[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

De aanvaller zet zijn been erin om zichzelf te beschermen, pakt niet heel fijn uit.

Maar uiteindelijk niks aan de hand.

ICE ICE Baby


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:34
Ben ik de enige die denkt dat als de keeper Ghanees was en de aanvaller Engels dat dan de keeper eraf gaat?

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
gambieter schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:
Scheids is echt zo partijdig als de neten en de 12e man voor Engeland. Compleet incompetent.
Valt wel mee vind ik hoor?

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

D-e-n schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:
Ben ik de enige die denkt dat als de keeper Ghanees was en de aanvaller Engels dat dan de keeper eraf gaat?
Nee, echt niet hoor.

ICE ICE Baby


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:
Ben ik de enige die denkt dat als de keeper Ghanees was en de aanvaller Engels dat dan de keeper eraf gaat?
Ja, want er stonden 3 verdedigers naast. Daar komt de VAR niet mee weg ;)
Maar dit was 100% een vrije trap voor Ghana en geel voor Pickford.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zelfs Shearer denkt dat Pickford heel erg mazzel had daar. Hij geeft standaard de 50-50 beslissingen altijd aan Engeland. Heel slecht.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:16

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
gambieter schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:
Scheids is echt zo partijdig als de neten en de 12e man voor Engeland. Compleet incompetent.
Het is bijna wachten tot die een Ghanees ervanaf stuurt als hij wel in het theater van de Engelsen trapt.

Bij ieder contact gaan ze schreeuwend neer. Vreselijk voetbal weer om te zien, ze weten echt geen enkele kans te creëren.

Tweakers Discord Sport moderator gezocht


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Nu alweer drinkpauze, demn moet wel flink door drinken zo.

ICE ICE Baby


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
gambieter schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:
[...]

Zelfs Shearer denkt dat Pickford heel erg mazzel had daar. Hij geeft standaard de 50-50 beslissingen altijd aan Engeland. Heel slecht.
Nee joh, Pickford maakte toch geen fout? En ik ben geen fan van die gek.
Hij kwam onnodig uit maar hielt zich goed in, niks aan de hand. Hier ga je toch geen rood voor geven :)

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Slechte reclame om zo'n jong meisje in een argentinie badpak te hijsen.

En dan ook nog de grote boze wolf erbij halen.

[ Voor 26% gewijzigd door djmuggs op 23-06-2026 23:37 ]

ICE ICE Baby


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
djmuggs schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:
Nu alweer drinkpauze, demn moet wel flink door drinken zo.
Zie je het al voor je in de Tour de France? Ff 3 minuten afstappen om te drinken...
Willen spelers drinken dan zetten ze maar wat drinkbussen om het veld heen neer.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:36:
[...]

Nee joh, Pickford maakte toch geen fout? En ik ben geen fan van die gek.
Hij kwam onnodig uit maar hielt zich goed in, niks aan de hand. Hier ga je toch geen rood voor geven :)
Niet rood, wel geel. Hij blockt hem wel degelijk ookal houdt ie zich in.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:03

Format-C

Tracing Rays

Ik zou zeggen ook nog even Rashford voor Madueke.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

toolkist schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:
[...]

Zie je het al voor je in de Tour de France? Ff 3 minuten afstappen om te drinken...
Willen spelers drinken dan zetten ze maar wat drinkbussen om het veld heen neer.
Ja en dan ook nog iedere 22,5 minuut moeten afstappen.

ICE ICE Baby


  • Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:01
djmuggs schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:
Nu alweer drinkpauze, demn moet wel flink door drinken zo.
Drinkpauze terwijl er daar een halve wolkbreuk gaande is...

Join het GoT Pulse-Team!


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Denman schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:38:
[...]


Drinkpauze terwijl er daar een halve wolkbreuk gaande is...
Daar merk je niks van in een dome stadion met airco.

ICE ICE Baby


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Semenyo toch :D

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:48

FreakNL

Well do ya punk?

Anders ga je in de weg lopen…

Wat matig trouwens van 2 kanten

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Hmm is dit geen penalty? hij smijt zich en heeft niks bal

  • Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:17

Jebus4life

BE User

Deze kan je fluiten nochtans.... Komt stevig invliegen en heeft effectief 0 bal...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Och och, daar had Ghana hem kunnen / moeten pakken

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:16

Hupske

AFCA

Dit is toch een penalty dan? De verdediger pakt de knieën, niet de bal.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Denk dat het meest spannende moment van de wedstrijd nog moet komen.

A good old fistfight.

ICE ICE Baby


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik denk ook dat dit een penalty had moeten zijn

  • T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:53
Vind het ook een penalty. Scheids leek buitenspel aan te geven. Raar dat de VAR hiet geen tijd voor claimt

Regeren is vooruitschuiven


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Als het een penalty is begrijp ik niet waarom Ghana niet protesteert..

It’s the economy, stupid!


  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:49
Dit begint echt lachwekkend te worden. Die Ghanees wordt gewoon getorpedeerd man.

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Deze scheids is klaar na deze wedstrijd, dit levert Infantino geen extra stemmen van Ghana op :+

ICE ICE Baby


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:34
T-MOB schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:
Vind het ook een penalty. Scheids leek buitenspel aan te geven. Raar dat de VAR hiet geen tijd voor claimt
Ik heb soms het idee dat de VAR dit toernooi de grote landen graag wat spaart. Mocht Nederland tegen pakweg Brazilië, Engeland of Argentinië komen dan weet je al weer hoe het gaat.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:03

Format-C

Tracing Rays

Format-C schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:38:
Ik zou zeggen ook nog even Rashford voor Madueke.
Dat had ook wel wat eerder gemogen.

Vond Madueke niet echt denderend.

Edit: en Pickford is ook niet de meest stabiele speler van de Engelsen.

[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 23:48 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Mogelijk het slechtste WK ooit, best bijzonder na Qatar.

ICE ICE Baby


  • Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:17

Jebus4life

BE User

D-e-n schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:47:
[...]

Ik heb soms het idee dat de VAR dit toernooi de grote landen graag wat spaart. Mocht Nederland tegen pakweg Brazilië, Engeland of Argentinië komen dan weet je al weer hoe het gaat.
Ik maakte me de bedenking ook al - er zijn al echt wat dubieuze beslissingen geweest dit WK...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:03

Format-C

Tracing Rays

djmuggs schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:49:
Mogelijk het slechtste WK ooit, best bijzonder na Qatar.
Het begint pas na de poulefase

Dit is puur voor de centjes. En statistieken.


Edit: Wow wat een zeldzame misser van Kane! :o

[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 23:50 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:47:
[...]

Ik heb soms het idee dat de VAR dit toernooi de grote landen graag wat spaart. Mocht Nederland tegen pakweg Brazilië, Engeland of Argentinië komen dan weet je al weer hoe het gaat.
Niet soms helaas, het zijn al best veel momenten geweest dit WK

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:48

FreakNL

Well do ya punk?

Lol@Kane

Zal je zien dat hij straks scoort maar dit is pupillen-niveau natuurlijk

[ Voor 82% gewijzigd door FreakNL op 23-06-2026 23:51 ]


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Oef, gelukkig mis. :7

It’s the economy, stupid!


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:34
djmuggs schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:49:
Mogelijk het slechtste WK ooit, best bijzonder na Qatar.
Dat was het WK van 1990. Met afstand.

En tot nu toe hebben veel van de sterren goals geleverd dus in totaal is het best oké voor een groepsfase

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Jebus4life schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:49:
[...]

Ik maakte me de bedenking ook al - er zijn al echt wat dubieuze beslissingen geweest dit WK...
Denk dat Nederland tegen Marokko goed weg komt door de slechte beslissing van het CAF na 3 maanden na de finale.

Dus Marokko staat al 1-0 achter.

ICE ICE Baby


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02

Quad

Doof

Prima WK vind ik tot nu toe hoor. Van wat ik kan kijken mbt de tijden, vermaak ik me prima.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

D-e-n schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:51:
[...]

Dat was het WK van 1990. Met afstand.

En tot nu toe hebben veel van de sterren goals geleverd dus in totaal is het best oké voor een groepsfase
Italië ‘90 heb ik nog een Panini plaatjes boek van. :+

It’s the economy, stupid!


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:03

Format-C

Tracing Rays

dawg schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:
[...]

Italië ‘90 heb ik nog een Panini plaatjes boek van. :+
Hoorde laatst dat een panini plaatjes boek vol krijgen dit wk tussen de 1500 en 2000 euro kost! :F

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Format-C schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:
[...]

Hoorde laatst dat een panini plaatjes boek vol krijgen dit wk tussen de 1500 en 2000 euro kost! :F
Kinderen zijn nu eenmaal duur.

Dus beter voor 20K een wedstrijd van dit WK bezoeken.

ICE ICE Baby


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Format-C schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:
[...]

Hoorde laatst dat een panini plaatjes boek vol krijgen dit wk tussen de 1500 en 2000 euro kost! :F
Zielig voor de kinderen wel. Ik heb me toen echt vermaakt met plaatjes verzamelen en boek doorbladeren, en het wk natuurlijk. Ach, ik was elf. :')

It’s the economy, stupid!


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:48

FreakNL

Well do ya punk?

dawg schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:
[...]

Italië ‘90 heb ik nog een Panini plaatjes boek van. :+
Ik ook. En EK 1992.

Daarna weer klaar mee toen je missende Romario plaatje ineens 5x Uwe Bein (en dergelijke) moesten opleveren

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

dawg schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:58:
[...]

Zielig voor de kinderen wel. Ik heb me toen echt vermaakt met plaatjes verzamelen en boek doorbladeren, en het wk natuurlijk. Ach, ik was elf. :')
Misschien een Panini uitwissel topic starten, dat zal panini leren.

ICE ICE Baby


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:03

Format-C

Tracing Rays

dawg schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:58:
[...]

Zielig voor de kinderen wel. Ik heb me toen echt vermaakt met plaatjes verzamelen en boek doorbladeren, en het wk natuurlijk. Ach, ik was elf. :')
Tis toch belachelijk dat het zóveel geld moet kosten om zo'n boek vol te krijgen vandaag de dag? Ik heb volgens mij vroeger ook wel eens zon boek gehad. Was ik ook 11 of 12 ofzo.

Maar dat is al prehistorisch lang geleden.. :P

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:48

FreakNL

Well do ya punk?

Maar is het echt zo of weer Feesboek wat elkaar napraat?

/edit
https://www.reddit.com/r/Panini/s/LOVdCLldNl

2000 is dus wel overdreven. Alsnog veel geld voor een compleet boek btw

[ Voor 53% gewijzigd door FreakNL op 24-06-2026 00:03 ]


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Format-C schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:59:
[...]

Tis toch belachelijk dat het zóveel geld moet kosten om zo'n boek vol te krijgen vandaag de dag? Ik heb volgens mij vroeger ook wel eens zon boek gehad. Was ik ook 11 of 12 ofzo.

Maar dat is al prehistorisch lang geleden.. :P
En dan kreeg je vaak nog zakjes met plaatjes gratis bij bepaalde aankopen, 100 gulden kwijt er aan zijn was dan veel.

ICE ICE Baby


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:03

Format-C

Tracing Rays

Nou..in Ghana kunnen ze met vuvuzelas de straat op. Gefeliciteerd Ghana..
FreakNL schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:00:
Maar is het echt zo of weer Feesboek wat elkaar napraat?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NwfSkz0jMC8NzCvBCNtx2SGPYC0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A5KP2mgEL6WngzXMJPIUM2kC.jpg?f=fotoalbum_large

Heb ook allang geen Facebook meer.

Hier in huize Format geldt een META ban.

[ Voor 80% gewijzigd door Format-C op 24-06-2026 00:03 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Engeland verdiende niks en heeft een punt. Ghana kan tevreden zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02

Quad

Doof

Beide 4 punten, zou voldoende moeten zijn normaal gesproken.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Engeland heeft meer gekregen dan het verdiende deze avond,

ICE ICE Baby


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Pfff, 0-0 Verrassend en viel me niet mee..

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
djmuggs schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:02:
Engeland heeft meer gekregen dan het verdiende deze avond,
Ghana heeft nu ook niet echt een kans gehad, op die penalty fase na

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:48

FreakNL

Well do ya punk?

Format-C schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:01:
Nou..in Ghana kunnen ze met vuvuzelas de straat op. Gefeliciteerd Ghana..


[...]

[Afbeelding]

Heb ook allang geen Facebook meer.

Hier in huize Format geldt een META ban.
Volgens Reddit stukken minder
https://www.reddit.com/r/Panini/s/LOVdCLldNl

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

FreakNL schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:58:
[...]


Ik ook. En EK 1992.

Daarna weer klaar mee toen je missende Romario plaatje ineens 5x Uwe Bein (en dergelijke) moesten opleveren
Ik weet nog dat het enorm lang duurde voordat ik het plaatje van Van Breukelen had. Een keeper. :+

Was wel een prachtelftal, Oranje toen. Koeman, Rijkaard, van Basten, Gullit, Wouters, Witschge. Dat waren nog eens tijden. En Rudi Völler bij Duitsland. :P

It’s the economy, stupid!


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:03

Format-C

Tracing Rays

Ja zou kunnen hoor. Maar ik hoorde het ergens en schrok me de pleuris.

[Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nnslalbrfvE2nFm5Ly1BuUmDJTw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K1pB88jG1WTXeEubobVKXOLb.jpg?f=fotoalbum_large
Maar goed.


Edit: om nog even op de wedstrijd terug te komen: Shearer geeft Ghana de credits omdat ze zo goed georganiseerd speelden en zo goed verdedigden.

Is ook wel weer zo.. :)

[ Voor 164% gewijzigd door Format-C op 24-06-2026 00:35 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:10
D-e-n schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:51:
[...]

Dat was het WK van 1990. Met afstand.

En tot nu toe hebben veel van de sterren goals geleverd dus in totaal is het best oké voor een groepsfase
Natuurlijk ook wel omdat Amerikanen doelpunten willen zien en Messi daar speelt. Ik snap nog altijd niet waarom Panama daar speelt of Oezbekistan of Iraq of Haïti. Veel spektakel misschien en veel doelpunten voor tickets van 1000 euro of zo?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:03

Format-C

Tracing Rays

dawg schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:04:
[...]

Ik weet nog dat het enorm lang duurde voordat ik het plaatje van Van Breukelen had. Een keeper. :+

Was wel een prachtelftal, Oranje toen. Koeman, Rijkaard, van Basten, Gullit, Wouters, Witschge. Dat waren nog eens tijden. En Rudi Völler bij Duitsland. :P
Geweldig elftal en geweldige tijden idd.

Toen was spelen tegen de Duitsers echt OORLOG.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:49
Op de BBC zijn ze heel duidelijk nu: 100% penalty. Lucky bastards.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:03

Format-C

Tracing Rays

Zal mn bed opzoeken... Moet morgenmiddag geopereerd worden, dus moet de rest van de week plat. Lekker met dit weer.... Maar goed.

Wel tijd zat om voetbal te kijken. #always look on the bright side of life.

Ik zeg tot de volgende. :w :O :z

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:05
Over Panini, tis interessanter te praten over wat je voor een Munchen 74 album krijgt, dat was 10 jaar terug al 1500, net gecheckt ik zie nu veel lagere prijzen, raar? Vraag me af wat ik nu voor mijn Espana 82 album dat vol is krijg, gecheckt en das 200, ja daaaaag. Teveel mensen laten zich wijsmaken door FB dat het 1500 nu is voor 2026, lees op die reddit post dat het zeg 300 euro is, wat ook stevig is.

[ Voor 10% gewijzigd door Sjah op 24-06-2026 00:39 ]


  • Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster en Usual Suspect

Wat moet ik er als Engelsman er van zeggen...

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:03

Format-C

Tracing Rays

Yakolev schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:35:
Wat moet ik er als Engelsman er van zeggen...
Through to the next round. Everything is going how its planned. We're on schedule to bring it home. Forward to the next one.

Edit; alhoewel ik zie dat theoretisch Engeland nog achterhaald kan worden. Maar we mogen er toch vanuit gaan dat Engeland makkelijk wint of gelijkspeelt tegen Panama.

Dus nothing on the hand.

[ Voor 30% gewijzigd door Format-C op 24-06-2026 00:47 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:15
Wij zitten weer te kijken naar Panama tegen Croatie. Best leuk maar geen kanshebbers.

niet iedereen heeft een bierbuikje


  • sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:52
En nu lekker naar Colombia-Congo aan het kijken leuke wedstrijd .

PSN: ghpeet


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:24

Typhone

Who Dares Wins

Format-C schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:24:
Zal mn bed opzoeken... Moet morgenmiddag geopereerd worden, dus moet de rest van de week plat. Lekker met dit weer.... Maar goed.

Wel tijd zat om voetbal te kijken. #always look on the bright side of life.

Ik zeg tot de volgende. :w :O :z
Sterkte vandaag :).

Het is wel mooi om te zien dat alle vedetten leveren op het moment. Maar het zou in lijn met de opmerking van @cy-gor25 mij ook weer niets verbazen als dit bewust zo gepland is door de FIFA met al die troep landen en het Amerikaanse publiek in het achterhoofd (die willen vermaak). Sprookjes zijn dit niet natuurlijk met 48(!) deelnemers. Laat er 96 mee doen en je krijgt nog kanslozere scores maar wel een grote kans dat de vedetten hard gaan met doelpunten.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Die Panini albums kon je makkelijk vol krijgen door de laatste tien plaatjes of zo bij Panini te bestellen. Kostte je 60 cent pp of zo.

Of wisten jullie dat niet :P ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Yakolev schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:35:
Wat moet ik er als Engelsman er van zeggen...
Dat jullie enorm gematst zijn door de scheids en var met die niet gegeven penalty ;)
Waar dan rood ook nog waarschijnlijk was geweest aangezien dit absoluut geen poging was om de bal te spelen.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 07:02:
Die Panini albums kon je makkelijk vol krijgen door de laatste tien plaatjes of zo bij Panini te bestellen. Kostte je 60 cent pp of zo.

Of wisten jullie dat niet :P ;)
Wheres the fun in that?
Maar nee, nooit geweten

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Format-C schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:24:
Zal mn bed opzoeken... Moet morgenmiddag geopereerd worden, dus moet de rest van de week plat. Lekker met dit weer.... Maar goed.

Wel tijd zat om voetbal te kijken. #always look on the bright side of life.

Ik zeg tot de volgende. :w :O :z
Succes dan!

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Format-C schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:24:
Zal mn bed opzoeken... Moet morgenmiddag geopereerd worden, dus moet de rest van de week plat. Lekker met dit weer.... Maar goed.

Wel tijd zat om voetbal te kijken. #always look on the bright side of life.

Ik zeg tot de volgende. :w :O :z
Heel veel sterkte gewenst! Hoop dat je snel weer op de been bent en mee kan doen hier :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:24

Typhone

Who Dares Wins

Nondeju, vrijdag hele dag klantenafspraak en eens kijken hoe het tegen Tunesië gaat en nu realiseerde ik me net dat vrijdagnacht 01:00 niet van vrijdag op zaterdag is maar van donderdag op vrijdag. K*tzooi dat wordt geen wedstrijd voor deze man zucht.

  • Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

Lordy79

Fundamentalist

Typhone schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 08:53:
Nondeju, vrijdag hele dag klantenafspraak en eens kijken hoe het tegen Tunesië gaat en nu realiseerde ik me net dat vrijdagnacht 01:00 niet van vrijdag op zaterdag is maar van donderdag op vrijdag. K*tzooi dat wordt geen wedstrijd voor deze man zucht.
Vroeg naar bed. Laten we zeggen 21.30
3.5 uur slaap

01.00 opstaan.

02.45 gefrustreerd gaan slapen

Nog 3.5 uur slaap

Moet lukken toch?

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik zi met bijholteonsteking thuis en ik ga mijn herstelproces niet in gevaar brengen voor een wedstrijd die slechts om de statistieken draait.

Mijn zoontje wil ook kijken dus wij zetten om 6 uur de wekker, half uur eerder dan normaal, en kijken de boel dan wel terug.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:03

Format-C

Tracing Rays

@Dr. Strangelove Ook sterkte. En beterschap!

[ Voor 26% gewijzigd door Format-C op 24-06-2026 10:00 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Typhone schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 07:00:
[...]


Sterkte vandaag :).

Het is wel mooi om te zien dat alle vedetten leveren op het moment. Maar het zou in lijn met de opmerking van @cy-gor25 mij ook weer niets verbazen als dit bewust zo gepland is door de FIFA met al die troep landen en het Amerikaanse publiek in het achterhoofd (die willen vermaak). Sprookjes zijn dit niet natuurlijk met 48(!) deelnemers. Laat er 96 mee doen en je krijgt nog kanslozere scores maar wel een grote kans dat de vedetten hard gaan met doelpunten.
Er zijn altijd troep landen geweest in de poulefases hoor. Het is gewoon opmerkelijk inderdaad dat elke topspeler al veel gescoord heeft

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:24

Typhone

Who Dares Wins

Chelseamarre123 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 12:44:
[...]

Er zijn altijd troep landen geweest in de poulefases hoor. Het is gewoon opmerkelijk inderdaad dat elke topspeler al veel gescoord heeft
Wel wat minder dan nu hè:

2022: Qatar, Waler, Iran, Saudi Arabië
2018: Saudi Arabië, Iran, IJsland, Panama
2014: Honduras, Iran, Griekenland

Dan pak ik even op gevoel de zwakste broeders eruit heb geen overzicht van de FIFA-rankings van die tijd. Hoe verder je teruggaat hoe sterker de groepen worden.

Er is alleen een tijd geweest dat wij Oostenrijk, Zwitserland ook als slechte landen zagen.

  • Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:36

Spotmatic

Ken sent me

Chelseamarre123 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 12:44:
[...]

Er zijn altijd troep landen geweest in de poulefases hoor. Het is gewoon opmerkelijk inderdaad dat elke topspeler al veel gescoord heeft
Al de oudere vedetten spelen waarschijnlijk voor het laatst op een WK. Het is dan logisch dat ze gauw nog even wat records op scherp willen zetten en daardoor wat meer "drive" hebben dan normaal.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter


  • shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik zie Schotland nog wel winnen van Brazilië

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:38
shoombak schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 13:17:
Ik zie Schotland nog wel winnen van Brazilië
Ik denk dat u Brazilië onderschat.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Hopelijk gaat Neymar weer meespelen!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 13:07:
[...]


Wel wat minder dan nu hè:

2022: Qatar, Waler, Iran, Saudi Arabië
2018: Saudi Arabië, Iran, IJsland, Panama
2014: Honduras, Iran, Griekenland

Dan pak ik even op gevoel de zwakste broeders eruit heb geen overzicht van de FIFA-rankings van die tijd. Hoe verder je teruggaat hoe sterker de groepen worden.

Er is alleen een tijd geweest dat wij Oostenrijk, Zwitserland ook als slechte landen zagen.
Als je na de groepsfase alle nummers 4 gaat bekijken, dan zul je zien dat we prima zonder die landen hadden gekund.

De groepsfase moet je in de huidige opzet ook meer zien als een mini kwalificatietoernooi dan als een WK op niveau.

  • Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:11
forzav schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 14:48:
[...]

Als je na de groepsfase alle nummers 4 gaat bekijken, dan zul je zien dat we prima zonder die landen hadden gekund.

De groepsfase moet je in de huidige opzet ook meer zien als een mini kwalificatietoernooi dan als een WK op niveau.
Langs de andere kant speelt de WK-gekte nu ook in die landen. Als je ziet hoe een feest dat het is op de Kaapverdische eilanden. Er zal wel volk kijken naar het WK als ze niet meedoen, maar nu ze gekwalificeerd zijn, kijkt toch bijna die ganse natie naar het voetbal. Dus extra reclame inkomsten...

[ Voor 0% gewijzigd door Arator op 24-06-2026 14:59 . Reden: Typo ]

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier


  • breew
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
Fiber schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 14:32:
Hopelijk gaat Neymar weer meespelen!
ja.. tijd voor nieuwe memes!!!
Pagina: 1 ... 35 36 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl