ICE ICE Baby
Valt wel mee vind ik hoor?gambieter schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:
Scheids is echt zo partijdig als de neten en de 12e man voor Engeland. Compleet incompetent.
Nee, echt niet hoor.D-e-n schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:
Ben ik de enige die denkt dat als de keeper Ghanees was en de aanvaller Engels dat dan de keeper eraf gaat?
ICE ICE Baby
Ja, want er stonden 3 verdedigers naast. Daar komt de VAR niet mee wegD-e-n schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:
Ben ik de enige die denkt dat als de keeper Ghanees was en de aanvaller Engels dat dan de keeper eraf gaat?
Maar dit was 100% een vrije trap voor Ghana en geel voor Pickford.
Zelfs Shearer denkt dat Pickford heel erg mazzel had daar. Hij geeft standaard de 50-50 beslissingen altijd aan Engeland. Heel slecht.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:33:
Valt wel mee vind ik hoor?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het is bijna wachten tot die een Ghanees ervanaf stuurt als hij wel in het theater van de Engelsen trapt.gambieter schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:
Scheids is echt zo partijdig als de neten en de 12e man voor Engeland. Compleet incompetent.
Bij ieder contact gaan ze schreeuwend neer. Vreselijk voetbal weer om te zien, ze weten echt geen enkele kans te creëren.
ICE ICE Baby
Nee joh, Pickford maakte toch geen fout? En ik ben geen fan van die gek.gambieter schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:
[...]
Zelfs Shearer denkt dat Pickford heel erg mazzel had daar. Hij geeft standaard de 50-50 beslissingen altijd aan Engeland. Heel slecht.
Hij kwam onnodig uit maar hielt zich goed in, niks aan de hand. Hier ga je toch geen rood voor geven
En dan ook nog de grote boze wolf erbij halen.
[ Voor 26% gewijzigd door djmuggs op 23-06-2026 23:37 ]
ICE ICE Baby
Zie je het al voor je in de Tour de France? Ff 3 minuten afstappen om te drinken...djmuggs schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:
Nu alweer drinkpauze, demn moet wel flink door drinken zo.
Willen spelers drinken dan zetten ze maar wat drinkbussen om het veld heen neer.
Niet rood, wel geel. Hij blockt hem wel degelijk ookal houdt ie zich in.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:36:
[...]
Nee joh, Pickford maakte toch geen fout? En ik ben geen fan van die gek.
Hij kwam onnodig uit maar hielt zich goed in, niks aan de hand. Hier ga je toch geen rood voor geven
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ja en dan ook nog iedere 22,5 minuut moeten afstappen.toolkist schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:
[...]
Zie je het al voor je in de Tour de France? Ff 3 minuten afstappen om te drinken...
Willen spelers drinken dan zetten ze maar wat drinkbussen om het veld heen neer.
ICE ICE Baby
Drinkpauze terwijl er daar een halve wolkbreuk gaande is...djmuggs schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:
Nu alweer drinkpauze, demn moet wel flink door drinken zo.
Daar merk je niks van in een dome stadion met airco.Denman schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:38:
[...]
Drinkpauze terwijl er daar een halve wolkbreuk gaande is...
ICE ICE Baby
Wat matig trouwens van 2 kanten
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
A good old fistfight.
ICE ICE Baby
Regeren is vooruitschuiven
ICE ICE Baby
Ik heb soms het idee dat de VAR dit toernooi de grote landen graag wat spaart. Mocht Nederland tegen pakweg Brazilië, Engeland of Argentinië komen dan weet je al weer hoe het gaat.T-MOB schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:
Vind het ook een penalty. Scheids leek buitenspel aan te geven. Raar dat de VAR hiet geen tijd voor claimt
Dat had ook wel wat eerder gemogen.Format-C schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:38:
Ik zou zeggen ook nog even Rashford voor Madueke.
Vond Madueke niet echt denderend.
Edit: en Pickford is ook niet de meest stabiele speler van de Engelsen.
[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 23:48 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
ICE ICE Baby
Ik maakte me de bedenking ook al - er zijn al echt wat dubieuze beslissingen geweest dit WK...D-e-n schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:47:
[...]
Ik heb soms het idee dat de VAR dit toernooi de grote landen graag wat spaart. Mocht Nederland tegen pakweg Brazilië, Engeland of Argentinië komen dan weet je al weer hoe het gaat.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Het begint pas na de poulefasedjmuggs schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:49:
Mogelijk het slechtste WK ooit, best bijzonder na Qatar.
Dit is puur voor de centjes. En statistieken.
Edit: Wow wat een zeldzame misser van Kane!
[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 23:50 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Niet soms helaas, het zijn al best veel momenten geweest dit WKD-e-n schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:47:
[...]
Ik heb soms het idee dat de VAR dit toernooi de grote landen graag wat spaart. Mocht Nederland tegen pakweg Brazilië, Engeland of Argentinië komen dan weet je al weer hoe het gaat.
Zal je zien dat hij straks scoort maar dit is pupillen-niveau natuurlijk
[ Voor 82% gewijzigd door FreakNL op 23-06-2026 23:51 ]
Dat was het WK van 1990. Met afstand.djmuggs schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:49:
Mogelijk het slechtste WK ooit, best bijzonder na Qatar.
En tot nu toe hebben veel van de sterren goals geleverd dus in totaal is het best oké voor een groepsfase
Denk dat Nederland tegen Marokko goed weg komt door de slechte beslissing van het CAF na 3 maanden na de finale.Jebus4life schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:49:
[...]
Ik maakte me de bedenking ook al - er zijn al echt wat dubieuze beslissingen geweest dit WK...
Dus Marokko staat al 1-0 achter.
ICE ICE Baby
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Italië ‘90 heb ik nog een Panini plaatjes boek van.D-e-n schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:51:
[...]
Dat was het WK van 1990. Met afstand.
En tot nu toe hebben veel van de sterren goals geleverd dus in totaal is het best oké voor een groepsfase
Hoorde laatst dat een panini plaatjes boek vol krijgen dit wk tussen de 1500 en 2000 euro kost!dawg schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:
[...]
Italië ‘90 heb ik nog een Panini plaatjes boek van.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Kinderen zijn nu eenmaal duur.Format-C schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:
[...]
Hoorde laatst dat een panini plaatjes boek vol krijgen dit wk tussen de 1500 en 2000 euro kost!
Dus beter voor 20K een wedstrijd van dit WK bezoeken.
ICE ICE Baby
Zielig voor de kinderen wel. Ik heb me toen echt vermaakt met plaatjes verzamelen en boek doorbladeren, en het wk natuurlijk. Ach, ik was elf.Format-C schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:
[...]
Hoorde laatst dat een panini plaatjes boek vol krijgen dit wk tussen de 1500 en 2000 euro kost!
Ik ook. En EK 1992.dawg schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:
[...]
Italië ‘90 heb ik nog een Panini plaatjes boek van.
Daarna weer klaar mee toen je missende Romario plaatje ineens 5x Uwe Bein (en dergelijke) moesten opleveren
Misschien een Panini uitwissel topic starten, dat zal panini leren.dawg schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:58:
[...]
Zielig voor de kinderen wel. Ik heb me toen echt vermaakt met plaatjes verzamelen en boek doorbladeren, en het wk natuurlijk. Ach, ik was elf.
ICE ICE Baby
Tis toch belachelijk dat het zóveel geld moet kosten om zo'n boek vol te krijgen vandaag de dag? Ik heb volgens mij vroeger ook wel eens zon boek gehad. Was ik ook 11 of 12 ofzo.dawg schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:58:
[...]
Zielig voor de kinderen wel. Ik heb me toen echt vermaakt met plaatjes verzamelen en boek doorbladeren, en het wk natuurlijk. Ach, ik was elf.
Maar dat is al prehistorisch lang geleden..
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
/edit
https://www.reddit.com/r/Panini/s/LOVdCLldNl
2000 is dus wel overdreven. Alsnog veel geld voor een compleet boek btw
[ Voor 53% gewijzigd door FreakNL op 24-06-2026 00:03 ]
En dan kreeg je vaak nog zakjes met plaatjes gratis bij bepaalde aankopen, 100 gulden kwijt er aan zijn was dan veel.Format-C schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:59:
[...]
Tis toch belachelijk dat het zóveel geld moet kosten om zo'n boek vol te krijgen vandaag de dag? Ik heb volgens mij vroeger ook wel eens zon boek gehad. Was ik ook 11 of 12 ofzo.
Maar dat is al prehistorisch lang geleden..
ICE ICE Baby
FreakNL schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:00:
Maar is het echt zo of weer Feesboek wat elkaar napraat?
:strip_exif()/f/image/A5KP2mgEL6WngzXMJPIUM2kC.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb ook allang geen Facebook meer.
Hier in huize Format geldt een META ban.
[ Voor 80% gewijzigd door Format-C op 24-06-2026 00:03 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
ICE ICE Baby
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ghana heeft nu ook niet echt een kans gehad, op die penalty fase nadjmuggs schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:02:
Engeland heeft meer gekregen dan het verdiende deze avond,
Volgens Reddit stukken minderFormat-C schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:01:
Nou..in Ghana kunnen ze met vuvuzelas de straat op. Gefeliciteerd Ghana..
[...]
[Afbeelding]
Heb ook allang geen Facebook meer.
Hier in huize Format geldt een META ban.
https://www.reddit.com/r/Panini/s/LOVdCLldNl
Ik weet nog dat het enorm lang duurde voordat ik het plaatje van Van Breukelen had. Een keeper.FreakNL schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:58:
[...]
Ik ook. En EK 1992.
Daarna weer klaar mee toen je missende Romario plaatje ineens 5x Uwe Bein (en dergelijke) moesten opleveren
Was wel een prachtelftal, Oranje toen. Koeman, Rijkaard, van Basten, Gullit, Wouters, Witschge. Dat waren nog eens tijden. En Rudi Völler bij Duitsland.
Ja zou kunnen hoor. Maar ik hoorde het ergens en schrok me de pleuris.FreakNL schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:04:
[...]
Volgens Reddit stukken minder
https://www.reddit.com/r/Panini/s/LOVdCLldNl
[
:strip_exif()/f/image/K1pB88jG1WTXeEubobVKXOLb.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar goed.
Edit: om nog even op de wedstrijd terug te komen: Shearer geeft Ghana de credits omdat ze zo goed georganiseerd speelden en zo goed verdedigden.
Is ook wel weer zo..
[ Voor 164% gewijzigd door Format-C op 24-06-2026 00:35 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Natuurlijk ook wel omdat Amerikanen doelpunten willen zien en Messi daar speelt. Ik snap nog altijd niet waarom Panama daar speelt of Oezbekistan of Iraq of Haïti. Veel spektakel misschien en veel doelpunten voor tickets van 1000 euro of zo?D-e-n schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:51:
[...]
Dat was het WK van 1990. Met afstand.
En tot nu toe hebben veel van de sterren goals geleverd dus in totaal is het best oké voor een groepsfase
Geweldig elftal en geweldige tijden idd.dawg schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:04:
[...]
Ik weet nog dat het enorm lang duurde voordat ik het plaatje van Van Breukelen had. Een keeper.
Was wel een prachtelftal, Oranje toen. Koeman, Rijkaard, van Basten, Gullit, Wouters, Witschge. Dat waren nog eens tijden. En Rudi Völler bij Duitsland.
Toen was spelen tegen de Duitsers echt OORLOG.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Wel tijd zat om voetbal te kijken. #always look on the bright side of life.
Ik zeg tot de volgende.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
[ Voor 10% gewijzigd door Sjah op 24-06-2026 00:39 ]
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Through to the next round. Everything is going how its planned. We're on schedule to bring it home. Forward to the next one.Yakolev schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:35:
Wat moet ik er als Engelsman er van zeggen...
Edit; alhoewel ik zie dat theoretisch Engeland nog achterhaald kan worden. Maar we mogen er toch vanuit gaan dat Engeland makkelijk wint of gelijkspeelt tegen Panama.
Dus nothing on the hand.
[ Voor 30% gewijzigd door Format-C op 24-06-2026 00:47 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
niet iedereen heeft een bierbuikje
Sterkte vandaagFormat-C schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:24:
Zal mn bed opzoeken... Moet morgenmiddag geopereerd worden, dus moet de rest van de week plat. Lekker met dit weer.... Maar goed.
Wel tijd zat om voetbal te kijken. #always look on the bright side of life.
Ik zeg tot de volgende.![]()
![]()
Het is wel mooi om te zien dat alle vedetten leveren op het moment. Maar het zou in lijn met de opmerking van @cy-gor25 mij ook weer niets verbazen als dit bewust zo gepland is door de FIFA met al die troep landen en het Amerikaanse publiek in het achterhoofd (die willen vermaak). Sprookjes zijn dit niet natuurlijk met 48(!) deelnemers. Laat er 96 mee doen en je krijgt nog kanslozere scores maar wel een grote kans dat de vedetten hard gaan met doelpunten.
Of wisten jullie dat niet
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dat jullie enorm gematst zijn door de scheids en var met die niet gegeven penaltyYakolev schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:35:
Wat moet ik er als Engelsman er van zeggen...
Waar dan rood ook nog waarschijnlijk was geweest aangezien dit absoluut geen poging was om de bal te spelen.
Wheres the fun in that?Dr. Strangelove schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 07:02:
Die Panini albums kon je makkelijk vol krijgen door de laatste tien plaatjes of zo bij Panini te bestellen. Kostte je 60 cent pp of zo.
Of wisten jullie dat niet![]()
Maar nee, nooit geweten
Succes dan!Format-C schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:24:
Zal mn bed opzoeken... Moet morgenmiddag geopereerd worden, dus moet de rest van de week plat. Lekker met dit weer.... Maar goed.
Wel tijd zat om voetbal te kijken. #always look on the bright side of life.
Ik zeg tot de volgende.![]()
![]()
Heel veel sterkte gewenst! Hoop dat je snel weer op de been bent en mee kan doen hierFormat-C schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:24:
Zal mn bed opzoeken... Moet morgenmiddag geopereerd worden, dus moet de rest van de week plat. Lekker met dit weer.... Maar goed.
Wel tijd zat om voetbal te kijken. #always look on the bright side of life.
Ik zeg tot de volgende.![]()
![]()
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Vroeg naar bed. Laten we zeggen 21.30Typhone schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 08:53:
Nondeju, vrijdag hele dag klantenafspraak en eens kijken hoe het tegen Tunesië gaat en nu realiseerde ik me net dat vrijdagnacht 01:00 niet van vrijdag op zaterdag is maar van donderdag op vrijdag. K*tzooi dat wordt geen wedstrijd voor deze man zucht.
3.5 uur slaap
01.00 opstaan.
02.45 gefrustreerd gaan slapen
Nog 3.5 uur slaap
Moet lukken toch?
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Mijn zoontje wil ook kijken dus wij zetten om 6 uur de wekker, half uur eerder dan normaal, en kijken de boel dan wel terug.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
[ Voor 26% gewijzigd door Format-C op 24-06-2026 10:00 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Er zijn altijd troep landen geweest in de poulefases hoor. Het is gewoon opmerkelijk inderdaad dat elke topspeler al veel gescoord heeftTyphone schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 07:00:
[...]
Sterkte vandaag.
Het is wel mooi om te zien dat alle vedetten leveren op het moment. Maar het zou in lijn met de opmerking van @cy-gor25 mij ook weer niets verbazen als dit bewust zo gepland is door de FIFA met al die troep landen en het Amerikaanse publiek in het achterhoofd (die willen vermaak). Sprookjes zijn dit niet natuurlijk met 48(!) deelnemers. Laat er 96 mee doen en je krijgt nog kanslozere scores maar wel een grote kans dat de vedetten hard gaan met doelpunten.
Wel wat minder dan nu hè:Chelseamarre123 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 12:44:
[...]
Er zijn altijd troep landen geweest in de poulefases hoor. Het is gewoon opmerkelijk inderdaad dat elke topspeler al veel gescoord heeft
2022: Qatar, Waler, Iran, Saudi Arabië
2018: Saudi Arabië, Iran, IJsland, Panama
2014: Honduras, Iran, Griekenland
Dan pak ik even op gevoel de zwakste broeders eruit heb geen overzicht van de FIFA-rankings van die tijd. Hoe verder je teruggaat hoe sterker de groepen worden.
Er is alleen een tijd geweest dat wij Oostenrijk, Zwitserland ook als slechte landen zagen.
Al de oudere vedetten spelen waarschijnlijk voor het laatst op een WK. Het is dan logisch dat ze gauw nog even wat records op scherp willen zetten en daardoor wat meer "drive" hebben dan normaal.Chelseamarre123 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 12:44:
[...]
Er zijn altijd troep landen geweest in de poulefases hoor. Het is gewoon opmerkelijk inderdaad dat elke topspeler al veel gescoord heeft
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik denk dat u Brazilië onderschat.shoombak schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 13:17:
Ik zie Schotland nog wel winnen van Brazilië
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Als je na de groepsfase alle nummers 4 gaat bekijken, dan zul je zien dat we prima zonder die landen hadden gekund.Typhone schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 13:07:
[...]
Wel wat minder dan nu hè:
2022: Qatar, Waler, Iran, Saudi Arabië
2018: Saudi Arabië, Iran, IJsland, Panama
2014: Honduras, Iran, Griekenland
Dan pak ik even op gevoel de zwakste broeders eruit heb geen overzicht van de FIFA-rankings van die tijd. Hoe verder je teruggaat hoe sterker de groepen worden.
Er is alleen een tijd geweest dat wij Oostenrijk, Zwitserland ook als slechte landen zagen.
De groepsfase moet je in de huidige opzet ook meer zien als een mini kwalificatietoernooi dan als een WK op niveau.
Langs de andere kant speelt de WK-gekte nu ook in die landen. Als je ziet hoe een feest dat het is op de Kaapverdische eilanden. Er zal wel volk kijken naar het WK als ze niet meedoen, maar nu ze gekwalificeerd zijn, kijkt toch bijna die ganse natie naar het voetbal. Dus extra reclame inkomsten...forzav schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 14:48:
[...]
Als je na de groepsfase alle nummers 4 gaat bekijken, dan zul je zien dat we prima zonder die landen hadden gekund.
De groepsfase moet je in de huidige opzet ook meer zien als een mini kwalificatietoernooi dan als een WK op niveau.
[ Voor 0% gewijzigd door Arator op 24-06-2026 14:59 . Reden: Typo ]
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
ja.. tijd voor nieuwe memes!!!Fiber schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 14:32:
Hopelijk gaat Neymar weer meespelen!
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl