Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Dit is een account.
Wij wonnen er neit vanGrvy schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:08:
maar mag ik dan ff hater zijn.. het is een doelpunt tegen UZB he..
Hij kwam wel mooi snel voor die verdediger langs. Was een goede actie.PatrickC schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:07:
Lekker verdedigd ook… wordt geen strobreed in de weg gelegd.
haha, you got me there ja.
Dit is een account.
Maar wie verdedigde Ronaldo dan? Daar zet je toch een mannetje op? Niemand…Soulizer schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:08:
[...]
Hij kwam wel mooi snel voor die verdediger langs. Was een goede actie.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Alsof ze dachten. Die schiet toch niet raak, laat maar lopenPatrickC schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:10:
[...]
Maar wie verdedigde Ronaldo dan? Daar zet je toch een mannetje op? Niemand…
Is snel uit evenwicht omdat zn zakken zo vol met geld zitten.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Exact… 2 verdedigers bij hem keken naar de bal en ze lieten Ronaldo gewoon lopen.LZ86 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:10:
[...]
Alsof ze dachten. Die schiet toch niet raak, laat maar lopen
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zeker wel, 2-1, met moeite, dat wel.
Maar toch wel mooi voor Portugal en voor Ronaldo, eigenlijk gun ik het hem nog wel. Gescoord op 6 WK's
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ben toch eerder een Messi fan dan Ronaldo fan, maar Ronaldo is ook gewoon een legend. Werkt echt kei en keihard om te doen wat ie doet. Respect. (Bij Messi gaat het meer "vanzelf" zeg maar)
Hatsaaaaa.
Dos- Nil
De keeper hoorde hem allen maar suizen.
[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 19:18 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 19:19 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Kan Oranje wat van leren voor de volgende keer ..Format-C schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:19:
Als het zo doorgaat wordt dit een Festino des Doelpuntos
Niemand verwacht dat Ronaldo hem niet neemt - echt wel slim geacteerd.PatrickC schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:17:
Dat was de hoek voor de keeper… slecht gekeept.
Alleen: dit laat je toch voor een situatie die prangender is?
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ik weet niet zo goed waarom dit relevant is. Het zijn allebei fantastische voetballers die ons als voetballiefhebbers enorm veel cadeautjes hebben gegeven door de jaren heen. Ik ben gewoon blij dat ik ze zoveel heb kunnen zien spelen en heb niet zoveel met die rivaliteit. Zoals noemen dat je meer fan van de ene bent als je iets goeds van de ander benoemd.Format-C schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:16:
Het blijft een fenomeen.
Ben toch eerder een Messi fan dan Ronaldo fan, maar Ronaldo is ook gewoon een legend. Werkt echt kei en keihard om te doen wat ie doet. Respect. (Bij Messi gaat het meer "vanzelf" zeg maar)
Hatsaaaaa.
Dos- Nil
De keeper hoorde hem allen maar suizen.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Mee eens hoor.Bao_mi1 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:22:
[...]
Ik weet niet zo goed waarom dit relevant is. Het zijn allebei fantastische voetballers die ons als voetballiefhebbers enorm veel cadeautjes hebben gegeven door de jaren heen. Ik ben gewoon blij dat ik ze zoveel heb kunnen zien spelen en heb niet zoveel met die rivaliteit. Zoals noemen dat je meer fan van de ene bent als je iets goeds van de ander benoemd.
Zie het ook niet als rivaliteit.
Ze zijn beide fenomenen.
Idd een stormachtig begin van de Portugezen.Soulizer schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:20:
[...]
Kan Oranje wat van leren voor de volgende keer ..
Edit: als die doen wat ze kunnen dan zijn het gewoon kanshebbers voor dit toernooi. Het talent druipt er vanaf.
Edit: hee daar hebben we ex slager Pepe.
[ Voor 25% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 19:26 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 19:29 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Edit: @Gunner van harte!
Edit: we worden wel verwend. Erg vermakelijk tot nu toe.
[ Voor 80% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 19:32 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Irritant team, net zoals de Argentijnen.Gunner schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:30:
Goal of niet dat gejank verveelt me van de Portugezen.
El stervos del Zwanos.
Edit:
SUUUUUUUU!
[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 19:45 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Kan die er met 50 vervroegd uit met een mooie regeling..
Edit de amusements waarde geef ik een 8 deze wedstrijd.
[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 19:52 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Dit doen ze helemaal zelf.Deruxian schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 20:03:
Ik schakel in. Wordt Ronaldo/Portugal ook geholpen door de scheids zoals Argentinië/Messi of doen ze het zelf
Ze spelen best goed.
Edit: En Ronaldo is het nog niet verleerd
[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 20:17 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dat is vloeken in de kerk hier.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 20:21:
Gewoon goed voetbal van Portugal.
Heb zin in Ghana - Engeland, Ghana heeft bij mij streepje voor sinds wk06.
Hopelijk wordt dat (ook) een leuke wedstrijd. Maar Ghana heeft niet veel goeie resultaten gehaald afgelopen jaar.
Deze wedstrijd bloedt een beetje dood. De urgentie voor Portugal is er wel een beetje af. Wat logischh is..Maar nog wel even een lekker goaltje van Leao.
5-0 prima uitslag voor de Portugezen. Die tanken wat zelfvertrouwen. Oezbekistan kansloos.
Edit: zit deze wedstrijd te kijken op Canvas maar dat is een prima commentator die ze daar hebben. Die "weet" veel. Wel mooi.
[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 20:57 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Gelukkig ben ik niet in de kerk geborenSjah schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:
[...]
Dat is vloeken in de kerk hier.
Heb zin in Ghana - Engeland, Ghana heeft bij mij streepje voor sinds wk06.
Geen idee of het wat zegt, zwakke tegenstander, maar hier viel niks op af te dingen toch?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Portugal liet wel zien waar het toe in staat kan zijn, maar goed Oezbekistan kon daar niet veel tegenover zetten.
Komt later wel als betere tegenstanders tegen elkaar moeten
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Maar het blijft wel een beetje een underdog fight dat maar op een manier gaat aflopen. Een hoop voorspelbare 16de finales en dan pas vanaf de 8ste finales de grote wedstrijden.
Behalve Nederland - Brazilië dan
These are my principles. If you don't like them, I have others.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Dik slot op de deur, bus parkeren, en maar proberen geen goal tegen krijgen.
Edit: en loeren op een countertje.
[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 22:21 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Nou, dat is juist volwassen van Ghana, noem mij maar Mourinho. En trouwens grote landen in latere fase is ook 2/3e vd match schaken. Maar ik heb de radio met muziek aangezet, want ik vermaak me niet.Format-C schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:20:
Ghana staat niet op het veld met de intentie er een leuke wedstrijd van te maken.
Dik slot op de deur, bus parkeren, en maar proberen geen goal tegen krijgen.
Edit: en loeren op een countertje.
Barcelona is ook zo corrupt als een mofo. Geven idd geld uit wat ze niet hebben en hebben zelfs 25% van hun televisierechten voor de komende 25 jaar al verkocht. En nog een een of andere constructie met andere rechten. Zou eigenlijk verboden moeten zijn dat die nog spelers kunnen kopen, laat staan spelers van 80 miljoen.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:31:
Bij Barcelona zijn ze toch echt gek om 80 miljoen te betalen voor Gordon. Pure middelmaat en dat voor een club die al jaren de financiën niet op orde heeft.
Maar goed.
Ghana vind een 0-0 wel prima.
Dan zijn ze gewoon door. Tis niet te pruimen deze wedstrijd, maar ik snap het wel. Edit: Engeland zal echt wat creatiever moeten zijn en sneller moeten spelen willen ze hier doorheen komen.
[ Voor 36% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 22:39 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Gordon en Madueke zijn gewoon niet best op de flank ook
Helaas moet ik naar Alan Shearer op de BBC luisteren. En nu nog erger, Wayne Rooney.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Misschien wordt de 2e helft leuker en bedenkt Tuchel iets om Ghana wat meer uit de tent te lokken zodat die wat ruimte weg gaan geven in hun rug. Of dat de buitenspelers proberen wat voorzetten te geven zodat Kane eventueel op doel kan koppen.
En anders wordt en blijft dit een saaie bloedeloze 0-0.
(Maar dan zijn ze ook beide door dus achteraf zal ze het waarschijnlijk beide een spreekwoordelijke reet roesten. Dan kunnen beide ploegen de volgende wedstrijd wel weer vrijuit spelen.)
Saai ist wel.
Edit: Ghana kwam pas in de 42e minuut in de 16 van Engeland, en ze hadden maar 15% balbezit.
[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 23:01 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Micah Richards maakt toch wel wat goed? Die mag ik graag horen en heeft nog humor ook.gambieter schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:53:
Helaas moet ik naar Alan Shearer op de BBC luisteren. En nu nog erger, Wayne Rooney.
[ Voor 26% gewijzigd door Gunner op 23-06-2026 23:18 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Richards is OK, maar Joe Hart is saai, en Rooney is echt vreselijk.Gunner schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:14:
Micah Richards maakt toch wel wat goed? Die mag ik graag horen en heeft nog humor ook.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Rooney is net "Onslow". Haha.gambieter schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:20:
[...]
Richards is OK, maar Joe Hart is saai, en Rooney is echt vreselijk.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Daar kan ik het mee eens zijn. Ik kijk zo een wedstrijd liefst op de BBC. en Richards is dan een welkome bonus.gambieter schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:20:
[...]
Richards is OK, maar Joe Hart is saai, en Rooney is echt vreselijk.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Werd gewoon op zijn enkel getrapt hoor, kwam te laattoolkist schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:
Is dit geel? Ook alleen door het geschreeuw van aansteller Gordon
ICE ICE Baby
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Een teen tegen z'n kuit jaChelseamarre123 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:
[...]
Werd gewoon op zijn enkel getrapt hoor, kwam te laat
En als ie dan zoveel pijn heeft mag ie een minuutje bijkomen.
[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 23-06-2026 23:27 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik vind ook dat scheidsrechters soms veel toelaten zonder kaart dit toernooi. Dat kunnen nog leuke veldslagen worden in de KO faseChelseamarre123 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:
[...]
Werd gewoon op zijn enkel getrapt hoor, kwam te laat
Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST
Niet bij een gele kaarttoolkist schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:
[...]
Een teen tegen z'n kuit ja
En als ie dan zoveel pijn heeft mag ie een minuutje bijkomen.
Ohwjah en konden ze ook nog tegen een stootje.
ICE ICE Baby
O'Reily beste linksachter dit jaar in de PL en Hall een goede 2de en dan gaat ie met Spence spelen nu.Gunner schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:
Wat doet zo een Spence trouwens in de basis. Hebben ze echt niets beters?
Vond het al raar dat ie bij Spurs in de basis stond, laat staan bij Engeland.Gunner schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:
Wat doet zo een Spence trouwens in de basis. Hebben ze echt niets beters?
Hall mocht niet eens mee toch? Hele rare keuze.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:29:
[...]
O'Reily beste linksachter dit jaar in de PL en Hall een goede 2de en dan gaat ie met Spence spelen nu.
Maar wisselen 1 minuut voor die kut hydration break, word je ook niet vrolijk van
ICE ICE Baby
Dat was m’n punt inderdaad maar wilde niet teveel biased zijntoolkist schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:29:
[...]
Vond het al raar dat ie bij Spurs in de basis stond, laat staan bij Engeland.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat ben je als Gunner ook vast nietGunner schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:30:
[...]
Dat was m’n punt inderdaad maar wilde niet teveel biased zijn
ICE ICE Baby
Zoals ik zei ik probeer het. Dat zegt niet dat het lukt
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl