Ook dat viel dit jaar alles mee vond ik.Bossie schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 18:57:
[...]
Prima, maar het ging niet om het resultaat maar dat je deze wedstrijden qua kijkplezier prima kan overslaan. Vaak word het pas echt leuk na de groepsfase.
Genoeg grote teams die tot de laatste speelronde nog ergens voor speelden, stukken beter dan de oude poulefase waar ze na 3-4 wedstrijden vaak al klaar waren