[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 35 ... 38 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:55

Jebus4life

BE User

Die eerste had prime Ronaldo inderdaad gemaakt. Maar deze maakt hij toch wel lekker.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
-O-

  • cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-06 20:44
Tsja tegen Oezbekistan. Die maakt zelfs Depay nog

  • Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06 23:48

Grvy

Bot

maar mag ik dan ff hater zijn.. het is een doelpunt tegen UZB he..

Dit is een account.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Grvy schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:08:
maar mag ik dan ff hater zijn.. het is een doelpunt tegen UZB he..
Wij wonnen er neit van :P

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:27
PatrickC schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:07:
Lekker verdedigd ook… wordt geen strobreed in de weg gelegd.
Hij kwam wel mooi snel voor die verdediger langs. Was een goede actie.

  • Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06 23:48

Grvy

Bot

LZ86 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:08:
[...]

Wij wonnen er neit van :P
haha, you got me there ja. :P

Dit is een account.


  • AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:15
Is hem gegund

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:57
Soulizer schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:08:
[...]

Hij kwam wel mooi snel voor die verdediger langs. Was een goede actie.
Maar wie verdedigde Ronaldo dan? Daar zet je toch een mannetje op? Niemand…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
PatrickC schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:10:
[...]

Maar wie verdedigde Ronaldo dan? Daar zet je toch een mannetje op? Niemand…
Alsof ze dachten. Die schiet toch niet raak, laat maar lopen

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Jao Felix valt nogal snel.

Is snel uit evenwicht omdat zn zakken zo vol met geld zitten. :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:57
LZ86 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:10:
[...]

Alsof ze dachten. Die schiet toch niet raak, laat maar lopen
Exact… 2 verdedigers bij hem keken naar de bal en ze lieten Ronaldo gewoon lopen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:41

Fiber

Beaches are for storming.

LZ86 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:08:
[...]

Wij wonnen er neit van :P
Zeker wel, 2-1, met moeite, dat wel.

Maar toch wel mooi voor Portugal en voor Ronaldo, eigenlijk gun ik het hem nog wel. Gescoord op 6 WK's _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:57
Vrije trap nemen duurt 5 minuten…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Het blijft een fenomeen.

Ben toch eerder een Messi fan dan Ronaldo fan, maar Ronaldo is ook gewoon een legend. Werkt echt kei en keihard om te doen wat ie doet. Respect. (Bij Messi gaat het meer "vanzelf" zeg maar)

Hatsaaaaa.

Dos- Nil

De keeper hoorde hem allen maar suizen.

[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 19:18 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:27
Mooi doelpunt!

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
dat was wel lache van ronaldo

  • vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:34

vhal

ಠ_ಠ

Iedereen dacht....

Mooie troll dit

Strava


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:57
Dat was de hoek voor de keeper… slecht gekeept.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:19
Mooi, kan ik weer ff lekker m'n serie gaan kijken. Straks Engeland schakelen we weer in.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Als het zo doorgaat wordt dit een Festino des Doelpuntos :+

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 19:19 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:27
Format-C schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:19:
Als het zo doorgaat wordt dit een Festino des Doelpuntos :+
Kan Oranje wat van leren voor de volgende keer ..

  • Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:55

Jebus4life

BE User

PatrickC schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:17:
Dat was de hoek voor de keeper… slecht gekeept.
Niemand verwacht dat Ronaldo hem niet neemt - echt wel slim geacteerd.


Alleen: dit laat je toch voor een situatie die prangender is?

Jullie vriendelijkste zuiderbuur


  • Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-06 21:32
Format-C schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:16:
Het blijft een fenomeen.

Ben toch eerder een Messi fan dan Ronaldo fan, maar Ronaldo is ook gewoon een legend. Werkt echt kei en keihard om te doen wat ie doet. Respect. (Bij Messi gaat het meer "vanzelf" zeg maar)

Hatsaaaaa.

Dos- Nil

De keeper hoorde hem allen maar suizen.
Ik weet niet zo goed waarom dit relevant is. Het zijn allebei fantastische voetballers die ons als voetballiefhebbers enorm veel cadeautjes hebben gegeven door de jaren heen. Ik ben gewoon blij dat ik ze zoveel heb kunnen zien spelen en heb niet zoveel met die rivaliteit. Zoals noemen dat je meer fan van de ene bent als je iets goeds van de ander benoemd.

  • Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:26
Is gewoon geel hoor scheids!

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Bao_mi1 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:22:
[...]

Ik weet niet zo goed waarom dit relevant is. Het zijn allebei fantastische voetballers die ons als voetballiefhebbers enorm veel cadeautjes hebben gegeven door de jaren heen. Ik ben gewoon blij dat ik ze zoveel heb kunnen zien spelen en heb niet zoveel met die rivaliteit. Zoals noemen dat je meer fan van de ene bent als je iets goeds van de ander benoemd.
Mee eens hoor.

Zie het ook niet als rivaliteit.

Ze zijn beide fenomenen. :)
Soulizer schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:20:
[...]

Kan Oranje wat van leren voor de volgende keer ..
Idd een stormachtig begin van de Portugezen. :)

Edit: als die doen wat ze kunnen dan zijn het gewoon kanshebbers voor dit toernooi. Het talent druipt er vanaf. :)

Edit: hee daar hebben we ex slager Pepe. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 19:26 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:11
Ben blij voor Ronaldo, maar verder mag die pleitos, wil Portugal kans maken. Verstikkend is het goeie woord?

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:41

Fiber

Beaches are for storming.

Zeker als Ronaldo ook nog eens een teamplayer blijkt te zijn...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
lekker goaltje

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Wat een wereldgoal!! :o

[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 19:29 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:57
Prachtige goal!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:27
Jezus wat een goal wow!!!!

  • cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-06 20:44
Ja hallo, mooie goal

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
gaat niet door

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

:D wat een geklooi van Portugal.

It’s the economy, stupid!


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Goal of niet dat gejank verveelt me van de Portugezen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Streep maar weg. :'(

Edit: @Gunner van harte! :)

Edit: we worden wel verwend. Erg vermakelijk tot nu toe. :)

[ Voor 80% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 19:32 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:39

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Dat is, helaas, een overtreding.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:57
Tsja… en nu wel afgekeurd door een overtreding vooraf…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-06 20:44
Gunner schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:30:
Goal of niet dat gejank verveelt me van de Portugezen.
Irritant team, net zoals de Argentijnen.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

De Portugezen zouden stuk voor stuk prima meekunnen in de musical "De Stervende Zwaan"

El stervos del Zwanos.

Edit:

SUUUUUUUU!

[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 19:45 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:27
The legend!

  • Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:55

Jebus4life

BE User

Geweldige pass en toch met veel gevoel afgewerkt. Hij is toch nog niet helemáál versleten

Jullie vriendelijkste zuiderbuur


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:57
Toch wel mooi afgemaakt van Ronaldo.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55

FreakNL

Well do ya punk?

Geen idee of dit bewust was,,, Hij raakt hem wel heel subtiel in dat geval…

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Denk dat Ronaldo nog minstens 2 wk's meekan. :+

Kan die er met 50 vervroegd uit met een mooie regeling.. :+

Edit de amusements waarde geef ik een 8 deze wedstrijd.

[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 19:52 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:56

Lordy79

Fundamentalist

Als je er twee maakt in één helft op een WK, ben je gewoon een prima spits.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof


  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik schakel in. Wordt Ronaldo/Portugal ook geholpen door de scheids zoals Argentinië/Messi of doen ze het zelf

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Deruxian schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 20:03:
Ik schakel in. Wordt Ronaldo/Portugal ook geholpen door de scheids zoals Argentinië/Messi of doen ze het zelf
Dit doen ze helemaal zelf.

Ze spelen best goed.

Edit: En Ronaldo is het nog niet verleerd

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 20:17 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:39

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Gewoon goed voetbal van Portugal.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:19

Quad

Doof

Oeh als die had gezeten... Wow

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:39

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Wat een broddelwerk bij die Oezbeken.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:42
pole position voor frommelgoal van het toernooi.

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:11
Dat is vloeken in de kerk hier.

Heb zin in Ghana - Engeland, Ghana heeft bij mij streepje voor sinds wk06.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Jammer dat Kudus niet meekon voor Ghana.

Hopelijk wordt dat (ook) een leuke wedstrijd. Maar Ghana heeft niet veel goeie resultaten gehaald afgelopen jaar.

Deze wedstrijd bloedt een beetje dood. De urgentie voor Portugal is er wel een beetje af. Wat logischh is..Maar nog wel even een lekker goaltje van Leao.

5-0 prima uitslag voor de Portugezen. Die tanken wat zelfvertrouwen. Oezbekistan kansloos.

Edit: zit deze wedstrijd te kijken op Canvas maar dat is een prima commentator die ze daar hebben. Die "weet" veel. Wel mooi. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 20:57 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:39

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Sjah schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:
[...]

Dat is vloeken in de kerk hier.

Heb zin in Ghana - Engeland, Ghana heeft bij mij streepje voor sinds wk06.
Gelukkig ben ik niet in de kerk geboren ;)

Geen idee of het wat zegt, zwakke tegenstander, maar hier viel niks op af te dingen toch?

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:19

Quad

Doof

Ronaldo op 6 WKs gescoord, pfft. One last dance dus dit WK voor hem.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:58

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ben wel benieuwd inderdaad hoe de volgende pot gaat verlopen. Lijkt mij een van de lastigere wedstrijden voor Engeland.

Portugal liet wel zien waar het toe in staat kan zijn, maar goed Oezbekistan kon daar niet veel tegenover zetten.

Komt later wel als betere tegenstanders tegen elkaar moeten :)

Tweakers Discord


  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Ik snak naar clashes tussen toplanden. Ik kan me gewoon niet meer warm maken voor potjes als Portugal - Oezbekistan.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:01

DirtyBird

Praktiserend denker

Engeland - Ghana heb ik wel zin in. Kan volgens mij alle kanten op en ik gun het beide landen wel denk ik. Een van de weinige wedstrijden waar ik neutraal naar kan kijken denk ik :)

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:30

Hupske

AFCA

Engeland speelt wel sterk. Ik heb ze lang niet zo soepel zien voetballen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:39

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
De eerlijkheid gebied te zeggen dat veel van die kleine landen het helemaal niet slecht doen. Zeker niet de walk-overs die we vooraf dachten.

Maar het blijft wel een beetje een underdog fight dat maar op een manier gaat aflopen. Een hoop voorspelbare 16de finales en dan pas vanaf de 8ste finales de grote wedstrijden.

Behalve Nederland - Brazilië dan :P

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:06
Voorlopig heeft Engeland flink de overhand, Ghana komt nog niet aan voetballen toe. Jammer, want ik had gehoopt op een gelijkwaardige en open wedstrijd.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Ghana staat niet op het veld met de intentie er een leuke wedstrijd van te maken.

Dik slot op de deur, bus parkeren, en maar proberen geen goal tegen krijgen.

Edit: en loeren op een countertje.

[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 22:21 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:11
Format-C schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:20:
Ghana staat niet op het veld met de intentie er een leuke wedstrijd van te maken.

Dik slot op de deur, bus parkeren, en maar proberen geen goal tegen krijgen.

Edit: en loeren op een countertje.
Nou, dat is juist volwassen van Ghana, noem mij maar Mourinho. En trouwens grote landen in latere fase is ook 2/3e vd match schaken. Maar ik heb de radio met muziek aangezet, want ik vermaak me niet.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:19
Vindt het ook niet echt denderend. Had er wat meer van verwacht eigenlijk, vooral van Ghana.

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:10
Bij Barcelona zijn ze toch echt gek om 80 miljoen te betalen voor Gordon. Pure middelmaat en dat voor een club die al jaren de financiën niet op orde heeft.

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:11
Anthony Gordon, dat vind ik een fijn voetballertje.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:31:
Bij Barcelona zijn ze toch echt gek om 80 miljoen te betalen voor Gordon. Pure middelmaat en dat voor een club die al jaren de financiën niet op orde heeft.
Barcelona is ook zo corrupt als een mofo. Geven idd geld uit wat ze niet hebben en hebben zelfs 25% van hun televisierechten voor de komende 25 jaar al verkocht. En nog een een of andere constructie met andere rechten. Zou eigenlijk verboden moeten zijn dat die nog spelers kunnen kopen, laat staan spelers van 80 miljoen.

Maar goed.

Ghana vind een 0-0 wel prima.

Dan zijn ze gewoon door. Tis niet te pruimen deze wedstrijd, maar ik snap het wel. Edit: Engeland zal echt wat creatiever moeten zijn en sneller moeten spelen willen ze hier doorheen komen.

[ Voor 36% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 22:39 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:10
Het mist toch ook aan creativiteit bij Engeland. Bellingham blijf ik beetje een wisselvallige speler vinden.
Gordon en Madueke zijn gewoon niet best op de flank ook

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bellingham is een achterbaks viezerdje. Engeland had verschillende gele kaarten extra moeten hebben. Declan Rice lijkt ook de maniertjes van Bellingham over te nemen, die gele kaart was 100% terecht.

Helaas moet ik naar Alan Shearer op de BBC luisteren. En nu nog erger, Wayne Rooney.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Er is geen speler van Engeland die probeert de tegenstander te passeren. En met wat rondtikken scoor je geen goal.

Misschien wordt de 2e helft leuker en bedenkt Tuchel iets om Ghana wat meer uit de tent te lokken zodat die wat ruimte weg gaan geven in hun rug. Of dat de buitenspelers proberen wat voorzetten te geven zodat Kane eventueel op doel kan koppen.

En anders wordt en blijft dit een saaie bloedeloze 0-0.

(Maar dan zijn ze ook beide door dus achteraf zal ze het waarschijnlijk beide een spreekwoordelijke reet roesten. Dan kunnen beide ploegen de volgende wedstrijd wel weer vrijuit spelen.)

Saai ist wel. :O

Edit: Ghana kwam pas in de 42e minuut in de 16 van Engeland, en ze hadden maar 15% balbezit. :X

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 23:01 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:53:
Helaas moet ik naar Alan Shearer op de BBC luisteren. En nu nog erger, Wayne Rooney.
Micah Richards maakt toch wel wat goed? Die mag ik graag horen en heeft nog humor ook.

[ Voor 26% gewijzigd door Gunner op 23-06-2026 23:18 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:14:
Micah Richards maakt toch wel wat goed? Die mag ik graag horen en heeft nog humor ook.
Richards is OK, maar Joe Hart is saai, en Rooney is echt vreselijk.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

gambieter schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:20:
[...]

Richards is OK, maar Joe Hart is saai, en Rooney is echt vreselijk.
Rooney is net "Onslow". Haha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rxlNa68l1L_eLwvCm3Ta7MEYVQo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PbVq3PzFXxLKWePaC7YIkt2X.jpg?f=user_large

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Yawnnnnn, boring match.

ICE ICE Baby


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Is dit geel? Ook alleen door het geschreeuw van aansteller Gordon

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:20:
[...]

Richards is OK, maar Joe Hart is saai, en Rooney is echt vreselijk.
Daar kan ik het mee eens zijn. Ik kijk zo een wedstrijd liefst op de BBC. en Richards is dan een welkome bonus.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:10
toolkist schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:
Is dit geel? Ook alleen door het geschreeuw van aansteller Gordon
Werd gewoon op zijn enkel getrapt hoor, kwam te laat

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

5e divisie zondag is nog leuker om naar te kijken.

ICE ICE Baby


  • Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:26
Ik dacht even bij die corner dat er een extra bal in het veld lag, maar dat was het verbandhoofd van Ayew 😂. Bedtijd!

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:
[...]

Werd gewoon op zijn enkel getrapt hoor, kwam te laat
Een teen tegen z'n kuit ja ;)
En als ie dan zoveel pijn heeft mag ie een minuutje bijkomen.

[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 23-06-2026 23:27 ]


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat doet zo een Spence trouwens in de basis. Hebben ze echt niets beters?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:11
Format-C schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:
[...]

Rooney is net "Onslow". Haha.

[Afbeelding]
Onslow/Hughes is voor mij heilig ja... RIP Geoffrey. ;)

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:33
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:
[...]

Werd gewoon op zijn enkel getrapt hoor, kwam te laat
Ik vind ook dat scheidsrechters soms veel toelaten zonder kaart dit toernooi. Dat kunnen nog leuke veldslagen worden in de KO fase

  • aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:12
Wat slecht dit....

Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:33
toolkist schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:
[...]

Een teen tegen z'n kuit ja ;)
En als ie dan zoveel pijn heeft mag ie een minuutje bijkomen.
Niet bij een gele kaart

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Vroeger hadden ze kangaroe lederen schoenen aan ipv deze plastic shit.

Ohwjah en konden ze ook nog tegen een stootje.

ICE ICE Baby


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:10
Gunner schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:
Wat doet zo een Spence trouwens in de basis. Hebben ze echt niets beters?
O'Reily beste linksachter dit jaar in de PL en Hall een goede 2de en dan gaat ie met Spence spelen nu.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:
Wat doet zo een Spence trouwens in de basis. Hebben ze echt niets beters?
Vond het al raar dat ie bij Spurs in de basis stond, laat staan bij Engeland.

  • Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 18:26
Nou, dat "It's coming home" geloof ik dit jaar niet in. Wat een droevige pot.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:29:
[...]

O'Reily beste linksachter dit jaar in de PL en Hall een goede 2de en dan gaat ie met Spence spelen nu.
Hall mocht niet eens mee toch? Hele rare keuze.

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:10
Eindelijk wisselen, hopelijk word het beter.
Maar wisselen 1 minuut voor die kut hydration break, word je ook niet vrolijk van

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

De wissels geven weinig hoop op een betere pot dan tot nu toe

ICE ICE Baby


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:29:
[...]

Vond het al raar dat ie bij Spurs in de basis stond, laat staan bij Engeland.
Dat was m’n punt inderdaad maar wilde niet teveel biased zijn

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Gunner schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:30:
[...]

Dat was m’n punt inderdaad maar wilde niet teveel biased zijn
Dat ben je als Gunner ook vast niet :+

ICE ICE Baby


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dit is dan neem ik aan ook geel?

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:10
Ooh jammer dat Pickford niet los de aanvaller neerhaalt en rood pakt >:)

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

djmuggs schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:31:
[...]

Dat ben je als Gunner ook vast niet :+
Zoals ik zei ik probeer het. Dat zegt niet dat het lukt :+

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Scheids is echt zo partijdig als de neten en de 12e man voor Engeland. Compleet incompetent.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 35 ... 38 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl