slapen toch niks wordt vannacht. :p )
Fijn dat het goed gegaan is in het ziekenhuis (y)

Ik verhuis per vannacht voor de komende nachten naar de benedenverdieping, want daar hangt de airco. Lekker op 't bankie voetbal kijken. Op de slaapkamer is het echt niet meer te doen.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Fiber schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:05:
[...]

Eigenlijk kunnen Canada en Zwitserland het dus gewoon op een akkoordje gooien als het bij de tweede hydratatie break nog steeds gelijk staat... O-)
Klopt. Maar zo ziet het er voorlopig niet naar uit.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Fiber schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:05:
[...]

Eigenlijk kunnen Canada en Zwitserland het dus gewoon op een akkoordje gooien als het bij de tweede hydratatie break nog steeds gelijk staat... O-)
Ja klopt, maar het hoeft in principe niet. De eerste finale van dit WK speelt zich dus af bij die andere wedstrijd.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Denk dat Zwitserland dit toch wel gaat winnen.

Gelijkspelletje zou voor beiden ideaal zijn, maar volgens mij is Zwitserland een stuk sterker.


Wow wat een redding van die keeper! Dat vingertopje was net genoeg.

Wel slecht van die spits.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Gaat alle kanten op bij Zwitserland - Canada. Leuk :D

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Tk55 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:18:
Gaat alle kanten op bij Zwitserland - Canada. Leuk :D
Ja maar slecht voetbal.
Maar wel leuk dat de teams aan elkaar gewaagd zijn

Edit :ook veel commotie... Verwacht ik normaal gesproken niet zo van deze 2 teams

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 24-06-2026 21:31 ]


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Lekkere goal van Bosnië!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:11
hahaha die xhaka, "wat nou bal wegschoppen??"

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Grindtegel schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:31:
hahaha die xhaka, "wat nou bal wegschoppen??"
Ze zijn niet bezig met goed voetballen maar elkaar irriteren

  • Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:26
Die Canadezen zijn wel beetje aan het matenaaien

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Die Larin is geen killer maar komt wel steeds vrij voor de goal, ook een kwaliteit

  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:46

Clush

Do as I say...

Met 4 punten ben je als nr 3 zo goed als zeker door. Dus ook Bosnië of Qatar. Ze moeten alleen niet gelijkspelen, daar hebben ze beide niks aan.

in die zin is die wedstrijd interessanter. Canada en Zwitserland spelen alleen maar voor positie 1 en 2.

... not as I do.


  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:14
Grindtegel schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:31:
hahaha die xhaka, "wat nou bal wegschoppen??"
Toch snap ik hier niets van. Die Larin moet gewoon opdonderen want de vrije trap is voor Zwitserland. Is gewoon puur spelbederf. Dat blijft maar gedoogd worden als er vervolgens niets geks gebeurt. Geef hem dan alleen een kaart.

[ Voor 9% gewijzigd door Elzavo op 24-06-2026 21:35 ]


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Elzavo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:33:
[...]


Toch snap ik hier niets van. Die Larin moet gewoon opdonderen want de vrije trap is voor Zwitserland. Is gewoon puur spelbederf. Geef hem dan alleen een kaart.
Ja snap ik maar ik denk dat Xhaka een kaart krijgt voor doorhalen

Sterkte Format-C

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 24-06-2026 21:35 ]


  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:14
Harribo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:34:
[...]

Ja snap ik maar ik denk dat Xhaka een kaart krijgt voor doorhalen
Ja dat krijg je als je net voor de trap die bal weg tikt. Xhaka doet het natuurlijke een beetje opzichting maar dan nog...

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bah, mis ik zo maar even twee Bosnische goals??

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Elzavo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:36:
[...]

Ja dat krijg je als je net voor de trap die bal weg tikt. Xhaka doet het natuurlijke een beetje opzichting maar dan nog...
Dat laatste wat je zegt, dat is de reden voor de kaart denk ik

  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:14
Harribo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:37:
[...]

Dat laatste wat je zegt, dat is de reden voor de kaart denk ik
Ja natuurlijk is dat de reden, maar Larin lokt het uit en gaat dan als een slapzak neer, bloedirritant.
Ok ff rustag doen, het is te warm :)

[ Voor 15% gewijzigd door Elzavo op 24-06-2026 21:40 ]


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Elzavo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:39:
[...]

Ja natuurlijk is dat de reden, maar Larin lokt het uit.
Daar gaat het dan niet om, je hebt je in alle gevallen in te houden.
Snap wel het ongeloof van Xhaka. Larin deede ook net alsof hij zwaar geraakt werd. Echte maten naaierij

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 24-06-2026 21:41 ]


  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:14
Harribo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:40:
[...]

Daar gaat het dan niet om, je hebt je in alle gevallen in te houden.
Snap wel het ongeloof van Xhaka. Larin doet ook net alsof hij zwaar geraakt werd
Ik vind dat je dat ge-shithouse moet zien als scheidsrechter en het vervolg niet even zwaar moet bestraffen.

[ Voor 6% gewijzigd door Elzavo op 24-06-2026 21:43 ]


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Holy sh#t die spitsen van Canada laten toch echt flínke kansen liggen! Die hadden er echt al 2 kunnen / moeten maken. :o

Canada valt me eigenlijk best mee!

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

BAM Qatar!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Elzavo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:42:
[...]

Ik vind dat je dat ge-shithouse moet zien als scheidsrechter.
Daar gaat het niet om. Het zijn de regels

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

BIH-QAT is wel interessant hoor.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Format-C schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:42:
Holy sh#t die spitsen van Canada laten toch echt flínke kansen liggen! Die hadden er echt al 2 kunnen / moeten maken. :o

Canada valt me eigenlijk best mee!
Ja ze zijn slordig in passing en geen killers maar dat Canada zit wel power, inzet en snelheid in.
Vond ze de eerste wedstrijd ook al enorm meevallen. Vallen niet tegen

  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:14
Harribo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:43:
[...]

Daar gaat het niet om. Het zijn de regels
Ja lekker makkelijk, maar hier komen we kennelijk niet uit.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Quad schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:
BIH-QAT is wel interessant hoor.
Ja maar eigenlijk weet je al wie er doorgaan.
Dat geldt voor meer poules. Dat ook veel nrs 3 doorgaan, verknalt de spanning in deze laatste pouleronde.
Zo zonde

  • Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:10

Twazerty

AVCHDCoder developer

Iemand een idee waarom ITV (UK) het Fifa design niet volgt, maar een eigen ontwerp hebben voor de score en tijd?

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Harribo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:46:
[...]

Ja maar eigenlijk weet je al wie er doorgaan.
Dat geldt voor meer poules. Dat ook veel nrs 3 doorgaan, verknalt de spanning in deze laatste pouleronde.
Zo zonde
Mee eens. Wat dat betreft is de poulefase voor de toplanden echt een opwarmertje. Die gaan echt allemaal wel door.

Zou wel een stunt zijn als Schotland straks wint van Brazilië. Dat zou heul leuk zijn. Daar staat op zich nog wel wat op het spel. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Elzavo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:
[...]


Ja lekker makkelijk, maar hier komen we kennelijk niet uit.
Hoezo makkelijk, zo zijn de regels. Ik heb ze niet bedacht.
Als iemand vervelend tegen mij doet of een overtreding op mij maakt in het veld , heb ik geen vrijkaart om maar iets terug te doen.
Hoe onrechtvaardig ook voor je gevoel

  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:14
Twazerty schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:48:
Iemand een idee waarom ITV (UK) het Fifa design niet volgt, maar een eigen ontwerp hebben voor de score en tijd?
Doet de bbc ook. ik denk dat het design te groot en te druk wordt gevonden, stoort me niet echt maar snap het wel.

  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:14
Harribo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:50:
[...]

Hoezo makkelijk, zo zijn de regels. Ik heb ze niet bedacht.
Als iemand vervelend tegen mij doet of een overtreding op mij maakt in het veld , heb ik geen vrijkaart om maar iets terug te doen.
Hoe onrechtvaardig ook voor je gevoel
Ach kom op. Xhaka heeft alle recht om die bal een trap te geven. Als je daar met je Canadese poot op het laatste moment tussen wil gaan zitten en je krijgt een schop, heb je dat volledig aan jezelf te danken.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Format-C schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:49:
[...]

Mee eens. Wat dat betreft is de poulefase voor de toplanden echt een opwarmertje. Die gaan echt allemaal wel door.

Zou wel een stunt zijn als Schotland straks wint van Brazilië. Dat zou heul leuk zijn. Daar staat op zich nog wel wat op het spel. :)
Ik vind de poulefase echt een stuk minder leuk. Ook omdat er nu wedstrijden als Duitsland-Curaçao, Frankrijk-Irak of Brazilië - Haïti tussen zitten. Die gaan natuurlijk nergens over.

Ik denk dat Brazilië al wel door is. 4 punten is genoeg denk ik
En Brazilië laat zich echt niet verrassen door een Schotland denk ik

  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:46

Clush

Do as I say...

Harribo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:46:
[...]

Ja maar eigenlijk weet je al wie er doorgaan.
Nee hoor, alleen de winnaar van Qatar - Bosnië gaat door.

... not as I do.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Elzavo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:53:
[...]


Ach kom op. Xhaka heeft alle recht om die bal een trap te geven. Als je daar met je Canadese poot op het laatste moment tussen wil gaan zitten en je krijgt een schop, heb je dat volledig aan jezelf te danken.
Dat recht heeft hij dus niet. Xhaka haalde door he? En hij raakt de bal niet.
Snap jouw probleem niet, het zijn gewoon de regels.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Eerste keer dat ik geen analyse zie bij de Belg?

Edit: ben gewoon de verkeerde zender aan het kijken lol

[ Voor 38% gewijzigd door HollowGamer op 24-06-2026 22:05 ]


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Clush schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:55:
[...]

Nee hoor, alleen de winnaar van Qatar - Bosnië gaat door.
Ja en daar weet je eigenlijk toch ook al wie die wedstrijd wint. Qatar is een voetbal dwerg.
Net zo als meer wedstrijden in de poulefase.
Geen ramp, hierna wordt het spannender en zijn de tijden voor ons over het algemeen beter

Maar ik ga ff naar Imke kijken....

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
HollowGamer schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:57:
Eerste keer dat ik geen analyse zie bij de Belg?
Wel toch?
Ene keer op vrt, andere keer op canvas

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Zit nu even op België te kijken maar wat een heerlijke goal die eerste van Bosnië. :D

Edit: eeeeen Zwitserland goallllaaaaaa

[ Voor 19% gewijzigd door Format-C op 24-06-2026 22:05 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:14
Harribo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:56:
[...]

Dat recht heeft hij dus niet. Xhaka haalde door he? En hij raakt de bal niet.
Snap jouw probleem niet, het zijn gewoon de regels.
Prima joh,en verder.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:59:
[...]

Wel toch?
Ene keer op vrt, andere keer op canvas
Ik dacht dat er meer een wedstrijd was, en deze pas om 22.00u. De warme waarschijnlijk :+

  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat nou salon remise. Bam in 45 secondes sinds de aftrap.

  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:14
Hoppa! 2-0 Zwitserland. Beetje stil opeens in het stadion.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Oi, waarom staat er linksboven niet bij de ene wedstrijd wat de stand van de andere is? Nu moet ik dat zelf gaan doorrekenen mentaal? Dat was vorige toernooien wel.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

BAM Bosnie, die doen het maximale.

En eerder BAM Canada, 2-1.

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 24-06-2026 22:43 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Deze groep heeft echt mazzel. Nummer 2 mag tegen een andere nummer 2. Komen wij aan met Bra of Mor ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:14
Pff Canada is wel superfit zeg, blijven gaan en Zwitserland is er al een half uur klaar mee.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

@Dr. Strangelove gefeliciteerd met je moderator schap. Veel plezier en succes daarmee. :)

Verder wel een super leuk laatste kwartier van Canada-Zwitserland. Heksenketel.

En Zwitserland komt nu al een paar keer goed weg. De canadezen maken het nog echt even spannend! :)

Edit: en zwitserland groeps winnaar. Netjes.

Nu op naar Schotland Brazil..

Zin in. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 24-06-2026 22:56 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Elzavo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 22:54:
Pff Canada is wel superfit zeg, blijven gaan en Zwitserland is er al een half uur klaar mee.
Canada had heel graag in Vancouver willen blijven, dat was waar het echt om ging. Nu moeten ze verhuizen naar LA wat een takke eind weg is voor de ploeg en de fans. Ze zijn dus nu hun thuisvoordeel kwijt.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:14
Fiber schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:03:
[...]

Canada had heel graag in Vancouver willen blijven, dat was waar het echt om ging. Nu moeten ze verhuizen naar LA wat een takke eind weg is voor de ploeg en de fans. Ze zijn dus nu hun thuisvoordeel kwijt.
Mmh ok. Das wel klote ja, moeten ze toch het land van 'The orange bully' in terwijl ze het liever boycotten.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Blijft wel gek dat Zwitserland als nr 1 tegen een nummer 3 mag, en Nederland als nr 1 (gaan we vanuit) tegen nr 2 (waarschijnlijk Brazilië) moet. Wat bepaald dat zij tegen nrs 3 en wij tegen een nr2 moeten?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Quad schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:36:
Blijft wel gek dat Zwitserland als nr 1 tegen een nummer 3 mag, en Nederland als nr 1 (gaan we vanuit) tegen nr 2 (waarschijnlijk Brazilië) moet. Wat bepaald dat zij tegen nrs 3 en wij tegen een nr2 moeten?
Ik heb geen antwoord, maar in feite maakt het niet uit. Oranje moet van iedereen kunnen winnen willen ze hun ambitie klaarspelen.

It’s the economy, stupid!


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Es kijken wat A Seleção ervan bakt. :) de potentiële tegenstander van Oranje. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 00:01 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

dawg schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:43:
[...]

Ik heb geen antwoord, maar in feite maakt het niet uit. Oranje moet van iedereen kunnen winnen willen ze hun ambitie klaarspelen.
Uiteraard. Of je in de 16e of finale door Brazilië verslagen wordt, in beide gevallen ben je geen wereld kampioen en praat niemand meer over je.
Achja, dan maar in de finale. :P

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Wat een blunder van Schotland. :F

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Och Schotland toch.

It’s the economy, stupid!


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Gepruts van Schotland. Jammer van de wedstrijd

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Oei Marokko.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

:o

Dikke blunder van die Marokkaanse keeper zeg.

Edit: dit komt de Brazilianen goed uit

Die zijn als de dood voor NL
Edit; en ik denk dat Marokko ook liever niet tegen NL speelt dus die zullen wel flink gas gaan geven nu.

Edit3: ik speel als NL'er liever tegen Marokko dan Brazil. Maar dat is een soort van gevoel dat we eerder winnen van de Marokkanen dan Brazil.

[ Voor 67% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 00:18 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:00
Quad schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:36:
Blijft wel gek dat Zwitserland als nr 1 tegen een nummer 3 mag, en Nederland als nr 1 (gaan we vanuit) tegen nr 2 (waarschijnlijk Brazilië) moet. Wat bepaald dat zij tegen nrs 3 en wij tegen een nr2 moeten?
Toch niet gek, er zijn minder 3des door dan dat er eerstes zijn. Dus Zwitserland heeft meer geluk dan Oranje

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Quad schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:36:
Blijft wel gek dat Zwitserland als nr 1 tegen een nummer 3 mag, en Nederland als nr 1 (gaan we vanuit) tegen nr 2 (waarschijnlijk Brazilië) moet. Wat bepaald dat zij tegen nrs 3 en wij tegen een nr2 moeten?
Je hebt 12 nummers 1 en maar 8 nummers 3. 4 nummers 1 spelen dan tegen een nummer 2. En dat is door loting bepaald doordat je in een bepaalde groep bent geloot waar een groepswinnaar een nummer 2 uit een andere groep treft.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Dat er zoveel ploegen en zoveel nr's 3 doorgaan maakt het er niet duidelijker en leuker op imho.

Vind het dikke bullshit dat er nummers 3 doorgaan eigenlijk.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:39
Heeft Marokko B-elftal opgesteld dat ze achterstaan tegen Haiti?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Nee was een blunder van de Marokkaanse doelman..

Edit: dit gaat Marokko zeker nog rechttrekken. Die zijn veel beter

[ Voor 59% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 00:23 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Blunder nr 2 bij Schotland, man man man.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:00
Wat een prutsers achterin zeg

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Gaat een streep door de goal van Vini

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ze hadden beter 16 groepen van 3 kunnen maken, waarvan dan de nummers 1 en 2 doorgaan en je dus altijd ook een nummer 1 tegen een nummer 2 krijgt bij de laatste 16.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:00
Nou, dit was wel licht afgekeurd imo

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Belachelijke beslissing van de VAR/scheidsrechter

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Schotland scoort eigen doelpunten.

Ze komen goed weg bij de 0-2, op de BBC zegt de ex-PL scheids dat het niets was. Maar de zeepbel is goed doorgeprikt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Dit is toch gewoon een geldig doelpunt..? Pfft.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

PatrickC schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 00:25:
Ze hadden beter 16 groepen van 3 kunnen maken, waarvan dan de nummers 1 en 2 doorgaan en je dus altijd ook een nummer 1 tegen een nummer 2 krijgt bij de laatste 16.
Zou idd een goeie optie zijn.

Zowieso vind ik het oneerlijk dat er bepaalde ploegen tegen nr's 3 ("slechte ploegen" dus) moeten omdat dat via een LOTING bepaald is.

Eigenlijk moet er niks via een loting bepaald worden maar op basis van uitslagen en eventueel doelsaldo en/ of onderling resultaat

Iig niet via loting. Lotingen sucken. (Wie zegt mij dat zon loting (door de FIFA) eerlijk is gegaan?)
Quad schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 00:26:
Dit is toch gewoon een geldig doelpunt..? Pfft.
Ik vond wel dat Vinicius m aantikte.

[ Voor 24% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 00:31 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Format-C schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 00:27:
[...]

Zou idd een goeie optie zijn.

Zowieso vind ik het oneerlijk dat er bepaalde ploegen tegen (slechte) nr's 3 moeten omdat dat via een LOTING bepaald is.

Eigenlijk moet er niks via een loting bepaald worden maar op basis van uitslagen en eventueel doelsaldo en/ of onderling resultaat

Iig niet via loting. Lotingen sucken.
Het is al oneerlijk dat de 8 beste nummers 3 doorgaan. Dat ligt grotendeels aan de groep waarin de nummer 3 gespeeld heeft. Je kunt punten en doelsaldo helemaal niet vergelijken tussen de verschillende groepen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

(Ja ik bedoel dat ploegen binnen een poule door moeten gaan op basis van punten, doelsaldo en onderling resultaat.

En dat de stand daarvan bepaalt tegen wie je dan speelt als volgende tegenstander.)

--Idd kan je onderlinge nrs 3 niet goed met elkaar vergelijken.

Helemaal mee eens.

Maar goed. Helaas moeten we het ermee doen zoals het is. En gaan er nu nog vrij veel slechte landen door. Een nr 3 moet gewoon helemaal niet doorgaan imho.

[ Voor 39% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 00:36 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ze kunnen beter bij de vergelijking van de nr 3's de wedstrijden tegen de nr 4 niet meetellen :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Hahahaha.

Maak het nog even wat ingewikkelder. :D

Snap er nu al bijna niks meer van..hahaha.

(Maar zit aan de zware pijnstillers. Misschien (waarschijnlijk) dat dat niet meehelpt het te snappen. LoL)

[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 00:38 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Kijk. Marokko al gescoord..1-1

Edit: hoooooly shit Haïti alweer op voorsprong!!! :D 1-2. :D

Heerlijke goal trouwens!

[ Voor 64% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 00:44 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Marokko heeft het lastig.

It’s the economy, stupid!


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Wat een goal van Isidor! Heerlijk!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:41
Wat een goal van Haïti zeg, heerlijk. Of ze het vol gaan houden geen idee, maar ze maken het Marokko inderdaad wel lastig.

En daar is de 2-2 :D

[ Voor 8% gewijzigd door Denman op 25-06-2026 00:46 ]

Join het GoT Pulse-Team!


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:39
Jammer dat Haiti kansloos is om 2e te worden....

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Saibari! Gaat hard zo.

It’s the economy, stupid!


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Helaas voor Haiti gaat die achterlijke onderling resultaat regel ervoor zorgen dat ze 4e eindigen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Hahaha. Alweer een goal.

Marokko..

2-2.


Wat een doelpuntenfestijn!

Edit: Saibari scoort wel erg makkelijk. Daar gaat Bayern misschien nog een hoop plezier aan beleven. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 00:48 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Pff lekker.
Maar hoe dan ook, ik ga pitten. Lees en zie de samenvatting wel.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Slaapze! :z

Edit: en Vini Jr scoort ook weer

2-0 brazil

[ Voor 68% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 00:49 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:39
Mooi figuur die keeper van Brazilie met zijn hoofd-elastiekje. Ben niet bang voor dit Bra maar die Vinicius is een gevaarlijke vinden we allemaal (omdat die bij Real speelt zeker(?)).

En Marokko laat die wedstrijd voor wat die is denk ik. Die zijn met ons bezig.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Als NL wint wordt het dus Marokko.

Maar op zich denk ik dat we Brazilië en Marokko allebei wel hadden kunnen hebben. :)

Ik ga :z

:w

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 02:14 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:46

Typhone

Who Dares Wins

Harribo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:40:
De poule wedstrijden die nu gehouden zijn eigenlijk nauwelijks meer spannend aangezien ook de beste nrs 3 door kunnen. Jammer, weinig te kijken.
Misschien dat België nog spannend wordt.
Ja de knockout fase kan niet snel genoeg beginnen. Eindelijk voetbal en spanning.
Pagina: 1 ... 37 38 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl